Hotărârea Nr.747 din 12.10.2016privind aplicarea corecţiilor financiare propuse de Comisia Europeană asupra cheltuielilor finanţate din axa prioritară 3 „Tehnologia informaţiilor şi comunicaţiilor pentru sectorul privat şi public", domeniul major de intervenţie 3.2 „Dezvoltarea şi eficientizarea serviciilor publice electronice" al Programului operaţional sectorial „Creşterea competitivităţii economice" ACT EMIS DE: Guvernul Romaniei ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 815 din 14 octombrie 2016
Având în vedere:– Scrisoarea Comisiei Europene nr. Ares(2015)4345932/23 decembrie 2014; – Raportul de audit al Autorităţii de Audit nr. 61.431/AP/31 iulie 2015; – Raportul de audit de follow-up al Comisiei Europene - DG REGIO nr. 2015/RO/REGIO/C2/1366/2; – Scrisoarea Comisiei Europene nr. Ares(2015)5030483/12 noiembrie 2015,în temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 571 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articolul 1(1) Se aprobă Metodologia privind modul de calcul al sumelor care se decertifică definitiv şi se deduc procentual definitiv, aferente cheltuielilor care se includ în declaraţiile de cheltuieli care se transmit Comisiei Europene, pentru perioada de programare 2007-2013, ulterior intrării în vigoare a prezentei hotărâri, realizate în cadrul contractelor de achiziţie publică, inclusiv actele adiţionale aferente acestora, finanţate din axa prioritară 3 „Tehnologia informaţiilor şi comunicaţiilor pentru sectorul privat şi public", domeniul major de intervenţie 3.2 „Dezvoltarea şi eficientizarea serviciilor publice electronice" al Programului operaţional sectorial „Creşterea competitivităţii economice", pentru care procedurile de atribuire au fost lansate în Sistemul electronic de achiziţii publice, denumit în continuare SEAP, după data de 1 octombrie 2011 şi care au fost incluse în Planul de măsuri prioritare, prevăzută în anexa nr. 1.(2) Se aprobă Lista contractelor de achiziţie publică pentru care procedurile de atribuire au fost lansate în SEAP după data de 1 octombrie 2011, inclusiv actele adiţionale aferente acestora, incluse în Planul de măsuri prioritare, prevăzută în anexa nr. 2, pentru care se aplică metodologia prevăzută în anexa nr. 1. Articolul 2Se aprobă aplicarea procentului de 25% utilizat pentru stabilirea sumelor care se decertifică definitiv şi care se deduc procentual definitiv, aferente cheltuielilor care au fost certificate până la data de 1 septembrie 2016 şi, respectiv, cheltuielilor care se includ în declaraţiile de cheltuieli, care se transmit Comisiei Europene pentru perioada de programare 2007-2013, ulterior intrării în vigoare a prezentei hotărâri, realizate în cadrul contractelor de achiziţie publică prevăzute în anexa nr. 2. Articolul 3Se autorizează Autoritatea de certificare şi plată din cadrul Ministerului Finanţelor Publice să efectueze decertificarea definitivă, prin reducerea din cheltuielile care se includ în declaraţiile de cheltuieli care se transmit Comisiei Europene pentru perioada de programare 2007-2013, ulterior intrării în vigoare a prezentei hotărâri, a sumei de 4.223.897,38 euro, calculată conform metodologiei prevăzute în anexa nr. 1, cu aplicarea corespunzătoare a prevederilor art. 2. Articolul 4Se autorizează Autoritatea de certificare şi plată din cadrul Ministerului Finanţelor Publice să efectueze deducerea procentuală definitivă, din cheltuielile care se includ în declaraţiile de cheltuieli care se transmit Comisiei Europene pentru perioada de programare 2007-2013, ulterior intrării în vigoare a prezentei hotărâri, a sumelor care sunt calculate conform metodologiei prevăzute în anexa nr. 1, cu aplicarea corespunzătoare a prevederilor art. 2. Articolul 5Aplicarea prevederilor art. 571 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare, include obligaţia Autorităţii de management pentru Programul operaţional sectorial „Creşterea competitivităţii economice" de a aplica prevederile legale în vigoare privind constatarea, recuperarea creanţelor bugetare şi stabilirea debitorilor. Articolul 6 Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre. PRIM-MINISTRU DACIAN JULIEN CIOLOŞ Contrasemnează: Ministrul fondurilor europene, Cristian Ghinea Ministrul finanţelor publice, Anca Dana Dragu p. Ministrul afacerilor externe, Alexandru Victor Micula, secretar de stat ANEXA Nr. 1METODOLOGIE privind modul de calcul al sumelor care se decertifică definitiv şi se deduc procentual definitiv din cheltuielile care se includ în declaraţiile de cheltuieli care se transmit Comisiei Europene pentru perioada de programare 2007-2013, ulterior intrării în vigoare a prezentei hotărâri, aferente contractelor de achiziţie publică pentru care procedurile de atribuire au fost lansate în SEAP după data de 1 octombrie 2011, cuprinse în anexa nr. 2, finanţate din axa prioritară 3 „Tehnologia informaţiilor şi comunicaţiilor pentru sectorul privat şi public", domeniul major de intervenţie 3.2 „Dezvoltarea şi eficientizarea serviciilor publice electronice" al Programului operaţional sectorial „Creşterea competitivităţii economice" Metodologia are în vedere calculul unor indicatori aferenţi cheltuielilor realizate în cadrul contractelor de achiziţie publică pentru care procedurile de atribuire au fost lansate în SEAP după data de 1 octombrie 2011, inclusiv actele adiţionale aferente acestora, cuprinse în anexa nr. 2, finanţate din axa prioritară 3 „Tehnologia informaţiilor şi comunicaţiilor pentru sectorul privat şi public", domeniul major de Intervenţie 3.2 „Dezvoltarea şi eficientizarea serviciilor publice electronice", incluse în Planul de măsuri prioritare. I. Indicatori care sunt în evidenţele Autorităţii de management pentru Programul operaţional sectorial „Creşterea competitivităţii economice": a)valoarea totală a cheltuielilor incluse de Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial „Creşterea competitivităţii economice" în declaraţii de cheltuieli transmise la Autoritatea de certificare şi plată; b)valoarea totală a reducerilor individuale, ca urmare a procesului de verificare a cererilor de rambursare, inclusiv a celor aplicate până la emiterea/ca urmare a emiterii unor note de constatare, aplicate în urma identificării unor abateri de la reglementările în vigoare în domeniul achiziţiilor publice; c)valoarea totală a cheltuielilor autorizate, neincluse temporar în declaraţiile de cheltuieli transmise de către Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial „Creşterea competitivităţii economice" la Autoritatea de certificare şi plată, operate ca urmare a unor suspiciuni de neregulă în aplicarea reglementărilor în vigoare în domeniul achiziţiilor publice.Nu se încadrează în această categorie cheltuielile autorizate, excluse temporar 100% din declaraţiile de cheltuieli. II. Indicatori care sunt în evidenţele Autorităţii de certificare şi plată: a)valoarea totală a cheltuielilor neeligibile aferente creanţelor bugetare constituite de Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial „Creşterea competitivităţii economice", ca urmare a identificării unor abateri de la reglementările în vigoare în domeniul achiziţiilor publice, recuperate de la debitori şi deduse de către Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial „Creşterea competitivităţii economice", în calculul cumulativ, din declaraţiile de cheltuieli transmise la Autoritatea de certificare şi plată, aferente unor cheltuieli certificate la Comisia Europeană; b)valoarea totală a cheltuielilor declarate de Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial „Creşterea competitivităţii economice", care au fost considerate neeligibile/susceptibile a nu fi eligibile de către Autoritatea de certificare şi plată, deoarece pentru acestea sunt formulate constatări cu implicaţii financiare ca urmare a unor abateri, altele decât cele care au rezultat din încălcarea reglementărilor în vigoare în domeniul achiziţiilor publice şi pentru care este activă măsura Autorităţii de certificare şi plată a neincluderii temporare a acestora în declaraţii de cheltuieli; c)valoarea totală a cheltuielilor neeligibile aferente creanţelor bugetare constituite de Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial „Creşterea competitivităţii economice", ca urmare a identificării unor abateri, altele decât cele care au rezultat din încălcarea reglementărilor în vigoare în domeniul achiziţiilor publice, recuperate de la debitori şi deduse de către Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial „Creşterea competitivităţii economice", în calculul cumulativ, din declaraţiile de cheltuieli transmise la Autoritatea de certificare şi plată, aferente unor cheltuieli certificate la Comisia Europeană; d)valoarea totală a cheltuielilor declarate de Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial „Creşterea competitivităţii economice", care au fost considerate neeligibile/susceptibile a nu fi eligibile de către Autoritatea de certificare şi plată, deoarece pentru acestea sunt formulate constatări cu implicaţii financiare ca urmare a unor abateri, rezultate din încălcarea reglementărilor în vigoare în domeniul achiziţiilor publice şi pentru care este activă măsura Autorităţii de certificare şi plată a neincluderii temporare a acestora în declaraţii de cheltuieli.III. Modul de calcul al sumei care se decertifică/se deduce definitiv (SD): SD = [(a + b + c) – (e + f)] * 25% – (b + c + d + g) NOTE: 1. Calculul sumelor care se decertifică/se deduc definitiv se efectuează la nivel de axă prioritară. 2. Sunt exceptate de la aplicarea acestor corecţii următoarele categorii de cheltuieli:
|
(i) |
cheltuieli care nu rezultă din achiziţiile publice, precum: salarii, diurne şi cheltuieli administrative curente; |
|
(ii) |
cheltuieli aferente contractelor de achiziţie publică pentru care s-a aplicat procedura de achiziţie directă; |
|
(iii) |
cheltuielile efectuate de beneficiarii privaţi care nu aveau obligaţia aplicării Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare. |
ANEXA Nr. 2LISTA contractelor de achiziţie publică pentru care procedurile de atribuire au fost lansate în SEAP după data de 1 octombrie 2011, inclusiv actele adiţionale aferente acestora, incluse în Planul de măsuri prioritare
Nr. crt. |
Cod proiect - atribuit de SMIS |
Nume beneficiar |
Contract ID - numărul contractului de achiziţie atribuit de SMIS |
Procedura de achiziţie |
Denumire contract |
Număr anunţ de participare atribuit de SEAP |
Data anunţului de participare |
Număr anunţ de atribuire din SEAP |
Data anunţului de atribuire |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
1 |
14160 |
Primăria Târgu Mureş |
84996 |
Licitaţie deschisă |
Achiziţia lucrărilor serviciilor de proiectare şi instalare reţea fibră optică, echipamente şi dotări |
135590 |
17 mai 2012 |
128864 |
22 sept. 2012 |
2 |
14180 |
Arhivele Naţionale |
82364 |
Licitaţie deschisă |
Furnizare sistem informatic integrat lot 2 |
132632 |
1 iun. 2012 |
130276 |
11 mar. 2012 |
3 |
14183 |
Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) |
93545 |
Licitaţie deschisă |
Aplicaţie online pentru compararea ofertelor de comunicaţii destinate utilizatorilor finali |
132981 |
14 febr. 2012 |
128304 |
9 iul. 2012 |
4 |
14211 |
Consiliul Judeţean Harghita |
95412 |
Licitaţie deschisă |
Achiziţionare echipamente de tip Switch, echipamente de tip Firewall, unitate de bandă, storage, UPS, rack şi accesorii |
135594 |
17 mai 2012 |
134784 |
22 mar. 2013 |
5 |
14323 |
Centrul Naţional de Administrare a Bazelor de Date Privind Evidenţa Persoanelor |
67795 |
Licitaţie deschisă |
Sistem naţional integrat de introducere şi actualizare a informaţiilor legate de evidenţa persoanelor |
133222 |
23 febr. 2012 |
129752 |
19 oct. 2012 |
6 |
14339 |
Instituţia Prefectului Judeţul Bistriţa-Năsăud |
89181 |
Licitaţie deschisă |
Achiziţie sistem informatic şi instruire utilizatori şi administratori de sistem |
132243 |
21 dec. 2011 |
125225 |
6 iun. 2012 |
7 |
14385 |
Consiliul Judeţean Timiş |
74588 |
Licitaţie deschisă |
Sistem informatic integrat |
135666 |
19 mai 2012 |
131417 |
12 iun. 2012 |
8 |
22995 |
Municipiul Braşov |
105125 |
Licitaţie deschisă |
Implementare platformă e-Learning |
144871 |
7 nov. 2013 |
142065 |
23 nov. 2013 |
9 |
22996 |
Ministerul Justiţiei |
85624 |
Licitaţie deschisă |
Achiziţionare platformă de e-Learning cu specific IT pentru Ministerul Justiţiei şi sistemul judiciar din România |
140203 |
11 mar. 2012 |
136628 |
24 mai 2013 |
10 |
23001 |
Inspectoratul Şcolar Judeţean Harghita |
89286 |
Cerere ofertă |
Furnizare de produse hard - echipamente şi dotări |
336221 |
27 sept. 2012 |
164780 |
28 ian. 2013 |
11 |
23001 |
Inspectoratul Şcolar Judeţean Harghita |
89285 |
Licitaţie deschisă |
Achiziţionarea de aplicaţii informatice |
136263 |
6 febr. 2012 |
133289 |
29 ian. 2013 |
12 |
23038 |
Universitatea „Ştefan cel Mare" Suceava |
86512 |
Licitaţie deschisă |
Dezvoltarea unei platforme informatice de instruire online |
135750 |
22 mai 2012 |
135811 |
23 apr. 2013 |
13 |
23150 |
MAI - Direcţia Generală de Informaţii şi Protecţie Internă |
85244 |
Licitaţie deschisă |
Furnizare soluţie tehnică e-Educaţie, software, echipamente şi servicii instruire |
134381 |
30 mar. 2012 |
129514 |
10 dec. 2012 |
14 |
23335 |
Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila" |
89744 |
Cerere ofertă |
Achiziţie echipamente tehnică de calcul |
332088 |
20 iul. 2012 |
159727 |
10 aug. 2012 |
15 |
23335 |
Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila" |
92059 |
Cerere ofertă |
Echipamente de tehnică de calcul |
346444 |
5 sept. 2013 |
169986 |
21 iun. 2013 |
16 |
23335 |
Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila" |
92060 |
Cerere ofertă |
Achiziţie echipamente tehnică de calcul |
339912 |
21 nov. 2012 |
165444 |
21 febr. 2013 |
17 |
23335 |
Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila" |
92061 |
Licitaţie deschisă |
Platformă electronică complexă |
138114 |
8 nov. 2012 |
137286 |
6 dec. 2013 |
18 |
23354 |
Municipiul Piatra-Neamţ |
84928 |
Licitaţie deschisă |
Platformă de instruire continuă pentru angajaţii Primăriei Municipiului Piatra-Neamţ (acronym - eForm) |
135973 |
26 mai 2012 |
128712 |
18 sept. 2012 |
19 |
23381 |
Academia Naţională de Informaţii „Mihai Viteazul" |
90558 |
Cerere ofertă |
Furnizare produse: sistem servere-1 complet |
332193 |
23 iul. 2012 |
160605 |
25 oct. 2012 |
20 |
23381 |
Academia Naţională de Informaţii „Mihai Viteazul" |
67338 |
Cerere ofertă |
Laptopuri |
327632 |
25 mai 2012 |
155735 |
19 iul. 2012 |
21 |
23381 |
Academia Naţională de Informaţii „Mihai Viteazul" |
84774 |
Cerere ofertă |
Realizare reţea LAN |
320427 |
3 sept. 2012 |
151535 |
5 apr. 2012 |
22 |
23381 |
Academia Naţională de Informaţii „Mihai Viteazul" |
84776 |
Licitaţie deschisă |
Servicii e-Learning - aplicaţie, configurare şi dezvoltare software şi conţinut digital, inclusiv instruire personal |
140978 |
12 iul. 2012 |
138280 |
7 dec. 2013 |
23 |
23401 |
Agenţia Română de Asigurare a Calităţii în Învăţământul Superior |
86280 |
Licitaţie deschisă |
Sistem de e-Educaţie pentru evaluarea calităţii în învăţământul superior din România |
133158 |
18 febr. 2012 |
126254 |
7 iul. 2012 |
24 |
23558 |
Secretariatul General al Guvernului |
93574 |
Licitaţie deschisă |
Achiziţie Sistem integrat pentru „Centrul virtual de instruire a personalului" |
139984 |
26 oct. 2012 |
137213 |
6 aug. 2013 |
25 |
30893 |
Casa Naţională de Asigurări de Sănătate |
82358 |
Licitaţie deschisă |
Servicii pentru implementarea sistemului informatic integrat „Sistemul naţional DOSARUL ELECTRONIC DE SĂNĂTATE" |
131521 |
11 nov. 2011 |
137923 |
7 mar. 2013 |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
26 |
31445 |
Ministerul pentru Societatea Informaţională |
92575 |
Licitaţie deschisă |
Dezvoltare BRIDGE PKI |
139825 |
22 oct. 2012 |
140824 |
15 oct. 2013 |
27 |
31446 |
Ministerul pentru Societatea Informaţională |
85206 |
Licitaţie deschisă |
Servicii dezvoltarea interoperabilităţii bazelor de date destinate IMM-urilor |
139823 |
20 oct. 2012 |
134386 |
3 iun. 2013 |
28 |
31493 |
Ministerul Afacerilor Interne (fost Ministerul Administraţiei şi Internelor) |
126071 |
Licitaţie deschisă |
Echipamente IT, soluţii soft IT şi instruire personal |
149343 |
15 febr. 2014 |
147329 |
6 nov. 2014 |
29 |
31499 |
UM 0572 Bucureşti/Serviciul de Telecomunicaţii Speciale |
87155 |
Licitaţie deschisă |
Contract de furnizare echipamente IT şi de comunicaţii pentru implementarea proiectului |
143945 |
28 mai 2013 |
140161 |
20 sept. 2013 |
30 |
31500 |
Consiliul Concurenţei |
107388 |
Licitaţie deschisă |
Servicii dezvoltare şi implementare soluţie informatică |
147256 |
15 oct. 2013 |
147256 |
15 oct. 2013 |
31 |
31502 |
CNMSI |
88476 şi 83143 |
Licitaţie deschisă |
Servicii de extindere S.E.A.P. |
139428 |
10 mai 2012 |
134359 |
3 iun. 2013 |
32 |
31503 |
CNMSI |
83357 |
Licitaţie deschisă |
Servicii de extindere a Sistemului de atribuire electronică în transporturi (S.A.E.T.) |
139712 |
16 oct. 2012 |
134343 |
3 mai 2013 |
33 |
37824 |
Spitalul de Boli Cronice „Sfântul Luca" |
95197 |
Licitaţie deschisă |
Furnizare şi prestare servicii în vederea implementării unui portal informaţional medical |
142491 |
13 mar. 2013 |
139978 |
13 sept. 2013 |
34 |
37827 |
Spitalul Municipal „Sfinţii Doctori Cosma şi Damian" Rădăuţi |
95267 |
Licitaţie deschisă |
Sistem Informatic Integrat e-Sănătate |
144768 |
7 sept. 2013 |
142632 |
12 dec. 2013 |
35 |
37832 |
Spitalul Judeţean de Urgenţă Bacău |
100558 |
Licitaţie deschisă |
Achiziţie sistem informatic integrat |
144177 |
6 iul. 2013 |
143924 |
30 ian. 2014 |
36 |
37837 |
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sf. Apostol Andrei" Galaţi |
120255 |
Licitaţie deschisă |
Sistem informatic integrat |
146816 |
26 sept. 2013 |
147411 |
14 iun. 2014 |
37 |
37970 |
Spitalul Clinic de Copii Braşov |
111340 |
Licitaţie deschisă |
Sistem informatic integrat şi instruire utilizatori aplicaţie şi personal care asigură mentenanţa aplicaţiei |
144765 |
7 mai 2013 |
146380 |
5 oct. 2014 |
38 |
37981 |
Spitalul Judeţean de Urgenţă Târgu Jiu |
148090 |
Licitaţie deschisă |
Echipamente TIC, software şi servicii de implementare sistem informatic integrat (inclusiv instruire) |
149669 |
3 aug. 2014 |
155488 |
27 febr. 2015 |
39 |
37985 |
Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii „Sfântul Ioan" Galaţi |
117917 |
Licitaţie deschisă |
Implementarea unei aplicaţii informatice tip e-Sănătate în cadrul Spitalului Clinic de Urgenţă pentru Copii Sf. Ioan Galaţi |
146521 |
14 sept. 2013 |
147729 |
26 iun. 2014 |
40 |
38000 |
Spitalul Judeţean de Urgenţă Miercurea-Ciuc |
117954 |
Licitaţie deschisă |
Achiziţie produse pentru realizarea şi implementarea unui sistem informatic integrat |
145640 |
8 aug. 2013 |
148842 |
8 aug. 2014 |
41 |
38008 |
Spitalul Municipal „Anton Cincu" Tecuci |
123088 |
Licitaţie deschisă |
Dezvoltare sistem informatic integrat |
146123 |
28 aug. 2013 |
148610 |
30 iul. 2014 |
42 |
38021 |
Spitalul Judeţean de Urgenţă Târgovişte |
132799 |
Licitaţie deschisă |
Furnizarea şi implementarea sistemului informatic integrat de sănătate |
149527 |
6 nov. 2014 |
153958 |
15 ian. 2015 |
43 |
38030 |
Spitalul Clinic de Recuperare Iaşi |
91552 |
Licitaţie deschisă |
Achiziţie echipamente şi servicii de dezvoltare şi implementare a Sistemului Informatic Medical Integrat |
143896 |
24 mai 2013 |
|
30 dec. 1899 |
44 |
38056 |
Spitalul Judeţean de Urgenţă Ploieşti |
107875 |
Licitaţie deschisă |
Achiziţie sistem informatic medical |
144125 |
6 mai 2013 |
143724 |
22 ian. 2014 |
45 |
38061 |
Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia |
121450 |
Licitaţie deschisă |
Achiziţie Sistem informatic integrat pentru managementul spitalului |
145477 |
8 ian. 2013 |
147558 |
19 iun. 2014 |
46 |
38078 |
Spitalul Penitenciar Bucureşti Rahova |
129100 |
Licitaţie deschisă |
Sistem informatic integrat pentru managementul asistentei medicale penitenciare |
148339 |
12 mai 2013 |
148258 |
7 iun. 2014 |
47 |
38082 |
Spitalul Judeţean de Urgenţă „Sfântul Ioan cel Nou" Suceava |
100050 |
Licitaţie deschisă |
Sistem informatic integrat |
143813 |
22 mai 2013 |
142423 |
12 mai 2013 |
48 |
38083 |
Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii „Grigore Alexandrescu" |
110772 |
Licitaţie deschisă |
Achiziţie servicii implementare sistem informatic |
148547 |
19 dec. 2013 |
147353 |
12 iun. 2014 |
49 |
38095 |
Institutul Naţional de Neurologie şi Boli Neurovasculare Bucureşti |
117027 |
Licitaţie deschisă |
Infrastructură hardware şi software de bază, servicii de dezvoltare şi implementare a sistemului informatic integrat medical |
147273 |
16 oct. 2013 |
|
30 dec. 1899 |
50 |
38125 |
Institutul de Urgenţă pentru Boli Cardiovasculare „Prof. Dr. C.C. Iliescu" |
117809 |
Licitaţie deschisă |
Sistem informatic medical integrat şi instruire utilizatori aplicaţie şi personal care asigură mentenanţa aplicaţiei |
149157 |
2 mai 2014 |
150233 |
27 sept. 2014 |
51 |
38139 |
Spitalul de Boli Cronice Smeeni |
154051 |
Licitaţie deschisă |
Infrastructură hardware şi software de bază, servicii de dezvoltare şi implementare a sistemului informatic medical |
143783 |
22 mai 2013 |
152036 |
20 nov. 2014 |
52 |
38142 |
Spitalul Clinic Municipal Filantropia Craiova |
129456 |
Licitaţie deschisă |
IT, hard, soft, licenţe, instruire |
148137 |
23 nov. 2013 |
149195 |
22 aug. 2014 |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
53 |
38144 |
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Ilfov |
145867 |
Licitaţie deschisă |
Infrastructură hardware şi software de bază, servicii de dezvoltare şi implementare a sistemului informatic integrat de e-Sănătate |
151458 |
6 dec. 2014 |
155033 |
13 febr. 2015 |
54 |
38183 |
Spitalul Clinic CF nr. 2 Bucureşti |
119545 |
Licitaţie deschisă |
Achiziţie sistem informatic medical integrat şi instruire utilizatori |
148050 |
20 nov. 2013 |
149447 |
9 febr. 2014 |
55 |
48451 |
Consiliul Judeţean Suceava |
119746 |
Licitaţie deschisă |
Furnizarea, vânzarea şi livrarea produselor hardware şi software, prestarea de servicii de instalare şi întreţinere a sistemului informatic integrat |
150938 |
17 mai 2014 |
150429 |
10 mar. 2014 |
56 |
48453 |
Consiliul Judeţean Galaţi |
126889 |
Licitaţie deschisă |
Achiziţia de echipamente şi servicii de implementare a sistemului informatic integrat (inclusiv servicii de instruire) |
150021 |
26 mar. 2014 |
151914 |
18 nov. 2014 |
57 |
48591 |
Inspecţia Muncii |
117991 |
Licitaţie deschisă |
Infrastructură hard şi soft de bază, servicii de dezvoltare şi implementare a sistemului informatic SIAMC |
151609 |
16 iun. 2014 |
150390 |
10 febr. 2014 |
58 |
48594 |
Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Informatică - ICI Bucureşti |
125417 |
Licitaţie deschisă |
Achiziţia infrastructurii hardware şi software, managementul proiectului, serviciilor de dezvoltare şi implementare a platformei de Cloud Computing, instruire |
150123 |
4 ian. 2014 |
154481 |
29 ian. 2015 |
59 |
48619 |
Ministerul Afacerilor Externe |
141087 |
Licitaţie deschisă |
Achiziţie a infrastructurii hardware şi software de bază, a serviciilor de dezvoltare şi implementare a Sistemului Informatic pentru managementul integrat al serviciilor pentru cetăţeni (SIMISC) |
151168 |
30 mai 2014 |
155502 |
27 febr. 2015 |
60 |
48625 |
Agenţia pentru Agenda Digitală a României |
120692 |
Licitaţie deschisă |
Sistem informatic colaborativ pentru mediu performant de desfăşurare al achiziţiilor publice - SICAP |
150056 |
26 mar. 2014 |
150402 |
10 febr. 2014 |
61 |
48726 |
Secretariatul General al Guvernului |
117263 |
Licitaţie deschisă |
Achiziţie infrastructură software şi hardware |
150128 |
4 ian. 2014 |
153300 |
23 dec. 2014 |
62 |
48836 |
Agenţia Naţională de Integritate |
104518 |
Licitaţie deschisă |
PREVENT - Implementare Sistem informatic integrat de prevenire a conflictelor de interese în achiziţiile publice |
148808 |
1 oct. 2014 |
147874 |
7 febr. 2014 |
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!!
Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!!
Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!!
Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!!
Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!!
Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!!
Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!!
Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!!
Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!!
Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!!
Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
|
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 747/2016
|