Nou :
Legex.ro - portal de legislatie romaneasca. Un serviciu oferit gratuit de TNT COMPUTERS
Info :
Creându-vă un cont pe portalul www.legex.ro aveţi posibilitatea să fiţi anunţaţi la orice modificare a legilor care vă interesează.

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.125 din 03.05.2017

pentru aprobarea Procedurii privind recepţia studiilor pedologice şi agrochimice care stau la baza întocmirii planului de fertilizare şi a stabilirii măsurilor agropedoameliorative, necesare realizării amenajamentelor pastorale ale suprafeţelor de pajişti permanente
ACT EMIS DE: Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 333 din 08 mai 2017



SmartCity1

Văzând Referatul de aprobare al Direcţiei îmbunătăţiri funciare şi fond funciar nr. 258.418 din 24.04.2017,având în vedere prevederile art. 2 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 214/2017 pentru aprobarea procedurii privind asigurarea fondurilor necesare pentru realizarea amenajamentelor pastorale ale suprafeţelor de pajişti permanente, precum şi pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 34/2013 privind organizarea, administrarea şi exploatarea pajiştilor permanente şi pentru modificarea şi completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.064/2013,în temeiul art. 9 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 30/2017 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, precum şi pentru modificarea art. 6 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 1.186/2014 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii pentru Administrarea Sistemului Naţional Antigrindină şi de Creştere a Precipitaţiilor, cu modificările ulterioare,ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale emite prezentul ordin. Articolul 1Se aprobă Procedura privind recepţia studiilor pedologice şi agrochimice care stau la baza întocmirii planului de fertilizare şi a stabilirii măsurilor agropedoameliorative, necesare realizării amenajamentelor pastorale ale suprafeţelor de pajişti permanente, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale, Petre Daea ANEXĂPROCEDURĂ privind recepţia studiilor pedologice şi agrochimice care stau la baza întocmirii planului de fertilizare şi a stabilirii măsurilor agropedoameliorative, necesare realizării amenajamentelor pastorale ale suprafeţelor de pajişti permanente Articolul 1(1) Prezenta procedură aprobă modul de recepţie a studiilor pedologice şi agrochimice care stau la baza întocmirii planului de fertilizare şi a stabilirii măsurilor agropedoameliorative, necesare realizării amenajamentelor pastorale ale suprafeţelor de pajişti permanente, denumite în continuare studii.(2) Elaborarea studiilor prevăzute la alin. (1) se realizează de către oficiile de studii pedologice şi agrochimice judeţene, denumite în continuare OSPA.(3) Studiile prevăzute la alin. (1) se întocmesc în conformitate cu anexa nr. 3 din Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 278/2011 privind aprobarea Programului naţional privind realizarea Sistemului naţional de monitorizare sol-teren pentru agricultură, a Normelor de conţinut pentru studiile pedologice şi agrochimice elaborate în vederea realizării şi reactualizării periodice a Sistemului judeţean de monitorizare sol-teren pentru agricultură şi a realizării Sistemului naţional de monitoring al calităţii solului în reţeaua de profile 8 x 8 km şi bazele de date aferente, a Metodologiei privind realizarea şi reactualizarea Sistemului judeţean de monitorizare sol-teren pentru agricultură şi a Sistemului naţional de monitoring al calităţii solului în reţeaua de profile 8 x 8 km şi a bazelor de date aferente, a Normelor de conţinut privind realizarea Sistemului naţional de monitoring al calităţii solului în reţeaua de profile 8 x 8 km şi a Bazei de date aferente reţelei de profile 8 x 8 km, precum şi realizarea bazei de date la nivel naţional aferente Sistemului judeţean de monitorizare sol-teren pentru agricultură şi a Modului de finanţare a Sistemului judeţean de monitorizare sol-teren pentru agricultură, a Sistemului naţional de monitoring al calităţii solului în reţeaua de profile 8 x 8 km, precum şi a bazelor de date aferente. Articolul 2(1) Începând cu data intrării în vigoare a prezentei proceduri, pe baza listei de lucrări din nota de fundamentare, direcţiile pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti, denumite în continuare DAJ, vor încheia contracte cu OSPA, pentru realizarea studiilor prevăzute la art. 1 alin. (1).(2) Modelul contractului-cadru pentru întocmirea şi finanţarea studiilor este prevăzut în anexa nr. 1.(3) Modelul devizului estimativ la încheierea contractului este prevăzut în anexa nr. 2. Articolul 3(1) Studiile prevăzute la art. 1 alin. (1) sunt avizate de comisia de avizare constituită la nivel judeţean.(2) Nominalizarea membrilor comisiei judeţene de avizare se face prin decizie a directorului direcţiei pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti.(3) Comisia judeţeană de avizare a studiilor prevăzute la art. 1 alin. (1) este alcătuită din:a)doi reprezentanţi specialişti agronomi ai direcţiilor pentru agricultură judeţene sau a municipiului Bucureşti, dintre care unul va fi preşedintele comisiei; b)un reprezentant de specialitate economică al direcţiei pentru agricultură judeţene sau a municipiului Bucureşti - membru; c)un specialist al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Pedologie, Agrochimie şi Protecţia Mediului - ICPA Bucureşti, denumită în continuare ICPA Bucureşti - membru; d)directorul OSPA - secretar. (4) Modelul procesului-verbal de avizare este prevăzut în anexa nr. 4.(5) Membrii comisiei de avizare răspund de exactitatea datelor şi informaţiilor conţinute în studiile prevăzute la art. 1 alin. (1) avizate şi decid refacerea acestora, atunci când este cazul, de către specialistul care a executat studiul/analizele, fără plată.(6) Avizarea studiilor se face conform normelor metodologice de întocmire, precum şi cu respectarea normelor tehnice de încadrare în tip de studiu şi categorie de complexitate. Articolul 4(1) Se recepţionează şi se admit la decontare numai studiile avizate favorabil de către comisia de avizare constituită la nivel judeţean prin decizia directorului direcţiei pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti.(2) Studiile prevăzute la art. 1 alin. (1) avizate de către comisia de avizare se recepţionează şi se întocmeşte proces-verbal de recepţie, pe baza căruia se efectuează decontarea contravalorii înscrise în procesul-verbal de recepţie.(3) Modelul procesului-verbal de recepţie este prevăzut în anexa nr. 5.(4) Valoarea contractului se calculează pe baza devizului estimativ şi urmează să fie actualizată la recepţia lucrării, conform modelului situaţiei de plată, prevăzută în anexa nr. 3. Articolul 5
(1) În situaţia în care, în cadrul Sistemului naţional de monitorizare sol-teren pentru agricultură, pe o suprafaţă de pajişte permanentă au fost realizate studii pedologice şi agrochimice şi sunt în vigoare, acestea se pun la dispoziţia DAJ fără plată.
(2) În situaţia în care, în cadrul Sistemului naţional de monitorizare sol-teren pentru agricultură, pe o suprafaţă de pajişte permanentă au fost realizate studii pedologice şi agrochimice şi nu mai sunt în vigoare, acestea se actualizează de către OSPA şi se pun la dispoziţia DAJ la jumătate din valoarea cheltuielilor cu efectuarea de către OSPA a unor noi studii prevăzute la art. 1 alin. (1).
Articolul 6(1) Studiile prevăzute la art. 1 alin. (1) se elaborează în trei exemplare, dintre care un exemplar se predă la DAJ, unul la ICPA Bucureşti şi unul la OSPA.(2) Datele studiilor prevăzute la art. 1 alin. (1) se predau la ICPA Bucureşti şi în format electronic pe CD-ROM, conform Metodologiei unitare de realizare a bazelor de date naţională şi judeţene ale unităţilor de sol-teren.(3) Studiile prevăzute la art. 1 alin. (1) se predau ICPA Bucureşti odată cu avizarea întregului studiu pedologic şi agrochimic la nivel de unitate administrativ-teritorială, pentru toate categoriile de folosinţă a terenurilor agricole. Articolul 7Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezenta procedură.
ANEXA Nr. 1 la procedură Model -CONTRACT-CADRU Nr. ... din ........ ........ pentru întocmirea şi finanţarea studiilor pedologice şi agrochimice care stau la baza întocmirii planului de fertilizare şi a stabilirii măsurilor agropedoameliorative, necesare realizării amenajamentelor pastorale ale suprafeţelor de pajişti permanente I. Părţile contractante Între Oficiul de Studii Pedologice şi Agrochimice ........ ................, denumit în continuare executant, cu sediul în ........ ........ ..............., str. ........ ........ ............ nr. ......, cod poştal ........, judeţul ........ ................, având cont de virament nr. ........ ............ deschis la ........ ............, cod fiscal nr. ........ ........, reprezentat prin ........ ........ ........., director, şi ........ ........ ........., contabil, pe de o parte, şi Direcţia Generală pentru Agricultură a Judeţului ........ .............., denumită în continuare beneficiar, cu sediul în ........ ........ ..........., str. ........ ................ nr. ......., cod poştal ..........., cod fiscal nr. ................, reprezentat prin ........ ........ ........, director, şi ........ ..............., contabil, pe de altă parte, se încheie prezentul contract. II. Obiectul contractului Obiectul prezentului contract îl reprezintă ........ ................ .............. . Termenele de execuţie, predare şi recepţionare a studiului, precum şi condiţiile de realizare sunt prevăzute în prezentul contract. III. Durata contractului Contractul se încheie pe perioada de realizare a lucrării contractate de către părţi, termenul final de prezentare la recepţie ........ ........ ......... Înainte cu 5 zile de termenul stabilit va fi anunţat secretarul comisiei de avizare, care va contacta beneficiarul şi membrii comisiei de avizare în vederea stabilirii de comun acord a termenului în cadrul căruia se face recepţia lucrărilor prezentate, termen care nu va depăşi 3 zile de la prezentarea lucrărilor pentru recepţie. Beneficiarul are următoarele drepturi: să solicite ca lucrările prezentate la recepţie să corespundă standardelor impuse prin normele metodologice în vigoare;

să utilizeze documentaţia ce rezultă din executarea prezentului contract, după recepţionarea şi achitarea integrală în scopul pentru care a fost întocmită;

să solicite executantului să desemneze un responsabil de lucrare care să colaboreze la soluţionarea operativă a tuturor problemelor apărute în legătură cu prezentul contract.IV. Valoarea contractului Valoarea estimată a contractului este de ........ ......... lei, conform devizului estimativ întocmit de executant şi care se anexează la prezentul contract. Decontarea studiului în totalitate cu valoarea înscrisă în procesul-verbal de recepţie se va face în proporţie de 100%, în termenul legal de la virarea sumei de către ordonatorul principal de credit. V. Obligaţiile şi drepturile părţilor contractante Executantul are următoarele obligaţii: să respecte termenul stabilit pentru executarea lucrării contractate;

să aducă la cunoştinţa beneficiarului colectivul de specialişti desemnat să execute lucrările contractate;

să execute lucrările conform cerinţelor impuse prin normele metodologice în vigoare;

să avizeze intern lucrările executate;

să pună la dispoziţia beneficiarului toate datele solicitate de acesta în scopul pentru care s-a executat lucrarea;

să prezinte lucrarea în totalitate în forma de prezentare prevăzută de normele de conţinut aprobate prin legislaţia în vigoare;

să respecte cu bună-credinţă prevederile prezentului contract.Beneficiarul are următoarele obligaţii: să respecte termenul stabilit pentru recepţia şi achitarea lucrărilor;

să împuternicească, prin act intern specific, un responsabil pentru buna derulare a contractului, care să urmărească executarea acestuia şi să colaboreze cu executantul pentru soluţionarea operativă a tuturor problemelor apărute în legătură cu prezentul contract; să respecte cu bună-credinţă prevederile prezentului contract.Executantul are următoarele drepturi: să prezinte responsabilului beneficiarului problemele tehnice şi de altă natură apărute în cursul derulării prezentului contract şi să îi solicite sprijinul, în limitele competenţelor;

să solicite plata studiilor efectuate în termenul stabilit în prezentul contract.VI. Procedura de recepţie a lucrărilor La înştiinţarea beneficiarului despre intenţia de înaintare spre recepţie a lucrării, executantul este obligat: să deţină lucrarea în totalitate, în forma prevăzută în normele metodologice aprobate prin legislaţia în vigoare;

să convoace responsabilul de lucrare şi să ia toate măsurile ca acesta să fie prezent la data şi locul stabilite pentru recepţie;

să asigure toate condiţiile pentru recepţia lucrării.La primirea înştiinţării despre intenţia de recepţionare a lucrării contractate, beneficiarul este obligat: să convoace responsabilul de lucrare desemnat şi membrii comisiei de avizare şi să ia toate măsurile pentru ca aceştia să fie prezenţi la data şi locul prevăzute pentru recepţie;

să asigure toate condiţiile pentru recepţia lucrării;

să comunice executantului data şi ora la care va avea loc recepţia lucrării, cu respectarea termenului prevăzut în prezentul contract.VII. Dispoziţii finale Contractul se încheie individual pentru fiecare studiu integral. Acesta se poate derula ca execuţie, predare şi decontare în termen de 2 ani calendaristici, în condiţiile prevăzute prin prezentul contract. Pe parcursul derulării contractului, în funcţie de cerinţele beneficiarului sau de alte cauze obiective, pot apărea modificări printr-un act adiţional la prezentul contract. Valoarea contractului, prevăzută la pct. IV, s-a calculat pe baza devizului estimativ şi urmează să fie actualizată la recepţia lucrării, conform situaţiei de plată. Valoarea finală ce se va achita este cea fixată în procesul-verbal de recepţie. Nerespectarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiilor contractuale atrage răspunderea părţii în culpă, în conformitate cu legea. Eventualele litigii sunt de competenţa instanţelor judecătoreşti. În cazul în care finalizarea lucrărilor, pe etape sau în totalitate, devansează termenele din contract, executantul va anunţa beneficiarul şi membrii comisiei judeţene de avizare cu 5 zile înainte despre prezentarea pentru recepţia lucrărilor executate. Directorul executiv al Direcţiei pentru Agricultură a Judeţului ........ ........ ............, ........ ................ Contabil, ........ ............ Directorul Oficiului de Studii Pedologice al Judeţului ........ ........ ............, ........ ................ Contabil, ........ ............ ANEXA Nr. 2la procedură Model -Deviz estimativ la încheierea contractului Executant ........ ........ ............ Beneficiar ........ ........ ........... Denumirea lucrării: Studiu pedologic şi agrochimic care stă la baza întocmirii planului de fertilizare şi a stabilirii măsurilor agropedoameliorative, necesare realizării amenajamentelor pastorale ale suprafeţelor de pajişti permanente Teritoriul administrativ: Suprafaţa ha: Scara: Complexitatea ........ .......... ha .......... ha .......... Contract nr. ........ ........ ........ Valoarea devizului estimativ (mii lei): Teren ........ ................ .......... Birou ........ ................ .......... Total ........ ................ ...........

Specificare Cod U/M Cantitatea (nr.) Preţul unitar Valoarea (mii lei)
1. Manoperă specialist teren 1 O.M.C.
birou 2 O.M.C.
2. Manoperă tehnician 3 O.M.C.
3. Manoperă muncitor 4 O.F.M.
cartograf 5 O.F.C.
4. Total manoperă teren 6 * * *
birou 7 * *
5. Cote cheltuieli indirecte Teren 60% x cod 6 8 * *
Birou 50% x cod 7 9 * * *
6. Transport teren 64% x cod 1 10 * * *
7. Total Fază teren 11 * * *
Fază birou 12 * * *
8. Laborator 14 probe
9. Total teren 15 * * *
10. Total birou 16 * * *
11. Tarif avizare 17 * *
12. TOTAL STUDIU: 18 * * *
13. T.V.A. 19 * * *
14. TOTAL GENERAL:

Directorul Oficiului de Studii Pedologice al Judeţului ................, ........ ................ ........ ............... Contabil Oficiul de Studii Pedologice al Judeţului ..............., ........ ................ ........ ............... ANEXA Nr. 3la procedură Model -SITUAŢIA DE PLATĂ pentru decontarea studiilor pedologice şi agrochimice care stau la baza întocmirii planului de fertilizare şi a stabilirii măsurilor agropedoameliorative, necesare realizării amenajamentelor pastorale ale suprafeţelor de pajişti permanente Beneficiar: Direcţia pentru Agricultură a Judeţului ........ ............ Lucrarea: Studiu pedologic şi agrochimic elaborat în vederea întocmirii planului de fertilizare şi a stabilirii măsurilor agropedoameliorative, necesare realizării amenajamentelor pastorale ale suprafeţelor de pajişti permanente Teritoriul administrativ: ........ ............, judeţul ........ ........ ........... Faza ........ ............ Scara ........ .......... Categoria de complexitate ................ Suprafaţa .............

Nr. crt. Operaţiunea U/M Cantitatea Preţul unitar Valoarea (lei)
Denumire Simbol
A. Faza teren
1. Manoperă specialist la faza de teren-pedologie Tabelul 5 OMC
Sporuri şi reduceri 1.2.2.1.1.
2. Deplasare OSPA-TC 1.2.2.1.1.d OMC
3. Control tehnic 1.2.2.1.1.c OMC
4. Manoperă tehnician (recoltat probe agrochimice maximum o probă/25 ha) 0.25 OMC/probă OMC
5. Alte sporuri şi reduceri 1.2.2.1.1. OMC
Total specialist OMC
6. Manoperă muncitor faza teren Tabelul 3 bis OFM
7. Astupat profile de sol 1.2.2.1.1.f OFM
Total muncitor OFM
Total manoperă *
8. Cotă cheltuieli de transport (64% din manoperă specialist pedologie) 5.d *
9. Cotă cheltuieli indirecte (60% din valoarea manoperei)* 2.6.1.f *
Total cheltuieli * *
TOTAL TEREN * *
B. Faza birou
10. Manoperă specialist pedologie Tabelul 10. 11 OMC
11. - pct. 1, 3: 1.2.2.2.1.a OMC
- pct. 2, 4; (coeficient reducere) 1.2.2.2.1.b OMC
12. Alte sporuri şi reduceri 1.2.2.1.1 OMC
13. Manoperă specialist bonitare (jumătate din suprafaţă) Tabelul 10. 11 pct. 3, 4 OMC
14. Manoperă tehnician 0,15 OMC/probă OMC
Total manoperă specialist
15. Manoperă cartografie studiu pedologic Tabelul 13 OFC
16. Manoperă cartograf pentru bonitare Tabelul 13 OFC
Total cartografie *
Total manoperă faza birou *
17. Cotă cheltuieli indirecte (50% din valoarea manoperei) 2.6.1l.f *
Total cheltuieli *
Total faza birou * *
Nr. crt. Specificare SCS II A, B U/M Nr. probă Lei/probă Valoarea (lei)
A. Analize laborator
1. Pregătit probe
2. pH (în apă)
3. Săruri solubile
4. Reziduu fix
5. Sodiu schimbabil
6. Suma bazelor
7. Aciditatea hidrolitică
8. Aciditatea totală
9. Carbonaţi
10. Humus
11. Azot - total
12. Materie organică
13. Fosfor solubil AL
14. Potasiu solubil AL
15. Aluminiu mobil
16. Analiza granulometrică
17. Umiditatea la 105°C
18. Coeficient higroscopicitate
19. Greutate volumetrică
20. Echivalent umiditate
21. Conductivitate hidraulică
22. Rezistenţa la penetrare
23. Mineralizare
24. Calciu
25. Magneziu
26. Sodiu
27. Potasiu
28. Cloruri
29. Sulfaţi
30. Bicarbonaţi
31. Alte analize
32. Calcul buletine şi indici
B. TOTAL LABORATOR
C TOTAL BIROU
D Faza teren
E Faza birou
F Tarif avizare (1% din ev. situaţie de plată)
T.V.A.
TOTAL GENERAL:

Cheltuielile indirecte sunt cote procentuale. Acestea includ materiale, deplasări, diurna, ........... etc., conform SCS/1982. Aprobat. Director OSPA, ........ ............. Verificat. Contabil, ........ ............. ANEXA Nr. 4 la procedură Model -PROCES-VERBAL DE AVIZARE Nr. .......... din ................ Comisia constituită conform Deciziei nr. ............. din ........ ........., în vederea avizării lucrării ........ ................ ........ .........., având următoarea componenţă ........ .............., în urma verificării lucrării a constatat următoarele: 1. Condiţiile de cantitate şi calitate au fost/nu au fost îndeplinite. 2. Preţurile şi tarifele din situaţia de plată au fost/nu au fost corect stabilite. 3. Termenul de predare a fost/nu a fost respectat. 4. Propuneri: ........ ................ ........ .......... În urma celor constatate comisia avizează/nu avizează lucrarea. Membrii comisiei de avizare: ........ ........ ............... (numele şi prenumele) Secretar, ........ ............. Semnătura ........ ........... Preşedinte, ........ ............. ANEXA Nr. 5 la procedură Model -Înregistrat la: Oficiul de Studii Pedologice al Judeţului ........ ................ ................ ........ ............... Nr. .......... din ........ ............ Direcţia pentru Agricultură a Judeţului ........ ................ ................ ........ ............... Nr. .......... din ........ ........... PROCES-VERBAL DE RECEPŢIE Subsemnaţii: ........ ................ ................ ..........., directorul Oficiului de Studii Pedologice al Judeţului ........ ........ ............., ........ .............., contabil la Oficiul de Studii Pedologice al Judeţului ........ .........,..............., executant, şi ........ ................ ........, directorul executiv al Direcţiei pentru Agricultură a Judeţului ........ ........ .........., ........ ................ contabil la Direcţia pentru Agricultură a Judeţului ........ ........ ............, beneficiar În Contractul nr. .......... din ........ ........... am procedat primul la predarea şi secundul la primirea lucrării: Studiu pedologic şi agrochimic care stă la baza întocmirii planului de fertilizare şi a stabilirii măsurilor agropedoameliorative, necesare realizării amenajamentelor pastorale ale suprafeţelor de pajişti permanente, pentru teritoriul administrativ ........ ................ ........., în suprafaţă de ......... ha, categoria de complexitate .......... ha ....... şi .......... ha ........... la scara de lucru: ............. ha şi .......... ha. S-a predat şi recepţionat studiul în totalitate. Din verificări se constată: 1. Condiţiile de cantitate şi calitate au fost îndeplinite, lucrarea şi, respectiv, situaţia de plată au fost avizate de către comisia de avizare. 2. Termenul de predare a fost respectat. 3. Alte prevederi contractuale au fost respectate în totalitate. Concluzii Lucrarea ce face obiectul predării-preluării se declară recepţionată şi urmează să fie decontată 100%, contravaloarea acesteia de ........ ........ lei, conform situaţiei de plată anexate. Plata se face din contul beneficiarului nr. .............., deschis la Trezoreria ........ ........., în baza procesului-verbal de recepţie şi a facturii emise de executant. Drept care s-a încheiat prezentul proces-verbal în ........... exemplare, dintre care ........... pentru executant. Data ........ ............. Am predat. Director, ........ ............. Contabil, ........ ............. Am primit. Director executiv, ........ ............. Contabil, ........ .............



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 125/2017

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 125 din 2017
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 125/2017
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu