Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 257 din 19 aprilie 2004

privind componenta Comisiei de atestare a agentilor economici in activitatea de exploatare forestiera si aprobarea Regulamentului privind organizarea si functionarea Comisiei de atestare a agentilor economici in activitatea de exploatare forestiera

ACT EMIS DE: MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 392 din  4 mai 2004


SmartCity3


    In temeiul art. 3 din Regulamentul de vanzare a masei lemnoase de catre detinatorii de fond forestier proprietate publica, catre agentii economici, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 85/2004,
    in baza art. 9 alin. (6) din Hotararea Guvernului nr. 409/2004 privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale,

    ministrul agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Componenta Comisiei de atestare a agentilor economici in activitatea de exploatare forestiera este prevazuta in anexa nr. 1*) care face parte integranta din prezentul ordin.
------------
    *) Anexa nr. 1 la prezentul ordin se comunica celor interesati.

    Art. 2
    Se aproba Regulamentul privind organizarea si functionarea Comisiei de atestare a agentilor economici in activitatea de exploatare forestiera, prevazut in anexa nr. 2 care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 3
    La data intrarii in vigoare a prezentului ordin se abroga Ordinul ministrului apelor, padurilor si protectiei mediului nr. 70/1999, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 95 din 5 martie 1999.
    Art. 4
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

         Ministrul agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale,
                                Ilie Sarbu

    ANEXA 2

                                REGULAMENT
privind organizarea si functionarea Comisiei de atestare a agentilor economici in activitatea de exploatare forestiera

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    (1) Prezentul regulament stabileste modul de organizare si functionare a Comisiei de atestare a agentilor economici care au ca obiect de activitate exploatarea masei lemnoase pe picior, indiferent de natura proprietatii asupra fondului forestier, procedura, conditiile si criteriile de atestare conform unei metodologii unitare.
    (2) Comisia de atestare a agentilor economici in activitatea de exploatare forestiera, denumita in continuare comisia, este singura abilitata sa emita certificate de atestare pentru agentii economici persoane juridice care solicita atestarea in conditiile prezentului regulament.
    Art. 2
    Obtinerea certificatului de atestare emis de catre comisie este obligatorie pentru persoanele juridice care desfasoara activitatea de exploatare forestiera si care participa, potrivit legii, la licitatiile sau negocierile pentru cumpararea de masa lemnoasa pe picior sau pentru efectuarea prestarii de servicii de exploatare a masei lemnoase pe picior.
    Art. 3
    In sensul prezentului regulament, urmatorii termeni se definesc astfel:
    a) certificatul de atestare/reatestare - documentul emis in conditiile prevazute de prezentul regulament, care da dreptul posesorului acestuia sa participe la licitatiile sau negocierile pentru cumpararea de masa lemnoasa pe picior si/sau sa efectueze prestari de servicii de exploatare a masei lemnoase pe picior;
    b) atestare - obtinerea certificatului de atestare in conditiile prevazute de prezentul regulament;
    c) reatestare - obtinerea certificatului de reatestare de catre agentul economic care anterior obtinerii acestuia a fost atestat pentru activitatea de exploatare forestiera;
    d) revizuire - corectarea de catre comisie a capacitatii anuale de exploatare forestiera pentru care a fost atestat/reatestat un agent economic. Corectarea se face in functie de modul de indeplinire de catre agentul economic a criteriilor de atestare la data revizuirii sau in cazul in care conditiile si criteriile de atestare au suferit modificari datorita schimbarii cadrului legal pe perioada de valabilitate a certificatului de atestare/reatestare.

    CAP. 2
    Organizarea si functionarea comisiei de atestare

    Art. 4
    Membrii comisiei isi pastreaza calitatea de angajat al institutiei de la care provin.
    Art. 5
    Activitatea comisiei este condusa de un presedinte si un vicepresedinte, alesi prin vot secret dintre membrii acesteia la prima sedinta de lucru care va avea loc in maximum 10 zile de la data intrarii in vigoare a prezentului regulament.
    Art. 6
    Secretariatul comisiei este asigurat de Asociatia Patronala a Forestierilor din Romania - ASFOR.
    Art. 7
    (1) Comisia functioneaza regulamentar in prezenta presedintelui sau a vicepresedintelui, iar in lipsa acestora, a unui membru delegat de presedinte si a unui numar de minimum 6 membri.
    (2) Hotararile comisiei sunt legale daca se iau prin votul a cel putin 5 membri. Voturile membrilor vor fi inregistrate nominal in procesul-verbal al sedintei.
    Art. 8
    Atributiile comisiei sunt urmatoarele:
    a) examinarea cererilor si documentelor prezentate pentru atestare si emiterea hotararii asupra indeplinirii conditiilor de atestare;
    b) eliberarea certificatului de atestare/reatestare agentilor economici care indeplinesc conditiile prevazute de prezentul regulament;
    c) respingerea cererilor de atestare/reatestare ale agentilor economici care nu indeplinesc conditiile prevazute de prezentul regulament, cu motivarea respingerii si comunicarea motivarii, solicitantilor, prin secretariatul comisiei;
    d) analizarea si luarea hotararii asupra propunerilor de inlocuire a membrilor care nu isi indeplinesc atributiile prevazute de prezentul regulament, formulate de presedintele comisiei;
    e) revizuirea, retragerea sau anularea, dupa caz, a certificatelor de atestare/reatestare, in conditiile legii;
    f) stabilirea tarifelor de atestare/reatestare;
    g) verificarea activitatii secretariatului comisiei.
    Art. 9
    Atributiile presedintelui comisiei sunt urmatoarele:
    a) aprobarea graficelor cu programarea sedintelor comisiei, la propunerea secretariatului;
    b) semnarea, in conformitate cu hotararile comisiei, a certificatelor de atestare/reatestare sau, dupa caz, a comunicarilor de respingere a cererilor de atestare/reatestare, cu motivatia aferenta;
    c) urmarirea prezentei si activitatii membrilor comisiei la sedintele acesteia;
    d) formularea propunerii de inlocuire a membrilor comisiei care nu isi indeplinesc atributiile prevazute de prezentul regulament;
    e) informarea, la cerere, a autoritatii publice centrale care raspunde de silvicultura, a autoritatii publice sub a carei autoritate se desfasoara exploatarea masei lemnoase, inclusiv a federatiei sindicatelor din silvicultura si a federatiei sindicatelor din industria lemnului, despre modul de desfasurare a activitatii comisiei si despre hotararile luate;
    f) aprobarea documentelor financiare care privesc activitatea comisiei;
    g) delegarea competentei de conducere a sedintei unui alt membru al comisiei;
    h) intocmirea procesului-verbal de sedinta si consemnarea modului in care se desfasoara lucrarile comisiei.
    Art. 10
    Vicepresedintele comisiei exercita atributiile presedintelui in lipsa acestuia si il informeaza despre actiunile intreprinse, in urmatoarea sedinta a comisiei.
    Art. 11
    Atributiile membrilor comisiei:
    a) participarea la sedintele comisiei si exercitarea dreptului de vot la adoptarea hotararilor acesteia;
    b) analizarea cererilor de atestare/reatestare si a documentatiilor aferente, prezentate de agentii economici;
    c) semnarea proceselor-verbale intocmite in cadrul sedintei la care a participat;
    d) solicitarea consemnarii in procesele-verbale ale sedintelor a opiniilor si punctelor de vedere divergente proprii fata de hotararile adoptate.
    Art. 12
    Drepturile si obligatiile membrilor comisiei:
    a) sa anunte conducerea comisiei, cu cel mult 5 zile lucratoare inainte de data sedintei de lucru programata, despre neparticiparea la sedinta de lucru si motivarea neparticiparii;
    b) sa beneficieze de indemnizatia de sedinta, precum si de contravaloarea cheltuielilor de deplasare si de cazare, pe baza de decont, pentru participarea la sedintele de lucru.
    Art. 13
    Atributiile secretariatului comisiei:
    a) primirea cererilor cu documentatiile aferente depuse de agentii economici;
    b) intocmirea graficului de sedinte, pe care-l supun spre aprobare presedintelui comisiei;
    c) pregatirea sedintelor si asigurarea logisticii necesare desfasurarii acestora;
    d) redactarea certificatului de atestare/reatestare si prezentarea acestuia spre semnare presedintelui comisiei;
    e) intocmirea comunicarilor catre agentii economici carora li s-au respins cererile de atestare/reatestare, precizarea motivelor de respingere si prezentarea acestora pentru semnare presedintelui comisiei;
    f) reactualizarea, in termen de 7 zile calendaristice dupa fiecare sedinta a comisiei, a listei agentilor economici atestati/reatestati, in ordine alfabetica pe suport electronic, precum si a celor respinsi, cu toate datele aferente, in conformitate cu evidenta dosarelor inregistrate de secretariat si prezentate comisiei.
    g) arhivarea dosarelor care au fost analizate de comisie;
    h) pregatirea sedintelor comisiei;
    i) comunicarea catre agentii economici a retragerii sau a anularii, dupa caz, a certificatului de atestare, in baza hotararii comisiei;
    j) comunicarea informatiilor solicitate de catre agentii economici interesati, pentru intocmirea documentatiilor aferente cererilor de atestare/reatestare.

    CAP. 3
    Criterii de atestare

    Art. 14
    Hotararea comisiei se va lua pe baza urmatoarelor criterii:
    a) agentul economic este persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul exploatarilor forestiere;
    b) este respectat gradul de incadrare cu personal tehnic de specialitate prevazut pentru executarea lucrarilor de exploatari forestiere, conform anexei nr. 2 la prezentul regulament;
    c) exista dotarea tehnica cu utilaje si echipamente de lucru specifice, necesara pentru realizarea lucrarilor de exploatari forestiere, la nivelul volumului solicitat, conform anexei nr. 3 la prezentul regulament.

    CAP. 4
    Documentele necesare pentru atestare/reatestare

    Art. 15
    (1) In vederea obtinerii certificatului de atestare/reatestare, persoanele juridice au obligatia de a depune la secretariatul comisiei documentatia care trebuie sa cuprinda urmatoarele:
    a) cererea de atestare/reatestare, intocmita conform modelului prezentat in anexa nr. 1 la prezentul regulament;
    b) statutul sau actul constitutiv din care sa rezulte ca in obiectul de activitate este prevazuta activitatea de exploatare forestiera, cod CAEN 0201, in copie;
    c) actul sau autorizatia de functionare a agentului economic, in copie: sentinta civila, incheierea judecatorului delegat de pe langa oficiul registrului comertului, autorizatia consiliului local si altele asemenea;
    d) certificatul de inmatriculare la oficiul registrului comertului, in copie;
    e) situatia asigurarii cu personal de specialitate pentru activitatea de exploatare a lemnului, semnata de conducatorul societatii conform modelului prezentat in anexa nr. 2 la prezentul regulament.
    Agentii economici care solicita atestare/reatestare vor prezenta comisiei diplomele de absolvire/licenta in copie si adeverinta eliberata de inspectoratul teritorial de munca sau copii legalizate ale contractelor de munca, inregistrate la inspectoratul teritorial de munca, pentru personalul cu studii medii si superioare de specialitate.
    Agentul economic atestat/reatestat care nu mai are angajat personalul de specialitate pentru care a fost atestat/reatestat va anunta, in scris, comisia despre aceasta, in termen de cel mult 10 zile calendaristice de la data ivirii situatiei. Neanuntarea in termenul mentionat conduce la anularea certificatului de atestare/reatestare;
    f) situatia asigurarii cu utilaje active specifice pentru desfasurarea activitatii de exploatare forestiera si transport tehnologic al lemnului, si anume: ferastraie mecanice, tractoare forestiere, funiculare, capacitati de cazare, mijloace de transport, echipamente si mijloace pentru protectia muncii si pentru paza contra incendiilor, conform modelului prezentat in anexa nr. 3 la prezentul regulament, insotita de urmatoarele documente ale firmei: fisa de la ultimul inventar al patrimoniului, autentificata de reprezentantul economic al societatii, copiile facturilor autentificate de reprezentantul economic al firmei, pentru conformitate cu originalul, acte de vanzare-cumparare autentificate la notariat si altele asemenea;
    g) situatia contractarii masei lemnoase pe picior in perioada ultimei atestari, daca se solicita reatestare sau majorarea capacitatii atestate, conform modelului prezentat in anexa nr. 4 la prezentul regulament;
    h) calculul capacitatii anuale de exploatare forestiera;
    i) copia cazierului tehnic de exploatare a masei lemnoase, completat la zi, numai pentru societatile care solicita reatestarea sau majorarea capacitatii atestate.
    (2) Documentatiile se depun la secretariatul comisiei, prin posta sau prin delegat. Programarea la comisie se va face in ordinea inregistrarii documentatiilor, cu respectarea unei perioade de minimum 3 zile lucratoare pana la data programarii sedintei.
    Art. 16
    (1) Prezentarea incompleta a documentelor prevazute la art. 15 determina respingerea cererii agentului economic respectiv.
    (2) Prezentarea de date incomplete, eronate sau false in documentele prevazute la art. 15 determina respingerea cererii de atestare/reatestare sau anularea certificatului de atestare/reatestare emis, dupa caz.

    CAP. 5
    Procedura de atestare/reatestare

    Art. 17
    Procedura de atestare/reatestare se desfasoara in urmatoarele etape:
    a) analiza documentatiilor inregistrate si prezentate de secretariat, pentru agentii economici care solicita reatestare. In anumite situatii, presedintele comisiei poate sa solicite ca analiza sa se faca in prezenta conducerii agentilor economici sau a imputernicitilor acestora;
    b) analiza documentatiilor inregistrate si prezentate de secretariat, pentru agentii economici care solicita atestare initiala ori suplimentarea volumului fata de un atestat valabil. Aceasta analiza se face in prezenta conducatorului societatii solicitante sau a unui imputernicit din personalul tehnic de specialitate al societatii respective;
    c) deliberarea comisiei pentru eliberarea certificatelor de atestare/reatestare sau de respingere a cererilor, cu precizarea motivelor care au condus la aceasta decizie.
    Art. 18
    Comisia este obligata sa analizeze, sa decida si sa comunice fiecarui agent economic hotararea adoptata privind eliberarea certificatului de atestare/reatestare sau comunicarea de respingere a cererii, motivata, in conditiile prevazute in prezentul regulament.
    Art. 19
    Datele stabilite pentru sedintele de atestare, potrivit graficului de sedinte aprobat de presedintele comisiei, precum si programarea solicitantilor pentru discutii si sustinerea cererilor de atestare/reatestare vor fi comunicate solicitantilor de catre secretariatul comisiei.
    Art. 20
    (1) Concluziile analizelor si hotararile adoptate de comisie vor fi consemnate in procese-verbale de sedinta, fiind semnate de toti membrii prezenti.
    (2) Procesele-verbale si alte date necesare privind agentii economici vor fi inregistrate intr-un registru.
    (3) Procesele-verbale si registrele prevazute la alin. (2) se arhiveaza la secretariatul comisiei pe o perioada de 2 ani dupa data expirarii valabilitatii certificatelor de atestare emise in baza hotararilor comisiei consemnate in acestea.
    Art. 21
    (1) Membrii comisiei poarta intreaga raspundere pentru hotararile luate.
    (2) Hotararile comisiei cu privire la atestarea, reatestarea ori respingerea cererilor de atestare sunt aduse la cunostinta celor interesati de catre secretariatul comisiei.
    Art. 22
    (1) Certificatele de atestare/reatestare a agentilor economici se intocmesc conform modelului prezentat in anexa nr. 5 la prezentul regulament.
    (2) Certificatele de atestare/reatestare se elibereaza pentru o perioada de 2 ani, cu obligatia agentului economic de a solicita reatestarea inainte de expirarea acestei perioade. In cazurile in care conditiile si criteriile de atestare au suferit modificari dupa atestare, agentul economic are obligatia sa solicite revizuire sau reatestare, in termen de 10 zile lucratoare de la schimbarea conditiilor initiale.
    (3) In urma sesizarilor primite sau din oficiu, comisia reevalueaza indeplinirea conditiilor si criteriilor de atestare de catre agentul economic respectiv, caruia ii solicita documentele necesare, si retrage certificatul de atestare/reatestare emis, daca este cazul.
    (4) Agentul economic caruia i s-au solicitat documente in conditiile prevazute la alin. (3) este obligat sa le puna la dispozitia secretariatului comisiei in termen de cel mult 15 zile de la data solicitarii.
    (5) Nepunerea la dispozitia secretariatului comisiei a documentelor in conditiile prevazute la alin. (4) atrage retragerea certificatului de atestare existent.
    (6) Revizuirea, retragerea sau anularea, dupa caz, a certificatului de atestare/reatestare se va comunica in termen de 48 de ore catre detinatorii de fond forestier proprietate publica de catre secretariatul comisiei.
    (7) In cazul pierderii certificatului de atestare/reatestare, la solicitarea agentilor economici, comisia poate elibera un duplicat al acestuia, in baza anuntarii pierderii intr-un cotidian central.

    CAP. 6
    Dispozitii finale

    Art. 23
    Evidenta si gestionarea fondurilor rezultate din activitatea de atestare a agentilor economici pentru exploatari forestiere se asigura de catre Asociatia Patronala a Forestierilor din Romania - ASFOR, in conformitate cu protocolul incheiat intre autoritatea publica centrala care raspunde de silvicultura si Asociatia Patronala a Forestierilor din Romania - ASFOR.
    Art. 24
    Certificatele de atestare/reatestare eliberate anterior datei intrarii in vigoare a prezentului ordin sunt valabile pana la data expirarii lor.
    Art. 25
    Eventualele contestatii la hotararile comisiei se vor solutiona conform legii.
    Art. 26
    Anexele nr. 1 - 5 fac parte integranta din prezentul regulament.

    ANEXA 1
    la regulament

    Agentul economic ........................
                     (denumire, telefon, fax)
    Nr. ............ din ....................

                        CERERE DE ATESTARE/REATESTARE
                          Nr. ...... din ...........

    Subscrisa .................................................................,
                      (denumirea agentului economic si forma juridica)
cu sediul in ...............................................,
                 (localitatea, judetul, strada nr. etc.)
telefon ................., infiintata prin .....................................
                                                (tipul, nr., data emiterii)
si inregistrata la oficiul registrului comertului ................. la nr. ................., solicit eliberarea certificatului de atestare pentru executia de lucrari de exploatari forestiere. In sustinerea prezentei cereri declar pe propria raspundere urmatoarele elemente cu privire la situatia actuala a societatii:
    1. Date generale:
    - actul constitutiv (statut, contract de asociere);
    - vechimea in activitatea de exploatare forestiera ......... ani;
    - cod SIRUES .................;
    - codul fiscal .................;
    - capitalul social subscris .................;
    - banca ................. .
    2. Obiectul de activitate principal ......................, secundar ....................... .
    3. Masa lemnoasa pe picior exploatata in ultimii 2 ani .......... mc.
    4. Volumul anual de exploatat ................. mc.
    5. Numarul total de salariati ................., din care:
    a) personal de specialitate in domeniul silviculturii sau exploatarii forestiere:
    - ingineri .................;
    - tehnicieni .................;
    - muncitori calificati .................;
    b) muncitori necalificati ............... .
    6. Baza materiala proprie (numar):
    - ferastraie mecanice .................;
    - tractoare forestiere .................;
    - tractoare universale .................;
    - incarcatoare (IFRON) .................;
    - funiculare .................;
    - autovehicule speciale pentru transportul materialelor lemnoase, cu o capacitate totala de ........... tone;
    - animale de munca .................;
    - altele (mijloace de lucru) ............... .
    7. Datorii la alti agenti economici:
    Cunosc prevederile regimului silvic in domeniul exploatarii forestiere si transportului masei lemnoase si ma angajez sa asigur instruirea continua a angajatilor in vederea cunoasterii si respectarii acestor prevederi.
    Anexez la prezenta cerere documentele prevazute de art. 15 alin. (1) din Regulamentul privind organizarea si functionarea Comisiei de atestare a agentilor economici in activitatea de exploatare forestiera, aprobat prin Ordinul ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr. 257/2004.

                     Semnatura autorizata si stampila
                     ................................

    ANEXA 2*)
    la regulament

    *) Anexa nr. 2 la regulament este reprodusa in facsimil.

    Agentul economic ...........................

                                  SITUATIA
asigurarii cu personal de specialitate pentru activitatea de exploatare a lemnului

 ______________________________________________________________________________
|Nr. |    Numele si   |Data     |Functia |Pregatirea de |   Vechimea (ani)     |
|crt.|    prenumele   |nasterii |        |specialitate  |______________________|
|    |                |         |        |              |     in      |   in   |
|    |                |         |        |              |specialitate |unitate |
|____|________________|_________|________|______________|_____________|________|
| 0  |        1       |    2    |    3   |      4       |       5     |    6   |
|____|________________|_________|________|______________|_____________|________|
|____|________________|_________|________|______________|_____________|________|
|____|________________|_________|________|______________|_____________|________|
|____|________________|_________|________|______________|_____________|________|
|____|________________|_________|________|______________|_____________|________|
|____|________________|_________|________|______________|_____________|________|
|____|________________|_________|________|______________|_____________|________|
|____|________________|_________|________|______________|_____________|________|
|____|________________|_________|________|______________|_____________|________|
|____|________________|_________|________|______________|_____________|________|
|____|________________|_________|________|______________|_____________|________|
|____|________________|_________|________|______________|_____________|________|
|____|________________|_________|________|______________|_____________|________|
|____|________________|_________|________|______________|_____________|________|
|____|________________|_________|________|______________|_____________|________|
|____|________________|_________|________|______________|_____________|________|
|____|________________|_________|________|______________|_____________|________|
|____|________________|_________|________|______________|_____________|________|
|____|________________|_________|________|______________|_____________|________|
|____|________________|_________|________|______________|_____________|________|
|____|________________|_________|________|______________|_____________|________|
|____|________________|_________|________|______________|_____________|________|

    NOTA:
    La reatestare, pentru personalul cu pregatire medie si superioara, se va prezenta copie de pe diploma si copie de pe cartea de munca.
    Agentii economici care nu au mai fost atestati si cei reatestati, care angajeaza alt personal de specialitate vor prezenta comisiei diplomele si cartile de munca in original pentru personalul cu studii medii si superioare.

           Data completarii            Semnatura autorizata si stampila
        ......................       ....................................

    ANEXA 3*)
    la regulament

    *) Anexa nr. 3 la regulament este reprodusa in facsimil.

    Agentul economic ...........................

                                  SITUATIA
asigurarii cu utilaje active specifice pentru desfasurarea activitatii de exploatare forestiera si transport tehnologic al lemnului

 ______________________________________________________________________________
|Nr. |Denumirea si   |Anul de    |Anul       |Numarul de    |Gradul |Observatii|
|crt.|marca          |fabricatie |achizitiei |inmatriculare |de     |          |
|    |utilajului,    |           |           |(dupa caz)    |uzura  |          |
|    |a capacitatii  |           |           |              |   %   |          |
|    |de casare, a   |           |           |              |       |          |
|    |mijloacelor de |           |           |              |       |          |
|    |transport, a   |           |           |              |       |          |
|    |echipamentelor |           |           |              |       |          |
|    |de protectia   |           |           |              |       |          |
|    |muncii         |           |           |              |       |          |
|____|_______________|___________|___________|______________|_______|__________|
|  0 |       1       |      2    |      3    |        4     |   5   |     6    |
|____|_______________|___________|___________|______________|_______|__________|
|____|_______________|___________|___________|______________|_______|__________|
|____|_______________|___________|___________|______________|_______|__________|
|____|_______________|___________|___________|______________|_______|__________|
|____|_______________|___________|___________|______________|_______|__________|
|____|_______________|___________|___________|______________|_______|__________|
|____|_______________|___________|___________|______________|_______|__________|
|____|_______________|___________|___________|______________|_______|__________|
|____|_______________|___________|___________|______________|_______|__________|
|____|_______________|___________|___________|______________|_______|__________|
|____|_______________|___________|___________|______________|_______|__________|
|____|_______________|___________|___________|______________|_______|__________|
|____|_______________|___________|___________|______________|_______|__________|
|____|_______________|___________|___________|______________|_______|__________|
|____|_______________|___________|___________|______________|_______|__________|
|____|_______________|___________|___________|______________|_______|__________|
|____|_______________|___________|___________|______________|_______|__________|
|____|_______________|___________|___________|______________|_______|__________|
|____|_______________|___________|___________|______________|_______|__________|
|____|_______________|___________|___________|______________|_______|__________|

           Data completarii            Semnatura autorizata si stampila
        ......................       ....................................

    ANEXA 4 *1)
    la regulament

    *1) Anexa nr. 4 la regulament este reprodusa in facsimil.

    Agentul economic S.C. ___________________

                                               Seria ___ nr. ____ din ________

                                 SITUATIA*)
        contractarii masei lemnoase pe picior in perioada atestarii

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    C - Contractul*) nr. ..... din .......
    O - Organizatorul licitatiei*)
 ______________________________________________________________________________
|N |Anul/    | C|       Volumul contractat (mii mc)      |  Viza detinatorului |
|r.|Parchetul|  |________________________________________|_____________________|
|  |         |  |Total |Rasinoase |Fag |Cvercinee |Alte  |Volum   | O|Semnatura|
|c |         |  |      |          |    |          |specii|cumulat |  |   si    |
|r |         |  |      |          |    |          |      |in      |  |stampila |
|t.|         |  |      |          |    |          |      |anul*)|  |         |
|__|_________|__|______|__________|____|__________|______|________|__|_________|
| 0|    1    | 2|   3  |     4    |  5 |     6    |   7  |    8   | 9|    10   |
|__|_________|__|______|__________|____|__________|______|________|__|_________|
|__|_________|__|______|__________|____|__________|______|________|__|_________|
|__|_________|__|______|__________|____|__________|______|________|__|_________|
|__|_________|__|______|__________|____|__________|______|________|__|_________|
|__|_________|__|______|__________|____|__________|______|________|__|_________|
|__|_________|__|______|__________|____|__________|______|________|__|_________|
|__|_________|__|______|__________|____|__________|______|________|__|_________|
|__|_________|__|______|__________|____|__________|______|________|__|_________|
|__|_________|__|______|__________|____|__________|______|________|__|_________|
|__|_________|__|______|__________|____|__________|______|________|__|_________|
|__|_________|__|______|__________|____|__________|______|________|__|_________|
|__|_________|__|______|__________|____|__________|______|________|__|_________|
|__|_________|__|______|__________|____|__________|______|________|__|_________|
|__|_________|__|______|__________|____|__________|______|________|__|_________|
|__|_________|__|______|__________|____|__________|______|________|__|_________|
|__|_________|__|______|__________|____|__________|______|________|__|_________|
|__|_________|__|______|__________|____|__________|______|________|__|_________|
|__|_________|__|______|__________|____|__________|______|________|__|_________|
|__|_________|__|______|__________|____|__________|______|________|__|_________|
|__|_________|__|______|__________|____|__________|______|________|__|_________|
|__|_________|__|______|__________|____|__________|______|________|__|_________|
|__|_________|__|______|__________|____|__________|______|________|__|_________|
|__|_________|__|______|__________|____|__________|______|________|__|_________|
    *) Insoteste certificatul de atestare a agentului economic si se completeaza, la fiecare contractare de masa lemnoasa pe picior, de catre organizatorul licitatiei/negocierii.
    *) In coloana 2, se va mentiona tipul contractului si se va nota, dupa cum urmeaza:
    (A) Contract de achizitie masa lemnoasa pe picior.
    (PS) Contract prestari servicii de exploatare forestiera.
    *) Rezulta prin cumulul volumului contractat pentru anul in curs si nu poate avea o valoare mai mare decat cea pentru care a fost emis certificatul de atestare.
    *) Conform definitiei din Hotararea Guvernului nr. 85/2004 sau hotararii guvernului de stabilire a cotei de taiere pe natura de proprietari de fond forestier, anual.

                                           Presedintele comisiei de atestare,
                                           ..................................

    ANEXA 5*)
    la regulament

    *) Anexa nr. 5 la regulament este reprodusa in facsimil.

                                  ROMANIA
    COMISIA DE ATESTARE A AGENTILOR ECONOMICI IN ACTIVITATEA DE EXPLOATARE FORESTIERA

                    CERTIFICAT DE ATESTARE/REATESTARE

                     Seria ....... Nr. ..............

    Comisia de atestare in activitatea de exploatare forestiera a agentilor economici, constituita in baza prevederilor Regulamentului de vanzare a masei lemnoase de catre detinatorii de fond forestier proprietate publica catre agentii economici, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 85/2004.
    In urma desfasurarii procedurii de atestare conform prevederilor Ordinului ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr. .....

    emite prezentul

                     CERTIFICAT DE ATESTARE/REATESTARE

    Agentului economic ________________________________________________________
                                   (denumirea si forma juridica)
cu sediul in __________________________________________________________________
                        (localitatea, judetul, strada, numarul etc.)
infiintat prin ________________________________________________________________
                    (numarul actului constitutiv si data emiterii acestuia)
si inregistrat la oficiul registrului comertului la nr. _______________
i se ATESTA, prin prezentul, ca are capacitatea de a exploata anual un volum brut de ___________ mii mc masa lemnoasa pe picior.

    Prezentul certificat este valabil pana la data de __________ putand fi revizuit, retras sau anulat, dupa caz.

    Dosar _______________

                             PRESEDINTE COMISIE

                                  L.S./S.S.

    Mentiuni cu ocazia revizuirii:
 ____________________________________________________________________
|Nr. |Data       |Capacitatea de exploatare stabilita |Semnatura     |
|crt.|revizuirii |            la revizuire            |presedintelui |
|    |           |[mii mc masa lemnoasa pe picior/an] |comisiei      |
|____|___________|____________________________________|______________|
|  0 |     1     |                   2                |       3      |
|____|___________|____________________________________|______________|
|____|___________|____________________________________|______________|
|____|___________|____________________________________|______________|
|____|___________|____________________________________|______________|
|____|___________|____________________________________|______________|
|____|___________|____________________________________|______________|



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 257/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 257 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu