Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1009 din  9 decembrie 1999

pentru aprobarea Normelor metodologice privind trecerea in proprietatea publica a statului a unor bunuri imobile ale debitorilor persoane juridice, supuse executarii silite

ACT EMIS DE:                GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 616 din 16 decembrie 1999


SmartCity3


    In temeiul art. 68^1 si 109 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare,

    Guvernul Romaniei hotaraste:

    ARTICOL UNIC
    Se aproba Normele metodologice privind trecerea in proprietatea publica a statului a unor bunuri imobile ale debitorilor persoane juridice, supuse executarii silite, cuprinse in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.

                PRIM-MINISTRU
                 RADU VASILE

                      Contrasemneaza:
                      Ministrul finantelor,
                      Decebal Traian Remes

                      Ministrul muncii si
                      protectiei sociale,
                      Alexandru Athanasiu

    ANEXA 1

                          NORME METODOLOGICE
privind trecerea in proprietatea publica a statului a unor bunuri imobile ale debitorilor persoane juridice, supuse executarii silite

    Art. 1
    Debitorul persoana juridica, cu obligatii de plata fata de bugetul de stat si/sau bugetul asigurarilor sociale de stat, aflat in procedura de executare silita, poate cere stingerea unor creante ale bugetului de stat sau ale bugetului asigurarilor sociale de stat prin darea in plata a unor bunuri imobile din patrimoniul sau, care trec in proprietatea publica a statului, organului competent sa aplice procedura de executare silita din cadrul Ministerului Finantelor sau al Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, dupa caz.
    Art. 2
    Cererea poate fi depusa de debitor, in scris, in tot cursul executarii silite asupra bunurilor imobile, incepand cu ziua in care, din comunicarea somatiei prevazute la art. 59 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, denumita in continuare ordonanta, a luat cunostinta de masurile privind executarea silita a bunurilor imobile. De asemenea, cererea se poate depune in perioada in care, pana la implinirea termenului de prescriptie, in conformitate cu prevederile art. 68 din ordonanta, organul competent va repeta procedura de licitatie.
    Art. 3
    Cererea va cuprinde, in mod obligatoriu, urmatoarele date:
    a) denumirea si sediul debitorului;
    b) alte date de identificare a debitorului (codul fiscal, numarul de inmatriculare la registrul comertului etc.);
    c) volumul si natura creantelor bugetare;
    d) bunurile imobile supuse executarii silite pentru care se solicita trecerea in proprietatea publica a statului (denumirea, datele de identificare a acestora, precum si o scurta descriere);
    e) actele doveditoare potrivit carora bunurile imobile respective constituie proprietatea debitorului;
    f) acordul expres al debitorului privind pretul de evaluare al bunurilor imobile supuse executarii silite, stabilit de organul competent, in conformitate cu prevederile art. 64 din ordonanta;
    g) mentiunea debitorului ca bunurile imobile nu sunt grevate de drepturi reale si de alte sarcini, dovedita cu documente;
    h) acordul debitorului cu privire la compensarea diferentei cu obligatii bugetare viitoare;
    i) semnatura reprezentantului legal al debitorului persoana juridica, precum si stampila acestuia.
    Art. 4
    Cererea se depune de catre debitor la unitatea teritoriala subordonata Ministerului Finantelor sau la directia generala de munca si protectie sociala, dupa caz, in raza careia este inregistrat ca platitor de obligatii fata de bugetul de stat ori fata de bugetul asigurarilor sociale de stat. La cerere se anexeaza copii legalizate de pe actele care atesta dreptul sau de proprietate asupra bunurilor imobile pentru care solicita trecerea in proprietatea publica a statului, precum si dovada ca acestea nu sunt grevate de drepturi reale si de alte sarcini, emisa de biroul de carte funciara din cadrul judecatoriei pe a carei raza teritoriala se afla bunul imobil.
    Cererea debitorului se transmite directiei de specialitate din cadrul Ministerului Finantelor sau, dupa caz, al Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, desemnata prin ordin al ministrului, insotita de urmatoarele acte:
    a) documentele prevazute la alin. 1;
    b) copiile certificate de pe toate actele aflate in dosarul de executare silita;
    c) propunerile organului competent sa aplice procedura de executare silita, din cadrul Ministerului Finantelor sau al Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, in a carui raza teritoriala debitorul are sediul;
    d) punctul de vedere al directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat judetene sau a municipiului Bucuresti ori al Directiei Generale a Vamilor, numai pentru creantele determinate in vama, sau al directiei generale de munca si protectie sociala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz.
    O data cu documentele precizate la alin. 2 directiile generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, Directia Generala a Vamilor ori directiile generale de munca si protectie sociala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz, vor comunica si solicitarile de bunuri imobile de felul celor pentru care se cere trecerea in proprietatea publica a statului, primite de la institutii publice, iar in situatiile in care nu exista solicitanti pentru bunurile imobile, aceasta se va mentiona in mod expres.
    Art. 5
    La primirea cererii, insotita de documentele anexate, Ministerul Finantelor sau Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, dupa caz, prin directia de specialitate desemnata, procedeaza la inregistrarea si la prezentarea acesteia, in termen de 15 zile lucratoare, unei comisii numite prin ordin al ministrului, pentru analizarea si pronuntarea unei decizii.
    Comisia va analiza si va decide asupra fiecarei cereri, avand in vedere urmatoarele elemente:
    a) documentele prezentate de debitor, care atesta dreptul de proprietate asupra bunurilor imobile pentru care acesta solicita trecerea in proprietatea publica a statului, precum si dovada ca acestea nu sunt grevate de drepturi reale si de alte sarcini;
    b) existenta solicitarilor pentru obtinerea in administrare a unor bunuri imobile de felul celor pentru care urmeaza sa se analizeze oportunitatea trecerii in proprietatea publica a statului;
    c) respectarea reglementarilor legale in vigoare, referitoare la aplicarea procedurii de executare silita a creantelor bugetare. Se vor avea in vedere si situatiile in care suma obtinuta prin aplicarea modalitatilor de valorificare a bunurilor imobile ar permite realizarea intr-o masura mai mare a creantelor bugetare fata de debitorul supus executarii silite;
    d) impactul reglementarilor legale in vigoare privind retrocedarea proprietatii, in masura in care acesta poate fi prevazut;
    e) propunerile organului competent pentru aplicarea procedurii de executare silita, precum si punctul de vedere al directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, al Directiei Generale a Vamilor sau al directiei generale de munca si protectie sociala judetene si a municipiului Bucuresti, dupa caz;
    f) cheltuielile necesare, estimate de catre institutia publica solicitanta a bunurilor imobile ce urmeaza sa fie trecute in proprietatea publica a statului, pentru transformarea acestora in sedii corespunzatoare desfasurarii activitatii;
    g) eficienta trecerii bunurilor imobile in proprietatea publica a statului, rezultata din compararea, de catre directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, ori de catre Directia Generala a Vamilor, numai pentru creantele determinate in vama, sau de catre directia generala de munca si protectie sociala judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz, a creantelor bugetare stinse prin aceasta modalitate, la care se adauga si cheltuielile de amenajare, cu cheltuielile necesare unei noi constructii sau achizitii.
    h) orice alte elemente necesare solutionarii cererii.
    Comisia din cadrul Ministerului Finantelor, prevazuta la alin. 1, va aproba trecerea in proprietatea publica a statului a imobilelor si terenurilor necesare in vederea desfasurarii activitatii Ministerului Finantelor si unitatilor subordonate acestuia, precum si altor ordonatori principali de credite ai bugetului de stat, inclusiv serviciile descentralizate ale acestora, dupa caz, numai in cazuri strict justificate din punct de vedere al desfasurarii activitatii, care sa se reflecte in reducerea efortului bugetar.
    Comisia din cadrul Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, prevazuta la alin. 1, va decide trecerea in proprietatea publica a statului a imobilelor si terenurilor necesare in vederea desfasurarii activitatii Ministerului Muncii si Protectiei Sociale si unitatilor subordonate acestuia.
    Art. 6
    Imobilele, cladiri si/sau terenuri, care nu corespund conditiilor pentru a fi folosite ca sedii sau spatii cu alta destinatie, necesare in vederea desfasurarii activitatii institutiilor respective, vor fi valorificate potrivit reglementarilor in vigoare privind executarea silita a creantelor bugetare, sumele realizate urmand sa fie virate in contul creantelor bugetare respective.
    Art. 7
    In cazul cererilor de realizare a creantelor bugetului asigurarilor sociale de stat prin trecerea in proprietatea publica a statului a bunurilor imobile supuse executarii silite, decizia va fi pronuntata numai cu acordul comisiei numite prin ordin al ministrului finantelor, potrivit prevederilor art. 5.
    Art. 8
    Decizia va fi comunicata de directia de specialitate desemnata din cadrul Ministerului Finantelor ori din cadrul Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, dupa caz, in termen de 5 zile lucratoare, organului competent sa aplice procedura de executare silita, prin directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, Directia Generala a Vamilor, directia generala de munca si protectie sociala judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz.
    In cazul in care comisia decide oportunitatea stingerii creantelor bugetare prevazute la art. 1, prin trecerea bunurilor imobile in proprietatea publica a statului, se va solicita organului competent sa aplice procedura de executare silita, incheierea procesului-verbal pentru trecerea in proprietatea statului a bunului imobil, conform modelului prevazut in anexa care face parte integranta din prezentele norme metodologice, si stingerea creantei bugetare pentru care s-a inceput executarea silita. Totodata debitorul va fi instiintat despre acestea.
    La data intocmirii procesului-verbal pentru trecerea in proprietatea statului a bunului imobil supus executarii silite, organul competent va actualiza nivelul majorarilor de intarziere si nivelul cheltuielilor de executare pana la aceasta data. Totodata se va calcula, potrivit legii, taxa pe valoarea adaugata, datorata bugetului de stat pentru transferul proprietatii bunului imobil respectiv.
    Pe data intocmirii procesului-verbal pentru trecerea in proprietatea statului a bunului imobil inceteaza masura de indisponibilizare a acestuia, precum si calitatea de administrator-sechestru a persoanelor desemnate.
    Art. 9
    Bunurile imobile, pentru care s-a aprobat trecerea in proprietatea publica a statului, vor fi evaluate, conform art. 64 din ordonanta, de catre organele sau persoanele specializate.
    In cazul in care valoarea stabilita conform alin. 1 este mai mica decat valoarea de inventar evidentiata in contabilitatea persoanei juridice debitoare, se va lua in considerare valoarea stabilita de organele sau de persoanele specializate.
    Daca valoarea stabilita de organele sau de persoanele specializate este mai mare decat valoarea de inventar evidentiata in contabilitate, se va lua in considerare aceasta din urma valoare.
    Cu valoarea determinata potrivit alin. 2 sau 3, dupa caz, se stinge, total sau partial, creanta bugetara prevazuta la art. 1, inclusiv majorarile de intarziere si cheltuielile de executare, actualizate.
    In cazul in care valoarea de evaluare a bunului imobil pentru care s-a aprobat trecerea in proprietatea publica a statului este mai mica decat creanta bugetara prevazuta la art. 1, inclusiv majorarile de intarziere aferente si cheltuielile de executare silita, actualizate, diferenta urmeaza sa fie realizata prin aplicarea celorlalte modalitati prevazute de ordonanta.
    In cazul in care suma care reprezinta atat creanta bugetara prevazuta la art. 1, cat si majorarile de intarziere aferente si cheltuielile de executare, actualizate, este mai mica decat valoarea de evaluare a bunului imobil pentru care s-a aprobat trecerea in proprietatea publica a statului, cu aceasta diferenta se va proceda la compensare, potrivit legii.
    Art. 10
    Bunurile imobile pentru care s-au intocmit actele de trecere in proprietatea statului sunt date in administrarea Ministerului Finantelor sau a Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, dupa caz, ori a serviciilor descentralizate ale acestora, in vederea utilizarii ca sedii sau ca spatii necesare pentru desfasurarea activitatii.
    Darea in administrare se va efectua pe baza unei hotarari a Guvernului, initiata de Ministerul Finantelor sau de Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, dupa caz.
    Art. 11
    In cazul bunurilor imobile, solicitate pentru a fi atribuite altor ordonatori principali de credite ai institutiilor publice finantate integral de la bugetul de stat, se va proceda astfel:
    a) bunurile imobile, impreuna cu documentele aferente vor fi predate in administrarea Regiei Autonome "Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat" din subordinea Secretariatului General al Guvernului;
    b) ordonatorii principali de credite ai institutiilor publice finantate integral de la bugetul de stat, interesati in preluarea bunurilor imobile, vor initia proiecte de hotarari ale Guvernului pentru aprobarea darii in administrare.
    Art. 12
    Operatiunile legate de stingerea creantelor bugetare, prin preluarea de la debitori a bunurilor imobile si trecerea lor in proprietatea publica a statului, se reflecta in executia bugetara si in activitatea fiscala la nivelul organelor de specialitate ale Ministerului Finantelor ori ale Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, dupa caz, in a caror raza teritoriala isi au sediul debitorii respectivi, astfel:
    A. In cazul in care institutia publica are prevazute in buget credite pentru achizitionarea sau construirea de sedii sau spatii:
    a) Pe baza hotararii Guvernului de aprobare a atribuirii bunului imobil, institutia publica aloca din fondurile aprobate cu aceasta destinatie in bugetul propriu suma reprezentand contravaloarea bunului imobil stabilita in documentele de trecere in proprietatea publica a statului.
    b) Pe baza documentelor de trecere in proprietatea publica a statului, institutia publica aloca, cu ordin de plata, suma aferenta contravalorii imobilului, in contul debitorului, pentru stingerea, pe categorii de venituri, a obligatiilor catre bugetul de stat sau bugetul asigurarilor sociale de stat, dupa caz.
    c) Organele de specialitate ale Ministerului Finantelor sau ale Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, dupa caz, urmaresc ca sumele prevazute la lit. a) sa fie folosite de catre debitor numai pentru stingerea obligatiilor bugetare, inregistrand aceasta operatiune in evidenta nominala a debitelor.
    B. In cazul in care institutia publica nu are prevazute in buget credite pentru achizitionarea de sedii sau de spatii cu alta destinatie, insa pentru desfasurarea activitatii are nevoie de imobilul trecut in proprietatea publica a statului:
    a) Pe baza hotararii Guvernului de atribuire in administrare a imobilului respectiv si a procesului-verbal pentru trecerea acestuia in proprietatea statului, intocmit de organele competente sa aplice procedura de executare silita, institutia publica inregistreaza in contabilitatea proprie valoarea bunului primit, cu consemnarea in evidenta mijloacelor fixe a documentelor pe baza carora s-a preluat bunul respectiv.
    b) Institutia publica va prezenta organului de specialitate competent, in termen de 10 zile de la preluarea bunului imobil, angajamente in vederea obtinerii fondurilor la nivelul valorii bunului imobil primit in administrare. Aceste angajamente vor fi confirmate de ordonatorul de credite ierarhic superior, in ceea ce priveste asigurarea fondurilor necesare.
    c) La elaborarea proiectului bugetului de stat sau al bugetului asigurarilor sociale de stat, dupa caz, precum si al bugetului rectificat in cursul anului ordonatorii principali de credite vor cuprinde, cu prioritate, in cheltuielile de capital sumele reprezentand contravaloarea bunurilor imobile trecute in proprietatea publica a statului si preluate in administrare.
    d) In functie de fondurile aprobate in buget, obligatiile bugetare, in suma egala cu valoarea bunurilor imobile preluate in administrare de catre institutiile publice, pot fi stinse, in mod esalonat, in maximum 3 ani.
    In lista cuprinzand obiectivele de investitii vor fi cuprinse distinct fondurile necesare pentru dobandirea bunurilor imobile date in administrarea institutiei publice respective.
    Din fondurile aprobate institutia publica va transfera suma la bugetul de stat sau la bugetul asigurarilor sociale de stat, dupa caz, la capitolul "30.01.01 - Venituri din valorificarea unor bunuri ale institutiilor publice", respectiv "22.04.30 - Incasari din alte surse".
    Organul de specialitate teritorial al Ministerului Finantelor sau al Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, dupa caz, va proceda in cazul prevazut la lit. B astfel:
    a) lichideaza in evidenta nominala a impozitelor pe platitor creantele bugetare, pe fiecare impozit, inclusiv majorarile de intarziere aferente, in limita valorii bunului imobil preluat din proprietatea publica a statului (se vor specifica actele care au stat la baza acestei operatiuni);
    b) organizeaza evidenta nominala a institutiilor publice care urmeaza sa primeasca in administrare, fara plata, bunurile imobile proprietate publica a statului;
    c) urmareste permanent modul de lichidare a obligatiilor de catre institutiile publice.
    C. In cazul in care bunurile imobile raman in administrarea Regiei Autonome "Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat" se va proceda astfel: sumele incasate din inchirierea sau din concesionarea imobilelor se varsa integral de catre Regia Autonoma "Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat" la bugetul de stat, la capitolul 30.01.01 "Venituri din valorificarea unor bunuri ale institutiilor publice", in termen de 5 zile de la expirarea lunii in care s-a facut incasarea sumei.

    ANEXA

    MINISTERUL FINANTELOR

    D.G.F.P.C.F.S. ....................   __________________________________
                                         |           Data Functia Semnatura |
    Unitatea fiscala ..................  |__________________________________|
                                         | Aprobat                          |
    Str. .................. nr. .......  |__________________________________|
                                         | Avizat                           |
    Localitatea .......................  |__________________________________|
                                         | Verificat                        |
    Dosar de executare nr. ..../.......  |__________________________________|


                               PROCES-VERBAL
pentru trecerea in proprietatea statului a bunului imobil supus executarii silite
                 incheiat astazi ...... luna .......... anul ....

    In baza art. 68^1 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, s-au aplicat modalitatile de executare silita asupra debitorului (persoana juridica) .............................. din localitatea ........................., str. ................. nr. ......, nr. de inmatriculare la registrul comertului ............., codul fiscal nr. ........., pentru incasarea obligatiilor catre bugetul de stat, astfel cum au fost specificate in titlurile executorii nr. ..............................., emise de ......................, in suma totala de ..................... lei, din care ramase de recuperat*):
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
    Intrucat debitorul nu a platit la termenele stabilite obligatiile prevazute mai sus, se efectueaza trecerea in proprietatea publica a statului a bunului imobil inscris in Procesul-verbal de identificare a bunurilor imobile nr. ...... din ..........., intocmit de ...................., care se anexeaza la prezentul proces-verbal.
    a) Date privind identificarea bunului imobil (cladire si/sau teren) .....
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
    b) Descrierea sumara ....................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
    c) Documente care atesta dreptul de proprietate al debitorului asupra bunului imobil ..............................................................
.............................................................................
.............................................................................
    d) Pretul de evaluare a bunului imobil, acceptat de debitor (exclusiv T.V.A.) ................... lei
    e) Suma obligatiilor bugetare ................... lei
    f) Diferenta, din care:
    - obligatii bugetare ramase de recuperat [e) - d)] ................. lei
    - suma ramasa in plus, care urmeaza sa fie regularizata conform dispozitiilor legale in vigoare [d) - e)] .............................. lei.
    Documentele din care rezulta ca bunul imobil este liber de orice sarcini (din evidentele de publicitate imobiliara) ..................................
.............................................................................
    Pretul de evaluare a bunului imobil, acceptat de debitor, este de ........... lei plus T.V.A. in suma de ............. lei.
    Prezentul proces-verbal s-a incheiat in baza Deciziei nr. .............. din data de ................... a directiei de specialitate din cadrul Ministerului Finantelor, in ........... exemplare.

      Conducatorul organului de executare,                Debitor,

                      L.S.                                  L.S.
      ...................................              ...............
      ...................................              ...............
      ...................................              ...............

------------
    *) Se inscriu sumele ramase de recuperat, pe tipuri de impozite, taxe si alte venituri ale bugetului de stat, inclusiv majorarile de intarziere si cheltuielile de executare, actualizate.

    M.F. cod 14.13.37.99



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1009/1999

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1009 din 1999
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu