Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1191 din 13.04.2016

pentru aprobarea Normelor tehnice de autorizare a exportatorilor în vederea emiterii în procedură simplificată a dovezilor de origine preferenţială şi a certificatelor A.TR.
ACT EMIS DE: Agentia Nationala de Administrare Fiscala
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 312 din 22 aprilie 2016



SmartCity1

Având în vedere prevederile art. 64 din Regulamentul (UE) nr. 952/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului din 9 octombrie 2013 de stabilire a Codului vamal al Uniunii (Codul vamal al Uniunii) şi ale art. 39 din Regulamentul delegat al Comisiei (UE) 2015/2.446 din 28 iulie 2015 de completare a Regulamentului (UE) nr. 952/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului în ceea ce priveşte normele detaliate ale anumitor dispoziţii ale Codului vamal al Uniunii,ţinând seama de prevederile art. 67 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2015/2.447 al Comisiei din 24 noiembrie 2015 de stabilire a unor norme pentru punerea în aplicare a anumitor dispoziţii din Regulamentul (UE) nr. 952/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului de stabilire a Codului Vamal al Uniunii,în conformitate cu art. 11 din Decizia nr. 1/2006 a Comitetului de Cooperare Vamală CE-Turcia din 26 iulie 2006 de stabilire a normelor detaliate de aplicare a Deciziei nr. 1/95 a Consiliului de asociere CE-Turcia,în temeiul dispoziţiilor art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Normele tehnice de autorizare a exportatorilor în vederea emiterii în procedură simplificată a dovezilor de origine preferenţială şi a certificatelor A.TR., prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Autorizaţiile emise până la data intrării în vigoare a prezentului ordin rămân în continuare valabile. Articolul 3Direcţia Generală a Vămilor va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 4(1) Prezentul ordin intră în vigoare la data de 1 mai 2016.(2) La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 654/2015 privind aprobarea Normelor metodologice de autorizare a exportatorilor în vederea emiterii în procedură simplificată a dovezilor de origine preferenţială în cadrul acordurilor care reglementează comerţul preferenţial dintre Uniunea Europeană şi ţările partenere, precum şi a certificatelor A.TR. care atestă statutul de marfă în liberă circulaţie în cadrul Uniunii vamale UE-Turcia, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 218 din 1 aprilie 2015.Articolul 5Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Eugen-Dragoş Doroş ANEXĂNORME TEHNICE de autorizare a exportatorilor în vederea emiterii în procedură simplificată a dovezilor de origine preferenţială şi a certificatelor A.TR. Capitolul IDispoziţii generale Articolul 1Prevederile prezentelor norme tehnice se aplică pentru autorizarea exportatorilor în vederea emiterii în procedură simplificată a dovezilor de origine preferenţială în cadrul acordurilor care reglementează comerţul preferenţial dintre Uniune şi ţările partenere, precum şi a certificatelor A.TR. care atestă statutul de marfă în liberă circulaţie în cadrul Uniunii vamale UE-Turcia. Articolul 2Autorizarea exportatorilor se efectuează în conformitate cu prevederile protocoalelor şi anexelor privind definirea noţiunii de „produse originare" şi metodele de cooperare administrativă din acordurile preferenţiale în cadrul cărora Uniunea acordă preferinţe tarifare, ale Deciziei 2013/93/UE a Consiliului din 14 aprilie 2011 privind semnarea, în numele Uniunii Europene, a Convenţiei regionale cu privire la regulile de origine preferenţiale pan-euro-mediteraneene şi ale Deciziei nr. 1/2006 a Comitetului de Cooperare Vamală CE-Turcia. Capitolul IIAutorizaţia pentru întocmirea declaraţiei de origine, a declaraţiei pe factură şi a declaraţiei pe factură EUR-MED, în cadrul acordurilor care reglementează comerţul preferenţial dintre Uniune şi ţările partenere Articolul 3În vederea autorizării, exportatorii care solicită să facă dovada originii în procedură simplificată prin întocmirea declaraţiei de origine, a declaraţiei pe factură sau a declaraţiei pe factură EUR-MED, depun la direcţia regională vamală în a cărei rază teritorială de competenţă se află sediul lor principal o cerere conform modelului din anexa nr. 1. Articolul 4Cererea este însoţită de următoarele documente, în fotocopie: a)actul constitutiv al societăţii; b)certificatul de înmatriculare în registrul comerţului; c)contractele în baza cărora se vor efectua exporturile de produse originare; d)descrierea procesului tehnologic de obţinere a produselor finite; e)structura de preţ a produsului finit, în cazul în care la fabricarea acestuia sunt folosite materiale neoriginare şi regula de origine este una valorică; f)liste centralizatoare care să cuprindă date referitoare la toate materiile prime şi materialele efectiv folosite - cantitate, valoare, origine, încadrare tarifară - la fabricarea produselor finite, suficient de detaliate pentru a face o distincţie clară între materialele originare, neoriginare şi cele achiziţionate de pe piaţa internă; g)documentele care au însoţit la momentul importului materialele folosite la obţinerea produselor finite exportate, pentru operaţiuni derulate în ultimele 12 luni, cum ar fi declaraţia vamală, dovada de origine, factura aferentă, lista de colisaj, documentul de transport, certificatul de nonmanipulare; h)documentele care însoţesc la export produsele finite obţinute din materialele importate potrivit lit. g), pentru operaţiuni derulate în ultimele 12 luni, cum ar fi: declaraţia vamală, dovada de origine (dacă este cazul), factura aferentă, lista de colisaj, documentul de transport, certificatul de nonmanipulare, declaraţia furnizorului, precum şi copii ale documentelor de regularizare privind plata taxelor la import aferente materiilor prime neoriginare, conform prevederilor regulii non-drawback; i)orice alte documente care susţin cele declarate în cerere. Articolul 5Direcţia regională vamală analizează cererea depusă şi eliberează autorizaţia de „exportator autorizat", având în vedere în special următoarele aspecte: a)criteriul de origine aplicat; b)volumul şi frecvenţa exporturilor; c)existenţa unor contracte ferme; d)originea materiilor prime şi a materialelor folosite; e)respectarea prevederilor referitoare la interzicerea drawback-ului sau a scutirii de la plata taxelor la import; f)respectarea regulii transportului direct şi a principiului teritorialităţii. Capitolul IIIAutorizaţia pentru emitere în procedură simplificată a certificatelor A.TR. care atestă statutul de marfă în liberă circulaţie în cadrul Uniunii vamale UE-Turcia Articolul 6În vederea autorizării, exportatorii care doresc să emită certificate A.TR. în procedură simplificată depun la direcţia regională vamală în a cărei rază teritorială de competenţă se află sediul lor principal o cerere conform modelului din anexa nr. 1. Articolul 7Cererea este însoţită de următoarele documente, în fotocopie: a)actul constitutiv al societăţii; b)certificatul de înmatriculare în registrul comerţului; c)contractele în baza cărora se vor efectua exporturile. Articolul 8Direcţia regională vamală analizează cererea depusă şi eliberează autorizaţia având în vedere, în special, următoarele aspecte: a)volumul şi frecvenţa exporturilor; b)existenţa unor contracte ferme; c)respectarea regulii transportului direct. Articolul 9Certificatele A.TR. emise în procedură simplificată pot fi vizate în caseta 12 în avans de autoritatea vamală sau pot fi vizate de către exportator cu o ştampilă conform modelului din anexa nr. 2. În cazul în care se folosesc certificate vizate în avans de autoritatea vamală, în autorizaţie se menţionează numele biroului vamal care va viza certificatele. Articolul 10În cazul în care certificatele A.TR. sunt ştampilate în avans de autoritatea vamală, în caseta 8 „Observaţii" se va înscrie expresia „Procedură simplificată" în una dintre variantele lingvistice prevăzute de Decizia nr. 1/2006 a Comitetului de Cooperare Vamală CE-Turcia. Articolul 11În cazul în care exportatorul foloseşte ştampila prevăzută în anexa nr. 2, acesta prezintă specimenul de ştampilă direcţiei regionale vamale pentru a se verifica dacă este conform modelului prevăzut de Decizia 1/2006 a Comitetului de Cooperare Vamală CE-Turcia. Specimenul de ştampilă se anexează la dosarul cu documente depuse în vederea autorizării. În cazul înlocuirii ştampilei, ca urmare a pierderii sau a deteriorării, se urmează aceeaşi procedură şi pentru noua ştampilă. Capitolul IVAutorizaţia pentru întocmirea declaraţiei de origine prevăzută de Acordul dintre Uniune şi Republica Coreea Articolul 12În vederea autorizării, exportatorii care solicită să facă dovada originii prin întocmirea declaraţiei de origine pentru transporturi constituite din unul sau mai multe pachete care conţin produse originare a căror valoare depăşeşte 6.000 EUR depun la direcţia regională vamală în a cărei rază teritorială de competenţă se află sediul lor principal o cerere conform modelului din anexa nr. 1. Articolul 13Cererea este însoţită de următoarele documente, în fotocopie: a)actul constitutiv al societăţii; b)certificatul de înmatriculare în registrul comerţului; c)contractele în baza cărora se vor efectua exporturile de produse originare; d)descrierea procesului tehnologic de obţinere a produselor finite; e)structura de preţ a produsului finit, în cazul în care la fabricarea produselor finite sunt folosite materiale neoriginare şi regula de origine este una valorică; f)liste centralizatoare care să cuprindă date referitoare la toate materiile prime şi materialele efectiv folosite - cantitate, valoare, origine, încadrare tarifară - la fabricarea produselor finite, suficient de detaliate pentru a face o distincţie clară între materialele originare, neoriginare şi cele achiziţionate de pe piaţa internă; g)orice alte documente care susţin cele declarate în cerere. Articolul 14Direcţia regională vamală analizează cererea depusă şi eliberează autorizaţia de „exportator autorizat", având în vedere în special următoarele aspecte: a)criteriul de origine aplicat; b)existenţa unor contracte; c)originea materiilor prime şi a materialelor folosite; d)respectarea regulii transportului direct şi a principiului teritorialităţii. Capitolul VDispoziţii comune Articolul 15(1) În termen de 30 de zile de la data primirii cererii şi a documentelor conţinând datele complete, direcţia regională vamală emite autorizaţia şi o comunică exportatorului. În cazul în care dosarul nu este complet şi direcţia regională vamală solicită documente suplimentare, termenul curge de la data prezentării acestora. (2) În situaţia în care intenţionează să ia decizia de a nu acorda autorizaţia, direcţia regională vamală comunică solicitantului, în scris, motivele ce au determinat luarea deciziei, conform prevederilor art. 22 alin. (6) din Regulamentul (UE) nr. 952/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului din 9 octombrie 2013 de stabilire a Codului vamal al Uniunii (Codul vamal al Uniunii), precum şi ale art. 8 şi 9 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2015/2.447.(3) Solicitantului i se acordă posibilitatea să îşi exprime punctul de vedere, înaintea luării unei decizii care i-ar fi nefavorabilă, în termenul prevăzut la art. 8 din Regulamentul delegat (UE) 2015/2.446.(4) Dacă fie din analiza punctului de vedere al solicitantului, fie la expirarea termenului acordat, menţionat la alin. (3), direcţia regională vamală decide să nu acorde autorizaţia, aceasta comunică solicitantului motivele neacordării, precum şi calea de atac prevăzută la art. 44 din Codul vamal al Uniunii, în condiţiile şi termenele prevăzute de Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.Articolul 16(1) Autorizaţia se emite conform modelului din anexa nr. 3. Fiecare direcţie regională vamală alocă numere autorizaţiilor emise în continuarea celor existente până la data intrării în vigoare a prezentelor norme tehnice. Numărul autorizaţiei va fi înscris pe autorizaţie sub forma RO/XXXXX/ZZZ, unde „XXXXX" reprezintă codul direcţiei regionale vamale emitente, iar „ZZZ" numărul autorizaţiei. Codurile utilizate de către direcţiile regionale vamale vor fi următoarele:a)DRVB - Direcţia Regională Vamală Bucureşti; b)DRVBV - Direcţia Regională Vamală Braşov; c)DRVCJ - Direcţia Regională Vamală Cluj; d)DRVCR - Direcţia Regională Vamală Craiova; e)DRVGL - Direcţia Regională Vamală Galaţi; f)DRVIS - Direcţia Regională Vamală laşi; g)DRVPL - Direcţia Regională Vamală Ploieşti; h)DRVTM - Direcţia Regională Vamală Timişoara. (2) Autorizaţia se emite în două exemplare. Exemplarul 1 se transmite exportatorului şi exemplarul 2 rămâne în evidenţele direcţiei regionale vamale emitente.(3) O copie a autorizaţiei se transmite de emitent la Direcţia Generală a Vămilor, la celelalte direcţii regionale vamale şi la birourile vamale din raza sa teritorială de competenţă. Celelalte direcţii regionale vamale transmit, la rândul lor, o copie la birourile vamale din raza lor teritorială de competenţă.(4) Autorizaţia eliberată pentru un exportator este valabilă şi pentru sediile secundare - sucursale, agenţii, reprezentanţe sau alte asemenea unităţi, cu sau fără personalitate juridică, ale acelui exportator.(5) Autorizaţia este valabilă pentru exporturi efectuate de pe întreg teritoriul vamal al Uniunii. Articolul 17(1) Monitorizarea şi controlul utilizării autorizaţiei şi a respectării condiţiilor avute în vedere la autorizare se efectuează de direcţia regională vamală care a emis autorizaţia, semestrial sau ori de câte ori este necesar. Controlul este finalizat printr-o notă de constatare care se prezintă exportatorului pentru luare la cunoştinţă şi se anexează la dosarul cu documentele depuse de acesta în vederea autorizării.(2) În situaţia în care în circulaţia mărfurilor sunt implicate birouri vamale şi unităţi ale exportatorului care se află în raza teritorială de competenţă a altor direcţii regionale vamale, acestea colaborează cu direcţia regională vamală emitentă la efectuarea controlului, atât în cazul controlului periodic, cât şi în cazul unui control ulterior.(3) În cazul în care în urma controalelor efectuate se constată cazuri grave sau repetate de nerespectare a condiţiilor avute în vedere la autorizare sau nerespectare a prevederilor legale referitoare la regulile de origine, direcţia regională vamală emitentă anulează autorizaţia. Articolul 18(1) Autorizaţia se anulează şi la cererea titularului. Anularea se notifică în scris exportatorului, Direcţiei Generale a Vămilor şi tuturor direcţiilor regionale vamale, care vor informa birourile vamale din raza teritorială de competenţă, indicând data de la care autorizaţia este anulată.(2) Numărul unei autorizaţii anulate nu se alocă la emiterea altei autorizaţii. Articolul 19Modificările survenite faţă de datele înscrise în cererea de autorizare se comunică de exportator, în termen de 10 zile de la producerea acestora, direcţiei regionale vamale emitente. Direcţia regională vamală emitentă notifică direcţiilor regionale vamale şi Direcţiei Generale a Vămilor modificările survenite faţă de datele înscrise în autorizaţie. Notificările se anexează la autorizaţie. Articolul 20(1) În cazul în care un exportator autorizat pentru una dintre autorizaţiile prevăzute la cap. II, III şi IV doreşte autorizarea şi pentru celelalte tipuri de autorizaţie, depune o nouă cerere completată corespunzător în vederea obţinerii autorizaţiei dorite şi anexează documentele necesare. La cerere anexează şi originalul autorizaţiei în vederea efectuării completărilor corespunzătoare.(2) Direcţia regională vamală completează autorizaţia existentă fără a emite o nouă autorizaţie. (3) Pentru exportatorii autorizaţi înainte de 30 iunie 2011, care doresc obţinerea autorizaţiei de la cap. IV, se va înlocui formularul autorizaţiei cu formularul prevăzut în anexa nr. 3, completându-se corespunzător toate datele privind autorizaţiile deţinute. Se va menţine acelaşi număr de autorizaţie. Articolul 21Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentele norme tehnice. ANEXA Nr. 1la normele tehnice CERERE de eliberare a autorizaţiei de „exportator autorizat"11 Dacă spaţiul disponibil pe cerere este insuficient, la prezenta cerere se pot anexa file suplimentare. 1. Denumirea exportatorului: 2. Adresa exportatorului: 3. Persoane de contact (se precizează numele, prenumele, funcţia şi numărul de telefon): 4. Sedii secundare - sucursale, agenţii, reprezentanţe sau alte asemenea unităţi fără personalitate juridică - nume, adresă, telefon; numele, prenumele şi funcţia persoanei de contact 5. Tipul de autorizaţie solicitat:  A. Autorizaţia pentru întocmirea declaraţiei pe factură la exportul de produse originare în cadrul acordurilor care reglementează comerţul preferenţial dintre Uniune şi ţările partenere, altele decât cele menţionate la lit. B şi C.  B. Autorizaţia pentru emitere în procedură simplificată a certificatelor A.TR. conform prevederilor Deciziei nr. 1/2006 a Comitetului de Cooperare Vamală CE-Turcia  folosind certificate vizate în avans de autoritatea vamală  folosind ştampila proprie conform modelului prevăzut de Decizia nr. 1/2006  C. Autorizaţia pentru emiterea declaraţiei de origine pentru produse exportate în Republica Coreea conform prevederilor Acordului de liber schimb dintre Uniunea Europeană şi statele membre ale acesteia, pe de o parte, şi Republica Coreea, pe de altă parte 6. Volumul, valoarea şi frecvenţa exporturilor efectuate în ultimele 12 luni2:2 Nu se completează pentru autorizaţia de la pct. 5 lit. C. • Cu „declaraţie pe factură" (sub 6.000 euro): volum u.m.

- valoare unitate monetară
- frecvenţă nr. exporturi/lună

• Cu certificat de circulaţie EUR1/EUR-MED: volum u.m.

- valoare unitate monetară
- frecvenţă nr. exporturi/lună

• Cu certificat de circulaţie A.TR.: volum u.m.

- valoare unitate monetară
- frecvenţă nr. exporturi/lună

7. Date referitoare la produsele exportate: a)Denumire: b)Încadrare tarifară: c)Criteriul de origine avut în vedere3: d)Produsele exportate sunt:

 Producţie proprie
 Achiziţionate de la alţi producători
 Achiziţionate de la alţi comercianţi

8. Date referitoare la materiile prime utilizate3:3 Nu se completează pentru autorizaţia de la pct. 5 lit. B.

a) Materiale originare importate cu dovezi de origine

Denumire: Încadrare tarifară:

b) Materiale neoriginare importate

Denumire: Încadrare tarifară:

c) Materiale achiziţionate din statele membre

(se anexează declaraţiile furnizorilor) 9. Criteriul de origine aplicat produselor finite exportate3:

- produse obţinute în întregime
- produse suficient transformate

(în sensul prevederilor care reglementează comerţul preferenţial dintre Uniune şi ţările partenere)

- cumul de origine

10. Ţările sau grupurile de ţări în care sunt exportate produsele 11. Contracte în baza cărora sunt sau vor fi realizate exporturile (se menţionează partenerul extern, numărul şi durata contractului) 12. Documente anexate4:4 Se menţionează datele de identificare ale documentului anexat (denumire, dată, număr, serie etc.). Vor fi anexate următoarele documente: 13. Declar pe propria răspundere că datele cuprinse în prezenta cerere sunt reale, că nu am comis infracţiuni sau, după caz, încălcări repetate ale legislaţiei vamale şi nu avem debite faţă de autoritatea vamală. Ne obligăm să comunicăm autorităţii vamale, în termen de 10 zile, orice modificare survenită faţă de datele înscrise în prezenta cerere. Numele, prenumele, funcţia ........ ................ ......... Semnătura ........ .......... • actul constitutiv al societăţii; • certificatul de înmatriculare în registrul comerţului; • contractele în baza cărora se vor efectua exporturile de produse originare; descrierea procesului tehnologic de obţinere a produselor finite; • structura de preţ a produsului finit (în cazul în care la fabricarea produselor finite sunt folosite materiale neoriginare şi regula de origine este una valorică); • liste centralizatoare care să cuprindă date referitoare la toate materiile prime şi materialele efectiv folosite (cantitate, valoare, origine, încadrare tarifară) la fabricarea produselor finite, suficient de detaliate pentru a face o distincţie clară între materialele originare, neoriginare şi cele achiziţionate de pe piaţa internă; • copiile documentelor care au însoţit la import materialele folosite la obţinerea produselor finite exportate - pentru operaţiuni derulate în ultimele 12 luni (De exemplu: declaraţie vamală, dovada de origine - dacă este cazul, factura aferentă, listă de colisaj, document de transport, certificat de nonmanipulare

- dacă este cazul etc.); acestea nu sunt necesare pentru autorizaţia de la pct. 5 lit. C; • copiile documentelor care însoţesc la export produsele finite - pentru operaţiuni derulate în ultimele 12 luni, care lichidează operaţiunile de import corespunzătoare (De exemplu: declaraţie vamală, dovada de origine - dacă este cazul, factura aferentă, listă de colisaj, document de transport, certificat de nonmanipulare - dacă este cazul, declaraţia furnizorului etc.), precum şi copii ale documentelor privind plata taxelor vamale aferente materiilor prime neoriginare conform prevederilor regulii non-drawback; acestea nu sunt necesare pentru autorizaţia de la pct. 5 lit. C; • orice alte documente care susţin cele declarate în cerere. NOTĂ: Toate rubricile cererii sunt obligatorii, dacă nu se menţionează altfel; casetele se bifează doar dacă este cazul. ANEXA Nr. 2 la normele tehnice Ştampila menţionată la art. 9 din normele tehnice folosită pentru vizarea certificatelor A.TR. conform Deciziei nr. 1/2006 a Comitetului de Cooperare Vamală CE-Turcia ANEXA Nr. 3 la normele tehnice

Antetul oficial al direcţiei regionale vamale emitente

AUTORIZAŢIE Nr. RO/_ _ _ _ _/_ _ _ Societatea** Se completează numele şi adresa sediului principal, precum şi numele şi adresele sediilor secundare - sucursale, agenţii, reprezentanţe sau alte asemenea unităţi fără personalitate juridică, codul unic de înmatriculare în registrul comerţului. este autorizată pentru (se bifează caseta corespunzătoare):  A. Întocmirea declaraţiei pe factură şi a declaraţiei pe factură EUR-MED conform prevederilor care reglementează comerţul preferenţial dintre Uniune şi ţările partenere Data ........ ......... Semnătura şi ştampila ........ .........  B. Emiterea în procedură simplificată a certificatelor A.TR. conform prevederilor Deciziei nr.1/2006 a Comitetului de Cooperare Vamală CE - Turcia folosind certificate vizate în avans de Biroul vamal ....

folosind ştampila proprie conform modelului prevăzut de Decizia nr.1/2006Data ........ ............ Semnătura şi ştampila ........ ............  C. Emiterea declaraţiei de origine pentru produse exportate în Republica Coreea conform prevederilor Acordului de liber schimb între Uniunea Europeană şi statele membre ale acesteia, pe de o parte, şi Republica Coreea, pe de altă parte. Data ........ ......... Semnătura şi ştampila ................ Declaraţia pe factură/declaraţia pe factură EUR-MED/declaraţia de origine, al cărei text este prezentat mai jos, trebuie să fie întocmită în conformitate cu notele de subsol. Nu este necesar ca aceste note să fie reproduse. Declaraţia pe factură/Declaraţia de origine Exportatorul produselor care fac obiectul acestui document (Autorizaţia vamală nr. ...1) declară că, exceptând cazul în care în mod expres este indicat altfel, aceste produse sunt de origine preferenţială ...2. ........ ............. (locul şi data)3 Declaraţia pe factură EUR-MED Exportatorul produselor care fac obiectul acestui document (Autorizaţia vamală nr. ...1) declară că, exceptând cazul în care în mod expres este indicat altfel, aceste produse sunt de origine preferenţială ...2.  cumulation applied with ........ .............. (numele ţării sau ţărilor)  no cumulation applied4 ........ ........ ............... (locul şi data)3 Dacă spaţiul nu este suficient se va adăuga o filă nouă la autorizaţie care să cuprindă informaţii privind numele şi adresele sediilor secundare - sucursale, agenţii, reprezentanţe sau alte asemenea unităţi fără personalitate juridică. _______________1 Numărul autorizaţiei exportatorului autorizat trebuie completat în acest spaţiu. 2 Se indică originea produselor. 3 Aceste indicaţii se pot omite dacă informaţia există în documentul propriu-zis. 4 Se bifează caseta corespunzătoare.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1191/2016

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1191 din 2016
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1191/2016
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu