HOTARARE Nr. 521 din 12 septembrie 1997
pentru aprobarea Normelor metodologice privind finantarea lucrarilor de
cadastru de specialitate imobiliar-edilitar si de constituire a bancilor de
date urbane
ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 247 din 22 septembrie 1997
Guvernul Romaniei hotaraste:
ARTICOL UNIC
Se aproba Normele metodologice privind finantarea lucrarilor de cadastru de
specialitate imobiliar-edilitar si de constituire a bancilor de date urbane,
prevazute in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare, emise in
aplicarea Legii cadastrului si publicitatii imobiliare nr. 7/1996, publicata in
Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 61 din martie 1996.
PRIM-MINISTRU
VICTOR CIORBEA
Contrasemneaza:
p. Ministrul lucrarilor publice
si amenajarii teritoriului,
Ioan Lucacel,
secretar de stat
Ministru de stat,
ministrul finantelor,
Mircea Ciumara
Ministru delegat pe langa
primul-ministru pentru
coordonarea Secretariatului
General al Guvernului si a
Departamentului pentru
Administratie Publica Locala,
Remus Opris
ANEXA 1
NORME METODOLOGICE
privind finantarea lucrarilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar
si de constituire a bancilor de date urbane
CAP. 1
Dispozitii generale
Art. 1
Cadastrul de specialitate in domeniul imobiliar-edilitar este un subsistem
de evidenta si de inventariere sistematica a tuturor bunurilor imobile din
intravilanul localitatilor, sub aspect tehnic si economic, cu respectarea
normelor tehnice si a datelor de baza din cadastrul general, privind suprafata,
categoria de folosinta si proprietarul.
Bancile de date urbane reprezinta sistemul informational care are la baza
datele din cadastrul imobiliar-edilitar si din alte sectoare de activitate,
care servesc la formularea strategiilor globale ale localitatilor, in corelare
cu programele de dezvoltare ale administratiilor locale, la toate nivelurile.
Art. 2
Potrivit art. 4 din Legea cadastrului si publicitatii imobiliare nr.
7/1996, Ministerul Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului, in calitate
de coordonator al activitatii de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar,
are obligatia de a organiza aceasta activitate la nivel national si de a
furniza datele specifice pentru asamblarea si integrarea acestora in sistemul
cadastrului general.
Art. 3
Lucrarile de cadastru imobiliar-edilitar se realizeaza in conformitate cu
exigentele tehnice cuprinse in metodologiile privind executarea lucrarilor de
introducere a cadastrului imobiliar in localitati si a cadastrului retelelor
edilitare in localitati, aprobate prin Ordinul nr. 90/N/911-CP din 2 iunie
1997, si, respectiv, prin Ordinul nr. 91/N/912-CP din 2 iunie 1997, al
ministrului lucrarilor publice si amenajarii teritoriului si al presedintelui
Oficiului National de Cadastru, Geodezie si Cartografie, publicate in Monitorul
Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 110 din 3 iunie 1997, si in conditiile
prevazute in prezentele norme metodologice.
CAP. 2
Organizarea si conducerea activitatii de cadastru de specialitate
imobiliar-edilitar si de constituire a bancilor de date urbane
Art. 4
Ministerul Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului, in colaborare cu
autoritatile administratiei publice locale, are obligatia sa ia toate masurile
necesare pentru organizarea si realizarea lucrarilor de cadastru de
specialitate imobiliar-edilitar si de constituire a bancilor de date urbane, la
nivelul intravilanelor localitatilor, cu respectarea masurilor si a
procedurilor din prezentele norme metodologice.
Art. 5
Ministerul Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului colaboreaza cu
consiliile judetene si cu Consiliul General al Municipiului Bucuresti si
asigura:
- elaborarea de programe pentru realizarea lucrarilor de cadastru de
specialitate imobiliar-edilitar si de constituire a bancilor de date urbane,
stabilirea prioritatilor, in functie de interesul unor localitati, si evaluarea
mijloacelor financiare necesare;
- urmarirea executiei lucrarilor de cadastru de specialitate
imobiliar-edilitar si de constituire a bancilor de date urbane, controlul si
avizarea acestora, pe faze si categorii de lucrari;
- popularizarea lucrarilor specifice cadastrului de specialitate
imobiliar-edilitar si de constituire a bancilor de date urbane; accesul
specialistilor pentru executarea lucrarilor, amplasarea pe sol sau pe
constructii a semnelor si semnalelor geodezice si asigurarea zonelor de
protectie a acestora;
- afisarea rezultatelor masuratorilor tehnice privind parcela si/sau
constructia, spre luare la cunostinta de catre proprietari.
Art. 6
Ministerul Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului coordoneaza, din
punct de vedere tehnic si economic, lucrarile de cadastru de specialitate
imobiliar-edilitar si de constituire a bancilor de date urbane, in colaborare
cu Oficiul National de Cadastru, Geodezie si Cartografie.
Controlul, receptia si avizarea lucrarilor de cadastru de specialitate
imobiliar-edilitar si de constituire a bancilor de date urbane se realizeaza de
catre directiile de urbanism si amenajarea teritoriului judetene si, respectiv,
a municipiului Bucuresti si de catre oficiile de cadastru, geodezie si
cartografie judetene, respectiv al municipiului Bucuresti, pe baza
metodologiilor prevazute la art. 3 si in conformitate cu anexa nr. 6 la
prezentele norme metodologice.
CAP. 3
Finantarea lucrarilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar si de
constituire a bancilor de date urbane
Art. 7
In conformitate cu prevederile art. 9 din Legea nr. 7/1996, finantarea
lucrarilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar si de constituire a
bancilor de date urbane se asigura prin transferuri de la bugetul de stat, pe
baza de programe anuale, in limita sumelor aprobate anual cu aceasta
destinatie.
Consiliile judetene vor deschide la trezoreriile statului, potrivit art. 49
din Legea nr. 72/1996 privind finantele publice, contul "Disponibil pentru
realizarea lucrarilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar si de
constituire a bancilor de date urbane, conform Legii nr. 7/1996".
In municipiul Bucuresti si in judetul Ilfov, unde nu functioneaza
trezorerii ale statului, se deschide, la Sucursala municipiului Bucuresti a
Bancii Comerciale Romane - S.A., contul "Disponibil pentru realizarea
lucrarilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar si de constituire a
bancilor de date urbane, conform Legii nr. 7/1996".
Aceste conturi se alimenteaza, pe masura necesitatilor, cu sumele prevazute
in bugetul Ministerului Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului,
reprezentand transferuri de la bugetul de stat.
Consiliile judetene si Consiliul General al Municipiului Bucuresti
repartizeaza, conform anexei nr. 1 la prezentele norme metodologice, sumele
primite la unitatile administrativ-teritoriale, in vederea efectuarii
cheltuielilor aprobate. Unitatile beneficiare deschid acelasi cont de
disponibil mentionat la alin. 2.
Art. 8
Pentru fundamentarea necesarului de alocatii de la bugetul de stat in
vederea realizarii lucrarilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar si
de constituire a bancilor de date urbane, se procedeaza astfel:
- consiliile judetene si Consiliul General al Municipiului Bucuresti
examineaza si centralizeaza solicitarile primite de la consiliile locale,
stabilesc prioritatile si transmit Ministerului Lucrarilor Publice si
Amenajarii Teritoriului, pana la data de 1 mai a anului in curs, pentru anul
urmator, lista cuprinzand lucrarile de cadastru de specialitate
imobiliar-edilitar si de constituire a bancilor de date urbane pe localitati,
suprafetele propuse si valoarea totala a cheltuielilor, potrivit anexei nr. 1
la prezentele norme metodologice;
- Ministerul Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului examineaza si
centralizeaza propunerile consiliilor judetene si ale Consiliului General al
Municipiului Bucuresti, pe baza carora prezinta Ministerului Finantelor
estimarile proprii, in scopul includerii in proiectul bugetului de stat, pentru
anul urmator, potrivit modelului prezentat in anexa nr. 2 la prezentele norme
metodologice.
Art. 9
In limita alocatiilor aprobate prin legea anuala a bugetului de stat,
Ministerul Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului va repartiza si va
comunica consiliilor judetene si Consiliului General al Municipiului Bucuresti
plafoanele aprobate pentru realizarea lucrarilor de cadastru de specialitate
imobiliar-edilitar si de constituire a bancilor de date urbane, astfel:
- alocatii pentru executia lucrarilor de cadastru imobiliar-edilitar;
- alocatii pentru constituirea bancilor de date urbane.
Pe baza si in limitele plafoanelor transmise, consiliile judetene si
Consiliul General al Municipiului Bucuresti, in functie de prioritatile
stabilite, vor comunica Ministerului Lucrarilor Publice si Amenajarii
Teritoriului lista lucrarilor, intocmita conform anexei nr. 1 la prezentele
norme metodologice, precum si valoarea acestora, repartizata pe trimestre, in
limita prevederilor bugetare comunicate.
Cheltuielile pentru organizarea licitatiilor, precum si cele pentru
verificarea, receptia si avizarea lucrarilor de introducere a cadastrului de
specialitate imobiliar-edilitar in localitati si de constituire a bancilor de
date urbane se vor asigura in limita alocatiilor bugetare, aprobate prin legea
anuala a bugetului de stat, potrivit normelor si normativelor in vigoare.
Art. 10
In limita plafoanelor aprobate, consiliile locale vor incheia contracte de
executie a lucrarilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar si de
constituire a bancilor de date urbane cu societati comerciale de specialitate,
potrivit prevederilor art. 15 si ale anexelor nr. 4, 5 si 5a) la prezentele
norme metodologice, si pe baza metodologiilor prevazute la art. 3.
Art. 11
Consiliile judetene si Consiliul General al Municipiului Bucuresti verifica
documentatia primita, acorda viza de control financiar propriu si intocmesc
decontul justificativ, care, impreuna cu viza oficiilor judetene de cadastru,
geodezie si cartografie si, respectiv, al municipiului Bucuresti, se transmite,
pana la data de 5 a lunii urmatoare incheierii trimestrului, Ministerului
Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului, in doua exemplare, potrivit
modelului prezentat in anexa nr. 3 la prezentele norme metodologice.
Ministerul Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului, pe baza
deconturilor justificative, solicita Ministerului Finantelor deschiderea de
credite in limita alocatiilor bugetare aprobate si vireaza sumele consiliilor
judetene, cu ordin de plata, la trezorerii, in contul "Disponibil pentru
realizarea lucrarilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar si de
constituire a bancilor de date urbane conform Legii nr. 7/1996" si,
respectiv, pentru Consiliul General al Municipiului Bucuresti si Consiliul
Judetean Ilfov la Sucursala municipiului Bucuresti a Bancii Comerciale Romane -
S.A., in contul "Disponibil pentru realizarea lucrarilor de cadastru de
specialitate imobiliar-edilitar si de constituire a bancilor de date urbane
conform Legii nr. 7/1996", cu analitic distinct, la care se va anexa cate
un exemplar din deconturile justificative, verificate si avizate de minister.
Consiliile judetene si Consiliul General al Municipiului Bucuresti vor vira
sumele consiliilor locale, care, la primirea sumelor in cont, vor efectua, in
termen de 3 zile, platile in conturile executantilor lucrarilor, nominalizati
in decontul justificativ, verificat si avizat de Ministerul Lucrarilor Publice
si Amenajarii Teritoriului.
Art. 12
Presedintii consiliilor judetene, pentru judete, primarul general al
municipiului Bucuresti si primarii celorlalte unitati administrativ-teritoriale
raspund, in conformitate cu prevederile art. 57 si ale art. 36 din Legea nr.
72/1996 privind finantele publice, de utilizarea fondurilor primite de la
Ministerul Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului.
Art. 13
Trimestrial, Ministerul Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului,
impreuna cu consiliile judetene si cu Consiliul General al Municipiului
Bucuresti, vor analiza situatia consiliilor locale care nu au incheiat
contracte de executie a lucrarilor de cadastru de specialitate
imobiliar-edilitar si de constituire a bancilor de date urbane, urmand a se
completa listele cu alte prioritati.
Art. 14
In limita plafoanelor aprobate si a prioritatilor stabilite, consiliile
judetene, Consiliul General al Municipiului Bucuresti, precum si consiliile
locale sunt raspunzatoare de utilizarea fondurilor repartizate strict pentru
destinatia aprobata, conform prevederilor legale, respectiv de executia
lucrarilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar si de constituire a
bancilor de date urbane.
CAP. 4
Contractarea lucrarilor de executie a cadastrului de specialitate
imobiliar-edilitar si de constituire a bancilor de date urbane
Art. 15
Contractarea lucrarilor de executie a cadastrului de specialitate
imobiliar-edilitar si de constituire a bancilor de date urbane se va face cu
respectarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 12/1993 privind achizitiile
publice, aprobata si modificata prin Legea nr. 83/1994, republicata in
Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 281 din 4 decembrie 1995, precum
si ale regulamentelor de aplicare a acesteia.
Contractele de executie a lucrarilor se incheie, separat, de catre fiecare
consiliu local cu ofertantul in favoarea caruia s-a adjudecat licitatia.
La contractul pentru executia lucrarilor se atasaza "Devizul de
cheltuieli", care fundamenteaza valoarea contractului [anexele nr. 5 si
nr. 5a)], pe total si pe fiecare element de cheltuiala.
Devizul de cheltuieli face parte integranta din contract.
Lucrarile de realizare a cadastrului de specialitate imobiliar edilitar si
de constituire a bancilor de date urbane aflate in curs de executie se vor
finaliza de catre executantii initiali ai lucrarilor.
CAP. 5
Dispozitii finale
Art. 16
Datele obtinute prin executarea lucrarilor de cadastru de specialitate
imobiliar-edilitar si de constituire a bancilor de date urbane sunt publice si
se vor pune la dispozitia institutiilor financiare de sub autoritatea
Ministerului Finantelor, cu titlu gratuit, pentru determinarea valorii
impozabile a fiecarui bun imobil, valoare ce se inscrie in Cartea funciara.
Art. 17
Anexele nr. 1-6 fac parte integranta din prezentele norme metodologice.
ANEXA 1
la normele metodologice
CONSILIUL*) .......................
LISTA
cuprinzand lucrarile de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar si de
constituire a bancilor de date urbane, pe anul 199..., cu finantare de la
bugetul de stat, conform art. 9 din Legea nr. 7/1996
- mii lei -
--------------------------------------------------------------------------------
Consiliul
local Pretul Valoarea Valoarea Valoarea Din care, Termenul
........ U.M. Cantitatea .... totala ramasa 199... in trim.: de
Denumirea U.M. de I II III IV
finalizare
lucrarii executat
--------------------------------------------------------------------------------
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
--------------------------------------------------------------------------------
Total,
din care:
A. Lucrari
in continuare
--------------------------------------------------------------------------------
1. Consiliul
Local .................
--------------------------------------------------------------------------------
a) Cadastrul
imobiliar-
edilitar
--------------------------------------------------------------------------------
- lucrari
topografice ha
--------------------------------------------------------------------------------
- lucrari de
cadastru
imobiliar ha
--------------------------------------------------------------------------------
- lucrari de
cadastru
edilitar ha
--------------------------------------------------------------------------------
b) Banca de
date urbane
--------------------------------------------------------------------------------
- incarcare
date
cadastrale ha
- intretinerea
si
actualizarea
bancii de
date urbane ha
- instruire-
- formare
utilizatori pers.
--------------------------------------------------------------------------------
2. Consiliul
Local ..................
--------------------------------------------------------------------------------
a) .......................
--------------------------------------------------------------------------------
b) .......................
--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL A:
--------------------------------------------------------------------------------
B. Lucrari
noi
--------------------------------------------------------------------------------
1. Consiliul
Local .................
--------------------------------------------------------------------------------
a) Cadastrul
imobiliar-
-edilitar
--------------------------------------------------------------------------------
- lucrari
topografice ha
--------------------------------------------------------------------------------
- lucrari de
cadastru
imobiliar ha
--------------------------------------------------------------------------------
- lucrari de
cadastru
edilitar ha
--------------------------------------------------------------------------------
b) Banca de
date urbane
--------------------------------------------------------------------------------
- incarcare
date
cadastrale ha
- intretinerea
si
actualizarea
bancii de
date urbane ha
- instruire-
-formare
utilizatori pers.
--------------------------------------------------------------------------------
2. Consiliul
Local ..................
--------------------------------------------------------------------------------
a) .......................
--------------------------------------------------------------------------------
b) .......................
--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL B:
--------------------------------------------------------------------------------
Presedinte, Intocmit, Vizat,
--------- --------------
Serviciul (biroul) de cadastru, Oficiul de cadastru,
geodezie
si cartografie
....................
Director,
----------------
*) Se completeaza, dupa caz: JUDETEAN sau GENERAL AL MUNICIPIULUI
BUCURESTI.
ANEXA 2
la normele metodologice
MINISTERUL LUCRARILOR PUBLICE
SI AMENAJARII TERITORIULUI
Aprobat
------------
Coordonatorul principal de credite
LISTA
cuprinzand lucrarile de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar si de
constituire a bancilor de date urbane, pe anul 199.., cu finantare de la
bugetul de stat, conform art. 9 din Legea nr. 7/1996
- mii lei-
--------------------------------------------------------------------------------
Consiliul judetean (Consiliul
Nr. General al Municipiului Cantitatea Valoarea Din care, Termenul
crt. Bucuresti) (ha) 199.. in trim.: de
............................. I II III IV
finalizare
Denumirea lucrarii
--------------------------------------------------------------------------------
0 1 2 3 4 5 6 7 8
--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL,
din care:
A. Lucrari in continuare
1. Judetul ............
- Cadastrul imobiliar-edilitar si
constituirea bancii de date
urbane in comuna, orasul,
municipiul .................
- Cadastrul .................
2. Judetul ......................
. - Cadastrul imobiliar ........
42. Municipiul Bucuresti
- Cadastrul imobiliar-edilitar
si constituirea bancii de date
urbane in sectorul ......
B. Lucrari noi
1. Judetul ................
- Cadastrul imobiliar-edilitar
si constituirea bancii de date
urbane in comuna, orasul,
municipiul ............
. ..............................
. ..............................
. ..............................
42. Municipiul Bucuresti
- Cadastrul imobiliar-edilitar
si constituirea bancii de
date urbane in sectorul ........
--------------------------------------------------------------------------------
Directia generala economica Directia cadastru imobiliar-edilitar
Director general, si gestiunea localitatilor
Director,
ANEXA 3
la normele metodologice
CONSILIUL*) ....................
DECONT JUSTIFICATIV
privind fundamentarea necesarului de alocatii bugetare pe trimestrul
...../199..
in aplicarea prevederilor Legii nr. 7/1996
- mii lei
--------------------------------------------------------------------------------
Beneficiarul Nr. si data Nr. si data Numarul Valoarea
Disponibilul
Nr. ........... depunerii contractului contului lucrarilor la finele
crt. Denumirea documentelor si banca executate trimestrului
lucrarii la consiliul*) beneficiarului precedent
--------------------------------------------------------------------------------
0 1 2 3 4 5 6
--------------------------------------------------------------------------------
1. Consiliul
Local .........
a) Cadastru
imobiliar-edilitar
b) Banca de
date urbane
--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL Consiliul
Local............
--------------------------------------------------------------------------------
2. Consiliul
Local............
a).............
b).............
--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL Consiliul
Local ..........
TOTAL
Consiliul*) .....
--------------------------------------------------------------------------------
Presedinte, Control financiar propriu Vizat,
Director, Oficiul de
cadastru,
geodezie si
cartografie
..................
Director,
-----------------
*) Se completeaza, dupa caz: JUDETEAN sau GENERAL AL MUNICIPIULUI
BUCURESTI.
ANEXA 4
la normele metodologice
EXECUTANT ..............
SITUATIE DE LUCRARI
Lucrarea: "Cadastrul de specialitate imobiliar-edilitar si
constituirea bancii de date urbane" pe trimestrul ..../199.... in
localitatea (comuna, orasul, municipiul), cu finantare de la bugetul
de stat conform art. 4 si art. 9 din Legea nr. 7/1996
--------------------------------------------------------------------------------
Nr. Categoria U.M. Cantitatea Pretul Valoarea Valoarea
crt. de lucrari ...... (mii lei) cu
T.V.A.
U.M. (mii
lei)
--------------------------------------------------------------------------------
I. Cadastrul imobiliar-edilitar
1. Lucrari geotopografice ha
2. Lucrari de cadastru imobiliar ha
3. Lucrari de cadastru edilitar ha
TOTAL I:
II. Banca de date urbane
4. Incarcare date cadastrale ha
5. Intretinere si actualizare
banca de date urbane ha
6. Instruire-formare utilizatori pers.
TOTAL II:
TOTAL SITUATIE DE LUCRARI:
--------------------------------------------------------------------------------
Beneficiar, Executant,
Consiliul Local ......... Societatea Comerciala ...........
Primar, Director,
ANEXA 5
la normele metodologice
EXECUTANT ..................
Contract nr. ....../199.....
DEVIZ DE CHELTUIELI
privind executia lucrarii: "Cadastrul de specialitate imobiliar-edilitar
si constituirea bancii de date urbane" pe trimestrul ....../199.... in
localitatea (comuna, orasul, municipiul), cu finantare de la bugetul de stat
conform art. 4 si art. 9 din Legea nr. 7/1996
- lei -
--------------------------------------------------------------------------------
%
Nr. Articolele de calculatie si Valoarea fata de totalul
crt. elementele de cheltuieli pretului de cost
--------------------------------------------------------------------------------
1. Materiale*)
2. Manopera*)
3. TOTAL 1 ö 2:
4. Cheltuieli generale ale societatii
comerciale*)
5. Cheltuieli de deplasare*)
6. TOTAL PRET:
7. Profit
8. TOTAL PRET DE COST:
9. T.V.A. (18% x rd. 8)
10. TOTAL VALOARE DE DEVIZ:
--------------------------------------------------------------------------------
Beneficiar, Executant,
Consiliul Local .......... Societatea Comerciala .........
Primar, Director,
-------
*) Cuprinde costul materialelor utilizate in activitatea de culegere a
datelor din teren (semnale geodezice, borne, repere, picheti etc.), cat si in
activitatea de birou (calc, suport plastic transparent nedeformabil, hartie
xerox si scris, tonner, truse de capete Rotring pentru desen etc.).
*) Se calculeaza dupa modelul cuprins in anexa nr. 5a) si se vor acorda
majorarile prevazute de actele normative referitoare la indexarea salariilor.
*) Cuprinde: amortismente utilaje si echipamente, taxe si impozite, energie
electrica, termica, gaze, apa, canalizare, telefon, fax, salarii ale conducerii
societatii comerciale.
*) Se vor deconta pe baza documentelor justificative, conform prevederilor
Hotararii Guvernului nr. 543/1995, republicata.
ANEXA 5a)
la normele metodologice
EXECUTANT ..................
CALCULUL MANOPEREI
- lei -
---------------------------------------------------------------------------
| Nr. |Numele si|Salariul | Alte venituri*) | Total |
|crt. |prenumele|tarifar*)|----------------------------------------|venituri|
| | | |Spor de Indemnizatii de Alte | brute |
| | | |vechime conducere sporuri | |
|-----|---------|---------|----------------------------------------|--------|
| 1. | | | | |
|-----|---------|---------|----------------------------------------|--------|
| 2. | | | | |
|-----|---------|---------|----------------------------------------|--------|
| 3. | | | | |
|-----|---------|---------|----------------------------------------|--------|
| 4. | | | | |
|-----|---------|---------|----------------------------------------|--------|
| . | | | | |
|-----|-------------------|----------------------------------------|--------|
| |TOTAL MANOPERA | | |
| | DIRECTA: | | |
---------------------------------------------------------------------------
Impozite si taxe aferente salariilor platite de agentul economic conform legii
|-----|-----------------------------------------------------------|--------|
| 1. | C.A.S. | |
|-----|-----------------------------------------------------------|--------|
| 2. | Ajutor de somaj | |
|-----|-----------------------------------------------------------|--------|
| . | | |
|-----|-----------------------------------------------------------|--------|
| |TOTAL MANOPERA DIRECTA: | |
---------------------------------------------------------------------------
Beneficiar, Executant,
----------- ----------
Consiliul Local ............. Societatea Comerciala ...........
Primar, Director,
-----------
*) Conform ultimelor trei state de salarii si numai pentru personalul
utilizat in executia lucrarilor care fac obiectul contractului.
ANEXA 6
la normele metodologice
EXECUTANT .....................
PROCES-VERBAL DE RECEPTIE-AVIZARE
din ....../199...
I. Denumirea lucrarii .....................................................
...........................................................................
1. Beneficiar: Consiliul Local ..........................
2. Etapa: trim. ..........................................
3. Valoarea devizului de cheltuieli .......................
4. Responsabilul lucrarii ..................................
5. Calificativul ...........................................
II. Etapele anterioare ale activitatii de receptie si avizare
------------------------------------------------
| Etapa si continutul | Valoarea devizului| Data |
|---------------------|-------------------|------|
|---------------------|-------------------|------|
|---------------------|-------------------|------|
|---------------------|-------------------|------|
III. Comisia de receptie-avizare*)
- Presedinte: ..................
- Membri:
1) .................................
2) .................................
3) .................................
4) .................................
5) .................................
- Invitati:
1) .................................
2) .................................
3) .................................
IV. Constatari: ..............................
V. Observatii si recomandari: ................
Beneficiar, Executant, Vizat,
Consiliul Local ....... Societatea Comerciala .... Oficiul de
Primar, Director, cadastru,
geodezie si
cartografie ....
Director,
*) Din comisia pentru receptie avizare trebuie sa faca parte, in mod
obligatoriu, reprezentantul Consiliului judetean sau, dupa caz, al Consiliului
General al Municipiului Bucuresti si reprezentantul Oficiului de cadastru,
geodezie si cartografie.