Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 523 din 3 aprilie 2007

pentru aprobarea Procedurii de solutionare a cererilor de rambursare a taxei pe valoarea adaugata catre persoane impozabile neinregistrate si care nu sunt obligate sa se inregistreze in scopuri de TVA in Romania, stabilite in alt stat membru al Uniunii Europene

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 255 din 17 aprilie 2007



In temeiul art. 11 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul art. 1472 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, al pct. 49 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VI „Taxa pe valoarea adăugată" din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 44/2004, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 83 alin. (2) şi art. 196 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Procedura de soluţionare a cererilor de rambursare a taxei pe valoarea adăugată către persoane impozabile neînregistrate şi care nu sunt obligate să se înregistreze în scopuri de TVA în România, stabilite în alt stat membru al Uniunii Europene, prevăzută în anexa nr. 1.

Art. 2. - Se aprobă modelul şi conţinutul formularului 308 „Cerere de rambursare pentru persoanele impozabile neînregistrate în scopuri de TVA în România, stabilite în alt stat membru al Uniunii Europene", cod MFP 14.13.03.02/8, prevăzut în anexa nr. 2.

Art. 3. - Instrucţiunile de completare ale formularului prevăzut la art. 2 sunt prevăzute în anexa nr. 3.

Art. 4. - Caracteristicile de tipărire ale formularului prevăzut la art. 2 sunt prevăzute în anexa nr. 4.

Art. 5. - Se aprobă modelul şi conţinutul formularului „Decizie de rambursare a taxei pe valoarea adăugată pentru persoanele impozabile neînregistrate şi care nu sunt obligate să se înregistreze în scopuri de TVA în România, stabilite în alt stat membru al Uniunii Europene", cod MFP 14.13.02.02/08, prevăzut în anexa nr. 5.

Art. 6. - Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 7. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Art. 8. - Direcţia generală de gestiune a impozitelor şi contribuţiilor, Direcţia generală de reglementare a colectării creanţelor bugetare şi Direcţia de metodologie şi proceduri pentru inspecţia fiscală din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Direcţia generală a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, precum şi Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti vor lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.

Ministrul finanţelor publice,

Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu

ANEXA Nr. 1

PROCEDURA

de soluţionare a cererilor de rambursare a taxei pe valoarea adăugată către persoane impozabile neînregistrate şi care nu sunt obligate să se înregistreze în scopuri de TVA în România, stabilite în alt stat membru al Uniunii Europene

1. Rambursarea taxei pe valoarea adăugată către persoane impozabile neînregistrate şi care nu sunt obligate să se înregistreze în scopuri de TVA în România, potrivit dispoziţiilor art. 1472 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, coroborate cu prevederile pct. 49 din normele metodologice de aplicare a titlului VI „Taxa pe valoarea adăugată" din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 44/2004, cu modificările şi completările ulterioare, se efectuează potrivit prezentei proceduri.

2. Cererea, însoţită de documentele prevăzute la pct. 49 alin. (5) din normele aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 44/2004, cu modificările şi completările ulterioare, se depune direct la registratura Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti sau la poştă, prin scrisoare recomandată.

Cererea poate fi depusă şi prin împuternicit desemnat conform art. 18 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

3. Documentele justificative, certificatul emis de statul membru în care persoana impozabilă este stabilită, precum şi declaraţiile în limba străină vor fi însoţite de traduceri în limba română certificate de traducători autorizaţi, potrivit prevederilor art. 8 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

4.1.  De la registratură, cererea, însoţită de documentaţie, se repartizează Serviciului de administrare a contribuabililor nerezidenţi din cadrul Activităţii de metodologie şi administrare a veniturilor statului, denumit în continuare compartiment de specialitate, care înregistrează cererile în Registrul de evidenţă a cererilor de rambursare, organizat potrivit anexei nr. 1a).

4.2.  Numărul de înregistrare în Registrul de evidenţă se utilizează ca număr de referinţă şi se înscrie pe toate documentele referitoare la modul de soluţionare a cererii de rambursare respective.

5.  Toate documentele anexate cererii de rambursare se scanează şi se arhivează în format electronic.

6.     La depunerea unei cereri de rambursare, compartimentul de specialitate verifică în evidenţele proprii dacă respectiva persoană este înregistrată ca plătitor de impozite, taxe sau contribuţii, potrivit legilor speciale care prevăd înregistrarea directă.

7.     Compartimentul de specialitate analizează documentaţia depusă de persoana impozabilă, verificând respectarea condiţiilor impuse pentru rambursare, potrivit pct. 49 alin. (1)-(9) din normele aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 44/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

Rezultatul analizei se consemnează într-un referat întocmit conform modelului din anexa nr. 1b).

8.  In cazul în care există suspiciuni cu privire la unele facturi, compartimentul de specialitate poate solicita, cu avizul directorului executiv adjunct coordonator, efectuarea unei cercetări la faţa locului, potrivit art. 56 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, la persoana impozabilă stabilită în România care a emis factura respectivă.

9.  Pe baza constatărilor cuprinse în referatul de analiză şi, după caz, în procesul-verbal întocmit ca urmare a cercetării la faţa locului, compartimentul de specialitate întocmeşte Decizia de rambursare a taxei pe valoarea adăugată pentru persoanele impozabile neînregistrate şi care nu sunt obligate să se înregistreze în scopuri de TVA în România, stabilite în alt stat membru al Uniunii Europene, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 5 la ordin.

Decizia se întocmeşte în două exemplare, se verifică şi se vizează de şeful compartimentului de specialitate şi se înaintează, împreună cu documentaţia, referatul de analiză şi, după caz, procesul-verbal, spre aprobare directorului executiv adjunct coordonator.

Deciziile de rambursare a TVA emise sunt decizii sub rezerva verificării ulterioare, potrivit art. 88 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

10.  In baza datelor din evidenţa analitică pe plătitor şi a Deciziei de rambursare a taxei pe valoarea adăugată, compartimentul de specialitate întocmeşte Nota privind compensarea obligaţiilor fiscale şi/sau Nota privind restituirea/ rambursarea unor sume, conform formularelor aprobate.

Nota privind compensarea obligaţiilor fiscale şi/sau Nota privind restituirea/rambursarea unor sume se întocmeşte în 3 exemplare, se semnează de şeful compartimentului de specialitate şi se aprobă de directorul executiv adjunct coordonator.

Nota privind compensarea obligaţiilor fiscale şi/sau Nota privind restituirea/rambursarea unor sume, aprobată, se transmite, pe bază de borderou, compartimentului de trezorerie, în vederea efectuării compensării şi/sau restituirii.

11.   După efectuarea compensării şi/sau restituirii, compartimentul de trezorerie transmite Serviciului de administrare a contribuabililor nerezidenţi două exemplare ale Notei privind compensarea obligaţiilor fiscale şi/sau ale Notei privind restituirea/rambursarea unor sume, cuprinzând şi data la care s-a efectuat operaţiunea de compensare şi/sau de rambursare.

12.  După operarea datelor privind soluţionarea cererii de rambursare în evidenţa specială, Serviciul de administrare a contribuabililor nerezidenţi arhivează dosarul solicitării.

Dosarul solicitării cuprinde:

-  Cererea solicitantului;

-   Referatul de analiză;

-   Procesul-verbal privind rezultatul cercetării la faţa locului, după caz;

-   Decizia de rambursare;

-   Nota privind compensarea obligaţiilor fiscale şi/sau Nota privind restituirea/rambursarea unor sume, cuprinzând data la care s-a efectuat operaţiunea de compensare şi/sau de rambursare.

13.  După primirea Notei privind compensarea obligaţiilor fiscale şi/sau a Notei privind restituirea/rambursarea unor sume de la compartimentul de trezorerie, Serviciul de administrare a contribuabililor nerezidenţi îl înştiinţează pe solicitant despre modul de soluţionare a cererii, prin transmiterea Deciziei de rambursare a TVA, a Notei privind compensarea obligaţiilor fiscale şi/sau a Notei privind restituirea/rambursarea unor sume, precum şi a documentaţiei care evidenţiază taxa a cărei rambursare a fost solicitată.

Toate documentele se ştampilează de către compartimentul de specialitate, pentru a nu fi folosite pentru cereri viitoare de rambursare ale respectivei persoane impozabile.

ANEXA Nr. 1a)

EVIDENTA   CERERILOR   DE   RAMBURSARE   A   TVA

Nr. crt.

Nr. de referinţă

Denumirea/numele şi prenumele solicitantului

Codul de identificare fiscală din ţara în care este stabilit

Numărul şi data înregistrării

cererii de

rambursare a TVA

Suma solicitată

Decizia

organului

fiscal*)

Suma aprobată

Diferenţe constatate

faţă de suma solicitată

Data

efectuării

compensării

şi/sau

restituirii

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

*) Se va completa cu:

A - în cazul cererilor aprobate;

R - în cazul cererilor respinse.

ANEXA Nr. 1b)

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE

AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ

Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti

Serviciul de administrare a contribuabililor nerezidenti

Nr.

Aprobat.

Conducătorul unităţii fiscale/

Director coordonator,

................................................................

Avizat.

Şef compartiment specialitate,

................................................................

REFERAT   PENTRU   ANALIZA   DOCUMENTARĂ

A.  Date de identificare ale persoanei impozabile

Cod de identificare fiscală      ........................................................................................................................................................................ ..........

Denumire   ........................................................................................................................................................................ ......................................

Domiciliu fiscal   ........................................................................................................................................................................ ..............................

B.  Analiza documentară a cererii de rambursare aferentă lunii/perioadei .............................................................................................. an.................

Au fost analizate următoarele documente:

In urma analizei s-au constatat următoarele:

C.  Concluzii

a)  Se propune aprobarea rambursării în urma analizei documentare     |_|                     

b)  Se transmite pentru efectuarea cercetării la faţa locului                    |_|                     

Intocmit,

............................................................

ANEXA Nr. 2*)

Cerere de rambursare pentru persoanele impozabile neînregistrate în scopuri de TVA în România, stabilite în alt stat membru al Uniunii Europene

308

ANUL:   |_|_|_|_|

PERIOADA:   |_|_|  -  |_|_|

DATE DE IDENTIFICARE A SOLICITANTULUI

DENUMIRE / NUME, PRENUME

COD DE ÎNREGISTRARE ÎN SCOPURI DE TVA

|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

TARA DE REZIDENTĂ

ADRESA COMPLETĂ ÎN TARA DE REZIDENTĂ

COD POŞTAL

TELEFON

FAX

E-MAIL

OBIECTUL PRINCIPAL DE ACTIVITATE

REPREZENTARE PRIN ÎMPUTERNICIT

NR. ACT ÎMPUTERNICIRE

DATA

DATE DE IDENTIFICARE ALE ÎMPUTERNICITULUI

DENUMIRE/ NUME, PRENUME

COD DE IDENTIFICARE FISCALĂ

|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

JUDEŢ

SECTOR

LOCALITATE

STRADA

NR.

BLOC

SC.

ET.

AP.

COD POŞTAL

TELEFON

FAX

E-MAIL

INFORMAŢII FINANCIARE

SUMA SOLICITATĂ LA RAMBURSARE                |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

IBAN                                               |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

TITULARUL CONTULUI

CONT NUMĂRUL

CODUL BĂNCII

NUMELE BĂNCII

ADRESA BĂNCII

ORAŞUL

ŢARA

COD

NR. ANEXE  |_|_|_|

NIL FACTURI    |_|_|_|

NR. DOCUMENTE DE IMPORT                        |_|_|_|

Aţi mai avut cereri de rambursare anterioare?

Da |_|

Nr. de referinţă al cererii anterioare |_|_|_|_|_|_|

Nu |_|

Mă angajez sa returnez orice sumă mi-ar putea fi rambursată din greşeală.                |__|

*) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil.

Sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, declar următoarele:

-  în perioada la care se referă actuala cerere de rambursare, nu am efectuat livrări de bunuri sau prestări de servicii ce au avut loc sau au fost considerate ca având loc în România, cu excepţia, după caz a serviciilor prevăzute la pct.49 alin.(3) lit a) şi b)din Normele metodologice de aplicare a Titlulul VI din Codul fiscal,

- bunurile şi serviciile pentru care solicit rambursarea taxei aferente au fost utilizate în vederea desfăşurării activităţii mele în calitate de persoană impozabilă,

-faptul că datele înscrise în acest formular sunt corecte şi complete.

Numele persoanei care face declaraţia

Funcţia

Ştampila

Semnătura

Se completează de personalul organului fiscal

Organ fiscal

Număr înregistrare

Data înregistrare                |_|_|  /  |_|_|   /  |_|_|_|_|

Numele persoanei care a verificat

Cod MFP: 14.13.03.02/8

LISTA OPERAŢIUNILOR PENTRU CARE SE SOLICITĂ RAMBURSAREA

Nr. crt.

Tipul*)

Natura bunurilor sau a serviciilor

Denumirea partenerului

Codul de identificare fiscală al

partenerului

Data facturii

Numărul facturii

Suma de taxă pe valoareaadăugată solicitată la rambursare

TOTAL:

*) A - achiziţie, I - import, S - prestări de servicii.

ANEXA Nr. 3

INSTRUCŢIUNI

pentru completarea Cererii de rambursare pentru persoanele impozabile neînregistrate în scopuri de TVA în România, stabilite în alt stat membru al Uniunii Europene

1. Cererea de rambursare se depune de către persoanele impozabile neînregistrate şi care nu sunt obligate să se înregistreze în scopuri de TVA în România, stabilite în alt stat membru al Uniunii Europene, pentru rambursarea taxei facturate de alte persoane impozabile şi achitate de acestea pentru bunurile mobile care le-au fost livrate sau serviciile care au fost prestate în beneficiul lor în România, precum şi a taxei achitate pentru importul bunurilor în România pe o perioadă de minimum 3 luni sau maximum un an calendaristic ori pe o perioadă mai mică de 3 luni rămasă din anul calendaristic.

Cererea se depune în termen de 6 luni de la încheierea anului calendaristic în care taxa devine exigibilă.

2.1. Cererea se depune în format electronic:

-  la registratura Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti,

-  la poştă, prin scrisoare recomandată.

2.2. Formatul electronic, depus pe suport electronic, va fi însoţit de formularul editat de solicitant cu ajutorul programului de asistenţă, semnat şi ştampilat, conform legii.

Formatul se editează în două exemplare:

-   un exemplar se depune la unitatea fiscală, împreună cu suportul electronic;

-   un exemplar se păstrează de către solicitant.

Formatul electronic al cererii se obţine prin folosirea programului de asistenţă elaborat de Ministerul Finanţelor Publice şi se transmite organului competent pe suport electronic.

Programul de asistenţă este pus la dispoziţia persoanelor impozabile, gratuit, de unitatea fiscală sau poate fi descărcat de pe serverul de web al Ministerului Finanţelor Publice, la adresa www.mfinante.ro.

MODUL  DE  COMPLETARE

a Cererii de rambursare pentru persoanele impozabile neînregistrate în scopuri de TVA în România, stabilite în alt stat membru al Uniunii Europene

Secţiunea 1

-   anul la care se referă declaraţia; se înscrie cu cifre arabe cu 4 caractere (exemplu: 2007)

-   perioada aferentă operaţiunilor realizate (exemplu: pentru perioada februarie-iunie se va înscrie 02-06)

Cartuşul Date de identificare a solicitantului conţine:

1.   Denumire/nume, prenume - se înscrie, după caz, denumirea sau numele şi prenumele persoanei impozabile.

2.  Codul de înregistrare în scopuri de TVA - se înscrie codul primit la înregistrarea în scopuri de TVA, înscris în certificatul de înregistrare fiscală în ţara de origine a solicitantului.

Inscrierea cifrelor în casetă se face cu aliniere la dreapta.

3.   Se completează datele privind adresa domiciliului fiscal (sediul social, sediul sau domiciliul fiscal, după caz) al persoanei impozabile.

Reprezentare prin împuternicit - în cazul în care depunerea cererii se realizează printr-un împuternicit, se bifează căsuţa corespunzătoare şi se completează datele referitoare la numărul şi data actului de împuternicire.

Cartuşul Date de identificare ale împuternicitului se completează doar în cazul în care depunerea cererii se realizează printr-un împuternicit şi conţine:

1.   Denumire/nume, prenume - se înscrie, după caz, denumirea sau numele şi prenumele împuternicitului.

2.   Codul de identificare fiscală - se înscrie codul primit la înregistrare, înscris în certificatul de înregistrare fiscală, sau codul numeric personal, în cazul în care împuternicitul este persoană fizică.

Inscrierea cifrelor în casetă se face cu aliniere la dreapta.

3.   Se completează cu datele privind adresa domiciliului fiscal (sediul social, sediul sau domiciliul fiscal, după caz) al împuternicitului.

Cartuşul Informaţii financiare conţine:

1. Suma solicitată la rambursare - se înscrie suma solicitată. Inscrierea cifrelor în casetă se realizează cu aliniere la dreapta.

2.  IBAN - se va înscrie codul IBAN al contului bancar în care se doreşte a fi transferată suma solicitată.

3.   Titularul contului - se înscrie numele complet al titularului contului bancar.

4.  Cont numărul - se înscrie numărul contului bancar în care se doreşte a fi transferată suma solicitată.

5.   Codul băncii - se înscrie codul băncii la care se află contul nominalizat mai sus.

6.  Numele băncii - se înscrie numele băncii.

7.   Adresa, oraşul, ţara şi codul poştal al băncii - se înscrie adresa exactă a băncii nominalizate pentru realizarea transferului sumei solicitate.

Contul trebuie deschis la o instituţie de credit participantă la sistemul electronic de plăţi din România sau la o instituţie de credit din străinătate. In această situaţie, instituţia de credit unde se află deschis contul în care urmează a se efectua plata trebuie să aibă un corespondent în România.

Nr. anexe - se înscrie numărul anexelor ce însoţesc cererea.

Nr. facturi - se înscrie numărul facturilor ce însoţesc cererea pentru a dovedi validitatea sumei solicitate.

Nr. documente de import - se înscrie numărul documentelor de import ce însoţesc cererea pentru a dovedi validitatea sumei solicitate.

In cazul în care solicitantul a mai avut şi alte cereri de rambursare anterioare, acest lucru se specifică prin bifarea căsuţei corespunzătoare, precum şi prin specificarea numărului de referinţă repartizat acelei cereri. In cazul în care nu a mai avut alte cereri de rambursare anterioare, se bifează căsuţa „Nu".

Secţiunea 2

Cuprinde operaţiunile ce stau la baza sumei solicitate şi vor fi introduse nominal toate achiziţiile şi importurile de bunuri, precum şi prestările de servicii ce i-au fost efectuate.

Tipul - se înscrie tipul operaţiunii. Se înscrie: A - pentru achiziţii, I - pentru import, S - pentru prestări de servicii.

Natura bunurilor sau a serviciilor - se înscrie natura bunurilor achiziţionate sau importate ori natura serviciilor care i-au fost prestate.

Denumirea partenerului - se înscriu numele şi prenumele sau denumirea furnizorului ori a prestatorului de servicii.

Codul de identificare fiscală al partenerului - se înscrie codul de identificare fiscală comunicat de către furnizor sau prestatorul de servicii.

Data facturii şi numărul facturii - se înscriu data, respectiv numărul facturii din care reiese suma solicitată spre rambursare.

Suma de taxă pe valoarea adăugată solicitată la rambursare - se înscrie suma de taxă pe valoarea adăugată ce reiese din factura respectivă.

Toate sumele se înscriu în lei.

ANEXA Nr. 4

CARACTERISTICILE   DE   TIPĂRIRE,

modul de difuzare, utilizare şi păstrare a Cererii de rambursare pentru persoanele impozabile neînregistrate în scopuri de TVA în România, stabilite în alt stat membru al Uniunii Europene

Denumirea formularului: Cerere de rambursare pentru persoanele impozabile neînregistrate în scopuri de TVA în România, stabilite în alt stat membru al Uniunii Europene

Cod MF: 14.13.03.02/8

Format: A4/t1

Caracteristici de tipărire:

- se utilizează echipament informatic pentru completare şi editare, cu ajutorul programului de asistenţă pus la dispoziţie gratuit.

Se difuzează: gratuit

Se utilizează la: rambursarea taxei pe valoarea adăugată către persoane impozabile neînregistrate în scopuri de TVA în România, stabilite în alt stat membru al Uniunii Europene

Se întocmeşte de: persoanele impozabile neînregistrate în scopuri de TVA în România, stabilite în alt stat membru al Uniunii Europene

Circulă:

- în   format   electronic,   la   organul   fiscal competent;

- în format hârtie, în două exemplare listate, semnate şi ştampilate, potrivit legii, din care:

      -   un exemplar la solicitant;

      -   un exemplar la organul fiscal.

Se păstrează:

- formatul  electronic,  în  arhiva de documente electronice;

- formatul hârtie, la dosarul fiscal al solicitantului.

ANEXA Nr. 5

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE

AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ

Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti

Serviciul de administrare a contribuabililor nerezidenţi

Nr. înregistrare ............... data ................................

DECIZIE DE RAMBURSARE A TAXEI PE VALOAREA ADĂUGATĂ

pentru persoanele impozabile neînregistrate şi care nu sunt obligate să se înregistreze în scopuri de TVA în România, stabilite în alt stat membru al Uniunii Europene

Către: Denumire/Nume, prenume ........................................................................................................................................................................ .

Cod de identificare fiscală .......................................................................................................................................................................... ..........

Adresa: Localitatea ......................................, str....................................... nr....., bl......, ap......, etaj ......., judeţul/sectorul ....................................

In baza art. 1472 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, şi a art. 83 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, a Cererii de rambursare pentru persoanele impozabile neînregistrate în scopuri de TVA în România, stabilite în alt stat membru al Uniunii Europene, pentru perioada .........................................................., înregistrată cu nr.............................. din  ..................................... cu numărul de referinţă ................................. şi a analizei/cercetării la faţa locului efectuate în perioada ......................................., se stabileşte taxa pe valoarea adăugată de rambursat, astfel:

TVA solicitată la rambursare    .......................... lei

TVA aprobată la rambursare   ............................ lei

TVA respinsă la rambursare    ............................ lei

Motivul de fapt

.............................................................................................................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................................................................................

Temeiul de drept

Act normativ: ..........................................................., art...... paragraful .............. pct....... lit...... alin..........................................................................

..................................................................................................................................................................................................................................

..................................................................................................................................................................................................................................

..................................................................................................................................................................................................................................

Suma aprobată la rambursare urmează procedura prevăzută la art. 111, 112 sau 113, după caz, din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Prezenta decizie de rambursare a taxei pe valoarea adăugată poate fi contestată în termen de 30 de zile de la data comunicării, sub sancţiunea decăderii, la organul fiscal competent, potrivit art. 179 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Aprobat

Funcţia.............................................

(Nume, prenume).............................

(Data)...............................................

(Semnătura).....................................

Verificat

Funcţia.............................................

(Nume, prenume).............................

(Data)...............................................

(Semnătura).....................................

Intocmit

Funcţia.............................................

(Nume, prenume).............................

(Data)...............................................

(Semnătura).....................................

Cod MFP: 14.13.02.02/08


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 523/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 523 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 523/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu