E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a fost modificat de niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1247 din  6 decembrie 2001

pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 854/2000 privind organizarea si functionarea Regiei Autonome "Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat"

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 818 din 19 decembrie 2001


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Hotararea Guvernului nr. 854/2000 privind organizarea si functionarea Regiei Autonome "Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat", publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 492 din 9 octombrie 2000, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica dupa cum urmeaza:
    1. Articolul 9 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 9
    (1) Conducerea regiei este asigurata de un consiliu de administratie format din 5 persoane, dintre care una este directorul general, numite prin ordin al ministrului de resort.
    (2) Directorul general are si calitatea de presedinte al consiliului de administratie al regiei.
    (3) Personalul de conducere al regiei, altul decat cel prevazut la alin. (1) si al sucursalelor sale este numit de consiliul de administratie pe criteriul competentei profesionale."
    2. Articolul 10 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 10
    Structura organizatorica si functionala a sucursalelor regiei si modificarea repartizarii pe sucursale a bunurilor din patrimoniul acestora, precum si a celor din domeniul public si privat al statului pe care le administreaza se aproba de consiliul de administratie al regiei."
    3. Anexa nr. 1. - Regulamentul de organizare si functionare a Regiei Autonome "Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat" - se inlocuieste cu anexa la prezenta hotarare.
    Art. 2
    Hotararea Guvernului nr. 854/2000 privind organizarea si functionarea Regiei Autonome "Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat", publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 492 din 9 octombrie 2000, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si cu modificarile aduse prin prezenta hotarare, va fi republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul pentru coordonarea
                         Secretariatului General al Guvernului,
                         Petru Serban Mihailescu

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1

                               REGULAMENTUL
de organizare si functionare a Regiei Autonome "Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat"

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Regia Autonoma "Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat", denumita in continuare regie, asigura administrarea, pastrarea integritatii si protejarea bunurilor apartinand domeniului public al statului, destinate asigurarii serviciilor publice de interes national - de reprezentare si protocol pentru Senat, Camera Deputatilor, Administratia Prezidentiala, Guvern si Curtea Constitutionala -, in structura prevazuta in anexa nr. 2 la hotarare, precum si a bunurilor apartinand domeniului privat al statului, pe care le are in administrare.
    Art. 2
    (1) Regia este persoana juridica si functioneaza pe baza de gestiune economica si autonomie financiara; activitatea acesteia se desfasoara in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si cu cele ale prezentului regulament.
    (2) Secretariatul General al Guvernului indeplineste fata de regie atributiile prevazute de reglementarile legale in vigoare pentru ministerul de resort.
    Art. 3
    Sediul regiei este in municipiul Bucuresti, str. Moliere nr. 2 - 4, sectorul 1.

    CAP. 2
    Obiectul de activitate

    Art. 4
    Obiectul de activitate al regiei il constituie, in principal:
    1. administrarea, conservarea, protejarea si intretinerea bunurilor din domeniul public al statului, destinate serviciilor publice de interes national - de reprezentare si protocol pentru Senat, Camera Deputatilor, Administratia Prezidentiala, Guvern si Curtea Constitutionala -, precum si a celor proprietate privata a statului, pe care le are in administrare;
    2. asigurarea serviciilor de reprezentare si protocol pentru Senat, Camera Deputatilor, Administratia Prezidentiala, Guvern, Curtea Constitutionala si pentru alte institutii publice de interes national;
    3. administrarea, conservarea, protejarea si intretinerea imobilelor in care isi desfasoara activitatea Guvernul si, dupa caz, Administratia Prezidentiala, pe baza de contracte de prestari de servicii;
    4. administrarea imobilelor cu destinatie de resedinta oficiala si a celorlalte locuinte de protocol;
    5. exploatarea in conditii de eficienta economica a bunurilor mobile si imobile, proprietate a regiei sau administrate de aceasta, si valorificarea comerciala a lor in modalitatile permise de lege;
    6. inchirierea spatiilor de locuit si a celor cu alta destinatie decat cea de locuit, in conditiile legii; inchirierea spatiilor ca sedii pentru ministere, autoritati si institutii publice, partide politice, asociatii, fundatii, unitati apartinand cultelor religioase, unitati din domeniul presei sau al editurilor, cu aprobarea Secretariatului General al Guvernului;
    7. exploatarea, la tarife stabilite pe criterii economice, a capacitatilor ramase disponibile in anumite perioade, de maximum 3 luni, dupa asigurarea serviciilor de reprezentare si protocol si a celor necesare institutiilor publice centrale;
    8. prestarea de servicii specifice pentru intretinerea sediilor administrative ale institutiilor publice si ale agentilor economici;
    9. executarea lucrarilor de conservare, intretinere, constructii si reparatii la imobilele si instalatiile proprii, precum si pentru terti; executarea de confectii metalice si din lemn;
    10. prestarea de servicii specifice in domeniile hotelier si alimentatie publica, de agrement si de refacere fizica, activitati de asistenta sanatoriala;
    11. conservarea, dezvoltarea si valorificarea, in conditiile legii, a fondului forestier, agricol si cinegetic, cresterea pasarilor, piscicultura si apicultura;
    12. productia agricola, vegetala si animala, si valorificarea acesteia; prelucrarea si conservarea legumelor si a fructelor, fabricarea bauturilor alcoolice distilate, fabricarea produselor lactate si a branzeturilor, fabricarea produselor de panificatie si patiserie, cultura florilor si plantelor ornamentale, prelucrarea si conservarea carnii, patiserie si cofetarie;
    13. fabricarea produselor pentru hrana animalelor;
    14. argasirea si finisarea blanurilor, confectionarea articolelor din blana;
    15. productia poligrafica si editoriala; realizarea de tiparituri pentru Senat, Camera Deputatilor, Administratia Prezidentiala, Guvern, Curtea Constitutionala, ministere, alte institutii publice centrale si alti beneficiari;
    16. producerea si emiterea, in conditiile legii, a pasapoartelor, a permiselor de conducere auto, a certificatelor de inmatriculare a autovehiculelor si a altor documente si tiparituri cu caracter special; tiparirea de formulare tipizate si/sau cu regim special, documente cu caracter administrativ specifice activitatii financiar-contabile si de trezorerie, titluri de stat, titluri de proprietate, inscrisuri de stat, acte de identitate si imprimate confidentiale, carnete de munca, carnete de marinar, carnete de sanatate si carti de alegator;
    17. alte activitati anexe productiei de tiparituri; productia de accesorii pentru utilaje tipografice; productia de bannere;
    18. comert cu amanuntul si cu ridicata, activitati de alimentatie publica, operatiuni de export-import;
    19. fabricarea stampilelor din cauciuc si a altor insemne specifice fiecarei institutii solicitante;
    20. difuzarea produselor specifice obiectului de activitate al regiei prin concesionarea drepturilor de vanzare altor agenti economici sau prin retea proprie;
    21. efectuarea operatiunilor de transport si a altor servicii specifice obiectului propriu de activitate;
    22. efectuarea de experimentari, studii, prognoze si norme in domeniul specific de activitate;
    23. organizarea actiunilor de formare si perfectionare profesionala in domeniul specific de activitate;
    24. asigurarea, conform prevederilor legale in vigoare, a colaborarii si cooperarii tehnice, stiintifice si tehnologice cu firme din tara si din strainatate, in sistem de reprezentare si/sau prin asociere, pentru produsele specifice domeniului de activitate;
    25. organizarea de licitatii in domeniu, in tara si in strainatate;
    26. administrarea parcului auto propriu si asigurarea prestatiilor de transport pentru aparatul de lucru al Guvernului si pentru activitatile de reprezentare si protocol;
    27. servicii de transport intern si international; service auto; scoala de soferi; productie de piese de schimb si subansambluri pentru mijloace de transport auto;
    28. activitati legate de gestionarea salilor de spectacole, organizarea de expozitii, proiectia de filme, jocuri distractive si de noroc;
    29. tranzactii imobiliare;
    30. activitati specifice agentiilor de turism;
    31. extractia si prepararea turbei;
    32. realizarea altor activitati care au legatura cu obiectul sau de activitate.

    CAP. 3
    Patrimoniul si structura regiei

    Art. 5
    (1) Patrimoniul regiei este de 1.407.935 milioane lei, potrivit bilantului contabil incheiat la data de 30 iunie 2001.
    (2) Pentru realizarea serviciilor publice de interes national - de reprezentare si protocol - regia are in administrare bunurile din domeniul public al statului prevazute in anexa nr. 3 la hotarare.
    (3) Bunurile din domeniul privat al statului administrate de regie sunt prevazute in anexa nr. 4 la hotarare.
    (4) Regia este proprietara bunurilor prevazute in anexa nr. 5 la hotarare, iar in exercitarea dreptului de proprietate regia poseda, foloseste si dispune in mod autonom de aceste bunuri, in vederea realizarii scopului pentru care a fost constituita.
    (5) Regia nu poate aduce ca aport in cadrul operatiunilor de asociere bunurile din domeniul public al statului pe care le are in administrare.
    Art. 6
    (1) Regia are in structura sa sucursalele, cu statut de unitati fara personalitate juridica, prevazute in anexa nr. 2 la hotarare.
    (2) Modul de organizare si functionare a sucursalelor, relatiile acestora cu regia, precum si relatiile dintre ele se stabilesc prin regulamente de organizare si functionare aprobate de consiliul de administratie al regiei.
    (3) Structura organizatorica si functionala a sucursalelor, precum si modificarea repartizarii patrimoniului intre acestea se aproba de consiliul de administratie al regiei.

    CAP. 4
    Conducerea si gestionarea activitatii regiei

    Art. 7
    (1) Conducerea regiei este asigurata de un consiliu de administratie format din 5 persoane, dintre care una este directorul general, numite prin ordin al ministrului de resort.
    (2) Directorul general are si calitatea de presedinte al consiliului de administratie al regiei.
    (3) Consiliul de administratie al regiei isi desfasoara activitatea in conformitate cu propriul regulament de organizare si functionare. Consiliul de administratie hotaraste in problemele privind activitatea regiei, cu exceptia celor care, potrivit legii, sunt date in competenta directorului general.
    Art. 8
    Componenta consiliului de administratie al regiei este urmatoarea:
    - presedinte - director general;
    - un reprezentant din partea Secretariatului General al Guvernului;
    - un reprezentant din partea Ministerului Finantelor Publice;
    - doi specialisti in domeniu.
    Art. 9
    Membrii consiliului de administratie se numesc pentru o perioada de 4 ani, putand fi inlocuiti prin ordin al ministrului de resort.
    Art. 10
    Membrii consiliului de administratie al regiei isi pastreaza calitatea de angajat la institutia sau unitatea de unde provin si toate drepturile si obligatiile decurgand din aceasta calitate; acestia sunt platiti cu o indemnizatie stabilita de consiliul de administratie pentru activitatea desfasurata in aceasta calitate.
    Art. 11
    Consiliul de administratie al regiei are urmatoarele atributii, raspunderi si competente:
    1. aproba structura organizatorica si functionala a sucursalelor, precum si organigrama si statul de functii al regiei;
    2. aproba strategia de restructurare, organizare si functionare a regiei si a sucursalelor sale;
    3. supune spre aprobare, in conditiile legii, bugetul de venituri si cheltuieli, bilantul contabil si contul de profit si pierdere ale regiei;
    4. analizeaza si aproba rapoartele periodice privind realizarea indicatorilor aprobati prin bugetul de venituri si cheltuieli, pe baza de balanta de verificare contabila, si aproba masurile pentru desfasurarea activitatii regiei, in conditii care sa asigure echilibrul bugetului de venituri si cheltuieli;
    5. aproba contractarea de imprumuturi pe termen lung sau mediu si modul de rambursare a acestora, conform prevederilor legale;
    6. numeste si revoca personalul de conducere al regiei, prevazut la art. 9 alin. (3) din hotarare;
    7. propune, in conditiile legii, majorarea sau diminuarea patrimoniului regiei, inclusiv prin externalizarea si transformarea in societati comerciale a unor sucursale sau active corporale independente;
    8. aproba scazaminte si pierderi, in conditiile legii;
    9. aproba, in conditiile legii, modalitatea de amortizare a activelor corporale si necorporale din patrimoniul regiei;
    10. aproba achizitionarea de bunuri imobile, constructii si terenuri, in conditiile legii;
    11. aproba instrainarea bunurilor mobile si imobile din patrimoniul regiei, cu respectarea prevederilor legale in vigoare;
    12. aproba preturi si tarife pentru produsele si prestatiile sale, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
    13. dispune punerea in aplicare a hotararilor definitive si irevocabile ale instantelor judecatoresti, referitoare la retrocedarea de bunuri si valori;
    14. aproba sistemul de salarizare a personalului angajat, cu respectarea limitei minime de salarizare prevazute de lege si a fondului de salarii prevazut in bugetul de venituri si cheltuieli;
    15. aproba contractul colectiv de munca;
    16. aproba planul de investitii anual al regiei;
    17. aproba scoaterea din functiune si casarea mijloacelor fixe;
    18. aproba, in conditiile legii, infiintarea sau desfiintarea de subunitati, comasarea sau divizarea acestora, participarea la constituirea de noi persoane juridice, precum si asocierea cu alte persoane juridice sau fizice;
    19. aproba regulamentul de ordine interioara, precum si normele de protectie si securitate a muncii;
    20. desemneaza reprezentantii regiei in adunarile generale ale actionarilor si in consiliile de administratie, precum si cenzorii in societatile comerciale la care regia este actionar;
    21. adopta, in conditiile legii, orice alte hotarari cu privire la activitatea regiei.
    Art. 12
    Directorul general al regiei are, in principal, urmatoarele atributii si competente:
    1. selectioneaza, angajeaza si concediaza personalul de conducere, altul decat cel prevazut la art. 9 alin. (3) din hotarare, si personalul de executie, cu respectarea prevederilor legislatiei muncii si a contractului colectiv de munca;
    2. negociaza contractul colectiv de munca si incheie contractele individuale de munca;
    3. asigura conducerea operativa a regiei si a sucursalelor sale, impreuna cu directorii executivi;
    4. reprezinta regia in relatiile cu tertii si semneaza actele ce angajeaza regia fata de acestia, pe baza si in limitele imputernicirilor date de consiliul de administratie si ale celor conferite de legislatia in vigoare;
    5. organizeaza si exercita controlul financiar de gestiune, conform prevederilor legale;
    6. coordoneaza direct activitatea de control financiar intern, de organizare si salarizare, precum si cea juridica;
    7. aproba si ia masuri, potrivit legii, pentru imputarea si recuperarea pagubelor rezultate din culpa angajatilor regiei si, dupa caz, ai sucursalelor sale;
    8. raspunde de aducerea la indeplinire a hotararilor consiliului de administratie;
    9. aproba programul de lucru al regiei;
    10. analizeaza modul de derulare a contractelor incheiate de regie;
    11. exercita orice alte atributii ce ii sunt stabilite prin regulamentul de ordine interioara, precum si prin reglementarile legale in vigoare.
    Art. 13
    Consiliul de administratie se intruneste in sedinte ordinare o data pe luna sau, ori de cate ori este nevoie, la cererea presedintelui ori a unei treimi din numarul membrilor sai.
    Art. 14
    Pentru luarea unor anumite decizii consiliul de administratie poate atrage in activitatea de analiza specialisti din diferite sectoare, a caror activitate va fi remunerata prin intelegerea partilor, pe baza de contract civil.
    Art. 15
    Directorul general al regiei conduce activitatea curenta a acesteia si reprezinta regia in relatiile cu autoritatile publice, cu alte persoane juridice, precum si cu persoane fizice.
    Art. 16
    In lipsa directorului general atributiile acestuia sunt exercitate de unul dintre directorii executivi ai regiei, pe baza de delegatie scrisa.
    Art. 17
    Dupa incheierea bilantului contabil anual si a contului de profit si pierdere consiliul de administratie prezinta Secretariatului General al Guvernului un raport asupra activitatii desfasurate de regie in anul precedent si asupra programului de activitate pe anul in curs.

    CAP. 5
    Bugetul si administrarea acestuia. Relatii financiare

    Art. 18
    (1) Regia intocmeste anual bugetul de venituri si cheltuieli, bilantul contabil si contul de profit si pierderi, conform modelelor elaborate de Ministerul Finantelor Publice.
    (2) Bugetele de venituri si cheltuieli ale sucursalelor din structura regiei asigura functionarea corecta si dezvoltarea tehnologica, la nivelul standardelor, ale activitatilor de productie, prestari de servicii, intretinere, protejare si conservare a bunurilor din domeniul public al statului destinate activitatii de reprezentare si protocol.
    (3) Sucursalele isi organizeaza si isi conduc evidenta contabila in conformitate cu prevederile legale. Acestea intocmesc anual bugetul de venituri si cheltuieli si bilantul contabil ca parti integrante din bugetul, respectiv din bilantul regiei.
    Art. 19
    Operatiunile de incasari si plati in lei si in valuta se efectueaza de regie prin conturi deschise la banci si prin casieria proprie, potrivit prevederilor legale.

    CAP. 6
    Relatii comerciale

    Art. 20
    Relatiile comerciale dintre regie si terti se bazeaza pe raporturi contractuale.
    Art. 21
    Preturile si tarifele pentru produsele si prestarile de servicii executate de regie se stabilesc in functie de cerere si oferta, cu aprobarea consiliului de administratie.

    CAP. 7
    Dispozitii finale

    Art. 22
    (1) Litigiile de orice fel in care este implicata regia sunt de competenta instantelor judecatoresti, potrivit legii.
    (2) In litigiile referitoare la dreptul de administrare asupra bunurilor din domeniul public si privat al statului si la dreptul de proprietate asupra bunurilor din patrimoniul propriu, in instanta regia sta in nume propriu.
    (3) In litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra bunurilor din domeniul public si privat al statului pe care le administreaza, regia are obligatia sa arate instantei cine este titularul dreptului de proprietate, potrivit prevederilor Codului de procedura civila si ale Legii nr. 213/1998 privind proprietatea publica si regimul juridic al acesteia. Regia raspunde, in conditiile legii, pentru prejudiciile cauzate ca urmare a neindeplinirii acestei obligatii. De asemenea, neindeplinirea acestei obligatii poate atrage revocarea dreptului de administrare.
    Art. 23
    Prezentul regulament de organizare si functionare se completeaza cu celelalte prevederi legale care reglementeaza activitatea regiilor autonome.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1247/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1247 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu