ORDIN
Nr. 344-B/4620-1448 din 16 iulie 2003
pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a
Guvernului nr. 36/2003 privind sistemul de pensionare a membrilor personalului
diplomatic si consular
ACT EMIS DE: MINISTERUL MUNCII, SOLIDARITATII SOCIALE SI
FAMILIEI
Nr. 344 din 16 iulie 2003
MINISTERUL AFACERILOR EXTERNE
Nr. B/4.620 din 18 iulie 2003
MINISTERUL ECONOMIEI SI COMERTULUI
Nr. 1.448 din 18 iulie 2003
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 547 din 30 iulie 2003
Avand in vedere:
- Hotararea Guvernului nr. 737/2003 privind organizarea si functionarea
Ministerului Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei;
- Hotararea Guvernului nr. 733/2003 privind organizarea si functionarea
Ministerului Afacerilor Externe;
- Hotararea Guvernului nr. 738/2003 privind organizarea si functionarea
Ministerului Economiei si Comertului;
- Hotararea Guvernului nr. 771/2003 privind aprobarea Statutului Casei
Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale;
- Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 privind sistemul de
pensionare a membrilor personalului diplomatic si consular,
ministrul muncii, solidaritatii sociale si familiei, ministrul afacerilor
externe si ministrul delegat pentru comert emit urmatorul ordin:
Art. 1
Se aproba Normele de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a
Guvernului nr. 36/2003 privind sistemul de pensionare a membrilor personalului
diplomatic si consular, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I,
nr. 376 din 2 iunie 2003, prevazute in anexa care face parte integranta din
prezentul ordin.
Art. 2
Prezentul ordin se aplica de catre Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale
si Familiei, Ministerul Afacerilor Externe, Ministerul Economiei si Comertului,
Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, casele
teritoriale si locale de pensii, precum si de catre persoanele juridice si
fizice carora le revin drepturi si obligatii care decurg din Ordonanta de
urgenta a Guvernului nr. 36/2003.
Art. 3
Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Ministrul muncii,
solidaritatii sociale si familiei,
Elena Dumitru
Ministrul afacerilor externe,
Mircea Geoana
Ministrul delegat pentru comert,
Eugen Dijmarescu
ANEXA 1
NORME
de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003
privind sistemul de pensionare a membrilor personalului diplomatic si consular
1. In sensul Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 privind
sistemul de pensionare a membrilor personalului diplomatic si consular, au
calitatea de membri ai personalului diplomatic si consular actualii si fostii
angajati ai Ministerului Afacerilor Externe si ai directiilor generale cu
atributii de comert exterior si cooperare economica internationala din
Ministerul Economiei si Comertului, care au dobandit grade diplomatice si
consulare, precum si persoanele trimise in misiuni permanente, cu grade
diplomatice ca ministru consilier, consilier economic, secretar economic I,
secretar economic II, secretar economic III, la ambasadele, consulatele si alte
reprezentante ale Romaniei in strainatate, de catre Ministerul Economiei si
Comertului si fostele ministere si departamente de comert exterior. Aceste persoane
trimise in misiuni permanente au calitatea de membri ai personalului diplomatic
si consular numai pe durata misiunilor respective.
Directiile generale din Ministerul Economiei si Comertului mentionate mai
sus sunt: Europa, Relatii bilaterale, Politici comerciale si promovare export,
aflate in coordonarea ministrului delegat pentru comert.
2. Membrii personalului diplomatic si consular din Ministerul Afacerilor
Externe, care beneficiaza de prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.
36/2003, au urmatoarele grade diplomatice si consulare:
- ambasador;
- ministru plenipotentiar;
- ministru consilier;
- consilier diplomatic, consul general;
- secretar I, consul;
- secretar II, viceconsul;
- secretar III;
- atasat, agent consular.
Membrii personalului diplomatic si consular ocupa in administratia centrala
a Ministerului Afacerilor Externe, la ambasadele, consulatele si alte
reprezentante ale Romaniei in strainatate, functii diplomatice si consulare
echivalente gradelor diplomatice sau consulare pe care le detin.
3. Categoriile de personal din directiile generale cu atributii de comert
exterior si cooperare economica internationala din Ministerul Economiei si
Comertului si fostele ministere si departamente de comert exterior si cooperare
economica internationala, care beneficiaza de prevederile Ordonantei de urgenta
a Guvernului nr. 36/2003, sunt:
a) in directiile generale cu atributii de comert exterior si cooperare
economica internationala din Ministerul Economiei si Comertului, personalul
incadrat pe grade, respectiv functii diplomatice, precum si personalul incadrat
pe functii publice de executie, care desfasoara activitate de comert exterior
si cooperare economica internationala:
- grade si functii diplomatice:
- ministru consilier;
- consilier diplomatic;
- secretar I;
- secretar II;
- secretar III;
- atasat;
- functii publice de executie:
- consilier A/I/1;
- consilier A/I/2;
- consilier A/I/3;
- expert A/II/1;
- expert A/II/2;
b) din fostele ministere si departamente de comert exterior si cooperare
economica internationala, personalul incadrat la data pensionarii pe
urmatoarele functii:
- ministru consilier;
- consilier economic;
- secretar economic;
- economist principal;
- inginer principal;
- economist;
- inginer;
- consilier juridic;
- inspector general;
- consilier IA;
- consilier I;
- consilier II;
- consilier A/I/1;
- consilier A/I/2;
- consilier A/I/3.
4. In vederea stabilirii pensiei de serviciu, in conformitate cu
prevederile art. 2 si ale art. 4 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a
Guvernului nr. 36/2003, a membrilor personalului diplomatic si consular din
Ministerul Afacerilor Externe si a diplomatilor si functionarilor publici din
directiile generale cu atributii de comert exterior si cooperare economica
internationala din Ministerul Economiei si Comertului, dosarul de pensie trebuie
sa cuprinda:
- actele necesare stabilirii pensiei, conform prevederilor Legii nr.
19/2000 privind sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari
sociale, cu modificarile si completarile ulterioare;
- adeverinta-tip pentru pensia de serviciu, conform anexelor nr. 1 si 3 la
prezentele norme, intocmita de Ministerul Afacerilor Externe, respectiv de
Ministerul Economiei si Comertului, care va cuprinde vechimea in diplomatie sau
vechimea in activitatea de comert exterior si cooperare economica
internationala si venitul salarial lunar net la data acordarii dreptului de
pensie.
5. Venitul salarial lunar net pe baza caruia se stabileste pensia de
serviciu se determina prin scaderea din venitul salarial lunar brut realizat a
impozitului aferent. Venitul salarial lunar brut se compune din salariul de
baza si suma aferenta procentului de spor de vechime avut la data pensionarii.
6. Pentru membrii personalului diplomatic si consular care au lucrat atat
in Ministerul Afacerilor Externe, cat si in directiile generale cu atributii de
comert exterior si cooperare economica internationala din Ministerul Economiei
si Comertului si fostele ministere si departamente de comert exterior si
cooperare economica internationala si care indeplinesc conditiile de acordare a
pensiei de serviciu, adeverinta-tip va fi eliberata de ultima institutie
angajatoare, pe baza confirmarii vechimii realizate de catre institutiile
angajatoare anterioare.
7. Constituie vechime in diplomatie munca diplomatica desfasurata de
angajatii Ministerului Afacerilor Externe incepand cu data dobandirii calitatii
de membri ai personalului diplomatic si consular pana la data pensionarii din
administratia centrala a Ministerului Afacerilor Externe, la care se adauga
perioadele aferente cursurilor postuniversitare si stagiilor de pregatire,
respectiv de specializare pentru activitatea diplomatica si consulara.
8. In sensul Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003, se considera
vechime in diplomatie cursurile si stagiile de pregatire, respectiv de
specializare pentru activitatea diplomatica si consulara, care indeplinesc
urmatoarele conditii:
- cursurile postuniversitare de relatii internationale sau altele similare,
efectuate in tara sau in strainatate, daca sunt inscrise ca vechime in
carnetele de munca, iar absolventii acestor cursuri au fost angajati in
Ministerul Afacerilor Externe ca membri ai personalului diplomatic si consular;
- stagiile de specializare efectuate in tara sau in strainatate de membri
ai personalului diplomatic si consular;
- stagiile de specializare in activitatea diplomatica sau consulara,
efectuate in Ministerul Afacerilor Externe de angajati ai acestui minister ca
referenti ajutori si referenti cu studii superioare sau ca referenti ajutori
relatii si referenti relatii cu studii superioare; din aceste stagii se
considera vechime in diplomatie perioada pana la dobandirea calitatii de membru
al personalului diplomatic si consular, dar nu mai mult de 2 ani, in cazul in
care dobandirea calitatii de membru al personalului diplomatic si consular s-a
realizat intr-o perioada mai mare de 2 ani;
- stagiile de specializare in activitatea diplomatica sau consulara,
efectuate in Ministerul Afacerilor Externe de angajati ai acestui minister, de
la data incadrarii in functia de atasat stagiar sau in functii juridice la
directiile consulare, juridica si tratate, pana la data dobandirii calitatii de
membru al personalului diplomatic si consular, dar nu mai mult de 3 ani, in
cazul in care dobandirea acestei calitati s-a realizat intr-o perioada mai mare
de 3 ani.
9. In situatia intreruperii activitatii diplomatice din diverse motive,
perioadele lucrate in diplomatie se insumeaza daca persoana a fost sau este
incadrata, la data pensionarii, in administratia centrala a Ministerului
Afacerilor Externe.
10. Se considera vechime in activitatea de comert exterior si cooperare
economica internationala perioada cuprinsa de la data angajarii in directiile
generale cu atributii de comert exterior si cooperare economica internationala
din Ministerul Economiei si Comertului sau in administratiile centrale ale
fostelor ministere si departamente de comert exterior si cooperare economica
internationala, in compartimente cu specific de comert exterior sau cooperare
economica internationala, pana la data pensionarii din administratiile centrale
ale acestor ministere, departamente si directii generale.
De asemenea, se considera vechime in activitatea de comert exterior si
cooperare economica internationala si perioada in care o persoana a lucrat in
calitate de trimis in misiuni permanente cu grade diplomatice de catre
Ministerul Economiei si Comertului sau de catre fostele ministere si
departamente de comert exterior.
11. In situatia intreruperii activitatii de comert exterior si cooperare
economica internationala din diverse motive, perioadele lucrate in aceste
domenii se insumeaza daca persoana care solicita pensie de serviciu a fost sau
este incadrata, la data pensionarii, in directiile generale cu atributii de
comert exterior si cooperare economica internationala din Ministerul Economiei
si Comertului si in administratiile centrale ale fostelor ministere si
departamente de comert exterior si cooperare economica internationala.
12. Pensiile aflate in plata pana la aparitia Ordonantei de urgenta a
Guvernului nr. 36/2003 se actualizeaza in conformitate cu prevederile art. 3 si
ale art. 4 alin. (3) din aceasta ordonanta de urgenta. Drepturile de pensie
stabilite ca urmare a actualizarii se cuvin si se platesc incepand cu data
intrarii in vigoare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003, respectiv
de la 2 iunie 2003, cu respectarea termenului general de prescriptie.
13. Actualizarea pensiei de serviciu, conform prevederilor art. 3 si ale
art. 4 alin. (3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 36/2003, se face in
baza unei cereri adresate casei teritoriale de pensii, insotita de
adeverinta-tip prezentata in anexele nr. 2 si 4 la prezentele norme, eliberata
de Ministerul Afacerilor Externe sau, dupa caz, de Ministerul Economiei si
Comertului.
14. Actualizarea pensiilor persoanelor prevazute la art. 4 alin. (3) din
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 se face prin echivalarea
functiilor avute la data pensionarii cu functiile persoanelor aflate in
activitate in directiile generale cu atributii de comert exterior si cooperare
economica internationala din Ministerul Economiei si Comertului, luandu-se in
considerare salariile de baza ale acestora la limita maxima de incadrare, la
data intrarii in vigoare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003,
stabilite conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 192/2002 privind
reglementarea drepturilor de natura salariala ale functionarilor publici si
Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 207/2002 privind cresterile salariale ce
se vor acorda in anul 2003 personalului diplomatic salarizat potrivit
Ordonantei Guvernului nr. 65/1998 privind salarizarea unor categorii de
diplomati. Responsabilitatea privind legalitatea si corectitudinea acestei echivalari
revine in exclusivitate Ministerului Economiei si Comertului.
15. Raspunderea pentru corectitudinea si legalitatea stabilirii venitului
salarial lunar net, cat si a vechimii in diplomatie, respectiv a vechimii in
activitatea de comert exterior si cooperare economica internationala, revine in
exclusivitate institutiei care elibereaza adeverinta-tip.
16. Stabilirea, actualizarea si plata pensiilor de serviciu se efectueaza
de catre Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, prin
casele teritoriale de pensii.
17. Cererea de inscriere la pensia de serviciu sau de actualizare a
pensiilor din sistemul public, insotita de adeverinta-tip, va fi depusa de
solicitant la casa teritoriala de pensii, care va calcula atat pensia din
sistemul public stabilita conform Legii nr. 19/2000, cu modificarile si
completarile ulterioare, cat si pensia de serviciu stabilita potrivit
prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003.
Pensia care se achita titularului este pensia cea mai avantajoasa.
18. Casa teritoriala de pensii va emite o singura decizie de pensie in care
vor fi inscrise distinct cuantumurile celor doua categorii de pensii, pensia
din sistemul public, respectiv pensia de serviciu, precum si diferenta dintre
cele doua pensii care urmeaza a fi suportata de la bugetul de stat conform art.
9 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 36/2003.
Aceasta diferenta urmeaza a fi evidentiata distinct si pe fisa contabila.
19. Pensiile personalului diplomatic si consular din Ministerul Afacerilor
Externe, aflate in plata la data aparitiei Ordonantei de urgenta a Guvernului
nr. 36/2003, se actualizeaza in conformitate cu prevederile art. 3 din aceasta
ordonanta de urgenta.
Pentru personalul diplomatic si consular din Ministerul Afacerilor Externe,
cu decizie emisa si nepusa in plata, pensia de serviciu se va stabili ca o
inscriere noua, avandu-se in vedere si perioada lucrata in diplomatie dupa
stabilirea dreptului de pensie.
20. Pensiile persoanelor pensionate din administratia centrala a
Departamentului de Comert Exterior si a celorlalte ministere si departamente de
comert exterior mentionate la art. 4 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a
Guvernului nr. 36/2003, indiferent daca acestea sunt sau nu in plata la data
aparitiei ordonantei de urgenta sus-mentionate, se actualizeaza in conformitate
cu prevederile alin. (3) al aceluiasi articol.
21. Actualizarea pensiilor de serviciu conform prevederilor art. 7 din
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 se face dupa cum urmeaza:
a) pentru persoanele care se vor pensiona conform Ordonantei de urgenta a
Guvernului nr. 36/2003, in functie de evolutia salariilor de baza avute de
acestea la data pensionarii;
b) pentru persoanele prevazute la art. 3 si la art. 4 alin. (3) din
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 36/2003, in functie de evolutia
salariilor de baza corespunzatoare limitei maxime de incadrare a membrilor
personalului diplomatic si consular, cu aceleasi grade diplomatice sau
consulare din administratia centrala a Ministerului Afacerilor Externe,
respectiv a persoanelor cu aceleasi functii din directiile generale cu
atributii de comert exterior si cooperare economica internationala din
Ministerul Economiei si Comertului.
In cazul in care se va introduce o limita minima, respectiv maxima, si la
salarizarea membrului personalului diplomatic si consular cu gradul si functia
de ambasador, aflat in activitate in administratia centrala a Ministerului
Afacerilor Externe, actualizarea pensiei de serviciu pentru membrii
personalului diplomatic si consular, prevazuti la art. 3 alin. (2) din
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 se efectueaza, conform alin. (1)
al aceluiasi articol, in functie de limita maxima de salarizare a
ambasadorului.
22. In aplicarea prevederilor art. 7 din Ordonanta de urgenta a Guvernului
nr. 36/2003, privind actualizarea pensiei de serviciu, se stabileste urmatoarea
procedura:
a) Ministerul Afacerilor Externe si Ministerul Economiei si Comertului vor
informa in scris Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale
ori de cate ori va avea loc o majorare a salariilor lunare de baza ale
personalului aflat in activitate.
b) Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale va
transmite celor doua ministere mentionate la lit. a) listele cu titularii
pensiilor de serviciu, aflati in plata, conform anexelor nr. 5 si 6 la
prezentele norme.
c) Ministerul Afacerilor Externe si Ministerul Economiei si Comertului vor
completa listele mentionate la lit. b) cu datele necesare actualizarii
pensiilor de serviciu si le vor transmite caselor teritoriale de pensii in
vederea punerii in aplicare.
23. Actualizarea pensiilor de serviciu se va face o data cu majorarea
salariilor de baza ale personalului in activitate in administratia centrala a
Ministerului Afacerilor Externe, respectiv a Ministerului Economiei si
Comertului.
24. Persoanelor prevazute la art. 1 alin. (1) si la art. 4 alin. (1) din
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 36/2003, pensionari de invaliditate, care
solicita trecerea in categoria pensionarilor pentru limita de varsta in baza
art. 64 din Legea nr. 19/2000, cu modificarile si completarile ulterioare, li
se va calcula, la cerere, si pensia de serviciu prevazuta de Ordonanta de
urgenta a Guvernului nr. 36/2003, daca la data pensionarii pentru limita de
varsta au stagiul complet de cotizare si o vechime in diplomatie, respectiv in
activitatea de comert exterior si cooperare economica internationala, de cel
putin 20 de ani barbatii si 15 ani femeile. Perioada cat solicitantii au
beneficiat de pensie de invaliditate nu constituie vechime in diplomatie sau in
activitatea de comert exterior si cooperare economica internationala.
25. Pensia de serviciu nu se recalculeaza prin valorificarea stagiilor de
cotizare realizate, dupa pensionare, in diplomatie sau in activitatea de comert
exterior si cooperare economica internationala.
26. Pensia de urmas se calculeaza potrivit prevederilor Legii nr. 19/2000,
cu modificarile si completarile ulterioare, din pensia de serviciu a
titularului.
27. Pensia de urmas, calculata din pensia de serviciu, nu se actualizeaza.
Pensia de urmas, calculata din pensia pentru limita de varsta din sistemul
public, este supusa masurilor de protectie sociala acordate acestei categorii
de pensie, iar diferenta initiala dintre pensia de urmas stabilita din pensia
de serviciu si pensia de urmas stabilita din pensia pentru limita de varsta
ramane constanta.
ANEXA 1*)
la norme
*) Anexa nr. 1 este reprodusa in facsimil.
MINISTERUL AFACERILOR EXTERNE
Localitatea ...................
Judet/Sector ..................
Telefon .......................
Directia Organizare Resurse Umane Nr. ..../........
Directia Finante, Salarizare si Contabilitate Nr. ..../......
Adeverinta pentru stabilirea pensiei de serviciu a personalului diplomatic
si consular, conform art. 2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 36/2003
Adeverim prin prezenta ca domnul(a) .........................,
domiciliat(a) in ....................., str. .................... nr. ..., bl.
...., sc. ...., ap. ...., Sector ......., Judet ....................., act
identitate .......... Seria ....., nr. ........., CNP:
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, indeplineste conditiile prevazute de Ordonanta de
urgenta a Guvernului nr. 36/2003 pentru acordarea pensiei de serviciu.
Locul de munca la data pensionarii ___________________
Gradul si functia diplomatica sau consulara, la data pensionarii __________
Numit ambasador prin Decretul prezidential nr. ________
______________________________________________________________________________
| Vechimea totala in diplomatie |
|
| (ani) | |
|______________________________________|_______________________________________|
______________________________________________________________________________
| Venitul salarial lunar net pe baza caruia | |
| se stabileste pensia de serviciu (lei) |
|
|___________________________________________|__________________________________|
Certificam corectitudinea si legalitatea datelor inscrise in prezenta
adeverinta.
Directia Organizare Resurse Umane, Directia Finante, Salarizare
si Contabilitate,
Director, Director,
Subsemnatul _________________________ sunt de acord cu inregistrarile din
prezenta adeverinta, care corespund realitatii.
Optez pentru pensia cea mai avantajoasa.
Semnatura, Data ______________________________
B.I./C.I seria ___ nr. ____________
Eliberat la data de _______________
De ________________________________
ANEXA 2*)
la norme
*) Anexa nr. 2 este reprodusa in facsimil.
MINISTERUL AFACERILOR EXTERNE
Localitatea ...................
Judet/Sector ..................
Telefon .......................
Directia Organizare Resurse Umane Nr. ..../........
Directia Finante, Salarizare si Contabilitate Nr. ..../......
Adeverinta pentru actualizarea pensiei personalului diplomatic si consular
conform art. 3 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 36/2003
Adeverim prin prezenta ca domnul(a) .........................,
domiciliat(a) in ....................., str. .................... nr. ..., bl.
...., sc. ..., ap. ...., Sector ......., Judet ....................., act
identitate .......... Seria ....., nr. ........., CNP:
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, numar decizie de pensie ________ din _________,
indeplineste conditiile prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.
36/2003 pentru actualizarea pensiei aflate in plata conform art. 3.
Locul de munca la data pensionarii ___________________
Gradul si functia diplomatica sau consulara, la data pensionarii __________
Numit ambasador prin Decretul prezidential nr. ___________
______________________________________________________________________________
| Vechimea totala in diplomatie |
|
| (ani) |
|
|______________________________________|_______________________________________|
______________________________________________________________________________
| Venitul salarial lunar net pe baza caruia |
|
| se stabileste pensia de serviciu (lei) |
|
|___________________________________________|__________________________________|
Certificam corectitudinea si legalitatea datelor inscrise in prezenta
adeverinta.
Directia Organizare Resurse Umane, Directia Finante, Salarizare
si Contabilitate,
Director, Director,
Subsemnatul _____________________ sunt de acord cu inregistrarile din
prezenta adeverinta, care corespund realitatii.
Optez pentru pensia cea mai avantajoasa.
Semnatura, Data ______________________________
B.I./C.I seria ___ nr. ____________
Eliberat la data de _______________
De ________________________________
ANEXA 3*)
la norme
*) Anexa nr. 3 este reprodusa in facsimil.
MINISTERUL ECONOMIEI SI COMERTULUI
Localitatea ...................
Judet/Sector ..................
Telefon .......................
Directia Generala Buget, Economico-Financiara si Administrativ Nr.
..../....
Directia Resurse Umane Nr. ..../.....
Adeverinta pentru stabilirea pensiei de serviciu a personalului diplomatic
si a celorlalte persoane, conform art. 4 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a
Guvernului nr. 36/2003
Adeverim prin prezenta ca domnul(a) .........................,
domiciliat(a) in ...................., str. .................... nr. ..., bl.
...., sc. ...., ap. ...., Sector ......., Judet ....................., act
identitate .......... Seria ....., nr. ........., CNP:
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, indeplineste conditiile prevazute de Ordonanta de
urgenta a Guvernului nr. 36/2003 pentru acordarea pensiei de serviciu.
Locul de munca la data pensionarii ___________________
Functia la data pensionarii __________________________
______________________________________________________________________________
| Vechimea totala in activitatea de |
|
| comert exterior si cooperare | |
| economica internationala (ani) |
|
|______________________________________|_______________________________________|
______________________________________________________________________________
| Venitul salarial lunar net pe baza caruia |
|
| se stabileste pensia de serviciu (lei) |
|
|___________________________________________|__________________________________|
Certificam corectitudinea si legalitatea datelor inscrise in prezenta
adeverinta.
Directia Generala Buget, Directia Resurse Umane,
Economico-Financiara si Administrativ,
Director general, Director,
Subsemnatul _____________________ sunt de acord cu inregistrarile din
prezenta adeverinta, care corespund realitatii.
Optez pentru pensia cea mai avantajoasa.
Semnatura, Data __________________________
B.I. seria _____ nr. __________
Eliberat la data de ___________
De ____________________________
ANEXA 4*)
la norme
*) Anexa nr. 4 este reprodusa in facsimil.
MINISTERUL ECONOMIEI SI COMERTULUI
Localitatea ...................
Judet/Sector ..................
Telefon .......................
Directia Generala Buget, Economico-Financiara si Administrativ Nr.
..../....
Directia Resurse Umane Nr. ..../.....
Adeverinta pentru actualizarea pensiei, conform art. 4 alin. (3) din
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 36/2003
Adeverim prin prezenta ca domnul(a) .........................,
domiciliat(a) in ...................., str. .................... nr. ..., bl.
...., sc. ...., ap. ...., Sector ......., Judet ......................, act
identitate ......... Seria ....., nr. ........., CNP:
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, numar decizie de pensie ________ din _________, indeplineste
conditiile prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 pentru
actualizarea pensiei aflate in plata conform art. 4 alin (3).
Locul de munca la data pensionarii ___________________
Functia la data pensionarii __________________________
______________________________________________________________________________
| Vechimea totala in activitatea de |
|
| comert exterior si cooperare |
|
| economica internationala (ani) |
|
|______________________________________|_______________________________________|
______________________________________________________________________________
| Venitul salarial lunar net pe baza caruia |
|
| se stabileste pensia de serviciu (lei) |
|
|___________________________________________|__________________________________|
Certificam corectitudinea si legalitatea datelor inscrise in prezenta
adeverinta.
Directia Generala Buget, Directia Resurse Umane,
Economico-Financiara si Administrativ,
Director general, Director,
Subsemnatul _____________________ sunt de acord cu inregistrarile din
prezenta adeverinta, care corespund realitatii.
Optez pentru pensia cea mai avantajoasa.
Semnatura, Data __________________________
B.I. seria ____ nr. ___________
Eliberat la data de ___________
De ____________________________
ANEXA 5*)
la norme
*) Anexa nr. 5 este reprodusa in facsimil.
MINISTERUL AFACERILOR EXTERNE
Localitatea ...................
Judet/Sector ..................
Telefon .......................
Directia Organizare Resurse Umane Nr. ............
Directia Finante, Salarizare si Contabilitate Nr. ..........
LISTA
pensionarilor care beneficiaza de actualizarea pensiei de serviciu
JUDET (SECTOR)
______________________________________________________________________________
|Nr. | Nume/prenume |Nr. |Cod |Vechime |Venitul |Data cu care
|
|crt.| |decizie |numeric |totala in |salarial |se
actualizeaza|
| | | |personal |diplomatie|lunar net|dreptul de
|
| | | | | (ani) | (lei) |pensie
|
|____|_______________|________|___________|__________|_________|_______________|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6
|
|____|_______________|________|___________|__________|_________|_______________|
|____|_______________|________|___________|__________|_________|_______________|
|____|_______________|________|___________|__________|_________|_______________|
Directia Organizare Resurse Umane, Directia Finante, Salarizare
si Contabilitate,
Director, Director,
ANEXA 6*)
la norme
*) Anexa nr. 6 este reprodusa in facsimil.
MINISTERUL ECONOMIEI SI COMERTULUI
Localitatea ...................
Judet/Sector ..................
Telefon .......................
Directia Generala Buget, Economico-Financiara si Administrativ Nr.
..../....
Directia Resurse Umane Nr. ..../.....
LISTA
pensionarilor care beneficiaza de actualizarea pensiei de serviciu
JUDET (SECTOR)
______________________________________________________________________________
|Nr. | Nume/prenume |Nr. |Cod |Vechime totala|Venitul |Data cu
|
|crt.| |decizie |numeric |in activitatea|salarial |care se
|
| | | |personal |de comert |lunar
net|actualizeaza|
| | | | |exterior si | |dreptul de
|
| | | | |cooperare | |pensie
|
| | | | |economica | |
|
| | | | |internationala| |
|
|____|_______________|________|__________|______________|_________|____________|
|____|_______________|________|__________|______________|_________|____________|
|____|_______________|________|__________|______________|_________|____________|
|____|_______________|________|__________|______________|_________|____________|
Directia Generala Buget, Directia Resurse Umane,
Economico Financiara si Administrativ,
Director general, Director,