ORDIN
Nr. 2792/C din 8 octombrie 2004
pentru aprobarea Criteriilor privind evaluarea performantelor activitatii
profesionale a functionarilor publici din sistemul administratiei penitenciare,
precum si a magistratilor detasati in sistemul penitenciar
ACT EMIS DE: MINISTERUL JUSTITIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 1098 din 25 noiembrie 2004
In temeiul art. 21 din Legea nr. 293/2004 privind Statutul functionarilor
publici din Administratia Nationala a Penitenciarelor,
in conformitate cu prevederile art. 6 alin. (3) din Hotararea Guvernului
nr. 736/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Justitiei, cu
modificarile si completarile ulterioare,
ministrul justitiei emite prezentul ordin.
Art. 1
Incepand cu data de 28 septembrie 2004 se aproba Criteriile privind
evaluarea performantelor activitatii profesionale a functionarilor publici din
sistemul administratiei penitenciare, precum si a magistratilor detasati in
sistemul penitenciar, prevazute in anexa care face parte integranta din
prezentul ordin.
Art. 2
Personalul contractual din structurile Administratiei Nationale a
Penitenciarelor si din unitatile subordonate va fi evaluat conform Legii nr.
154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de baza in sectorul
bugetar, art. 52 din Legea nr. 128/1997 privind Statutul cadrelor didactice,
Hotararii Guvernului nr. 749/1998 privind aprobarea Metodologiei pentru
stabilirea normelor de evaluare a performantelor profesionale individuale si de
aplicare a criteriilor de stabilire a salariilor de baza intre limite si
Hotararii Guvernului nr. 150/1999 privind aprobarea Metodologiei pentru
stabilirea normelor de evaluare a performantelor profesionale individuale si de
aplicare a criteriilor de stabilire a salariilor de baza intre limite pentru
personalul de specialitate medico-sanitar si personalul auxiliar, incadrat in
unitatile sanitare si de asistenta sociala.
Art. 3
Se abroga Ordinul ministrului justitiei nr. 2.650/2001 privind aprecierea
personalului militar si civil din Ministerul Justitiei - Directia Generala a
Penitenciarelor.
Art. 4
Administratia Nationala a Penitenciarelor, precum si Directia organizarea
instantelor, resurse umane si statistica judiciara si structurile interesate
din Ministerul Justitiei vor lua masuri pentru ducerea la indeplinire a
prevederilor prezentului ordin.
Ministrul justitiei,
Cristian Diaconescu
ANEXA 1
CRITERII
privind evaluarea performantelor activitatii profesionale a functionarilor
publici din sistemul administratiei penitenciare, precum si a magistratilor
detasati in sistemul penitenciar
CAP. 1
Dispozitii generale
Art. 1
Evaluarea performantelor activitatii profesionale individuale a
functionarilor publici din sistemul administratiei penitenciare consta in
aprecierea potentialului profesional si a conduitei acestora, precum si a
magistratilor detasati in sistemul penitenciar, care atesta competenta
profesionala, rezultatele activitatii desfasurate, preocuparea pentru
perfectionarea pregatirii, profilul moral, in raport de care se realizeaza
selectionarea si incadrarea pe posturi, avansarea in functii ori grad profesional,
precum si acordarea altor drepturi stabilite prin acte normative.
Art. 2
Activitatea de evaluare a performantelor profesionale ale functionarilor
publici este o indatorire de serviciu a directorului general al Administratiei
Nationale a Penitenciarelor si a directorilor unitatilor subordonate, care
poarta intreaga raspundere pentru buna desfasurare a acesteia.
Art. 3
(1) Ofiterilor, agentilor, precum si magistratilor detasati in sistemul
penitenciar, care si-au desfasurat activitatea efectiv cel putin 6 (sase) luni,
li se intocmesc fise de evaluare a activitatii profesionale anuale.
(2) Persoanele detasate in cadrul Ministerului Justitiei, precum si cele
transferate ori carora le-a incetat raportul de serviciu in timpul unui an sunt
evaluate de unitatile unde si-au desfasurat activitatea mai mult de 6 (sase)
luni.
(3) Persoanelor detasate sau care urmeaza cursuri de specializare in afara
Ministerului Justitiei li se vor intocmi evaluari profesionale de catre
unitatile de la care au fost detasate, pe baza datelor comunicate de
institutiile unde acestea sunt detasate sau urmeaza cursuri.
CAP. 2
Evaluarea performantelor profesionale individuale ale functionarilor
publici de conducere si de executie
Art. 4
(1) Procedura de evaluare a performantelor profesionale individuale se
aplica fiecarui functionar public, in raport cu realizarea obiectivelor
individuale stabilite in baza atributiilor prevazute in fisa postului.
(2) Principalele elemente care trebuie avute in vedere la intocmirea fisei
postului sunt cuprinse in modelul prevazut in anexa nr. 1.
Art. 5
(1) Evaluarea performantelor profesionale individuale ale functionarilor
publici se realizeaza prin raportarea criteriilor de performanta la gradul de
indeplinire a obiectivelor individuale prevazute pentru perioada evaluata.
(2) Obiectivele individuale trebuie sa corespunda urmatoarelor cerinte:
a) sa fie specifice activitatilor prevazute in fisa postului;
b) sa fie cuantificabile - sa aiba o forma concreta de realizare;
c) sa fie prevazute cu termene de realizare;
d) sa fie realiste - sa poata fi duse la indeplinire in termenele de
realizare prevazute si cu resursele alocate;
e) sa fie flexibile - sa poata fi revizuite in functie de modificarile
intervenite in prioritatile unitatii/serviciului.
(3) Revizuirea obiectivelor individuale se poate face trimestrial.
Modificarile se consemneaza intr-un document semnat si datat de evaluator si de
functionarul public care urmeaza sa fie evaluat. Documentul va fi anexat la
raportul de evaluare.
Art. 6
Criteriile de performanta pe baza carora se face evaluarea performantelor
profesionale individuale ale functionarilor publici din sistemul administratiei
penitenciare sunt:
1. performante profesionale:
a) valoarea rezultatelor profesionale (1 - 5);
b) gradul de indeplinire a atributiilor de serviciu, ordinelor si
misiunilor (1 - 5);
c) operativitatea si eficienta dovedite in realizarea sarcinilor (1 - 5);
d) calitatea lucrarilor (sarcinilor) inscrise in fisa postului (1 - 5);
2. capacitati profesionale si pregatire:
a) organizarea si planificarea activitatii proprii/capacitatea de conducere
si in luarea deciziilor (1 - 5);
b) atitudinea fata de munca, angajarea la eforturi si sarcini suplimentare
(1 - 5);
c) initiativa - creativitatea in munca (1 - 5);
d) nivelul pregatirii profesionale (1 - 5);
e) preocuparea pentru perfectionarea pregatirii proprii (1 - 5);
f) interesul si preocuparea pentru acumularea de noi cunostinte/contributia
adusa la formarea profesionala a subordonatilor (1 - 5);
g) capacitatea de adaptare la situatii noi, neprevazute (1 - 5);
3. responsabilitate:
a) loialitatea si atasamentul fata de institutie (1 - 5);
b) respectarea statutului profesional si a regulilor deontologice (1 - 5);
c) apararea secretului profesional, respectarea normelor de compartimentare
a muncii (1 - 5);
d) capacitatea de asumare a raspunderii, inclusiv in cazurile de esecuri (1
- 5);
4. trasaturi caracteriale:
a) cinste, corectitudine, altruism (1 - 5);
b) spirit de ordine, disciplina (1 - 5);
c) capacitatea de relationare si munca in echipa (1 - 5);
d) principialitate, obiectivitate si onestitate (1 - 5);
e) demnitate, sobrietate, fermitate si curaj (1 - 5).
Art. 7
(1) Perioada evaluata este cuprinsa intre data de 1 decembrie a anului
anterior evaluarii si 1 decembrie a anului in curs.
(2) Perioada de evaluare este cuprinsa intre datele de 1 decembrie si 31
decembrie ale anului pentru care se evalueaza performantele profesionale
individuale ale functionarilor publici.
(3) Directorii de unitati vor lua masuri ca in perioada 15 noiembrie - 1
decembrie sa se desfasoare urmatoarele activitati pregatitoare:
a) emiterea dispozitiei zilnice a directorului unitatii privind organizarea
si desfasurarea activitatii de evaluare profesionala a personalului, care va
cuprinde: baza legala, etapele actiunii, stabilirea nominala a persoanelor cu
drept de evaluare si nominalizarea personalului care urmeaza a fi evaluat;
b) instruirea evaluatorilor;
c) difuzarea imprimatelor tipizate.
(4) In mod exceptional, evaluarea performantelor profesionale individuale
ale functionarilor publici se face si in cursul perioadei evaluate, in
urmatoarele cazuri:
a) atunci cand, pe parcursul perioadei evaluate, raporturile de serviciu
ale functionarului public inceteaza, se suspenda sau se modifica, in conditiile
legii. In acest caz, functionarul public va fi evaluat pentru perioada de pana
la incetarea, suspendarea sau modificarea raporturilor de serviciu. La
obtinerea calificativului anual va fi avut in vedere, in functie de specificul
atributiilor prevazute in fisa postului, si calificativul obtinut inainte de
suspendarea sau modificarea raporturilor de serviciu;
b) atunci cand, pe parcursul perioadei evaluate, raporturile de serviciu
ale functionarului public care ocupa o functie publica de conducere inceteaza,
se suspenda sau se modifica, in conditiile legii. In acest caz, functionarul
public de conducere are obligatia ca, inainte de incetarea, suspendarea sau
modificarea raporturilor de serviciu ori, dupa caz, intr-o perioada de cel mult
15 zile calendaristice de la incetarea sau modificarea raporturilor de
serviciu, sa realizeze evaluarea performantelor profesionale individuale ale
functionarilor publici din subordine. Calificativul acordat se va lua in
considerare la evaluarea anuala a performantelor profesionale individuale ale
acestora;
c) atunci cand, pe parcursul perioadei evaluate, functionarul public
dobandeste o diploma de studii de nivel superior si urmeaza sa fie promovat, in
conditiile legii, intr-o functie publica corespunzatoare studiilor absolvite.
(5) Pentru a fi realizata evaluarea anuala a performantelor profesionale
individuale, functionarul public trebuie sa fi desfasurat o activitate de cel
putin 6 luni in functii publice, cu exceptia cazurilor prevazute la art. 3
alin. (3).
(6) Evaluarea performantelor profesionale individuale ale functionarilor
publici se face cu respectarea regimului juridic al conflictului de interese
privind functionarii publici.
Art. 8
(1) Evaluarea performantelor profesionale individuale ale functionarilor
publici se realizeaza de catre evaluator.
(2) In sensul prezentelor criterii, are calitatea de evaluator:
a) functionarul public de conducere care coordoneaza compartimentul in
cadrul caruia isi desfasoara activitatea functionarul public de executie sau
care coordoneaza activitatea acestuia;
b) functionarul public de conducere ierarhic superior potrivit structurii
organizatorice, pentru functionarul public de conducere;
c) inaltul functionar public, pentru functionarii publici de conducere din
subordine.
Art. 9
Procedura de evaluare se realizeaza in urmatoarele 3 etape:
a) completarea fisei de evaluare de catre evaluator;
b) interviul;
c) contrasemnarea fisei de evaluare.
Art. 10
(1) In vederea completarii fisei de evaluare, evaluatorul:
a) analizeaza indeplinirea obiectivelor individuale fixate;
b) noteaza criteriile de performanta in functie de importanta acestora;
c) stabileste calificativul final de evaluare a performantelor profesionale
individuale;
d) consemneaza rezultatele deosebite ale functionarului public,
dificultatile obiective intampinate de acesta in perioada evaluata si orice
alte observatii pe care le considera relevante.
(2) Formatul standard al fisei de evaluare este prevazut in anexa nr. 2.
Art. 11
(1) Notarea obiectivelor si a criteriilor de performanta se face
parcurgandu-se urmatoarele etape:
a) fiecare obiectiv se apreciaza cu note de la 1 la 5, nota exprimand
gradul de indeplinire a obiectivului respectiv, din punct de vedere cantitativ,
calitativ si al termenului in care a fost realizat;
b) pentru a obtine nota acordata pentru indeplinirea criteriilor de
performanta se face media aritmetica a notelor acordate pentru indeplinirea
fiecarui obiectiv;
c) pentru a obtine nota finala se face media aritmetica a notelor acordate
pentru indeplinirea fiecarui criteriu.
(2) Semnificatia notelor prevazute la alin. (1) lit. a) este urmatoarea:
nota 1 - nivel minim si nota 5 - nivel maxim.
Art. 12
Calificativul final al evaluarii se stabileste pe baza notei finale, dupa
cum urmeaza:
a) intre 1,00 - 1,50 - nesatisfacator;
b) intre 1,51 - 2,50 - satisfacator;
c) intre 2,51 - 3,50 - bun;
d) intre 3,51 - 4,50 - foarte bun;
e) intre 4,51 - 5,00 - exceptional.
Art. 13
Interviul, ca etapa a procesului de evaluare, reprezinta un schimb de
informatii care are loc intre evaluator si functionarul public, in cadrul
caruia:
a) se aduc la cunostinta functionarului public evaluat consemnarile facute
de evaluator in fisa de evaluare;
b) in cazul in care intre functionarul public evaluat si evaluator exista
diferente de opinie asupra consemnarilor facute, comentariile functionarului
public se consemneaza in fisa de evaluare. Evaluatorul poate modifica fisa de
evaluare daca se ajunge la un punct de vedere comun;
c) se semneaza si se dateaza fisa de evaluare de catre evaluator si de
catre functionarul public evaluat.
Art. 14
(1) Fisa de evaluare se inainteaza contrasemnatarului.
(2) In sensul prezentelor criterii, are calitatea de contrasemnatar
functionarul public ierarhic superior evaluatorului, potrivit structurii
organizatorice. In mod exceptional, in cazul in care, potrivit structurii
organizatorice, nu exista un functionar public ierarhic superior evaluatorului,
va fi desemnat contrasemnatar directorul unitatii din care face parte
evaluatorul.
(3) Fisa de evaluare poate fi modificata conform deciziei
contrasemnatarului in urmatoarele cazuri:
a) aprecierile consemnate nu corespund realitatii;
b) intre evaluator si functionarul public evaluat exista diferente de
opinie care nu au putut fi solutionate de comun acord.
(4) Fisa de evaluare modificata in conditiile alin. (3) se aduce la
cunostinta functionarului public.
Art. 15
(1) Dovada comunicarii evaluarii activitatii profesionale anuale se face
prin luare de semnatura sau prin proces-verbal constatator in caz de refuz de
semnatura. Tot prin proces-verbal constatator se va face mentiune despre modul
de comunicare a calificativului acordat pentru persoanele care nu sunt prezente
in institutie in perioada aducerii la cunostinta a calificativelor.
(2) Procesul-verbal constatator va fi redactat si semnat de catre evaluator
si doi functionari, dintre care unul va fi obligatoriu din compartimentul
resurse umane.
Art. 16
(1) Functionarii publici cu functii de executie sau de conducere
nemultumiti de rezultatul evaluarii pot sa il conteste la seful ierarhic
superior celui care a efectuat evaluarea.
(2) Contestatia se formuleaza in termen de 5 zile calendaristice de la
luarea la cunostinta de catre functionarul public evaluat despre calificativul
acordat si se solutioneaza in termen de 15 zile calendaristice de la data
emiterii dispozitiei zilnice privind comisia de solutionare a contestatiei.
Art. 17
(1) Solutionarea contestatiei se efectueaza de catre o comisie formata din
3 membri, stabilita prin dispozitie zilnica de catre directorul general al
Administratiei Nationale a Penitenciarelor, pentru contestatiile depuse de magistratii
si ofiterii din sistemul penitenciar, sau de catre directorul unitatii de
penitenciare, pentru contestatiile depuse de agentii din subordine.
(2) Contestatiile absolventilor Academiei de Politie "Alexandru Ioan
Cuza", respectiv ai Scolii Militare de Administratie Penitenciara Targu
Ocna, se depun la unitatea in care au fost repartizati si se vor trimite
consiliului profesoral al institutiei in vederea solutionarii.
(3) Concluziile se consemneaza intr-un proces-verbal semnat de comisie, respectiv
de presedintele consiliului profesoral pentru absolventi, care adopta una
dintre urmatoarele solutii:
a) "Se mentin punctajele si calificativele acordate";
b) "Se modifica punctajele la unele subcriterii, cu mentinerea
calificativului aprobat";
c) "Se modifica unele punctaje si se stabileste calificativul
...".
In situatiile prevazute la lit. b) si c), modificarile se fac prin bararea cu
cerneala rosie a punctajelor initiale si inscrierea alaturi de acestea, cu
aceeasi culoare, a noilor punctaje.
(4) Hotararea comisiei, consemnata in procesul-verbal, se aproba de
directorul care a ordonat solutionarea contestatiei, se consemneaza in fisa de
evaluare a activitatii profesionale, se aduce la cunostinta, sub semnatura,
celui in cauza in termen de 5 zile calendaristice si este definitiva.
Art. 18
Functionarul public nemultumit de modul de solutionare a contestatiei
formulate potrivit art. 17 se poate adresa instantei de contencios
administrativ, in conditiile legii.
Art. 19
Fisele de evaluare a activitatii profesionale, insotite de
procesele-verbale, cand este cazul, vor fi introduse in dosarele profesionale
ale celor evaluati, in termen de cel mult 15 zile lucratoare de la data
incheierii actiunii. In acelasi termen vor fi consemnate in fisele de evidenta
calificativele acordate.
CAP. 3
Dispozitii finale
Art. 20
Imprimatele-tip necesare pentru intocmirea fiselor de evaluare a
activitatii profesionale se asigura anual de catre Directia logistica din
Administratia Nationala a Penitenciarelor, prin grija Directiei resurse umane.
Art. 21
Directorii de unitati vor lua masuri pentru cunoasterea si aplicarea
corecta a prevederilor prezentelor criterii.
Art. 22
(1) Prevederile prezentelor criterii se aplica in mod corespunzator si
functionarilor publici cu statut special din Ministerul Justitiei, care au
atributii de coordonare si control al activitatii din sistemul administratiei
penitenciare sau alte atributii in legatura cu activitatea administratiei
penitenciare.
(2) Evaluarea activitatii profesionale pentru functionarii publici
prevazuti la alin. (1) se efectueaza de catre conducatorii structurilor in care
sunt incadrati, iar pentru acestia din urma, de catre secretarul de stat
coordonator.
Art. 23
Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezentele criterii.
ANEXA 1
la criterii
Model pentru fisa postului
Autoritatea sau institutia publica: Ministerul Justitiei
Sistemul administratiei penitenciare Aprob,
Directia/Penitenciarul ............................. sau
institutia publica .....................................
Conducatorul institutiei publice .......................
Serviciul ..............................................
Biroul/Compartimentul ..................................
FISA POSTULUI
Nr. pozitiei din stat ...............
Denumirea postului din stat ...............................................
Nivelul postului ..........................................................
Functia publica corespunzatoare categoriei ................................
Scopul principal al postului*) ............................................
Identificarea functiei publice:
Denumire ..................................................................
Gradul profesional*) .....................................................
Vechimea in specialitate necesara*) .....................................
Conditii specifice privind ocuparea postului:
Studii de specialitate ....................................................
Perfectionari (specializari) ..............................................
Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel)
...........................................................................
Limbi straine*) (necesitate si grad de cunoastere)
...........................................................................
Abilitati, calitati si aptitudini necesare
...........................................................................
Cerinte specifice (de exemplu, calatorii frecvente, delegari, detasari)
...........................................................................
Competenta manageriala (cunostinte de management, calitati si aptitudini
manageriale)
...........................................................................
Atributii*) ...........................................................
Limite de competenta*) ...............................................
Delegarea de atributii ....................................................
Sfera relationala:
Intern:
a) Relatii ierarhice:
- subordonat fata de ......................................................
- superior pentru .........................................................
b) Relatii functionale ....................................................
c) Relatii de control .....................................................
d) Relatii de reprezentare ................................................
------------
*) Se vor indica necesitatea existentei postului si contributia pe care
acesta o are in cadrul autoritatii sau institutiei publice.
*) Daca este cazul
*) Se stabileste pe baza prevederilor legale.
*) Si limba minoritatilor nationale, acolo unde este cazul
*) Se stabilesc pe baza activitatilor care presupun exercitarea
prerogativelor de putere publica, in concordanta cu specificul functiei
publice. Gradul de complexitate si dificultate va creste treptat in functie de
gradul profesional, pentru functiile publice de executie, sau de nivelul
competentei manageriale, pentru functiile publice de conducere si pentru
functiile publice corespunzatoare categoriei inaltilor functionari publici.
*) Reprezinta libertatea decizionala de care beneficiaza titularul pentru
indeplinirea atributiilor care ii revin
Extern:
a) cu autoritati si institutii publice ....................................
b) cu organizatii internationale ..........................................
c) cu persoane juridice private ...........................................
Intocmit de*):
Numele si prenumele .......................................................
Functia publica de conducere ..............................................
Semnatura .................................................................
Data intocmirii ...........................................................
Luat la cunostinta de catre ocupantul postului
Numele si prenumele .......................................................
Semnatura .................................................................
Data ......................................................................
Avizat de*):
Numele si prenumele .......................................................
Functia publica de conducere ..............................................
Semnatura .................................................................
Data ......................................................................
------------
*) Se intocmeste de conducatorul compartimentului in care isi desfasoara
activitatea titularul postului.
*) Se avizeaza de superiorul conducatorului compartimentului.
ANEXA 2
la criterii
Modelul raportului de evaluare
FISA DE EVALUARE
a performantelor profesionale individuale ale functionarilor publici
Numele si prenumele .......................................................
Functia publica ...........................................................
Data ultimei promovari ....................................................
Perioada evaluata: de la ...................... la ........................
Studii: ...................................................................
Programe de instruire*):
...........................................................................
...........................................................................
...........................................................................
______________________________________________________________________________
| Criterii de evaluare | Obiective |
|
|______________________|_______________________________________________|_______|
| A | Performante | - valoarea rezultatelor profesionale (1 - 5)
|_______|
| | profesionale | - gradul de indeplinire a atributiilor de |
|
| | | serviciu, ordinelor si misiunilor (1 - 5)
|_______|
| | | - operativitatea si eficienta dovedite in |
|
| | | realizarea sarcinilor (1 - 5)
|_______|
| | | - calitatea lucrarilor (sarcinilor) inscrise |
|
| | | in fisa postului (1 - 5) |
|
| | |_______________________________________________|_______|
| | | Media |
|
|___|__________________|_______________________________________________|_______|
| B | Capacitati | - organizarea si planificarea activitatii |
|
| | profesionale | proprii/capacitatea de conducere |
|
| | si pregatire | si in luarea deciziilor*) (1 - 5) |_______|
| | | - atitudinea fata de munca, angajarea la |
|
| | | eforturi si sarcini suplimentare (1 - 5)
|_______|
| | | - initiativa - creativitatea in munca (1 - 5)
|_______|
| | | - nivelul pregatirii profesionale (1 - 5) |_______|
| | | - preocuparea pentru perfectionarea pregatirii|
|
| | | proprii (1 - 5)
|_______|
| | | - interesul si preocuparea pentru acumularea |
|
| | | de noi cunostinte/contributia adusa la |
|
| | | formarea profesionala a subordonatilor*) | |
| | | (1 - 5)
|_______|
| | | - capacitatea de adaptare la situatii noi, |
|
| | | neprevazute (1 - 5)
|_______|
| |
|_______________________________________________|_______|
| | | Media |
|
|___|__________________|_______________________________________________|_______|
| C | Responsabilitate | - loialitatea si atasamentul fata de |
|
| | | institutie (1 - 5) |_______|
| | | - respectarea statutului profesional si a |
|
| | | regulilor deontologice (1 - 5)
|_______|
| | | - apararea secretului profesional, respectarea|
|
| | | normelor de compartimentare a muncii (1 -
5)|_______|
| | | - capacitatea de asumare a raspunderii, |
|
| | | inclusiv in cazurile de esecuri (1 - 5) |_______|
| |
|_______________________________________________|_______|
| | | Media |
|
|___|__________________|_______________________________________________|_______|
| D | Trasaturi | - cinste, corectitudine, altruism (1 - 5)
|_______|
| | caracteriale | - spirit de ordine, disciplina (1 - 5)
|_______|
| | | - capacitatea de relationare si munca in |
|
| | | echipa (1 - 5)
|_______|
| | | - principialitate, obiectivitate si |
|
| | | onestitate (1 - 5)
|_______|
| | | - demnitate, sobrietate, fermitate si curaj |
|
| | | (1 - 5)
|_______|
| |
|_______________________________________________|_______|
| | | Media |
|
|___|__________________|_______________________________________________|_______|
| NOTA FINALA
|
|______________________________________________________________________________|
*) Urmate in perioada evaluata
*) Punctajul se acorda, dupa caz, pentru functii publice de
executie/conducere.
Nota finala a evaluarii ...................................................
Calificativ final al evaluarii ............................................
Referat*)
Rezultate deosebite .......................................................
Dificultati obiective intampinate in perioada evaluata ....................
Alte observatii ...........................................................
...........................................................................
Programe de instruire recomandate a fi urmate:
...........................................................................
Comentariile functionarului public evaluat:
...........................................................................
Semnatura functionarului public evaluat ...................................
Data ......................................................................
Semnatura evaluatorului ...................................................
Numele si prenumele .......................................................
Functia publica ...........................................................
Data ......................................................................
Comentariile persoanei care contrasemneaza:
...........................................................................
Semnatura .................................................................
Numele si prenumele .......................................................
Functia publica ...........................................................
Data ......................................................................
______________________________________________________________________________
| LUAREA LA CUNOSTINTA ....................... _
|
| (data) |_| DA*) |
| CONTESTATIE _
|
| |_| NU
|
| ...................... .......................
|
| (gradul profesional, (semnatura)
|
| numele si prenumele)
|
|___________________________________________
_____________________________|
| Decizia luata in urma solutionarii | |
|
| contestatiei | |
|
| Solutia [a), b) sau c)]*) Presedintele | | Luarea la cunostinta asupra |
| comisiei | | rezultatului contestatiei
|
| | |
|
| ......................................... | | Semnatura ...............
|
| (gradul profesional, numele si prenumele) | |
|
| | |
|
| ................... ................... | | Data .............
|
| (semnatura) (data) | | |
|___________________________________________|____|_____________________________|
*) Se completeaza de evaluator.
*) In caz de contestare, termenul de depunere a raportului este de 5 zile
lucratoare de la data luarii la cunostinta.
*) a) Se mentin punctajele si calificativele acordate.
b) Se modifica punctajele la unele subcriterii, cu mentinerea
calificativului aprobat.
c) Se modifica unele punctaje si se stabileste calificativul.