HOTARARE Nr.
893 din 20 august 2008
pentru modificarea si
completarea Normelor metodologice privind finantarea sistemului informational
specific domeniului imobiliar-edilitar si bancilor de date urbane, aprobate
prin Hotararea Guvernului nr. 521/1997
ACT EMIS DE:
GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 640 din 5 septembrie 2008
In temeiul art.108 din Constituţia României,
republicată,
Guvernul României adoptă
prezenta hotărâre.
Articol unic. - Normele
metodologice privind finanţarea sistemului informaţional specific domeniului
imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane, aprobate prin Hotărârea
Guvernului nr. 521/1997, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 247 din 22 septembrie 1997, cu
modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum
urmează:
1. In cuprinsul normelor metodologice, denumirea
„Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi
Turismului" se înlocuieşte cu denumirea „Ministerul Dezvoltării,
Lucrărilor Publice şi Locuinţelor".
2. Articolul 1 se modifică şi va avea următorul
cuprins:
„Art. 1. - Sistemul
informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi băncilor de date
urbane, denumit în continuare SISDIEBDU, este sistemul de evidenţă, măsurare, inventariere, gestiune şi
actualizare sistematică a tuturor imobilelor şi reţelelor edilitare din
intravilanul localităţilor, sub aspect tehnic şi economic, cu respectarea
datelor de bază din cadastrul general, privind suprafaţa, categoria de
folosinţă şi proprietarul.
SISDIEBDU are la bază atât datele din domeniul
imobiliar-edilitar, cât şi din alte domenii de activitate, care servesc la
formularea strategiilor globale ale localităţilor, în corelare cu programele de
dezvoltare durabilă ale administraţiilor locale, la toate nivelurile.
SISDIEBDU conţine datele necesare fundamentării
deciziilor pentru dezvoltarea durabilă a localităţilor urbane şi rurale,
crearea unui sistem corect de taxe şi impozite, conservarea fondului natural şi
construit protejat, reprezentând un instrument pentru un management eficient al
administraţiei publice locale în procesul de informare, debirocratizare şi
transparenţă decizională."
3. Articolul 2 se
modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 2. - Potrivit art. 67 din Legea cadastrului şi a
publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările ulterioare,
Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor, ca autoritate
publică centrală competentă în domeniu, are obligaţia de a coordona, de a organiza
şi de a implementa SISDIEBDU la nivel naţional, cu posibilitatea de a furniza
datele specifice pentru integrarea acestora în cadastrul general şi în alte
sisteme informaţionale specifice aflate în coordonarea altor instituţii şi
autorităţi ale administraţiei publice centrale şi locale, după caz.
Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi
Locuinţelor este autoritatea administraţiei publice centrale responsabilă cu
realizarea SISDIEBDU la nivel naţional, prin programe anuale.
Programul de realizare a SISDIEBDU este prevăzut şi
organizat să cuprindă întregul intravilan la nivel naţional, respectiv toate
localităţile urbane şi rurale."
4. Articolul 5 se
modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 5. - Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice
şi Locuinţelor colaborează cu consiliile judeţene şi cu Consiliul General al
Municipiului Bucureşti şi asigură:
a) elaborarea de programe
pentru realizarea lucrărilor SISDIEBDU, stabilirea priorităţilor, în funcţie de
interesul unor localităţi, şi evaluarea mijloacelor financiare necesare;
b) urmărirea execuţiei lucrărilor SISDIEBDU, controlul
şi avizarea acestora, pe faze şi categorii de lucrări;
c) aducerea la cunoştinţă a lucrărilor SISDIEBDU şi
asigurarea accesului specialiştilor pentru executarea lucrărilor."
5. Articolul 6 se
modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 6. - Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice
şi Locuinţelor, în exercitarea atribuţiilor sale în domeniul SISDIEBDU,
colaborează cu Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară, precum
şi cu oficiile de cadastru şi publicitate imobiliară organizate la nivel
judeţean şi în municipiul Bucureşti, aflate în subordinea acesteia.
Recepţia şi avizarea lucrărilor SISDIEBDU se asigură de
către consiliile locale împreună cu consiliile judeţene şi, respectiv,
Consiliul General al Municipiului Bucureşti, cu avizul tehnic al oficiilor de
cadastru şi publicitate imobiliară organizate la nivel judeţean, respectiv
Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară al Municipiului Bucureşti, pe baza
metodologiilor prevăzute la art. 3 şi în conformitate cu anexele nr. 6 şi 7 la
prezentele norme metodologice.
Controlul privind îndeplinirea
formalităţilor de contractare, al realizării şi decontării, precum şi avizarea
lucrărilor SISDIEBDU se asigură de către Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor
Publice şi Locuinţelor."
6. Articolul 9 se
modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 9. - In limita alocaţiilor aprobate prin legea
anuală a bugetului de stat, Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi
Locuinţelor repartizează şi comunică consiliilor judeţene şi Consiliului
General al Municipiului Bucureşti plafoanele aprobate anual şi trimestrial
pentru realizarea SISDIEBDU.
Pe baza şi în limitele plafoanelor comunicate potrivit
alin. 1, consiliile judeţene şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti
transmit Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor lista
lucrărilor, întocmită conform anexei nr. 1 la prezentele norme metodologice.
Decontarea lucrărilor de realizare a SISDIEBDU se face
lunar, în limita plafoanelor bugetare trimestriale comunicate."
7. Articolul 10 se
modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 10. -In limita plafoanelor aprobate şi a listei
de lucrări prevăzute la art. 9, consiliile locale vor încheia contracte de
execuţie a lucrărilor SISDIEBDU cu societăţi comerciale de specialitate,
potrivit prevederilor art. 15 şi ale anexelor nr. 4, 5 şi 5a) la prezentele
norme metodologice şi pe baza metodologiilor prevăzute la art. 3."
8. Articolul 101 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 101. - Pentru
decontarea lucrărilor de realizare a SISDIEBDU, consiliile locale vor înainta
lunar, cu adresă, consiliilor judeţene şi Consiliului General al Municipiului
Bucureşti documentaţia prevăzută în anexele nr. 4, 5, 5a), 6 şi 6a) la
prezentele norme metodologice, prin care se solicită întocmirea decontului
justificativ."
9. La articolul 11, alineatele 1, 2 şi 4 se modifică şi vor avea următorul cuprins:
„Art. 11. - Consiliile judeţene
şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti verifică documentaţia primită,
acordă viza de control financiar preventiv propriu şi întocmesc lunar decontul
justificativ, care se transmite până la data de 5 a fiecărei luni, pentru luna
precedentă, Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor, în
două exemplare, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 3 la prezentele norme
metodologice. Pentru lucrările executate şi recepţionate până pe data de 10 a
lunii decembrie, deconturile justificative se transmit până la data de 15
decembrie a anului bugetar.
Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi
Locuinţelor, pe baza deconturilor justificative, solicită Ministerului
Economiei şi Finanţelor deschiderea de credite în limita alocaţiilor bugetare
aprobate, însoţită de decontul justificativ prezentat în anexa nr. 3a) la
prezentele norme metodologice, virează sumele consiliilor judeţene şi
Consiliului General al Municipiului Bucureşti, cu ordin de plată, în contul
21.42.02.29 «Venituri ale bugetului local - Finanţarea lucrărilor de cadastru
imobiliar», deschis pe numele acestora la Trezoreria Statului.
........................................................................................................................................................................ .........................................................
Sumele prevăzute la alin. 3 se virează de consiliile
judeţene şi de Consiliul General al Municipiului Bucureşti, pe baza anexelor nr. 1 şi 3 la prezentele norme
metodologice, în contul 21.42.02.29 «Venituri ale bugetului local - Finanţarea
lucrărilor de cadastru imobiliar», deschis la Trezoreria Statului pe numele
unităţilor administrativ-teritoriale beneficiare."
10. Articolul 13 se
modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 13. - Trimestrial,
consiliile judeţene şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti vor analiza
şi vor transmite Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor
situaţia consiliilor locale care nu au încheiat contracte de execuţie a
lucrărilor SISDIEBDU, precum şi situaţia respectării prevederilor din
contractele de execuţie.
Potrivit prevederilor alin. 1, Ministerul Dezvoltării,
Lucrărilor Publice şi Locuinţelor poate propune completarea programului anual
cu alte priorităţi, după caz."
11. Articolul 16 se modifică
şi va avea următorul cuprins:
„Art. 16. - Datele şi informaţiile cuprinse în
SISDIEBDU sunt publice, reprezintă bun proprietate publică şi sunt în
administrarea autorităţilor administraţiei publice locale.
Acestea pot fi puse gratuit la dispoziţia autorităţii
administraţiei publice centrale responsabile cu realizarea SISDIEBDU, pentru
organizarea unor baze de date referitoare la evidenţa imobiliar-edilitară la
nivelul intravilanului localităţilor şi pentru realizarea unor proiecte în
colaborare cu alte instituţii sau autorităţi ale administraţiei publice
centrale ori locale, precum şi instituţiilor financiare de sub autoritatea
Ministerului Economiei şi Finanţelor, pentru determinarea valorii impozabile a
fiecărui bun imobil.
Administratorul asigură respectarea dreptului la
protecţie a datelor personale ale cetăţenilor, în conformitate cu prevederile
legale în domeniu, prin crearea unor modalităţi de accesare a SISDIEBDU, pe
bază de parolă stabilită cu autoritatea administraţiei publice locale şi
autoritatea centrală responsabilă cu implementarea acestuia, după caz."
12. Anexele nr. 1, 2,
3, 3a), 4, 5, 5a) şi 6 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-8 la
prezenta hotărâre.
13. După anexa nr. 6 se introduc două noi anexe,
anexele nr. 6a) şi 7, având cuprinsul prevăzut în anexele nr. 9 şi 10 la
prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
p. Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi
locuinţelor,
Anna Horvath,
secretar de stat
p. Ministrul internelor şi reformei administrative,
Paul Victor Dobre,
secretar de stat
Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan Vosganian
ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 1 la normele metodologice)
CONSILIUL*)......................................
LISTA
cuprinzând sistemele informaţionale specifice
domeniului imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane, pe anul..............., cu
finanţare de la bugetul de stat, ce se realizează în conformitate cu
prevederile art. 67 din Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996,
republicată, cu modificările ulterioare
-
lei -
Consiliul local Denumirea lucrării
|
U.M.
|
Cantitatea
|
Preţul U.M.
|
Valoarea totală
|
Valoarea
rămasă de
executat
|
Valoarea 200...
|
Din care în trimestrul
|
Termen de finalizare
|
I
|
II
|
III
|
IV
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
Total, din care:
A. Lucrări
în continuare
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Consiliul Local............
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a) Lucrări tehnice de identificare, măsurare şi inventariere a
imobilelor şi a reţelelor edilitare
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- lucrări geodezice
- lucrări topografice
- lucrări de cartare imobiliară
- lucrări de inventariere a reţelelor edilitare
|
ha
ha
ha
ha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
b) Banca de date urbane
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- încărcarea, organizarea şi prelucrarea datelor grafice şi
textuale privind imobilele şi reţelele edilitare
- întreţinerea şi actualizarea băncii de
date urbane
-instruire-formare utilizatori
|
ha
ha
pers.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Consiliul Local.............
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a)...........................
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
b)...........................
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTALA:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
B. Lucrări noi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Consiliul Local............
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a) Lucrări tehnice de identificare, măsurare şi inventariere a
imobilelor şi a reţelelor edilitare
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- lucrări geodezice
- lucrări topografice
- lucrări de cartare imobiliară
- lucrări de inventariere a reţelelor edilitare
|
ha
ha
ha
ha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
b) Banca de date urbane
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- încărcarea, organizarea şi prelucrarea datelor grafice şi
textuale privind imobilele şi reţelele edilitare
- întreţinerea şi actualizarea băncii
de date urbane
- instruire-formare utilizatori
|
ha
ha
pers.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Consiliul Local.............
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a)...........................
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
b)...........................
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL B:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Preşedinte,
Intocmit
Direcţia
Serviciul/(biroul cadastru)
*) Se completează, după caz: judeţean sau General al
Municipiului Bucureşti.
ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 2 la normele metodologice)
MINISTERUL DEZVOLTĂRII, LUCRĂRILOR PUBLICE ŞI LOCUINŢELOR
Aprobat
Ordonatorul principal de credite
LISTA
cuprinzând sistemele informaţionale specifice
domeniului imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane, pe anul....., cu finanţare de la bugetul de
stat, ce se realizează în conformitate cu prevederile art. 67 din Legea
cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu
modificările ulterioare
- lei -
Nr. crt.
|
|
Cantitatea (ha)
|
Valoarea 200..
|
Din care în trimestrul:
|
Termenul de finalizare
|
I
|
II
|
III
|
IV
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
|
TOTAL:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
din care:
|
|
|
|
|
|
|
|
A
|
Lucrări în continuare
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
Judeţul.........................
- sistemul informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar
şi băncilor de date urbane în comuna, oraşul,
municipiul................................
- sistemul..................
|
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
Judeţul.........................
- sistemul.....................
|
|
|
|
|
|
|
|
..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42.
|
Municipiul Bucureşti
- sistemul informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar
şi băncilor de date urbane în sectorul.............
|
|
|
|
|
|
|
|
B
|
Lucrări noi
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
Judeţul.........................
- sistemul informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar
şi băncilor de date urbane în comuna, oraşul, municipiul
- sistemul..................
|
|
|
|
|
|
|
|
..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42.
|
Municipiul Bucureşti
- sistemul informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar
şi băncilor de date urbane în sectorul.............
|
|
|
|
|
|
|
|
Direcţia generală economică/Direcţia economică
Director general/Director
Se aprobă
Ordonator principal de credite
Direcţia Generală/Direcţia..........
Director general/Director
Vizat
Direcţia generală/Direcţia
Director general/Director
ANEXA Nr. 3 (Anexa nr. 3 la normele metodologice)
CONSILIUL*)...................
DECONT JUSTIFICATIV
privind fundamentarea necesarului de alocaţii bugetare
pe luna........anul......, în aplicarea
prevederilor art. 67 din Legea cadastrului şi a
publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările ulterioare
-
lei -
Nr. crt.
|
Beneficiarul
Executantul
Denumirea lucrării
|
Nr. şi data depunerii documentelor la Consiliul*)
|
Nr. şi data contractului
|
Numărul
contului şi banca beneficiarului
|
Valoarea lucrărilor executate
|
Disponibilul la finele lunii
precedente
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
1.
|
Consiliul Local.................
Executant.........................
Sistem informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi băncilor
de date urbane:
a) Lucrări tehnice de identificare, măsurare
şi inventariere a imobilelor şi reţelelor edilitare
b) Banca de date urbane
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL Consiliul Local
|
|
|
|
|
|
2.
|
Consiliul Local.................
Executant.........................
Sistem informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi
băncilor de date urbane:
a) Lucrări tehnice de identificare, măsurare
şi inventariere a imobilelor şi reţelelor edilitare
b) Banca de date urbane
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL Consiliul Local
|
|
|
|
|
|
…
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL Consiliul*)
|
|
|
|
|
|
Răspundem pentru legalitatea, necesitatea,
oportunitatea, realitatea şi exactitatea datelor înscrise.
Preşedinte,
Control financiar preventiv propriu
Director,
*) Se completează după caz: judeţean sau General al
Municipiului Bucureşti.
ANEXA Nr. 4 [Anexa nr. 3a) la normele metodologice]
MINISTERUL DEZVOLTĂRII, LUCRĂRILOR PUBLICE ŞI LOCUINŢELOR
Aprobat
Ordonatorul principal de credite
DECONT JUSTIFICATIV
privind fundamentarea necesarului de alocaţii bugetare pe luna.......anul....., în aplicarea
prevederilor art.
67 din Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată,
cu modificările ulterioare
-
lei -
Nr. crt.
|
Denumirea lucrării
|
Valoarea lucrărilor executate
|
0
|
1
|
5
|
1.
|
Sistem informaţional specific domeniului imobiliar-edilitarsi
băncilor de date urbane:
a) Lucrări tehnice de identificare, măsurare şi inventariere a
imobilelor şi reţelelor edilitare
b) Banca de date urbane
|
|
TOTAL MINISTERUL DEZVOLTĂRII, LUCRĂRILOR PUBLICE Şl LOCUINŢELOR:
|
|
Direcţia generală/Direcţia
Director general/Director,
Direcţia generală economică/Direcţia economică
Director general/Director,
ANEXA Nr. 5 (Anexa nr. 4 la normele metodologice)
EXECUTANT .............
SITUAŢIE DE LUCRĂRI
cuprinzând sistemul
informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane
pe luna......anul..... în localitatea (comuna, oraşul, municipiul), cu finanţare de la
bugetul de stat, ce se realizează în conformitate cu prevederile art. 67 din
Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu
modificările ulterioare
Nr. crt.
|
Categoria de lucrări
|
U.M.
|
Cantitatea
|
Preţul U.M.
|
Valoarea (lei)
|
Valoarea
cu TVA
(lei)
|
I.
|
Lucrări tehnice de identificare, măsurare
şi inventariere a imobilelor şi reţelelor edilitare
|
|
|
|
|
|
1.
|
Lucrări geodezice
|
ha
|
|
|
|
|
2.
|
Lucrări topografice
|
ha
|
|
|
|
|
3.
|
Lucrări de cartare imobiliară
|
ha
|
|
|
|
|
4.
|
Lucrări de inventariere a reţelelor edilitare
|
ha
|
|
|
|
|
|
TOTAL I:
|
|
|
|
|
|
II.
|
Banca de date urbane
|
|
|
|
|
|
5.
|
Incărcarea, organizarea şi prelucrarea datelor grafice şi
textuale privind imobilele şi reţelele edilitare
|
ha
|
|
|
|
|
6.
|
Intreţinerea şi actualizarea băncii de date urbane
|
ha
|
|
|
|
|
7.
|
Instruire-formare utilizatori
|
pers.
|
|
|
|
|
|
TOTAL II:
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL SITUAŢIE DE LUCRĂRI:
|
|
|
|
|
|
Beneficiar
Consiliul Local...............
Primar,
Executant
Societatea Comercială.....................
Director
ANEXA Nr. 6 (Anexa nr.
5 la normele metodologice)
EXECUTANT ...................
Contract nr..........din............
DEVIZ DE CHELTUIELI
privind sistemul informaţional specific domeniului
imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane pe luna......anul..... în localitatea (comuna, oraşul,
municipiul), cu finanţare de la bugetul de stat, ce se realizează în
conformitate cu prevederile art. 67 din Legea cadastrului şi a publicităţii
imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările ulterioare
- lei -
Nr. crt.
|
Articolele de calculaţie şi
elementele de cheltuieli
|
Valoarea
|
% faţă de totalul preţului de cost
|
1.
|
Materialei)
|
|
|
2.
|
Manoperă2)
|
|
|
3.
|
TOTAL 1-2
|
|
|
4.
|
Cheltuieli generale ale societăţii comerciale3)
|
|
|
5.
|
Cheltuieli de deplasare4)
|
|
|
6.
|
TOTAL PREŢ:
|
|
|
7.
|
Profit
|
|
|
8.
|
TOTAL PREŢ DE COST:
|
|
|
9.
|
TVA (19% x rd.8)
|
|
|
10.
|
TOTAL VALOARE DE DEVIZ:
|
|
|
Beneficiar
Consiliul Local.....................
Primar,
Executant
Societatea Comercială.....................
Director
1) Cuprinde costul
materialelor utilizate în activitatea de culegere a datelor din teren (semnale
geodezice, borne, repere, picheţi etc), precum şi în activitatea de birou
(calc, suport de plastic transparent nedeformabil, hârtie xerox şi de scris,
tonner, truse de capete Rotring pentru desen etc.)
2) Se calculează
după modelul cuprins în anexa nr. 5a) şi se vor acorda majorările prevăzute de
actele normative referitoare la indexarea salariilor.
3) Cuprinde:
amortismente utilaje şi echipamente, taxe şi impozite, energie electrică,
termică, gaze, apă, canalizare, telefon, fax, salarii ale conducerii societăţii
comerciale.
4) Se vor deconta pe
baza documentelor justificative, conform prevederilor
Hotărârii Guvernului nr. 1.860/2006, republicată.
ANEXA Nr. 7 [Anexa nr. 5a) la normele metodologice]
EXECUTANT.........................
CALCULUL MANOPEREI
pe luna..............anul.....
- lei -
Nr. crt.
|
Numele şi prenumele
|
Salariul tarifar
|
Alte venituri
|
Total
venituri
brute
|
Spor de vechime
|
Indemnizaţii de conducere
|
Alte sporuri
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL MANOPERĂ DIRECTĂ:
|
|
|
|
|
|
Impozite şi taxe aferente salariilor plătite de
operatorul economic conform legii
1.
|
C.A.S.
|
|
2.
|
Ajutor de şomaj
|
|
|
|
|
|
TOTAL MANOPERĂ DIRECTĂ:
|
|
Beneficiar
Consiliul Local..................
Primar,
Executant
Societatea Comercială..........................
Director,
ANEXA Nr. 8 (Anexa nr. 6 la normele metodologice)
EXECUTANT................................
PROCES-VERBAL DE RECEPŢIE - AVIZARE
din..................anul......
I. Denumirea lucrării...................................................................................
1. Beneficiar: Consiliul
Local.....................................
2. Etapa:
luna...........................................................
3. Valoarea devizului de
cheltuieli...............................
4. Responsabilul lucrării.............................................
5.
Calificativul............................................................
II. Conţinutul etapei
de recepţie şi avizare
Etapa şi conţinutul
|
Valoarea devizului
|
Data
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
III. Comisia de
recepţie-avizare*)
Preşedinte:................................
Membri:
1...............................................
2...............................................
3...............................................
4...............................................
5...............................................
Invitaţi:
1...............................................
2...............................................
3...............................................
IV. Constatări:........................................................................................................................................................................ ...............................
V. Observaţii şi
recomandări:........................................................................................................................................................................ .......
Beneficiar
Consiliul Local..................
Primar,
Executant
Societatea Comercială..........................
Director,
*) Din comisia de recepţie-avizare trebuie să facă
parte, în mod obligatoriu, reprezentantul consiliului judeţean sau, după caz,
al Consiliului General al Municipiului Bucureşti.
ANEXA Nr. 9 [Anexa nr. 6a) la normele metodologice]
EXECUTANT...................
SITUAŢIA
privind recepţia, avizarea si decontarea lucrărilor
sistemului informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane până
la data etapei curente de recepţie şi avizare
I. Denumirea
lucrării: „Sistemul informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi
băncilor de date urbane"
II. Beneficiar: Consiliul Local al (comunei, oraşului, municipiului) ....................................................................................................
III. Etapele
anterioare ale activităţii de recepţie, avizare şi decontare
|
Etapa şi conţinutul
|
Valoarea devizului
|
Proces- verbal/ data
|
1
|
a) Lucrări tehnice de identificare,
măsurare şi inventariere a imobilelor şi a reţelelor edilitare
- lucrări geodezice
- lucrări topografice
- lucrări de cartare imobiliară
- lucrări de inventariere a reţelelor edilitare
b) Banca de date urbane
- încărcarea, organizarea şi prelucrarea datelor grafice şi
textuale privind imobilele şi reţelele edilitare
- întreţinerea şi actualizarea băncii de date urbane
- instruire-formare utilizatori
|
|
|
2
|
a).........................
|
|
|
.
.
.
|
|
|
|
Beneficiar
Consiliul Local.........
Primar,
Executant
Societatea Comercială.....................
Director
ANEXA Nr. 10 (Anexa nr. 7 la normele metodologice)
AGENŢIA NAŢIONALĂ DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
(ANCPI)
OFICIUL DE CADASTRU ŞI
PUBLICITATE IMOBILIARA (OCPI).....................
Nr..........data.................
PROCES-VERBAL DE RECEPŢIE
Intocmit astăzi,.............
Privind
lucrarea........................................................................................................................,
pentru care a fost emis Avizul
nr............................la data de............................................................de
către ANCPI/OCPI
1.
Beneficiar........................................................................................................................................................................ ......................................
2.
Executant........................................................................................................................................................................ .....................................
3. Membrii Comisiei de recepţie (numele şi prenumele
persoanelor şi funcţiile):
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
4. Lista categoriilor de lucrări recepţionate
(denumire, amplasament, cantităţile conform devizului de lucrare prezentat de
executant):
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
5. Documente şi documentaţii care se predau la
ANCPI/OCPI, conform Avizului de execuţie nr............../data...............
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
6. Concluziile comisiei de recepţie: Lucrarea este
declarată admisă/respinsă
............................................................................................................................................................
7. Condiţii impuse pentru refacerea sau completarea
lucrărilor în cazul respingerii (referire la nota de constatare)
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
Executant,
Membrii Comisiei de recepţie,