Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 457 din 1 aprilie 2010

pentru modificarea si completarea Ghidului de finantare a Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto national, aprobat prin Ordinul ministrului mediului, interimar, nr. 1.683/2009

ACT EMIS DE: MINISTERUL MEDIULUI SI PADURILOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 239 din 15 aprilie 2010



Având în vedere Referatul de aprobare nr. 17.334 din 24 martie 2010 al Direcţiei implementare proiecte din cadrul Administraţiei Fondului pentru Mediu,

în temeiul art. 15 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.635/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului si Pădurilor,

ministrul mediului şi pădurilor emite următorul ordin:

Art. I. - Ghidul de finanţare a Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional, aprobat prin Ordinul ministrului mediului, interimar, nr. 1.683/2009, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 921 din 29 decembrie 2009, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:

1. La articolul 7, alineatele (2), (3) şi (5) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„(2) Poate beneficia de prima de casare persoana fizică cu domiciliul sau reşedinţa în România şi care îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii:

a) a dobândit tichetul valoric şi documentele aferente de la un proprietar, persoană fizică, care a predat spre casare şi a radiat din evidenţa circulaţiei autovehiculul uzat;

b) s-a înscris la un producător validat în vederea achiziţionării autovehiculului nou, în baza tichetului valoric şi a documentelor aferente dobândite potrivit lit. a), obţinând o notă de înscriere;

c) a achiziţionat autovehiculul nou de la producătorul validat care a eliberat nota de înscriere, după declararea de către Autoritate a autenticităţii tichetului valoric.

(3) Beneficiază de prima de casare proprietarul, persoană juridică, înfiinţat/cu activitate de cel puţin un an la data depunerii dosarului de înscriere şi care îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii:

a) i-a fost aprobată cererea de finanţare şi este inclus pe lista proprietarilor înscrişi, publicată pe pagina de internet a Autorităţii;

b) a predat colectorului spre casare autovehiculul uzat, obţinând certificatul de distrugere şi tichetul valoric;

c) a radiat din evidenţa circulaţiei autovehiculul uzat, obţinând certificatul de radiere;

d) s-a înscris la un producător validat în vederea achiziţionării autovehiculului nou, în baza tichetului valoric şi a documentelor aferente, obţinând o notă de înscriere;

e) a achiziţionat autovehiculul nou de la producătorul validat care a eliberat nota de înscriere, după declararea de către Autoritate a autenticităţii tichetului valoric.

........................................................................................................................................................................ .........................................................

(5) Neutilizarea tichetului valoric până cel mai târziu la data înscrisă în cuprinsul său atrage decăderea proprietarului din dreptul de a beneficia de prima de casare la achiziţionarea autovehiculului nou."

2. La articolul 7, după alineatul (5) se introduc două noi alineate, alineatele (6) şi (7), cu următorul cuprins:

„(6) De la momentul dobândirii tichetului valoric şi a documentelor aferente, persoana fizică prevăzută la alin. (2) se substituie proprietarului persoană fizică, definit la art. 2 lit. j), fiind asimilată acestuia.

(7) Proprietarul, persoană juridică, căruia i-a fost aprobată de către Autoritate înscrierea în program, nu are dreptul:

a) să înstrăineze tichetul valoric obţinut în urma casării autovehiculului uzat;

b) să dobândească tichet valoric de la o altă persoană, fizică sau juridică."

3. Articolul 9 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„ARTICOLUL 9

Colectorul

Este eligibil şi poate solicita încheierea protocolului cu Autoritatea colectorul care îndeplineşte, cumulativ, următoarele criterii de eligibilitate:

a) este persoană juridică română, operator economic, constituită potrivit Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

b) are ca obiect de activitate colectarea vehiculelor scoase din uz sau colectarea şi tratarea vehiculelor scoase din uz;

c) funcţionează legal şi deţine autorizaţiile/acordurile/avizele necesare desfăşurării activităţii şi este autorizat potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 2.406/2004, cu modificările şi completările ulterioare;

d) emite certificate de distrugere a vehiculelor scoase din uz, în nume propriu, în calitate de operator economic autorizat să desfăşoare activităţi de colectare şi tratare a vehiculelor scoase din uz, sau are încheiat contract cu un operator economic autorizat să colecteze şi/sau să trateze vehicule scoase din uz şi în numele căruia emite certificate de distrugere a vehiculelor scoase din uz, în cazul în care este autorizat doar pentru colectarea acestora;

e) se află inclus în lista actualizată periodic de Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului;

f) are îndeplinite obligaţiile de plată la Fondul pentru mediu;

g) depune, în perioada şi în condiţiile stabilite de Autoritate, documentele solicitate de către aceasta."

4. La articolul 10, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(3) Sunt eligibile următoarele persoane juridice, înfiinţate/cu activitate de cel puţin un an la data depunerii dosarului de înscriere:

a) unitatea administrativ-teritorială: comună, oraş, municipiu, judeţ, legal înfiinţat şi delimitat, administrat conform Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

b) unitatea de învăţământ de stat sau privată ori instituţia de învăţământ de stat sau privată, înfiinţată şi organizată în baza Legii învăţământului nr. 84/1995, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, acreditată;

c) instituţia publică, centrală sau locală, înfiinţată conform legii;

d) organizaţia neguvernamentală înfiinţată în temeiul Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările şi completările ulterioare;

e) operatorul economic."

5. La articolul 11, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(1) Anual, Autoritatea poate organiza una, două sau mai multe sesiuni de validare. Perioada de organizare a sesiunii de validare se aprobă prin dispoziţie a preşedintelui Autorităţii."

6. La articolul 12 alineatul (8), litera I) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,l) situaţia financiară anuală la încheierea ultimului exerciţiu financiar, însoţită, după caz, de raportul administratorilor şi raportul comisiei de cenzori sau raportul de audit, precum şi de ultima balanţă de verificare lunară, în copii; la situaţia financiară anuală se anexează copia confirmării depunerii acesteia la oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunalul judeţean sau al municipiului Bucureşti, după caz;".

7. La articolul 14, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Contractul se întocmeşte în două exemplare, ambele având aceeaşi valoare juridică, câte un exemplar pentru fiecare parte semnatară."

8. La articolul 15, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(3) Autoritatea verifică autenticitatea tichetelor valorice depuse de către producătorul validat şi transmite acestuia, pe cale electronică, lista tichetelor valorice declarate autentice."

9. La articolul 15, după alineatul (5) se introduce un nou alineat, alineatul (6), cu următorul cuprins:

„(6) Responsabilitatea corectitudinii şi realităţii datelor şi/sau informaţiilor înscrise în listele proprietarilor înscrişi aparţine în integralitate producătorului validat."

10. La articolul 16 alineatul (2), litera d) se abrogă.

11. La articolul 22, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(1) In cadrul sesiunii de înscriere, proprietarul depune la Autoritate dosarul de înscriere."

12. La articolul 22 alineatul (2), literele c) şi j) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

,,c) procura notarială de împuternicire/actul de desemnare (ordin/decizie/dispoziţie) a persoanei care reprezintă proprietarul în cadrul programului, dacă proprietarul nu este reprezentat de însuşi reprezentantul său legal, însoţită/însoţit de actul de identitate al acesteia, în copie; procura notarială de împuternicire se depune, în original, de către: operatorul economic şi organizaţia neguvernamentală; actul de desemnare se depune, în original, de către: instituţia publică, unitatea administrativ-teritorială, unitatea sau instituţia de învăţământ;

........................................................................................................................................................................ .......................................................

j) cu excepţia proprietarului operator economic: copia situaţiei financiare anuale la încheierea ultimului exerciţiu financiar, vizată de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor Publice, însoţită, după caz, de raportul administratorilor şi raportul comisiei de cenzori sau ultimul raport de audit ori raport de analiză pe bază de bilanţ, împreună cu ultima balanţă de verificare lunară."

13. La articolul 22 alineatul (6), literele e) şi g) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

,,e) hotărârea/decizia adunării generale a acţionarilor/ asociaţilor, a asociatului unic, a consiliului de administraţie privind participarea la program, în original sau copie legalizată;

........................................................................................................................................................................ .......................................................

g) copiile situaţiilor financiare anuale la încheierea ultimelor două exerciţii financiare, vizate de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor Publice, însoţite, după caz, de rapoartele administratorilor şi rapoartele comisiei de cenzori sau rapoartele de audit, împreună cu ultima balanţă de verificare lunară; în cazul operatorului economic constituit ca societate comercială în baza Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, la situaţiile financiare anuale, începând cu cele aferente exerciţiului financiar 2009, se anexează confirmările depunerii acestora la oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunalul judeţean sau al municipiului Bucureşti, după caz;".

14. La articolul 23, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(4) In baza propunerii Comisiei de analiză şi evaluare, Autoritatea, prin Comitetul director, aprobă înscrierea în program a proprietarului, în limita fondurilor disponibile destinate programului."

15. La articolul 23, alineatul (5) se abrogă.

16. La articolul 24, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(4) Lista proprietarilor şi sumele aprobate acestora se publică pe pagina de internet a Autorităţii şi se actualizează periodic."

17. După articolul 30 se introduce un nou articol, articolul 301, cu următorul cuprins:

„ARTICOLUL 301

Contestaţii

(1) Producătorul, colectorul sau proprietarul persoană juridică, nemulţumit de decizia Autorităţii, poate depune contestaţie la registratura acesteia, în termen de 10 zile de la data la care Autoritatea publică pe pagina sa de internet:

a) lista producătorilor validaţi, în cazul producătorului al cărui dosar de validare nu a fost aprobat de Autoritate;

b) lista colectorilor autorizaţi, în cazul colectorului căruia nu i-a fost aprobată de Autoritate încheierea protocolului de distribuţie a tichetelor valorice;

c) lista proprietarilor înscrişi, în cazul proprietarului persoană juridică, al cărui dosar de înscriere nu a fost aprobat de Autoritate.

(2) Aprobarea componenţei comisiei de soluţionare a contestaţiilor se face prin dispoziţie a preşedintelui Autorităţii.

(3) Soluţionarea contestaţiei se face în termen de cel mult 30 de zile de la înregistrarea acesteia la registratura Autorităţii."

18. La anexa nr. 3 la ghid punctul A.15, subpunctele A.15.1 şi A.15.2 se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„A-15.1. -situaţia financiară anuală la încheierea ultimului exerciţiu financiar, însoţită de raportul administratorilor şi raportul comisiei de cenzori sau raportul de audit; la situaţia financiară anuală este anexată confirmarea de depunere a acesteia la oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunalul judeţean/Tribunalul Municipiului Bucureşti;

A.15.2. - ultima balanţă de verificare lunară."

19. La anexa nr. 4 la ghid articolul 10, punctul 10.6 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„10.6. Prezentul contract s-a semnat la data de............., la sediul AFM, în două exemplare, ambele având aceeaşi valoare juridică, câte un exemplar pentru fiecare parte semnatară."

20. La anexa nr. 5 la ghid, punctul 5 se abrogă.

21. La anexa nr. 9 la ghid punctul 3, după litera k) se introduce o nouă literă, litera k1), cu următorul cuprins:

,,k1) Nu suntem consideraţi «Firmă în dificultate», conform Instrucţiunilor Comisiei Europene privind ajutorul de stat pentru salvarea şi restructurarea firmelor în dificultate, publicate în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. 244/2004."

22. La anexa nr. 10 la ghid punctul 1, subpunctele 1.3 şi 1.10 se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„1.3. - procura notarială de împuternicire/actul de desemnare (ordin/decizie/dispoziţie) a persoanei care reprezintă proprietarul în cadrul programului, dacă proprietarul nu este reprezentat de însuşi reprezentantul său legal, însoţită/însoţit de actul de identitate al acesteia, în copie; procura notarială de împuternicire este depusă, în original, de către operatorul economic şi organizaţia neguvernamentală; actul de desemnare este depus, în original, de către instituţia publică, unitatea administrativ-teritorială, unitatea sau instituţia de învăţământ;

........................................................................................................................................................................ .......................................................

1.10. - cu excepţia proprietarului operator economic: copia situaţiei financiare anuale la încheierea ultimului exerciţiu financiar, vizată de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor Publice, însoţită, după caz, de raportul administratorilor şi raportul comisiei de cenzori sau ultimul raport de audit ori raport de analiză pe bază de bilanţ, împreună cu ultima balanţă de verificare lunară."

23. La anexa nr. 10 la ghid punctul 5, subpunctul 5.7 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„5.7. - copiile situaţiilor financiare anuale la încheierea ultimelor două exerciţii financiare, vizate de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor Publice, însoţite, după caz, de rapoartele administratorilor şi rapoartele comisiei de cenzori sau rapoartele de audit, împreună cu ultima balanţă de verificare lunară; operatorul economic constituit ca societate comercială în baza Legii nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, a anexat la situaţiile financiare anuale, începând cu cele aferente exerciţiului financiar 2009, confirmările depunerii acestora la oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunalul judeţean/Tribunalul Municipiului Bucureşti;".

24. Anexele nr. 12 şi 13 la ghid se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1 şi 2 la prezentul ordin.

Art. II. -Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. III. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul mediului şi pădurilor,

Dan Cârlan,

secretar de stat

ANEXA Nr. 1*) (Anexa nr. 12 la ghid)

- faţă -

- verso -

*) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 2  (Anexa nr. 13 la ghid)

PROCEDURA

de distribuire a tichetelor valorice destinate utilizării în cadrul Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional

1. Autoritatea repartizează tichetele valorice pe judeţe, inclusiv pe municipiul Bucureşti, în funcţie de numărul de locuitori al acestora.

2. Distribuirea tichetelor valorice se efectuează de Autoritate în limita stocului repartizat fiecărui judeţ, inclusiv municipiului Bucureşti. Distribuirea se face numai pe baza programării publicate pe pagina de internet a Autorităţii.

3. Distribuirea tichetelor valorice se face numai colectorului care îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii:

a) satisface criteriile de eligibilitate prevăzute la art. 9 din Ghidul de finanţare a Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional, aprobat prin Ordinul ministrului mediului, interimar, nr. 1.683/2009, cu modificările şi completările ulterioare;

b) a încheiat protocol de distribuţie cu Autoritatea;

c) se prezintă la Autoritate la data programată;

d) depune cerere de distribuire a tichetelor valorice;

e) prezintă Autorităţii, pe suport hârtie şi suport electronic, lista tichetelor valorice eliberate proprietarilor care au predat spre casare autovehicule uzate.

4. Colectorul poate depune, succesiv, noi cereri de distribuire a tichetelor valorice, numai dacă îndeplineşte condiţiile de la pct. 3 şi a eliberat către proprietari toate tichetele valorice distribuite anterior de Autoritate.

5. In luna iunie, Autoritatea procedează la regularizarea stocurilor de tichete distribuite pe judeţe, inclusiv în municipiul Bucureşti, astfel:

a) colectorul care nu a eliberat către proprietari toate tichetele valorice distribuite restituie Autorităţii tichetele valorice neeliberate şi depune, pe suport hârtie şi suport electronic, lista tichetelor valorice eliberate proprietarilor care au predat spre casare autovehicule uzate, dacă este cazul;

b) Autoritatea exclude din lista operatorilor economici autorizaţi să desfăşoare activităţi de colectare a vehiculelor scoase din uz si care au încheiat protocol colectorul prevăzut la lit. a);

c) Autoritatea distribuie colectorilor care îndeplinesc condiţiile prevăzute la pct. 4 tichetele valorice restituite în condiţiile prevăzute la lit. a).

6. Colectorul poate încheia cu Autoritatea câte un protocol de distribuţie a tichetelor valorice pentru fiecare punct de lucru autorizat şi cuprins în lista Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului.

7. Prin protocolul de distribuţie încheiat între Autoritate şi colector se stabilesc:

a) data exactă din luna iunie la care Autoritatea procedează la regularizarea stocului de tichete valorice distribuite;

b) modalitatea, condiţiile şi termenul de restituire a tichetelor valorice, în situaţia regularizării stocului de tichete valorice distribuite;

c) modalitatea, condiţiile şi termenul de restituire a tichetelor valorice neeliberate, la finalul Programului anual de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional;

d) modalitatea, condiţiile şi termenul de restituire a tichetelor valorice neeliberate, greşit completate şi/sau deteriorate de către colector;

e) conţinutul listei tichetelor valorice eliberate proprietarilor prevăzută la pct. 3 lit. e).


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 457/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 457 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu