Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1247 din 09.08.2021

pentru aprobarea Normelor tehnice privind autorizarea utilizării regimului de tranzit unional/comun pe suport hârtie pentru mărfurile transportate pe calea ferată şi pe cale aeriană şi autorizarea utilizării unui document electronic de transport ca declaraţie de tranzit pentru transportul aerian
ACT EMIS DE: Agentia Nationala de Administrare Fiscala
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 830 din 31 august 2021



SmartCity1

Având în vedere dispoziţiile art. 6, art. 22, 23, 26-28 şi ale art. 233 alin. (4) lit. (e) din Regulamentul (UE) nr. 952/2013 al Parlamentului European si al Consiliului din 9 octombrie 2013 de stabilire a Codului vamal al Uniunii, cu modificările şi completările ulterioare,luând în considerare dispoziţiile art. 8-11 şi ale art. 13-18, 191, 199 şi 254 din Regulamentul delegat al Comisiei (UE) 2015/2.446 din 28 iulie 2015 de completare a Regulamentului (UE) nr. 952/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului în ceea ce priveşte normele detaliate ale anumitor dispoziţii ale Codului vamal al Uniunii, cu modificările şi completările ulterioare,ţinând cont de prevederile art. 8, 12, 15, 319 şi 320 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2015/2.447 al Comisiei din 24 noiembrie 2015 de stabilire a unor norme pentru punerea în aplicare a anumitor dispoziţii din Regulamentul (UE) nr. 952/2013 al Parlamentului European si al Consiliului de stabilire a Codului vamal al Uniunii, cu modificările şi completările ulterioare,având în vedere dispoziţiile art. 24-26 şi ale art. 29-48 din Regulamentul delegat (UE) 2016/341 al Comisiei din 17 decembrie 2015 de completare a Regulamentului (UE) nr. 952/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului în ceea ce priveşte normele tranzitorii pentru anumite dispoziţii din Codul vamal al Uniunii, în cazul în care sistemele electronice relevante nu sunt încă operaţionale, şi de modificare a Regulamentului delegat (UE) 2015/2.446 al Comisiei, cu modificările şi completările ulterioare,în baza prevederilor art. 55 alin. (1) lit. (e), (f) şi (h) şi alin. (3), ale art. 56 alin. (3) şi (4), ale art. 57 alin. (3), (4) şi (5), ale art. 58-72, ale art. 108-110, ale art. 111a şi ale art. 111b din apendicele I la Convenţia privind regimul de tranzit comun, adoptată la Interlaken la 20 mai 1987, cu modificările şi completările ulterioare, la care România a aderat prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 150/2005, aprobată prin Legea nr. 22/2006,având în vedere prevederile art. 8 alin. (1) lit. (v) din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2021/414 al Comisiei din 8 martie 2021 privind modalităţile tehnice pentru dezvoltarea, întreţinerea şi utilizarea sistemelor electronice destinate schimbului şi stocării de informaţii în temeiul Regulamentului (UE) nr. 952/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului,ţinând cont de Decizia de punere în aplicare (UE) 2019/2.151 a Comisiei din 13 decembrie 2019 de stabilire a programului de lucru referitor la dezvoltarea şi instalarea sistemelor electronice prevăzute în Codul vamal al Uniunii,în vederea aplicării unitare a simplificărilor în cadrul regimului de tranzit unional/comun,în temeiul prevederilor art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, şi având în vedere avizul conform al Ministerului Finanţelor, comunicat cu Adresa nr. 740.996 din 23.07.2021,preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Normele tehnice privind autorizarea utilizării regimului de tranzit unional/comun pe suport hârtie pentru mărfurile transportate pe calea ferată şi pe cale aeriană şi autorizarea utilizării unui document electronic de transport ca declaraţie de tranzit pentru transportul aerian, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 735/2017 pentru aprobarea Normelor tehnice privind autorizarea utilizării regimului de tranzit unional/comun pe suport hârtie pentru mărfurile transportate pe calea ferată şi pe cale aeriană şi autorizarea utilizării regimului de tranzit unional/comun pe baza unui manifest electronic pentru mărfurile transportate pe cale aeriană, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 156 din 2 martie 2017. Articolul 3 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare în termen de 15 zile de la publicare. Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Mirela Călugăreanu ANEXĂNORME TEHNICE privind autorizarea utilizării regimului de tranzit unional/comun pe suport hârtie pentru mărfurile transportate pe calea ferată şi pe cale aeriană şi autorizarea utilizării unui document electronic de transport ca declaraţie de tranzit pentru transportul aerian Capitolul IDispoziţii generale Articolul 1Prezentele norme tehnice stabilesc procedura de autorizare de către Direcţia generală a vămilor a utilizării regimului de tranzit unional/comun pe suport hârtie pentru mărfurile transportate pe calea ferată şi pe cale aeriană şi de autorizare a utilizării unui document electronic de transport ca declaraţie de tranzit pentru transportul aerian. Articolul 2În aplicarea prezentelor norme, prin termenii de mai jos se înţelege: a)Codul vamal al Uniunii - Regulamentul (UE) nr. 952/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului din 9 octombrie 2013 de stabilire a Codului vamal al Uniunii, cu modificările şi completările ulterioare; b)Regulamentul delegat (UE) 2015/2.446 - Regulamentul delegat al Comisiei (UE) 2015/2.446 din 28 iulie 2015 de completare a Regulamentului (UE) nr. 952/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului în ceea ce priveşte normele detaliate ale anumitor dispoziţii ale Codului vamal al Uniunii, cu modificările şi completările ulterioare; c)Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2015/2.447 - Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2015/2.447 al Comisiei din 24 noiembrie 2015 de stabilire a unor norme pentru punerea în aplicare a anumitor dispoziţii din Regulamentul (UE) nr. 952/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului de stabilire a Codului vamal al Uniunii, cu modificările şi completările ulterioare; d)Regulamentul delegat (UE) 2016/341 - Regulamentul delegat (UE) 2016/341 al Comisiei din 17 decembrie 2015 de completare a Regulamentului (UE) nr. 952/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului în ceea ce priveşte normele tranzitorii pentru anumite dispoziţii din Codul vamal al Uniunii, în cazul în care sistemele electronice relevante nu sunt încă operaţionale, şi de modificare a Regulamentului delegat (UE) 2015/2.446 al Comisiei; e)Convenţia privind regimul de tranzit comun - Convenţia privind regimul de tranzit comun, adoptată la Interlaken la 20 mai 1987, cu modificările şi completările ulterioare, la care România a aderat prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 150/2005, aprobată prin Legea nr. 22/2006; f)Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2021/414 - Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2021/414 al Comisiei din 8 martie 2021 privind modalităţile tehnice pentru dezvoltarea, întreţinerea şi utilizarea sistemelor electronice destinate schimbului şi stocării de informaţii în temeiul Regulamentului (UE) nr. 952/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului; g)Decizia de punere în aplicare (UE) 2019/2.151 - Decizia de punere în aplicare (UE) 2019/2.151 a Comisiei din 13 decembrie 2019 de stabilire a programului de lucru referitor la dezvoltarea şi instalarea sistemelor electronice prevăzute în Codul vamal al Uniunii; h)Sistemul de decizii vamale - sistemul electronic de gestionare a deciziilor vamale dezvoltat la nivelul Uniunii Europene şi pus la dispoziţia statelor membre, în conformitate cu Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2021/414 al Comisiei din 8 martie 2021; i)Document electronic de transport (ETD) - document întocmit de o companie aeriană la plecarea aeronavei, pe baza unui document de transport aerian, care confirmă mărfurile efectiv încărcate în aeronavă. Acesta serveşte ca declaraţie vamală de tranzit cu condiţia să conţină datele stabilite în anexa B la Regulamentul delegat (UE) 2015/2.446 şi în anexa B la Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2015/2.447, respectiv în anexele B6a şi A1a la apendicele III la Convenţia privind regimul de tranzit comun; j)Portalul comercianţilor din Uniunea Europeană - punct de intrare în Sistemul de decizii vamale pentru operatorii economici şi pentru alte persoane; k)noul Sistem computerizat de tranzit (NCTS) - sistemul electronic instituit în temeiul art. 16 alin. (1) din Regulamentul (UE) nr. 952/2013 şi al art. 4 din apendicele 1 la Convenţia privind regimul de tranzit comun. Capitolul IIAutorizarea utilizării regimului de tranzit unional/ comun pe suport hârtie pentru mărfurile transportate pe calea ferată Articolul 3
(1) Autorizaţia pentru utilizarea regimului de tranzit unional/comun pe suport hârtie pentru mărfurile transportate pe calea ferată se acordă întreprinderilor feroviare, la cerere, în condiţiile prevăzute la art. 24, 25, 29 şi 30 din Regulamentul delegat (UE) 2016/341, respectiv la art. 57 alin. (4) din apendicele I la Convenţia privind regimul de tranzit comun.
(2) În aplicarea prevederilor art. 25 alin. (1) lit. c) din Regulamentul delegat (UE) 2016/341, respectiv ale art. 57 alin. (4) lit. c) din apendicele I la Convenţia privind regimul de tranzit comun, se consideră că un solicitant/titular utilizează frecvent regimul de tranzit unional/comun în situaţia în care efectuează/va efectua cel puţin 50 de operaţiuni de tranzit unional/comun într-un an calendaristic.
(3) În aplicarea prevederilor art. 25 alin. (1) lit. d) din Regulamentul delegat (UE) 2016/341, respectiv ale art. 57 alin. (4) lit. (d) din apendicele I la Convenţia privind regimul de tranzit comun, autorizaţia nu se acordă solicitanţilor care:a)au obligaţii bugetare restante reprezentând impozite, taxe, contribuţii, inclusiv contribuţiile individuale ale salariaţilor şi orice alte venituri bugetare, cu excepţia celor eşalonate şi/sau reeşalonate la plată, precum şi a celor suspendate în condiţiile legii; b)înregistrează debite faţă de autoritatea vamală; c)sunt în stare de insolvenţă, se află în procedură de reorganizare ori lichidare judiciară sau figurează în evidenţa specială şi/sau în lista contribuabililor inactivi; d)au comis încălcări grave sau repetate ale legislaţiei vamale sau fiscale.
Articolul 4
(1) Cererea de autorizare pentru utilizarea regimului de tranzit unional/comun pe suport hârtie pentru mărfurile transportate pe calea ferată se întocmeşte în scris de către solicitant şi conţine următoarele informaţii:a)denumirea întreprinderii feroviare şi sediul social al acesteia, numărul de telefon/fax şi alte date considerate ca necesare în vederea contactării acesteia; b)codul unic de înregistrare; c)numărul EORI atribuit de autoritatea vamală; d)datele de identificare ale persoanelor care angajează legal întreprinderea feroviară: numele şi prenumele, data şi locul naşterii, domiciliul, numărul de telefon/fax şi e-mailul; e)datele de identificare ale persoanei/persoanelor responsabile cu aspectele de ordin vamal în cadrul organizaţiei administrative a întreprinderii feroviare; f)biroul/birourile de plecare unde mărfurile se plasează sub regim de tranzit unional/comun; g)numărul autorizaţiei de operator economic autorizat pentru simplificări vamale, după caz.
(2) Cererea se transmite la Direcţia generală a vămilor, împreună cu următoarele documente:a)certificatul de înregistrare a întreprinderii feroviare, în copie; b)cazierul judiciar al întreprinderii feroviare; c)cazierul judiciar al persoanei care reprezintă legal întreprinderea feroviară în raporturile juridice cu autoritatea vamală; d)cazierul judiciar al angajatului (angajaţilor) întreprinderii feroviare responsabil(i) de problemele vamale ale acesteia; e)copia licenţei de transport feroviar; f)copia certificatului de siguranţă pentru efectuarea serviciilor de transport feroviar public; g)document care atestă că solicitantul este membru al Uniunii Internaţionale a Căilor Ferate; h)document conţinând datele privind centrul sau centrele contabile (adresa, număr de telefon/fax, persoane de contact); i)declaraţie-angajament conform modelului prevăzut în anexa nr. 1 la prezentele norme tehnice.
(3) Prevederile alin. (2) lit. b), c) şi d) nu se aplică în situaţia prevăzută la art. 29 alin. (2) din Regulamentul delegat (UE) 2016/341.
Articolul 5
(1) În urma verificării îndeplinirii condiţiilor de formă şi de fond prevăzute la art. 4 alin. (1) şi (2), Direcţia generală a vămilor stabileşte dacă sunt îndeplinite condiţiile pentru acceptarea cererii de autorizare, în termenul prevăzut la art. 22 alin. (2) primul paragraf din Codul vamal al Uniunii.
(2) Direcţia generală a vămilor acceptă sau respinge cererea de autorizare în conformitate cu prevederile art. 22 alin. (2) din Codul vamal al Uniunii şi ale art. 12 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2015/2.447.
Articolul 6
(1) În situaţia în care toate condiţiile sunt îndeplinite, autorizaţia se eliberează de către Direcţia generală a vămilor, cu respectarea prevederilor art. 22 alin. (3) din Codul vamal al Uniunii. Modelul autorizaţiei pentru utilizarea regimului de tranzit unional/comun pe suport hârtie pentru mărfurile transportate pe calea ferată este prevăzut în anexa nr. 2 la prezentele norme tehnice.
(2) Autorizaţia se întocmeşte în două exemplare şi se semnează de către directorul general al Direcţiei generale a vămilor. Numărul autorizaţiei se acordă în ordine cronologică şi crescătoare.
(3) Un exemplar al autorizaţiei se remite titularului şi un exemplar se reţine de Direcţia generală a vămilor.
(4) În situaţia în care nu sunt îndeplinite toate condiţiile, Direcţia generală a vămilor comunică solicitantului motivele pe baza cărora intenţionează să nu acorde autorizaţia solicitată, în aplicarea prevederilor art. 22 alin. (6) din Codul vamal al Uniunii.
(5) Solicitantul îşi poate exprima punctul de vedere în termenul prevăzut la art. 8 alin. (1) din Regulamentul delegat (UE) 2015/2.446.
(6) Împotriva deciziei de neeliberare a autorizaţiei se poate formula plângere prealabilă în condiţiile art. 44 din Regulamentul delegat (UE) 2015/2.446 şi ale art. 7 din Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.
Articolul 7
(1) Direcţia generală a vămilor suspendă, anulează, revocă sau modifică autorizaţia în condiţiile prevăzute la art. 23 alin. (4) lit. b), art. 27 şi 28 din Codul vamal al Uniunii, la art. 16-18 din Regulamentul delegat (UE) 2015/2.446, respectiv la art. 65 alin. (2) şi (3) şi art. 67-69 din apendicele I la Convenţia privind regimul de tranzit comun.
(2) În aplicarea prevederilor art. 22 alin. (6) din Codul vamal al Uniunii, Direcţia generală a vămilor comunică în scris titularului autorizaţiei motivele pe baza cărora intenţionează să ia decizia suspendării, anulării, revocării sau modificării autorizaţiei, cu excepţia cazului prevăzut la art. 28 alin. (1) lit. b) din Codul vamal al Uniunii.
(3) Prevederile art. 6 alin. (5) se aplică în mod corespunzător.
(4) Împotriva deciziei de suspendare, anulare, revocare sau modificare se poate formula plângere prealabilă în condiţiile art. 44 din Regulamentul delegat (UE) 2015/2.446 şi ale art. 7 din Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.
(5) Data şi tipul modificării autorizaţiei se înscriu în anexa la autorizaţie.
Articolul 8În aplicarea prevederilor art. 23 din Codul vamal al Uniunii şi ale art. 15 din Regulamentul (UE) nr. 2015/2.446, Direcţia generală a vămilor: a)verifică anual îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (2) şi (3) şi, în cazul în care este necesar, reevaluează autorizaţia; b)monitorizează condiţiile care au stat la baza emiterii autorizaţiei o dată la 3 ani şi, în cazul în care este necesar, reevaluează autorizaţia.
Capitolul IIIAutorizarea utilizării regimului de tranzit unional/ comun pe suport hârtie pentru mărfurile transportate pe cale aeriană Articolul 9
(1) Autorizaţia pentru utilizarea regimului de tranzit unional/comun pe suport hârtie pentru mărfurile transportate pe cale aeriană se acordă, la cerere, companiei aeriene, în condiţiile prevăzute la art. 24, 26, 29 şi 46 din Regulamentul delegat (UE) 2016/341, respectiv la art. 55 lit. (e), art. 57-72 şi 108-110 din apendicele I la Convenţia privind regimul de tranzit comun.
(2) Prevederile art. 3 alin. (2) şi (3) se aplică în mod corespunzător, în conformitate cu prevederile art. 26 alin. (1) lit. (d) şi (e) din Regulamentul delegat (UE) 2016/341.
Articolul 10
(1) Cererea de autorizare se întocmeşte în scris de către compania aeriană şi conţine următoarele date:a)denumirea companiei aeriene şi sediul social al acesteia, numărul de telefon şi fax, e-mailul, precum şi alte date considerate ca necesare în vederea contactării; b)codul unic de înregistrare; c)numărul EORI atribuit de autoritatea vamală; d)numărul autorizaţiei de operator economic autorizat pentru simplificări vamale, după caz; e)datele de identificare ale persoanelor care angajează legal compania aeriană: numele şi prenumele, data şi locul naşterii, domiciliul, numărul de telefon/fax şi e-mailul; f)datele de identificare ale persoanei/persoanelor responsabile cu aspectele de ordin vamal în cadrul organizaţiei administrative a companiei aeriene; g)datele de contact ale persoanei responsabile pentru cerere; h)aeroporturile şi birourile de plecare şi de destinaţie unde mărfurile se plasează/sosesc sub regim de tranzit unional/comun.
(2) Cererea se transmite la registratura Direcţiei generale a vămilor împreună cu următoarele documente:a)certificatul de înregistrare a companiei aeriene, în copie; b)cazierul judiciar al companiei aeriene; c)cazierul judiciar al persoanei (persoanelor) împuternicite să reprezinte compania aeriană sau care exercită controlul asupra gestiunii acesteia; d)cazierul judiciar al angajatului (angajaţilor) companiei aeriene responsabil(i) de problemele vamale ale acesteia; e)licenţa de transport aerian, în copie; f)modelul manifestului aerian pe suport hârtie; g)documentul conţinând datele privind locaţiile unde compania aeriană păstrează evidenţele privind operaţiunile de tranzit unional/comun pentru mărfurile transportate pe cale aeriană (adresă, număr de telefon/fax, persoane de contact); h)declaraţia-angajament, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3 la prezentele norme tehnice.
(3) Prevederile alin. (2) lit. b), c) şi d) nu se aplică în situaţia prevăzută la art. 29 alin. (2) din Regulamentul delegat (UE) 2016/341.
Articolul 11
(1) Prevederile art. 5-8 se aplică în mod corespunzător.
(2) În aplicarea art. 46 alin. (2) din Regulamentul delegat (UE) 2016/341, respectiv a art. 108 alin. (2) din apendicele I la Convenţia privind regimul de tranzit comun, o copie certificată a autorizaţiei se transmite de către compania aeriană fiecărui birou vamal din aeroporturile menţionate în autorizaţie.
(3) Modelul autorizaţiei pentru utilizarea regimului de tranzit unional/comun pe suport hârtie pentru mărfurile transportate pe cale aeriană este prevăzut în anexa nr. 4 la prezentele norme tehnice.
Capitolul IVAutorizarea utilizării unui document electronic de transport ca declaraţie de tranzit pentru transportul aerian Articolul 12
(1) Autorizaţia de utilizare a unui document electronic de transport ca declaraţie de tranzit pentru transportul aerian se acordă, la cerere, companiei aeriene, în conformitate cu art. 233 alin. (4) lit. (e) din Codul vamal al Uniunii, respectiv art. 55 alin. (1) lit. (h) din Convenţia privind regimul de tranzit comun şi în condiţiile prevăzute la art. 191 şi 199 din Regulamentul delegat (UE) 2015/2.446, la art. 319 şi 320 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2015/2.447, respectiv la art. 57 alin. (5) şi art. 111a-111b din Convenţia privind regimul de tranzit comun.
(2) În aplicarea prevederilor art. 191 alin. (1) lit. (b) din Regulamentul delegat (UE) 2015/2.446, respectiv ale art. 57 alin. (5) lit. (b) din apendicele I la Convenţia privind regimul de tranzit comun, se consideră că un solicitant/titular utilizează frecvent regimul de tranzit unional/comun în situaţia în care efectuează/va efectua cel puţin 50 de operaţiuni de tranzit unional/comun într-un an calendaristic.
(3) În aplicarea art. 39 lit. (a) din Codul vamal al Uniunii şi a art. 191 alin. 1 lit. (c) din Regulamentul delegat (UE) 2015/2.446, autorizaţia nu se acordă solicitanţilor care:a)au obligaţii bugetare restante reprezentând impozite, taxe, contribuţii, inclusiv contribuţiile individuale ale salariaţilor şi orice alte venituri bugetare, cu excepţia celor eşalonate şi/sau reeşalonate la plată, precum şi a celor suspendate în condiţiile legii; b)înregistrează debite faţă de autoritatea vamală; c)sunt în stare de insolvenţă, se află în procedură de reorganizare ori lichidare judiciară sau figurează în evidenţa specială şi/sau în lista contribuabililor inactivi; d)au comis încălcări grave sau repetate ale legislaţiei vamale sau fiscale; e)au comis infracţiuni grave legate de activitatea lor economică.
Articolul 13Cererea se completează şi se depune de către solicitant prin intermediul Sistemului de decizii vamale, conform art. 8 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2021/414, în Portalul comercianţilor din Uniunea Europeană. Articolul 14
(1) La cerere se anexează următoarele documente:a)certificatul de înregistrare a solicitantului, în copie; b)cazierul judiciar al companiei aeriene; c)cazierul judiciar al persoanei (persoanelor) împuternicite să reprezinte compania aeriană sau care exercită controlul asupra gestiunii acesteia; d)cazierul judiciar al angajatului (angajaţilor) companiei aeriene responsabil(i) de problemele vamale ale acesteia; e)declaraţia-angajament, conform modelului prevăzut în anexa nr. 5; f)chestionarul de autoevaluare prevăzut la art. 26 din Regulamentul delegat (UE) 2015/2.446, completat la secţiunile 1, 2, 3 şi 5, însoţit de documentele relevante.
(2) Documentele prevăzute la alin. (1) lit. b), c), d) şi f) nu se depun în situaţia în care solicitantul are statut de operator economic autorizat pentru simplificări vamale, prevăzut la art. 38 alin. (2) lit. (a) din Codul vamal al Uniunii.
Articolul 15După verificarea documentelor depuse de către solicitant, Direcţia generală a vămilor stabileşte dacă sunt îndeplinite condiţiile pentru acceptarea cererii de autorizare, în termenul prevăzut la art. 22 alin. (2) primul paragraf din Codul vamal al Uniunii. Articolul 16Direcţia generală a vămilor acceptă sau respinge cererea de autorizare în conformitate cu prevederile art. 22 alin. (2) din Codul vamal al Uniunii şi ale art. 12 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2015/2.447, respectiv ale art. 62 din apendicele I la Convenţia privind regimul de tranzit comun şi informează solicitantul prin intermediul Sistemului de decizii vamale. Articolul 17
(1) Dacă cererea de autorizare este acceptată, Direcţia generală a vămilor verifică:a)îndeplinirea condiţiilor de autorizare prevăzute la art. 39 lit. a) şi d) din Codul vamal al Uniunii, respectiv la art. 57 alin. (5) lit. c) şi e) din apendicele I la Convenţia privind regimul de tranzit comun; b)prin intermediul structurii de specialitate, îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 25 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2015/2.447, în vederea respectării criteriului prevăzut la art. 39 lit. b) din Codul vamal al Uniunii privind nivelul ridicat de control al operaţiunilor şi fluxului mărfurilor; c)mijloacele prin care documentul electronic de transport (ETD) este pus la dispoziţia autorităţilor vamale la aeroporturile de plecare şi destinaţie.
(2) La verificarea îndeplinirii condiţiilor menţionate la art. 39 lit. b) din Codul vamal al Uniunii se aplică în mod corespunzător procedura de lucru prevăzută în normele tehnice de acordare a statutului de operator economic autorizat pentru simplificări vamale.
Articolul 18În situaţia în care toate condiţiile de autorizare sunt îndeplinite, Direcţia generală a vămilor eliberează autorizaţia cu respectarea prevederilor art. 22 alin. (3) din Codul vamal al Uniunii şi informează solicitantul prin intermediul Sistemului de decizii vamale. Articolul 19
(1) În situaţia în care nu sunt îndeplinite toate condiţiile de autorizare, Direcţia generală a vămilor comunică solicitantului motivele pe baza cărora intenţionează să nu acorde autorizaţia solicitată, în aplicarea prevederilor art. 22 alin. (6) din Codul vamal al Uniunii, prin intermediul Sistemului de decizii vamale.
(2) Solicitantul îşi poate exprima punctul de vedere în termenul prevăzut la art. 8 alin. (1) din Regulamentul delegat (UE) 2015/2.446.
(3) Împotriva deciziei de neeliberare a autorizaţiei se poate formula plângere prealabilă în condiţiile art. 44 din Regulamentul delegat (UE) 2015/2.446 şi ale art. 7 din Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.
Articolul 20În aplicarea art. 23 alin. (4) lit. a) şi alin. (5) din Codul vamal al Uniunii şi a art. 15 din Regulamentul delegat (UE) 2015/2.446, respectiv a art. 66 din Convenţia privind regimul de tranzit comun, Direcţia generală a vămilor: a)verifică anual îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 12 alin. (2) şi (3) şi, în cazul în care este necesar, reevaluează autorizaţia; b)monitorizează condiţiile care au stat la baza emiterii autorizaţiei o dată la 3 ani şi, în cazul în care este necesar, reevaluează autorizaţia. Articolul 21
(1) Direcţia generală a vămilor suspendă, anulează, revocă sau modifică autorizaţia pentru utilizarea documentului electronic de transport ca declaraţie de tranzit în condiţiile prevăzute la art. 23 alin. (4) lit. b), art. 27 şi 28 din Codul vamal al Uniunii, la art. 16-18 din Regulamentul delegat (UE) 2015/2.446, respectiv la art. 65 alin. (2) şi (3), art. 67-69 din apendicele I la Convenţia privind regimul de tranzit comun, prin intermediul Sistemului de decizii vamale.
(2) În aplicarea prevederilor art. 22 alin. (6) din Codul vamal al Uniunii, respectiv ale art. 65 alin. (4) din apendicele I la Convenţia privind regimul de tranzit comun, Direcţia generală a vămilor comunică titularului motivele pe baza cărora intenţionează să ia decizia suspendării, anulării, revocării sau modificării autorizaţiei, cu excepţia cazului prevăzut la art. 28 alin. (1) lit. b) din Codul vamal al Uniunii, respectiv la art. 65 alin. (3) lit. (b) din apendicele I la Convenţia privind regimul de tranzit comun, prin intermediul Sistemului de decizii vamale.
(3) Prevederile art. 19 alin. (2) se aplică în mod corespunzător.
(4) Împotriva deciziei de suspendare, anulare, revocare sau modificare se poate formula plângere prealabilă în condiţiile art. 44 din Codul vamal al Uniunii şi ale art. 7 din Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.
Capitolul VDispoziţii finale Articolul 22Autorizaţiile pentru utilizarea regimului de tranzit unional/comun pe suport hârtie pentru mărfurile transportate pe calea ferată şi pentru mărfurile transportate pe cale aeriană, care sunt eliberate până la data intrării în vigoare a prezentelor norme tehnice, rămân valabile până la datele de modernizare a NCTS menţionate în anexa la Decizia de punere în aplicare (UE) 2019/2.151. Articolul 23Dispoziţiile prezentelor norme tehnice se completează cu prevederile Codului vamal al Uniunii, Regulamentului delegat al Comisiei (UE) 2015/2.446, Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2015/2.447, Regulamentului delegat (UE) 2016/341, Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2021/414 şi ale Convenţiei privind regimul de tranzit comun. Articolul 24Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentele norme tehnice.
ANEXA Nr. 1la normele tehnice DECLARAŢIE-ANGAJAMENT Întreprinderea feroviară ........ ................ ................ ........, CUI .........., cu sediul în ........ ................ ........ ..........., reprezentată de ........ ................ ................ ........., în calitate de ........ ................ ................ ............., deţinătoare a licenţei de transport pe cale feroviară ........ ................ ................ ........: declară că, atunci când acţionează în calitate de „titular al regimului" în sensul art. 31 din Regulamentul delegat (UE) 2016/341 al Comisiei din 17 decembrie 2015 de completare a Regulamentului (UE) nr. 952/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului în ceea ce priveşte normele tranzitorii pentru anumite dispoziţii din Codul vamal al Uniunii, în cazul în care sistemele electronice relevante nu sunt încă operaţionale, şi de modificare a Regulamentului delegat (UE) 2015/2.446 al Comisiei, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 93 din apendicele 1 la Convenţia privind regimul de tranzit comun, adoptată la Interlaken la 20 mai 1987, cu modificările şi completările ulterioare, la care România a aderat prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 150/2005, aprobată prin Legea nr. 22/2006 (Convenţia privind regimul de tranzit comun), va furniza o garanţie pentru întregul itinerar de pe teritoriul vamal al Uniunii şi pentru ţările de tranzit comun. În calitate de „titular al regimului", va utiliza o scrisoare de trăsură CIM, o scrisoare de trăsură CIM pentru transportul combinat sau o scrisoare de trăsură CIM/SMGS atunci când participă ca transportator contractual sau când acceptă să devină titular al regimului; este de acord că neregulile descoperite în cursul aplicării regimului simplificat pe calea ferată trebuie rezolvate între autoritatea vamală competentă şi întreprinderea feroviară responsabilă, respectiv autoritatea vamală şi întreprinderea feroviară din statul în care se consideră că s-au produs neregulile; întreprinderea feroviară responsabilă este de acord să fie obligată la plata eventualelor taxe la import şi să fie prima căreia i se cere acest lucru; răspunderea în solidar a întreprinderilor feroviare care iau parte la transport şi răspunderea titularului regimului în ceea ce priveşte eventualele datorii vamale nu sunt afectate de această declaraţie; se angajează să informeze administraţia vamală din ţara sa cu privire la transportul de mărfuri pe calea ferată pe care intenţionează să îl efectueze fie individual, fie în cadrul unui grup internaţional peste o frontieră externă a teritoriului în care se aplică Convenţia privind regimul de tranzit comun din 20 mai 1987 sau peste o frontieră dintre părţile contractante. Întreprinderea: ........ ......... Adresa: ........ ........... Statul ............. Locul şi data ........ ......... Semnătura ........ .......... NOTĂ: Aceste informaţii vor fi furnizate pe cât posibil cu o lună înainte de începerea transportului pe o nouă rută. Informaţiile vor include data la care începe noul transport, ţările implicate în serviciul respectiv, detalii privind staţia de plecare, de trecere a frontierei şi de destinaţie şi, dacă este posibil, graficul orar. Aceste informaţii nu sunt necesare pentru transporturile care fac obiectul unui regim standard de tranzit intern sau extern, în conformitate cu art. 226 alin. (3) lit. (a) sau cu art. 227 alin. (2) lit. (b) din Regulamentul (UE) nr. 952/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului din 9 octombrie 2013 de stabilire a Codului vamal al Uniunii, cu modificările şi completările ulterioare, şi cu art. 2 alin. (2) şi (3) din Convenţia privind regimul de tranzit comun, atunci când se utilizează sistemul electronic instituit în temeiul art. 16 alin. (1) din Regulamentul (UE) nr. 952/2013 şi art. 4 din apendicele 1 la Convenţia privind regimul de tranzit comun, şi anume NCTS. ANEXA Nr. 2la normele tehnice ROMÂNIA AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ Direcţia generală a vămilor AUTORIZAŢIE pentru utilizarea regimului de tranzit unional/comun pe suport hârtie pentru mărfurile transportate pe calea ferată Nr. .... În baza prevederilor art. 25 alin. (1) din Regulamentului delegat (UE) 2016/341 al Comisiei din 17 decembrie 2015 de completare a Regulamentului (UE) nr. 952/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului în ceea ce priveşte normele tranzitorii pentru anumite dispoziţii din Codul vamal al Uniunii, în cazul în care sistemele electronice relevante nu sunt încă operaţionale, şi de modificare a Regulamentului delegat (UE) 2015/2.446 al Comisiei, respectiv ale art. 55 lit. (f) din apendicele I la Convenţia privind regimul de tranzit comun, adoptată la Interlaken la 20 mai 1987, cu modificările şi completările ulterioare, la care România a aderat prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 150/2005, aprobată prin Legea nr. 22/2006, Societatea ........ ................ ................ ................ ........, CUI ........ ........ ..........., cu sediul în ........ ........., este autorizată să utilizeze regimul de tranzit unional/comun pe suport hârtie pentru mărfurile transportate pe calea ferată. Prezenta autorizaţie este valabilă în toate birourile vamale cu activitate feroviară. Modificările aduse autorizaţiei se menţionează în formularul prevăzut în anexa la prezenta autorizaţie. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... (funcţia, numele, semnătura directorului general şi ştampila Direcţiei generale a vămilor) ANEXĂ la Autorizaţia pentru utilizarea regimului de tranzit unional/comun pe suport hârtie pentru mărfurile transportate pe calea ferată nr. ....

MODIFICARE
Data modificării autorizaţiei Tipul modificării Semnătura conducătorului şi ştampila Direcţiei generale a vămilor

ANEXA Nr. 3la normele tehnice DECLARAŢIE-ANGAJAMENT Societatea ........ ................ ................ .........., CUI ........ ............, cu sediul în ........ ................ ................ ........ .........., reprezentată de ........ ................ ..............., în calitate de ........ ................ ................ ........ ..........., deţinătoare a Licenţei de transport pe cale aeriană nr. ........ ........ ........., pentru utilizarea regimului de tranzit unional/comun pe suport hârtie pentru mărfurile transportate pe cale aeriană prevăzut la art. 24 din Regulamentul delegat (UE) 2016/341 al Comisiei din 17 decembrie 2015 de completare a Regulamentului (UE) nr. 952/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului în ceea ce priveşte normele tranzitorii pentru anumite dispoziţii din Codul vamal al Uniunii, în cazul în care sistemele electronice relevante nu sunt încă operaţionale, şi de modificare a Regulamentului delegat (UE) 2015/2.446 al Comisiei, respectiv la art. 55 lit. (e) din apendicele I la Convenţia privind regimul de tranzit comun, adoptată la Interlaken la 20 mai 1987, cu modificările şi completările ulterioare, la care România a aderat prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 150/2005, aprobată prin Legea nr. 22/2006, depune următorul angajament în faţa autorităţii vamale: îşi asumă toate responsabilităţile în calitate de titular al regimului de tranzit unional/comun pentru mărfurile pe care le acceptă la transport însoţite de manifestul aerian; are obligaţia să informeze autoritatea vamală în legătură cu orice infracţiune sau neregulă constatată cu privire la derularea operaţiunilor de tranzit unional/comun; are obligaţia să pună la dispoziţia autorităţii vamale toate evidenţele deţinute în vederea efectuării controalelor ulterioare; are obligaţia să achite la cererea autorităţii vamale cuantumul taxelor la import şi al altor taxe devenite exigibile, în caz de neexecutare totală sau parţială a angajamentelor luate în calitate de titular al operaţiunilor de tranzit şi de beneficiar al procedurii simplificate;Numele şi prenumele persoanei care reprezintă legal societatea ......... Funcţia .............. Semnătura ............... Data ........ ......... Locul: ........ ................ ................ ......... ANEXA Nr. 4 la normele tehnice ROMÂNIA AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ Direcţia generală a vămilor AUTORIZAŢIE pentru utilizarea regimului de tranzit unional/comun pe suport hârtie pentru mărfurile transportate pe cale aeriană Nr. ....... 1. Obiectul autorizaţiei Compania aeriană ........ ........ ..........., cu sediul în ................, este prin prezenta autorizată, sub rezerva unei posibile revocări în orice moment, să utilizeze regimul de tranzit unional/comun conform art. 26 din Regulamentul delegat (UE) 2016/341 al Comisiei din 17 decembrie 2015 de completare a Regulamentului (UE) nr. 952/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului în ceea ce priveşte normele tranzitorii pentru anumite dispoziţii din Codul vamal al Uniunii, în cazul în care sistemele electronice relevante nu sunt încă operaţionale, şi de modificare a Regulamentului delegat (UE) 2015/2.446 al Comisiei şi art. 55 lit. (e) din apendicele l la Convenţia privind regimul de tranzit comun, adoptată la Interlaken la 20 mai 1987, cu modificările şi completările ulterioare, la care România a aderat prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 150/2005, aprobată prin Legea nr. 22/2006 (Convenţia privind regimul de tranzit comun). 2. Scopul Utilizarea regimului de tranzit unional/comun pe suport hârtie acoperă transportul tuturor mărfurilor efectuate pe cale aeriană de către Compania ........ ........ .............. între aeroporturile prevăzute în anexa nr. 1 la prezenta autorizaţie. 3. Documente necesare transportului În cazul în care este utilizat regimul de tranzit unional/comun, manifestul care conţine informaţiile prevăzute în apendicele 3 din anexa nr. 9 la Convenţia privind aviaţia civilă internaţională ţine loc de declaraţie de tranzit unional/comun, cu condiţia să conţină menţiunile indicate în art. 47 din Regulamentul delegat (UE) 2016/341, respectiv în art. 109 din apendicele I la Convenţia privind regimul de tranzit comun. 4. Procedura la aeroportul de încărcare (biroul vamal de plecare) Compania aeriană consemnează statutul T1, T2*, TF, C (echivalentul documentului T2L) sau X tuturor transporturilor în evidenţele sale comerciale şi indică pe manifest statutul fiecărui transport, cu excepţia cazului când acesta poartă menţiunea „consolidare" (eventual sub o formă prescurtată) pentru transporturile în grupaj. În cazul în care un transport a fost deja plasat sub un regim de tranzit, compania aeriană înscrie codul TD (document de tranzit) pe manifest. În acest caz tipul, numărul, data şi biroul de plecare din declaraţia de tranzit utilizată trebuie să figureze pe scrisoarea de transport aerian corespondentă. Identificarea transporturilor va fi asigurată prin mijloace de etichetare aplicate de către compania aeriană pe fiecare transport, conţinând numărul scrisorii de transport aerian; dacă un transport constituie o unitate de încărcare, numărul unităţii de încărcare trebuie indicat. În acord cu art. 34 din apendicele I la Convenţia privind regimul de tranzit comun/art. 297 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2015/2.447 al Comisiei din 24 noiembrie 2015 de stabilire a unor norme pentru punerea în aplicare a anumitor dispoziţii din Regulamentul (UE) nr. 952/2013 al Parlamentului European si al Consiliului de stabilire a Codului vamal al Uniunii, termenul-limită pentru prezentarea mărfurilor la biroul vamal de destinaţie este de ........... . Înregistrarea numărului manifestului/declaraţiei de tranzit va cuprinde cel puţin numărul zborului indicat pe manifest şi data zborului. Compania aeriană care transportă mărfurile înscrise în manifest devine titular al regimului de tranzit pentru aceste operaţiuni de transport. 5. Procedura la biroul de descărcare (biroul de destinaţie) Un exemplar al manifestului trebuie prezentat autorităţilor vamale de pe aeroportul de destinaţie. Autorităţile vamale de pe fiecare aeroport de destinaţie transmit lunar către autorităţile vamale ale fiecărui aeroport de plecare, după autentificare, lista întocmită de companiile aeriene cu manifestele care le-au fost prezentate în cursul lunii precedente. Descrierea fiecărui manifest din această listă cuprinde următoarele informaţii: numărul de referinţă al manifestului; sigla de identificare ca declaraţie de tranzit în conformitate cu art. 47 alin. (1) lit. (a) şi (b) din Regulamentul delegat (UE) 2016/341, respectiv art. 109 alin. (1) lit. (a) şi (b) din apendicele I la Convenţia privind regimul de tranzit comun; numele (eventual abreviat) al companiei aeriene care a transportat mărfurile; numărul zborului; data zborului.6. Nereguli/Discrepanţe Compania aeriană notifică autorităţilor vamale orice neregulă sau discrepanţă constatată. Ea este de asemenea obligată să contribuie la clarificarea şi înlăturarea neregulilor sau discrepanţelor constatate de autorităţile competente din aeroporturile de încărcare şi de descărcare. Autorităţile vamale din aeroportul de destinaţie notifică de îndată ce este posibil orice neregulă sau discrepanţă autorităţilor vamale din aeroportul de plecare, precum şi autorităţii emitente a autorizaţiei. 7. Responsabilităţile companiei aeriene Compania aeriană ............... este obligată să informeze înainte birourile vamale din incinta aeroporturilor internaţionale de intenţia sa de a recurge la procedura simplificată de tranzit. Compania aeriană trebuie de asemenea: a)să prezinte o copie certificată conformă a autorizaţiei autorităţilor vamale din fiecare aeroport unde îşi desfăşoară activitatea; b)să păstreze documentele care permit autorităţilor competente să verifice operaţiunile la plecare şi la destinaţie pentru o perioadă de 3 ani; c)să pună toate evidenţele la dispoziţia autorităţilor vamale şi să se angajeze în faţa autorităţilor vamale că va îndeplini obligaţiile ce îi revin şi va contribui la înlăturarea oricărei nereguli sau discrepanţe.8. Dispoziţii finale Prezenta autorizaţie este valabilă fără a prejudicia obligaţiile privind efectuarea formalităţilor, la plecare şi la sosire, care îi revin companiei aeriene în ţările de plecare şi de destinaţie. La prezenta autorizaţie se anexează modelul manifestului aerian. Modificările aduse autorizaţiei se menţionează în formularul prevăzut la anexa nr. 2 la prezenta autorizaţie. Autorizaţia intră în vigoare la: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ (funcţia, numele, semnătura directorului general şi ştampila Direcţiei generale a vămilor) * Se aplică în cazul tranzitului comun. ANEXA Nr. 1 la Autorizaţia pentru utilizarea regimului de tranzit unional/comun pe suport hârtie pentru mărfurile transportate pe calea aeriană nr. ........

Nr. crt. Ţară Aeroport Birou vamal

Lista actualizată la data de: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ (funcţia, numele, semnătura directorului general şi ştampila Direcţiei generale a vămilor) ANEXA Nr. 2 la Autorizaţia pentru utilizarea regimului de tranzit unional/comun pe suport hârtie pentru mărfurile transportate pe calea aeriană nr. ....

MODIFICARE
Data modificării autorizaţiei Tipul modificării Semnătura conducătorului şi ştampila Direcţiei generale a vămilor

ANEXA Nr. 5la normele tehnice DECLARAŢIE-ANGAJAMENT Compania aeriană........ ........ ..............., CUI ........ ............., cu sediul în ........ ................ .........., reprezentată de ........ ................ ........ ........, în calitate de ........ ................ ........ .........., deţinătoare a Licenţei de transport pe cale aeriană nr. ........ ........ ......... pentru utilizarea regimului de tranzit unional/comun pe baza unui document electronic de transport pentru mărfurile transportate pe cale aeriană, prevăzut la art. 233 alin. (4) lit. (e) din Regulamentul (UE) nr. 952/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului din 9 octombrie 2013 de stabilire a Codului vamal al Uniunii, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv la art. 55 alin. (1) lit. (h) din apendicele I la Convenţia privind regimul de tranzit comun, adoptată la Interlaken la 20 mai 1987, cu modificările şi completările ulterioare, la care România a aderat prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 150/2005, aprobată prin Legea nr. 22/2006, depune următorul angajament în faţa autorităţii vamale: îşi asumă toate responsabilităţile în calitate de titular al regimului de tranzit unional/comun pentru mărfurile pe care le acceptă la transport însoţite de documentul electronic de transport (ETD); are obligaţia de a informa birourile vamale de plecare şi de destinaţie cu privire la orice fel de discrepanţe observate, în special în ceea ce priveşte tipul şi cantitatea mărfurilor plasate sub regimul de tranzit; are obligaţia să informeze înainte birourile vamale din incinta aeroporturilor internaţionale de intenţia sa de a recurge la procedura simplificată de tranzit; are obligaţia să informeze autoritatea vamală cu privire la orice fel de modificări care ar putea avea efecte asupra autorizaţiei; păstrează documentele care permit autorităţilor competente să verifice operaţiunile la plecare şi la destinaţie pe o perioadă de 3 ani; informează autoritatea vamală în legătură cu orice infracţiune sau neregulă constatată cu privire la derularea operaţiunilor de tranzit unional/comun; are obligaţia să pună la dispoziţia autorităţii vamale toate evidenţele deţinute în vederea efectuării controalelor ulterioare; are obligaţia să achite la cererea autorităţii vamale cuantumul datoriei vamale şi al altor taxe devenite exigibile, în caz de neexecutare totală sau parţială a angajamentelor luate în calitate de titular al operaţiunilor de tranzit şi de beneficiar al procedurii simplificate.Numele şi prenumele persoanei care reprezintă legal compania aeriană ........ ................ ................ ................ ................ Funcţia ............. Semnătura ............... Data ........ .........



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1247/2021

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1247 din 2021
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1247/2021
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu