Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 669 din 12 iulie 2005

privind aprobarea Planului de actiuni pentru dezvoltarea si consolidarea mediului de afaceri in Romania pe perioada 2005 - 2006

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN:            MONITORUL OFICIAL  NR. 649 din 22 iulie 2005


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 11 lit. f) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea si functionarea Guvernului Romaniei si a ministerelor, cu modificarile si completarile ulterioare,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Se aproba Planul de actiuni pentru dezvoltarea si consolidarea mediului de afaceri in Romania pe perioada 2005 - 2006, denumit in continuare Planul de actiuni, prevazut in anexa*) care face parte integranta din prezenta hotarare.
------------
    *) Anexa este reprodusa in facsimil.

    Art. 2
    (1) Institutiile cu responsabilitati in Planul de actiuni au obligatia de a actiona pentru indeplinirea sarcinilor ce le revin la termenele stabilite.
    (2) In vederea implementarii Planului de actiuni, institutiile implicate vor consulta si vor colabora cu patronatele, asociatiile profesionale si cu organizatiile neguvernamentale.
    Art. 3
    (1) Aparatul de lucru al ministrului de stat pentru coordonarea activitatilor din domeniile mediului de afaceri si intreprinderilor mici si mijlocii, prin Directia mediu de afaceri, monitorizeaza implementarea Planului de actiuni, in colaborare cu institutiile implicate.
    (2) Coordonatorul Grupului de lucru pentru elaborarea si monitorizarea Planului de actiuni prezinta periodic Guvernului Romaniei stadiul realizarii actiunilor.

                  PRIM-MINISTRU
             CALIN POPESCU-TARICEANU

                       Contrasemneaza:
                       Ministrul de stat pentru coordonarea
                       activitatilor din domeniile mediului de
                       afaceri si intreprinderilor mici si mijlocii,
                       Gheorghe Copos

                       Ministrul economiei si comertului,
                       Codrut Ioan Seres

                       Ministrul finantelor publice,
                       Ionel Popescu

    ANEXA 1

                                PLAN DE ACTIUNI
pentru dezvoltarea si consolidarea mediului de afaceri in Romania pe perioada 2005 - 2006

    Prioritati:
    I. Transparenta si dialogul eficient Guvern - mediu de afaceri/societate civila.
    II. Evaluarea impactului reglementarilor asupra climatului afacerilor:
    - Crearea cadrului specific introducerii conceptului de "analiza a impactului reglementarilor" (RIA - Regulatory Impact Assessment) ca practica internationala pentru cresterea calitatii reglementarilor;
    - Evaluarea stadiului reformei reglementarilor prin elaborarea de rapoarte, pe teme specifice;
    - Evaluarea impactului costurilor administrative si procedurale asupra climatului afacerilor;
    - Evaluarea impactului unor reglementari fiscale asupra microintreprinderilor.
    III. Simplificarea procedurilor administrative si a reglementarilor la initierea, derularea si lichidarea afacerilor:
    - Monitorizarea si eficientizarea implementarii procedurii "aprobarii tacite".
    IV. Implementarea unui sistem coerent de monitorizare a volumului investitiilor straine directe.
    V. Implementarea principiilor guvernarii corporative.
    VI. Intarirea structurilor institutiilor angrenate in reformele cu impact asupra mediului de afaceri.

                             PLAN DE ACTIUNI
pentru dezvoltarea si consolidarea mediului de afaceri in Romania pe perioada 2005 - 2006

 ______________________________________________________________________________
|           CAPITOLE/ACTIVITATI           |    TERMEN     |     RESPONSABIL    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| I. Transparenta si dialogul eficient Guvern - mediu de afaceri/societate     |
| civila.                                                                      |
|______________________________________________________________________________|
| 1. Organizarea intalnirilor periodice   | Trimestrial   | DMA*               |
| ale Grupului de lucru pentru mediul de  | (in ultima    |                    |
| afaceri;                                | luna a trim.) |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| 2. Monitorizarea implementarii Planului | Trimestrial   | DMA, GL            |
| de actiuni si raportarea periodica in   | (in prima luna|                    |
| sedinta de Guvern; prezentarea pe pagina| a trim.       |                    |
| de internet a Guvernului a informatiilor| urmator)      |                    |
| privind evolutia in domeniul mediului de|               |                    |
| afaceri;                                |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| 3. Crearea unei pagini internet pe      | Iulie 2005    | DMA                |
| site-ul Guvernului, dedicata informarii |               |                    |
| si consultarii mediului de afaceri si   |               |                    |
| actualizarea ei permanenta;             |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| 4. Monitorizarea si raportarea anuala a | Aprilie 2006  | ASG                |
| modului de implementare a Legii privind |               |                    |
| transparenta in administratia publica   |               |                    |
| (Legea nr. 52/2003).                    |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| II. Evaluarea impactului reglementarilor asupra climatului afacerilor.       |
|______________________________________________________________________________|
| A. Crearea cadrului specific introducerii conceptului de|                    |
| "analiza a impactului reglementarilor" (RIA - Regulatory|                    |
| Impact Assessment) ca practica internationala pentru    |                    |
| cresterea calitatii reglementarilor (sprijin financiar  |                    |
| prin program PHARE RO 2003/005-551.02.03 -              |                    |
| circa 60.000 EURO):                                     |                    |
|_________________________________________________________|____________________|
| 5. Elaborarea unui studiu privind       | Trim. I 2006  | DMA, GL            |
| oportunitatea introducerii extinse a RIA|               |                    |
| (concept, aria de cuprindere, expertiza |               |                    |
| internationala);                        |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| 6. Organizarea si derularea unei        | Trim. II 2006 | DMA, GL            |
| campanii de mediatizare a beneficiilor  |               |                    |
| introducerii conceptului RIA, inclusiv a|               |                    |
| unui seminar.                           |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| B. Evaluarea stadiului reformei reglementarilor prin    |                    |
| elaborarea de rapoarte, pe teme specifice (sprijin      |                    |
| financiar prin program PHARE RO 2003/005-551.02.03 -    |                    |
| circa 20.000 EURO):                                     |                    |
|_________________________________________________________|____________________|
| 7. Raport sectorial privind impactul    | Trim. I 2006  | DMA, GL, MIE       |
| reformei reglementarilor in domeniul    |               |                    |
| pietei de energie electrica;            |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| 8. Raport tematic privind impactul      | Trim. II 2006 | DMA, GL, MIE       |
| reformei reglementarilor in domeniile   |               |                    |
| competitivitatii, inovarii, deschiderii |               |                    |
| pietelor si concurentei.                |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| C. Evaluarea impactului costurilor administrative si    |                    |
| procedurale asupra climatului afacerilor (in cadrul unui|                    |
| studiu specific, sprijin financiar prin program         |                    |
| PHARE RO 2003/005-551.02.03 - circa 30.000 EURO):       |                    |
|_________________________________________________________|____________________|
| 9. Realizarea sondajelor pe un esantion | Trim. IV 2005 | DMA, firma de      |
| de minim 500 de firme private si a      |               | sondaj             |
| chestionarelor la 10 institutii publice |               |                    |
| cu rol de reglementare asupra mediului  |               |                    |
| de afaceri;                             |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| 10. Intocmirea rapoartelor cu           | Dec. 2005 -   | DMA                |
| rezultatele sondajelor;                 | Ian. 2006     |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| 11. Elaborarea raportului, final        | Sem. I 2006   | DMA                |
| prezentarea sintezei si recomandarilor  |               |                    |
| de reforma in sedinta de Guvern;        |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| 12. Elaborarea anuala a studiului       | Trim. IV 2005 | ANIMMC             |
| "Situatia IMM editia 2005, 2006" pe un  | Trim. IV 2006 |                    |
| esantion reprezentativ de 1037 de firme,|               |                    |
| formularea de propuneri concrete de     |               |                    |
| imbunatatire a mediului de afaceri;     |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| 13. Intocmirea urmatorului Plan de      | Trim. IV 2006 | DMA, GL            |
| actiuni pentru mediul de afaceri (2007 -|               |                    |
| 2008), cu o larga consultare publica si |               |                    |
| aprobarea acestuia de catre Guvern      |               |                    |
| printr-un act normativ.                 |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| D. Evaluarea impactului unor reglementari fiscale asupra|                    |
| microintreprinderilor:                                  |                    |
|_________________________________________________________|____________________|
| 14. Evaluarea impactului aderarii la UE | Trim. IV 2005 | ANIMMC, MFP, MIE,  |
| asupra regimului fiscal existent pentru |               | CC                 |
| microintreprinderi (impozit pe venit);  |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| 15. Identificarea alternativelor de     | Trim. II 2006 | ANIMMC, MFP, MIE,  |
| incurajare fiscala a                    |               | CC                 |
| microintreprinderilor si a IMM-urilor   |               |                    |
| prin analiza facilitatilor              |               |                    |
| financiar-fiscale acordate acestora in  |               |                    |
| statele comunitare si formularea unor   |               |                    |
| propuneri de preluare in legislatia     |               |                    |
| romaneasca.                             |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| III. Simplificarea procedurilor administrative si a reglementarilor la       |
| initierea, derularea si lichidarea afacerilor.                               |
|______________________________________________________________________________|
| 16. Continuarea modernizarii si         | Permanent     | ANIMMC, MJ - ONRC, |
| simplificarii procedurilor de autorizare|               | MAI, MMSSF, MS,    |
| a comerciantilor, prin renuntarea       |               | MAPDR, MMGA, MIE   |
| graduala la autorizarea ex-ante si      |               |                    |
| intarirea capacitatii de monitorizare si|               |                    |
| control post-inregistrare;              |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| 17. Raportarea statistica, defalcat pe  | Trimestrial   | MFP - ANAF         |
| mari contribuabili si alti platitori, a |               |                    |
| intarzierilor in rambursarea TVA (numar |               |                    |
| cazuri si zile intarziere). Raportul va |               |                    |
| fi prezentat periodic coordonatorului   |               |                    |
| Grupului de lucru;                      |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| 18. Raportarea periodica, de catre      | Semestrial    | Coordonator:       |
| organele de control, a progreselor      |               | MFP - ANAF,        |
| inregistrate in corelarea activitatilor |               | DIPAS, MMSSF, MS,  |
| de inspectie si control, cresterea      |               | MAPDR, MAI, MMGA,  |
| rolului educativ al controlului in      |               | CC                 |
| detrimentul celui punitiv;              |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| 19. Monitorizarea implementarii         | Semestrial    | MJ - ONRC, ANIMMC  |
| Legii nr. 359/2004 si Ordonantei de     |               |                    |
| urgenta a Guvernului nr. 75/2004 prin   |               |                    |
| elaborarea si publicarea de rapoarte    |               |                    |
| referitoare la timpul, costurile        |               |                    |
| necesare si transparenta procedurala a  |               |                    |
| inregistrarii si autorizarii            |               |                    |
| comerciantilor;                         |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| 20. Evaluarea eficientei activitatii    | Trim. IV 2005 | MJ                 |
| instantelor comerciale (specializate)   |               |                    |
| existente deja;                         |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| 21. Simplificarea procedurilor si       |               |                    |
| asigurarea transparentei in procesul de |               |                    |
| obtinere a accesului la utilitati si la |               |                    |
| unele servicii publice prin infiintarea |               |                    |
| unui grup tehnic de lucru cu atributii  |               |                    |
| in:                                     |               |                    |
|                                         |               |                    |
| a. organizarea unei dezbateri publice   | Trim. IV 2005 | DMA, MEC, MAI,     |
| privind oportunitatea concentrarii      |               | MMGA, ANIMMC, MIE  |
| procedurilor referitoare la accesul la  |               |                    |
| utilitati/servicii publice in cadrul    |               |                    |
| unei structuri de tip "ghiseu unic";    |               |                    |
|                                         |               |                    |
| b. elaborarea unui studiu privind       | Trim. II 2006 | DMA, MEC, MAI,     |
| lansarea unui program pilot de          |               | MMGA, ANIMMC, MIE  |
| implementare a practicii "ghiseului     |               |                    |
| unic" in domeniul serviciilor           |               |                    |
| publice/utilitati;                      |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| 22. Simplificarea procedurii si         |               |                    |
| reducerea timpului si a costurilor de   |               |                    |
| obtinere a autorizatiilor de            |               |                    |
| constructie:                            |               |                    |
| a. infiintarea si operationalizarea     | Trim. III 2005| DMA, MTCT, MAI,    |
| unui grup tehnic de lucru care sa       |               | MFP, ANIMMC, alte  |
| analizeze:                              |               | institutii publice |
| - simplificarea procedurilor de         |               | implicate          |
|   autorizare/avizare specificate in     |               |                    |
|   certificatul de urbanism, necesare    |               |                    |
|   obtinerii autorizatiei de constructie;|               |                    |
| - simplificarea sistemului de taxe      |               |                    |
|   aferent obtinerii autorizatiei de     |               |                    |
|   constructie, pe baza localizarii si   |               |                    |
|   dimensiunii obiectivului;             |               |                    |
| - prezentarea rapoartelor aferente;     | Trim. IV 2005 | Grupul tehnic de   |
|                                         |               | lucru              |
| b. actualizarea/aprobarea planurilor de | Trim. IV 2006 | MTCT, MAI          |
| urbanism;                               |               |                    |
|                                         |               |                    |
| c. continuarea derularii Programului de | Permanent     | MTCT, MAI, MJ, DMA |
| introducere a cadastrului imobiliar si a|               |                    |
| Programului de constituire a bazelor de |               |                    |
| date pentru intravilanul localitatilor, |               |                    |
| in vederea inscrierii lor in Cartea     |               |                    |
| Funciara;                               |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| 23. Internalizarea comunicarii intre MFP| Trim. II 2006 | MFP, MJ - ONRC,    |
| si MJ - ONRC privind verificarea        |               | ANIMMC, MCTI       |
| cazierului fiscal, in cadrul procedurii |               |                    |
| de inregistrare in registrul comertului |               |                    |
| a persoanelor fizice, a asociatiilor    |               |                    |
| familiale si a persoanelor juridice, in |               |                    |
| sensul transmiterii electronice de      |               |                    |
| informatii referitoare la faptele       |               |                    |
| inscrise in cazierul fiscal;            |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| 24. Elaborarea unui studiu privind      | Trim. II 2006 | Coordonator:       |
| posibilitatea separarii dintre cuantumul|               | MFP - ANAF,        |
| amenzilor aplicate si nivelul           |               | DIPAS, MMSSF, MS,  |
| primelor/stimulentelor individuale      |               | MAPDR, MAI, MMGA,  |
| acordate inspectorilor;                 |               | CC                 |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| 25. Evaluarea si asigurarea conditiilor | Trim. IV 2006 | MJ - ONRC, ANIMMC, |
| institutionale si tehnice pentru        |               | MCTI, MIE          |
| transmiterea prin posta electronica     |               |                    |
| (e-registration) a documentelor necesare|               |                    |
| inregistrarii firmelor, incepand cu     |               |                    |
| 01.01.2007;                             |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| 26. Crearea cadrului legislativ care sa | Decembrie 2006| MJ                 |
| permita infiintarea de complete sau     |               |                    |
| sectii specializate in cadrul           |               |                    |
| instantelor existente (concurenta, drept|               |                    |
| comercial, financiar - bancar,          |               |                    |
| proprietate intelectuala etc.);         |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| 27. Monitorizarea derularii procesului  | 2005 - 2006   |                    |
| de imbunatatire a legislatiei privind   |               |                    |
| reorganizarea judiciara si falimentul si|               |                    |
| a implementarii acesteia, precum si     |               |                    |
| evaluarea impactului modificarilor      |               |                    |
| legislative operate:                    |               |                    |
|                                         |               |                    |
| a. raportarea periodica in cadrul       | Trimestrial   | MJ, GL             |
| Grupului de lucru;                      |               |                    |
|                                         |               |                    |
| b. elaborarea studiului de evaluare     | Trim. IV 2006 | MJ                 |
| a impactului.                           |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| Monitorizarea si eficientizarea implementarii procedurii|                    |
| "aprobarii tacite": (sprijin financiar USAID, prin CHF  |                    |
| Romania - circa 10.000 USD)                             |                    |
|_________________________________________________________|____________________|
| 28. Realizarea unui studiu de drept     | Trim. II - III| DMA, MAI, MJ, alte |
| comparat privind principiul "aprobarii  | 2005          | institutii publice |
| tacite" si a domeniului sau de aplicare;|               | implicate          |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| 29. Studiu pentru evaluarea rezultatelor| Trim. II - III| DMA, toate         |
| aplicarii principiului "aprobarii       | 2005          | institutiile       |
| tacite", cu focalizare pe cinci         |               | publice cu         |
| autorizatii/licente importante          |               | responsabilitati in|
| (autorizatia de transport, mediu,       |               | emiterea/reinnoirea|
| constructie, utilitati, turism) si      |               | de licente,        |
| evidentierea unor recomandari pentru    |               | permise,           |
| revizuirea legislatiei specifice;       |               | autorizatii,       |
|                                         |               | aprobari           |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| 30. Imbunatatirea/consolidarea cadrului | Trim. IV 2005 | MJ                 |
| legislativ prin revizuirea legislatiei  |               |                    |
| privind "aprobarea tacita", pe baza     |               |                    |
| concluziilor programului pilot si ale   |               |                    |
| recomandarilor studiului de drept       |               |                    |
| comparat.                               |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| IV. Implementarea unui sistem coerent de monitorizare a volumului            |
| investitiilor straine directe.                                               |
|______________________________________________________________________________|
| 31. Elaborarea periodica a unei sinteze | Trimestrial   | ARIS, MJ - ONRC,   |
| comune privind volumul investitiilor    |               | BNR, INS           |
| straine directe;                        |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| V. Implementarea principiilor guvernarii corporative.                        |
|______________________________________________________________________________|
| 32. Amendarea legislatiei societatilor  | Noiembrie     | MJ, MFP, MEC, MIE, |
| comerciale in vederea integrarii        | 2005          | AVAS, CNVM, DMA    |
| principiilor guvernarii corporative, in |               |                    |
| conformitate cu practicile si           |               |                    |
| principiile OCDE:                       |               |                    |
|                                         |               |                    |
| a. revizuirea legislatiei privitoare la | Iunie -       | Coordonator: MJ,   |
| societatile comerciale, conform         | Octombrie 2005| MFP, MEC, MIE,     |
| principiilor guvernarii corporative.    |               | CNVM, AVAS, DMA    |
| Asistenta tehnica in elaborarea         |               |                    |
| proiectului de lege;                    |               |                    |
|                                         |               |                    |
| b. dezbaterea publica a proiectului de  | Octombrie 2005| Coordonator: MJ,   |
| modificare a Legii privind societatile  |               | MFP, MEC, MIE,     |
| comerciale si obtinerea acordului Bancii|               | CNVM, AVAS, DMA    |
| Mondiale;                               |               |                    |
|                                         |               |                    |
| c. aprobarea de catre Guvern a          | Noiembrie 2005| Coordonator: MJ,   |
| modificarilor legislatiei privind       |               | MFP, MEC, MIE,     |
| societatile comerciale;                 |               | CNVM, AVAS, DMA    |
|                                         |               |                    |
| d. supunerea spre adoptarea             | Noiembrie 2005| MJ, DMA            |
| Parlamentului a proiectului de          |               |                    |
| modificare a Legii privind societatile  |               |                    |
| comerciale.                             |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| VI. Intarirea structurilor institutiilor angrenate in reformele cu impact    |
| asupra mediului de afaceri.                                                  |
|______________________________________________________________________________|
| 33. Sustinerea unei campanii de         | Permanent     | DMA, ANIMMC,       |
| stimulare a culturii antreprenoriale;   |               | MEdC + APART, MMSSF|
| Elaborarea unui proiect de lansare      | Trim. III 2005|                    |
| a campaniei antreprenoriale pentru      |               |                    |
| anul 2006;                              |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| 34. Intarirea dialogului cu comunitatea |               |                    |
| de afaceri/societatea civila, prin:     |               |                    |
|                                         |               |                    |
| a. organizarea de catre DMA, ANIMMC si  | Semestrial    | DMA, GL, ANIMMC,   |
| ARIS de seminarii, mese rotunde,        |               | ARIS, institutii   |
| colocvii, dezbateri etc., cu            |               | publice implicate  |
| participarea principalelor institutii   |               |                    |
| publice cu responsabilitati in domeniul |               |                    |
| reglementarii mediului de afaceri;      |               |                    |
|                                         |               |                    |
| b. incheierea de parteneriate pentru    | Permanent     | DMA                |
| sustinerea dezvoltarii si consolidarii  |               |                    |
| mediului de afaceri;                    |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|
| 35. Participarea la schimbul de         | Conform       | DMA, CNP, CEROPE   |
| experienta cu specialistii din tarile cu| prevederilor  |                    |
| "bune practici" pentru mediul de afaceri| programului   |                    |
| (sprijin financiar prin program         | PHARE         |                    |
| PHARE RO 2003/005-551.02.03 - circa     |               |                    |
| 20.000 EURO).                           |               |                    |
|_________________________________________|_______________|____________________|

    Legenda:
    ASG         Agentia pentru Strategii Guvernamentale
    ANIMMC      Agentia Nationala pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si
                Cooperatie
    ARIS        Agentia Romana pentru Investitii Straine
    AVAS        Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului
    BNR         Banca Nationala a Romaniei
    CC          Consiliul Concurentei
    CEROPE      Centrul Roman de Politici Economice
    CHF         Community, Habitat, Finance
    CNVM        Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare
    CNP         Comisia Nationala de Prognoza
    DMA*        Directia Mediu de Afaceri
    DIPAS       Departamentul Implementare Programe si Ajustare Structurala
    GL          Grupul de lucru pentru mediu de afaceri
    INS         Institutul National de Statistica
    MAI         Ministerul Administratiei si Internelor
    MFP         Ministerul Finantelor Publice
    MFP - ANAF  Ministerul Finantelor Publice - Agentia Nationala de
                Administratie Fiscala
    MIE         Ministerul Integrarii Europene
    MJ          Ministerul Justitiei
    MJ - ONRC   Ministerul Justitiei - Oficiul National al Registrului
                Comertului
    MCTI        Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei
    MMSSF       Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei
    MS          Ministerul Sanatatii
    MAPDR       Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale
    MMGA        Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor
    MEC         Ministerul Economiei si Comertului
    MEdC        Ministerul Educatiei si Cercetarii
    MTCT        Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului
    OCDE        Organizatia pentru Comert si Dezvoltare Economica
    USAID       Agentia Statelor Unite pentru Dezvoltare Internationala

           
    DMA* Directia Mediu de Afaceri. Conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 17/2005 activitatea privind mediul de afaceri a fost preluata de la MEC in aparatul de lucru al ministrului de stat pentru coordonarea activitatilor din domeniile mediului de afaceri si intreprinderilor mici si mijlocii.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 669/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 669 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 669/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu