ORDIN Nr. 295
din 3 aprilie 2007
pentru stabilirea modului de
implementare, a conditiilor specifice si a criteriilor de eligibilitate pentru
aplicarea schemelor de plati nationale directe complementare in sectorul
zootehnic, in acord cu reglementarile comunitare in domeniu
ACT EMIS DE:
MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 283 din 27 aprilie 2007
Având în vedere prevederile art. 1 şi art. 13 din
Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 125/2006 pentru aprobarea schemelor de
plăţi directe şi plăţi naţionale directe complementare, care se acordă în
agricultură începând cu anul 2007, şi pentru modificarea art. 2 din Legea nr.
36/1991 privind societăţile agricole şi alte forme de asociere în agricultură,
având în vedere Referatul Direcţiei politici de piaţă
în sectorul zootehnic nr. 290.107/2007, în temeiul Hotărârii Guvernului nr.
155/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii,
Pădurilor şi Dezvoltării Rurale, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul agriculturii, pădurilor si dezvoltării
rurale emite următorul ordin:
Art. 1. - Se stabilesc modul de implementare,
condiţiile specifice şi criteriile de eligibilitate pentru aplicarea schemelor
de plăţi naţionale directe complementare în sectorul zootehnic, în acord cu reglementările
comunitare în domeniu,
cuprinse în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. - Prezentul ordin se publică în Monitorul
Oficial al României, Partea I.
Ministrul agriculturii, pădurilor şi dezvoltării
rurale,
Dan Ştefan Motreanu
ANEXĂ
MODUL DE IMPLEMENTARE,
condiţiile specifice şi criteriile de eligibilitate
pentru aplicarea schemelor de plăţi naţionale directe complementare în sectorul
zootehnic, în acord cu reglementările comunitare în domeniu
Art. 1. - In cadrul plăţilor naţionale directe
complementare în sectorul zootehnic (PNDC), primele se acordă producătorilor
agricoli definiţi la art. 9 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.
125/2006 pentru aprobarea schemelor de plăţi directe şi plăţi naţionale directe
complementare, care se acordă în agricultură începând cu anul 2007, şi pentru
modificarea art. 2 din Legea nr. 36/1991 privind societăţile agricole şi alte
forme de asociere în agricultură.
Art. 2. - (1) Prima pe exploataţie se acordă
producătorilor agricoli menţionaţi la art. 1 o singură dată pe an, în funcţie
de efectivul de bovine înregistrat în Registrul naţional al exploataţiilor la
data de 31 ianuarie 2007, care îndeplinesc, cumulativ, următoarele condiţii:
a) exploataţia să fie de
minimum 3 capete de bovine;
b) vârsta bovinelor să fie de minimum 6 luni;
c) exploataţia să fie înregistrată în Registrul
naţional al exploataţiilor la data solicitării primei;
d) să nu aibă datorii la
bugetul de stat şi la bugetul local.
(2) Pentru a beneficia de prima prevăzută la alin. (1),
solicitanţii trebuie să depună o cerere la sucursala judeţeană a Agenţiei de
Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, respectiv a municipiului Bucureşti,
după caz, până la data de 31 mai a fiecărui an, al cărei model este prevăzut în
anexa nr. 1, însoţită de următoarele documente:
a) copie de pe buletinul de identitate/carte de
identitate/cod unic de înregistrare/certificat de înregistrare;
b) declaraţie pe propria
răspundere că nu au datorii la bugetul de stat şi la bugetul local.
Art. 3. - (1) Prima pe cap de
animal se acordă producătorilor agricoli menţionaţi la art. 1 o singură dată pe
an, pentru ovinele şi/sau caprinele care îndeplinesc, cumulativ, următoarele
condiţii:
a) efectivul din exploataţie să
fie de minimum 50 de capete de ovine/25 de capete de caprine, care au fătat în
anul pentru care se face solicitarea primei;
b) efectivul de ovine/caprine
pentru care se solicită prima este înscris în Registrul agricol la data de 31
decembrie a anului anterior solicitării primei;
c) efectivul de ovine/caprine
pentru care se solicită primă să fie menţinut în exploataţie în perioada de
control, 1 iunie - 31 august, la adresa menţionată în cerere;
d) să nu aibă datorii la
bugetul de stat şi la bugetul local.
(2) Pentru a beneficia de prima prevăzută la alin. (1),
solicitanţii trebuie să depună o cerere la sucursala judeţeană a Agenţiei de
Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, respectiv a municipiului Bucureşti,
după caz, până la data de 31 mai a anului în care se solicită prima, cerere al
cărei model este prevăzut în anexa nr. 2, însoţită de următoarele documente:
a) adeverinţă eliberată de
consiliul local, din care să rezulte numărul de animale deţinute de solicitant
şi faptul că acestea erau înscrise în Registrul agricol la data de 31 decembrie
a anului anterior solicitării primei;
b) copie de pe buletinul de identitate/carte de
identitate/cod unic de înregistrare /certificat de înregistrare;
c) declaraţie pe propria
răspundere că nu au datorii la bugetul de stat şi la bugetul local.
Art. 4. - Acordarea primelor de
la bugetul de stat, în cadrul plăţilor naţionale directe complementare, se face
în ordinea depunerii cererilor, începând cu data de 1 august pentru
exploataţiile de bovine şi cu data de 1 septembrie pentru efectivele de
ovine/caprine.
Art. 5. - (1) Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru
Agricultură solicită Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru
Siguranţa Alimentelor lista exploataţiilor cu efectivele de bovine înregistrate
în Registrul naţional al exploataţiilor la data de 31
ianuarie 2007.
(2) După finalizarea procesului de înregistrare a
cererilor, se stabileşte nivelul primei pe exploataţie, în funcţie de efectivul
de bovine.
Art. 6. - (1) Persoanele desemnate pentru verificarea solicitărilor
din cadrul sucursalelor judeţene ale Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru
Agricultură, respectiv a municipiului Bucureşti, după caz, după înregistrarea
cererilor în registrul de intrări-ieşiri, le clasifică şi le înregistrează
într-un registru special, denumit în continuare Registru,
în care vor fi înscrise solicitările de prime,
separat, pentru bovine, ovine şi caprine.
(2) Persoanele menţionate la
alin. (1) verifică corectitudinea înscrisurilor din documentele anexate la
cererea de solicitare a primei cu registrele de evidenţă a efectivelor de
animale - Registrul agricol, Registrul naţional al exploataţiilor.
(3) In urma verificărilor,
persoanele menţionate la alin. (1) întocmesc o notă pe care o anexează la
dosarul de solicitare a primei.
(4) Persoanele menţionate la alin. (1) au obligaţia de
a înregistra şi de a monitoriza toţi beneficiarii primelor.
Art. 7. - (1) Sucursalele judeţene ale Agenţiei de
Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, respectiv a municipiului Bucureşti,
după caz, după verificarea şi aprobarea cererilor pentru încasarea primei,
întocmesc şi transmit la Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură o
situaţie centralizatoare pentru solicitările înregistrate, conform modelului
prevăzut în anexa nr. 3.
(2) Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură
întocmeşte şi transmite la Ministerul Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării
Rurale o situaţie centralizatoare pentru solicitările înregistrate, conform
modelului prevăzut în anexa nr. 4.
Art. 8. - In baza situaţiilor centralizatoare a
cererilor pentru încasarea primei, transmise de Agenţia de Plăţi şi Intervenţie
pentru Agricultură, Ministerul Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale
transmite Ministerului Finanţelor Publice cererea de deschidere a creditelor bugetare,
însoţită de situaţia centralizatoare a primelor, întocmită potrivit modelului
prevăzut în anexa nr. 5.
Art. 9. - După aprobarea cererii pentru deschiderea
creditelor bugetare de către Ministerul Finanţelor Publice, din bugetul
Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale se alimentează
contul Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, care, pe baza
cererilor aprobate, virează sumele cuvenite în conturile beneficiarilor
primelor, conform legislaţiei în vigoare.
Art. 10. - Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din
prezenta anexă.
ANEXA Nr. 1
Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură
Sucursala Judeţului
...............................................
Nr............................... data
.................................
Verificat şi aprobat
pentru suma de
................................................ lei
la data de
.............................................................
Şeful sucursalei,
............................................................................
CERERE
pentru exploataţia de bovine
A. Producător persoană fizică
Subsemnatul/Subsemnata (numele, iniţiala tatălui,
prenumele) .....................................................................................................,
domiciliat/domiciliată în(judeţul, satul, comuna,
oraşul)..........................................................................,
str................................... nr............., cod poştal ..................................,
tel....................., fax ....................., e-mail
.................................., posesor/posesoare al/a BI/CI seria
...................nr................., CNP ..............................., cu
codul exploataţiei ............................ înregistrat la RNE, codul/nr.
din Registrul fermierilor
..............................................., cont bancar nr.
............................., deschis la Banca
.................................., sucursala ......................................
B. Producător
persoană juridică........................................................................................................................................................................ ....
(denumirea
operatorului economic solicitant)
cu sediul în: (judeţul, satul, comuna, oraşul)
........................................................................................................................................................................ ..,
str.................................... nr............., cod poştal ..............., tel.........................., fax
......................, e-mail ......................................,
înregistrat la registrul comerţului cu cod unic de înregistrare (CUI) .............................., cu
codul exploataţiei ............................
înregistrat la RNE, codul/nr. din Registrul fermierilor
........................., reprezentat de
domnul/doamna.................................., în calitate de reprezentant
legal, posesor/posesoare al/a BI/CI seria .......... nr....................,
CNP ................................., cont bancar
nr................................., deschis la Banca
...................................., sucursala ........................
Deţin:
- un efectiv total de ............. capete de bovine,
din care ............. capete cu vârsta de minimum 6 luni, care este evidenţiat în Registrul fermei ţinut la zi
Solicit:
- prima pentru un număr de .................. capete
de bovine cu vârsta minimă de 6 luni, conform codurilor de identificare cuprinse în tabelul alăturat,
care îndeplinesc condiţiile prevăzute la art. 2 din anexa „Modul de
implementare, condiţiile specifice şi criteriile de eligibilitate pentru
aplicarea schemelor de plăţi naţionale directe complementare în sectorul
zootehnic, în acord cu reglementările comunitare în domeniu".
LISTA
animalelor pentru care se face solicitarea
Numărul de identificare
(Codul ţării şi 10 cifre
obligatorii)
|
Rasa
|
Data naşterii (ziua/luna/anul)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Declar pe propria răspundere că datele înscrise în
prezenta cerere sunt reale, iar în caz contrar voi suporta rigorile
prevederilor legale în vigoare privind falsul în declaraţii.
Data .................................................
Semnătura şi ştampila .........................
ANEXA Nr. 2
Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură
Sucursala Judeţului
...............................................
Nr............................... data
.................................
Verificat şi aprobat
pentru suma de ............................. lei
la data de ...........................................
Şeful sucursalei,
..........................................
CERERE
pentru ovine adulte şi/sau caprine adulte
A. Producător persoană fizică
Subsemnatul/Subsemnata (numele, iniţiala tatălui, prenumele)..................................................................................................................................., domiciliat/domiciliată în (judeţul, satul, comuna, oraşul)
..........................................................................................,
str...................................... nr............., cod poştal
.......................,
tel..............................., fax ....................., e-mail
.................................., posesor/posesoare al/a BI/CI seria
.......................... nr................., CNP
.................................., cu codul exploataţiei
............................ înregistrat la RNE, codul/nr. din Registrul fermierilor ..............................................., cont
bancar nr.............................., deschis la Banca
..............................,
sucursala................................................................
B. Producător
persoană juridică ........................................................................................................................................................................ ...
(denumirea operatorului economic solicitant)
........................................................................................................................................................................ .........................................................
cu sediul în (judeţul, satul, comuna, oraşul)
......................................................................,
str............................................................
nr............., cod poştal .......................,
tel............................, fax .........................,
e-mail ...................................................., înregistrat la registrul comerţului cu cod unic de înregistrare (CUI)
............................., cu codul exploataţiei .......................... înregistrat la RNE, codul/nr. din Registrul
fermierilor ........................., reprezentat de domnul/doamna
.................................., în calitate de reprezentant legal,
posesor/posesoare al/a BI/CI seria .......... nr...................., CNP
................................., cont bancar
nr................................., deschis la Banca
...................................., sucursala
........................................................
Deţin:
- un efectiv total de ...............
capete de ovine şi/sau .................. caprine, din care ................................ capete oi mame şi/sau
....................... capete capre mame, care în perioada de control, 1 iunie - 31 august, se găsesc la adresa (localitatea, strada, nr. sau nr. topo
păşune pe raza localităţii, după caz)
.............................................................................................................................,
şi este evidenţiat în Registrul fermei pe care îl ţin
la zi şi îl pun la dispoziţia controlorilor APIA.
Solicit:
- prima pentru un număr de .......................
ovine şi/sau ...............................
caprine femele adulte care au fătat în anul
............., conform codurilor de identificare cuprinse în tabelul alăturat.
LISTA
animalelor pentru care se face solicitarea
Numărul de identificare
(Codul ţării şi 10 cifre
obligatorii)
|
Rasa
|
Data fătării
ultimului miel/ied
(ziua/luna/anul)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Declar pe propria răspundere că
datele înscrise în prezenta cerere sunt reale, iar în caz contrar voi suporta
rigorile prevederilor legale în vigoare privind falsul în declaraţii.
Data ...................
Semnătura şi ştampila .............................
ANEXA Nr. 3
Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură
Sucursala Judeţului
....................................................
SITUAŢIE CENTRALIZATOARE
privind încasarea de la bugetul de stat a primelor
pentru exploataţiile de bovine şi pentru efectivele
de ovine/caprine, astfel cum este prevăzut la
art. 2 şi 3 din anexa „Modul de implementare, condiţiile specifice şi criteriile de eligibilitate
pentru aplicarea schemelor de plăţi naţionale directe complementare în sectorul zootehnic, în acord cu
reglementările comunitare în domeniu"
Nr. crt.
|
Denumirea beneficiarilor
|
Codul exploataţiei
|
Cantitatea pentru
care s-a aprobat
acordarea primei
(capete)
|
Valoarea unitară a primei
(lei/cap)
|
Valoarea primei acordate
(lei)
|
bovine
|
ovine/ caprine
|
bovine
|
ovine/ caprine
|
bovine
(col. 3 x col. 5)
|
ovine/caprine
(col. 4 x col. 6)
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL:
|
|
|
|
|
|
|
|
Şeful sucursalei,
......................................
Data .............................
ANEXA Nr. 4
Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură
SITUAŢIE CENTRALIZATOARE
privind încasarea de la bugetul de stat a primelor
pentru bovine şi pentru ovine/caprine, astfel cum este prevăzut la art. 2 şi 3 din anexa „Modul de
implementare, condiţiile specifice şi criteriile de eligibilitate pentru
aplicarea schemelor de plăţi naţionale directe complementare în sectorul
zootehnic, în cord
cu reglementările comunitare în domeniu"
Nr. crt.
|
Judeţul
|
Numărul de beneficiari
|
Cantitatea pentru
care s-a aprobat
acordarea primei
(capete)
|
Valoarea unitară a primei (lei/cap)
|
Valoarea primei
acordate
(lei)
|
bovine
|
ovine/ caprine
|
bovine
|
ovine/ caprine
|
bovine
|
ovine/ caprine
|
bovine
|
ovine/ caprine
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Director general,
.....................................
Data .............................
ANEXA Nr. 5
MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR SI DEZVOLTĂRII
RURALE
SITUAŢIE CENTRALIZATOARE
privind încasarea de la bugetul de stat a primelor
pentru bovine şi pentru ovine/caprine, astfel cum este prevăzut la art. 2 şi 3 din anexa „Modul de
implementare, condiţiile specifice şi criteriile de eligibilitate pentru
aplicarea schemelor de plăţi naţionale directe complementare în sectorul
zootehnic, în acord cu reglementările comunitare
în domeniu"
Nr. crt.
|
Judeţul
|
Numărul de beneficiari
|
Cantitatea pentru
care s-a aprobat
acordarea primei
(capete)
|
Valoarea unitară a primei (lei/cap)
|
Valoarea primei
acordate
(lei)
|
bovine
|
ovine/ caprine
|
bovine
|
ovine/ caprine
|
bovine
|
ovine/ caprine
|
bovine
|
ovine/ caprine
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aprobat
Ordonator principal de credite,
.................................................
Data ........................................