Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 233 din 26 martie 2003

pentru aprobarea Instructiunilor de organizare si desfasurare a procedurii de concesionare a fondului piscicol administrat de Compania Nationala de Administrare a Fondului Piscicol, prin licitatie publica deschisa cu preselectie

ACT EMIS DE: MINISTERUL AGRICULTURII, ALIMENTATIEI SI PADURILOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 230 din  4 aprilie 2003


SmartCity3


    In temeiul prevederilor Legii nr. 219/1998 privind regimul concesiunilor si ale Hotararii Guvernului nr. 216/1999 pentru aprobarea Normelor metodologice-cadru de aplicare a Legii nr. 219/1998 privind regimul concesiunilor,
    avand in vedere dispozitiile art. 12 alin. (1) din Legea nr. 192/2001 privind fondul piscicol, pescuitul si acvacultura, cu modificarile si completarile ulterioare,
    in temeiul art. 5 lit. A.j) din Hotararea Guvernului nr. 362/2002 privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor, cu modificarile si completarile ulterioare,

    ministrul agriculturii, alimentatiei si padurilor emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Instructiunile de organizare si desfasurare a procedurii de concesionare a fondului piscicol administrat de Compania Nationala de Administrare a Fondului Piscicol, prin licitatie publica deschisa cu preselectie, prevazute in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Conditiile si criteriile de participare la licitatiile ce vor fi organizate in vederea concesionarii fondului piscicol sunt inscrise in caietele de sarcini ce vor fi elaborate de Compania Nationala de Administrare a Fondului Piscicol in conformitate cu prevederile instructiunilor prevazute in prezentul ordin.
    Art. 3
    Comisia de licitatie privind concesionarea fondului piscicol, precum si Comisia de solutionare a contestatiilor vor fi numite de Compania Nationala de Administrare a Fondului Piscicol.
    Art. 4
    Pescuitul comercial la Marea Neagra se va face cu respectarea prevederilor Ordinului ministrului agriculturii, alimentatiei si padurilor nr. 422/2001 pentru aprobarea Regulamentului privind conditiile de desfasurare a activitatilor de pescuit comercial in apele Marii Negre, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 766 din 30 noiembrie 2001.
    Art. 5
    Compania Nationala de Administrare a Fondului Piscicol va duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
    Art. 6
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

               Ministrul agriculturii, alimentatiei si padurilor,
                                 Ilie Sarbu

    ANEXA 1

                               INSTRUCTIUNI
de organizare si desfasurare a procedurii de concesionare a fondului piscicol administrat de Compania Nationala de Administrare a Fondului Piscicol, prin licitatie publica deschisa cu preselectie

    In conformitate cu prevederile art. 14 din Legea nr. 192/2001, completata si modificata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 76/2002, se initiaza procedura de atribuire de catre Compania Nationala de Administrare a Fondului Piscicol a dreptului de pescuit in scop comercial si recreativ/sportiv, prin concesionare pe baza de licitatie publica.
    Procedura de concesionare se va desfasura prin licitatie publica deschisa cu preselectie, in baza dispozitiilor Legii nr. 219/1998 privind regimul concesiunilor si ale Hotararii Guvernului nr. 216/1999 pentru aprobarea Normelor metodologice-cadru de aplicare a Legii nr. 219/1998 privind regimul concesiunilor, si va avea loc la sediul Companiei Nationale de Administrare a Fondului Piscicol, din municipiul Bucuresti, bd. Carol I nr. 17, sectorul 2.
    Caietele de sarcini pentru realizarea concesiunii vor fi puse la dispozitie ofertantilor conform anuntului publicitar.

    I. Proceduri prealabile concesionarii
    Compania Nationala de Administrare a Fondului Piscicol va publica anuntul publicitar, conform prevederilor legale privind concesionarea fondului piscicol, in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, intr-un cotidian de circulatie nationala, in unul de circulatie locala si la sediul companiei si filialelor teritoriale, in conformitate cu art. 22 din Legea nr. 219/1998; va intocmi studiul de oportunitate si caietele de sarcini pentru fiecare sector.
    Continutul anuntului cu privire la candidaturi va cuprinde cele prevazute in art. 22 din Legea nr. 219/1998.
    Inainte de termenul de depunere a documentelor organizatorul licitatiei poate, la initiativa sa sau ca raspuns la vreo clarificare solicitata de oricare dintre licitanti, sa modifice continutul documentelor licitatiei, introducand amendamente.
    Amendamentele vor fi transmise in scris, prin posta, telex sau fax, tuturor achizitorilor documentelor licitatiei. Amendamentele devin parte componenta a documentelor licitatiei si sunt obligatorii pentru licitatie.
    Modificarile intervenite in caietul de sarcini al concesiunii, daca este cazul, ulterior publicarii anuntului publicitar pentru concesionarea fondului piscicol vor fi comunicate ofertantilor care au achizitionat caietul de sarcini, prin orice mijloace, inainte de data tinerii licitatiei.
    Pentru a da licitantilor posibilitatea introducerii in documente a prevederilor amendamentelor, organizatorul licitatiei poate prelungi data de inscriere a documentelor, dar nu mai mult de 10 zile de la data comunicarii ultimului amendament.

    II. Instructiuni privind organizarea si desfasurarea procedurii de concesionare
    II.1. Comisia de evaluare va fi stabilita prin decizie a directorului general al Companiei Nationale de Administrare a Fondului Piscicol, cu respectarea prevederilor art. 16 din Legea nr. 219/1998, si va fi compusa din 5 membri.
    II.2. Criteriile de preselectie a candidatilor care participa la licitatia publica deschisa cu preselectie sunt stabilite, in conformitate cu prevederile art. 22 - 25 din Legea nr. 219/1998, dupa cum urmeaza:
    A. Pescuit in scop comercial - persoane juridice:
    - sa fie persoana juridica legal constituita;
    - sa aiba in obiectul de activitate inscris la Oficiul registrului comertului activitatea de pescuit;
    - sa prezinte acte doveditoare privind situatia economico-financiara, inclusiv certificatele de atestare fiscala eliberate de titularii creantelor bugetare;
    - membrii asociatiei trebuie sa fie persoane fizice autorizate si atestate profesional in conditiile legii;
    - sa dispuna de mijloace tehnice legale specifice activitatii de pescuit;
    - in cadrul unor contracte anterioare cu Compania Nationala de Administrare a Fondului Piscicol nu au avut litigii imputabile solicitantilor sau nu au debite restante cu Compania Nationala de Administrare a Fondului Piscicol.
    B. Pescuit in scop recreativ/sportiv - asociatii:
    - actul constitutiv - statutul - care sa prevada in obiectul de activitate organizarea practicarii pescuitului recreativ/sportiv;
    - hotararea judecatoreasca cu mentiunea "definitiva si irevocabila";
    - certificat emis de judecatorie ca este inscrisa in registrul national al persoanelor juridice fara scop patrimonial, tinut de Ministerul Justitiei;
    - document de inregistrare fiscala;
    - dovezi privind achitarea obligatiilor fiscale catre toti creditorii bugetari, prin prezentarea certificatelor de atestare fiscala - in original -, eliberate de titularii acestor creante bugetare, cat si privind achitarea obligatiilor catre Compania Nationala de Administrare a Fondului Piscicol;
    - mandat de reprezentare emis de asociatia de pescari sportivi legal constituita.
    Licitatia publica deschisa cu preselectie se desfasoara la ora, data si adresa prevazute in anuntul publicitar, la care pot participa candidatii care au achitat caietul de sarcini, au depus documentele de participare si fac dovada constituirii garantiei de participare in cuantumurile valorice si sub formele precizate in caietul de sarcini.
    Documentele de participare se depun in plicuri sigilate si semnate, conform art. 15 din Legea nr. 219/1998, pana la data si ora prevazute in anuntul publicitar, la secretariatul directorului general al Companiei Nationale de Administrare a Fondului Piscicol. Pe plic vor fi mentionate datele de identificare a candidatului (numele, prenumele/denumirea, domiciliul/sediul, nr. de telefon si fax), datele de identificare a concesiunii, asa cum este precizat in caietul de sarcini.
    Caietele de sarcini se pun in vanzare imediat dupa aparitia anuntului publicitar.
    Termenul limita de depunere a candidaturilor este cu cel mult 3 zile inainte de data deschiderii licitatiei.
    Valabilitatea ofertei este de maximum 20 de zile de la data aparitiei anuntului publicitar.
    Neprezentarea candidatilor la ora si data prevazute in anuntul publicitar conduce la eliminarea acestora de la licitatie.
    Pentru participarea la licitatie, in termenul prevazut in anuntul publicitar candidatii au obligatia sa depuna la adresa prevazuta in acesta doua plicuri sigilate cu documentele solicitate in caietul de sarcini.
    II.3. Documente de participare la licitatie:
    Pentru participarea la licitatia publica deschisa cu preselectie candidatii depun la sediul Companiei Nationale de Administrare a Fondului Piscicol urmatoarele documente:
    1. dovada privind depunerea garantiei de participare;
    2. dovada privind achitarea pretului caietului de sarcini;
    3. imputernicirea acordata persoanei care reprezinta ofertantul la licitatie, care trebuie sa fie in original;
    4. documentele care certifica identitatea si calitatea ofertantului.
    4.1. Documentele care certifica identitatea si calitatea ofertantului - societate comerciala sunt:
    a) copii legalizate de pe actele constitutive (statut, contract sau act constitutiv), inclusiv de pe actele aditionale relevante, de pe certificatul de inregistrare fiscala si de pe certificatul de inmatriculare eliberat de Oficiul registrului comertului;
    b) scrisoare de bonitate financiara, eliberata de o banca romana;
    c) dovezi privind achitarea obligatiilor fiscale catre toti creditorii bugetari, prin prezentarea certificatelor de atestare fiscala - in original -, eliberate de titularii acestor creante bugetare, astfel:
    (i) directia generala a finantelor publice;
    (ii) casa de pensii;
    (iii) agentia judeteana pentru ocuparea fortei de munca;
    (iv) casa de asigurari de sanatate;
    (v) consilii locale, judetene, municipale sau orasenesti;
    d) declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, potrivit careia societatea comerciala nu se afla in reorganizare judiciara sau in incapacitate de plata;
    e) declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, potrivit careia societatea comerciala nu are datorii fata de Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor si nici catre Compania Nationala de Administrare a Fondului Piscicol;
    f) dovada privind dotarea cu mijloace tehnice necesare practicarii activitatii de pescuit in scop comercial a ofertantului, prin prezentarea urmatoarelor documente: acte de proprietate a mijloacelor tehnice, facturi, contracte de vanzare-cumparare, contracte de leasing, acte de donatie, contracte de prestari de servicii, contracte de asociere in participatiune, contracte de inchiriere - in copie legalizata, potrivit prevederilor caietului de sarcini;
    g) ultima inventariere oficiala a mijloacelor tehnice din dotare.
    4.2. Documentele care certifica identitatea si calitatea ofertantului - asociatie legal constituita in vederea practicarii pescuitului in scop comercial sunt:
    a) dovada privind constituirea legala a asociatiei si a inscrierii acesteia in Registrul asociatiilor si fundatiilor;
    b) dovezi privind achitarea obligatiilor fiscale catre toti creditorii bugetari, prin prezentarea certificatelor de atestare fiscala - in original -, eliberate de titularii acestor creante bugetare, pentru societati comerciale, din cadrul asociatiei, dupa caz, astfel:
    (i) directia generala a finantelor publice;
    (ii) casa de pensii;
    (iii) agentia judeteana pentru ocuparea fortei de munca;
    (iv) casa de asigurari de sanatate;
    (v) consilii locale, judetene, municipale sau orasenesti;
    c) dovada inregistrarii fiscale;
    d) declaratie semnata de reprezentantul legal, potrivit careia asociatia nu se afla in dizolvare sau lichidare;
    e) dovada privind dotarea cu mijloace tehnice necesare practicarii activitatii de pescuit in scop comercial a ofertantului, prin prezentarea urmatoarelor documente: acte de proprietate, facturi, contracte de vanzare-cumparare, contracte de leasing, acte de donatie, contracte de prestari de servicii, contracte de asociere in participatiune, contracte de inchiriere - in copie legalizata, potrivit prevederilor caietului de sarcini.
    Candidatii care nu au depus toate documentele cu respectarea conditiilor de forma si de continut cerute prin caietul de sarcini, precum si cei care nu au fost prezenti la momentul inceperii licitatiei vor fi exclusi.
    Solicitantul trebuie sa analizeze toate instructiunile din caietul de sarcini. In cazul in care solicitantul nu reuseste sa dea toate informatiile cerute prin caietul de sarcini sau prezinta informatii neconforme cu acesta, se considera ca va fi riscul sau si poate conduce la respingerea candidaturii sale. In cazul in care se constata modificari sau nu se respecta in intregime instructiunile, candidatura poate fi respinsa.
    Prezentarea pe propria raspundere a unor declaratii false da dreptul Companiei Nationale de Administrare a Fondului Piscicol sa excluda candidatul din orice faza a procedurii sau, dupa caz, sa rezilieze eventualul contract incheiat cu respectivul, urmand reluarea procedurii.
    Membrii comisiei de evaluare si candidatii sau reprezentantii acestora vor fi prezenti la data, ora si locul anuntate pentru deschiderea plicurilor.
    Presedintele Comisiei de evaluare va deschide numai plicurile candidatilor prezenti.
    Documentele de participare la licitatie ale fiecarui candidat vor fi semnate pe verso de catre toti membrii Comisiei de evaluare si contrasemnate de ceilalti candidati, in ordinea deschiderii plicurilor. Pe fiecare plic presedintele comisiei de evaluare va mentiona cate file contine acesta si se va confirma, prin semnatura, de catre ceilalti membri ai comisiei, precum si de catre toti candidatii.
    Comisia de evaluare va analiza documentele privind criteriile de preselectie pentru participarea la licitatie, depuse de fiecare candidat.
    Comisia de evaluare va intocmi un proces-verbal ce va consemna documentele prezentate de candidati si hotararea de continuare a procedurii de concesionare numai cu acei candidati care au depus documentele, asa cum sunt stabilite in prezentele instructiuni si in caietul de sarcini privind criteriile de preselectie. Candidatii selectati capata din acest moment statutul de ofertanti. Procesul-verbal se va intocmi intr-un exemplar pentru comisie si cate unul pentru fiecare candidat. Procesul-verbal va fi semnat de membrii comisiei de evaluare si de catre toti candidatii si le va fi inmanat acestora in cadrul sedintei.
    Vor fi exclusi de la licitatie candidatii care nu se incadreaza in criteriile de preselectie stabilite in prezentele instructiuni si in caietul de sarcini, precum si cei care nu au fost prezenti la momentul inceperii licitatiei.
    Candidatilor exclusi li se vor restitui plicurile cu documentele de participare la licitatie, nedesfacute.
    Presedintele Comisiei de licitatie va deschide plicurile continand documentele de participare la licitatie ale ofertantilor acceptati.
    Redeventa oferita de concesionarii potentiali va fi in mod obligatoriu, sub sanctiunea eliminarii de la licitatie, mai mare sau egala cu cea minima propusa de concedent in caietul de sarcini al concesiunii.
    Presedintele Comisiei de licitatie va stabili castigatorul pe baza de punctaj.
    In cazul prezentarii unui singur candidat sau al selectarii unui singur ofertant, licitatia se va relua conform prevederilor prezentelor instructiuni, organizandu-se o a doua licitatie publica. Daca nici la cea de-a doua licitatie nu a fost desemnat un castigator, concedentul va decide initierea procedurii de negociere directa, in conditiile legii.
    Adjudecarea licitatiei se consemneaza in procesul-verbal intocmit intr-un exemplar pentru comisie si cate un exemplar pentru fiecare ofertant, care este semnat de membrii Comisiei de licitatie, de castigator, precum si de catre ceilalti ofertanti care au participat la licitatia publica deschisa cu preselectie.
    Comisia de licitatie va inmana procesul-verbal de adjudecare atat ofertantului in favoarea caruia s-a adjudecat licitatia, cat si celorlalti ofertanti la licitatie.
    Garantia de participare constituita de castigator se retine de catre organizator. Garantia ofertantului declarat castigator se retine cu titlu de daune-interese in urmatoarele situatii:
    a) cand s-a retras din sedinta de licitatie dupa deschiderea plicurilor continand documentele de participare la licitatie;
    b) cand a refuzat semnarea procesului-verbal de adjudecare;
    c) cand a refuzat semnarea contractului de concesionare in conditiile de baza impuse de caietul de sarcini si procesul-verbal de adjudecare, in termen de maximum 30 de zile lucratoare de la data procesului-verbal de licitatie.
    Licitatia se anuleaza in conditiile prevazute la alineatul anterior, lit. b) si c), urmand a se relua in maximum 45 de zile calendaristice.
    Organizatorul licitatiei este obligat sa restituie celorlalti ofertanti garantia de participare in termen de pana la 7 zile de la desemnarea castigatorului licitatiei.
    Garantia nu se restituie ofertantilor care au facut declaratii false, sumele fiind retinute cu titlu de daune-interese.
    In termen de 5 zile de la primirea procesului-verbal, ofertantii pot face contestatii, in scris, la sediul Companiei Nationale de Administrare a Fondului Piscicol, cu privire la modul in care au fost respectate dispozitiile prevazute de caietul de sarcini.
    Eventualele contestatii se solutioneaza de Comisia de solutionare a contestatiilor, formata din 3 membri numiti de Compania Nationala de Administrare a Fondului Piscicol, in termen de maximum 10 zile calendaristice de la data depunerii acestora, si se comunica petentului prin grija organizatorului licitatiei, precum si a concedentului.
    In cazul in care Comisia de solutionare a contestatiilor hotaraste, in urma analizarii contestatiei, ca aceasta este intemeiata, transmite aceasta hotarare concedentului, care decide anularea licitatiei si va organiza o noua licitatie.
    Atat procedura de licitatie, cat si contractul de concesiune sunt supuse dispozitiilor legii romane.
    Dupa emiterea hotararii Comisiei de solutionare a contestatiei nu se mai admit alte contestatii.

    III. Incheierea contractului de concesiune
    Comisia de licitatie, dupa desemnarea ofertantului castigator, va negocia cu acesta clauzele contractului de concesiune; conditiile din caietul de sarcini sunt clauze obligatorii ale contractului de concesiune.
    In cazul in care decizia de desemnare a ofertantului declarat castigator ramane valabila, acesta, in termen de maximum 30 de zile de la data incheierii procesului-verbal de adjudecare a licitatiei, va transforma scrisorile de garantie bancara in ordine de plata in contul Companiei Nationale de Administrare a Fondului Piscicol.
    Contractul de concesiune se incheie in termen de maximum 30 de zile de la data incheierii procesului verbal de adjudecare a licitatiei.
    Contractul de concesiune se intocmeste in doua exemplare originale, unul pentru concesionar si unul pentru concedent, si va fi semnat de reprezentantii legali ai Companiei Nationale de Administrare a Fondului Piscicol. Continutul contractului va fi redactat in conformitate cu prevederile Legii nr. 192/2001, ale Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 76/2002 si cu prevederile prezentelor instructiuni, ale caietului de sarcini si ale ofertei declarate castigatoare. Exemplarul care ramane la concedent va fi semnat si de expertul care l a intocmit, seful biroului concesionare, directorul Directiei de administrare a fondului piscicol, seful biroului juridic si de directorul Directiei economice. Contractul de concesiune va purta pe fiecare pagina semnatura si stampila directorului general al Companiei Nationale de Administrare a Fondului Piscicol.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 233/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 233 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu