Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.110 din 30.08.2019

pentru aprobarea procedurii de întocmire, actualizare şi transmitere a listei cuprinzând aleşii locali de la nivelul fiecărei unităţi/subdiviziuni administrativ-teritoriale
ACT EMIS DE: Ministerul Afacerilor Interne
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 735 din 09 septembrie 2019



SmartCity1

Având în vedere prevederile art. 263 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ,în temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 12 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 51/2018 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, cu modificările ulterioare,viceprim-ministrul, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, şi viceprim-ministrul pentru implementarea parteneriatelor strategice ale României, ministrul afacerilor interne, interimar, emit următorul ordin: Articolul 1
(1) Prefecţii au obligaţia întocmirii şi actualizării, la nivelul fiecărui judeţ, respectiv la nivelul municipiului Bucureşti, după caz, a listei cuprinzând aleşii locali pentru fiecare unitate/subdiviziune administrativ-teritorială, denumită în continuare Listă.
(2) Lista reprezintă documentul oficial de evidenţă primară unitară în care se înscriu date cu privire la aleşii locali de la nivelul fiecărei unităţi/subdiviziuni administrativ-teritoriale.
(3) Lista constituie sursă administrativă de date pentru sistemul informaţional statistic, respectiv: statistica oficială, pregătirea, organizarea şi producerea de statistici privind dinamica aleşilor locali.
Articolul 2
(1) Lista cuprinde informaţii privind:a)denumirea unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale; b)codul SIRUTA corespunzător unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale; c)numele, iniţiala tatălui şi prenumele alesului local; d)datele oficiale de contact ale alesului local: telefon, adresă de e-mail; e)calitatea alesului local, respectiv primar, viceprimar, consilier local, preşedinte al consiliului judeţean, vicepreşedinte al consiliului judeţean, consilier judeţean, după caz. Pentru situaţiile prevăzute la art. 142 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ se vor menţiona şi delegaţii săteşti; f)data naşterii alesului local; g)nivelul şi tipul studiilor absolvite de către alesul local; h)denumirea formaţiunii politice, respectiv a partidului politic, alianţei politice (inclusiv partidul politic - membru al alianţei - din care face parte alesul local) sau a organizaţiei cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale din partea căreia alesul local a participat la alegeri ori a candidaturii independente; i)denumirea partidului politic pe lista căruia se află alesul local, în situaţia în care acesta s-a reorganizat în condiţiile Legii partidelor politice nr. 14/2003, republicată; j)validarea mandatului alesului local, fapt dovedit prin încheiere sau hotărâre a instanţei, după caz; k)începerea exercitării mandatului consiliului local, respectiv al consiliului judeţean, fapt dovedit prin hotărârea consiliului local sau judeţean, după caz; l)începerea exercitării mandatului de primar, respectiv de preşedinte al consiliului judeţean, fapt dovedit prin procesul-verbal al şedinţei consiliului local sau judeţean ori prin încheierea judecătoriei sau a tribunalului, după caz; m)alegerea sau eliberarea în/din funcţia de viceprimar ori vicepreşedinte al consiliului judeţean, fapt dovedit prin hotărâre a consiliului local sau judeţean, după caz; n)suspendarea sau încetarea mandatului alesului local, fapt dovedit prin ordin al prefectului ori hotărâre a consiliului local sau judeţean, după caz; o)temeiul prevăzut în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ pentru suspendarea sau încetarea mandatului alesului local, după caz.
(2) Secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale are obligaţia de a transmite prefectului informaţiile prevăzute la alin. (1) lit. e), h) şi j) cu maximum 15 zile înainte de împlinirea termenului prevăzut la art. 3 alin. (1) sau (2), după caz.
(3) În situaţia în care validarea mandatelor supleanţilor se realizează pe durata mandatului consiliului local, secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale are obligaţia de a transmite prefectului informaţiile prevăzute la alin. (1) lit. k) cu maximum 15 zile înainte de împlinirea termenului prevăzut la art. 3 alin. (2).
(4) Modalitatea de completare a Listei este prezentată în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
(5) Netransmiterea informaţiilor de către secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale în termenele prevăzute de prezentul ordin atrage sancţionarea disciplinară, în condiţiile legii.
Articolul 3
(1) Lista se comunică de către prefecţi ministerului cu atribuţii în domeniul administraţiei publice şi ministerului cu atribuţii în domeniul afacerilor interne în termen de 90 de zile de la data desfăşurării alegerilor locale organizate începând cu anul 2020.
(2) Prefecţii comunică Lista semestrial, în perioada 1-31 iulie, pentru semestrul I al anului în curs, respectiv 1-31 ianuarie, pentru semestrul II al anului precedent, în format electronic, ministerului cu atribuţii în domeniul administraţiei publice şi ministerului cu atribuţii în domeniul afacerilor interne, în situaţia în care au apărut modificări cu privire la situaţia aleşilor locali de la nivelul fiecărei unităţi/ subdiviziuni administrativ-teritoriale.
(3) Listele se centralizează la nivelul ministerului cu atribuţii în domeniul administraţiei publice, unde se constituie Lista naţională a aleşilor locali din România, denumită în continuare Lista naţională.
(4) Ministerul cu atribuţii în domeniul administraţiei publice şi ministerul cu atribuţii în domeniul afacerilor interne dezvoltă un sistem informatic pentru stocarea, procesarea şi valorificarea datelor din Lista naţională.
Articolul 4 Ministerul Afacerilor Interne, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice şi instituţiile prefectului duc la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 5 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, Vasile-Daniel Suciu p. Viceprim-ministru pentru implementarea parteneriatelor strategice ale României, ministrul afacerilor interne, interimar, Dumitru-Daniel Chirilă, secretar de stat ANEXĂModalitatea de completare a listei cuprinzând aleşii locali de la nivelul fiecărei unităţi/subdiviziuni administrativ-teritoriale Judeţul ....

Denumirea unităţii/ subdiviziunii administrativ-teritoriale Codul SIRUTA Numele, iniţiala tatălui şi prenumele alesului local Datele oficiale de contact ale alesului local Calitatea alesului local Data naşterii alesului local Nivelul şi tipul studiilor absolvite de către alesul local Apartenenţa politică sau independent Data şi actul prin care a fost validat mandatul alesului local Data şi actul prin care a fost validat mandatul alesului local din rândul supleanţilor Data şi actul prin care a început exercitarea mandatului alesului local Data şi actul prin care a fost ales/eliberat din funcţia de viceprimar/ vicepreşedinte al consiliului judeţean Data şi actul suspendării/ încetării mandatului de ales local Temeiul suspendării/ încetării mandatului de ales local
Telefon E-mail Nivelul studiilor Tipul studiilor (juridice, administrative, tehnice etc.)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Judeţul ... 1. Preşedinte al consiliului judeţean
2. Vicepreşedinte al consiliului judeţean 1
3. Vicepreşedinte al consiliului judeţean 2
4. Consilier judeţean 1
........ ............
Municipiul Bucureşti 1. Primarul general al municipiului Bucureşti
2. Viceprimar 1
3. Viceprimar 2
4. Consilier local
........ ............
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Sector .... 1. Primar
2. Viceprimar 1
3. Viceprimar 2
4. Consilier local
........ ............
Municipiul reşedinţă 1. Primar
2. Viceprimar 1
3. Viceprimar 2
4. Consilier local
........ .............
Municipiul .... 1. Primar
2. Viceprimar
3. Consilier local
........ .............
Oraşul .... 1. Primar
2. Viceprimar
3. Consilier local
........ .............
Comuna ... 1. Primar
2. Viceprimar
3. Consilier local
........ .............
4. Delegat sătesc
........ ...........

NOTE: Pentru completarea listei cuprinzând aleşii locali de la nivelul fiecărei unităţi/subdiviziuni administrativ-teritoriale se va proceda astfel: 1. În coloana 1 se va completa numele unităţii sau subdiviziunii administrativ-teritoriale, după caz. 2. În coloana 2 se va completa numărul corespunzător codului SIRUTA alocat unităţii sau subdiviziunii administrativ-teritoriale. 3. În coloana 3 se vor completa numele, iniţiala tatălui şi prenumele alesului local, în următoarea ordine, în funcţie de unitatea/subdiviziunea administrativ-teritorială respectivă: a)numele, iniţiala tatălui şi prenumele preşedintelui consiliului judeţean, primarului general al municipiului Bucureşti sau primarului, după caz; b)numele, iniţiala tatălui şi prenumele vicepreşedinţilor consiliilor judeţene ori ale viceprimarului/viceprimarilor, după caz; c)numele, iniţiala tatălui şi prenumele consilierilor judeţeni sau ale consilierilor locali, după caz, în ordine alfabetică; d)numele, iniţiala tatălui şi prenumele delegaţilor săteşti, pentru situaţiile prevăzute la art. 142 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ. 4. În coloana 4 se vor completa datele de contact ale alesului local, respectiv numărul de telefon comunicat de secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale potrivit prevederilor art. 2 alin. (2) din Ordinul viceprim-ministrului, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, şi al viceprim-ministrului pentru implementarea parteneriatelor strategice ale României, ministrul afacerilor interne, interimar, nr. 2.341/110/2019 pentru aprobarea procedurii de întocmire, actualizare şi transmitere a listei cuprinzând aleşii locali de la nivelul fiecărei unităţi/subdiviziuni administrativ-teritoriale. 5. În coloana 5 se vor completa datele de contact ale alesului local, respectiv adresa de e-mail comunicată de secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale potrivit prevederilor art. 2 alin. (2) din Ordinul viceprim-ministrului, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, şi al viceprim-ministrului pentru implementarea parteneriatelor strategice ale României, ministrul afacerilor interne, interimar, nr. 2.341/110/2019. 6. În coloana 6 se vor completa informaţii legate de calitatea de ales local, în următoarea ordine: a)în cazul judeţelor, ordinea de precădere este următoarea: preşedinte al consiliului judeţean, vicepreşedinte al consiliului judeţean 1, vicepreşedinte al consiliului judeţean 2, consilieri judeţeni în ordine alfabetică; b)în cazul municipiului Bucureşti, ordinea de precădere este următoarea: primarul general al municipiului Bucureşti, viceprimar 1, viceprimar 2, consilieri locali ai Consiliului General al Municipiului Bucureşti, în ordine alfabetică; c)în cazul municipiilor reşedinţă de judeţ, ordinea de precădere este următoarea: primar, viceprimar 1, viceprimar 2, consilieri locali în ordine alfabetică; d)în cazul municipiilor, altele decât cele prevăzute la lit. c), oraşelor şi comunelor, ordinea de precădere este următoarea: primar, viceprimar, consilieri locali, după caz, în ordine alfabetică; e)pentru situaţiile prevăzute la art. 142 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ: delegaţii săteşti. 7. În coloana 7 se va completa data naşterii în formatul zz/ll/aaaa. 8. În coloana 8 se vor completa informaţii legate de nivelul studiilor, comunicate de secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale potrivit prevederilor art. 2 alin. (2) din Ordinul viceprim-ministrului, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, şi al viceprim-ministrului pentru implementarea parteneriatelor strategice ale României, ministrul afacerilor interne, interimar, nr. 2.341/110/2019, după cum urmează: a)litera A pentru aleşii locali care au studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; b)litera B pentru aleşii locali care au studii superioare de scurtă durată, absolvite cu diplomă, în perioada anterioară aplicării celor trei cicluri tip Bologna; c)litera C pentru aleşii locali care au studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat.9. În coloana 9 se vor completa informaţii legate de tipul studiilor, comunicate de secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale potrivit prevederilor art. 2 alin. (2) din Ordinul viceprim-ministrului, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, şi al viceprim-ministrului pentru implementarea parteneriatelor strategice ale României, ministrul afacerilor interne, interimar, nr. 2.341/110/2019, după cum urmează: studii juridice, administrative, economice, tehnice etc. 10. În coloana 10 se vor completa informaţii legate de apartenenţa politică, respectiv se va completa numele partidului politic, alianţei politice (inclusiv partidul politic - membru al alianţei - din care face parte alesul local) sau organizaţiei cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale pe lista căreia alesul local a participat la alegeri ori a candidaturii independente sau, potrivit celor comunicate de secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale potrivit prevederilor art. 2 alin. (2) din Ordinul viceprim-ministrului, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, şi al viceprim-ministrului pentru implementarea parteneriatelor strategice ale României, ministrul afacerilor interne, interimar, nr. 2.341/110/2019, numele partidului rezultat în urma procesului de reorganizare potrivit Legii partidelor politice nr. 14/2003, republicată, după caz. 11. În coloana 11 se vor completa numărul şi data încheierii judecătoriei, încheierii tribunalului, hotărârii tribunalului sau hotărârii Curţii de apel, după caz, în formatul nr. .../zz/ll/aaaa. 12. În coloana 12 se va completa „DA" în situaţia în care alesul local al cărui mandat a fost validat provine din rândul supleanţilor. 13. În coloana 13 se vor completa informaţii privind începerea exerciţiului mandatului, după cum urmează: a)în cazul preşedintelui consiliului judeţean - de la data depunerii jurământului dovedită prin procesul-verbal al şedinţei consiliului judeţean, în formatul Proces-verbal nr. /zz/ll/aaaa, sau încheierea tribunalului, în formatul Încheiere nr. .../zz/ll/aaaa, după caz, potrivit art. 187 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019; b)în cazul primarului general al municipiului Bucureşti - de la data depunerii jurământului dovedită prin procesul-verbal al şedinţei Consiliului General al Municipiului Bucureşti, în formatul Proces-verbal nr. /zz/ll/aaaa, sau încheierea Tribunalului Bucureşti, în formatul Încheiere nr. .../zz/ll/aaaa, după caz, potrivit art. 150 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019; c)în cazul primarului - de la data depunerii jurământului dovedită prin procesul-verbal al şedinţei consiliului local, în formatul Proces-verbal nr. /zz/ll/aaaa, sau încheierea judecătoriei, în formatul Încheiere nr. .../ zz/ll/aaaa, după caz, potrivit art. 150 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019; d)în cazul consilierilor judeţeni - de la data declarării consiliului judeţean ca legal constituit ori de la data depunerii jurământului în faţa consiliului judeţean, dovedită prin hotărâre a consiliului judeţean, în formatul HCJ nr. .../zz/ll/aaaa, potrivit art. 172 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, după caz; e)în cazul consilierilor locali - de la data declarării consiliului local ca legal constituit, dovedită prin hotărârea consiliului local, în formatul HCL nr. .../zz/ll/aaaa, potrivit art. 118 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, ori de la data depunerii jurământului în faţa consiliului local, dovedită prin hotărâre a consiliului local, în formatul HCL nr. .../zz/ll/aaaa, potrivit art. 122 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, după caz.14. În coloana 14 se vor completa, dacă este cazul, în formatul HCL/HCJ nr. .../zz/ll/aaaa, informaţii privind alegerea în funcţia de viceprimar sau vicepreşedinte al consiliului judeţean ori eliberarea din funcţia de viceprimar, respectiv de vicepreşedinte al consiliului judeţean. 15. În coloana 15 se vor completa, dacă este cazul, după cum urmează: a)în situaţia suspendării mandatului de preşedinte al consiliului judeţean, vicepreşedinte al consiliului judeţean, primar general al municipiului Bucureşti, primar, viceprimar, consilier judeţean, consilier local, după caz, numărul şi data ordinului de suspendare din funcţie emis de prefect, în formatul Ordin prefect nr. .../zz/ll/aaaa; b)în situaţia încetării mandatului de ales local - numărul şi data ordinului de încetare a mandatului emis de prefect, în formatul Ordin prefect nr. .../zz/ll/aaaa, sau numărul şi data hotărârii consiliului local sau ale hotărârii consiliului judeţean, după caz, în formatul HCL/HCJ nr. .../zz/ll/aaaa.16. În coloana 16 se va completa temeiul juridic prevăzut de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 pentru suspendarea, respectiv încetarea mandatului de ales local, cum ar fi, spre exemplu: potrivit prevederilor art. 160 alin. (1) lit. c) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019. 17. La datele privind identitatea persoanei fizice se ţine seama ca numele să fie înscris cu toate literele mari, iar prenumele numai cu prima literă mare, precum şi iniţiala tatălui cu literă mare. Potrivit prevederilor art. 66 alin. (2) din Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, numele sau prenumele formate din două ori mai multe cuvinte se scriu cu cratimă. De exemplu: ION C. Vasile-Mihai, DAN E. Vasile-Dumitru, MARIN I. Ion, VASILESCU M. Vasile, VASILE F. Vasile, GHEORGHE V. Dumitru. Înscrierea unor nume este de strictă necesitate pentru înţelegerea textului, datele având caracter fictiv, neindicând informaţii care ar putea fi asociate cu o persoană identificată sau identificabilă.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 110/2019

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 110 din 2019
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 110/2019
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu