Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 22 din 5 februarie 2010

pentru aprobarea Normelor privind organizarea si functionarea sistemului de selectie si ierarhizare în vederea evolutiei în cariera a cadrelor militare din Ministerul Apararii Nationale

ACT EMIS DE: MINISTERUL APARARII NATIONALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 113 din 19 februarie 2010



Pentru aplicarea prevederilor art. 751 din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 2 şi art. 51 alin. (2) din Ghidul carierei militare, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 582/2001,

în scopul asigurării transparenţei şi şanselor egale de evoluţie în carieră, realizării cadrului unitar de selecţie şi al valorificării performanţelor şi potenţialului cadrelor militare,

în temeiul prevederilor art. 33 alin. (1) din Legea nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apărării Naţionale, cu modificările ulterioare,

ministrul apărării naţionale emite prezentul ordin.

Art. 1. - Se aprobă Normele privind organizarea şi funcţionarea sistemului de selecţie şi ierarhizare în vederea evoluţiei în carieră a cadrelor militare din Ministerul Apărării Naţionale, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă   „M.R.U.   3/4   -   Norme   privind   organizarea   şi funcţionarea sistemului de selecţie şi ierarhizare în vederea evoluţiei în carieră a cadrelor militare din Ministerul Apărării Naţionale", aprobate prin Ordinul ministrului apărării nr. M. 179/2007, cu modificările uiterioare*).

Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul apărării naţionale,

Gabriel Oprea

*) Ordinul nr. M.179/2007 nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, deoarece avea ca obiect reglementări din sectorul de apărare a ţării şi securitate naţională.

ANEXĂ

NORME

privind organizarea şi funcţionarea sistemului de selecţie şi ierarhizare în vederea evoluţiei în carieră a cadrelor militare din Ministerul Apărării Naţionale

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - (1) In scopul asigurării transparenţei şi şanselor egale de promovare şi evoluţie în carieră, realizării cadrului unitar de selecţie şi al valorificării performanţelor şi potenţialului cadrelor militare, care să permită intrarea în competiţie a tuturor candidaţilor şi ierarhizarea acestora, indiferent de unitatea unde îşi desfăşoară activitatea, în Ministerul Apărării Naţionale se organizează şi funcţionează comisii de selecţie.

(2)  Comisiile de selecţie sunt grupuri de lucru temporar constituite, având competenţa de a analiza, evalua, ierarhiza şi selecţiona cadrele militare eligibile, în condiţiile prevăzute de Ghidul carierei militare şi alte reglementări specifice, pentru:

a) promovarea în funcţie şi înaintarea în grad;

b)  trecerea maiştrilor militari şi a subofiţerilor în corpul ofiţerilor.

(3) In vederea participării cadrelor militare la concurs/examen pentru încadrarea unor posturi care sunt prevăzute, conform reglementărilor specifice, să fie ocupate în astfel de condiţii, comisiile de selecţie au competenţe de analiză şi avizare.

(4) Prin promovarea cadrelor militare în funcţie se înţelege:

a)  numirea în funcţii prevăzute în statele de organizare cu grad/coeficient de ierarhizare superior celor pe care le au;

b) eliberarea din funcţii cu atribuţii de execuţie şi numirea în funcţii cu atribuţii de comandă/conducere, prevăzute cu acelaşi grad;

c) eliberarea din funcţii de comandă/conducere şi numirea în funcţii de comandă/conducere de nivel superior, prevăzute cu acelaşi grad;

d)  eliberarea din funcţii de comandă/conducere şi numirea în funcţii de comandă/conducere la un eşalon superior, prevăzute cu acelaşi grad.

Art. 2. - (1) Activităţile de selecţie şi încadrare pentru ocuparea posturilor permanente în străinătate de către personalul Ministerului Apărării Naţionale se realizează de către comisiile special constituite în acest scop, conform normelor aprobate prin ordin al ministrului apărării naţionale.

(2) Selecţia pentru încadrarea cu personal din Ministerul Apărării Naţionale pentru posturile permanente în străinătate, prevăzute cu grade de general/similar, se realizează de către Comisia de selecţie nr. 1 - pentru funcţiile de general/similar din Ministerul Apărării Naţionale, prevăzută în anexa nr. 1, prin aplicarea prevederilor prezentelor norme.

CAPITOLUL II

Organizarea, componenţa, competenţele şi funcţionarea comisiilor de selecţie

Art. 3. - Organizarea, componenţa şi competenţele comisiilor de selecţie, precum şi structurile care asigură secretariatele tehnice ale acestora sunt prevăzute în anexa nr. 1.

Art. 4. - (1) Componenţa nominală a comisiilor de selecţie se aprobă anual, în luna ianuarie, prin dispoziţie de către şeful Direcţiei management resurse umane şi se publică în Buletinul Informativ al Armatei.

(2)  Membrii comisiilor de selecţie ale căror funcţii nu sunt nominalizate se desemnează de către comandanţii/şefii structurilor menţionate în anexa nr. 1.

(3)  In cazul în care preşedinţii şi/sau membrii titulari din comisiile de selecţie se află în misiuni ordonate în afara garnizoanei sau în străinătate, internaţi în spital, în concedii medicale sau de odihnă ori în alte activităţi ordonate, au obligaţia să se prezinte la comisii înlocuitorii legali, desemnaţi în acest scop de către comandanţii/şefii structurilor din care provin membrii titulari sau cei împuterniciţi să îndeplinească funcţiile titularilor.

Art. 5. - (1) Comisiile de selecţie se întrunesc de regulă lunar sau ori de câte ori este nevoie, la ordinul preşedintelui comisiei de selecţie.

(2) Comisiile de selecţie îşi desfăşoară activitatea după cum urmează:

a) cu cel puţin 60 de zile după publicarea posturilor vacante, în conformitate cu prevederile art. 23;

b) cu cel puţin 45 de zile înainte de data intrării în vigoare a noilor state de organizare, pentru încadrarea, promovarea în funcţii şi înaintarea în gradul următor a cadrelor militare care îndeplinesc condiţiile stabilite prin reglementările în vigoare, în limita numărului de înaintări în grad aprobate de ministrul apărării naţionale, sau înaintea desfăşurării probelor de selecţie, pentru analizarea maiştrilor militari şi a subofiţerilor în vederea participării la examenul de admitere pentru cursul de formare a ofiţerilor în activitate.

Art. 6. - Comisiile de selecţie îşi pot desfăşura activitatea cu participarea a cel puţin două treimi dintre membri.

Art. 7. - (1) La începerea şedinţei comisiei de selecţie, preşedintele comisiei face precizări privind principalele obligaţii şi responsabilităţi prevăzute în prezentele norme şi anunţă ordinea de zi.

(2)  Pe timpul desfăşurării activităţii de analiză, membrii comisiei nu au voie să se consulte între ei şi nici să anunţe public punctajul acordat individual.

(3) După terminarea şedinţei este interzisă difuzarea oricărei informaţii despre candidaţii analizaţi, punctajul acordat şi hotărârile adoptate, până la comunicarea oficială a acestora, prin grija secretariatelor tehnice ale comisiilor de selecţie.

CAPITOLUL III

Principalele responsabilităţi în procesul de selecţie

SECŢIUNEA 1

Responsabilităţile cadrelor militare

Art. 8. - Cadrele militare care urmează să fie analizate în comisiile de selecţie au următoarele responsabilităţi:

a) să se informeze cu privire la posturile vacante, publicate în mijloacele de informare prevăzute la art. 23 alin. (1);

b)    să îşi exprime, prin rapoarte scrise, adresate comandanţilor/şefilor unităţilor militare din care fac parte, opţiunea pentru a participa la selecţia organizată în vederea promovării în funcţie sau pentru trecerea maiştrilor militari şi a subofiţerilor în corpul ofiţerilor, iar în situaţia în care solicită să candideze pentru ocuparea mai multor funcţii care se analizează în aceeaşi şedinţă a comisiei de selecţie, să menţioneze ordinea/prioritatea ocupării funcţiilor;

c)   să furnizeze datele necesare pentru actualizarea memoriului original, din propria iniţiativă sau la solicitarea prealabilă a structurilor de resurse umane;

d)   să se prezinte şi să susţină probele de selecţie, concursul/examenul sau interviul, pentru posturile care sunt prevăzute să fie ocupate în astfel de condiţii.

SECŢIUNEA a 2-a

Responsabilităţile structurilor de resurse umane

Art. 9. - Structurile de resurse umane au următoarele responsabilităţi:

a)  să identifice posturile vacante din unitatea pe care o gestionează în domeniul resurselor umane şi să le supună aprobării comandanţilor/şefilor, în scopul publicării acestora prin mijloacele de informare prevăzute la art. 23 alin. (1);

b) să actualizeze memoriile originale ale cadrelor militare;

c) să centralizeze şi să înainteze ierarhic rapoartele scrise ale cadrelor militare care solicită analizarea în comisiile de selecţie, împreună cu fişele cu principalele date, întocmite conform modelului prevăzut în anexa nr. 2, şi memoriile originale ale acestora, la secretariatele tehnice ale comisiilor de selecţie, astfel încât să fie primite de aceste secretariate în termen de cel mult 30 de zile de la publicare;

d)  să înainteze, în termen de 15 zile de la publicare, la secretariatele tehnice ale comisiilor de selecţie fotocopiile fişelor posturilor vacante publicate;

e) să asigure documentele necesare, în vederea întocmirii dosarelor de candidat, cadrelor militare care participă la susţinerea probelor de selecţie şi la concursul/examenul de admitere la cursul de formare a ofiţerilor în activitate, conform reglementărilor specifice stabilite prin ordin al ministrului apărării naţionale.

SECŢIUNEA a 3-a

Responsabilităţile generale ale comandanţilor/şefilor

Art. 10. - In raport cu competenţele stabilite, potrivit reglementărilor în vigoare, comandanţii/şefii de la toate eşaloanele au următoarele responsabilităţi:

a)  să dispună transmiterea pe cale ierarhică, în scris şi în format electronic, a posturilor vacante, cu menţionarea celor pentru care se solicită interviu, la structurile centrale şi cele subordonate direct ministrului apărării naţionale, după caz, iar comandanţii/şefii acestora să dispună transmiterea centralizată la Direcţia management resurse umane, în vederea publicării;

b) să informeze în timp util cadrele militare din subordine cu privire la posturile vacante publicate şi locurile aprobate pentru trecerea maiştrilor militari şi a subofiţerilor în corpul ofiţerilor;

c)   să înainteze ierarhic rapoartele cadrelor militare la secretariatele tehnice care funcţionează pe lângă comisiile de selecţie, exprimându-şi în scris punctul de vedere, motivat temeinic în cazul în care nu sunt de acord cu solicitarea acestora, urmând ca analiza să se efectueze în comisia de selecţie;

d) să asigure transmiterea documentelor prevăzute la art. 9 lit. c) şi d) către secretariatele tehnice ale comisiilor de selecţie;

e) să stabilească data, ora, locul, ţinuta şi alte detalii pentru interviu, în situaţia în care s-a solicitat organizarea acestuia, şi să le transmită, în termen de cel mult 40 de zile de la publicarea posturilor, candidaţilor care au fost comunicaţi de către secretariatele tehnice ale comisiilor de selecţie. Interviul se organizează în cel mult 50 de zile de la publicarea posturilor, iar rezultatele se comunică secretariatelor tehnice ale comisiilor de selecţie în cel mult 55 de zile de la publicarea posturilor;

f) să dispună măsurile necesare pentru a asigura prezenţa cadrelor militare din subordine în vederea susţinerii probei de interviu sau a concursurilor/examenelor/selecţiilor organizate pentru ocuparea posturilor pentru care acestea au optat;

g) să furnizeze datele suplimentare de care dispun despre cadrele militare din subordine, care pot fi valorificate, dacă este cazul, de către secretariatele tehnice, structurile care organizează interviu şi comisiile de selecţie;

h) să comunice ierarhic Direcţiei management resurse umane reprezentanţii în comisiile de selecţie ai structurii pe care o conduc, anual, în luna decembrie.

SECŢIUNEA a 4-a

Responsabilităţile secretariatelor tehnice ale comisiilor de selecţie

Art. 11. - Secretariatele tehnice ale comisiilor de selecţie au următoarele responsabilităţi:

a)   să analizeze/să verifice, prin studierea fişelor cu principalele date, a memoriilor originale şi a fişelor posturilor, îndeplinirea criteriilor eliminatorii specificate în anexa nr. 3, precum şi a condiţiilor prevăzute de lege pentru admiterea cadrelor militare la analiză în cadrul comisiilor de selecţie;

b)   să comunice comandanţilor/şefilor structurilor care organizează interviul sau avizează, potrivit legislaţiei specifice, candidaţii care au optat pentru ocuparea posturilor respective, în cel mult 35 de zile de la publicarea posturilor;

c) să întocmească, pe grade şi în ordine alfabetică, tabelul cuprinzând cadrele militare care nu îndeplinesc în totalitate cerinţele minimale, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4, şi tabelul cuprinzând cadrele militare care îndeplinesc cerinţele minimale pentru a fi analizate în cadrul comisiilor de selecţie, conform modelului prevăzut în anexa nr. 5 sau 6, după caz, pe care le prezintă membrilor comisiilor de selecţie, însoţite şi de opţiunile şi datele suplimentare furnizate de comandanţii/şefii ierarhici, precum şi de cele rezultate din memoriile originale;

d)   să centralizeze punctajul acordat de către membrii comisiilor de selecţie şi să întocmească tabelul centralizator cu punctajul acordat şi clasamentul general al cadrelor militare evaluate, conform prevederilor anexei nr. 7 sau 8, după caz;

e)  să redacteze procesul-verbal şi hotărârea comisiei de selecţie conform precizărilor din anexele nr. 9 şi 10, la care anexează tabelul centralizator, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7 sau 8, după caz;

f) să elaboreze, conform hotărârilor comisiilor de selecţie, documentele care se înaintează comandanţilor/şefilor care au competenţa de a emite ordine de numire în funcţie/înaintare în grad, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 11;

g)   să informeze structurile care au înaintat rapoartele candidaţilor cu privire la punctajele obţinute şi locurile pe care s-au clasat aceştia.

SECŢIUNEA a 5-a

Responsabilităţile comisiilor de selecţie

Art. 12. - Responsabilităţile comisiilor de selecţie sunt:

a) să analizeze, să evalueze şi să ierarhizeze toate cadrele militare pentru care au primit propuneri prin intermediul secretariatelor tehnice;

b) să analizeze şi să avizeze cadrele militare care au optat pentru ocuparea posturilor vacante care, potrivit reglementărilor, se ocupă prin concurs/examen, dacă îndeplinesc criteriile minimale.

Art. 13. -In cadrul procesului de evaluare şi ierarhizare, comisiile de selecţie utilizează criteriile cuantificabile prevăzute în anexa nr. 3, memoriile originale, fişele posturilor şi datele suplimentare furnizate de către secretariatele tehnice.

Art. 14. - (1) In procesul de analizare, evaluare şi selecţie a personalului, fiecare membru al comisiei studiază documentele prevăzute la art. 13 şi acordă, în scris, puncte de la 1 la 10 candidaţilor.

(2)   Punctajul general se obţine prin calcularea mediei aritmetice a punctajelor acordate de către preşedinte şi fiecare membru al comisiei de selecţie.

(3) In situaţia în care există o diferenţă mai mare sau egală cu 3 între punctajele acordate individual de către membrii comisiei, secretarul comisiei elimină punctajele extreme în aceeaşi proporţie, până când dispar diferenţele, iar punctajul general se determină prin calcularea mediei aritmetice a punctajelor rămase valabile.

(4) In cazul în care 2 sau mai mulţi candidaţi obţin acelaşi punctaj general, pentru departajarea acestora se utilizează, în ordine, următoarele criterii: potenţialul de promovare şi de utilizare pe domenii şi tipuri de posturi rezultat din aprecierile de serviciu şi experienţa profesională concretizată în funcţiile îndeplinite.

Art. 15. - Pentru posturile pentru care se organizează interviu, punctajul general se calculează după următoarea formulă:

Pg = Pcx0,5 + Pi x 0,5,

unde:

Pg- reprezintă punctajul general;

Pc - reprezintă media aritmetică a punctajelor acordate de membrii comisiei de selecţie;

Pi - reprezintă punctajul obţinut în urma interviului, după caz.

Art. 16. - (1) In procesul de evaluare/analiză a candidaţilor pentru funcţiile prevăzute cu gradele de general/similar, fiecare membru al comisiei de selecţie înscrie în dreptul unui singur candidat dintre cei analizaţi acordul prin „DA" în tabelul întocmit conform modelului prevăzut în anexa nr. 6.

(2) In situaţia în care 2 candidaţi obţin un număr egal de voturi, votul preşedintelui comisiei este decisiv.

SECŢIUNEA a 6-a

Responsabilităţile specifice ale comandanţilor/şefilor care au competenţe de a numi în funcţie cadrele militare

Art. 17. -In termen de 10 zile de la data primirii hotărârilor comisiilor de selecţie, comandanţii/şefii care au competenţe stabilite prin ordin al ministrului apărării naţionale emit ordinul de promovare/numire în funcţie şi/sau de înaintare în grad şi, prin grija structurilor de resurse umane care contrasemnează aceste ordine, informează secretariatele tehnice ale comisiilor de selecţie în care au fost analizate cadrele militare de punerea în aplicare a hotărârilor comisiilor de selecţie.

SECŢIUNEA a 7-a

Responsabilităţile Direcţiei management resurse umane

Art. 18. - Direcţia management resurse umane are următoarele responsabilităţi:

a) să asigure măsurile necesare pentru emiterea dispoziţiei privind componenţa nominală a comisiilor de selecţie, anual, în luna ianuarie;

b) să asigure măsurile necesare pentru publicarea/difuzarea posturilor vacante, conform precizărilor art. 10 lit. a);

c) să transmită, anual, structurilor centrale numărul de locuri aprobate pentru trecerea maiştrilor militari şi a subofiţerilor în corpul ofiţerilor, pentru a se aduce la cunoştinţa celor interesaţi;

d) să asigure secretariatul tehnic pentru comisiile de selecţie nr. 1 şi 4;

e)  să controleze periodic activitatea tuturor structurilor/ persoanelor implicate în procesul de selecţie şi să prezinte ministrului apărării naţionale concluzii şi propuneri de remediere a deficienţelor constatate, precum şi de îmbunătăţire a activităţii în acest domeniu.

CAPITOLUL IV

Organizarea şi desfăşurarea interviului

Art. 19. - Interviul se desfăşoară numai în situaţia în care este solicitat de către comandanţii/şefii structurilor unde sunt vacante funcţiile.

Art. 20. - (1) Scopul interviului este de a verifica în ce măsură candidatul are aptitudinile, pregătirea de specialitate, experienţa şi potenţialul de dezvoltare în carieră, în raport cu specificul postului respectiv, precum şi de a obţine informaţii suplimentare privind situaţia socială, aspiraţiile profesionale şi motivaţiile acestuia.

(2)  Prin interviu se evidenţiază şi o serie de elemente ale personalităţii candidatului, precum: abilitatea de comunicare, flexibilitatea în gândire, viziunea de ansamblu, spontaneitatea sau controlul emoţional.

(3)   Interviul constă în întrebări ce necesită răspunsuri concrete, întrebări analitice şi întrebări bazate pe scenarii/studii de caz şi poate viza teme precum:

a) date biografice despre candidat şi familia acestuia, precum şi despre situaţia socială: locuinţă, locul de muncă al soţiei/soţului şi altele asemenea;

b) aspecte privind evoluţia în carieră;

c) motivaţia care stă la baza opţiunii pentru postul respectiv;

d)  atribuţiile specifice postului solicitat, cu accent pe latura creativă, care ar putea îmbunătăţi activitatea în domeniul respectiv;

e) imaginea de sine a candidatului: puncte tari, puncte slabe;

f) cunoştinţe militare generale şi de specialitate.

Art. 21. - (1) Interviul se organizează şi se desfăşoară de către eşalonul imediat superior, la solicitarea comandanţilor/şefilor în structura cărora se găsesc funcţiile vacante, cu excepţia structurilor ai căror comandanţi/şefi au stabilite competenţe de numire în funcţie, care organizează interviu pentru funcţiile din compunerea acestora.

(2) Comisia pentru desfăşurarea interviului se numeşte de către comandantul structurii la care se desfăşoară acesta şi are în compunere 3-5 ofiţeri, dintre care unul de la structura care a solicitat interviul, cu grad cel puţin egal cu cel al candidaţilor intervievaţi, cu excepţia situaţiei în care interviul se organizează pentru încadrarea funcţiei de comandant de unitate, caz în care comisia este condusă de către comandantul structurii, iar membrii comisiei se numesc doar din cadrul eşalonului la care se desfăşoară interviul şi au gradul cel puţin egal cu gradul funcţiei de încadrat.

(3) Pentru îndeplinirea condiţiei de grad prevăzute la alin. (2), preşedintele comisiei de interviu poate solicita cooptarea, în calitate de membri, a unor ofiţeri de la alte eşaloane.

Art. 22. - (1) Structura şi conţinutul interviului se stabilesc de către comisia constituită în acest sens.

(2)  Pe timpul desfăşurării interviurilor se va urmări, pe cât posibil, ca toţi candidaţii să răspundă la aceleaşi tipuri de întrebări, astfel încât prestaţia acestora să poată fi comparată.

(3) La sfârşitul interviului, membrii comisiei acordă puncte de la 1 la 10 fiecărui candidat, în funcţie de prestaţia acestuia.

(4) Nota acordată de reprezentantul structurii care a solicitat interviul are o pondere de 50% din media interviului.

CAPITOLUL V

Dispoziţii tranzitorii şi finale

Art. 23. - (1) Publicarea posturilor vacante se face prin intermediul a cel puţin unuia dintre următoarele mijloace:

a) Buletinul Informativ al Armatei;

b) Reţeaua INTRAMAN;

c) Monitorul Oficial al României;

d) publicaţiile de specialitate prevăzute de legislaţia specifică.

(2) Data de la care curg termenele de înaintare a rapoartelor şi de finalizare a celorlalte documente este data de întâi a lunii următoare celei în care s-au publicat posturile.

Art. 24. - Membrii comisiilor de selecţie sunt responsabili de aplicarea în practică a principiului asigurării şanselor egale pentru candidaţii analizaţi şi sunt obligaţi să respecte întocmai regulile stabilite şi confidenţialitatea datelor cu care intră în contact.

Art. 25. - Hotărârile comisiilor de selecţie privind ierarhizarea candidaţilor sunt definitive şi se pun în aplicare de către comandanţii/şefii care au competenţe în acest sens, prin emiterea ordinelor de numire în funcţie a celor clasaţi pe primul loc.

Art. 26. - Funcţiile/posturile care nu au fost ocupate în termen de 120 de zile de la publicarea în mijloacele de informare se analizează în comisiile de selecţie numai după republicare.

Art. 27. - Organizarea şi funcţionarea sistemului de selecţie şi ierarhizare în vederea evoluţiei/promovării în carieră a cadrelor militare din Direcţia generală de informaţii a apărării şi structurile subordonate acesteia, în funcţii prevăzute cu grade de până la colonel/comandor inclusiv, se reglementează prin norme elaborate de către direcţia generală respectivă şi aprobate de ministrul apărării naţionale.

Art. 28. - Prezentele norme se aplică magistraţilor militari şi personalului auxiliar de specialitate, cadre militare, în măsura în care nu contravin legislaţiei specifice autorităţii judecătoreşti privind promovarea şi evoluţia în carieră.

Art. 29. - Anexele nr. 1-11 fac parte integrantă din prezentele norme.

ANEXA Nr. 1 la norme

ORGANIZAREA, COMPONENŢA  ŞI   COMPETENŢELE   COMISIILOR   DE   SELECŢIE

Nr. crt.

Comisia

Componenţa - funcţia -

Competenţe

Secretariatul tehnic

1.

Comisia de selecţie nr. 1 - pentru funcţiile de general/similar din Ministerul Apărării Naţionale

- preşedinte: şeful Statului Major General;

- membri:

- şeful Statului Major al Forţelor Terestre;

- şeful Statului Major al Forţelor Aeriene;

- şeful Statului Major al Forţelor Navale;

- directorul general al Direcţiei generale de informaţii a apărării*);

- şeful Direcţiei management resurse umane - este şi secretar al comisiei.

Analizează promovarea în funcţie şi înaintarea în grad, precum şi încadrarea posturilor permanente ale Ministerului Apărării Naţionale în străinătate, prevăzute cu gradul de general/similar.

Structura secretariat tehnic constituită la Direcţia management resurse umane

2.

Comisia de selecţie nr. 2 - pentru funcţiile de colonel/comandor din Ministerul Apărării Naţionale

- preşedinte: locţiitorul pentru resurse la

Statul Major General;

- membri:

- câte un general de brigadă/similar sau colonel/comandor din:

- Statul Major General;

- Statul Major al Forţelor Terestre; -Statul Major al Forţelor Aeriene;

- Statul Major al Forţelor Navale;

- Direcţia management resurse umane;

- Comandamentul Logistic Intrunit;

- Comandamentul Comunicaţiilor şi Informaticii;

- câte un general de brigadă/similar sau colonel/ comandor din structurile centrale ale Ministerului Apărării Naţionale*;

- secretar: şeful serviciului personal din

Direcţia personal şi mobilizare a Statului Major General

Analizează promovarea în funcţie şi înaintarea în grad, precum şi încadrarea posturilor prevăzute cu gradul de colonel/comandor din Ministerul Apărării Naţionale (mai puţin Direcţia generală de informaţii a apărării);

Structura secretariat tehnic constituită la Statul Major General

3.

Comisia de selecţie nr. 3 a Statului Major General şi structurilor subordonate acestuia - pentru funcţiile de ofiţeri cu grade de până la locotenent-colonel/similar inclusiv şi pentru funcţiile de maiştri militari şi subofiţeri

- preşedinte: locţiitorul şefului Direcţiei

personal şi mobilizare a Statului Major General;

- membri:

- 6 colonei/comandori din cadrul Statului Major General;

- un colonel/comandor din cadrul Comandamentului Comunicaţiilor şi Informaticii;

- secretar: un şef de birou din serviciul

personal al Direcţiei personal şi mobilizare a Statului Major General

Analizează promovarea în funcţie şi înaintarea în grad, încadrarea posturilor de ofiţer prevăzute cu gradul de cel mult locotenent-colonel/similar, precum şi a posturilor prevăzute cu grade de maiştri militari şi subofiţeri din Statul Major General şi structurile subordonate acestuia. Comandamentul Operaţional Intrunit şi Comandamentul Comunicaţiilor şi Informaticii vor înainta la această comisie propunerile pentru încadrarea posturilor prevăzute cu gradul de locotenent-colonel.

Structura secretariat tehnic constituită la Statul Major General

4.

Comisia de selecţie nr. 4 a structurilor centrale subordonate ministrului apărării naţionale - pentru funcţiile de ofiţeri cu grade de până la locotenent-colonel/similar inclusiv şi pentru funcţiile de maiştri militari şi subofiţeri

- preşedinte: locţiitorul şefului Direcţiei

management resurse umane;

- membri: câte un colonel/comandor ori

locţiitorul/adjunctul din fiecare structură centrală (mai puţin Statul Major General);

- secretar: şeful structurii secretariat tehnic

constituite la Direcţia management resurse umane

Analizează promovarea în funcţie şi înaintarea în grad, încadrarea posturilor de ofiţer prevăzute cu gradul de cel mult locotenent-colonel/similar, precum şi a posturilor prevăzute cu grade de maiştri militari şi subofiţeri din structurile centrale.

Structura secretariat tehnic constituită la Direcţia management resurse umane

*) Numai când se analizează posturi din structura respectivă.

Nr. crt.

Comisia

Componenţa - funcţia -

Competenţe

Secretariatul tehnic

5.

Comisiile de selecţie ale statelor majore ale categoriilor de forţe ale armatei - pentru funcţiile de ofiţeri cu grade de până la locotenent-colonel/similar inclusiv Se organizează câte o comisie de selecţie la: S.M.F.T. (nr. 5), S.M.F.A. (nr.6)şi S.M.F.N. (nr. 7).

- preşedinte: şeful resurselor din statul

major al categoriei de forţe ale armatei;

- membri: 6 generali/similari sau

colonei/comandori din cadrul statului major al categoriei de forţe ale armatei şi structurile direct subordonate, după caz;

- secretar: şeful secţiei management

personal

Analizează promovarea în funcţie şi înaintarea în grad, precum şi încadrarea posturilor de ofiţer prevăzute cu gradul de cel mult locotenent-colonel/similar din structurile categoriei respective de forţe ale armatei.

Structura secretariat tehnic constituită la fiecare stat major al categoriei de forţe ale armatei

6.

Comisiile de selecţie ale statelor majore ale categoriilor de forţe ale armatei  - pentru  funcţiile  de maiştrii militari şi subofiţeri Se organizează câte o comisie de selecţie la S.M.F.T. (nr. 8), S.M.FA. (nr. 9) şi S.M.F.N. (nr. 10).

- preşedinte: şeful serviciului personal şi

mobilizare din statul major al categoriei de forţe ale armatei;

- membri: 6 ofiţeri cu grad superior din

cadrul statului major al categoriei de forţe ale armatei şi structurile direct subordonate, dupa caz;

- secretar: şef birou maiştri militari şi

subofiţeri

Analizează promovarea în funcţie şi înaintarea în grad, precum şi încadrarea posturilor prevăzute cu grade de maiştri militari şi subofiţeri din cadrul statului major al categoriei de forţe ale armatei şi structurile subordonate nemijlocit.

Structura secretariat tehnic constituită la fiecare stat major al categoriei de forţe ale armatei

7.

Comisia de selecţie nr. 11 a Comandamentului Logistic Intrunit- pentru funcţiile de ofiţeri cu grade de până la locotenent-colonel/similar inclusiv şi pentru funcţiile de maiştri militari şi subofiţeri

- preşedinte: locţiitorul comandantului

Comandamentului Logistic Intrunit;

- membri: 6 colonei, locotenent-

colonei/similar din cadrul Comandamentului Logistic Intrunit;

- secretar: şeful secţie resurse umane

Analizează promovarea în funcţie şi înaintarea în grad, încadrarea posturilor de ofiţer prevăzute cu gradul de cel mult locotenent-colonel/similar, precum şi a posturilor prevăzute cu grade de maiştri militari şi subofiţeri din Comandamentul Logistic Intrunit şi structurile subordonate acestuia.

Structura secretariat tehnic constituită la Comandamentul Logistic Intrunit

8.

Comisiile de selecţie constituite la nivelul Comandamentului Operaţional Intrunit, Comandamentului Comunicaţiilor şi Informaticii şi diviziilor/flotei - pentru funcţiile de ofiţeri cu grade de până la maior inclusiv şi maiştri militari şi subofiţeri Se va organiza câte o comisie de selecţie la: Comandamentul Operaţional Intrunit (nr. 12), Comandamentul Comunicaţiilor şi Informaticii (nr. 13), Divizia 1 Infanterie (nr. 15), Divizia 4 Infanterie (nr. 16), Flotă (nr. 17).

- preşedinte: locţiitorul comandantului

diviziei/flotei/comandamentului;

- membri: 6 colonei/comandori sau

locotenenţi-colonei/similari din structurile nominalizate şi cele subordonate, după caz;

- secretar: şef birou/şef secţie din structura

de personal

Analizează promovarea în funcţie şi înaintarea în grad, încadrarea posturilor de ofiţer prevăzute cu gradul de cel mult maior/locotenent-comandor, precum şi a posturilor prevăzute cu grade de maiştri militari şi subofiţeri din structurile proprii şi subordonate.

Structura secretariat tehnic constituită la structurile nominalizate

NOTĂ:

Comisia de selecţie nr. 14 funcţionează pentru încadrarea, promovarea în funcţie, înaintarea în gradul următor sau trimiterea la cursurile de carieră a consilierilor juridici militari, până la gradul de colonel inclusiv.

ANEXA Nr. 2 la norme

- Model -

Clasa/nivelul de clasificare

Exemplarul nr.

S.E...............

FIŞĂ

cu principalele date

Colonel (I.) POPESCU ION GHEORGHE

- şef secţie operaţii la Corpul 12 Armată -

Vechimea în grad: 01.12.1995

Data şi locul naşterii: 1 aprilie 1948, Ioneşti, judeţul Dâmboviţa

Starea civilă: căsătorit, soţia profesoară; are un fiu în vârstă de 24 de ani.

Limbi străine: limba engleză - STANAG 3.3.3.3/2007

Studii: - Şcoala Militară Ofiţeri Infanterie, 1970, cu media 8,20;

- Academia Militară, Secţia arme întrunite, 1977, cu media 8,99;

- Curs postacademic, profil unic pentru toate armele, 1982, cu media 8,47;

- Curs de limba engleză, în Canada, 5 luni, 1993

Funcţii îndeplinite:

- 1970-1973, comandant pluton la Regimentul 12 Mecanizat;

- 1973-1975, comandant companie la Regimentul 30 Mecanizat;

- 1977-1978, ofiţer 3 (la şeful cercetării) la Divizia 4 Mecanizată;

- 1978-1980, comandant batalion infanterie la Regimentul 14 Mecanizat;

- 1980-1984, şef birou operaţii şi pregătire pentru luptă la Divizia 4 Mecanizată;

- 1984-1988, şef de stat major la Regimentul 17 Mecanizat (octombrie 1987-iunie1988 - împuternicit comandant al Regimentului 17 Mecanizat);

- 1988-1992, comandant al Regimentului 17 Mecanizat;

- de la 29.11.1992 îndeplineşte funcţia actuală.

Starea de sănătate: apt medical grupa a IV-a

Aprecierile de serviciu din perioada stagiului în grad: foarte bun/mediu

Alte detalii:

- specialitatea de clasă.........., în domeniul..........;

- documentul de acces la informaţii clasificate deţinut (tip, nivel, seria şi numărul);

- detaşarea la misiuni internaţionale;

- calificări relevante: permis de conducere, autorizări naţionale etc.

ANEXA Nr. 3 la norme

CRITERII

pentru analizarea, evaluarea şi ierarhizarea cadrelor militare în comisiile de selecţie

A. Criterii eliminatorii, conform prevederilor din fişa postului, pe care le au în vedere secretariatele tehnice pentru admiterea la analiză în cadrul comisiei de selecţie

a) studii de bază, absolvite la data analizării în comisia de selecţie

b) cursuri de carieră, absolvite la data analizării în comisia de selecţie

c) arma/specialitatea militară prevăzută în statul de organizare

d) stagiul în funcţii anterioare obligatorii

e) titluri de specialist de clasă

f) nivelul minim de cunoaştere a limbilor străine prevăzut în fişa postului

g) starea de sănătate

h) nivelul pregătirii fizice

B. Criterii cuantificabile de către membrii comisiilor de selecţie

Competenţele, aptitudinile şi potenţialul de dezvoltare evaluate în aprecierile de serviciu

Experienţa profesională impusă de cerinţele postului

Calificativele acordate în ultimii 3 ani

Opţiunile, recomandările şi datele suplimentare furnizate de comandanţii/şefii ierarhici, precum şi cele rezultate din memoriul original (recompense, distincţii, decoraţii, sancţiuni aflate în vigoare)

La analizarea cadrelor militare, comisiile de selecţie vor mai avea în vedere următoarele principii şi reguli:

1.  Estimarea potenţialului de evoluţie în carieră să fie corelată direct cu capacitatea profesională dovedită efectiv, în raport cu complexitatea şi importanţa funcţiilor îndeplinite.

2.  Potrivit principiului specializării, cadrele militare aflate în a doua parte a carierei, care au dobândit un înalt nivel de expertiză în anumite domenii, să aibă, pe cât posibil, continuitate în acelaşi domeniu sau în altele conexe, astfel încât să se poată valorifica experienţa acestora.

3.  Standardul minim de performanţă care permite îndeplinirea atribuţiilor postului în care vor fi încadraţi candidaţii analizaţi, în condiţii corespunzătoare, este apreciat cu nota 6.

4.  Se vor evita propuneri de înaintare în grad dacă, potrivit estimărilor făcute pe baza noii proiecţii de forţe ale armatei, gradul funcţiei nu se preconizează să se menţină la un nivel superior gradului deţinut.

5.  Studiile sau alte forme de pregătire care nu au relevanţă în raport cu specificul postului vizat nu se iau în calcul.

ANEXA Nr. 4 la norme

- Model -

Clasa/nivelul de clasificare

Exemplarul nr.

S.E...............

TABEL

cu cadrele militare care nu îndeplinesc în totalitate cerinţele minimale prevăzute în anexa nr. 3 paragrafele A si B la norme, sunt declarate „respins" si nu sunt analizate de comisia de selecţie în vederea:

.......................................................................................................*)

Nr. crt.

Gradul, arma

Vechimea în grad

Numele şi prenumele

Data naşterii

Funcţia şi unitatea

Standardul care nu a fost îndeplinit

Observaţii

Membrul comisiei de selecţie,

............................................................

(gradul)

............................................................

(numele, prenumele şi semnătura)

Secretarul comisiei de selecţie,

............................................................

(gradul)

............................................................

(numele, prenumele şi semnătura)

*) Se înscrie, după caz: - „promovării în funcţie şi înaintării în grad";

- „trecerii maiştrilor militari şi a subofiţerilor în corpul ofiţerilor".

ANEXA Nr. 5 la norme

- Model -

Clasa/nivelul de clasificare

Exemplarul nr.

S.E...............

TABEL

cu cadrele militare care îndeplinesc cerinţele minimale, admise pentru a fi analizate în cadrul comisiei de selecţie, şi punctajul acordat de membrii acesteia în vederea

........................................................................................................*)

Nr. crt.

Gradul, arma

Vechimea în grad

Numele şi prenumele

Data naşterii

Funcţia şi unitatea

Studii absolvite Data absolvirii

Punctajul acordat de membrii comisiei

Observaţii

..................................................

(gradul)

...............................................

(numele şi prenumele celui care face evaluarea)

*) Se înscrie, după caz: - „promovării în funcţie şi înaintării în grad";

- „trecerii maiştrilor militari şi a subofiţerilor în corpul ofiţerilor".

ANEXA Nr. 6 la norme

- Model -

Clasa/nivelul de clasificare

Exemplarul nr. ...

TABEL cu candidaţii selecţionaţi pentru........*)

Nr. crt.

Functia de încadrat

Candidaţi

Voturi membru „DA"

Observaţii (STANAG6001)

Funcţia în care este încadrat şi data numirii

în funcţie

Gradul, vechimea în grad, numele, prenumele şi anul naşterii

1.

2.

3.

............................................................

(gradul)

............................................................

(numele şi prenumele celui care face evaluarea)

*) Se înscrie, după caz: - „numirea în funcţie";

- „promovarea în funcţie şi înaintarea în gradul următor".

ANEXA Nr. 7 la norme

- Model -

Clasa/nivelul de clasificare

Exemplarul nr.

S.E...............

TABEL   CENTRALIZATOR

cu punctajul acordat şi clasamentul general al cadrelor militare evaluate în vederea.................*)

COMISIA DE SELECŢIE Nr. ....

Preşedinte: 1...................................................

Membri:

2............................................

3............................................

4.............................................

5............................................

6............................................

7............................................

8............................................

n............................................

Nr. crt.

Gradul, arma

Numele şi prenumele

celui evaluat

Punctajul acordat de către membrii comisiei de selecţie

Punctajul acordat în urma interviului

Punctaj general

1

n

Preşedintele Comisiei de selecţie nr. ....,

............................................................

(gradul)

............................................................

(numele, prenumele şi semnătura)

Secretarul comisiei,

............................................................

(gradul)

 ............................................................

(numele, prenumele şi semnătura)

*) Se înscrie, după caz: - „numirii/promovării în funcţie şi înaintării în gradul următor"; - „trecerii maiştrilor militari şi a subofiţerilor în corpul ofiţerilor".

ANEXA Nr. 8 la norme

- Model -

Clasa/nivelul de clasificare

Exemplarul nr.

S.E...............

TABEL

centralizator cu candidaţii analizaţi de Comisia de selecţie nr. 1 pentru

........................................................................................................*)

Nr. crt.

Gradul, numele şi prenumele

Nr. de voturi „DA" din totalul voturilor

Observaţii

1.

2.

3.

Preşedintele Comisiei de selecţie nr. 1 - pentru funcţiile de general/similar din Ministerul Apărării Naţionale,

............................................................

(gradul)

............................................................

(numele, prenumele şi semnătura)

*) Se înscrie, după caz: - „numirea în funcţie";

- „promovarea în funcţie şi înaintarea în grad";

- „acordarea gradului de general de brigadă".

ANEXA Nr. 9 la norme

- Model -

NESECRET

Exemplar unic

ROMANIA

MINISTERUL APĂRARII NAŢIONALE

Comisia de selecţie nr........- pentru funcţiile de.............a.........................

PROCES-VERBAL

Nr................din................

Incheiat astăzi, ....................., în şedinţa Comisiei de selecţie nr...................- pentru funcţiile de............................a.....................................................

Preşedintele comisiei de selecţie anunţă că la şedinţă participă toţi membrii comisiei şi declară şedinţa deschisă, cu următoarea ordine de zi:

1.  analizarea propunerilor privind.......................................................*) a unor..........................;

2.  analizarea propunerilor privind.......................................................*) a unor...........................

1. Se trece la analiza propunerilor privind..............................................*) a unor............................., conform documentelor anexate.

Propunerile se aprobă/se resping de către comisie cu ........................de voturi pentru şi ..... împotrivă.

2. Se trece la analiza propunerilor privind.....................................................*)a unor....................., conform documentelor anexate.

Propunerile se aprobă/se resping de către comisie cu.................................de voturi pentru şi...... împotrivă.

Ordinea de zi fiind epuizată, preşedintele comisiei de selecţie declară şedinţa închisă.

Pe timpul şedinţei, membrii comisiei au respectat întocmai regulile stabilite prin algoritmul de lucru al comisiei.

(Dacă nu s-au respectat, se consemnează regulile care s-au încălcat.)

Preşedintele comisiei de selecţie nr. .........-

pentru funcţiile de.....................a...........................,

................................................................................

Membrii Comisiei de selecţie nr..............

..............................................................

Secretarul Comisiei de selecţie nr. .............- pentru funcţiile de.............a.............,

............................................................................

*) Se înscrie, după caz: - „promovarea în funcţie şi înaintarea în grad";

- „trecerea în corpul ofiţerilor a maiştrilor militari şi a subofiţerilor".

ANEXA Nr. 10 la norme

- Model -

NESECRET

Exemplar unic

ROMANIA

MINISTERUL APĂRARII NAŢIONALE

Comisia de selecţie nr......- pentru funcţiile de.............a.........................

HOTĂRÂRE

privind

...................................................

...................................................

Comisia de selecţie nr..........- pentru funcţiile de.......................................a...................,

în temeiul art. 52 din Ghidul carierei militare, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 582/2001, şi al art......din Normele privind organizarea şi funcţionarea sistemului de selecţie şi ierarhizare în vederea evoluţiei în carieră a cadrelor militare din Ministerul Apărării Naţionale, 

având în vedere prevederile art. 1 din Hotărârea Consiliului Suprem de Apărare a Ţării nr. 154 din 15 noiembrie 2001 privind acordarea gradului de general de brigadă/similar unor colonei/comandori şi înaintarea în gradul următor a unor generali/similari din Ministerul Apărării Naţionale (paragraf utilizat numai în cazul acordării gradului de general sau înaintării în grad a unor generali),

emite prezenta hotărâre.

Art. 1. - Se ............*) cadrele militare selecţionate şi nominalizate pe primele locuri în tabelul centralizator cu punctajul acordat şi clasamentul general, anexa nr...........la Procesul-verbal nr..........

Art. 2. -Aprobă iniţierea demersurilor privind trecerea în corpul ofiţerilor a maiştrilor militari şi a subofiţerilor nominalizaţi în tabelul centralizator cu punctajul acordat şi clasamentul general, anexa nr....... la Procesul-verbal nr. .... .

Preşedintele Comisiei de selecţie nr. ...............-

pentru funcţiile de......................a...............,

.................................................................

Nr...........din data de................

*Se înscrie, după caz: - „numesc în funcţie/promovează în funcţie";

- „promovează în funcţie şi înaintează în gradul următor".

ANEXA Nr. 11 la norme

- Model -

Clasa/nivelul de clasificare

Exemplarul nr......

TABEL

cu candidaţii selecţionaţi de Comisia de selecţie nr.........pentru.................*)

Nr. crt.

Funcţia de încadrat/ Gradul în care se înaintează

Gradul, arma

Vechimea în grad

Numele şi prenumele

Data naşterii

Funcţia şi unitatea în care este încadrat

Observaţii

1.

2.

Preşedintele Comisiei de selecţie nr. ....,

......................................................................

(gradul)

......................................................................

(numele, prenumele şi semnătura)

Se înscrie, după caz: - „promovarea în funcţie şi înaintarea în grad";

- „trecerea maiştrilor militari şi a subofiţerilor în corpul ofiţerilor".


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 22/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 22 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 22/2010
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu