Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

NORME METODOLOGICE Nr

NORME METODOLOGICE Nr. 6396/8069/22779 din 25 noiembrie 1996

privind acordarea, utilizarea si controlul cheltuielilor rezultate din aplicarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 27/1996

ACT EMIS DE: MINISTERUL MUNCII SI PROTECTIEI SOCIALE


SmartCity3

              NR. 6396 din 25 noiembrie 1996
              MINISTERUL LUCRARILOR PUBLICE SI AMENAJARII TERITORIULUI
              Nr. 8069 din 25 noiembrie 1996
              MINISTERUL FINANTELOR
              NR. 22779 din 25 noiembrie 1996
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 347 din 19 decembrie 1996

    In baza art. 10 din Ordonanta Guvernului nr. 27/1996 privind acordarea de facilitati persoanelor care domiciliaza sau lucreaza in unele localitati din Muntii Apuseni si in Rezervatia Biosferei "Delta Dunarii", denumita in continuare ordonanta, se emit urmatoarele norme metodologice:

    Cu privire la publicitate si evidenta persoanelor si familiilor in drept a beneficia de facilitatile prevazute de ordonanta
    a) Ordonanta, precum si normele metodologice vor fi aduse la cunostinta cetatenilor din localitatile cuprinse in anexele la hotararile Guvernului nr. 323/1996 si nr. 395/1996 prin grija consiliilor locale, prin afisaj la primarie si, dupa posibilitate, si prin alte forme de informare.
    b) Cetatenii care pot beneficia de facilitatile prevazute la art. 2 - 6 din ordonanta, in nume propriu sau, dupa caz, in numele familiei pe care o reprezinta, vor depune o cerere la primarie prin care solicita acordarea facilitatilor ce li se cuvin. Cererea va fi insotita de actele doveditoare necesare, prevazute in anexa nr. 1 A la prezentele norme metodologice, precum si de o declaratie pe proprie raspundere, sanctionabila, potrivit legii, pentru declaratii false, ca nu au incalcat reglementarile stipulate in art. 8 din ordonanta. Cererile se depun in termen de 20 de zile de la afisarea ordonantei si a normelor metodologice de aplicare a acesteia si se aproba de catre fiecare consiliu local.
    c) Pe baza cererilor aprobate, consiliile locale vor definitiva listele cuprinzand persoanele care urmeaza sa beneficieze de facilitatile prevazute de ordonanta, cu precizarea categoriilor de facilitati. Listele astfel intocmite vor fi afisate la sediul primariei. Cetatenii care au fost omisi sau ale caror cereri nu au fost aprobate pot depune contestatii la sediul primariei in termen de 10 zile de la afisare. Primarul are obligatia ca, in termen de 10 zile, sa le solutioneze si sa comunice petitionarilor modul de rezolvare.
    Cetatenii nemultumiti de hotararea primarului se pot adresa, in termen de 5 zile de la instiintare, prefectului judetului, care are obligatia sa le examineze si sa formuleze un raspuns in termen de 10 zile.
    d) Dupa parcurgerea acestor etape, listele devin definitive si, prin grija primarilor, vor fi transmise institutiilor abilitate de ordonanta sa asigure facilitatile.
    Listele se actualizeaza trimestrial, luandu-se in considerare schimbarile in evidenta populatiei, angajarile noi, desfacerile de contracte de munca, precum si sanctiunile pentru incalcarea prevederilor legale prevazute la art. 8 din ordonanta.
    e) Serviciile descentralizate ale statului (pentru institutiile publice), precum si unitatile de cult vor colabora cu consiliile locale pentru organizarea evidentei personalului incadrat pe functii, care beneficiaza de facilitatile prevazute de ordonanta.
    Autoritatile din teritoriu, abilitate cu constatarea si sanctionarea persoanelor fizice si juridice vinovate de incalcarea prevederilor legale mentionate la art. 8 din ordonanta, au obligatia de a instiinta operativ consiliile locale pe raza carora locuiesc persoanele sanctionate.
    Primarii vor lua cunostinta de sanctiunile si durata acestora, vor face corectiile necesare in evidenta si le vor aduce la cunostinta institutiilor care acorda facilitatile respective, in vederea luarii masurilor prevazute de ordonanta.

    Privitor la articolele din ordonanta:
    1.1. Beneficiaza de prevederile art. 1 din ordonanta personalul institutiilor publice si al unitatilor de cult incadrat pe functii care necesita studii superioare si medii de specialitate, cu locul de munca in localitatile rurale din Muntii Apuseni, prevazute in anexa nr. 1 la Hotararea Guvernului nr. 323/1996, si care isi stabileste domiciliul in aceste localitati.
    1.2. Acordarea materialului lemnos prevazut in art. 1 din ordonanta se face pe baza de cerere, cu precizarea cantitatilor efectiv necesare, depusa la primarul comunei unde solicitantul isi are sau unde isi stabileste domiciliul.
    Cererea va fi insotita de urmatoarele acte:
    - dovada de stabilire a domiciliului;
    - adeverinta de la locul de munca din care sa rezulte ca solicitantul indeplineste conditiile prevazute la pct. 1.1 din prezentele norme metodologice;
    - autorizatia de construire, eliberata potrivit legii;
    - fundamentarea necesarului de material lemnos conform prevederilor proiectului de construire sau unui memoriu de necesitate intocmit pe proprie raspundere de catre solicitant, in cazul lucrarilor de reparatii.
    Primarul verifica indeplinirea conditiilor prevazute de ordonanta, dupa care aproba sau respinge cererea.
    Persoanele nemultumite de rezolvarea cererii se pot adresa prefectului judetului, in scris, in termen de 30 de zile de la comunicare, care o va solutiona in termen de 15 zile de la inregistrare.
    Cererile aprobate se inainteaza de catre primar filialelor teritoriale ale Regiei Nationale a Padurilor, care are obligatia de a le onora.
    1.3. Regia Nationala a Padurilor va centraliza, in cadrul fiecarei filiale teritoriale, cantitatile de material lemnos programate a se acorda potrivit art. 1 din ordonanta si va face Ministerului Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului, in termenul legal prevazut, propuneri de includeri in bugetul de stat a fondurilor necesare acoperirii diferentei de pret de 50% fata de costul integral al materialului lemnos.
    Justificarea folosirii fondurilor bugetare aflate la dispozitia Regiei Nationale a Padurilor, cu destinatia de acoperire a diferentelor de pret fata de costul integral al materialului lemnos, se face de catre ocoalele silvice prin situatii lunare de acordare a materialului lemnos.
    Situatiile lunare se verifica si se centralizeaza de catre filialele silvice dupa modelul prezentat in anexa nr. 3 la prezentele norme metodologice si se avizeaza de catre directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat a judetului. Centralizatoarele situatiilor de plata se vor prezenta de catre Regia Nationala a Padurilor, Ministerului Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului pana la data de 5 a lunii curente, pentru luna expirata.
    1.4. Ministerul Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului va prezenta Ministerului Finantelor centralizatorul situatiilor de plata insotit de memoriul justificativ, inaintate de Regia Nationala a Padurilor pana la data de 10 a lunii curente, pentru luna expirata, impreuna cu borderoul acestora si cu cererea de deschidere de credite bugetare.
    1.5. Primarii vor urmari ca materialul lemnos obtinut sa fie utilizat exclusiv pentru destinatia acordata si numai pentru localitatile rurale in care personalul prevazut la pct. 1 din prezentele norme metodologice isi stabileste domiciliul.
    1.6. Primirea de sume necuvenite de la bugetul de stat, prin inscrierea de date sau situatii nereale pe cererile inaintate spre aprobare, atrage obligatia beneficiarului de restituire a sumelor de la bugetul de stat si aplicarea sanctiunilor prevazute de lege.
    2.1.  Beneficiaza de prevederile art. 2 din ordonanta personalul institutiilor publice si al unitatilor de cult incadrat pe functii care necesita studii superioare si medii de specialitate, cu locul de munca in localitatile din Rezervatia Biosferei "Delta Dunarii", prevazute in anexa la Hotararea Guvernului nr. 395/1996.
    2.2. Diferentierea sporului de izolare prevazut de ordonanta, pe localitati, se va face prin hotarare a Consiliului Judetean Tulcea, cu avizul prefecturii, in functie de distantele si de posibilitatile de acces la si dintre localitatile prevazute in anexa la Hotararea Guvernului nr. 395/1996, tinand seama si de nivelul sporului de izolare acordat in baza altor acte normative in vigoare la data aplicarii ordonantei.
    2.3. Pentru personalul incadrat in unitatile de cult, sporul de izolare se calculeaza la salariul minim brut pe tara si se suporta din bugetul Secretariatului de Stat pentru Culte.
    2.4. La data acordarii sporului de izolare, potrivit prezentelor norme, personalului prevazut la pct. 2.1 din aceste norme nu ii mai sunt aplicabile prevederile altor acte normative privind sporul de izolare.
    3.1. Beneficiaza de prevederile art. 4 din ordonanta persoanele fizice care au domiciliul si locuiesc efectiv in localitatile prevazute in anexa la Hotararea Guvernului nr. 395/1996 si in localitatile din Muntii Apuseni prevazute in anexa nr. 1 la Hotararea Guvernului nr. 323/1996.
    Impozitele si taxele locale supuse reducerii cu 50%, in conditiile ordonantei, sunt cele stabilite prin Legea nr. 27/1994, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 24/1995, si anume:
    - impozite pe cladiri;
    - impozite pe terenurile ocupate de cladiri si alte constructii;
    - taxa asupra mijloacelor de transport;
    - taxe pentru folosirea locurilor publice;
    - taxe pentru eliberarea certificatelor, avizelor si autorizatiilor in domeniul constructiilor;
    - taxe pentru folosirea mijloacelor de publicitate, afisaj si reclama;
    - taxe pentru sederea in statiunile balneoclimaterice;
    - taxe pentru vizitarea muzeelor, caselor memoriale, monumentelor istorice de arhitectura si arheologie;
    - alte taxe locale (taxe pentru cazan de fabricat rachiu, taxa pentru fabrica de ulei, mori cereale, ferastraie mecanice, taxe pentru caini).
    Aplicarea reducerilor se face de catre organele fiscale locale. Consiliile locale vor prezenta acestor organe un tabel care sa cuprinda persoanele fizice cu domiciliul stabil si care locuiesc efectiv in localitatile cuprinse in anexa nr. 3 la Hotararea Guvernului nr. 395/1996 si in anexa nr. 1 la Hotararea Guvernului nr. 323/1996.
    3.2. Impozitele si taxele locale platite pentru anul 1996 se vor regulariza in conditiile ordonantei, conform anexei nr. 4 la prezentele norme metodologice, sumele calculate in plus urmand a fi considerate in contul obligatiilor fiscale restante ori urmatoare sau a fi restituite celor indreptatiti, conform reglementarilor legale in vigoare.
    3.3. Alte facilitati prevazute de dispozitiile legale in legatura cu impozitele si taxele locale se aplica dupa operarea reducerilor prevazute de ordonanta.
    3.4. Majorarile de intarziere pentru neplata la termen a impozitelor si taxelor locale se calculeaza si se incaseaza la debitele reduse cu 50% . Consiliile locale pot acorda scutiri sau reduceri de majorari de intarziere, amanari sau esalonari la plata conform cu art. 66 din Legea nr. 27/1994, aferente acestor debite.
    De prevederile art. 4 din ordonanta nu beneficiaza persoanele fizice vinovate de incalcarea prevederilor legale mentionate la art. 8 din ordonanta.
    4.1. Acordarea subventiilor pentru acoperirea tarifelor reduse cu 50% la energia electrica, gaze naturale, energia termica si apa potabila furnizata de reteaua publica se face numai pentru consumurile casnice menajere, in limita unor consumuri normate pe familie. Consumurile normate pe familie se vor stabili de catre consiliile locale, cu sprijinul unitatilor teritoriale din regiile autonome de profil, vor avea un caracter unitar si nediscriminatoriu si vor fi avizate de catre organele de specialitate judetene.
    4.2. Acordarea subventiei prevazute de ordonanta este conditionata de plata la termen a facturilor scadente.
    4.3. Diferentele de tarif pentru serviciile privind livrarea energiei electrice si a gazelor naturale se suporta de la bugetul de stat.
    Ministerul Industriilor isi va prevedea anual in buget fondurile necesare pentru acoperirea diferentelor respective, sumele urmand a fi achitate lunar agentilor economici prestatori, pe baza deconturilor justificative prezentate de acestia, verificate si avizate de organele de specialitate ale consiliului judetean.
    Agentii economici prestatori vor incasa de la abonati sumele reprezentand contravaloarea energiei electrice si a gazelor naturale, aplicand tarife reduse cu 50% pentru consumuri menajere normate.
    Nu beneficiaza de reducerea cu 50% acei consumatori casnici care nu achita valoarea facturilor in intervalul de timp legal stabilit de furnizor.
    Acordarea subventiilor de la bugetul de stat se va face lunar, in functie de diferentele de pret aferente consumurilor normate achitate efectiv in luna respectiva, pe baza deconturilor elaborate centralizat pe primarii de catre Prefectura Judetului Tulcea si prezentate Ministerului Industriilor potrivit modelului din anexa nr. 5 la prezentele norme metodologice.
    5.1. Diferentele de tarif pentru energia termica si apa potabila se vor suporta de la bugetul propriu al Consiliului Judetean Tulcea.
    Agentul economic prestator va incasa de la abonati sumele reprezentand plata energiei, aplicand tarifele reduse cu 50% pentru consumurile menajere normate. Diferenta de tarif se va deconta din fondurile special constituite din bugetul Consiliului Judetean Tulcea si evidentiate intr-un cont special constituit.
    5.2. Calcularea de catre prestatori a subventiilor pentru acoperirea tarifelor reduse cu 50% pentru energia termica se va face utilizand formularul-tip din anexa nr. 1B la prezentele norme metodologice. Pentru apa potabila furnizata de la reteaua publica se va utiliza formularul-tip din anexa nr. 2 la prezentele norme metodologice.
    6.1. Se stabileste drept consum mediu zilnic de peste pentru o familie cantitatea de 3 kg.
    7.1. Persoanele juridice care investesc pentru obiectivele cuprinse in programele speciale si in localitatile prevazute in anexele la hotararile Guvernului nr. 323/1996 si nr. 395/1996 vor inregistra distinct cheltuielile efectuate pentru obiectivele de investitii realizate in aceste localitati, astfel incat sa se asigure cunoasterea costurilor de productie sau de achizitie, dupa caz.
    In contabilitatea financiara, imobilizarile corporale, precum si imobilizarile corporale in curs, realizate in zonele respective, se vor evidentia cu ajutorul unor conturi analitice distincte, deschise in contabilitatea unitatilor investitoare in cauza.
    7.2. Nu beneficiaza de facilitatile prevazute la alin. (1) al art. 7 din ordonanta persoanele juridice autorizate sa functioneze in baza Hotararii Guvernului nr. 486/1992 sau persoanele juridice cu profil de activitate: baruri, restaurante si cluburi cu program de noapte, organizare de spectacole sau alte activitati similare. Profilul de activitate este dat de veniturile realizate care au ponderea cea mai mare in volumul total al veniturilor unitatii respective.
    7.3. Competenta de confirmare a realizarii obiectivelor, precum si a altor investitii destinate dezvoltarii economice si crearii de noi locuri de munca revine consiliilor locale sau consiliului judetean, dupa caz, din zonele respective.
    7.4. Suma utilizata pentru investitiile realizate in zonele respective, confirmata de consiliul local sau de consiliul judetean, dupa caz, se inscrie in declaratia de impunere a profitului si se scade din profitul impozabil inainte de impunere. In cazul in care investitia este in curs de executie pe termen lung, suma utilizata este deductibila, cu conditia confirmarii de catre consiliul local sau judetean, dupa caz, pe baza procesului-verbal de receptie partiala, insotit de situatia lucrarilor.
    8.1. Institutiile si persoanele abilitate cu controlul respectarii prevederilor legale referitoare la pescuitul, vanatul, exploatarea padurilor si desfasurarea activitatilor economice au obligatia de a transmite consiliilor locale, lunar (pana la data de 5 a lunii), listele cu persoanele fizice si juridice sanctionate.
    Aceeasi obligatie revine si conducatorilor institutiilor publice privitor la prevederile art. 8 lit. c) din ordonanta.
    Primarii localitatilor respective au obligatia de a confrunta declaratiile persoanelor fizice cu listele persoanelor sanctionate si de a proceda in consecinta.

                       Ministrul lucrarilor publice
                        si amenajarii teritoriului,
                              Marin Cristea

                   Ministru de stat, ministrul finantelor,
                              Florin Georgescu

                            p. Ministru de stat,
                   ministrul muncii si protectiei sociale,
                               Adrian Neacsu,
                              secretar de stat

    ANEXA 1A

                                ACTELE
doveditoare ale dreptului de a beneficia de facilitatile prevazute de Ordonanta Guvernului nr. 27/1996
__________________________________________________________________________
    Denumirea actului                                Tipul de facilitate
__________________________________________________________________________
 - Adeverinta de incadrare definitiva in
   institutiile publice si in unitatile de cult          art. 1 si 2
 - Documentul de atestare a studiilor (medii,
   superioare)                                           art. 1 si 2
 - Documentul de atestare a domiciliului stabil
  (buletinul de identitate)                          art. 1, 3, 4, 5 si 6
 - Declaratie pe propria raspundere,
   sanctionabila, conform legii, pentru
   declaratii false cu privire la respectarea
   prevederilor legale referitoare la pescuitul,
   vanatul si exploatarea padurilor,
   desfasurarea activitatilor economice              art. 1, 4, 5, 6 si 7
__________________________________________________________________________

    ANEXA 1B

    CONSILIUL JUDETEAN ........
    AGENTUL ECONOMIC ..........

                              CALCULUL
subventiilor pentru acoperirea tarifelor reduse cu 50% la energia termica livrata populatiei din localitatile situate pe teritoriul Rezervatiei Biosferei "Delta Dunarii", prevazute in Hotararea Guvernului nr. 395/1996

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - Sursa de energie termica
    B - Nr. si data facturii
    C - Cantitatea livrata populatiei (Gcal)
    D - Consumul normat pe familie (Gcal)
    E - Tariful actual pentru populatie, conform actului normativ in vigoare (lei/Gcal)
    F - Tariful actual redus cu 50% (col. 4 x 50%) (lei/Gcal)
    G - Tariful stabilit prin negocieri (lei/Gcal)
    H - Tariful pentru distributie (lei/Gcal)
    I - Tarif total (col. 6 + col. 7) (lei/Gcal)
________________________________________________________________________
                                                     Subventii
  A    B    C    D    E    F    G    H    I  ___________________________
                                              Din            De la
                                              transfer de    bugetul
                                              la bugetul     propriu al
                                              de stat        consiliului
                                              (col. 8        judetean*)
                                              - col. 4)      (col. 5
                                              x col. 2       x col. 3)
                                                (lei)          (lei)
________________________________________________________________________
  0    1    2    3    4    5    6    7    8       9             10
________________________________________________________________________

    ANEXA 2

    CONSILIUL JUDETEAN ........
    AGENTUL ECONOMIC ..........

                              CALCULUL
subventiilor pentru acoperirea tarifelor reduse cu 50% la apa potabila furnizata din reteaua publica pentru consumurile casnice menajere si livrata populatiei din localitatile situate in Rezervatia Biosferei "Delta Dunarii", prevazute in Hotararea Guvernului nr. 395/1996
______________________________________________________________________________
 Sursa     Nr.      Cantitatea  Consumul Tariful   Tarif     Subventii*)
 de apa    si data  livrata     normat   legal     redus     de la bugetul
 potabila  facturii populatiei  pe                 cu 50%    propriu al
                    (rezultata  familie                      consiliului
                    din citire)                              judetean
                                                             (col. 5 x col. 3)
                       (mc)       (mc)   (lei/mc)  (lei/mc)      (lei)
______________________________________________________________________________
    0          1         2         3        4         5            6
______________________________________________________________________________


______________________________________________________________________________

    *) In cazul in care cantitatea de apa consumata rezultata din citire este mai mica decat cantitatea normata de apa consumata, calculul subventiilor se face dupa formula: col. 5 x col. 2.

                                           CONSILIUL JUDETEAN
           Intocmit,                      Verificat si avizat,
      Managerul general                         Presedinte,
    al agentului economic,          directorul Directiei buget-finante,

    ANEXA 3

    FILIALA SILVICA ...............

                                 SITUATIA
privind acordarea materialului lemnos potrivit art. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 27/1996, pentru care se suporta din bugetul de stat 50% din contravaloare
 _____________________________________________________________________________
|Nr. |Ocolul|  Cantitatea   | Pretul  |                   | Sume de decontat  |
|crt.|silvic| de material   |unitar pe|    Valoarea       | de la bugetul de  |
|    |      |lemnos acordata|metru cub|                   |       stat        |
|    |      |potrivit art. 1| (lei)   |___________________|___________________|
|    |      |din Ordonanta  |         |in luna  |cumulat  |in luna  |cumulat  |
|    |      |Guvernului nr. |         | .....   |de la    | .....   |de la    |
|    |      |   27/1996     |         |(col. 3 x|inceputul| (col.   |inceputul|
|    |      |_______________|         | col. 5) |anului   |  6/2)   |anului   |
|    |      |in   |cumulat  |         |         |(col. 4 x|         | col.    |
|    |      |luna |de la    |         |         | col. 5) |         | 7/2)    |
|    |      |.... |inceputul|         |         |         |         |         |
|    |      |     |anului   |         |         |         |         |         |
|____|______|_____|_________|_________|_________|_________|_________|_________|
| 1  |  2   |  3  |    4    |    5    |    6    |    7    |    8    |    9    |
|____|______|_____|_________|_________|_________|_________|_________|_________|
|    |      |     |         |         |         |         |         |         |
|    |      |     |         |         |         |         |         |         |
|    |      |     |         |         |         |         |         |         |
|    |      |     |         |         |         |         |         |         |
|____|______|_____|_________|_________|_________|_________|_________|_________|

             Director,                               Director economic,

                            Avizat D.G.F.P.C.F.S.

    ANEXA 4

                             EXEMPLU DE CALCUL
pentru reducerea cu 50% in cazul impozitului pe cladiri, conform prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 27/1996*)

    *) Aceeasi metodologie se va utiliza si in cazul impozitului pe teren si al taxei asupra mijloacelor de transport.

    Pentru anul 1996, daca un contribuabil, persoana fizica, detine o cladire in valoare de 500.000 lei, impozitul anual datorat de acesta se stabileste astfel:
    (1) Impozit pe cladiri datorat conform Legii nr. 27/1994:
    a) Impozit anual datorat
    500.000 lei x 1% = 5.000 lei
    b) Impozit de plata - se plateste trimestrial, in rate egale, pana la data de 15 inclusiv a ultimei luni din fiecare trimestru
    5.000 lei : 4 = 1.250 lei
    - termene de plata: 15 martie, 15 iunie, 15 septembrie, 15 decembrie.
    (2) Contribuabilul a achitat in intregime impozitul pe cladiri datorat pentru anul 1996, in suma de 5.000 lei, la data de 15 martie 1996.
    La data de 15 decembrie 1996, impozitul pe cladiri se va recalcula in conditiile Ordonantei Guvernului nr. 27/1996, astfel:
    a) Impozit pe cladiri datorat de la data de 1 ianuarie pana la data de 7 august 1996 inclusiv, conform Legii nr. 27/1994:
    5.000 lei : 366 de zile x 220 de zile = 3.005 lei
    b) Impozit pe cladiri datorat potrivit Ordonantei Guvernului nr. 27/1996 - impozit anual datorat:
    500.000 lei x 1% = 5.000 lei
    5.000 lei x 50% = 2.500 lei
    - pentru perioada 8 august - 31 decembrie 1996, conform Ordonantei Guvernului nr. 27/1996:
    2.500 lei : 366 de zile x 146 de zile = 997 lei
    c) Impozit pe cladiri datorat pentru anul 1996, conform prevederilor legale in vigoare:
    3.005 + 997 = 4.002 lei
    d) Suma calculata in plus:
    5.000 - 4.002 = 998 lei
se va considera in contul obligatiilor fiscale restante sau se va restitui celor indreptatiti.
    (3) Contribuabilul a achitat trimestrial impozitul pe cladiri pana la data de 15 septembrie 1996:
    a) Achitat 1.250 x 3 (trimestre) = 3.750 lei
    b) Datorat pe anul 1996 = 4.002 lei
    c) La data de 15 decembrie 1996 contribuabilul va achita suma de 252 lei.

    ANEXA 5

    PREFECTURA JUDETULUI TULCEA

                             DECONT
privind diferentele de tarif la energia electrica (gaze naturale)
               pe luna .......... anul ...............
__________________________________________________________________________
 Nr.  Comuna          Cantitati              Valoarea facturilor achitate
 crt.           kWh               (mc)                 (lei)
              ___________________________  _______________________________
                Total           Din care,     Total            Din care,
                                in cadrul                      aferent
                                consumului                     col. 2
                                normat
__________________________________________________________________________
  0     A         1                 2           3                  4
__________________________________________________________________________
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 .
 .
 .
       TOTAL:
__________________________________________________________________________

                                                     Prefect,



SmartCity5

COMENTARII la Norma 22779/1996

Momentan nu exista niciun comentariu la Norma 22779 din 1996
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu