E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A fost modificat de:
Articolul 1 din actul Ordin 140 2000 abrogat de articolul 6 din actul Ordin 573 2001
Articolul 2 din actul Ordin 140 2000 abrogat de articolul 6 din actul Ordin 573 2001
Articolul 3 din actul Ordin 140 2000 modificat de articolul 6 din actul Ordin 573 2001
Articolul 4 din actul Ordin 140 2000 abrogat de articolul 6 din actul Ordin 573 2001
Articolul 5 din actul Ordin 140 2000 abrogat de articolul 6 din actul Ordin 573 2001
Articolul 6 din actul Ordin 140 2000 abrogat de articolul 6 din actul Ordin 573 2001
Articolul 7 din actul Ordin 140 2000 abrogat de articolul 6 din actul Ordin 573 2001
Articolul 9 din actul Ordin 140 2000 abrogat de articolul 6 din actul Ordin 573 2001
Articolul 1 din actul Ordin 140 2000 abrogat de articolul 6 din actul Ordin 457 2001
Articolul 2 din actul Ordin 140 2000 abrogat de articolul 6 din actul Ordin 457 2001
Articolul 3 din actul Ordin 140 2000 modificat de articolul 6 din actul Ordin 457 2001
Articolul 4 din actul Ordin 140 2000 abrogat de articolul 6 din actul Ordin 457 2001
Articolul 5 din actul Ordin 140 2000 abrogat de articolul 6 din actul Ordin 457 2001
Articolul 6 din actul Ordin 140 2000 abrogat de articolul 6 din actul Ordin 457 2001
Articolul 7 din actul Ordin 140 2000 abrogat de articolul 6 din actul Ordin 457 2001
Articolul 9 din actul Ordin 140 2000 abrogat de articolul 6 din actul Ordin 457 2001
Articolul 1 din actul Ordin 140 2000 completat de articolul 1 din actul Ordin 207 2000
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 140 din 25 octombrie 2000

pentru eliberarea si decontarea medicamentelor si a unor materiale sanitare specifice in unele boli cronice si pentru aprobarea Normelor tehnice privind eliberarea si decontarea medicamentelor si a unor materiale sanitare specifice in unele boli cronice

ACT EMIS DE: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 598 din 23 noiembrie 2000


SmartCity3


    Presedintele Casei Nationale de Asigurari de Sanatate,
    avand in vedere Nota de fundamentare nr. 3.369 din 25 octombrie 2000, in temeiul prevederilor art. 12 alin. (2) si ale art. 99 alin. (1) din Legea asigurarilor sociale de sanatate nr. 145/1997, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale art. 6 pct. 6 din Statutul Casei Nationale de Asigurari de Sanatate, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 114 din 19 martie 1999,
    emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Medicamentele care se acorda in ambulatoriu, fara contributie personala din partea asiguratilor, in urmatoarele boli cronice: SIDA, oncologice, diabet zaharat, TBC, boli psihice, sunt cele prevazute in Ordinul comun al ministrului sanatatii si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 307/49/2000 pentru aprobarea listelor cuprinzand denumirile comune internationale (D.C.I.) ale medicamentelor din Nomenclatorul de medicamente si produse biologice de uz uman, de care beneficiaza asiguratii, pe baza de prescriptie medicala, in tratamentul ambulatoriu, cu sau fara contributie personala, si a modului de prescriere, eliberare si decontare a medicamentelor de care beneficiaza asiguratii, cu sau fara contributie personala, suportate din Fondul asigurarilor sociale de sanatate si se vor asigura prin farmaciile autorizate conform legislatiei in vigoare, cu avizul prealabil al Colegiului Farmacistilor din Romania, si acreditate de casele de asigurari de sanatate, care accepta cota de adaos comercial stabilita in Ordinul ministrului sanatatii nr. 879/2000 pentru modificarea si completarea Ordinului ministrului sanatatii nr. 917/1999 privind stabilirea cotei de adaos comercial al farmaciei pentru medicamentele prescrise in ambulatoriu in boli cronice.
    Art. 2
    Decontarea contravalorii medicamentelor acordate in ambulatoriu in bolile cronice mentionate la art. 1 se asigura lunar in cadrul bugetului de venituri si cheltuieli aprobat pentru serviciile medicale, subcapitolul "Medicamente cu si fara contributie personala".
    Art. 3
    (1) Terapia in spital pentru urmatoarele boli si specialitati: SIDA, TBC, boli cu transmitere sexuala, boli psihice, chirurgie cardiovasculara, dializa, oncologie, hemofilie, talasemie, diabet, ortopedie, endocrinologie, afectiuni neurologice se asigura cu medicamente si materiale sanitare specifice in cadrul prevederilor cuprinse in bugetul de venituri si cheltuieli aprobat pentru serviciile medicale, subcapitolul "Asistenta medicala spitaliceasca".
    (2) Asigurarea medicamentelor specifice bolii canceroase in unitatile sanitare cu sectii care au in competenta ingrijirea bolnavilor de cancer se va face potrivit prevederilor Ordinului ministrului sanatatii nr. 149/1999 privind reglementarea din punct de vedere metodologic a indrumarii si controlului asistentei medicale de specialitate, precum si a modului de asigurare cu medicamente specifice bolii canceroase si ale normelor tehnice de aplicare a prezentului ordin.
    (3) Asigurarea medicamentelor in terapia antiretrovirala se va face potrivit prevederilor Ordinului ministrului sanatatii nr. 665/1999 privind acordarea medicamentelor antiretrovirale pacientilor infectati HIV/SIDA, precum si ale normelor tehnice de aplicare a prezentului ordin.
    Art. 4
    Sumele lunare aferente procurarii medicamentelor si materialelor sanitare specifice pentru bolile mentionate la art. 3 sunt stabilite pe baza datelor referitoare la numarul de bolnavi tratati si la costul mediu pe bolnav.
    Art. 5
    In functie de necesitatile in ambulatoriu si in spital se pot aloca fonduri cu aceasta destinatie din fondul de redistribuire si din veniturile realizate lunar de casele de asigurari de sanatate in cadrul prevederilor aprobate pentru servicii medicale.
    Art. 6
    Casele de asigurari de sanatate judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, si cele asimilate acestora, precum si directiile de specialitate din cadrul Casei Nationale de Asigurari de Sanatate sunt obligate sa aduca la indeplinire prevederile prezentului ordin.
    Art. 7
    Prevederile prezentului ordin se aplica de la data de 25 octombrie 2000, data la care dispozitiile Ordinului presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 93/2000 isi inceteaza aplicabilitatea.
    Art. 8
    Se aproba Normele tehnice privind eliberarea si decontarea medicamentelor si a unor materiale sanitare specifice in unele boli cronice, prevazute in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 9
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

            Presedintele Casei Nationale de Asigurari de Sanatate,
                        dr. Serban Ion Bubenek Turconi

    ANEXA 1

                          NORME TEHNICE
privind eliberarea si decontarea medicamentelor si a unor materiale sanitare specifice in unele boli cronice

    A.I. Metodologia de asigurare a medicamentelor in terapia antiretrovirala
    1. Terapia antiretrovirala se realizeaza potrivit ghidului terapeutic elaborat de Comisia Nationala de Lupta anti-SIDA din cadrul Ministerului Sanatatii, imputernicita prin Ordinul ministrului sanatatii nr. 21/1999 sa supravegheze si sa monitorizeze acest tratament prin cele 8 centre universitare nominalizate in Ordinul ministrului sanatatii nr. 665/1999.
    2. Unitatile sanitare din judetele arondate la centrele regionale, care au in structura sectii ce au in competenta ingrijirea bolnavilor de HIV/SIDA, vor transmite acestor centre propunerile privind necesarul lunar de medicamente specifice aferente bolnavilor aflati in tratament. Centrele regionale la care sunt arondate judetele sunt prevazute in anexa nr. 1.
    Spitalele de boli infectioase cu sectii de spitalizare de zi HIV/SIDA elibereaza medicamentele antiretrovirale prin farmaciile apartinand acestora.
    3. In baza propunerilor transmise centrele regionale respective, avand in vedere numarul de bolnavi in tratament, numarul de zile de spitalizare, schema de tratament, precum si fondurile aprobate, vor stabili necesarul lunar de medicamente.
    4. Cele 9 centre regionale care asigura aprovizionarea cu medicamente specifice sunt obligate sa respecte legislatia in vigoare privind achizitiile publice de bunuri si servicii.
    5. Plata furnizorilor se va efectua de fiecare centru regional pe baza confirmarilor transmise de unitatile sanitare carora li s-au livrat medicamentele specifice.
    Confirmarea se realizeaza prin transmiterea urmatoarelor documente:
    a) copia de pe dispozitia de livrare;
    b) nota de intrare-receptie a unitatii sanitare primitoare;
    c) nota contabila privind inregistrarea in contabilitate a medicamentelor primite.
    Documentele mentionate vor fi semnate de directorul si de contabilul-sef ai unitatii sanitare.
    Documentele pentru confirmare vor fi transmise, in cel mult doua zile de la receptionarea medicamentelor, centrului regional la care este arondat judetul respectiv. Orice intarziere in transmiterea documentelor conduce la intarzierea decontarilor.
    6. In contabilitatea centrelor regionale vor fi evidentiate in totalitate platile si cheltuielile aferente medicamentelor specifice procurate, cu precizarea ca la finele fiecarei luni, cu ocazia calculului costurilor se vor scadea cheltuielile efectuate pentru aprovizionarea unitatilor din judetele arondate.
    7. Unitatile sanitare beneficiare vor inregistra medicamentele specifice procurate in acest sistem prin debitarea "Contului de materiale" (600) si creditarea contului "Alte decontari" (213), iar la consum se va debita contul "Alte decontari" (213) si se va credita "Contul de materiale" (600). La finele fiecarei luni, cu ocazia calculului costurilor se va tine seama de rulajul debitor al contului "Alte decontari" (213) care va fi adaugat la celelalte cheltuieli ale unitatii sanitare respective.
    8. Pentru decontarea sumelor alocate de casele de asigurari de sanatate, in baza contractelor incheiate, centrele regionale prezinta pana la data de 10 a lunii urmatoare situatia privind indicatorii realizati, precum si lista cuprinzand facturile achitate catre furnizori.
    A.II. Metodologia de evaluare a pacientilor HIV/SIDA in vederea instituirii terapiei antiretrovirale (TARV)
    Centrul regional de supraveghere HIV/SIDA are responsabilitatea, competenta si obligatia, conform prevederilor Ordinului ministrului sanatatii nr. 665/1999, de a evalua fiecare pacient HIV/SIDA din teritoriul arondat si de:
    - a stabili la "naivi" schema terapeutica ARV;
    - a reevalua la pacientii tratati schemele terapeutice.
    Criteriile de laborator de initiere a terapiei ARV sunt cele deja stabilite, respectiv:
    - CD 4 sub 350/mm^3;
    - incarcatura virala HIV - RNA peste 50.000 copii/ml.
    Fiecare centru regional va face propriul inventar al tuturor pacientilor HIV/SIDA (cu sau fara tratament) din teritoriile (judetele) arondate si va comunica aceste informatii periodic, actualizate, Comisiei Nationale de Lupta anti-SIDA.
    Reevaluarea se va face in principiu la fiecare 6 luni sau mai devreme, dupa caz.
    In concluzie, centrul regional stabileste:
    - schema terapeutica ARV la "naivi";
    - monitorizarea terapiei si frecventa monitorizarii;
    - modificarea schemelor TARV in caz de esec terapeutic;
    - planul de lupta anti-SIDA in teritoriul arondat;
    - comisiile judetene de lupta anti-SIDA din teritoriul arondat si atributiile acestora, conform problemelor si prioritatilor din teritoriu, a caror componenta o comunica Comisiei Nationale de Lupta anti-SIDA;
    - modalitatea de lucru in teritoriu si de colaborare cu comisiile judetene.
    A.III. Metodologia raportarii cazurilor de infectie HIV/SIDA la nivel national
    Raportarea noilor cazuri si a celor raportate anterior se efectueaza pe fisa noua, aprobata prin Ordinul ministrului sanatatii nr. 665/1999.
    In cazul in care se constata dificultati in raportare acestea se vor comunica Comisiei Nationale de Lupta anti-SIDA pentru a fi rezolvate operativ.
    Dupa prima etapa de evaluare (aproximativ 6 luni) la nivelul centrului regional si al Comisiei Nationale de Lupta anti-SIDA trebuie sa fie inregistrati toti pacientii HIV/SIDA din evidenta pe noile fise de raportare si monitorizare.
    B. Metodologia de asigurare a medicamentelor in terapia cancerului
    1. Tratamentul bolii canceroase se realizeaza potrivit prevederilor Protocolului terapeutic unic si al competentelor de tratament, elaborat de Institutul Oncologic Bucuresti si de Institutul Oncologic "Prof. dr. I. Chiricuta" Cluj-Napoca.
    2. Potrivit protocolului mentionat la pct. 1 unitatile sanitare (din judetele arondate potrivit anexei nr. 2) care au in structura sectii si compartimente ce au in competenta ingrijirea bolnavilor de cancer vor transmite Institutului Oncologic Bucuresti si Institutului Oncologic "Prof. dr. I. Chiricuta" Cluj-Napoca propunerile privind necesarul lunar de medicamente specifice.
    3. In baza propunerilor transmise Institutul Oncologic Bucuresti si Institutul Oncologic "Prof. dr. I. Chiricuta" Cluj-Napoca vor analiza si vor stabili, avand in vedere numarul de bolnavi tratati, numarul de zile de spitalizare, schema de tratament, precum si fondurile aprobate, necesarul de medicamente ce urmeaza sa fie livrate unitatilor sanitare beneficiare.
    4. Cele doua institute oncologice care asigura aprovizionarea cu medicamente specifice sunt obligate sa respecte legislatia in vigoare privind achizitiile publice de bunuri si servicii.
    5. Plata furnizorilor se va efectua de fiecare institut oncologic pe baza confirmarilor transmise de unitatile sanitare carora li s-au livrat medicamentele specifice. Confirmarea se realizeaza prin transmiterea urmatoarelor documente:
    a) copia de pe dispozitia de livrare;
    b) nota de intrare-receptie a unitatii primitoare;
    c) nota contabila privind inregistrarea in contabilitate a medicamentelor primite.
    Documentele mentionate vor fi semnate de directorul si de contabilul-sef ai unitatii sanitare.
    Documentele pentru confirmare vor fi transmise, in cel mult doua zile de la receptionarea medicamentelor, institutului oncologic la care este arondat judetul respectiv. Orice intarziere in transmiterea documentelor conduce la intarzierea decontarilor.
    6. Avand in vedere obligatiile institutelor oncologice de indrumare metodologica si control, acestea pot verifica si retetele eliberate pentru medicamente prescrise de medicii specialisti din ambulatoriu.
    7. In contabilitatea institutelor oncologice vor fi evidentiate in totalitate platile si cheltuielile aferente medicamentelor citostatice procurate, cu precizarea ca la finele fiecarei luni, cu ocazia calculului costurilor se vor scadea cheltuielile efectuate pentru aprovizionarea unitatilor din judetele arondate.
    8. Unitatile sanitare beneficiare vor inregistra medicamentele citostatice procurate in acest sistem prin debitarea "Contului de materiale" (600) si creditarea contului "Alte decontari" (213), iar la consum se va debita contul "Alte decontari" (213) si se va credita "Contul de materiale" (600). La finele fiecarei luni, cu ocazia calculului costurilor se va tine seama de rulajul debitor al contului "Alte decontari" (213) care va fi adaugat la celelalte cheltuieli ale unitatii sanitare respective.
    9. Pentru decontarea sumelor alocate de casele de asigurari de sanatate, in baza contractelor incheiate, Institutul Oncologic Bucuresti si Institutul Oncologic "Prof. dr. I. Chiricuta" Cluj-Napoca prezinta pana la data de 10 a lunii urmatoare situatia privind indicatorii realizati, precum si lista cuprinzand facturile achitate catre furnizori.

    ANEXA 1
    la normele tehnice

                                 TABEL
cuprinzand arondarea judetelor si a municipiului Bucuresti la centrele regionale

    1. Centrul regional Bucuresti (Institutul de Boli Infectioase "Prof. dr. Matei Bals"):
    - judetul Arges;
    - judetul Dambovita;
    - judetul Ialomita;
    - judetul Prahova;
    - judetul Valcea;
    - judetul Vrancea;
    - judetul Ilfov.
    2. Centrul regional Bucuresti (Spitalul Clinic de Boli Infectioase "Dr. Victor Babes"):
    - judetul Calarasi;
    - judetul Giurgiu;
    - judetul Teleorman.
    3. Centrul regional Craiova (Spitalul Municipal de Boli Infectioase nr. 3):
    - judetul Dolj;
    - judetul Gorj;
    - judetul Mehedinti;
    - judetul Olt.
    4. Centrul regional Timisoara (Spitalul Clinic de Pediatrie nr. 3 "Louis Turcanu"):
    - judetul Arad;
    - judetul Caras-Severin;
    - judetul Hunedoara;
    - judetul Timis.
    5. Centrul regional Targu Mures (Spitalul Municipal - Clinica de boli infectioase nr. 1):
    - judetul Alba;
    - judetul Bistrita-Nasaud;
    - judetul Mures;
    - judetul Sibiu.
    6. Centrul regional Brasov (Spitalul de Boli Infectioase):
    - judetul Brasov;
    - judetul Covasna;
    - judetul Harghita.
    7. Centrul regional Cluj-Napoca (Spitalul Municipal de Boli Infectioase):
    - judetul Bihor;
    - judetul Cluj;
    - judetul Maramures;
    - judetul Satu Mare;
    - judetul Salaj.
    8. Centrul regional Iasi (Spitalul Clinic de Boli Infectioase):
    - judetul Bacau;
    - judetul Botosani;
    - judetul Braila;
    - judetul Galati;
    - judetul Iasi;
    - judetul Neamt;
    - judetul Suceava;
    - judetul Vaslui.
    9. Centrul regional Constanta (Spitalul Municipal Constanta):
    - judetul Constanta;
    - judetul Tulcea.

    ANEXA 2
    la normele tehnice

                                 TABEL
cuprinzand arondarea judetelor si a municipiului Bucuresti pentru indrumarea metodologica, controlul asistentei medicale de specialitate, precum si al asigurarii cu medicamente specifice bolii canceroase

    A. Institutul Oncologic Bucuresti
     1. judetul Arges;
     2. judetul Bacau;
     3. judetul Braila;
     4. judetul Buzau;
     5. judetul Caras-Severin;
     6. judetul Calarasi;
     7. judetul Constanta;
     8. judetul Dolj;
     9. judetul Dambovita;
    10. judetul Galati;
    11. judetul Giurgiu;
    12. judetul Gorj;
    13. judetul Ialomita;
    14. judetul Iasi;
    15. judetul Prahova;
    16. judetul Olt;
    17. judetul Mehedinti;
    18. judetul Teleorman;
    19. judetul Tulcea;
    20. judetul Vaslui;
    21. judetul Vrancea;
    22. municipiul Bucuresti;
    23. judetul Ilfov.

    B. Institutul Oncologic "Prof. dr. I. Chiricuta" Cluj-Napoca
     1. judetul Alba;
     2. judetul Arad;
     3. judetul Bihor;
     4. judetul Bistrita-Nasaud;
     5. judetul Botosani;
     6. judetul Brasov;
     7. judetul Cluj;
     8. judetul Covasna;
     9. judetul Harghita;
    10. judetul Hunedoara;
    11. judetul Maramures;
    12. judetul Mures;
    13. judetul Neamt;
    14. judetul Satu Mare;
    15. judetul Salaj;
    16. judetul Sibiu;
    17. judetul Suceava;
    18. judetul Timis;
    19. judetul Valcea.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 140/2000

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 140 din 2000
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 140/2000
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu