ORDIN
Nr. 302 din 18 iulie 2003
privind aprobarea Criteriilor specifice Autoritatii Nationale pentru Persoanele
cu Handicap de acordare a statutului de utilitate publica persoanelor juridice
de drept privat fara scop patrimonial
ACT EMIS DE: MINISTERUL MUNCII, SOLIDARITATII SOCIALE SI
FAMILIEI
AUTORITATEA NATIONALA PENTRU PERSOANELE CU HANDICAP
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 571 din 8 august 2003
Avand in vedere prevederile art. 40^1 din Ordonanta Guvernului nr. 26/2000
cu privire la asociatii si fundatii, modificata si completata prin Ordonanta
Guvernului nr. 37/2003,
vazand Referatul de aprobare al Biroului de integrare profesionala si
relatii cu O.N.G.-urile nr. 2.022 din 18 iulie 2003,
in temeiul art. 5 alin. (4) din Ordonanta Guvernului nr. 14/2003 privind
infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii Nationale pentru
Persoanele cu Handicap, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.
239/2003,
presedintele Autoritatii Nationale pentru Persoanele cu Handicap emite
urmatorul ordin:
Art. 1
(1) Se aproba Criteriile specifice Autoritatii Nationale pentru Persoanele
cu Handicap de acordare a statutului de utilitate publica asociatiilor,
fundatiilor sau federatiilor, conform anexei nr. 1.
(2) Se aproba Lista documentelor solicitate asociatiilor, fundatiilor sau
federatiilor in vederea recunoasterii ca fiind de utilitate publica, prevazuta
in anexa nr. 2.
(3) Se aproba modelul raportului de activitate a asociatiei, fundatiei sau
federatiei care solicita acordarea statutului de utilitate publica, prevazut in
anexa nr. 3.
Art. 2
(1) Biroul de integrare profesionala si relatii cu O.N.G.-urile examineaza,
in termen de cel mult 60 de zile de la primirea cererii, documentatia
prezentata de asociatii, fundatii sau federatii, iar in situatia in care
constata indeplinirea criteriilor si conditiilor prevazute de lege, intocmeste
impreuna cu Biroul juridic proiectul de hotarare a Guvernului privind
recunoasterea ca fiind de utilitate publica, pe care il prezinta in vederea
insusirii presedintelui Autoritatii Nationale pentru Persoanele cu Handicap.
(2) In cazul in care se constata neindeplinirea conditiilor legale, Biroul
de integrare profesionala si relatii cu O.N.G.-urile transmite persoanelor
juridice solicitante un raspuns motivat, in termenul prevazut la alin. (1).
Art. 3
Directiile de specialitate din cadrul Autoritatii Nationale pentru
Persoanele cu Handicap vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 4
Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Presedintele Autoritatii Nationale
pentru Persoanele cu Handicap,
Constantin Stoenescu
ANEXA 1
CRITERII SPECIFICE
de acordare a statutului de utilitate publica asociatiilor, fundatiilor sau
federatiilor care desfasoara activitati in sfera de competenta a Autoritatii
Nationale pentru Persoanele cu Handicap
Criterii specifice de acordare a statutului de utilitate publica:
a) activitatea acesteia se desfasoara in interes general sau comunitar,
dupa caz:
________________________________________________________________________________
Criterii Documentele care
Indeplinirea
se analizeaza criteriului
(se noteaza
da/nu)
________________________________________________________________________________
1 2 3
________________________________________________________________________________
1. Activitatea de interes public general si/sau Statutul, actul
comunitar se desfasoara in sfera de competenta constitutiv,
a Autoritatii Nationale pentru Persoanele cu regulamentul
Handicap, conform Strategiei nationale privind intern de
protectia speciala si integrarea sociala a functionare,
persoanelor cu handicap din Romania, aprobata pct. 2 din
prin Hotararea Guvernului nr. 1.215/2002, si raportul de
Planului national de actiune pentru 2003 - activitate
2006.
________________________________________________________________________________
2. In obiectul de activitate, activitatile de Idem
interes public general si/sau comunitar care
se desfasoara in sfera de competenta a Autoritatii
Nationale pentru Persoanele cu Handicap sunt
preponderente in raport cu activitatile in interes
personal nepatrimonial al asociatiilor si
fundatiilor.
________________________________________________________________________________
3. Nu desfasoara activitati angajate politic in Idem
mod partizan, inclusiv acela de sprijinire sau
promovare a unor partide ori aliante politice sau
electorale, candidati in alegeri ori persoane care
ocupa functii de demnitate publica.
________________________________________________________________________________
4. Durata de functionare, conform statutului, Statutul, actul
permite desfasurarea pe durata nedeterminata a constitutiv
unor activitati de interes general si/sau
comunitar.
________________________________________________________________________________
b) functioneaza de cel putin 3 ani si a realizat o parte din obiectivele
stabilite:
Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
R - Realizarea indicatorului (se noteaza da/nu)
I - Indeplinirea criteriului (se noteaza da/nu)
________________________________________________________________________________
Criterii Indicatori de realizare Documentele care R I
ai criteriului se analizeaza
________________________________________________________________________________
1 2 3 4 5
________________________________________________________________________________
1. Asociatia sau a) Definirea clara a Statutul, organigrama,
fundatia face organelor de conducere, pct. 3.1 din raportul
dovada bunei administrare si control de activitate
desfasurari a __________________________________________________
activitatii b) Existenta rapoartelor, Pct. 3.2 din raportul de
organelor de proceselor-verbale, care activitate, copii de pe
conducere, atesta functionarea documente
administrare si organelor de conducere,
control, in administrare si control
conformitate cu __________________________________________________
prevederile c) In statut sau in Statutul, regulamentul
statutare si cu regulamentul intern de intern de functionare
regulamentul functionare exista
intern de prevederi referitoare
functionare. la solutionarea
conflictelor de interes
aparute in activitatea
asociatiei/fundatiei.
__________________________________________________
d) Ponderea personalului Pct. 3.1, 3.3 din
calificat angajat cu raportul de activitate
caracter permanent
________________________________________________________________________________
2. Asociatia sau a) Depunerea formularelor Copii de pe formularele
fundatia face situatiilor financiare situatiilor financiare
dovada anuale la administratia anuale depuse
functionarii in financiara din raza
conformitate cu teritoriala in care
legislatia in asociatia sau fundatia
vigoare. isi are sediul
__________________________________________________
b) Plata impozitelor, Certificate
taxelor, contributiilor constatatoare privind
si a altor venituri indeplinirea
bugetare datorate obligatiilor exigibile
creditorilor bugetari de plata a impozitelor
si taxelor catre stat,
inclusiv a celor
locale, precum si a
contributiilor pentru
asigurarile sociale de
stat, asigurarile
sociale de sanatate,
asigurarile de somaj
__________________________________________________
c) Personalul este Pct. 3.3 din raportul de
incadrat in conformitate activitate si
cu legislatia in vigoare. certificate
constatatoare privind
indeplinirea
obligatiilor exigibile
de plata a impozitelor
si taxelor catre stat,
inclusiv a celor locale,
precum si a
contributiilor pentru
asigurarile sociale de
stat, asigurarile
sociale de sanatate,
asigurarile de somaj
__________________________________________________
d) Are autorizatiile Autorizatiile
necesare in vederea administrative conforme
desfasurarii cu legislatia in vigoare
activitatilor statutare. si/sau acordurile
necesare desfasurarii
activitatilor, copii de
pe documente
________________________________________________________________________________
3. Asociatia sau a) Dispune de un sediu Pct. 1 din raportul de
fundatia dispune adecvat si de dotari activitate, copie de pe
de resurse destinate in document
financiare, exclusivitate realizarii
materiale si activitatilor de interes
umane adecvate general si/sau comunitar.
functionarii __________________________________________________
organizatiei. b) A dezvoltat in Pct. 3.7 si Fisa
teritoriu filiale activitatilor din
sau puncte de lucru raportul de activitate
adecvate realizarii de
activitati de interes
general ori comunitar
(in cazul asociatiilor
si fundatiilor care
desfasoara activitati de
interes general).
__________________________________________________
c) Resursele financiare Pct. 4 din raportul de
de care dispune permit activitate, copii de pe
realizarea activitatilor documentele contabile
de interes general
si/sau comunitar.
__________________________________________________
d) Personalul are Pct. 3.3, 3.4 din
pregatire profesionala raportul de activitate
si experienta in domeniul
de activitate.
________________________________________________________________________________
4. Asociatia, a) Utilizeaza un mijloc Fisa activitatilor din
fundatia sau constant de informare raportul de activitate
federatia face referitor la serviciile
dovada unei bune si activitatile derulate.
comunicari si __________________________________________________
colaborari cu b) Parteneriat cu alte Documente care atesta
cetatenii, organizatii parteneriatul cu alte
beneficiarii neguvernamentale, asociatii, fundatii,
serviciilor, institutii publice etc. institutii publice etc.
alte organizatii in vederea dezvoltarii de si pct. 3.6 din raportul
neguvernamentale activitati comune si/sau de activitate
si institutii finantarii acestor
publice. activitati
________________________________________________________________________________
5. Obiectivele de A realizat mai mult de Pct. 2, 3.5 si Fisa
interes general jumatate din numarul activitatilor din
si/sau comunitar obiectivelor de interes raportul de activitate
realizate au fost general si/sau comunitar
semnificative in stabilite prin actul
raport cu constitutiv sau statut.
obiectivele de
aceeasi natura
stabilite prin
actul constitutiv
sau statut.
________________________________________________________________________________
6. Activitatile de In domenii de interes Fisa activitatilor din
interes general general si/sau comunitar, raportul de activitate
si/sau comunitar activitatile desfasurate
realizate sunt de au condus la rezultate
utilitate publica, reale si benefice pentru
respectiv comunitate, grupul de
scopurile vizate persoane.
sunt benefice.
________________________________________________________________________________
c) a desfasurat activitate anterioara semnificativa, prin derularea unor
programe ori proiecte specifice scopului sau, insotite de situatiile financiare
anuale si bugetele de venituri si cheltuieli pe ultimii 3 ani anteriori datei
depunerii cererii privind recunoasterea statutului de utilitate publica:
Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
R - Realizarea indicatorului (se noteaza da/nu)
I - Indeplinirea criteriului (se noteaza da/nu)
________________________________________________________________________________
Criterii Indicatori de realizare Documentele care R I
ai criteriului se analizeaza
________________________________________________________________________________
1 2 3 4 5
________________________________________________________________________________
1. Activitatile Activitatile desfasurate Statutul, pct. 2 si Fisa
desfasurate au condus la indeplinirea activitatilor din
anterior au fost obiectivelor de interes raportul de activitate
adecvate general si/sau comunitar
indeplinirii prevazute in statut.
obiectivelor
statutare.
________________________________________________________________________________
2. Dezvolta a) Dezvolta si Pct. 3.5 si Fisa
programe, imbogateste, prin activitatilor din
proiecte proiecte specifice, raportul de activitate
specifice. activitatile de interes
general si/sau comunitar,
serviciile acordate, in
functie de evaluarea
periodica a acestora.
__________________________________________________
b) Numarul de beneficiari Pct. 3.3 si Fisa
ai aceluiasi serviciu nu activitatilor din
s-a diminuat cu mai mult raportul de activitate
de 10% fata de anul
precedent.
________________________________________________________________________________
3. Sustenabilitatea a) Utilizeaza resurse Pct. 3.3 si Fisa
activitatilor, umane adecvate activitatilor din
serviciilor, din activitatilor raportul de activitate
punct de vedere desfasurate:
tehnic, - personal calificat in
patrimonial, al specialitate;
grupului de - personal angajat cu
beneficiari norma intreaga;
- dezvolta politici de
formare si dezvoltare a
personalului si a
voluntarilor.
__________________________________________________
b) Utilizeaza metodologii Fisa activitatilor din
de lucru adecvate raportul de activitate
serviciilor oferite:
tehnici, metode,
instrumente de evaluare,
respectarea legislatiei.
__________________________________________________
c) Are capacitatea de Pct. 4 si Fisa
autofinantare a activitatilor din
serviciilor dezvoltate raportul de activitate
de cel putin 10% din
costul total al acestora.
__________________________________________________
d) Are capacitatea de a Pct. 4 si Fisa
atrage mai multe surse activitatilor din
de finantare. raportul de activitate
__________________________________________________
e) Dispune de dotarile Pct. 4 si Fisa
materiale adecvate activitatilor din
desfasurarii serviciilor. raportul de activitate
__________________________________________________
f) Serviciile oferite se Fisa activitatilor din
desfasoara cu raportul de activitate
consimtamantul
beneficiarilor si, dupa
caz, cu aportul
beneficiarilor in
realizarea acestora.
__________________________________________________
g) Serviciile oferite se Fisa activitatilor din
desfasoara cu acordul si, raportul de activitate
dupa caz, cu aportul
comunitatii locale.
__________________________________________________
h) Exista rezultate ale Fisa activitatilor din
serviciilor. raportul de activitate
________________________________________________________________________________
4. Situatiile a) Concordanta intre Pct. 4 din raportul de
financiare anuale prevederile bugetului de activitate, bugetul de
si bugetele de venituri si cheltuieli venituri si cheltuieli
venituri si si datele reflectate in si situatiile
cheltuieli situatiile financiare financiare anuale
reflecta anuale
desfasurarea __________________________________________________
activitatilor de b) Cheltuieli adecvate Pct. 4 si Fisa
interes general activitatilor activitatilor din
sau comunitar. desfasurate raportul de activitate,
bugetul de venituri si
cheltuieli si situatiile
financiare anuale
__________________________________________________
c) Cheltuieli in Pct. 4 din raportul de
concordanta cu activitate, bugetul de
veniturile obtinute venituri si cheltuieli
si situatiile
financiare anuale
________________________________________________________________________________
d) valoarea activului patrimonial pe fiecare din cei 3 ani anteriori este
cel putin egala cu valoarea patrimoniului initial:
________________________________________________________________________________
Criteriu Documentele care se Indeplinirea
analizeaza indicatorului
________________________________________________________________________________
Valoarea activului patrimonial pe Pct. 4 din raportul de
fiecare din cei 3 ani anteriori nu activitate, bugetul de
a scazut sub valoarea patrimoniului venituri si cheltuieli si
initial. situatiile financiare anuale
________________________________________________________________________________
ANEXA 2
LISTA DOCUMENTELOR
solicitate asociatiilor, fundatiilor sau federatiilor in vederea recunoasterii
ca fiind de utilitate publica
1. Raportul de activitate pe ultimii 3 ani, in conformitate cu modelul
prezentat, obligatoriu in doua exemplare dactilografiate
2. Actul constitutiv, statutul si, dupa caz, actele aditionale la acestea
3. Dovada dobandirii personalitatii juridice si, dupa caz, a inregistrarii
modificarilor actului constitutiv si/sau statutului in Registrul asociatiilor
si fundatiilor sau in Registrul federatiilor
4. Dovada privind bonitatea asociatiei, a fundatiei sau a federatiei, emisa
de banca la care are deschis contul
5. Ultimul extras de cont bancar
6. Dovada privind situatia juridica a sediului asociatiei, al fundatiei sau
al federatiei si a sediului ori sediilor unde se desfasoara activitatile pentru
care solicita recunoasterea
7. Situatiile financiare anuale depuse la administratia financiara pe
ultimii 3 ani
8. Bugetele de venituri si cheltuieli pe ultimii 3 ani, aprobate de organul
de conducere
9. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de
plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv a celor locale, precum si a
contributiilor pentru asigurarile sociale de stat, asigurarile sociale de
sanatate, asigurarile de somaj (formulare-tip eliberate de autoritatile
competente)
10. Autorizatiile administrative conforme cu legislatia in vigoare si/sau
acordurile necesare desfasurarii activitatilor
11. Regulamentul intern de functionare
12. Organigrama asociatiei, fundatiei sau federatiei
13. Raportul comisiei de cenzori, pe ultimii 3 ani
14. Documente care atesta parteneriatul cu alte asociatii, fundatii,
institutii publice
15. Numele si adresa persoanelor fizice, respectiv denumirea si sediul
persoanelor juridice cu care asociatia sau fundatia colaboreaza in mod frecvent
in vederea realizarii obiectului sau de activitate pentru care solicita
recunoasterea
16. Declaratie pe proprie raspundere a presedintelui, cunoscand prevederile
art. 292 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii, privind
veridicitatea informatiilor cuprinse in raport, a faptului ca organizatia nu a
desfasurat activitati ilicite sau contrare ordinii publice ori bunelor moravuri
si nu are sume neachitate la scadenta catre persoane fizice sau juridice
17. In cazul federatiilor care solicita recunoasterea ca fiind de utilitate
publica, dovada ca cel putin doua treimi din numarul asociatiilor si
fundatiilor care le alcatuiesc sunt de utilitate publica
NOTA:
Documentele de la pct. 1, 9 si 16 se solicita in original.
Documentele de la pct. 2 - 8, 10 - 15 si 17 se solicita in copie.
ANEXA 3
RAPORT DE ACTIVITATE PE ULTIMII 3 ANI
a asociatiei, fundatiei sau federatiei care solicita acordarea statutului de
utilitate publica
1. Date privind asociatia/fundatia/federatia
Denumirea asociatiei/fundatiei/federatiei:
Denumirea abreviata (daca este cazul):
Tipul de organizatie: (asociatie/fundatie/federatie)
Sediul: adresa:
tel./fax:
e-mail:
situatia juridica:
suprafata totala (mp):
numarul de incaperi:
Dobandirea personalitatii juridice:
- in temeiul Legii nr. 21/1924:
- nr. dosarului la dobandirea personalitatii juridice:
- sentinta civila de dobandire a personalitatii juridice:
- sentinte civile care autorizeaza modificarile actului constitutiv
si/sau statutul:
- nr.:
- eliberata de:
- data:
- in temeiul Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 26/2000:
- certificate de inscriere in Registrul asociatiilor si fundatiilor:
- nr.:
- data:
Codul fiscal nr. ............ anul ............, eliberat de ............
Cont bancar nr. ............ deschis la banca ....................., adresa
bancii ..........................
Numele persoanei/persoanelor cu drept de semnatura:
Persoane fizice/juridice - membrii asociatiei
la constituire: - fondator/fondatori
2. Obiectivul de activitate prevazut in statut
Scop: (se defineste in conformitate cu art. .... din statut)
Obiectivele stabilite in statut:
- de interes general (dezvoltare sociala, asistenta sociala speciala pentru
persoanele cu handicap, sprijinul persoanelor cu handicap);
- de interes comunitar, respectiv in interesul public al unei comunitati
si/sau al unor grupuri de persoane fizice ori juridice care urmaresc un
obiectiv comun sau au aceleasi opinii, aceeasi cultura, orientare religioasa,
sociala, profesionala si altele.
__________________________________________________________
Activitati de interes general In conformitate Grupul
sau comunitar prevazute in cu art. ... tinta
statut
__________________________________________________________
__________________________________________________________
3. Date privind organizarea si functionarea
3.1. Organizarea asociatiei/fundatiei/federatiei:
- organe de conducere (numele, prenumele, adresa, profesia, alese/numite):
- organe de administrare (numele, prenumele, adresa, profesia,
alese/numite):
- organe de control (numele, prenumele, adresa, profesia, alese/numite):
3.2. Informatii privind functionarea asociatiei/fundatiei/federatiei (pe
ultimii 3 ani):
- activitatea organelor de conducere:
- nr. sedinte in conformitate cu procesele-verbale nr./data
............
- alte documente (specificati)
- activitatea organelor de administrare:
- nr. sedinte in conformitate cu procesele-verbale nr./data
............
- alte documente (specificati)
- activitatea organelor de control:
- nr. sedinte in conformitate cu procesele-verbale nr./data
............
- alte documente (specificati)
3.3. Personalul administrativ al organizatiei (in ultimii 3 ani):
- contract de munca:
- cu contract de munca cu timp partial:
- nr. de voluntari:
3.4. Dezvoltarea resurselor umane (programe de formare a personalului
organizate de diferite asociatii/fundatii/federatii pe ultimii 3 ani):
- asociatia/fundatia/federatia:
- domeniul:
- nr. de persoane:
Programe pentru atragerea de voluntari (in ultimii 3 ani):
- nr. de participanti:
- nr. de voluntari atrasi:
3.5. Activitati de interes general sau comunitar realizate (in ultimii 3
ani):
- denumirea activitatii, in conformitate cu fisa activitatilor:
- nr. de beneficiari:
3.6. Principalele mijloace de comunicare si informare utilizate (in ultimii
3 ani):
- tipul activitatii:
3.7. Dezvoltare teritoriala:
- filiale:
- puncte de lucru:
- judet/localitate/telefon:
- persoana de contact:
- nr. de membri asociati sau personal al fundatiei:
- anul infiintarii:
3.8. Afiliere la nivel national:
- denumirea si adresa organismului national:
- documentul care atesta afilierea:
- data afilierii:
3.9. Afiliere internationala (documentul care atesta afilierea, anul, tipul
de afiliere):
- membru deplin:
- membru asociat:
- alte specificatii:
3.10. Premii, nominalizari, alte forme de recunoastere a activitatii:
- denumirea:
- anul:
- institutia care a acordat/recunoscut activitatea:
4. Resurse materiale si financiare
Patrimoniul (in conformitate cu ultima balanta contabila), total valoare,
din care:
a) Total imobilizari corporale, din care:
- constructii:
- terenuri:
- alte mijloace: - mobilier
- echipament
- altele
- mijloace de transport:
- imobilizari corporale in curs:
b) Total disponibilitati banesti, din care:
- lei:
- valuta:
Venituri (in conformitate cu ultima balanta contabila), total valoare, din
care:
- resurse obtinute de la bugetul de stat:
- resurse obtinute de la bugetul local:
- cotizatiile membrilor:
- dividendele societatilor comerciale infiintate:
- dobanzile si dividendele rezultate din plasarea sumelor disponibile:
- venituri realizate din activitati economice proprii:
- donatii, sponsorizari sau legate:
- finantari, granturi:
Miscarea patrimoniala (valoare activ in mii lei, in ultimii 3 ani):
Proiecte desfasurate cu finantare externa (pe ultimii 3 ani):
- perioada/anul:
- denumirea programului:
- valoarea:
- finantator:
Proiecte subventionate de la bugetul de stat/local (in ultimii 3 ani):
- perioada/anul:
- denumirea programului:
- valoarea:
- temeiul legal si sursa subventiei:
Societati comerciale infiintate:
- denumirea:
- anul infiintarii:
- obiectul de activitate:
- adresa:
- codul fiscal:
ANEXA 1
la raportul de activitate pe ultimii 3 ani
FISA Nr. ............
privind activitatile in interes general si/sau comunitar desfasurate
1. Denumirea activitatii:
2. Scop:
3. Obiective:
4. Durata (limitata/nelimitata):
5. Aria de desfasurare (locala, judeteana, nationala):
6. Categoria de persoane beneficiare:
- nr. de beneficiari:
- caracteristici socioeconomice ale grupului tinta:
7. Precizati modalitatea de selectare a beneficiarilor activitatilor
8. Descrieti modalitatile prin care proiectul si-a propus implicarea
beneficiarilor in activitatile desfasurate in beneficiul acestora
9. Descrieti activitatile/serviciile desfasurate si metodologiile de lucru
utilizate
10. Resurse umane utilizate (contract de munca/conventie civila/voluntari):
- nr. total, din care: conducere:
executie:
Numele persoanei care conduce si administreaza activitatea:
11. Costul programului, proiectului pe toata durata finantarii sau, dupa
caz, costul anual al serviciului, in conformitate cu cheltuielile din anul
precedent depunerii documentatiei, in mii lei, din care:
- contributia organizatiei:
- subventii de la bugetul de stat:
- subventii de la bugetul local:
- contributii ale partenerilor externi:
- contributii ale beneficiarilor:
12. Costul lunar al serviciului, pe beneficiar:
13. Parteneri implicati (forma parteneriatului):
14. Autorizatii necesare desfasurarii activitatii:
- institutia care a eliberat autorizatia:
- nr. documentului/data:
15. Evaluarea activitatilor, metode utilizate:
- cand a avut loc evaluarea:
- cine a evaluat activitatea:
- masuri luate in urma evaluarii:
16. Rezultatele activitatii (specificati indicatorii de performanta
utilizati):
17. Efectele benefice ale activitatii la nivelul comunitatii:
- modalitatile de informare a comunitatii privind activitatile si
rezultatele acestora:
- alte comentarii privind activitatea desfasurata:
Numele persoanei desemnate pentru a oferi informatii suplimentare:
Numele si prenumele presedintelui asociatiei/fundatiei:
Data/semnatura/stampila