ORDONANTA DE URGENTA Nr. 128 din 15 septembrie 2005
privind infiintarea, organizarea si functionarea Sistemului Informatic National
de Semnalari
ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 866 din 26 septembrie 2005
Avand in vedere importanta crearii la nivel national a unui sistem
informatic compatibil cu Sistemul Informatic Schengen in contextul nevoii de
securizare a frontierei de stat, cerinta fundamentala pentru integrarea Romaniei
in Uniunea Europeana, a carei neindeplinire ar putea activa clauza de
salvgardare,
pornind de la faptul ca orice intarziere in adoptarea cadrului legal
necesar ar impiedica, pe de o parte, crearea sistemului informatic sub aspect
institutional si al facilitatilor tehnice, iar pe de alta parte, adoptarea
legislatiei subsecvente care sa stabileasca directiile si mecanismele de lucru
ale sistemului,
in vederea respectarii calendarului de masuri asumate prin Planul de
actiuni Schengen revizuit 2005,
tinand seama de faptul ca toate aceste elemente vizeaza interesul public si
constituie situatii extraordinare, a caror reglementare nu poate fi amanata,
in temeiul art. 115 alin. (4) din Constitutia Romaniei, republicata,
Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta de urgenta.
CAP. 1
Dispozitii generale
Art. 1
(1) Se infiinteaza Sistemul Informatic National de Semnalari, denumit in
continuare SINS, ca etapa prealabila in procesul de aderare a Romaniei la
Conventia de punere in aplicare a Acordului Schengen din 14 iunie 1985 intre
guvernele statelor din Uniunea Economica Benelux, Republicii Federale Germania
si Republicii Franceze privind eliminarea treptata a controalelor la
frontierele comune, denumita in continuare Conventia de aplicare a Acordului
Schengen.
(2) Pana la data aderarii Romaniei la Conventia de aplicare a Acordului
Schengen, SINS permite autoritatilor competente ca prin intermediul unei
proceduri de cautare automata in sistem sa aiba acces la semnalarile cu privire
la persoane si bunuri, in scopul indeplinirii atributiilor specifice in
domeniile controlului trecerii frontierei de stat, al respectarii regimului
vamal, al eliberarii vizelor si permiselor de sedere, precum si al celorlalte
controale si activitati specifice efectuate de organele de politie sau de catre
alte autoritati in scopul asigurarii ordinii si sigurantei publice.
(3) La data aderarii Romaniei la Conventia de aplicare a Acordului
Schengen, SINS va furniza date catre Sistemul Informatic Schengen, in
conformitate cu reglementarile europene in materie.
Art. 2
In intelesul prezentei ordonante de urgenta, termenii si expresiile de mai
jos se definesc dupa cum urmeaza:
a) semnalari - date referitoare la bunuri sau persoane identificate ori
identificabile care trebuie supuse unor masuri dispuse de o autoritate
competenta, in conditiile legii, in vederea realizarii unui interes public, al
respectarii regimului liberei circulatii a persoanelor si bunurilor sau, dupa
caz, al asigurarii ordinii si sigurantei publice;
b) autoritati competente - autoritati cu atributii in furnizarea si/sau
consultarea semnalarilor continute in SINS, prevazute la art. 5;
c) tranzactie - orice operatie de introducere, modificare, stergere sau
consultare a semnalarilor continute in SINS;
d) Sistemul Informatic Schengen - suportul tehnic al sistemului de
informatii comun, creat prin Conventia de aplicare a Acordului Schengen.
CAP. 2
Autoritati cu competente in gestionarea si exploatarea SINS
Art. 3
(1) Ministerul Administratiei si Internelor este autoritatea publica
centrala care gestioneaza si raspunde de buna functionare a SINS, de
integritatea semnalarilor continute in acesta, precum si de alimentarea cu
semnalari a SIS, conform exigentelor acquis-ului Schengen.
(2) SINS este gestionat din punct de vedere tehnic de structura centrala
din Ministerul Administratiei si Internelor cu atributii in domeniul
comunicatiilor si informaticii.
(3) Se infiinteaza Comitetul de Coordonare Strategica, denumit in
continuare CCS, ca organism cu atributii de analiza si coordonare a
functionarii SINS, compus din reprezentanti ai autoritatilor competente, la
nivel de secretar de stat sau, dupa caz, subsecretar de stat. CCS este prezidat
de ministrul administratiei si internelor.
(4) Se infiinteaza Comitetul Tehnic, denumit in continuare CT, in
coordonarea Ministerului Administratiei si Internelor, ca organism cu atributii
de analiza si solutionare a problemelor de ordin tehnic ce pot aparea in
functionarea SINS, compus din reprezentantii la nivel de experti ai tuturor
autoritatilor competente, prevazute in anexa care face parte integranta din
prezenta ordonanta de urgenta.
(5) Organizarea, functionarea, componenta si atributiile structurilor
prevazute la alin. (3) si (4) se stabilesc prin normele de aplicare a prezentei
ordonante de urgenta.
Art. 4
(1) Ministerul Administratiei si Internelor si autoritatile competente sunt
obligate sa adopte masuri de securitate in legatura cu gestionarea si
utilizarea SINS, care vizeaza:
a) controlul accesului la echipamente pentru a impiedica accesul
persoanelor neautorizate la echipamentele de prelucrare a datelor cu caracter
personal;
b) controlul suportului de date pentru a impiedica citirea, copierea,
modificarea sau stergerea suportului de date in mod neautorizat;
c) controlul stocarii pentru a impiedica introducerea neautorizata de date
si inspectarea, modificarea sau stergerea neautorizata a datelor cu caracter
personal;
d) controlul utilizarii pentru a impiedica utilizarea sistemelor de
prelucrare automata a datelor de catre persoane neautorizate cu ajutorul
echipamentelor de transmitere a datelor;
e) controlul accesului la date pentru a limita accesul persoanelor autorizate
sa utilizeze un sistem de prelucrare automata a datelor, numai la datele pentru
care au fost autorizate;
f) controlul comunicatiilor astfel incat sa se poata asigura verificarea si
stabilirea organismelor carora le pot fi transmise datele cu caracter personal
folosind echipamentele de comunicatii;
g) controlul introducerii de date pentru a se asigura ca este posibil
ulterior sa se verifice si sa se stabileasca ce date cu caracter personal au
fost introduse in sistemele de prelucrare automata a datelor, cand si pentru
cine au fost introduse datele;
h) controlul transportului de date pentru a impiedica citirea, copierea,
modificarea sau stergerea neautorizata a datelor cu caracter personal in timpul
transmiterii acestora sau in timpul transportului de suporturi de date.
(2) Ministerul Administratiei si Internelor si autoritatile competente vor
adopta masuri tehnice, operative si de procedura, potrivit urmatoarelor
principii:
a) confidentialitate: informatiile sunt accesibile numai pentru persoanele
autorizate in functie de competente;
b) integritate: asigurarea exactitatii si caracterului complet al
informatiilor, precum si a metodelor de prelucrare;
c) disponibilitate: asigurarea accesului la informatii in termenul
solicitat;
d) identificare si autentificare: toti utilizatorii sunt identificati si
autentificati in mod corespunzator, in functie de competente, inainte de orice
tranzactie;
e) autorizare: participantii la o tranzactie sunt autorizati sa acceseze
datele din SINS in functie de competente.
CAP. 3
Regimul juridic al datelor din SINS
Art. 5
(1) Datele care se introduc in SINS sunt in legatura cu unele persoane sau
bunuri, dupa criteriile prevazute la art. 6 si 7, si sunt furnizate si/sau
consultate de urmatoarele institutii:
a) Politia Romana;
b) Politia de Frontiera Romana;
c) Jandarmeria Romana;
d) Autoritatea pentru straini;
e) Biroul SIRENE, de la data operationalizarii acestuia;
f) Oficiul National pentru Refugiati;
g) Inspectoratul National pentru Evidenta Persoanelor;
h) Directia Generala de Pasapoarte;
i) Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor;
j) Autoritatea Nationala a Vamilor;
k) Ministerul Afacerilor Externe;
l) Ministerul Justitiei.
(2) Modul de furnizare si/sau de consultare de catre institutiile prevazute
la alin. (1) a datelor continute in SINS este prevazut in anexa care face parte
integranta din prezenta ordonanta de urgenta.
Art. 6
Datele in legatura cu persoanele, care se introduc in SINS, sunt
urmatoarele:
a) date privind persoanele care fac obiectul unor proceduri de extradare
sau de predare in baza unui mandat european de arestare;
b) date privind strainii impotriva carora s-a dispus masura nepermiterii
intrarii;
c) date privind strainii impotriva carora a fost dispusa masura expulzarii,
returnarii sau impotriva carora a fost dispusa o masura de indepartare de pe
teritoriul Romaniei;
d) date privind strainii impotriva carora s-a dispus masura nepermiterii
iesirii;
e) date privind persoanele disparute sau persoanele care, in interesul
propriei protectii sau pentru prevenirea amenintarilor, trebuie plasate in mod
provizoriu intr-un loc sigur la cererea autoritatii competente sau a
autoritatii judiciare competente;
f) date privind persoanele citate pentru a se prezenta in fata
autoritatilor judiciare in cadrul unei proceduri penale care antreneaza
raspunderea cu privire la fapte pentru care au fost urmarite sau persoanele carora
trebuie sa li se comunice o hotarare penala ori o cerere de a se prezenta
pentru a executa o pedeapsa privativa de libertate, introduse, la cererea
autoritatilor judiciare competente, in scopul comunicarii locului unde isi au
resedinta sau domiciliul.
Art. 7
(1) Date in legatura cu bunuri, care se introduc in SINS, privesc acele
bunuri care pot constitui mijloace materiale de proba sau fac obiectul unei
masuri asiguratorii in cadrul procedurii penale referitoare la:
a) vehiculele cu motor cu o capacitate cilindrica mai mare de 50 cm^3, care
au fost furate, tainuite sau pierdute;
b) documentele furate, tainuite sau pierdute care privesc vehicule;
c) placile cu numere de inmatriculare furate, tainuite sau pierdute;
d) remorcile si rulotele cu o greutate neta mai mare de 750 kg, care au
fost furate, tainuite sau pierdute;
e) armele letale furate, tainuite sau pierdute;
f) date privind inscrisuri oficiale necompletate, care au fost furate,
tainuite sau pierdute;
g) documentele de identificare ale persoanelor fizice, respectiv acte de
identitate, pasapoarte, permise de conducere, permise de rezidenta si de munca,
furate, tainuite sau pierdute, precum si cartile de identitate false ori
eliberate ca urmare a declinarii unor identitati false;
h) bancnotele sau titlurile de valoare furate, tainuite sau pierdute;
i) alte obiecte care poarta elemente de identificare stabilite si care au
fost furate, tainuite sau pierdute.
(2) Datele prevazute la alin. (1) se introduc in SINS si in vederea
localizarii, identificarii, restituirii catre proprietar ori alt detinator
legal sau distrugerii lor, in conditiile legii.
Art. 8
Datele cu caracter personal introduse in SINS cuprind cel mult urmatoarele
elemente:
a) numele si prenumele, pseudonimele care au fost eventual inregistrate
separat;
b) semnele fizice particulare, obiective si inalterabile;
c) data si locul nasterii;
d) sexul;
e) cetatenia;
f) mentiunea ca persoanele in cauza sunt inarmate, violente sau evadate;
g) motivul semnalarii;
h) masura care trebuie luata.
Art. 9
(1) Accesarea si exploatarea datelor continute in SINS se fac potrivit
prevederilor interne in materia protectiei datelor personale si Conventiei
pentru protejarea persoanelor fata de prelucrarea automatizata a datelor cu
caracter personal, adoptata la Strasbourg la 28 ianuarie 1981, ratificata prin
Legea nr. 682/2001, cu modificarile ulterioare, exclusiv de autoritatile
competente si numai in scopul indeplinirii atributiilor stabilite prin lege si
in conditiile prevazute de aceasta.
(2) Conditiile privind accesul la datele prevazute la art. 6 si 7, precum
si perioadele de stocare a datelor in SINS se stabilesc prin normele de
aplicare a prezentei ordonante de urgenta.
(3) Datele se exploateaza exclusiv in scopurile pentru care au fost
introduse in SINS.
(4) Gestiunea si utilizarea datelor continute in SINS, cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal, sunt supuse controlului de catre
Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter
Personal, denumita in continuare ANSPDCP. In acest scop, ANSPDCP are acces la
datele continute in SINS.
Art. 10
(1) Autoritatile competente raspund de exactitatea, urgenta, actualitatea
si legalitatea datelor introduse in SINS.
(2) Autoritatea competenta care a introdus anumite date este singura
autorizata sa le modifice, sa le completeze, sa le rectifice sau sa le stearga
pana la expirarea perioadei maxime de pastrare, stabilita in conditiile legii.
(3) Orice persoana interesata sau autoritate competenta, alta decat cea
care a introdus datele, poate semnala autoritatii competente prevazute la alin.
(2) faptul ca unele date introduse in SINS nu corespund starii de fapt sau de
drept. Autoritatea competenta prevazuta la alin. (2) are obligatia de a
verifica semnalarea si, daca este necesar, modifica, completeaza, rectifica sau
sterge fara intarziere datele respective.
Art. 11
(1) Orice persoana interesata poate solicita Ministerului Administratiei si
Internelor, in conditiile legii, informatii cu privire la datele cu caracter
personal existente in SINS, care o vizeaza.
(2) Orice persoana prejudiciata prin introducerea sau exploatarea datelor
cu caracter personal in SINS poate solicita potrivit legii repararea
prejudiciului astfel cauzat.
CAP. 4
Dispozitii finale
Art. 12
Finantarea cheltuielilor curente si de capital aferente realizarii
suportului tehnic al sistemului si desfasurarii activitatii SINS se asigura de
la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Administratiei si Internelor, in
conditiile legii.
Art. 13
Dezvoltarea SINS se realizeaza in baza unui plan de implementare care se
aproba prin hotarare a Guvernului in termen de 6 luni de la data intrarii in
vigoare a prezentei ordonante de urgenta.
Art. 14
Normele de aplicare a prezentei ordonante de urgenta se aproba prin
hotarare a Guvernului in termen de un an de la data intrarii in vigoare a
prezentei ordonante de urgenta.
Art. 15
Anexa la prezenta ordonanta de urgenta se poate modifica prin hotarare a
Guvernului, in functie de modificarea atributiilor legale ale autoritatilor
competente, precum si a categoriilor de semnalari gestionate de SIS.
PRIM-MINISTRU
CALIN POPESCU-TARICEANU
Contrasemneaza:
p. Ministrul administratiei si internelor,
Anghel Andreescu,
secretar de stat
Ministrul comunicatiilor
si tehnologiei informatiei,
Zsolt Nagy
Ministrul afacerilor externe,
Mihai Razvan Ungureanu
p. Ministrul integrarii europene,
Adrian Ciocanea,
secretar de stat
Ministrul finantelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vladescu
ANEXA 1*)
*) Anexa este reprodusa in facsimil.
Autoritatile competente in furnizarea si/sau consultarea semnalarilor
continute in SINS, pe categorii de date
Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
a - Politia Romana
b - Politia de Frontiera Romana
c - Jandarmeria Romana
d - Autoritatea pentru Straini
e - Biroul SIRENE
f - Oficiul National pentru Refugiati
g - Inspectoratul National pentru Evidenta Persoanelor
h - Directia Generala de Pasapoarte
i - Directia Regim Permise de conducere si Inmatriculari Vehicule
j - Autoritatea Nationala a Vamilor
k - Ministerul Afacerilor Externe
l - Ministerul Justitiei
______________________________________________________________________________
|Nr. |\ Autoritati competente | a | b | c | d | e | f | g | h | i | j | k | l
|
|crt.| \ | | | | | | | | | | | |
|
| | \ | | | | | | | | | | | |
|
| | \ |___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|
| | \ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| 11|
12|
| | \ | | | | | | | | | | | |
|
| | \ |___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|
| | Descriere/obiectul \
|F|C|F|C|F|C|F|C|F|C|F|C|F|C|F|C|F|C|F|C|F|C|F|C|
| | semnalarii \| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|____|_________________________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
| 1 | date privind persoanele | |x| |x| |x| |x|x|x| |x| | | | | | | | | | |
|x|
| | care fac obiectul unor | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | proceduri de extradare | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | sau de predare in baza | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | unui mandat european de | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | arestare | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|____|_________________________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
| 2 | date privind strainii | |x|x|x| |x|x|x| |x| |x| | | | | | | | | |x| |
|
| | impotriva carora s-a | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | dispus masura | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | nepermiterii intrarii | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|____|_________________________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
| 3 | date privind strainii | |x| |x| |x|x|x| |x| |x| | | | | | | | | | | |
|
| | impotriva carora a fost | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | dispusa masura | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | expulzarii, returnarii | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | sau impotriva carora a | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | fost dispusa o masura de| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | indepartare de pe | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | teritoriul Romaniei | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|____|_________________________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
| 4 | date privind strainii | |x|x|x| |x|x|x| |x| | | | | | | | | | | | | |
|
| | impotriva carora s-a | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | dispus masura | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | nepermiterii iesirii | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|____|_________________________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
| 5 | date privind persoanele |x|x| |x| |x| | | |x| | | | | | | | | | | | | |
|
| | disparute sau persoanele| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | care, in interesul | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | propriei protectii sau | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | pentru prevenirea | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | amenintarilor, trebuie | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | plasate in mod | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | provizoriu intr-un loc | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | sigur la cererea | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | autoritatii competente | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | sau a autoritatii | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | judiciare competente | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|____|_________________________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
| 6 | date privind persoanele |x|x| |x| |x|x|x| |x| |x| | | | | | | | | | |
|x|
| | citate pentru a se | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | prezenta in fata | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | autoritatilor judiciare | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | in cadrul unei proceduri| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | penale care antreneaza | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | raspunderea cu privire | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | la fapte pentru care au | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | fost urmarite sau | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | persoanele carora | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | trebuie sa li se | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | comunice o hotarare | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | penala sau o cerere de a| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | se prezenta pentru a | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | executa o pedeapsa | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | privativa de libertate | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | introduse, la cererea | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | autoritatilor judiciare | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | competente, in scopul | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | comunicarii locului unde| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | isi au resedinta sau | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | domiciliul | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|____|_________________________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
| 7 | a) vehiculele cu motor |x|x| |x| |x| | | |x| | | | | | | |x| |x| | | |
|
| | cu o capacitate | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | cilindrica mai mare de | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | 50 cm cubi care au fost | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | furate, tainuite sau | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | pierdute | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|_________________________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
| | b) documentele furate, |x|x| |x| |x| | | |x| | | | | | | |x| |x| | | |
|
| | tainuite sau pierdute | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | care privesc vehicule | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| |_________________________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
| | c) placile cu numere de |x|x| |x| |x| | | |x| | | | | | | |x| |x| | | |
|
| | inmatriculare rurale, | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | tainuite sau pierdute | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|_________________________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
| | d) remorcile si rulotele|x|x| |x| |x| | | |x| | | | | | | |x| |x| | | |
|
| | cu o greutate neta mai | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | mare de 750 kg care au | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | fost furate, tainuite | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | sau pierdute | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| |_________________________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
| | e) armele letale furate,|x|x| |x| |x| | | |x| | | | | | | | | |x| | | |
|
| | tainuite sau pierdute | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| |_________________________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
| | f) date privind |x|x| |x| |x| |x| |x| |x| |x| |x| |x| |x| | | |
|
| | inscrisuri oficiale | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | necompletate care au | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | fost furate, tainuite | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | sau pierdute | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| |_________________________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
| | g) documentele de |x|x| |x| |x| | | |x| |x| |x| |x| |x| |x| | | |
|
| | identificare ale | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | persoanelor fizice, | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | respectiv acte de | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | identitate, pasapoarte, | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | permise de conducere, | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | permise de rezidenta si | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | de munca, furate, | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | tainuite sau pierdute, | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | precum si cartile de | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | identitate false, ori | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | eliberate ca urmare a | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | declinarii unor | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | identitati false | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|_________________________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
| | h) bancnotele sau |x|x| |x| |x| | | |x| | | | | | | | | |x| | | |
|
| | titlurile de valoare | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | furate, tainuite sau | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | pierdute | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|_________________________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
| | i) alte obiecte care |x|x| |x| |x| | | |x| | | | | | | | | |x| | | |
|
| | poarta elemente de | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | identificare stabilite | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | si care au fost furate, | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | tainuite sau pierdute | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|____|_________________________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
NOTA:
F furnizare date; C consultare date