Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 682 din 19 iulie 2001

privind aprobarea Normelor metodologice pentru trecerea in proprietatea publica a statului a unor bunuri imobile ale debitorilor persoane juridice, supuse executarii silite

ACT EMIS DE:                GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 440 din  6 august 2001


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei si ale art. 109 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata cu modificari prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Se aproba Normele metodologice pentru trecerea in proprietatea publica a statului a unor bunuri imobile ale debitorilor persoane juridice, supuse executarii silite, prevazute in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 2
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea Guvernului nr. 1.009/1999 pentru aprobarea Normelor metodologice privind trecerea in proprietatea publica a statului a unor bunuri imobile ale debitorilor persoane juridice, supuse executarii silite, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 616 din 16 decembrie 1999.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

                         p. Ministrul muncii
                         si solidaritatii sociale,
                         Ion Giurescu,
                         secretar de stat

    ANEXA 1

                          NORME METODOLOGICE
pentru trecerea in proprietatea publica a statului a unor bunuri imobile ale debitorilor persoane juridice, supuse executarii silite

    Art. 1
    Debitorul persoana juridica, cu obligatii de plata fata de bugetul de stat sau bugetul asigurarilor sociale de stat administrat si gestionat prin Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale si de Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca, aflat in procedura de executare silita, poate cere organului competent sa aplice procedura de executare silita din cadrul Ministerului Finantelor Publice sau al Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale, dupa caz, stingerea unor creante ale bugetului de stat sau ale bugetului asigurarilor sociale de stat prin darea in plata a unor bunuri imobile din proprietatea sa, care trec in proprietatea publica a statului. Acestea pot fi date in administrare, in conditiile legii.
    Art. 2
    In temeiul prevederilor art. 68^1 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, denumita in continuare ordonanta, cererea poate fi depusa de debitor, in scris, in tot cursul executarii silite asupra bunurilor imobile, incepand cu ziua in care s-a incheiat procesul-verbal prin care bunurile imobile se indisponibilizeaza. De asemenea, cererea se poate depune in perioada in care, pana la implinirea termenului de prescriptie, organul competent va repeta procedura de licitatie.
    Art. 3
    Cererea va cuprinde, in mod obligatoriu, urmatoarele date:
    a) denumirea si sediul debitorului;
    b) alte date de identificare a debitorului (codul fiscal, numarul de inmatriculare la registrul comertului);
    c) structura capitalului social, a asociatilor ori a actionariatului, dupa caz;
    d) volumul si natura creantelor bugetare prevazute la art. 1;
    e) bunurile imobile supuse executarii silite, pentru care se solicita stingerea unor creante ale bugetului de stat sau ale bugetului asigurarilor sociale de stat, dupa caz, prin trecerea in proprietatea publica a statului (denumirea, datele de identificare a acestora, precum si o scurta descriere);
    f) mentiunea asupra actelor doveditoare potrivit carora bunurile imobile respective constituie proprietatea debitorului;
    g) acordul expres al debitorului privind pretul de evaluare a bunurilor imobile supuse executarii silite, stabilit de organul de executare competent, prin servicii prestate de organe sau persoane specializate, in conformitate cu prevederile art. 52 din ordonanta;
    h) valoarea de inventar a bunurilor imobile supuse executarii silite, evidentiata in contabilitate, reevaluata in conformitate cu ultimele reglementari legale in vigoare;
    i) mentiunea debitorului ca a luat cunostinta de prevederile legale din prezentele norme metodologice, in sensul ca stingerea creantei bugetare se va face cu valoarea determinata potrivit art. 8 alin. (2) sau (3), dupa caz;
    j) mentiunea debitorului ca bunurile imobile nu sunt grevate de drepturi reale si de alte sarcini, cu precizarea documentelor doveditoare;
    k) acceptul debitorului cu privire la compensarea diferentei, potrivit legii, in cazul in care valoarea bunului imobil, determinata potrivit art. 8 alin. (2) sau (3), dupa caz, este mai mare decat creanta bugetara prevazuta la art. 1;
    l) semnatura reprezentantului legal al debitorului persoana juridica, precum si stampila acesteia.
    Art. 4
    (1) Cererea se depune de catre debitor la:
    a) unitatea teritoriala subordonata Ministerului Finantelor Publice in a carei raza este inregistrat ca platitor de obligatii fata de bugetul de stat;
    b) Casa judeteana de pensii, respectiv a municipiului Bucuresti, Agentia judeteana pentru ocuparea fortei de munca, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz, in a carei raza este inregistrat ca platitor de obligatii fata de bugetul asigurarilor sociale de stat;
    c) directia regionala vamala interjudeteana, pentru taxe si drepturi vamale cuvenite bugetului de stat.
    (2) La cerere se anexeaza copii legalizate de pe actele care atesta dreptul de proprietate al debitorului asupra bunurilor imobile pentru care solicita trecerea in proprietatea publica a statului, dovada, in original, ca acestea nu sunt grevate de drepturi reale si de alte sarcini, emisa de biroul de carte funciara din cadrul judecatoriei in a carei raza teritoriala se afla bunul imobil, precum si copii de pe fisa mijlocului fix si de pe balanta analitica a mijloacelor fixe.
    (3) Cererea debitorului se transmite, prin directia generala a finantelor publice judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, ori prin Directia Generala a Vamilor, prin Casa judeteana de pensii, respectiv a municipiului Bucuresti sau prin Agentia judeteana pentru ocuparea fortei de munca, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz, directiei de specialitate din cadrul Ministerului Finantelor Publice sau, dupa caz, din cadrul Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale ori Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, desemnate prin ordin al ministrului finantelor publice sau al ministrului muncii si solidaritatii sociale, dupa caz, insotita de urmatoarele documente:
    a) copiile certificate de pe toate actele aflate in dosarul de executare silita;
    b) propunerile organului competent sa aplice procedura de executare silita, din cadrul unitatilor prevazute la alin. (1);
    c) punctul de vedere al directiei generale a finantelor publice judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, ori al Directiei Generale a Vamilor, numai pentru creantele reprezentand taxe si drepturi vamale cuvenite bugetului de stat.
    (4) Adresa de transmitere a intregii documentatii, precum si referatul cuprinzand analiza si punctul de vedere vor fi semnate, dupa verificarea datelor din cererea de stingere a creantelor bugetului de stat sau bugetului asigurarilor sociale de stat prin trecerea in proprietatea publica a statului a bunurilor imobile supuse executarii silite si a actelor din dosarul in sustinerea acesteia, de catre conducatorul directiei generale a finantelor publice judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, al Directiei Generale a Vamilor, al Casei judetene de pensii, respectiv a municipiului Bucuresti, ori al Agentiei judetene pentru ocuparea fortei de munca, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz, sau de inlocuitorul acestuia.
    (5) O data cu documentele prevazute la alin. (2) directiile generale ale finantelor publice judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, Directia Generala a Vamilor, Casa judeteana de pensii, respectiv a municipiului Bucuresti, ori Agentia judeteana pentru ocuparea fortei de munca, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz, vor comunica si solicitarile de bunuri imobile de felul celor pentru care se cere trecerea in proprietatea publica a statului, primite de la institutii publice, directiilor de specialitate prevazute la art. 5 alin. (1).
    (6) Solicitarile de bunuri imobile vor fi avizate de ordonatorul principal de credite. Evidenta solicitarilor de bunuri imobile se tine de directiile generale ale finantelor publice judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, de Directia Generala a Vamilor, de Casa judeteana de pensii, respectiv a municipiului Bucuresti, sau de Agentia judeteana pentru ocuparea fortei de munca, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz, in registre de evidenta deschise in acest scop.
    Art. 5
    (1) La primirea cererii, insotita de documentele anexate, Ministerul Finantelor Publice, Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale ori Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca, dupa caz, prin directia de specialitate desemnata, procedeaza la inregistrarea acesteia. Cererea, insotita de documentatia completa, se prezinta unei comisii numite prin ordin al ministrului finantelor publice sau al ministrului muncii si solidaritatii sociale, dupa caz, pentru analizarea si luarea unei decizii.
    (2) Modul de lucru al comisiei prevazute la alin. (1) se stabileste prin regulamentul de organizare si functionare al acesteia, aprobat prin ordin al ministrului finantelor publice sau al ministrului muncii si solidaritatii sociale, dupa caz.
    (3) Comisia va analiza si va decide asupra fiecarei cereri, avand in vedere urmatoarele elemente:
    a) documentele prezentate de debitor, care atesta dreptul de proprietate asupra bunurilor imobile pentru care acesta solicita trecerea in proprietatea publica a statului, precum si dovada ca acestea nu sunt grevate de drepturi reale si de alte sarcini;
    b) existenta solicitarilor pentru obtinerea in administrare a unor bunuri imobile de felul celor pentru care urmeaza sa se analizeze oportunitatea trecerii in proprietatea publica a statului;
    c) respectarea reglementarilor legale in vigoare referitoare la aplicarea procedurii de executare silita a creantelor bugetului de stat sau ale bugetului asigurarilor sociale de stat, dupa caz. Se vor avea in vedere si situatiile in care suma obtinuta prin aplicarea modalitatilor de valorificare a bunurilor imobile ar permite realizarea intr-o masura mai mare a creantelor bugetare fata de debitorul supus executarii silite;
    d) impactul reglementarilor legale in vigoare privind retrocedarea proprietatii, in masura in care acesta poate fi prevazut;
    e) propunerile organului competent pentru aplicarea procedurii de executare silita, precum si punctul de vedere al directiei generale a finantelor publice judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, al Directiei Generale a Vamilor, al Casei judetene de pensii, respectiv a municipiului Bucuresti, ori al Agentiei judetene pentru ocuparea fortei de munca, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz;
    f) cheltuielile necesare, estimate de institutia publica solicitanta a bunurilor imobile ce urmeaza sa fie trecute in proprietatea publica a statului, pentru transformarea acestora in sedii corespunzatoare desfasurarii activitatii;
    g) eficienta trecerii bunurilor imobile in proprietatea publica a statului, rezultata din compararea, de catre directia generala a finantelor publice judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, ori de catre Directia Generala a Vamilor, numai pentru creantele reprezentand taxe si drepturi vamale cuvenite bugetului de stat, sau de catre Casa judeteana de pensii, respectiv a municipiului Bucuresti, ori Agentia judeteana pentru ocuparea fortei de munca, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz, a creantelor bugetare stinse prin aceasta modalitate, la care se adauga si cheltuielile de amenajare, cu cheltuielile necesare unei noi constructii sau achizitii.
    h) orice alte elemente necesare solutionarii cererii.
    (4) Comisia din cadrul Ministerului Finantelor Publice, prevazuta la alin. (1), aproba stingerea creantelor bugetului de stat prin trecerea in proprietatea publica a statului a bunurilor imobile necesare desfasurarii obiectului activitatii Ministerului Finantelor Publice si unitatilor subordonate acestuia, precum si altor institutii publice finantate de la bugetul de stat, dupa caz.
    Art. 6
    In cazul cererilor de realizare a creantelor bugetului asigurarilor sociale de stat prin trecerea in proprietatea publica a statului a bunurilor imobile supuse executarii silite, decizia comisiei constituite in acest scop prin ordin al ministrului muncii si solidaritatii sociale se ia numai cu acordul comisiei numite prin ordin al ministrului finantelor publice.
    Art. 7
    (1) Decizia prevazuta la art. 5 alin. (1) se comunica de directia de specialitate desemnata din cadrul Ministerului Finantelor Publice, din cadrul Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale sau din cadrul Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, dupa caz, organului competent sa aplice procedura de executare silita, prin directia generala a finantelor publice judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, Directia Generala a Vamilor, Casa judeteana de pensii, respectiv a municipiului Bucuresti, ori prin Agentia judeteana pentru ocuparea fortei de munca, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz.
    (2) In cazul in care comisia decide stingerea creantelor bugetare prevazute la art. 1, prin trecerea bunurilor imobile in proprietatea publica a statului, aceasta solicita organului competent sa aplice procedura de executare silita si sa intocmeasca procesul-verbal pentru trecerea in proprietatea statului a bunului imobil, conform modelelor prezentate in anexele nr. 1, 2 si 3 care fac parte integranta din prezentele norme metodologice.
    (3) Incheierea procesului-verbal prevazut la alin. (2) si stingerea creantei bugetului de stat sau a bugetului asigurarilor sociale de stat, dupa caz, prin trecerea in proprietatea publica a statului a bunurilor imobile supuse executarii silite, este conditionata de prezentarea de catre debitor, la data incheierii procesului-verbal, a unei noi dovezi, in original, emisa de biroul de carte funciara din cadrul judecatoriei in a carei raza teritoriala se afla bunul imobil, care sa ateste ca bunul imobil nu este grevat de drepturi reale si de alte sarcini. In cazul in care se constata ca bunul imobil este grevat de drepturi reale si de alte sarcini, organul de executare competent instiinteaza comisia prevazuta la art. 5 alin. (1), care procedeaza la anularea deciziei. Despre aceasta este instiintat si debitorul.
    (4) Procesul-verbal pentru trecerea in proprietatea statului se intocmeste in 3 exemplare, dintre care unul se inainteaza debitorului, unul institutiei publice solicitante, iar al treilea ramane la organul competent sa aplice procedura de executare silita.
    (5) La data intocmirii procesului-verbal pentru trecerea in proprietatea statului a bunului imobil supus executarii silite, organul competent va actualiza nivelul majorarilor de intarziere si nivelul cheltuielilor de executare pana la aceasta data. Totodata se va calcula, potrivit legii, taxa pe valoarea adaugata datorata bugetului de stat pentru transferul proprietatii bunului imobil respectiv.
    (6) La data intocmirii procesului-verbal pentru trecerea in proprietatea statului a bunului imobil inceteaza masura de indisponibilizare a acestuia, precum si calitatea de administrator-sechestru a persoanelor desemnate, conform legii.
    (7) Institutiile publice care au obtinut in administrare bunuri imobile trecute in proprietatea publica a statului conform procedurii din prezentele norme metodologice sunt obligate sa solicite organului competent, potrivit legii, inregistrarea operatiunilor de modificare a regimului juridic al bunurilor imobile din domeniul public al statului.
    Art. 8
    (1) Bunurile imobile, pentru care s-a aprobat trecerea in proprietatea publica a statului, vor fi evaluate, conform art. 52 din ordonanta, de catre organele sau persoanele specializate.
    (2) In cazul in care valoarea stabilita conform alin. (1) este mai mica decat valoarea de inventar evidentiata in contabilitatea persoanei juridice debitoare, se va lua in considerare valoarea stabilita de organele sau de persoanele specializate.
    (3) Daca valoarea stabilita de organele sau de persoanele specializate este mai mare decat valoarea de inventar evidentiata in contabilitate, se va lua in considerare valoarea de inventar.
    (4) Cu valoarea determinata potrivit alin. (2) sau (3), dupa caz, inclusiv taxa pe valoarea adaugata calculata conform prevederilor legale in materie, se sting, total sau partial, creanta bugetara prevazuta la art. 1, precum si majorarile de intarziere si cheltuielile de executare, actualizate. Contribuabilii inregistrati ca platitori de taxa pe valoarea adaugata au obligatia inscrierii T.V.A. in jurnalul de vanzari si in decontul de T.V.A. pentru luna in curs.
    (5) In cazul in care suma care reprezinta valoarea bunului imobil pentru care s-a aprobat trecerea in proprietatea publica a statului, determinata potrivit alin. (2) sau (3), dupa caz, inclusiv taxa pe valoarea adaugata calculata conform prevederilor legale in materie, este mai mica decat creanta bugetara prevazuta la art. 1, la care se adauga majorarile de intarziere aferente si cheltuielile de executare silita, actualizate, diferenta urmeaza sa fie realizata prin aplicarea celorlalte modalitati prevazute de ordonanta.
    (6) In cazul in care suma care reprezinta atat creanta bugetara prevazuta la art. 1, cat si majorarile de intarziere aferente si cheltuielile de executare, actualizate, este mai mica decat valoarea bunului imobil pentru care s-a aprobat trecerea in proprietatea publica a statului, determinata potrivit alin. (2) sau (3), dupa caz, inclusiv taxa pe valoarea adaugata calculata conform prevederilor legale in materie, cu aceasta diferenta se va proceda la compensare, potrivit legii.
    Art. 9
    (1) Cheltuielile necesare pentru transformarea bunurilor imobile, pentru care s-a aprobat trecerea in proprietatea publica a statului, in sedii sau spatii corespunzatoare desfasurarii activitatii sunt suportate de institutia publica solicitanta.
    (2) In cazul bunurilor imobile care au incorporate in structura bunuri mobile sau dotari specifice activitatii, a caror valoare nu este cuprinsa in valoarea acestor bunuri imobile, cheltuielile cu lucrarile privind dezafectarea, dezmembrarea, inlaturarea acestora ori altele asemenea, dupa caz, sunt suportate de catre debitor.
    Art. 10
    (1) In vederea utilizarii ca sedii, spatii sau altele similare, necesare pentru desfasurarea obiectului de activitate, bunurile imobile pentru care s-au intocmit actele de trecere in proprietatea publica a statului sunt date in administrarea:
    a) Ministerului Finantelor Publice sau unitatilor subordonate acestuia, dupa caz;
    b) Directiei Generale a Vamilor ori directiilor regionale vamale interjudetene, dupa caz;
    c) Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale, Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca ori unitatilor subordonate acestora, dupa caz;
    d) altor institutii publice finantate de la bugetul de stat.
    (2) Darea in administrare, prevazuta la alin. (1), se va efectua prin hotarare a Guvernului, initiata de Ministerul Finantelor Publice sau de Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale ori de ordonatorii principali de credite ale bugetului de stat, dupa caz.
    Art. 11
    (1) Operatiunile legate de stingerea creantelor bugetare prevazute la art. 1 prin preluarea de la debitori a bunurilor imobile si trecerea lor in proprietatea publica a statului se reflecta in evidenta analitica pe platitori deschisa la nivelul unitatilor teritoriale subordonate Ministerului Finantelor Publice sau directiilor regionale vamale interjudetene ori ale Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale sau ale Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, dupa caz, in a caror raza teritoriala isi au sediul ori in evidenta carora sunt luati debitorii respectivi, precum si in evidenta contabila a debitorilor.
    (2) Unitatile prevazute la alin. (1) vor stinge in evidenta analitica pe platitori creantele bugetului de stat sau bugetului asigurarilor sociale de stat, dupa caz, pe fiecare fel de venit, inclusiv majorarile de intarziere aferente, in limita valorii bunului imobil trecut in proprietatea publica a statului.
    (3) In situatia in care Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale si Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca au evidentiat in contabilitate debitele de incasat, respectiv veniturile de realizat din sumele datorate, potrivit legii, de debitori bugetului asigurarilor sociale de stat, vor proceda la stornarea operatiunilor respective la nivelul valorii stabilite potrivit art. 8 alin. (4).
    Art. 12
    In contabilitatea debitorilor operatiunile privind trecerea in proprietatea publica a statului a unor bunuri imobile supuse executarii silite se reflecta astfel:
    a) transferul in proprietatea publica a statului a bunurilor imobile supuse executarii silite, evaluate conform prevederilor art. 8, pe baza procesului-verbal de trecere in proprietatea statului:

    461 "Debitori diversi"/    =       %               - cu valoarea stabilita
        analitic distinct                              conform art. 8 alin. (2)
                                                       sau (3) din normele
                                                       metodologice, plus T.V.A.

    Ministerul Finantelor
    Publice, Casa Nationala
    de Pensii si Alte Drepturi
    de Asigurari Sociale,
    Agentia Nationala pentru
    Ocuparea Fortei de Munca

                               7721 "Venituri          - cu valoarea stabilita
                               din cedarea             conform art. 8 alin. (2)
                               activelor"              sau (3) din normele
                                                       metodologice

                               4427 "T.V.A.            - cu T.V.A. aferenta;
                               colectata"

    b) scaderea din patrimoniul persoanei juridice debitoare a bunurilor imobile respective:

               %               = 212 "Mijloace fixe"   - cu valoarea de
                                                       inregistrare in
                                                       contabilitate

    281 "amortizari privind                            - cu amortizarea
    imobilizarile corporale"                           calculata

    6721 "Cheltuieli privind                           - cu valoarea ramasa
    activele cedate"                                   neamortizata;

    c) efectuarea operatiunii de compensare a datoriei persoanei juridice debitoare fata de bugetul de stat sau bugetul asigurarilor sociale de stat, la nivelul celei mai mici sume dintre creanta bugetara si sumele inregistrate din evaluarea bunurilor imobile supuse executarii silite, inclusiv T.V.A. calculata:

              %                = 461 "Debitori diversi"/
                                      analitic distinct
                               Ministerul Finantelor
                               Publice Casa Nationala
                               de Pensii si Alte Drepturi
                               de Asigurari Sociale
                               Agentia Nationala pentru
                               Ocuparea Fortei de Munca

    441 "Impozitul pe profit"
    4423 "T.V.A. de plata"
    444 "Impozitul pe salarii"
    446 "Alte impozite, taxe si
        varsaminte asimilate"
    448 "Alte datorii si creante
        cu bugetul statului"
    431 "Asigurari sociale"
    437 "Ajutor de somaj"
    447 "Fonduri speciale -
        taxe si varsaminte
        asimilate";

    d) in cazul in care valoarea bunurilor imobile, determinata potrivit prevederilor art. 8 alin. (2) sau (3), dupa caz, este mai mare decat creantele bugetare prevazute la art. 1, suma care depaseste valoarea acestora, aflata in soldul contului 461 "Debitori diversi"/analitic distinct, va fi utilizata ulterior pentru compensarea obligatiilor bugetare viitoare ale debitorului, prin creditarea acestui cont la scadenta obligatiilor bugetare ale debitorului.
    Art. 13
    (1) Evidentierea distincta in contabilitatea institutiilor publice a bunurilor imobile se face pe baza hotararii Guvernului de atribuire in administrare a imobilului respectiv si a procesului-verbal pentru trecerea acestuia in proprietatea statului.
    (2) In contabilitatea institutiilor publice care administreaza bunurile imobile trecute in proprietatea publica a statului, aceste bunuri se inregistreaza la valoarea stabilita conform art. 8 alin. (2) sau (3), astfel:

          013              =              306
    "Mijloace fixe"/             "Fondul bunurilor care
    analitice distincte            alcatuiesc domeniul
                                   public al statului"

    ANEXA 1
    la normele metodologice

                                         ______________________________________
    MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE       |           | Data | Functia| Semnatura|
    D.G.F.P. .........................  |___________|______|________|__________|
    Unitatea fiscala .................  | Aprobat   |      |        |          |
    Str. ................... nr. .....  |___________|______|________|__________|
    Localitatea ......................  | Avizat    |      |        |          |
    Dosar de executare nr. .../.......  |___________|______|________|__________|
                                        | Verificat |      |        |          |
                                        |___________|______|________|__________|

                           PROCES-VERBAL
pentru trecerea in proprietatea statului a bunului imobil supus executarii silite
           incheiat astazi ....... luna ......... anul ........

    In baza art. 68^1 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, s-au aplicat modalitatile de executare silita asupra debitorului (persoana juridica) .......................... din localitatea ............................., str. ............................ nr. ......., nr. de inmatriculare in registrul comertului ........................., codul fiscal nr. ..............., pentru incasarea obligatiilor catre bugetul de stat asa cum au fost specificate in titlurile executorii nr. .................., emise de ........................., in suma totala de ................... lei, din care ramase de recuperat:*)
...............................................................................
...............................................................................
...............................................................................
...............................................................................
    Intrucat debitorul nu a platit la termenele stabilite obligatiile prevazute mai sus, se efectueaza trecerea in proprietatea publica a statului a bunului imobil inscris in Procesul-verbal de identificare a bunurilor imobile nr. ...... din ...................., intocmit de catre ..........................., care se anexeaza la prezentul proces-verbal.
    a) Date privind identificarea bunului imobil (cladire si/sau teren). ......
...............................................................................
...............................................................................
...............................................................................
    b) Descrierea sumara. ...............................................................................
...............................................................................
...............................................................................
    c) Documente care atesta dreptul de proprietate al debitorului asupra bunului imobil. ............................................................... ...............................................................................
...............................................................................
...............................................................................
...............................................................................
    d) Pretul bunului imobil, acceptat de debitor, este de ................ lei, plus T.V.A. in suma de ..................... lei
    e) Pretul bunului imobil acceptat de debitor (inclusiv T.V.A.) ......... lei
    f) Suma obligatiilor bugetare ....................... lei
    g) Diferenta, din care:
    - obligatii bugetare ramase de recuperat [f) - e)] .......... lei
    - suma ramasa in plus care urmeaza a fi regularizata conform dispozitiilor legale in vigoare [e) - f)] ............ lei
    h) T.V.A. colectata in sarcina de plata a debitorului ................ lei
    Documentele din care rezulta ca bunul imobil este liber de orice sarcini (din evidentele de publicitate imobiliara) .....................................
...............................................................................
    Prezentul proces-verbal s-a incheiat in baza Deciziei nr. ............. din
data de ................... a comisiei din cadrul Ministerului Finantelor Publice, in ........... exemplare.

        Conducatorul organului de executare,               Debitor,
                       L.S.                                  L.S.
        ...................................        .......................
        ...................................        .......................
        ...................................        .......................
------------
    *) Se inscriu sumele ramase de recuperat, pe tipuri de impozite, taxe si alte venituri ale bugetului de stat, inclusiv majorarile de intarziere si cheltuielile de executare actualizate.

    ANEXA 2
    la normele metodologice

    MINISTERUL MUNCII SI                 ______________________________________
    SOLIDARITATII SOCIALE               |           | Data | Functia| Semnatura|
    Casa de pensii a judetului ........ |___________|______|________|__________|
    Str. ................ nr. ......... | Aprobat   |      |        |          |
    Localitatea ....................... |___________|______|________|__________|
    Dosar de executare nr. ..../....... | Avizat    |      |        |          |
                                        |___________|______|________|__________|
                                        | Verificat |      |        |          |
                                        |___________|______|________|__________|

                           PROCES-VERBAL
pentru trecerea in proprietatea statului a bunului imobil supus executarii silite
            incheiat astazi ....... luna ......... anul ........

    In baza art. 68^1 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, s-au aplicat modalitatile de executare silita asupra debitorului (persoana juridica) ................................. din localitatea ..........................., str. ............................. nr. ............., nr. de inmatriculare in registrul comertului ..............., codul fiscal nr. ...................., pentru incasarea obligatiilor catre bugetul asigurarilor sociale de stat asa cum au fost specificate in titlurile executorii nr. ..........., emise de .........................., in suma totala de ................ lei, din care ramase de recuperat*):
...............................................................................
...............................................................................
...............................................................................
    Intrucat debitorul nu a platit la termenele stabilite obligatiile prevazute mai sus, se efectueaza trecerea in proprietatea publica a statului a bunului imobil inscris in Procesul-verbal de identificare a bunurilor imobile nr. ...... din ................, intocmit de catre ........................., care se anexeaza la prezentul proces-verbal.
    a) Date privind identificarea bunului imobil (cladire si/sau teren):
...............................................................................
...............................................................................
...............................................................................
    b) Descrierea sumara: .....................................................
...............................................................................
...............................................................................
...............................................................................
    c) Documente care atesta dreptul de proprietate al debitorului asupra bunului imobil:................................................................
...............................................................................
...............................................................................
...............................................................................
    d) Pretul bunului imobil, acceptat de debitor, este de ................ lei, plus T.V.A. in suma de .................. lei.
    e) Pretul bunului imobil, acceptat de debitor (inclusiv T.V.A.) ........... lei
    f) Suma obligatiilor bugetare .................... lei
    g) Diferenta, din care:
    - obligatii bugetare ramase de recuperat [f) - e)] ............... lei
    - suma ramasa in plus care urmeaza sa fie regularizata conform dispozitiilor legale in vigoare [e) - f)] .................. lei
    h) T.V.A. colectata in sarcina de plata a debitorului ................ lei
    Documentele din care rezulta ca bunul imobil este liber de orice sarcini (din evidentele de publicitate imobiliara) ....................................
...............................................................................
...............................................................................
...............................................................................
    Prezentul proces-verbal s-a incheiat in baza Deciziei nr. .............. din data de ................. a comisiei din cadrul Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale, in ........... exemplare.

        Conducatorul organului de executare,               Debitor,
                        L.S.                                 L.S.
        ...................................           ....................
        ...................................           ....................
        ...................................           ....................
------------
    *) Se inscriu sumele ramase de recuperat, pe tipuri de contributii la bugetul asigurarilor sociale de stat, inclusiv majorarile de intarziere si cheltuielile de executare actualizate.

    ANEXA 3
    (la normele metodologice)

    MINISTERUL MUNCII SI                 ______________________________________
    SOLIDARITATII SOCIALE               |           | Data | Functia| Semnatura|
    Agentia de ocupare a fortei de      |___________|______|________|__________|
    munca a judetului ................. | Aprobat   |      |        |          |
    Str. ................ nr. ......... |___________|______|________|__________|
    Localitatea ....................... | Avizat    |      |        |          |
    Dosar de executare nr. .../........ |___________|______|________|__________|
                                        | Verificat |      |        |          |
                                        |___________|______|________|__________|

                              PROCES-VERBAL
pentru trecerea in proprietatea statului a bunului imobil supus executarii silite
            incheiat astazi ....... luna ......... anul ........

    In baza art. 68^1 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, s-au aplicat modalitatile de executare silita asupra debitorului (persoana juridica) ................................. din localitatea .........................., str. .............................. nr. ............, nr. de inmatriculare la registrul comertului ................, codul fiscal nr. ............., pentru incasarea obligatiilor catre bugetul asigurarilor sociale de stat, respectiv Fondul pentru plata ajutorului de somaj, asa cum au fost specificate in titlurile executorii nr. ............, emise de .........................., in suma totala de ................ lei, din care, ramase de recuperat*):
...............................................................................
...............................................................................
...............................................................................
    Intrucat debitorul nu a platit la termenele stabilite obligatiile prevazute mai sus, se efectueaza trecerea in proprietatea publica a statului a bunului imobil inscris in Procesul-verbal de identificare a bunurilor imobile nr. ......
din .................., intocmit de catre ......................., care se anexeaza la prezentul proces-verbal.
    a) Date privind identificarea bunului imobil (cladire si/sau teren):
...............................................................................
...............................................................................
...............................................................................
    b) Descrierea sumara: .....................................................
...............................................................................
...............................................................................
...............................................................................
    c) Documente care atesta dreptul de proprietate al debitorului asupra bunului imobil: ...............................................................
...............................................................................
...............................................................................
...............................................................................
...............................................................................
    d) Pretul bunului imobil, acceptat de debitor, este de ................ lei, plus T.V.A. in suma de .................. lei.
    e) Pretul bunului imobil, acceptat de debitor (inclusiv T.V.A.) ........ lei
    f) Suma obligatiilor bugetare ....................... lei
    g) Diferenta, din care:
    - obligatii bugetare ramase de recuperat [f) - e)] ............... lei
    - suma ramasa in plus care urmeaza sa fie regularizata conform dispozitiilor legale in vigoare [e) - f)] .................. lei
    h) T.V.A. colectata in sarcina de plata a debitorului ................ lei
    Documentele din care rezulta ca bunul imobil este liber de orice sarcini (din evidentele de publicitate imobiliara) ....................................
...............................................................................
...............................................................................
...............................................................................
    Prezentul proces-verbal s-a incheiat in baza Deciziei nr. .............. din data de ..................... a comisiei din cadrul Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale, in ........... exemplare.

         Conducatorul organului de executare,              Debitor,
                        L.S.                                 L.S.
         .....................................        ......................
         .....................................        ......................
         .....................................        ......................
           
    *) Se inscriu sumele ramase de recuperat, pe tipuri de contributii la bugetul asigurarilor sociale de stat, respectiv Fondul pentru plata ajutorului de somaj, inclusiv majorarile de intarziere si cheltuielile de executare actualizate.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 682/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 682 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu