HOTARARE Nr. 710 din 3 iulie 2002
privind functionarea Institutului National de Administratie
ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 519 din 17 iulie 2002
In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei, precum si ale
Ordonantei Guvernului nr. 81/2001 privind infiintarea si organizarea
Institutului National de Administratie, aprobata si modificata prin Legea nr.
106/2002,
Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.
CAP. 1
Institutul National de Administratie
SECTIUNEA 1
Scopul si obiectul de activitate ale Institutului
Art. 1
(1) Institutul National de Administratie functioneaza sub patronajul
primului-ministru al Romaniei.
(2) Institutul National de Administratie, denumit in continuare Institut,
se organizeaza ca institutie publica de interes national, cu personalitate
juridica, in subordinea Ministerului Administratiei Publice.
(3) Institutul are sediul principal in municipiul Bucuresti, str. Eforie
nr. 5, sectorul 5.
Art. 2
(1) Institutul, forma de pregatire superioara, postacademica, asigura
formarea continua si perfectionarea pregatirii profesionale specializate
pentru:
- functionarii publici si personalul angajat cu contract individual de
munca din cadrul autoritatilor si institutiilor publice;
- persoanele numite sau alese in functii de demnitate publica sau asimilate
acestora din administratia publica centrala si locala;
- alte categorii de personal interesate.
(2) Institutul elaboreaza si asigura aplicarea Strategiei Guvernului
privind formarea continua si perfectionarea pregatirii profesionale pentru
personalul din administratia publica centrala si locala.
(3) Institutul nu este supus regulilor privitoare la acreditarea
institutiilor de invatamant superior si nu face parte din sistemul national de
invatamant.
Art. 3
(1) Institutul are ca obiect de activitate:
a) organizarea de cursuri de formare profesionala specializata in administratia
publica centrala si locala, cu durata de 2 ani, pentru absolventii
invatamantului superior de lunga durata, cu diploma de licenta, in varsta, de
regula, de pana la 30 de ani; dupa terminarea cursurilor absolventii vor fi
numiti, in conditiile legii, pe functii in cadrul corpului functionarilor
publici;
b) organizarea de cursuri de formare continua in administratia publica
centrala si locala, cu durata de un an, pentru persoanele numite sau alese in
functii de demnitate publica ori asimilate acestora, pentru functionarii
publici, precum si pentru alte persoane interesate, in varsta, de regula, de
pana la 45 de ani;
c) organizarea de cursuri de formare continua de scurta durata, de pana la
3 luni, pentru prefecti, subprefecti, presedinti si vicepresedinti ai
consiliilor judetene, secretari generali si secretari generali adjuncti ai
ministerelor, secretari generali ai judetelor, secretari generali ai
prefecturilor, pentru primarii si secretarii municipiilor, pentru sefi de
departamente, directori generali, directori din aparatul propriu al
ministerelor, consiliilor judetene si consiliilor locale, pentru conducatorii
serviciilor publice descentralizate, precum si pentru alti functionari publici;
d) organizarea de cursuri de formare profesionala de scurta durata, de 3
luni, pentru secretarii unitatilor administrativ-teritoriale, nou-numiti in
functie;
e) organizarea de cursuri de formare profesionala si de perfectionare in
domeniul integrarii europene si euroatlantice;
f) formarea de specialisti in domeniul informatizarii administratiei
publice;
g) certificarea conformitatii cu standardele internationale de calitate din
domeniul administratiei publice locale, direct sau prin colaborare cu centrele
regionale de formare continua pentru administratia publica locala;
h) acordarea atestatelor de conformitate cu standardele internationale de
calitate pentru autoritatile administratiei publice locale;
i) atestarea formarii, pregatirii si perfectionarii profesionale
specializate in administratie, prin eliberarea certificatelor de absolvire a
cursurilor;
j) realizarea de studii si proiecte, precum si editarea de publicatii in
domeniul administratiei publice centrale si locale.
(2) In indeplinirea atributiilor ce ii revin Institutul se poate asocia cu
institutii de invatamant superior din tara, acreditate in acest scop, precum si
cu institutii similare din strainatate, pentru organizarea de cursuri
postuniversitare de specializare si perfectionare.
(3) Institutul indeplineste si alte atributii stabilite prin legi,
ordonante, hotarari ale Guvernului sau ordine ale ministrului administratiei
publice.
SECTIUNEA a 2-a
Structura organizatorica a Institutului
Art. 4
Institutul are urmatoarea structura organizatorica:
a) Departamentul pentru formare profesionala specializata in administratia
publica;
b) Departamentul pentru formare continua de lunga durata;
c) Departamentul pentru formare continua de scurta durata;
d) Departamentul de cooperare institutionala;
e) Secretariatul general.
Art. 5
(1) Departamentul pentru formare profesionala specializata in administratia
publica are ca obiect principal de activitate:
a) elaborarea programelor de formare profesionala specializata in
administratia publica centrala si locala, pentru absolventii invatamantului
superior de lunga durata;
b) gestionarea corpului de experti si de profesori din cadrul
departamentului si de colaboratori externi;
c) organizarea concursului national anual de admitere la cursurile de
formare profesionala specializata de lunga durata;
d) organizarea cursurilor teoretice si a seminariilor, potrivit programelor
aprobate;
e) organizarea si asigurarea conditiilor de efectuare de catre cursanti a
stagiilor practice de formare;
f) realizarea de studii privind cerintele de pregatire in administratia
publica centrala si locala.
(2) Departamentul prevazut la alin. (1) organizeaza, prin asociere cu
institutii de invatamant superior din tara si din strainatate, cursuri de
masterat cu o durata de 2 ani, in conditiile legii, pentru absolventii
invatamantului superior cu diploma de licenta sau echivalenta, a caror varsta
nu poate fi mai mare, de regula, de 30 de ani.
(3) Selectarea cursantilor se face pe baza de concurs national, organizat
in conditiile stabilite anual prin hotarare a consiliului de administratie al
Institutului.
Art. 6
(1) Departamentul pentru formare continua de lunga durata are ca obiect
principal de activitate:
a) elaborarea programelor de formare continua a personalului din
administratia publica centrala si locala;
b) organizarea si derularea cursurilor de formare continua din cadrul
Institutului;
c) evaluarea cerintelor de formare continua prin cursuri de lunga durata;
d) stabilirea modalitatilor de selectie a cursantilor;
e) gestionarea corpului de experti din cadrul departamentului si de
colaboratori externi.
(2) Departamentul prevazut la alin. (1) organizeaza cursuri de formare
continua cu o durata de un an pentru absolventii invatamantului superior cu
diploma de licenta, respectiv cu diploma de absolvire, a caror varsta nu poate
fi mai mare, de regula, de 45 de ani; pentru absolventii invatamantului
superior de scurta durata cursul de formare continua cu durata de un an nu se
considera completare de studii la nivelul invatamantului de lunga durata.
(3) Selectarea cursantilor se face pe baza propunerilor autoritatilor si
institutiilor publice beneficiare. Daca propunerile depasesc planul de formare
continua, se pot desfasura testari in conditiile stabilite anual prin hotarare
a consiliului de administratie al Institutului.
Art. 7
(1) Departamentul pentru formare continua de scurta durata are ca obiect
principal de activitate:
a) elaborarea programelor de formare continua de scurta durata a
personalului din administratia publica centrala si locala;
b) elaborarea programelor de formare profesionala specializata a
secretarilor de comune, orase si municipii, nou-numiti in functie;
c) organizarea si derularea cursurilor potrivit programelor prevazute la
lit. a) si b);
d) coordonarea programelor de formare continua derulate in cadrul centrelor
regionale pentru administratia publica locala;
e) evaluarea cerintelor de formare continua prin cursuri de scurta durata;
f) stabilirea modalitatilor de selectie a cursantilor;
g) gestionarea corpului de experti din cadrul departamentului si de
colaboratori externi.
(2) Departamentul prevazut la alin. (1) organizeaza cursuri de formare continua
cu durata variabila, de la o saptamana la 3 luni, pentru persoanele care ocupa
functii de demnitate publica, pentru categoriile de personal prevazute la art.
3 lit. c), precum si pentru personalul cu contract individual de munca din
cadrul autoritatilor si institutiilor publice; organizeaza cursuri cu o durata
de 3 luni pentru formarea secretarilor de comune, orase si municipii,
nou-numiti in functie.
(3) Selectarea cursantilor se face pe baza propunerilor autoritatilor si
institutiilor publice beneficiare. Daca propunerile depasesc planul de formare
continua aprobat, se pot desfasura testari in conditiile stabilite prin
hotarare a consiliului de administratie al Institutului.
Art. 8
Departamentul de cooperare institutionala are ca obiect principal de
activitate:
a) stabilirea de relatii de colaborare cu alte institutii similare sau
scoli de administratie publica din tara si din strainatate;
b) promovarea activitatii si imaginii Institutului prin publicatii si alte
actiuni;
c) implementarea programelor cu finantare internationala;
d) promovarea de studii si analize referitoare la procesul de reforma in
administratia publica;
e) realizarea de studii comparative in domeniul administratiei publice;
f) asigurarea monitorizarii si evaluarii programelor de formare si
perfectionare.
Art. 9
Secretariatul general are urmatoarele atributii principale:
a) elaborarea, urmarirea si asigurarea executiei bugetului de venituri si
cheltuieli al Institutului;
b) administrarea patrimoniului Institutului;
c) gestiunea resurselor umane;
d) gestiunea sistemelor informatice si de comunicatii.
SECTIUNEA a 3-a
Conducerea Institutului
Art. 10
(1) Institutul este condus de un consiliu de administratie format din cate
un reprezentant al urmatoarelor institutii si organizatii: Ministerul
Administratiei Publice, Ministerul Afacerilor Externe, Ministerul Educatiei si
Cercetarii, Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Integrarii Europene,
Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, Ministerul Lucrarilor Publice,
Transporturilor si Locuintei, Secretariatul General al Guvernului, Agentia
Nationala a Functionarilor Publici, Institutul National de Administratie,
Federatia Autoritatilor Locale din Romania, Asociatia secretarilor unitatilor
administrativ-teritoriale din Romania.
(2) Institutiile publice prevazute la alin. (1) sunt reprezentate de
persoane care au functia de secretar de stat, director general sau o functie
echivalenta. Reprezentantul Institutului este directorul general al acestuia.
(3) Componenta nominala a consiliului de administratie se stabileste prin
ordin al ministrului administratiei publice, pe baza propunerilor scrise ale
conducatorilor institutiilor prevazute la alin. (1). Membrii consiliului de
administratie nu pot participa la sedintele acestuia prin reprezentare. Durata
mandatului membrilor consiliului de administratie este de 4 ani, acesta putand
fi reinnoit o singura data.
(4) Presedintele consiliului de administratie este reprezentantul
Ministerului Administratiei Publice.
Art. 11
(1) Consiliul de administratie indeplineste urmatoarele atributii
principale:
a) asigura elaborarea strategiei de formare profesionala specializata in
administratia publica centrala si locala, precum si a strategiei de formare
continua, pe care le supune spre aprobare Guvernului, prin Ministerul
Administratiei Publice;
b) aproba propunerile pentru constituirea corpului de profesori si experti,
precum si de colaboratori care sustin cursuri in cadrul Institutului;
c) aproba planul anual de activitati al Institutului;
d) aproba cifrele de scolarizare si regulamentul concursului de admitere;
e) aproba programele de formare si perfectionare a pregatirii profesionale;
f) aproba bugetul de venituri si cheltuieli al Institutului si contul de
incheiere a exercitiului bugetar;
g) aproba conventiile de colaborare si cooperare cu alte institutii de
invatamant din tara si din strainatate, precum si programele cu finantare
externa;
h) aproba politica editoriala, precum si promovarea imaginii Institutului.
(2) Consiliul de administratie indeplineste si alte atributii prevazute de
lege sau insarcinari stabilite de Guvern ori de primul-ministru.
(3) Consiliul de administratie se intruneste lunar, in sedinta ordinara, si
ori de cate ori este nevoie, in sedinta extraordinara, la convocarea
presedintelui. Convocarea se face la initiativa presedintelui sau a cel putin
unei treimi din numarul membrilor consiliului.
(4) In indeplinirea atributiilor ce ii revin consiliul de administratie
adopta hotarari cu votul majoritatii membrilor sai; consiliul poate lua
hotarari numai daca la sedinta sunt prezenti cel putin doua treimi din numarul
membrilor.
(5) Hotararile se adopta prin vot deschis. Consiliul de administratie poate
hotari, cu votul majoritatii membrilor sai, ca unele hotarari sa fie adoptate
prin vot secret; in caz de egalitate de voturi votul presedintelui consiliului
de administratie este decisiv.
(6) Pentru activitatea desfasurata membrii consiliului de administratie
primesc o indemnizatie de sedinta stabilita in conformitate cu normele legale
in vigoare, dar nu mai mare de 20% din indemnizatia bruta lunara a directorului
general al Institutului.
(7) Modul de organizare si functionare a consiliului de administratie se
stabileste prin regulament aprobat de ministrul administratiei publice.
Art. 12
(1) Conducerea executiva a Institutului este asigurata de un director
general, cu rang de secretar de stat, numit prin decizie a primului-ministru,
la propunerea ministrului administratiei publice.
(2) Directorul general este ajutat de un director general, adjunct, cu rang
de subsecretar de stat.
(3) Directorul general adjunct este numit prin ordin al ministrului
administratiei publice, la propunerea directorului general al Institutului.
(4) Directorul general si directorul general adjunct sunt numiti pentru un
mandat de 4 ani, care poate fi reinnoit.
Art. 13
Institutul are un secretar general caruia i se aplica, in mod
corespunzator, prevederile Legii nr. 90/2001 privind organizarea si
functionarea Guvernului Romaniei si a ministerelor.
Art. 14
Directorul general este ordonator de credite, conform prevederilor legii
finantelor publice.
Art. 15
(1) Directorul general conduce activitatea curenta a Institutului, avand,
in principal, urmatoarele atributii:
a) reprezinta Institutul in relatiile cu celelalte autoritati si institutii
publice sau private, cu organizatii si agenti economici, cu persoane fizice din
tara si din strainatate, precum si in justitie;
b) elaboreaza si prezinta consiliului de administratie, spre insusire,
Strategia anuala de formare si perfectionare in administratia publica;
c) negociaza si semneaza contracte in numele Institutului;
d) semneaza certificatele si atestatele eliberate cursantilor;
e) stabileste si deleaga atributii pe trepte ierarhice si pe functii, avand
in vedere prevederile prezentei hotarari si ale regulamentului de organizare si
functionare a Institutului;
f) organizeaza controlul indeplinirii sarcinilor de catre personalul din
subordine si urmareste realizarea masurilor dispuse;
g) angajeaza prin concurs organizat in conditiile legii personalul
Institutului;
h) numeste sau elibereaza din functie, in conditiile legii, personalul
Institutului;
i) aproba propunerile de premiere sau de acordare a altor drepturi
personalului din aparatul propriu al Institutului;
j) aplica, in conditiile legii, sanctiuni disciplinare personalului
Institutului si ia masuri pentru recuperarea prejudiciilor cauzate;
k) dispune masuri in vederea asigurarii conditiilor corespunzatoare de
lucru pentru angajati;
l) raspunde de buna administrare si gospodarire a patrimoniului Institutului;
m) ia masuri pentru atragerea de noi surse de finantare a activitatii
Institutului si asigura dezvoltarea bazei materiale a acestuia.
(2) Directorul general exercita orice alte atributii stabilite de
primul-ministru, de ministrul administratiei publice sau de consiliul de
administratie.
Art. 16
(1) Directorul general adjunct asigura realizarea activitatii curente a
Institutului, in limitele atributiilor stabilite de directorul general.
(2) Directorul general adjunct indeplineste, in mod direct, urmatoarele
atributii:
a) coordoneaza sub aspect metodologic activitatea centrelor regionale de
formare continua pentru administratia publica locala;
b) participa la activitatea de selectare, incadrare si promovare a
personalului;
c) controleaza si evalueaza periodic nivelul de realizare a atributiilor de
serviciu de catre personalul Institutului;
d) stabileste legaturi de colaborare cu specialisti din alte institutii,
asigurand participarea acestora la activitatea de formare;
e) intocmeste si prezinta, la cererea directorului general, analize asupra
activitatii desfasurate in cadrul compartimentelor din structura Institutului
si propune masuri pentru imbunatatirea acesteia.
(3) In lipsa directorului general, directorul general adjunct indeplineste
atributiile acestuia.
Art. 17
(1) Structura organizatorica a Institutului este prevazuta in anexa nr. 1.
(2) Atributiile departamentelor si ale personalului, precum si raspunderile
acestora se stabilesc potrivit structurii organizatorice prevazute in anexa nr.
1, prin regulamentul de organizare si functionare aprobat prin ordin al
ministrului administratiei publice.
Art. 18
(1) Numarul de personal din aparatul propriu al Institutului este de 70,
exclusiv demnitarii.
(2) Institutul are in dotare un numar de 3 autoturisme, cu un consum maxim
de carburanti de cate 300 litri/luna/autoturism.
(3) Salariile personalului Institutului se stabilesc potrivit
reglementarilor aplicabile personalului institutiilor publice din subordinea
ministerelor.
CAP. 2
Centrele regionale de formare continua pentru administratia publica locala
SECTIUNEA 1
Obiectul de activitate si organizarea centrelor regionale
Art. 19
(1) Centrele regionale de formare continua pentru administratia publica
locala, organizate potrivit art. 11 din Ordonanta Guvernului nr. 81/2001,
denumite in continuare centre regionale, au sediile in municipiile Bucuresti,
Calarasi, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Iasi, Sibiu si Timisoara.
(2) Arondarea judetelor si a municipiului Bucuresti la centrele regionale
este prevazuta in anexa nr. 2.
Art. 20
(1) Centrele regionale organizeaza cursuri de perfectionare de scurta
durata, de pana la 3 luni, pentru:
a) primari, viceprimari, secretari de orase si comune, precum si consilieri
locali si judeteni;
b) functionarii publici si persoanele incadrate cu contract individual de
munca din aparatul propriu al consiliilor locale si judetene, precum si al
prefecturilor, cu exceptia persoanelor prevazute la art. 3 lit. c);
c) personalul din serviciile publice comunitare si din alte servicii
publice locale subordonate consiliilor locale sau consiliilor judetene ori
aflate sub autoritatea acestora;
d) alte persoane interesate.
(2) Centrele regionale elibereaza cursantilor certificate de absolvire.
(3) Centrele regionale pot desfasura si urmatoarele activitati:
a) elaborarea de studii, proiecte si publicatii in domeniul administratiei
publice locale;
b) dezvoltarea de relatii de colaborare cu alte institutii din domeniul
administratiei publice locale din tara si din strainatate.
(4) Centrele regionale colaboreaza cu Institutul pentru certificarea
conformitatii cu standardele internationale de calitate din domeniul
administratiei publice locale.
SECTIUNEA a 2-a
Conducerea centrelor regionale
Art. 21
(1) Centrele regionale sunt conduse de un consiliu de administratie, din
care fac parte presedintii consiliilor judetene arondate centrului regional
respectiv, primarul municipiului pe raza caruia isi are sediul social acesta si
2 reprezentanti ai Ministerului Administratiei Publice; in cazul centrului
regional cu sediul in municipiul Bucuresti, din consiliul de administratie mai
fac parte si primari ai sectoarelor Capitalei.
(2) Conducerea executiva a centrelor regionale este asigurata de un
director general, numit de directorul general al Institutului pe baza de
concurs organizat de consiliul de administratie al centrului regional respectiv.
Directorul general al centrului regional este membru de drept in consiliul de
administratie si presedintele acestuia.
(3) Structura organizatorica, precum si numarul maxim de posturi sunt
prevazute in anexa nr. 3.
(4) Salarizarea personalului din centrele regionale se face conform
prevederilor art. 18 alin. (3).
(5) Mandatul membrilor consiliului de administratie este de 4 ani si poate
fi reinnoit o singura data. In cazul presedintilor consiliilor judetene si al
primarilor mandatul este egal cu mandatul de ales local.
(6) Pentru activitatea desfasurata membrii consiliului de administratie
primesc o indemnizatie de sedinta in conformitate cu normele legale in vigoare,
dar nu mai mare de 20% din salariul lunar brut al directorului general al centrului
regional respectiv.
Art. 22
Consiliile de administratie ale centrelor regionale au urmatoarele
atributii principale:
a) aproba programele anuale de formare continua de scurta durata;
b) stabilesc cifrele de scolarizare si structura seriilor cursurilor de
formare continua de scurta durata, cu consultarea autoritatilor publice locale
din judetele arondate centrului regional respectiv si pe baza recomandarilor
conducerii Institutului;
c) aproba organigrama, statul de functii si numarul de personal;
d) aproba regulamentele de organizare si functionare, pe baza
regulamentului-cadru elaborat de Institut si aprobat de Ministerul
Administratiei Publice;
e) aproba bugetul de venituri si cheltuieli si contul de incheiere a
exercitiului bugetar.
SECTIUNEA a 3-a
Dispozitii tranzitorii si finale
Art. 23
Rezultatele obtinute la absolvirea unui program de pregatire sau
perfectionare profesionala vor fi consemnate in certificate de absolvire,
semnate de directorul general al Institutului sau, dupa caz, al centrului
regional respectiv. Certificatele de absolvire sunt recunoscute de Ministerul
Administratiei Publice, in conditiile legii.
Art. 24
Ministerele, celelalte autoritati si institutii publice, consiliile locale
si consiliile judetene vor prevedea in bugetele anuale sumele necesare pentru
participarea la programele de formare si perfectionare profesionala a
personalului propriu, in conformitate cu graficele cursurilor si cu programele
anuale de formare si perfectionare profesionala aprobate, potrivit legii.
Art. 25
(1) Finantarea Institutului se asigura din venituri extrabugetare provenite
din taxe de participare la cursuri, sponsorizari, donatii ale unor persoane
fizice si juridice din tara sau din strainatate, din programe cu finantare
interna si internationala, precum si din sume alocate de la bugetul de stat, in
conditiile legii.
(2) Finantarea centrelor regionale se asigura din venituri extrabugetare
provenite din taxe de participare la cursuri, sponsorizari, donatii ale unor
persoane fizice si juridice din tara si din strainatate, din programe cu
finantare interna si internationala.
Art. 26
Personalul Centrului National de Formare Continua pentru Administratia
Publica Locala, respectiv al centrelor teritoriale de formare continua in
administratia publica locala, se preia prin transfer in interesul serviciului
la Institut, respectiv la centrele regionale.
Art. 27
(1) Patrimoniul si programele Centrului National de Formare Continua pentru
Administratia Publica Locala, respectiv ale centrelor teritoriale de formare
continua in administratia publica locala, sunt preluate de Institut, respectiv
de Centrele regionale.
(2) Transferul patrimoniului si al programelor se efectueaza pe baza de
protocoale de predare-primire, incheiate in termen de cel mult 30 de zile de la
intrarea in vigoare a prezentei hotarari.
Art. 28
Anexele nr. 1 - 3 fac parte integranta din prezenta hotarare.
Art. 29
La data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga orice dispozitie
contrara.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE
Contrasemneaza:
Ministrul administratiei publice,
Octav Cozmanca
Ministrul educatiei si cercetarii,
Ecaterina Andronescu
Ministrul muncii si solidaritatii sociale,
Marian Sarbu
Ministrul finantelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu
ANEXA 1
Numarul maxim de posturi = 70
(exclusiv demnitarii)
ORGANIGRAMA
Institutului National de Administratie
___________________
| CONSILIUL |
| DE ADMINISTRATIE |
|___________________|
|
| ________________________
_________|_________ | AUDIT FINANCIAR INTERN |
| DIRECTOR GENERAL |____| SI CONTROL FINANCIAR |
| SECRETAR DE STAT | | PROPRIU |
|___________________| |________________________|
|
|
_________|_________
| DIRECTOR |
| GENERAL ADJUNCT |
|SUBSECRETAR DE STAT|
|___________________|
______________________________|________________________________
______|______ ______|______ _____|_____ ______|______ ________|_______
|DEPARTAMENTUL| | | | | | | | |
| PENTRU | |DEPARTAMENTUL| | | |DEPARTAMENTUL| |
|
| FORMARE | | PENTRU | | | | PENTRU | |
|
|PROFESIONALA | | FORMARE | | SECRETAR | | FORMARE | | DEPARTAMENTUL
|
|SPECIALIZATA | | CONTINUA DE | | GENERAL | | CONTINUA DE | | DE COOPERARE
|
| IN | | LUNGA | | | | SCURTA |
|INSTITUTIONALA*)|
|ADMINISTRATIA| | DURATA*) | | | | DURATA*) | |
|
| PUBLICA*) | | | | | | | |
|
|_____________| |_____________| |___________| |_____________|
|________________|
| | | | |
______|______ ______|______ _____|_____ ______|______ ________|_______
| | | | | | | | |
|
| MODUL 1 | | MODUL 2 | | MODUL 3 | | MODUL 4 | | MODUL 5
|
|_____________| |_____________| |___________| |_____________|
|________________|
*) Se organizeaza la nivel de directie generala.
Semnificatia modulelor din organigrama de mai sus este urmatoarea:
______________
| MODUL 1 |
|______________|
__________________________|__________________________
___________|___________ ___________|___________ ___________|___________
| DIRECTIA ELABORARE | | DIRECTIA PROGNOZA, | | DIRECTIA STAGII |
|SI COORDONARE PROGRAME | | CONCURSURI SI EXAMENE | | PRACTICE DE FORMARE |
|_______________________| |_______________________| |_______________________|
______________
| MODUL 2 |
|______________|
_________________|_________________
___________|___________ ___________|___________
| DIRECTIA PROGRAME | | DIRECTIA PROGNOZA |
| DE FORMARE CONTINUA | | SI EVALUARE |
|_______________________| |_______________________|
______________
| MODUL 3 |
|______________|
__________________________|__________________________
___________|___________ ___________|___________ ___________|___________
| SERVICIUL | | SERVICIUL | | SERVICIUL
|
| ADMINISTRATIV | | FINANCIAR-CONTABIL | | INFORMATICA |
| | | SI RESURSE UMANE | | |
|_______________________| |_______________________| |_______________________|
______________
| MODUL 4 |
|______________|
_________________|_________________
___________|___________ ___________|___________
| DIRECTIA PROGRAME | | SERVICIUL PROGNOZA |
| | | SI EVALUARE |
|_______________________| |_______________________|
______________
| MODUL 5 |
|______________|
_________________|_________________
___________|___________ ___________|___________
| DIRECTIA COOPERARE | | SERVICIUL ANALIZA, |
|INSTITUTIONALA INTERNA | | DOCUMENTARE SI |
| SI INTERNATIONALA | | PUBLICATII |
|_______________________| |_______________________|
ANEXA 2
ARONDAREA
judetelor si a municipiului Bucuresti la centrele regionale de formare continua
pentru administratia publica locala
I. Centrul regional de formare continua pentru administratia publica locala
Bucuresti:
1. Municipiul Bucuresti
2. Judetul Ilfov
3. Judetul Prahova
4. Judetul Arges
5. Judetul Dambovita
II. Centrul regional de formare continua pentru administratia publica
locala Calarasi:
1. Judetul Calarasi
2. Judetul Teleorman
3. Judetul Giurgiu
4. Judetul Ialomita
5. Judetul Buzau
III. Centrul regional de formare continua pentru administratia publica
locala Cluj-Napoca:
1. Judetul Cluj
2. Judetul Maramures
3. Judetul Satu Mare
4. Judetul Salaj
5. Judetul Bistrita-Nasaud
6. Judetul Bihor
IV. Centrul regional de formare continua pentru administratia publica
locala Constanta:
1. Judetul Constanta
2. Judetul Tulcea
3. Judetul Braila
4. Judetul Vrancea
5. Judetul Galati
V. Centrul regional de formare continua pentru administratia publica locala
Craiova:
1. Judetul Dolj
2. Judetul Olt
3. Judetul Gorj
4. Judetul Valcea
5. Judetul Mehedinti
VI. Centrul regional de formare continua pentru administratia publica
locala Iasi:
1. Judetul Iasi
2. Judetul Suceava
3. Judetul Botosani
4. Judetul Neamt
5. Judetul Bacau
6. Judetul Vaslui
VII. Centrul regional de formare continua pentru administratia publica
locala Sibiu:
1. Judetul Sibiu
2. Judetul Brasov
3. Judetul Mures
4. Judetul Covasna
5. Judetul Harghita
6. Judetul Alba
VIII. Centrul regional de formare continua pentru administratia publica
locala Timisoara:
1. Judetul Timis
2. Judetul Arad
3. Judetul Caras-Severin
4. Judetul Hunedoara
ANEXA 3
Numarul maxim de posturi = 30
ORGANIGRAMA
centrelor regionale de formare continua pentru administratia publica locala
____________________________
| CONSILIUL DE ADMINISTRATIE |
|____________________________|
|
________|_________
| DIRECTOR GENERAL |
|__________________|
/|\
_________________________/ | \_______________________
_________|___________ ___________|__________ __________|_________
| DIRECTIA PROGRAME | | DIRECTIA | | |
| DE FORMARE CONTINUA | | BUGET-CONTABILITATE -| | SERVICIUL PROGNOZA |
| DE SCURTA DURATA | | RESURSE UMANE - | | SI EVALUARE |
| | | INFORMATICA | | |
|_____________________| |______________________| |____________________|