Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 70 din 15 iulie 1994

privind ratificarea Conventiei pentru crearea Biroului European de Radiocomunicatii (B.E.R.), incheiata la Haga la 23 iunie 1993

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 211 din 12 august 1994


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    ARTICOL UNIC
    Se ratifica Conventia pentru crearea Biroului European de Radiocomunicatii (B.E.R.), incheiata la Haga la 23 iunie 1993.

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 6 iunie 1994, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                      PRESEDINTELE SENATUI
                   prof. univ. dr. OLIVIU GHERMAN

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 5 iulie 1994, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                 p. PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                             MARTIAN DAN

                              CONVENTIE
pentru crearea Biroului European de Radiocomunicatii*)

    *) Traducere.

    Statele parti la prezenta conventie, denumite mai jos parti contractante,
    recunoscand cererea crescanda al carei obiect este spectrul frecventelor radioelectrice si necesitatea de a utiliza in mod optim aceasta resursa naturala rara,
    subliniind in consecinta necesitatea intaririi mecanismelor actuale stabilite de Conferinta Europeana a Administratiilor de Posta si Telecomunicatii, denumita mai jos C.E.P.T., si a dotarii cu resursele permanente necesare, care le-ar permite sa intreprinda analiza pe termen lung a nevoilor de frecvente, in vederea asigurarii celei mai bune utilizari a spectrului de frecvente, tinand cont, in acelasi timp, de nevoile serviciilor si utilizatorilor in contextul evolutiei industriei si al stabilirii normelor,
    hotarate sa creeze o institutie permanenta cu scop nelucrativ, pentru a asista Comitetul European de Radiocomunicatii al C.E.P.T., denumit mai jos C.E.R., in sarcina sa de determinare a politicilor de urmat in materie de radiocomunicatii si de coordonare a chestiunilor referitoare la frecvente, la reglementari si la tehnologii, inclusiv cele privind comunicatiile spatiale,
    au convenit cele ce urmeaza:

    Art. 1
    Crearea B.E.R.
    1. Se creeaza un Birou European de Radiocomunicatii, denumit mai jos B.E.R.;
    2. Sediul B.E.R. este stabilit la Copenhaga - Danemarca.
    Art. 2
    Obiectul B.E.R.
    B.E.R. este un centru de competente tehnice in materie de radiocomunicatii, insarcinat sa ajute si sa indrume C.E.R.
    Art. 3
    Functiile B.E.R.
    1. Functiile B.E.R. sunt urmatoarele:
    a) sa constituie un centru de competente centralizator, care identifica zonele problema, precum si noile posibilitati in materie de radiocomunicatii, cu informarea in consecinta a C.E.R.;
    b) sa stabileasca planuri pe termen lung pentru viitoarea utilizare a spectrului de frecvente radioelectrice la scara europeana;
    c) sa asigure legatura cu autoritatile nationale insarcinate cu gestiunea frecventelor;
    d) sa coordoneze actiunile si sa furnizeze directivele necesare cercetarii;
    e) sa acorde consultatii pe subiecte specifice sau pe parti ale spectrului de frecvente;
    f) sa ajute C.E.R. sau grupele de lucru in organizarea intalnirilor consultative speciale;
    g) sa aplice criteriile stabilite pentru participarea la reuniunile consultative;
    h) sa tina la zi un registru cu actiunile importante intreprinse de C.E.R. si cu aplicarea recomandarilor si deciziilor C.E.P.T. referitoare la domeniul respectiv;
    i) sa furnizeze catre C.E.R. rapoarte pe etape, la intervale regulate;
    j) sa asigure legatura cu comunitatile europene si cu Asociatia Europeana a Liberului Schimb.
    2. Pentru a asigura functiile de mai sus privind reuniunile consultative, B.E.R. elaboreaza si adapteaza procedurile necesare care permit organizatiilor europene interesate de utilizarea radiocomunicatiilor (printre altele ministerele, operatorii radiocomunicatiilor publice, producatorii, utilizatorii, operatorii retelelor particulare, prestatorii de servicii, institutele de cercetare si organismele de standardizare sau organizatiile reprezentand grupuri ale acestor parti) de a subscrie la informatiile corespunzatoare de o maniera regulata si de a participa in mod echitabil la aceste reuniuni consultative, tinand cont de interesele lor particulare.
    3. In plus, fata de functiile mentionate in paragraful 1, B.E.R. organizeaza, in mod normal anual, un forum deschis organizatiilor mentionate la paragraful 2, oferind tuturor ocazia de a discuta activitatile intreprinse si viitoarele programe de lucru ale C.E.R. si B.E.R.
    Art. 4
    Statut juridic si privilegii
    1. B.E.R. are personalitate juridica. B.E.R. beneficiaza de intreaga capacitate necesara exercitarii functiilor sale si realizarii obiectivelor sale si poate in particular:
    a) sa incheie contracte;
    b) sa achizitioneze, sa inchirieze, sa detina si sa cedeze bunuri mobiliare si imobiliare;
    c) sa cheme in judecata;
    d) sa incheie acorduri cu state sau organizatii internationale.
    2. Directorul biroului si personalul B.E.R. beneficiaza, in Danemarca, de privilegii si imunitati definite intr-un acord cu privire la sediul B.E.R, incheiat intre B.E.R. si Guvernul danez.
    3. Alte tari pot acorda privilegii si imunitati similare in ceea ce priveste activitatile B.E.R. pe teritoriul lor, in particular imunitatea fata de orice procedura judiciara legata de cuvinte pronuntate, de declaratii scrise sau de orice alta actiune intreprinsa de catre directorul biroului si de catre personalul B.E.R. in exercitiul functiilor oficiale ale acestora.
    Art. 5
    Componenta B.E.R.
    Conducerea B.E.R. e asigurata de consiliu si un director al biroului, asistat de personalul biroului.
    Art. 6
    Consiliul
    1. Consiliul cuprinde reprezentantii administratiilor responsabile de reglementare in materie de radiocomunicatii ale tuturor partilor contractante.
    2. Presedintele C.E.R. este presedintele acestui consiliu. Daca presedintele C.E.R. este dintr-o tara care nu este parte la prezenta conventie, consiliul alege un presedinte dintre membrii sai. Presedintele este abilitat sa actioneze in numele consiliului.
    3. Din consiliu pot face parte cu statut de observatori reprezentanti ai Comisiei Comunitatilor Europene si ai Secretariatului Asociatiei Europene a Liberului Schimb.
    Art. 7
    Functiile consiliului
    1. Consiliul este organul suprem de decizie  al B.E.R. si, in particular:
    a) decide politica B.E.R. in ceea ce priveste problemele tehnice si administrative;
    b) aproba programul de lucru, bugetul si conturile;
    c) stabileste efectivele de personal ale B.E.R.;
    d) numeste directorul biroului si personalul B.E.R.;
    e) incheie contracte si acorduri in numele B.E.R.;
    f) adopta amendamente la conventie, conform art. 15 si 20;
    g) ia toate masurile necesare executarii mandatului B.E.R. in cadrul conventiei.
    2. Consiliul stabileste toate regulile necesare bunei functionari a B.E.R. si a organelor sale.
    Art. 8
    Regulile de votare
    1. Deciziile consiliului sunt, in masura posibilitatilor, adoptate prin consens. Daca nu se poate obtine un consens, consiliul ia decizia pe baza majoritatii a doua treimi din voturile ponderate exprimate.
    2. Ponderea voturilor individuale ale consiliului este conforma cu dispozitiile prevazute in anexa A.
    3. Propunerile de amendare privind prezenta conventie, inclusiv anexele sale, nu sunt examinate decat cu conditia ca acestea sa se bazeze pe cel putin 25% din totalul voturilor ponderate ale ansamblului partilor contractante.
    4. Pentru toate deciziile consiliului, trebuie sa existe un cvorum in momentul luarii deciziei; acest cvorum este:
    a) de cel putin doua treimi din totalul voturilor ponderate ale ansamblului partilor contractante, pentru deciziile referitoare la amendamentele aduse conventiei si anexelor ei;
    b) de cel putin jumatate din totalul voturilor ponderate ale ansamblului partilor contractante, pentru toate celelalte decizii.
    5. Observatorii care fac parte din consiliu pot sa participe la discutii, dar nu au drept de vot.
    Art. 9
    Directorul biroului si personalul
    1. Directorul biroului actioneaza in calitate de reprezentant legal al B.E.R. si primeste mandat, in limitele convenite de catre consiliu, sa incheie contracte in numele B.E.R. Directorul biroului poate delega, integral sau in parte, acest mandat directorului adjunct.
    2. Directorul biroului este insarcinat sa vegheze asupra bunei executari a tuturor activitatilor interne si externe ale B.E.R., cu respectarea prevederilor prezentei conventii, a acordului cu privire la sediul B.E.R., a programului de lucru, a bugetului, precum si a directivelor si instructiunilor emise de catre consiliu.
    3. Consiliul stabileste un ansamblu de reguli administrative privind personalul.
    Art. 10
    Programul de lucru
    Consiliul stabileste in fiecare an un program de lucru al B.E.R. pentru o perioada de 3 ani, pe baza unei propuneri emise de catre C.E.R. Primul an al acestui program va fi suficient de detaliat pentru a permite stabilirea bugetului anual al B.E.R.
    Art. 11
    Stabilirea bugetului si a conturilor
    1. Anul financiar al B.E.R. incepe la 1 ianuarie si se incheie la 31 decembrie al aceluiasi an.
    2. Directorul biroului este insarcinat sa pregateasca bugetul si conturile anuale ale B.E.R. si sa le supuna consiliului pentru examinare si aprobare.
    3. Bugetul este pregatit tinand cont de nevoile pe care le impune programul de lucru definit in conformitate cu art. 10. Consiliul stabileste programarea actiunilor implicate de aceasta, astfel incat bugetul sa fie examinat si aprobat inaintea anului financiar la care se refera.
    4. Consiliul stabileste un ansamblu de reguli financiare precise. Ele trebuie, printre altele, sa prevada dispozitii cu privire la programarea actiunilor referitoare la supunerea si aprobarea conturilor anuale de catre B.E.R., precum si dispozitiile privind expertiza acestor conturi.
    Art. 12
    Contributiile financiare
    1. Cheltuielile de capital si costurile pentru functionarea B.E.R., exclusiv costurile legate de reuniunile consiliului, sunt repartizate intre partile contractante pe baza cotelor-parti contributive indicate in tabelul din anexa A, care este parte integranta a prezentei conventii.
    2. Aceasta nu impiedica B.E.R. ca, in urma deciziei consiliului, sa realizeze lucrari in contul unor terti, pe baza rambursarii costurilor.
    3. Costurilor aferente reuniunilor consiliului sunt suportate de catre autoritatea insarcinata cu reglementarea in materie de radiocomunicatii a tarii in care are loc reuniunea. Cheltuielile de deplasare si de cazare sunt suportate de catre autoritatile reprezentate.
    Art. 13
    Partile contractante
    1. Un stat devine parte contractanta la prezenta conventie fie prin procedura de la art. 14, fie prin procedura de la art. 15.
    2. Cota-parte contributiva mentionata in anexa A, in forma sa modificata conform art. 15, se aplica statului care devine parte contractanta la prezenta conventie.
    Art. 14
    Semnarea
    1. Oricare stat a carui administratie de telecomunicatii este membra a C.E.P.T. poate deveni parte contractanta prin:
    a) semnare fara rezerva, in ceea ce priveste ratificarea, acceptarea sau aprobarea; sau
    b) semnare supusa ratificarii, acceptarii sau aprobarii urmata de ratificare, acceptare si aprobare.
    2. Prezenta conventie este deschisa pentru semnare incepand de la 23 iunie 1993 pana la data intrarii sale in vigoare si ramane ulterior deschisa pentru aderare.
    Art. 15
    Aderarea
    1. Prezenta conventie este deschisa spre aderare oricarui stat a carui administratie de telecomunicatii este membra a C.E.P.T.
    2. Dupa consultarea statului ce solicita aderarea, consiliul adopta amendamentul la anexa A care se considera necesar.
    Prin derogare de la paragraful 2 al art. 20, acest amendament va intra in vigoare in prima zi a celei de-a doua luni care urmeaza datei de primire a instrumentului de aderare a acestui stat de catre Guvernul danez.
    3. Instrumentele de aderare trebuie sa contina acceptarea de catre statul care adera a amendamentelor la anexa A, care au fost adoptate.
    Art. 16
    Intrarea in vigoare
    1. Prezenta conventie va intra in vigoare in prima zi a celei de-a doua luni ce urmeaza datei de primire de catre Guvernul danez a semnaturilor sau, daca este cazul, a instrumentelor de ratificare, de acceptarea sau de aprobare din partea unui numar de parti contractante care sa insumeze un total de cote-parti contributive in valoare de cel putin 80% din valoarea maxima posibila a cotelor-parti contributive din anexa A.
    2. Dupa intrarea in vigoare a prezentei conventii, fiecare parte contractanta ulterioara este legata de dispozitiile acesteia, inclusiv amendamentele in vigoare, cu incepere din prima zi a celei de-a doua luni care urmeaza datei de primire de catre Guvernul danez a instrumentului de ratificare, de acceptare, de aprobare sau de aderare a respectivei parti contractante.
    Art. 17
    Denuntarea
    1. La expirarea unui termen de 2 ani dupa data intrarii sale in vigoare, prezenta conventie va putea fi denuntata de catre oricare dintre partile contractante prin notificare scrisa adresata Guvernului danez, care va transmite aceasta notificare consiliului, partilor contractante si directorului biroului.
    2. Denuntarea nu va intra in vigoare decat la incheierea unui an financiar complet, in sensul in care este definit la paragraful 1 al art. 11, urmator datei de primire a notificarii de catre Guvernul danez.
    Art. 18
    Drepturile si obligatiile partilor contractante
    1. Nimic din prezenta conventie nu va putea sa afecteze dreptul suveran al fiecarei parti contractante de a reglementa propriile sale telecomunicatii.
    2. Fiecare parte contractanta, stat membru al Comunitatii Economice Europene, trebuie sa aplice dispozitiile prezentei conventii conform obligatiilor ce-i revin, in termenii Tratatului de infiintare a Comunitatii Economice Europene.
    3. Nu este autorizata nici o rezerva la conventie.
    Art. 19
    Reglementarea diferendelor
    Orice diferend legat de interpretarea sau aplicarea prezentei conventii si a anexelor ei, care nu se rezolva prin bunele oficii ale consiliului, este supus de catre partile implicate arbitrajului, conform dispozitiilor anexei B, care este parte integranta a prezentei conventii.
    Art. 20
    Amendamente
    1. Consiliul poate adopta un amendament la prezenta conventie sub rezerva unei confirmari in scris in partea tuturor partilor contractante.
    2. Amendamentul va intra in vigoare, pentru toate partile contractante, in prima zi a celei de a treia luni care urmeaza primirii de catre Guvernul danez a notificarii de ratificarea, de acceptare sau de aprobare de catre toate partile contractante.
    Art. 21
    Depozitar
    1. Originalul prezentei conventii, precum si amendamentele ulterioare si instrumentele de ratificare, de acceptare, de aprobare sau aderare se depun in arhivele Guvernului danez.
    2. Guvernul danez furnizeaza cate o copie certificata a prezentei conventii, precum si textul eventualelor amendamente adoptate de catre consiliu tuturor statelor semnatare ale conventiei sau care au aderat la aceasta, precum si presedintelui C.E.P.T. in exercitiu. Sunt, de asemenea, trimise copii pentru informare secretariatului general al Uniunii Internationale a Telecomunicatiilor, Oficiului de legatura al C.E.P.T., presedintelui Comisiei Comunitatilor europene si Secretariatului general al Asociatiei Europene a Liberului Schimb.
    3.Guvernul danez informeaza toate statele semnatare ale prezentei conventii sau care au aderat la aceasta, precum si pe presedintele in exercitiu al C.E.P.T. asupra tuturor semnaturilor, ratificarilor, acceptarilor, aprobarilor sau denuntarilor, precum si asupra intrarii in vigoare a conventiei si a fiecaruia dintre amendamentele la aceasta. Guvernul danez informeaza de altfel toate statele semnatare ale conventiei sau care au aderat la aceasta, precum si pe presedintele in exercitiu al C.E.P.T. asupra intrarii in vigoare a fiecarei aderari.
    Drept care, reprezentantii subsemnati, in mod expres abilitati pentru aceasta, au semnat prezenta conventie.
    Incheiat la Haga la data de 23 iunie 1993, intr-un singur original, in limbile germana, engleza si franceza, fiecare text fiind egal autentic.

    ANEXA A

                          COTELE-PARTI
care trebuie sa stea la baza definirii contributiilor financiare si ale voturilor ponderate
  25 cote-parti             Germania
                            Spania
                            Franta
                            Italia
                            Marea Britanie
  15 cote-parti             Elvetia
  10 cote-parti             Austria
                            Belgia
                            Danemarca
                            Finlanda
                            Grecia
                            Luxemburg
                            Norvegia
                            Olanda
                            Portugalia
                            Suedia
                            Turcia
   5 cote-parti             Irlanda
   1 cota-parte             Albania
                            Bulgaria
                            Cipru
                            Croatia
                            Ungaria
                            Islanda
                            Liechtenstein
                            Lituania
                            Malta
                            Monaco
                            Polonia
                            Romania
                            San Marino
                            Cehia
                            Slovenia
                            Cetatea Vaticanului
                            Moldova

    ANEXA B

                          PROCEDURA DE ARBITRAJ

    1. Se va stabili un tribunal arbitral pentru a judeca orice litigiu vizat de art. 19 al conventiei, conform dispozitiilor din paragrafele urmatoare.
    2. Oricare parte la conventie se poate alatura uneia dintre partile in litigiu in cadrul arbitrajului.
    3. Tribunalul este compus din trei membri. Fiecare parte in litigiu desemneaza un arbitru intr-un termen de 2 luni, socotind de la data de primire a cererii formulate de catre una dintre parti de a deferi litigiul arbitrajului.
    Primii doi arbitri trebuie, intr-un termen de 6 luni socotit de la numirea celui de-al doilea arbitru, sa-l desemneze pe cel de-al treilea arbitru, care va fi presedintele tribunalului.
    Daca unul din cei doi arbitri nu a fost desemnat in termenul prevazut, acest arbitru va fi desemnat, la cererea uneia dintre cele doua parti, de catre secretarul general al Curtii Permanente de Arbitraj.
    Aceeasi procedura se aplica si daca presedintele tribunalului nu a fost desemnat in termenul prevazut.
    4. Tribunalul arbitral stabileste locul sediului sau, precum si propriul regulament interior.
    5. Decizia tribunalului trebuie sa fie conforma dreptului international si trebuie sa se bazeze pe prevederile conventiei si pe principiile generale de drept.
    6. Fiecare parte ia in sarcina sa cheltuielile arbitrului pe care il va desemna, precum si costul reprezentarii sale in fata tribunalului. Cheltuielile privind presedintele tribunalului sunt suportate in mod egal de partile in litigiu.
    7. Sentinta arbitrala data de tribunalul arbitral este cea a majoritatii membrilor sai, care nu se pot abtine de la vot. Aceasta sentinta arbitrala este definitiva, angajeaza toate partile in litigiu si nu poate sa faca obiectul nici unui recurs.
    Partile executa de indata sentinta arbitrala. In caz de diferend in ceea ce priveste interpretarea sau efectele acesteia, tribunalul arbitral o va interpreta la cererea uneia dintre partile in litigiu.



SmartCity5

COMENTARII la Legea 70/1994

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 70 din 1994
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu