NORME
METODOLOGICE Nr. 1 din 7 iulie 1997
pentru stabilirea continutului, fluxului documentelor si a nomenclatoarelor
unitare, care sa asigure tinerea in actualitate a evidentei si a Registrului
permanent de evidenta a populatiei
ACT EMIS DE: MINISTERUL DE INTERNE
DEPARTAMENTUL PENTRU ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA
MINISTERUL JUSTITIEI
MINISTERUL AFACERILOR EXTERNE
PUBLICATE IN: MONITORUL OFICIAL NR. 177 bis din 30 iulie 1997
In temeiul art. 48 din Legea nr. 105/1996 privind evidenta populatiei si
cartea de identitate,
Ministerul de Interne, Departamentul pentru Administratie Publica Locala,
Ministerul Justitiei si Ministerul Afacerilor Externe
emit urmatoarele norme metodologice:
CAP. 1
Dispozitii generale
1.1. - Formatiunile de evidenta a populatiei din structura Ministerului de
Interne actualizeaza Registrul permanent de evidenta a populatiei, pe baza
documentelor prezentate de persoana fizica in cauza sau comunicate de ministere
si de alte autoritati ale administratiei publice centrale si locale, potrivit
atributiilor ce le revin in legatura cu situatia persoanei fizice.
1.2. - Fac obiectul comunicarii, in vederea inregistrarii si actualizarii
datelor privind persoana fizica, urmatoarele evenimente sau situatii:
a) nasterea (numai pentru nascutii vii), modificarile intervenite in
statutul civil al persoanei fizice si decesul;
b) dobandirea, redobandirea sau pierderea cetateniei romane;
c) interdictia de a parasi o localitate sau de a se afla intr-o localitate;
d) repatrierea sau dobandirea statutului de cetatean roman cu domiciliul in
strainatate.
CAP. 2
Obligatiile ofiterilor starii civile
2. Ofiterii starii civile au urmatoarele obligatii:
2.1. - Trimiterea "Comunicarii de nastere", avand continutul
prevazut in anexa nr. 1, la formatiunea de evidenta a populatiei la care este
arondata localitatea, pana la data de 5 a lunii urmatoare inregistrarii
nasterii, in urmatoarele situatii:
a) pentru fiecare nascut viu;
b) in cazul transcrierii certificatelor de nastere eliberate de autoritati
straine;
c) pentru actele de nastere reconstituite sau intocmite ulterior, in cazul
persoanelor care au varsta sub 14 ani.
Comunicarea de nastere se completeaza, o data cu intocmirea actului de
nastere, cu datele ce rezulta din acesta, din certificatul constatator al
nasterii si din declaratia persoanei care a solicitat inregistrarea.
2.2. - Trimiterea "Comunicarii de modificari pentru mentiuni in
evidenta populatiei (copii care au varsta sub 14 ani)", avand continutul
prevazut in anexa nr. 2, la formatiunea de evidenta a populatiei la care este
arondata localitatea, pana la data de 5 a lunii urmatoare inregistrarii, in
urmatoarele situatii:
a) stabilirea filiatiei, prin recunoastere sau hotarare judecatoreasca
definitiva si irevocabila, si incuviintarea purtarii numelui de familie;
b) contestarea recunoasterii sau tagaduirea paternitatii;
c) adoptia, desfacerea sau anularea acesteia;
d) schimbarea numelui de familie si/sau a prenumelui pe cale
administrativa;
e) schimbarea numelui de familie si/sau a prenumelui parintilor;
f) anularea, modificarea, rectificarea sau completarea actului de nastere si
a mentiunilor inscrise pe acesta;
g) schimbarea sexului, ca urmare a unei hotarari judecatoresti definitive
si irevocabile;
h) decesul copiilor (care au varsta sub 14 ani).
2.3. Trimiterea "Comunicarii privind decesul persoanelor posesoare de
acte de identitate", avand continutul prevazut in anexa nr. 3, la
formatiunea de evidenta a populatiei la care este arondata localitatea, pana la
data de 5 a lunii urmatoare inregistrarii decesului.
Comunicarea de deces va fi insotita de actele de identitate ale persoanelor
decedate ori, dupa caz, de declaratiile motivate privind lipsa lor.
2.4. Trimiterea, la formatiunea de evidenta a populatiei la care este
arondata localitatea, a extraselor de pe actele de deces transcrise,
reconstituite, intocmite ulterior ori ca urmare a unei hotarari judecatoresti
declarative de moarte (anexa nr. 3).
2.5. Pentru inregistrarea in evidenta populatiei a modificarilor
intervenite in statutul civil al persoanelor posesoare de acte de identitate,
ofiterul starii civile va anula cartea de identitate prin perforarea spatiului
in care se afla inscrisa perioada de valabilitate a acesteia, o data cu
eliberarea noului certificat de nastere si/sau a certificatului de casatorie.
Potrivit art. 46 din Legea nr. 105/1996, pana la preschimbarea in
totalitate a actualelor buletine de identitate, ofiterii starii civile vor
inscrie in acestea textele de mentiune prevazute in normele metodologice de
aplicare unitara a Legii nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila.
2.6. Trimiterea, la formatiunea de evidenta a populatiei la care este
arondata localitatea, a unui extras de pe actul de casatorie in care s-a operat
mentiunea de divort sau de anulare a casatoriei, in care se vor mentiona, pe
langa datele de identificare ale sotilor, domiciliul avut de acestia - atat la
data incheierii casatoriei, cat si la data pronuntarii divortului sau anularii
casatoriei -, precum si numarul, data si instanta care le-a pronuntat.
De asemenea, se vor inscrie: numele de familie, prenumele, data si locul
nasterii copiilor minori incredintati unuia dintre parinti, potrivit hotararii
instantei judecatoresti.
Extrasul se trimite pana la data de 5 a lunii urmatoare celei in care s-a
operat mentiunea de divort.
CAP. 3
Atributiile Ministerului Justitiei
3.1. - Trimiterea catre Directia de evidenta a populatiei din structura
Ministerului de Interne a datelor privind persoanele care au dobandit ori au
redobandit cetatenia romana in conditiile prevazute la art. 8, 9 si 11 din
Legea cetateniei romane nr. 21/1991.
Tabelul cuprinzand datele prevazute in anexa nr. 4 se va trimite la
inceputul lunii urmatoare celei in care persoanele in cauza au depus juramantul
de credinta.
3.2. - Trimiterea catre Directia de evidenta a populatiei din structura
Ministerului de Interne a datelor persoanelor care au pierdut cetatenia romana
prin retragere sau prin aprobarea renuntarii la aceasta, in conformitate cu
prevederile art. 25 si 27 din Legea nr. 21/1991.
Tabelul cuprinzand datele prevazute in anexa nr. 5 se va trimite imediat
dupa publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei a hotararii Guvernului prin
care s-a dispus retragerea sau s-a aprobat renuntarea la cetatenie.
CAP. 4
Atributiile instantelor judecatoresti
4.1. - Trimiterea, la unitatile de politie de la locul de domiciliu al
persoanei, a copiei de pe dispozitivul hotararii prin care s-a dispus
interzicerea de a se afla in anumite localitati si/sau obligatia de a nu parasi
localitatea de domiciliu.
4.2. - Trimiterea, la oficiile de stare civila la care s-a inregistrat
casatoria, a sentintei civile de divort sau de anulare a casatoriei, ramasa
definitiva si irevocabila.
CAP. 5
Atributiile Ministerului Afacerilor Externe
5.1. - Trimiterea, la Directia de evidenta a populatiei din structura
Ministerului de Interne, a extraselor de pe actele de nastere, de casatorie ori
de deces, inregistrate in strainatate, referitoare la cetateni romani, pe
masura primirii acestora de la misiunile diplomatice ori oficiile consulare ale
Romaniei.
CAP. 6
Atributiile Directiei si serviciilor judetene pentru pasapoarte
6.1. - Trimiterea, la Directia de evidenta a populatiei, a datelor
persoanelor care au redobandit cetatenia romana si isi pastreaza domiciliul in
strainatate, in conditiile art. 37 din Legea nr. 21/1991. Tabelul cuprinzand
datele prevazute in anexa nr. 6 se trimite la inceputul lunii urmatoare celei
in care s-a aprobat redobandirea cetateniei romane.
6.2. - Trimiterea, la Directia de evidenta a populatiei, a datelor
persoanelor carora li s-a aprobat, prin misiunile diplomatice, stabilirea
domiciliului in strainatate.
Datele prevazute in anexa nr. 7 (Fisa persoanei care solicita stabilirea
domiciliului in strainatate) se actualizeaza cu ocazia atribuirii codului
numeric personal. Fisele se trimit, pentru confirmarea datelor si a codului
numeric personal, si in situatia in care din acestea rezulta ca solicitantul
are cod numeric personal atribuit anterior.
6.3. - Trimiterea cu adresa, de catre serviciile judetene de pasapoarte, la
serviciile judetene de evidenta a populatiei, a actului de identitate cu
mentiunile corespunzatoare, inclusiv pentru copiii minori inscrisi in pasaport,
pentru persoanele care au dobandit, in tara, statutul de cetatean roman cu
domiciliul in strainatate, pe masura aprobarii cererilor.
6.4. - Trimiterea, lunar, pe suport magnetic, de catre Directia generala a
politiei de frontiera, straini, probleme de migrari si pasapoarte la Directia
de evidenta a populatiei, a datelor privind pe cetatenii romani aflati in
strainatate carora li s-a aprobat statutul de cetatean roman cu domiciliul in
strainatate, precum si pe cei care ies din tara cu acest statut.
6.5. - Trimiterea, la Directia de evidenta a populatiei, a datelor
persoanelor carora li s-a aprobat repatrierea.
Tabelul cuprinzand datele prevazute in anexa nr. 8 se trimite la inceputul
lunii urmatoare celei in care s-au aprobat cererile de repatriere.
CAP. 7
Nomenclatoarele unitare de interes general, utilizate pentru tinerea in
actualitate a registrului permanent de evidenta a populatiei
7.1. - Pentru prelucrarea automata a datelor si pentru tinerea in
actualitate a Registrului permanent de evidenta a populatiei se vor folosi
nomenclatoarele unitare de interes general, prevazute in conceptia generala a
informatizarii in Romania, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 575 bis/1992,
si anume:
a) tipuri de unitati administrativ-teritoriale;
b) adrese postale;
c) ocupatii/functii/meserii;
d) tipuri de instruire/scoli;
e) tari/nationalitati/cetatenii;
f) tipuri de proprietate;
g) forme de proprietate.
Utilizarea nomenclatoarelor unitare de interes general se va face si in
cazurile in care se transmit sau se acorda acces - potrivit competentelor si
drepturilor legale - la informatiile din Registrul permanent de evidenta a
populatiei.
CAP. 8
Dispozitii finale
8.1. - Anexele nr. 1, 2 si 3 sunt formulare auxiliare utilizate in
activitatea de stare civila si, potrivit prevederilor art. 74 din Legea nr.
119/1996 cu privire la actele de stare civila, se tiparesc prin grija
consiliilor judetene si a Consiliului General al Municipiului Bucuresti, in
functie de necesitatile oficiilor de stare civila.
8.2. - Ministerul de Interne, Departamentul pentru Administratie Publica
Locala, Ministerul Justitiei si Ministerul Afacerilor Externe vor asigura
respectarea intocmai a prevederilor prezentelor norme metodologice, fiecare in
domeniul reglementat de acestea.
8.3. - Pe masura crearii conditiilor tehnice si a compatibilitatii cu
tehnica de calcul utilizata in cadrul Sistemului national informatic de
evidenta a populatiei, datele comunicate potrivit anexelor nr. 1-8 vor fi
trimise pe suport magnetic, potrivit intelegerii dintre partile semnatare ale
prezentelor norme metodologice.
8.4. - Orice modificare privind continutul si fluxul documentelor, care
asigura tinerea in actualitate a evidentei si a Registrului permanent de
evidenta a populatiei, se va face numai cu acordul tuturor partilor.
8.5. - Prezentele norme metodologice sunt obligatorii atat pentru partile
semnatare, cat si pentru structurile pe care acestea le coordoneaza la diferite
niveluri.
Ministru de stat,
ministrul afacerilor externe,
Adrian Severin
Ministrul justitiei,
Valeriu Stoica
Ministru de interne,
Gavril Dejeu
Secretar de stat,
seful Departamentului
pentru Administratie Publica Locala,
Grigore Lapusanu
Ministru delegat pe langa
primul-ministru pentru coordonarea
Secretariatului General
al Guvernului si a Departamentului
pentru Administratie Publica Locala,
Remus Opris
ANEXA 1
Locul si data inregistrarii nasterii
-----------------------------------------
COMUNICARE | |
DE | Judetul/sectorul |______________| |
NASTERE*) | |
PENTRU | Comuna/Orasul/ |______________| |
EVIDENTA | Municipiul |
POPULATIEI | Data: Anul 19|_|_| Luna |_|_| Ziua |_|_||
Datele | Nr. actului din Registrul |
individuale | de stare civila |_|_|_|_|_| |
sunt -------------------------------------------
confidentiale
si nu vor fi
utilizate
decat in
conformitate
cu prevederile
legale in
vigoare.
Date referitoare la copil
---------------------------------------------------------
| Codul numeric personal |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| |
| S A A L L Z Z N N N N N C |
| Numele de familie |_________________________| |
| Prenumele |_________________________| |
| |
| Sexul Masculin M |_| Feminin F |_| |
| |
| Data nasterii Anul 19 |_|_| Luna |_|_| Ziua |_|_| |
| |
| Cetatenia Romana 10 |_| Alta, si anume |_______| |
| |
| Nationalitatea Romana 10 |_| Alta, si anume |_______| |
| |
| Religia |________________________| |
| |
| Locul nasterii Judetul/ |________________________| |
| Sectorul/ |
| Tara |________________________| |
| Comuna/Orasul|________________________| |
| Municipiul |
| |
| Certificatul Numarul/Data |
| de nastere Locul eliberarii |_______________________| |
| |
---------------------------------------------------------
*) Nu tine loc de certificat de nastere.
Se completeaza, in interiorul
chenarelor, cu: - text - in spatii rezervate
- cifre - in casete deschise
- semn X - in caseta inchisa,
corespunzator raspunsului
corect.
Date referitoare la tata Verso
---------------------------------------------------------
| Codul numeric personal |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| |
| S A A L L Z Z N N N N N C |
| Numele de familie |_________________________| |
| Prenumele |_________________________| |
| |
| Data nasterii Anul 19 |_|_| Luna |_|_| Ziua |_|_| |
| Prenumele parintilor Tatal |______________________| |
| |
| Mama |______________________| |
---------------------------------------------------------
Date referitoare la mama
---------------------------------------------------------
| Codul numeric personal |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| |
| S A A L L Z Z N N N N N C |
| Numele de familie |_________________________| |
| Prenumele |_________________________| |
| |
| Data nasterii Anul 19 |_|_| Luna |_|_| Ziua |_|_| |
| Prenumele parintilor Tatal |______________________| |
| |
| Mama |______________________| |
|---------------------------------------------------------|
| Domiciliul Judetul/ |
| inscris in Sectorul |_____________________| |
| actul de |
| identitate al: Comuna/ |
| Orasul/ |
| Municipiul |_____________________| |
| |
| ambilor parinti |_| |
| |
| mamei |_| Strada/ |
| Satul |______________________| |
| tatalui |_| Nr. |_| Litera |_| Bl. |_| Sc. |_| |
| Et. |_| Ap. |_| |
| tutorelui |_|----->C.N.P.*) |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| |
| | S A A L L Z Z N N N N N C |
|-------------- | |
| Domiciliul | |----> Nume*) |________________________| |
| copilului | | |
| la unitatea | |--> Prenume*)|________________________| |
| de ocrotire | |
|---------------------------------------------------------|
| MENTIUNI:*) |
---------------------------------------------------------
Dupa completare, se transmite formatiunii de evidenta a populatiei la care
este arondata localitatea.
Ofiterul starii civile,
......................
L.S.
------------------
*) Datele tutorelui.
*) Act transcris/inregistrare tardiva/copil gasit.
ANEXA 2
Locul si data inregistrarii nasterii:
-------------------------------------------
COMUNICARE | |
DE | Judetul/sectorul |______________| |
MODIFICARI | |
PENTRU | Comuna/Orasul/ |______________| |
EVIDENTA | Municipiul |
POPULATIEI | Data: Anul |_|_|_|_| Luna |_|_| Ziua |_|_||
(copii sub | Nr. actului din Registrul |
14 ani) | de stare civila |_|_|_|_|_| |
-------------------------------------------
Date referitoare la copil:
---------------------------------------------------------
| Codul numeric personal |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| |
| S A A L L Z Z N N N N N C |
| Numele de familie |_________________________| |
| Prenumele |_________________________| |
| |
| Prenumele parintilor Tatal |______________________| |
| |
| Mama |______________________| |
| Domiciliul Judetul/ |______________________| |
| Sectorul/ |
| Comuna/Orasul|______________________| |
| Municipiul |
| Strada/ |
| Satul |______________________| |
| Nr. |_| Litera |_| Bl. |_| Sc. |_| |
| Et. |_| Ap. |_| |
---------------------------------------------------------
Tipul modificarii:*)...................................
..........................................................
Baza legala: ..........................................
---------------------------------------------------------
| Data Anul |_|_|_|_| Luna |_|_| Ziua|_|_||
| Numele de familie |_________________________| |
| Prenumele |_________________________| |
| |
| Numele si Tatal |______________________| |
| prenumele |
| parintilor Mama |______________________| |
| C.N.P. al C.N.P. al |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
| parintilor tatalui S A A L L Z Z N N N N N C|
| C.N.P. |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_||
| al mamei S A A L L Z Z N N N N N C |
| Locul nasterii Localitate |________________________| |
| |
| Judetul |________________________| |
| Domiciliul Judetul/ |________________________| |
| Sectorul/ |
| Comuna/Orasul|________________________| |
| Municipiul |
| Strada/ |
| Satul |________________________| |
| Nr. |_| Litera |_| Bl. |_| Sc. |_| |
| Et. |_| Ap. |_| |
| Noul cod numeric |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_||
| personal - C.N.P. S A A L L Z Z N N N N N C |
---------------------------------------------------------
Date privind decesul copilului in varsta de sub 14 ani:
---------------------------------------------------------
| Locul decesului, Judetul/Sectorul |_______________| |
| numarul actului Comuna/Orasul/ |
| si data: Municipiul |_______________| |
| Actul nr. |_|_|_|_| Anul |_|_|_|_| Luna|_|_| Ziua |_|_|
---------------------------------------------------------
Cauza decesului: ....................................
----------------------------------------------------------
| Eliberat certificat de: ..... Seria |_|_| Nr. |_|_|_|_|_|
-----------------------------------------------------------
Ofiterul starii civile,
......................
L.S.
*) Se completeaza, in clar, tipul modificarii operate
pe marginea actului de nastere.
ANEXA 3
PRIMARIA ...............
Judetul ...............
Starea civila
Nr. ........ din .......
Catre
Politia ......................
Evidenta populatiei
Va facem cunoscut ca in luna ............ anul .......... s-a inregistrat
decesul urmatoarelor persoane, pentru care va inaintam actele de identitate
depuse cu ocazia inregistrarii sau declaratiile din care rezulta motivele
pentru care nu au putut fi depuse:
------------------------------------------------------------------------------
| | | | Numarul | Seria | Seria | |
| | | | actului | si | si numarul | Cauza |
| Nr.|Numele de|Ultimul | de deces | numarul |certificatului|decesului|
|crt.|familie |domiciliu| si data | actului | de deces | |
| | si | |inregistrarii| de | eliberat | |
| |prenumele| | |identitate*)| | |
|----|---------|---------|-------------|------------|--------------|---------|
|----|---------|---------|-------------|------------|--------------|---------|
|----|---------|---------|-------------|------------|--------------|---------|
Ofiterul starii civile (delegat),
..........................
(semnatura)
L.S.
-----------
*) In cazul actelor transcrise, reconstituite, intocmite ulterior sau ca
urmare a unei hotarari judecatoresti declarative de moarte, se anexeaza un
extras, iar in coloana respectiva se face mentiunea "extras".
ANEXA 4
MINISTERUL JUSTITIEI
TABEL
cu persoanele care au dobandit ori au redobandit cetatenia romana, conform
art. 8, 9 si 11 din Legea cetateniei romane nr. 21/1991
-------------------------------------------------------------
| A | B | C | D | E | F | G | H | I |
|------|------|------|------|------|------|------|------|-----|
|------|------|------|------|------|------|------|------|-----|
|------|------|------|------|------|------|------|------|-----|
|------|------|------|------|------|------|------|------|-----|
L.S.
................... Data
(semnatura) ....................
SEMNIFICATIA COLOANELOR:
A: Numele de familie si prenumele
B: Prenumele parintilor
C: Data si locul nasterii
D: Domiciliul avut in strainatate
E: Data aprobarii redobandirii si numarul hotararii Guvernului
F: Data depunerii juramantului
G: Localitatea si judetul in care isi stabileste domiciliul in Romania
H: Data cand a pierdut cetatenia si actul normativ doveditor
I: Observatii
ANEXA 5
MINISTERUL JUSTITIEI
TABEL
cu persoanele care au pierdut cetatenia romana
------------------------------------------
| A | B | C | D | E | F |
|------|------|------|------|------|------|
|------|------|------|------|------|------|
|------|------|------|------|------|------|
|------|------|------|------|------|------|
L.S. Data ...........
.................
(semnatura)
SEMNIFICATIA COLOANELOR:
A: Numele de familie si prenumele
B: Prenumele parintilor
C: Data si locul nasterii
D: Nr. actului de nastere/anul, localitatea si judetul
E: Ultimul domiciliu avut in tara
F: Actul normativ prin care s-a aprobat pierderea cetateniei
G: Observatii
ANEXA 6
DIRECTIA GENERALA A POLITIEI DE FRONTIERA,
PROBLEME DE MIGRARI SI PASAPOARTE
TABEL
cu persoanele care au redobandit cetatenia romana si si-au
pastrat domiciliul in strainatate, conform art. 11,
respectiv art. 37 din Legea cetateniei romane nr. 21/1991
-------------------------------------------------------
| A | B | C | D | E | F | G | H |
|------|------|------|------|------|------|------|------|
|------|------|------|------|------|------|------|------|
|------|------|------|------|------|------|------|------|
|------|------|------|------|------|------|------|------|
L.S.
................... Data .............
(semnatura)
SEMNIFICATIA COLOANELOR:
A: Numele de familie si prenumele
B: Prenumele parintilor
C: Data si locul nasterii
D: Nr. actului de nastere/anul, localitatea si judetul
E: Ultimul domiciliu avut in Romania
F: Domiciliul din strainatate
G: Data redobandirii cetateniei romane
H: Observatii
ANEXA 7
FISA
persoanei care solicita stabilirea domiciliului in strainatate
C.N.P. |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
S A A L L Z Z N N N N N C
Numele de familie ............................................
Prenumele .....................................................
Prenumele parintilor
Tatal ................... Mama ...................
Sexul, data nasterii ..........................................
Numele de familie anterior ......... Prenumele anterior .......
Locul nasterii ................................................
Domiciliul ....................................................
(Romania)
Judetul/Sectorul ..............................................
Localitatea ...................................................
Strada/satul ......... nr. ..., bl. .., sc. .., et. ..., ap. ..
Nationalitatea ................................................
Studii ........................................................
Profesia ......................................................
Ocupatia ......................................................
Starea civila .................................................
Motivul plecarii ..............................................
Pasaport seria ... nr. ............. Data eliberarii ..........
Fond arhiva, dosar ............................................
Tara in care se afla ..........................................
Modul de solutionare, data ....................................
Starea, data plecarii .........................................
Mentiuni ulterioare ...........................................
...............................................................
...............................................................
...............................................................
Verificat corectitudinea completarii
Seful Sectiei consulare,
.....................
ANEXA 8
DIRECTIA GENERALA A POLITIEI DE FRONTIERA,
PROBLEME DE MIGRARI SI PASAPOARTE
TABEL
cu persoanele carora li s-a aprobat repatrierea
-------------------------------------------------------
| A | B | C | D | E | F | G | H |
|------|------|------|------|------|------|------|------|
|------|------|------|------|------|------|------|------|
|------|------|------|------|------|------|------|------|
|------|------|------|------|------|------|------|------|
L.S.
.................. Data ............
(semnatura)
SEMNIFICATIA COLOANELOR:
A: Numele de familie si prenumele
B: Prenumele parintilor
C: Data si locul nasterii
D: Domiciliul avut in strainatate
E: Localitatea/judetul in care isi stabileste domiciliul in Romania
F: Actul normativ in baza caruia i s a aprobat repatrierea
G: Observatii