E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 932 din 29 august 2002

pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 96/2002 privind acordarea de produse lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I - IV din invatamantul de stat

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 652 din  2 septembrie 2002


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei si ale art. 1 alin. (3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 96/2002 privind acordarea de produse lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I - IV din invatamantul de stat,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Se aproba Regulamentul de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 96/2002 privind acordarea de produse lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I - IV din invatamantul de stat, prevazut in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 2
    Ministerul Educatiei si Cercetarii, Ministerul Administratiei Publice, Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor, Ministerul Sanatatii si Familiei si Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, impreuna cu consiliile judetene, consiliile locale, consiliile sectoarelor municipiului Bucuresti si prefecturile, vor lua toate masurile pentru aducerea la indeplinire a prevederilor prezentei hotarari.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul educatiei si cercetarii,
                         Ecaterina Andronescu

                         Ministrul administratiei publice,
                         Octav Cozmanca

                         Ministrul sanatatii si familiei,
                         Daniela Bartos

                         Ministrul agriculturii,
                         alimentatiei si padurilor,
                         Ilie Sarbu

                         Ministrul comunicatiilor si
                         tehnologiei informatiei,
                         Dan Nica

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1

                              REGULAMENT
de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 96/2002 privind acordarea de produse lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I - IV din invatamantul de stat

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    (1) Regulamentul de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 96/2002 privind acordarea de produse lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I - IV din invatamantul de stat, denumit in continuare regulament, asigura cadrul organizatoric si metodologia pentru organizarea si desfasurarea procedurilor pentru atribuirea contractului de achizitie publica pentru incredintarea serviciului de aprovizionare si distributie a laptelui si produselor de panificatie pentru elevii din clasele I - IV.
    (2) Normele se adreseaza autoritatilor contractante, respectiv consiliilor judetene ale sectoarelor municipiului Bucuresti, ofertantilor si specialistilor desemnati in comisiile de evaluare constituite pentru atribuirea contractelor de achizitie publica.
    Art. 2
    Regulamentul cuprinde modele pentru:
    - anuntul de participare la licitatia pentru atribuirea serviciilor de aprovizionare si distributie a produselor lactate si de panificatie pentru elevi, in conformitate cu prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 96/2002 (anexa nr. 1);
    - caietul de sarcini pentru atribuirea serviciilor de aprovizionare si distributie a produselor lactate si de panificatie pentru elevi, in conformitate cu Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 96/2002 (anexa nr. 2);
    - instructiunile pentru ofertanti privind atribuirea serviciilor de aprovizionare si distributie a produselor lactate si de panificatie pentru elevi, in conformitate cu Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 96/2002 (anexa nr. 3);
    - contractul-cadru privind aprovizionarea si distributia produselor lactate si de panificatie pentru elevi, in conformitate cu Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 96/2002 (anexa nr. 4).

    CAP. 2
    Estimarea contractului de servicii

    Art. 2
    (1) Autoritatea contractanta are obligatia de a estima valoarea contractului de servicii in concordanta cu preturile practicate in mod curent pe piata, avand in vedere inclusiv cotatiile de la bursele de marfuri.
    (2) Autoritatea contractanta va avea in vedere valoarea totala a serviciilor prevazute, determinata in conformitate cu programele de invatamant stabilite pentru clasele I - IV in anul scolar 2002/2003 de Ministerul Educatiei si Cercetarii.

    CAP. 3
    Procedura de atribuire a contractului de servicii

    Art. 3
    (1) Procedura de atribuire a contractului privind serviciul de aprovizionare si distributie a laptelui si produselor de panificatie pentru elevi este licitatia restransa, in intelesul definitiei prevazute la art. 9 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 60/2001 privind achizitiile publice.
    (2) In scopul asigurarii deplinei transparente, pentru ofertantii calificati in etapa de preselectie se va aplica procedura de licitatie electronica, conform Ordonantei Guvernului nr. 20/2002 privind achizitiile publice prin licitatii electronice.

    CAP. 4
    Transparenta si publicitate

    Art. 4
    Autoritatea contractanta are obligatia de a transmite spre publicare in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a VI-a - Achizitii publice, anuntul de participare si atribuire a serviciului de aprovizionare si distributie a laptelui si produselor de panificatie pentru elevii din clasele I - IV.

    CAP. 5
    Desfasurarea licitatiei

    Art. 5
    Fazele de atribuire a contractului de servicii prin licitatie electronica sunt in conformitate cu Ordonanta Guvernului nr. 20/2002 si se desfasoara calendaristic astfel:
    a) publicarea anuntului de participare;
    b) inscrierea solicitantilor;
    c) preselectia solicitantilor;
    d) comunicarea documentatiei de elaborare si prezentare a ofertei;
    e) evaluarea ofertelor;
    f) comunicarea rezultatului evaluarii;
    g) incheierea contractului;
    h) publicarea anuntului de atribuire a contractului de servicii.

    CAP. 6
    Documentatia de elaborare si prezentare a ofertelor

    Art. 6
    Documentele pe baza carora urmeaza sa se desfasoare procedura de incredintare a serviciilor de aprovizionare si distributie a laptelui si produselor de panificatie pentru elevii din clasele I - IV din invatamantul de stat vor trebui sa cuprinda datele specificate in anexele la prezentul regulament:
    a) anuntul de participare - anexa nr. 1;
    b) instructiunile pentru ofertanti - anexa nr. 2;
    c) caietul de sarcini - anexa nr. 3.
    Aceste documente vor insoti oferta societatii comerciale pentru obtinerea contractului de executie a serviciului.

    CAP. 7
    Dispozitii finale

    Art. 7
    Prevederile prezentului regulament se aplica numai pentru punerea in aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 96/2002.
    Art. 9
    Anexele nr. 1 - 4 fac parte integranta din prezentul regulament.

    ANEXA 1
    la regulament

                       ANUNT DE PARTICIPARE LA LICITATIA
pentru atribuirea serviciilor de aprovizionare si distributie a produselor lactate si de panificatie pentru elevi, in conformitate cu Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 96/2002

    1. Denumirea, codul fiscal, adresa, numerele de telefon si fax ale autoritatii contractante
    2. Tipul de servicii pentru care se solicita oferta:
    - aprovizionarea si distributia zilnica, bisaptamanala sau saptamanala a produselor de panificatie si lactate, conform prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 96/2002 si Ordonantei Guvernului nr. 20/2002.
    Atribuirea serviciului se face in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 20/2002, prin procedura de licitatie electronica cu preselectie.
    3. Caracteristicile principale ale serviciilor
    Conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 96/2002, se acorda zilnic pentru fiecare elev din clasele I - IV 200 g produse lactate sau echivalent de produse lactate si 80 g produse de panificatie. Serviciul cuprinde aprovizionarea, ambalarea produselor pentru fiecare elev, transportul la fiecare scoala din judet si pastrarea in vederea distribuirii.
    Serviciile solicitate au codul de clasificare CPSA 8532.16.
    4. Durata serviciului este corespunzatoare programului calendaristic stabilit de Ministerul Educatiei si Cercetarii pentru clasele I - IV in anul scolar 2002/2003.
    5. Documentatia de prezentare si elaborare a ofertei poate fi procurata de la sediul contractantului .................., telefon ................., contra sumei de 100.000 lei, platibila la ridicarea documentatiei sau prin virament in contul nr. ................... .
    6. Conditii minime de eligibilitate. Ofertantul va prezenta documente din care sa rezulte ca dispune de capacitatea tehnica si financiara, de echipamentul si dotarile necesare, de personal cu calificare corespunzatoare si de capacitatea manageriala, care ii permit sa indeplineasca obligatiile rezultate in urma contractarii serviciului, si ca are o vechime in activitati similare de minimum un an.
    7. Data limita pentru depunerea ofertelor se va stabili de catre contractant, cu incadrarea in termenul prevazut de lege.
    8. Pentru participarea la licitatie ofertantii vor depune o garantie de participare in valoare de 1% din valoarea contractului, al carei termen de valabilitate este data de incheiere a contractului de servicii.
    9. Deschiderea ofertelor pentru preselectie se va face de catre comisia de evaluare a ofertelor si va avea loc in data de 26 august 2002 la ora 11,00, la sediul contractantului, in prezenta delegatilor societatilor comerciale ofertante care doresc sa participe la deschiderea ofertelor.
    10. Licitatia in procedura electronica se va aplica pentru ofertantii selectionati in urma preselectiei si va avea loc in data de 5 septembrie 2002. Licitatia se va incheia la ora 16,00, iar rezultatul acesteia va fi comunicat prin mesaje electronice emise automat de sistem organizatorilor si participantilor.
    11. Criteriul de baza care va fi utilizat pentru incredintarea contractului de servicii va fi criteriul economic - pretul cel mai mic -, in conditiile in care cerintele minime din caietul de sarcini sunt indeplinite.
    12. Ofertele alternative sunt permise, fiecare alternativa fiind apreciata ca oferta separata, independenta.

    ANEXA 2
    la regulament

                             CAIET DE SARCINI
privind atribuirea serviciilor de aprovizionare si distributie a produselor lactate si de panificatie pentru elevi, in conformitate cu Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 96/2002

    1. Specificatii tehnice
    1.1. Caracteristicile activitatii
    Aprovizionarea si distributia zilnica, bisaptamanala sau saptamanala la scolile de elevi cu clasele I - IV a produselor de panificatie si lactate, conform prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 96/2002 si Ordonantei Guvernului nr. 20/2002
    1.2. Servicii solicitate
    Serviciile solicitate in conformitate cu prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 96/2002 sunt:
    - aprovizionarea cu produse lactate (lapte pasteurizat, lapte batut, iaurt simplu integral) in ambalaje de 200 g/unitate si transport la destinatar (scoala);
    - aprovizionarea cu produse de panificatie (cornuri, batoane, biscuiti) in greutate de 80 g/unitate si transport la destinatar (scoala).
    1.3. Cantitati cerute
    Cantitatile totale zilnice, bisaptamanale sau saptamanale sunt stabilite de fiecare consiliu judetean, cu nominalizarea localitatilor, scolilor si numarului de elevi care urmeaza sa beneficieze de prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 96/2002, si se anexeaza la prezentul caiet de sarcini.

    2. Niveluri de performanta pentru produsele de panificatie si lactate
    2.1. Calitatea produselor
    Pentru mentinerea starii de sanatate si nutritie a copiilor laptele de consum care se va administra trebuie sa aiba minimum 3,2% proteine si minimum 1,8% grasime. Se va folosi numai lapte pasteurizat, pastrat pana la servire la temperatura maxima de 8 grade C, sau lapte UHT.
    Calitatea produselor lactate si de panificatie va respecta parametrii microbiologici de calitate prevazuti in cap. III "Norme microbiologice" art. 70 pct. 3, 4, 5, 7, 68, 69, 72 si 73 din Normele igienico-sanitare pentru alimente, aprobate prin Ordinul ministrului sanatatii nr. 975/1998. De asemenea, vor fi respectate conditiile prevazute de Ordinul ministrului agriculturii si alimentatiei si al ministrului sanatatii nr. 327/166/2000, precum si conditiile minime de calitate, si anume:
    - lapte de consum STAS 143 - 84;
    - lapte batut S.P. 504 - 2000;
    - lapte praf STAS 5559 - 83;
    - iaurt SR 3665 - 1999;
    - cornuri si batoane S.P. 1489 - 97;
    - biscuiti SR 1227 - 93.
    Pentru grupele speciale de consumatori - copii cu diabet, intoleranta la lactoza etc. - se va asigura regimul alimentar prescris de medicul specialist. Tipul de hrana de regim si cantitatea necesara se prevad in anexa la contractul de servicii, fiind specificate pentru fiecare scoala si elev.
    2.2. Siguranta si perisabilitate
    2.2.1. Data limita de consum care va fi stabilita de producator va fi de:
    - 24 de ore pentru lapte dulce;
    - 5 zile pentru lapte batut si iaurt;
    - 48 de ore pentru produse de panificatie.
    2.2.2. Pentru zonele in care se face distributie saptamanala se vor putea distribui produse lactate rezistente o perioada de 5 zile (branzeturi echivalente, iaurt, lapte praf) si produse de panificatie de tip biscuiti uscati, napolitane etc.
    2.3. Mijloace necesare pentru transport si distributie, precum si spatii de depozitare
    Pentru transport si distributie se vor utiliza autovehicule speciale termoizolante si dotate cu instalatii frigorifice pe timpul perioadei de vara, conform cap. IV din Normele de igiena pentru productia, prelucrarea, depozitarea, pastrarea, transportul si desfacerea alimentelor, aprobate prin Ordinul ministrului sanatatii nr. 976/1998.
    Pentru depozitare in scoli se vor folosi spatii special amenajate pentru pastrarea produselor in conditii de igiena.

    3. Metode de testare si control privind executia si calitatea serviciului
    Metodele de testare sau de control vor fi conform standardelor de metode de control folosite de laboratoarele directiilor de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti si vor fi efectuate numai in reteaua sanitara sau sanitar-veterinara.

    4. Modul de distributie in scoli
    Distributia se va face zilnic, bisaptamanal sau saptamanal, conform unei scheme-cadru si unui orar intocmit la nivel judetean, care va contine:
    - zone cu distributie zilnica;
    - zone cu distributie bisaptamanala (localitati aflate la distanta de maximum 50 km de sediul distribuitorului);
    - zone cu distributie saptamanala (localitati aflate la o distanta mai mare de 50 km de sediul distribuitorului).
    Distributia alimentelor se va face numai de catre persoane avand cunostinte de igiena alimentelor sau instruite in acest sens si avand carnetul de sanatate avizat.

    5. Ambalare, etichetare, marcare
    In conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 784/1996 pentru aprobarea Normelor metodologice privind etichetarea produselor alimentare, modificata si completata prin Hotararea Guvernului nr. 953/1999, produsele alimentare preambalate trebuie sa aiba inscriptionate pe ambalaj urmatoarele elemente obligatorii:
    1. denumirea produsului (lapte de consum, lapte batut, corn etc.);
    2. lista ingredientelor (valabila numai in cazul cornurilor - in functie de reteta de fabricatie);
    3. cantitatea neta;
    4. data de consum sub forma: "expira la data de .......", cu inscrierea necodificata a zilei, lunii, anului;
    5. conditii de depozitare;
    6. denumirea si adresa producatorului sau ale distribuitorului;
    7. mentiune privind lotul (in cazul in care data limita de consum se inscrie sub forma zi, luna, an, nu este necesara inscrierea lotului);
    8. mentiuni suplimentare de etichetare, respectiv in cazul produselor lactate: lapte de consum - produs pasteurizat, iar la toate produsele mentionate, continutul de grasime exprimat in %;
    9. avand in vedere destinatia acestor produse, este necesara inscriptionarea unor elemente de avertizare, astfel: "PRODUS DISTRIBUIT GRATUIT CONFORM ORDONANTEI DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 96/2002. ESTE INTERZISA COMERCIALIZAREA!".

    ANEXA 3
    la regulament

                         INSTRUCTIUNI PENTRU OFERTANTI
privind atribuirea serviciilor de aprovizionare si distributie a produselor lactate si de panificatie pentru elevi, in conformitate cu Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 96/2002

    Continutul documentatiei pentru elaborarea si prezentarea ofertei
    1. Informatii generale privind autoritatea contractanta:
    - denumirea unitatii contractante;
    - adresa, numerele de telefon si fax;
    - numarul de inregistrare la registrul comertului, codul fiscal, contul bancar.
    2. Cerintele minime de calificare solicitate si documentele care trebuie depuse de ofertant pentru indeplinirea cerintelor respective:
    - documente din care sa rezulte calitatea de agent economic autorizat (licenta de fabricare, laborator de analize acreditat sau autorizat) si inregistrat la registrul comertului;
    - certificat eliberat de directia de sanatate publica judeteana, din care sa rezulte ca ofertantul indeplineste conditiile impuse de legislatia romaneasca cu privire la producerea si transportul produselor lactate si de panificatie;
    - documente bancare din care sa rezulte bonitatea ofertantului;
    - declaratie pe propria raspundere ca ofertantul nu se gaseste in nici una dintre urmatoarele situatii:
      - este in stare de faliment sau lichidare, afacerile ii sunt administrate de un judecator-sindic sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori este intr-o situatie similara celor enumerate;
      - face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiile enumerate in paragraful anterior;
      - nu si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile ale impozitelor si taxelor catre stat, precum si ale contributiei pentru asigurarile sociale de stat;
      - furnizeaza informatii false in documentele prezentate;
      - nu si-a indeplinit obligatiile asumate intr-un alt contract de achizitie publica.
    3. Pentru participarea la licitatie se va depune o garantie in valoare de ......... (1% din valoarea serviciului). Garantia se va depune in contul contractantului nr. .........., deschis la Banca ............... .
    4. La incheierea contractului castigatorul va depune la banca pe care o agreeaza o suma egala cu 10% din valoarea contractului, reprezentand garantia de buna executie. Dupa incetarea contractului suma depusa impreuna cu dobanzile aferente se restituie executantului pe baza unui proces-verbal care atesta buna executie si stingerea oricaror obligatii ale executantului.
    5. Instructiuni privind datele limita care trebuie respectate:
    - termenul de depunere a documentatiei de ofertare se va stabili de catre contractant.

    ANEXA 4
    la regulament

                            CONTRACT-CADRU
privind aprovizionarea si distributia produselor lactate si de panificatie pentru elevi, in conformitate cu Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 96/2002

    CAP. 1
    Partile contractante

    Intre .....................................................................,
                             (autoritatea contractanta)
cu sediul in ............................, telefon/fax .............., numar de inmatriculare .............., cod fiscal ........, cont nr. ..................., deschis la trezoreria ..................., reprezentata prin .................., avand functia de ........................, in calitate de beneficiar, si
     ..........................................................................,
                         (prestatorul de servicii publice)
cu sediul in ............................, telefon/fax .............., numar de inmatriculare .............., cod fiscal ........, cont nr. ..................., deschis la ..................., reprezentat prin ........................, avand functia de ..........................., in calitate de prestator de servicii publice,
     s-a incheiat prezentul contract.

    CAP. 2
    Obiectul contractului

    Obiectul prezentului contract il constituie executarea serviciilor publice pentru acordarea produselor lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I - IV din invatamantul de stat, constand in:
    - aprovizionarea produselor lactate si de panificatie;
    - transportul alimentelor la scolile la care urmeaza sa fie distribuite elevilor din clasele I - IV;
    - depozitarea produselor in vederea adaptarii programului de distribuire la programul scolilor;
    - distributia produselor lactate si de panificatie la elevi.
    Toate serviciile prevazute in prezentul contract sunt in conformitate cu caietul de sarcini intocmit de autoritatea locala conform programului scolar, strategiei autoritatii locale privind acordarea de produse lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I - IV, cerintelor referitoare la siguranta, igiena si sanatate.
    Caietul de sarcini in care se precizeaza cantitatile necesare de hrana ce urmeaza sa fie asigurate la fiecare scoala din judet, graficul de distributie a produselor conform programei scolare, precum si modul de pastrare si distributie face parte integranta din prezentul contract.

    CAP. 3
    Durata contractului

    Durata prezentului contract este in conformitate cu programul de invatamant stabilit de Ministerul Educatiei si Cercetarii pentru clasele I - IV.
    Durata prezentului contract inceteaza o data cu terminarea anului scolar 2002/2003.

    CAP. 4
    Valoarea lucrarilor

    Valoarea lucrarilor corespunde tarifelor negociate de operator cu beneficiarul, tarife aprobate de Oficiul Concurentei si de autoritatea contractanta, si este de ............... lei.
    Valoarea de decontare lunara a serviciului este de ............... lei/luna.
    Plata lucrarilor se face la data de 5 a lunii urmatoare executarii serviciului pe baza facturii emise de prestator, executia serviciului in conformitate cu graficul de timp si cu cantitatile de hrana distribuita fiind confirmata prin proces-verbal de constatare incheiat intre autoritatea contractanta si prestator.

    CAP. 5
    Obligatiile partilor

    A. Obligatiile autoritatii contractante
    1. Autoritatea contractanta se obliga sa puna la dispozitie prestatorului spatiile necesare pastrarii produselor in vederea distribuirii lor si sa comunice acestuia orice modificare survenita in programul de distributie datorita modificarilor programului scolilor, cu cel putin 3 zile inainte de modificare. Cantitatile de produse solicitate suplimentar de autoritatea contractanta vor face obiectul unor negocieri privind majorarea valorilor prevazute in contract.
    2. Autoritatea contractanta se angajeaza sa acorde sprijin prestatorului pe parcursul derularii prezentului contract, la initiativa acestuia de a imbunatati serviciul prestat, pentru toate actiunile care nu contravin interesului cresterii calitatii serviciului.
    3. Conducerea scolii se obliga sa amenajeze spatiile necesare de depozitare conform cerintelor de igiena, corespunzator calitatii produselor ce urmeaza sa fie depozitate.

    B. Obligatiile prestatorului
    1. Prestatorul se obliga sa execute integral operatiunile stabilite in caietul de sarcini, conform graficelor de distribuire a produselor in timp.
    2. Prestatorul se obliga sa isi asigure in cel mai scurt timp dotarea tehnica si cu utilaje frigorifice, la care s-a angajat prin oferta, si sa dispuna de personalul aferent prestatiei.
    3. Prestatorul va asigura materialele necesare pentru prestarea serviciului (tavi, ambalaje individuale si alte tipuri de materiale necesare prestarii serviciului).
    4. Prestatorul are obligatia de a transporta alimentele in conditii de siguranta, ambalajele fiind prezentate intacte la locul de distributie.
    5. In cazul aparitiei unor cauze de forta majora care determina intarzieri in executia serviciului sau chiar intreruperea temporara a acestuia, prestatorul va anunta de indata autoritatea contractanta si va contribui la minimizarea efectelor negative aparute.

    CAP. 6
    Controlul executarii serviciului

    Autoritatea contractanta poate efectua controlul executarii serviciului in tot timpul prestatiei, intocmind note de constatare pe care le transmite prestatorului. Aceste note vor fi luate in considerare la intocmirea proceselor-verbale lunare de constatare a indeplinirii sarcinilor contractuale.

    CAP. 7
    Garantii

    Pentru executia serviciului prestatorul constituie o garantie egala cu 10% din valoarea contractului. Sumele constituite drept garantie se depun la banca agreata de prestator intr-un cont special, dobanzile aferente revenind prestatorului. La incetarea prezentului contract, dupa reglarea platilor si a penalitatilor, garantia si dobanzile aferente se restituie prestatorului.

    CAP. 8
    Rezolvarea litigiilor

    Orice neintelegere aparuta intre parti, referitoare la indeplinirea serviciului, respectarea contractului sau la remunerarea serviciului, va fi rezolvata pe cale amiabila sau va fi supusa spre solutionare instantei competente, aferenta teritoriului pe care se desfasoara serviciul, potrivit dreptului comun.

    CAP. 9
    Clauze speciale

    Modificarea contractului
    Modificarea prezentului contract se poate face numai ca urmare a modificarilor suferite de cadrul normativ legal privind aprovizionarea si distributia hranei sau conditiile de igiena impuse serviciului.
    Modificarile survenite vor face obiectul unor negocieri intre beneficiar si detinatorul prezentului contract, incetarea acestuia fiind facuta numai in cazul imposibilitatii prestatorului de a se adapta noilor conditii de calitate sau cantitate a serviciului.
    In cazul in care autoritatea locala doreste executarea unor alte categorii de servicii, acestea vor face obiectul unor contracte separate incheiate potrivit normelor legale de incredintare a serviciilor.

    Rezilierea contractului
    1. Prezentul contract poate fi reziliat de prestator in caz de neplata a facturii timp de o luna, prestatorul putand pretinde despagubiri in conditiile prevazute de lege.
    2. Prezentul contract este reziliat de drept in cazul in care prestatorul este declarat in faliment sau in cazul in care i s-a anulat licenta de operare.

    CAP. 10
    Dispozitii finale

    Prezentul contract intra in vigoare la data semnarii lui de catre beneficiar si prestator.
    Orice modificare convenita intre parti va fi materializata prin acte aditionale care vor face parte integranta din prezentul contract.

          Autoritatea contractanta,                  Prestator,

    NOTA:
    Prevederile prezentului contract pot fi completate cu clauze speciale privind realizarea serviciului, potrivit intelegerii intre parti, fara a contraveni prevederilor legale in vigoare.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 932/2002

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 932 din 2002
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 932/2002
Hotărârea 714 2008
privind actualizarea limitei valorii zilnice pentru produsele lactate si de panificatie acordate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore si pentru aprobarea continutului/specificatiilor tehnice ale caietului de sarcini pentru procedurile de atribuire a contractelor de furnizare a produselor lactate si de panificatie pentru elevi si prescolari
Hotărârea 1052 2004
pentru actualizarea limitei valorii zilnice pentru produsele lactate si de panificatie acordate pentru elevii din clasele I - IV din invatamantul de stat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore, si pentru modificarea anexei nr. 2 la Regulamentul de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 96/2002 privind acordarea de produse lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I - IV din invatamantul de stat, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 932/2002
Rectificare 932 2002
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu