E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 203 din 19 mai 1997

privind aprobarea Normelor pentru aplicarea prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 9/1997 cu privire la unele masuri de protectie pentru persoanele ale caror contracte individuale de munca vor fi desfacute ca urmare a concedierilor colective prin aplicarea programelor de restructurare, privatizare, lichidare

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 96 din 21 mai 1997


SmartCity3


    In temeiul art. 28 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997,

    Guvernul Romaniei hotaraste:

    Art. 1
    Se aproba Normele pentru aplicarea prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 9/1997 cu privire la unele masuri de protectie pentru persoanele ale caror contracte individuale de munca vor fi desfacute ca urmare a concedierilor colective prin aplicarea programelor de restructurare, privatizare, lichidare.
    Art. 2
    Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, Ministerul Finantelor, Fondul Proprietatii de Stat, Secretariatul General al Guvernului si Departamentul pentru Administratie Publica Locala, ministerele de resort si prefecturile vor lua masurile necesare in vederea aplicarii normelor mentionate la art. 1.

                     PRIM-MINISTRU
                     VICTOR CIORBEA

                            Contrasemneaza:
                            Ministrul muncii si
                            protectiei sociale,
                            Alexandru Athanasiu

                            Ministru de stat,
                            ministrul reformei,
                            Ulm Spineanu

                            Ministru de stat,
                            ministrul finantelor,
                            Mircea Ciumara

                            p. Ministru delegat
                            pe langa primul-ministru
                            pentru coordonarea
                            Secretariatului General
                            al Guvernului
                            si a Departamentului
                            pentru Administratie
                            Publica Locala,
                            Radu Stroe


    ANEXA 1

                                  NORME
pentru aplicarea prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 9/1997
cu privire la unele masuri de protectie pentru persoanele ale caror contracte individuale de munca vor fi desfacute ca urmare a concedierilor colective prin aplicarea programelor de restructurare, privatizare, lichidare

    Art. 1
    In conformitate cu art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997, denumita in continuare ordonanta, beneficiaza de masurile de protectie prevazute in acest act normativ salariatii societatilor comerciale sau ai regiilor autonome care se afla in urmatoarele situatii:
    - inregistreaza pierderi evidentiate in formularele de raportare privind "Situatia patrimoniului" si "Contul de profit si pierderi", elaborate de Ministerul Finantelor si intocmite pe baza balantei de verificare din luna anterioara aprobarii programelor de restructurare, privatizare, lichidare;
    - inregistreaza arierate - plati restante -, evidentiate in formularul de raportare "Plati restante", elaborat de Ministerul Finantelor si intocmit pe baza balantei de verificare din luna anterioara aprobarii programelor de restructurare, privatizare, lichidare;
    - inregistreaza fluxuri financiare negative, stabilite potrivit anexei nr. 1, pentru luna anterioara aprobarii programelor de restructurare, privatizare, lichidare.
    Art. 2
    Documentele prevazute la art. 1, certificate de comisiile de cenzori si avizate de directiile generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, vor insoti programele de restructurare, privatizare, lichidare.
    Art. 3
    Numarul persoanelor disponibilizate potrivit prevederilor art. 2 lit. a) din ordonanta se calculeaza in functie de numarul efectiv de salariati existent la data aprobarii programului de restructurare, privatizare, lichidare.
    Art. 4
    Termenul de 60 de zile prevazut la art. 2 lit. b) din ordonanta curge, dupa caz, de la:
    a) data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei a hotararii adunarii generale a actionarilor prin care s-a dispus dizolvarea si lichidarea societatii comerciale;
    b) data aprobarii de catre Consiliul de administratie al Fondului Proprietatii de Stat a programului de restructurare pentru societatile comerciale avand peste 300 de salariati;
    c) data hotararii adunarii generale a actionarilor, in baza mandatului special dat reprezentantului Fondului Proprietatii de Stat in adunarea generala a actionarilor, de aprobare a programului de restructurare pentru societatile comerciale avand pana la 300 de salariati inclusiv;
    d) data incheierii contractului de vanzare-cumparare a societatilor comerciale care se privatizeaza si care cuprinde clauze referitoare la disponibilizari de personal;
    e) data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei a hotararii Guvernului sau, dupa caz, a ordinului ministrului de resort privind aprobarea programului de restructurare, privatizare, lichidare pentru regiile autonome care functioneaza sub autoritatea ministerelor de resort;
    f) data publicarii in monitorul oficial al judetului, respectiv al municipiului Bucuresti, a hotararii consiliului judetean sau local, dupa caz, privind aprobarea programelor de restructurare, privatizare, lichidare, pentru regiile autonome de sub autoritatea acestora.
    Art. 5
    Prin program de restructurare se intelege ansamblul de masuri de natura organizatorica, tehnica, tehnologica, manageriala si financiara, destinat sa asigure eliminarea pierderilor, a platilor restante si a fluxurilor financiare negative si care are ca efect micsorarea numarului de personal.
    Art. 6
    In carnetul de munca al persoanei careia i s-a desfacut contractul individual de munca si care beneficiaza de plata compensatorie, societatea comerciala sau regia autonoma, dupa caz, va face si mentiunea "beneficiar de drepturi conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 9/1997".
    Art. 7
    In aplicarea prevederilor art. 5 alin. (1) din ordonanta, in termen de 3 zile de la data aprobarii programelor de restructurare, privatizare, lichidare, societatile comerciale si regiile autonome sunt obligate sa comunice, in scris, organizatiilor sindicale sau reprezentantilor salariatilor masurile de disponibilizare a personalului, precum si informatii privind numarul de salariati ce urmeaza a fi disponibilizati, motivele care determina aceste masuri, precum si perioada in care se vor efectua concedierile colective.
    Art. 8
    In conformitate cu prevederile art. 6 alin. (2) din ordonanta, pentru situatia in care sindicatele sau, dupa caz, reprezentantii salariatilor nu sunt de acord cu raspunsul primit la obiectiile formulate, se pot adresa, in termen de 3 zile de la data primirii raspunsului, organelor prevazute la art. 3 din ordonanta. Decizia acestor organe se comunica, in scris, in termen de 5 zile si este definitiva.
    Art. 9
    (1) Listele cuprinzand salariatii carora li s-a desfacut contractul individual de munca, prevazute la art. 8 din ordonanta, se vor intocmi potrivit anexelor nr. 2 a) si 2 b) si se vor transmite in termen de 3 zile directiilor generale de munca si protectie sociala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti.
    (2) Listele vor fi insotite, dupa caz, de:
    a) adresa intocmita potrivit anexei nr. 3, in cazul societatilor comerciale care se restructureaza;
    b) adresa intocmita potrivit anexei nr. 4, in cazul societatilor comerciale care se dizolva si se lichideaza;
    c) adresa intocmita potrivit anexei nr. 5, in cazul societatilor comerciale care se privatizeaza;
    d) adresa intocmita potrivit anexei nr. 6, in cazul regiilor autonome aflate sub autoritatea ministerelor de resort, care se restructureaza, se privatizeaza sau se lichideaza;
    e) adresa intocmita potrivit anexei nr. 7, in cazul regiilor autonome de interes local, care se restructureaza, se privatizeaza sau se lichideaza.
    Art. 10
    (1) In sensul prevederilor art. 9 din ordonanta, constituie servicii de preconcediere colectiva urmatoarele activitati:
    - consiliere privind prevederile legale referitoare la protectia sociala a somerilor si reintegrarea lor profesionala;
    - plasarea pe locurile de munca vacante existente pe plan local si instruirea in modalitati de cautare a unui loc de munca;
    - reorientare profesionala in interiorul sau in afara societatilor comerciale sau regiilor autonome, inclusiv prin cursuri de instruire de scurta durata (1-3 saptamani);
    - sondarea opiniei salariatilor si informarea acestora cu privire la masurile active de combatere a somajului.
    (2) Serviciile de preconcediere colectiva sunt efectuate de directiile generale de munca si protectie sociala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, si de grupurile de interventie rapida constituite in cadrul acestora.
    Art. 11
    (1) Grupul de interventie rapida se va constitui, la nivel central, prin ordin al ministrului muncii si protectiei sociale, din specialisti in probleme de forta de munca si somaj, iar la nivel local, prin decizie a directorului general al directiei generale de munca si protectie sociala judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti.
    (2) La nivel central si local, grupul de interventie rapida, poate utiliza, in activitatea sa, servicii de specialitate, in conformitate cu prevederile art. 16 din ordonanta.
    (3) Grupul de interventie rapida la nivel central are urmatoarele atributii:
    - coordoneaza activitatea grupurilor de interventie rapida la nivel local si informeaza Comitetul National de Coordonare a Masurilor Active de Combatere a Somajului asupra activitatii desfasurate;
    - elaboreaza metodologii si proceduri de lucru destinate intocmirii programelor de masuri active, in colaborare cu grupurile de interventie rapida organizate la nivel local;
    - dezvolta programe de formare a specialistilor grupurilor de interventie rapida la nivel local.
    Art. 12
    Grupurile de interventie rapida la nivel local au urmatoarele atributii:
    - asigura serviciile de preconcediere colectiva;
    - elaboreaza programe de masuri active de protectie a persoanelor carora li s-a desfacut contractul individual de munca ca urmare a concedierilor colective, in colaborare cu conducerile societatilor comerciale sau ale regiilor autonome aflate in procesul de restructurare, privatizare, lichidare, cu organizatiile sindicale si patronale si cu alte organizatii si institutii care pot contribui la realizarea masurilor active;
    - inainteaza programele de masuri active pentru combaterea somajului la comitetul de coordonare judetean, respectiv al municipiului Bucuresti, si identifica impreuna cu acesta posibile resurse locale necesare acestora;
    - in perioada de aplicare a programului de masuri active de combatere a somajului poate propune grupului de interventie rapida, la nivel central, modificarea programelor in functie de evolutia situatiei reale pe plan local, cu incadrarea in suma totala alocata si cu respectarea indicatorilor din programul initial aprobat.
    Art. 13
    (1) In vederea aplicarii prevederilor art. 16 din ordonanta, Comitetul National de Coordonare a Masurilor Active de Combatere a Somajului va propune Ministerului Muncii si Protectiei Sociale serviciile si masurile active pentru care vor fi organizate licitatii in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
    (2) Ministerul Muncii si Protectiei Sociale si directiile generale de munca si protectie sociala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, vor organiza licitatii in vederea selectarii furnizorilor de servicii si masuri active.
    (3) Realizarea masurilor active pentru combaterea somajului include:
    a) activitati pregatitoare pentru recrutarea si instruirea de personal in vederea realizarii masurilor active;
    b) activitati de furnizare a serviciilor si a asistentei specifice pentru beneficiarii masurilor active;
    c) activitati de evaluare a masurilor active.
    Art. 14
    (1) Prin salariul mediu net lunar pe economie, prevazut la art. 19 alin. (1) din ordonanta, se intelege castigul salarial mediu net lunar, comunicat de Comisia Nationala pentru Statistica.
    (2) Comisia Nationala pentru Statistica va comunica, in scris, Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, pana la data de 25 a lunii, nivelul castigului salarial mediu net lunar pe economie pentru luna anterioara.
    Art. 15
    (1) Directiile generale de munca si protectie sociala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, vor calcula initial sumele aferente platilor compensatorii pe baza castigului salarial mediu net lunar pe economie la data desfacerii contractului individual de munca si le vor vira Casei de Economii si Consemnatiuni.
    (2) Regularizarea sumelor aferente platilor compensatorii cuvenite se va face in termen de cel mult 15 zile de la comunicarea de catre Comisia Nationala pentru Statistica a castigului salarial mediu net pe economie pentru luna in care s-a stabilit dreptul la plata compensatorie.
    (3) In situatiile in care beneficiarii platilor compensatorii solicita incasarea intregii sume intr-o singura rata, eliberarea sumelor de bani din contul curent special se va face de catre Casa de Economii si Consemnatiuni, numai dupa efectuarea regularizarilor prevazute la alin. (2).
    Art. 16
    Sumele aferente platilor compensatorii nu constituie sursa de venituri in sensul prevederilor art. 6 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 1/1991, republicata.
    Art. 17
    (1) Pentru situatiile prevazute la art. 20 alin. (2) lit. a), b) si c) din ordonanta, o persoana nu poate primi suplimentar mai mult de 3 salarii medii nete pe economie.
    (2) In cazul in care beneficiarul de plati compensatorii se afla in una dintre situatiile prevazute la art. 20 alin. (2) lit. a), b) si c) din ordonanta, va primi suplimentar cate un salariu mediu net pe economie.
    (3) Sumele primite suplimentar cu titlu de plata compensatorie se pot cumula pana la nivelul mentionat la alin. (1).
    Art. 18
    (1) In sensul celor prevazute la art. 20 alin. (2) lit. a) din ordonanta, prin zona geografica se intelege judetul in care beneficiarul are domiciliul.
    (2) Acordarea drepturilor cuvenite potrivit art. 20 alin. (2) lit. a) din ordonanta se face luand in calcul rata somajului din luna in care s-a nascut dreptul la plata compensatorie.
    (3) Modificarea sumei totale de bani prevazute la art. 20 alin. (2) din ordonanta se va face o data cu regularizarea prevazuta la art. 15 alin. (2) din prezentele norme, dupa cunoasterea ratei somajului pentru luna in care s-a stabilit dreptul la plata compensatorie.
    Art. 19
    In baza atributiilor prevazute la art. 15 lit. b) si c) din ordonanta, comitetele de coordonare judetene, respectiv al municipiului Bucuresti, vor identifica zonele geografice unde numarul meseriilor, profesiilor sau ocupatiilor care se desfasoara este limitat si vor propune directiilor generale de munca si protectie sociala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, acordarea drepturilor cuvenite in conformitate cu prevederile art. 20 alin. (2) lit. b) din ordonanta.
    Art. 20
    In sensul prevederilor art. 20 alin. (2) lit. c) din ordonanta, meseriile, profesiile sau ocupatiile de stricta specialitate sunt prevazute in anexa nr. 8.
    Art. 21
    (1) Directiile generale de munca si protectie sociala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, vor vira la Casa de Economii si Consemnatiuni sumele de bani reprezentand plati compensatorii, in termen de cel mult 25 de zile de la data depunerii de catre societatile comerciale sau regiile autonome a documentelor prevazute la art. 9 din prezentele norme.
    (2) Casa de Economii si Consemnatiuni va efectua plata catre beneficiarii de plati compensatorii in termen de cel mult 5 zile de la data intrarii in cont a sumelor virate.
    Art. 22
    (1) In vederea aplicarii prevederilor art. 21 alin. (2) din ordonanta, persoanele fizice vor depune la directiile generale de munca si protectie sociala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, un angajament scris intocmit in conformitate cu anexa nr. 9.
    (2) Efectuarea platilor pentru desfasurarea activitatilor prevazute la art. 21 alin. (2) din ordonanta se va face de catre Casa de Economii si Consemnatiuni direct beneficiarului sau prin virament in contul persoanei juridice indicate de titular.
    (3) Plata se va face direct beneficiarului, in cazul infiintarii unei asociatii familiale sau desfasurarii unei activitati comerciale pe cont propriu pe baza de libera initiativa.
    Plata se efectueaza prin virament, daca beneficiarul se angajeaza sa infiinteze o societate comerciala, sa achizitioneze singur sau prin asociere utilaje de inventar agricol sau sa cumpere actiuni.
    (4) In termen de 90 de zile de la efectuarea platii, beneficiarul va prezenta directiei generale de munca si protectie sociala judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti:
    a) copie de pe certificatul de inmatriculare, de pe statutul societatii comerciale infiintate si codul fiscal;
    b) autorizatie pentru desfasurarea de activitati pe cont propriu pe baza de libera initiativa;
    c) copie de pe autorizatia de functionare a asociatiei familiale;
    d) documente din care sa rezulte utilizarea sumelor, in conformitate cu prevederile art. 21 alin. (2) din ordonanta.
    (5) In cazul in care persoanele care au primit sumele de bani aferente platilor compensatorii intr-o singura rata nu prezinta documentele prevazute la alin. (4), in termenul prevazut la acel alineat, sumele acordate constituie plati nedatorate si se recupereaza in conditiile legii.
    Art. 23
    Pentru deschiderea de conturi curente personale speciale si pentru operatiunile efectuate in acestea, comisionul nu se percepe de la beneficiarii de plati compensatorii.
    Art. 24
    Anexele nr. 1-9 fac parte integranta din prezentele norme.

    ANEXA 1
    la norme

                               FLUX FINANCIAR
                                                      - milioane lei -
                                 _____________________________________
                                |Corelatii cu         | S1| S2| S2-S1|
                                |bilantul contabil    |   |   |      |
                                |1996*)               |   |   |      |
________________________________|_____________________|___|___|______|
| |+|Profit sau pierderi        |F 20 rd. 55 sau      |   |   |      |
| | |                           |56 col. 2            | x |   |      |
|_|_|___________________________|_____________________|___|___|______|
| |+|Amortizari si provizioane  |F 20 rd. 24 col. 2   | x |   |      |
|_|_|___________________________|_____________________|___|___|______|
| |-|Variatia stocurilor (+ -)  |F 10 rd. 21          |   |   |      |
| | |                           |(col. 2 - col. 1)    |   |   |      |
|_|_|___________________________|_____________________|___|___|______|
| |-|Variatia creantelor (+ -)  |F 10 rd. 22 la 25    |   |   |      |
| | |                           |(col. 2 - col. 1)    |   |   |      |
|_|_|___________________________|_____________________|___|___|______|
| |+|Variatia furnizorilor      |F 10 rd. 71          |   |   |      |
| | |si conturilor              |(col. 2 - col. 1)    |   |   |      |
| | |asimilate (+ -)            |                     |   |   |      |
|_|_|___________________________|_____________________|___|___|______|
| |+|Variatia clientilor        |F 10 rd. 72          |   |   |      |
| | |creditori (+ -)            |(col. 2 - col. 1)    |   |   |      |
|_|_|___________________________|_____________________|___|___|______|
| |+|Variatia altor             |F 10 rd. 73          |   |   |      |
| | |datorii (+ -)              |(col. 2 - col. 1)    |   |   |      |
|_|_|___________________________|_____________________|___|___|______|
|+|=|Flux de numerar din        |                     |   |   |      |
| | |activitatea de exploatare  |                     |   |   |      |
| | |(A)                        |                     |   |   |      |
|_|_|___________________________|_____________________|___|___|______|
| |+|Sume din vanzarea si       |F 27 rd. (15 + 16)   | x |   |      |
| | |valorificarea activelor    |col. 1               |   |   |      |
| | |si mijloacelor fixe        |                     |   |   |      |
|_|_|___________________________|_____________________|___|___|______|
| |+|Alte surse, inclusiv       |F 27 rd. (17 + 18)   | x |   |      |
| | |taxa de dezvoltare conform |col. 1               |   |   |      |
| | |Ordonantei Guvernului      |                     |   |   |      |
| | |nr. 29/1994, aprobata prin |                     |   |   |      |
| | |Legea nr. 136/1994         |                     |   |   |      |
|_|_|___________________________|_____________________|___|___|______|
| |-|Investitii efectuate       |F 27 rd. (20 + 23)   | x |   |      |
| | |- Total, din care:         |col. 1+ F 20         |   |   |      |
| | |                           |rd. 6 col. 2         |   |   |      |
|_|_|___________________________|_____________________|___|___|______|
| | |- Achizitionate + alte     |F 27 rd. (20 + 23)   | x |   |      |
| | |cheltuieli de investitii   |col. 1               |   |   |      |
|_|_|___________________________|_____________________|___|___|______|
| | |-Executate in regie proprie|F 20 rd. 6 col. 2    | x |   |      |
|_|_|___________________________|_____________________|___|___|______|
|+|=|Flux de numerar din        |                     | x |   |      |
| | |activitatea de             |                     |   |   |      |
| | |investitii (B)             |                     |   |   |      |
|_|_|___________________________|_____________________|___|___|______|
| |+|Variatia creditelor si     |F 10 rd. 70          |   |   |      |
| | |a imprumuturilor (+ -)     |(col. 2 - col. 1)    |   |   |      |
| | |- Total, din care:         |                     |   |   |      |
|_|_|___________________________|_____________________|___|___|______|
| | |+ credite si imprumuturi   |                     | x |   |      |
| | |pentru activitatea curenta |                     |   |   |      |
|_|_|___________________________|_____________________|___|___|______|
| | |- rambursari de credite    |                     |   |   |      |
| | |si imprumuturi pentru      |                     |   |   |      |
| | |activitatea curenta        |                     | x |   |      |
|_|_|___________________________|_____________________|___|___|______|
| | |+ credite si imprumuturi   |                     |   |   |      |
| | |pentru investitii          |                     | x |   |      |
|_|_|___________________________|_____________________|___|___|______|
| | |- rambursari de credite    |                     |   |   |      |
| | |si imprumuturi             |                     |   |   |      |
| | |pentru investitii          |                     | x |   |      |
|_|_|___________________________|_____________________|___|___|______|
|+|=|Flux de numerar din        |                     |   |   |      |
| | |activitatea financiara (C) |                     |   |   |      |
|_|_|___________________________|_____________________|___|___|______|
| | |- Variatia altor elemente  |F 10 rd. 43 (col. 2 -|   |   |      |
| | |de activ (+ -)             |col. 1) - F 10 rd. 21|   |   |      |
| | |                           |(col. 2 - col. 1) -  |   |   |      |
| | |                           |- F 10 rd. 22 la     |   |   |      |
| | |                           |rd. 25 (col. 2 -     |   |   |      |
| | |                           |col. 1) - F 10       |   |   |      |
| | |                           |rd. 26 la rd. 35     |   |   |      |
| | |                           |(col. 2 - col. 1) -  |   |   |      |
| | |                           |- F 27 rd. (20 + 23) |   |   |      |
| | |                           |col. 1 - F 20 rd. 6  |   |   |      |
| | |                           |col. 2               |   |   |      |
|_|_|___________________________|_____________________|___|___|______|
| |+|Variatia altor elemente    |F 10 rd. 79 (col. 2 -|   |   |      |
| | |de pasiv (+ -)             |col. 1) - F 20 rd. 55|   |   |      |
| | |                           |sau 56 col. 2 - F 20 |   |   |      |
| | |                           |rd. 24 col. 2 - F 10 |   |   |      |
| | |                           |rd. (71 + 72 + 73)   |   |   |      |
| | |                           |(col. 2 - col. 1) -  |   |   |      |
| | |                           |- F 27 rd. (15 + 16) |   |   |      |
| | |                           |col. 1 - F 27        |   |   |      |
| | |                           |rd. (17 + 18)        |   |   |      |
| | |                           |col. 1 - F 10 rd. 70 |   |   |      |
| | |                           |(col. 2 - col. 1)    |   |   |      |
|_|_|___________________________|_____________________|___|___|______|
|+|=|Flux de numerar din alte   |                     |   |   |      |
| | |activitati (D)             |                     |   |   |      |
|_|_|___________________________|_____________________|___|___|______|
| |+|Disponibilitati banesti    |F 10 rd. 26 la rd. 35|   | x |  x   |
| | |la inceputul perioadei     |col. 1               |   |   |      |
|_|_|___________________________|_____________________|___|___|______|
|=|+|Flux de numerar net        |                     | x | x |      |
| | |(A+B+C+D)                  |                     |   |   |      |
|_|_|___________________________|_____________________|___|___|______|
| |=|Disponibilitati banesti    |F 10 rd. 26 la rd. 35| x |   |  x   |
| | |la sfarsitul perioadei     |col. 2               |   |   |      |
|_|_|___________________________|_____________________|___|___|______|

    *) Pentru determinarea lunara a indicatorilor economico-financiari prezentati in fluxul financiar, datele se vor prelua din conturile contabile, cu respectarea stricta a continutului economic si a corelatiilor pe care acestia le-au avut cu bilantul contabil la finele anului 1996.

    NOTA:
    S1 = inceputul perioadei; S2 = sfarsitul perioadei.

    ANEXA 2 a)
    la norme

    F.P.S. / MINISTERUL DE RESORT / CONSILIUL LOCAL
    Unitatea .............................................
    Adresa ...............................................
    Telefonul ............................................
    Codul fiscal .........................................
    Nr. efectiv de salariati .............................
    Nr. de salariati disponibilizati .....................

                                 LISTA
persoanelor care beneficiaza de plati compensatorii ca urmare a programului
de restructurare/privatizare/lichidare aprobat prin .......................
din data de*) ......................................,
conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 9/1997

    Castigul salarial mediu net lunar, cunoscut la data stabilirii
    dreptului .......
 _________________________________________________________________
|   |   |   |   |   |   |   |   |   |               10            |
|   |   |   |   |   |   |   |   |   |-----------------------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |    |      12      |    |    |
|   |   |   |   |   |   |   |   |   | 11 |--------------| 16 | 17 |
|   |   |   |   |   |   |   |   |   |    | 13 | 14 | 15 |    |    |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|----|----|----|----|----|----|
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|----|----|----|----|----|----|
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|----|----|----|----|----|----|
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|----|----|----|----|----|----|
|___|___|___|___|___|___|___|___|___|____|____|____|____|____|____|

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai sus este urmatoarea:
    1. Nr. crt.
    2. Numele si prenumele
    3. Data si locul nasterii
    4. Buletinul de identitate (seria, nr.)
    5. Domiciliul stabil*)
    6. Data desfacerii contractului individual de munca
    7. Nr. deciziei de desfacere a contractului individual de munca
    8. Vechimea in munca
    9. Meseria (profesia, specialitatea)
    10. Suma platii compensatorii*)
    11. Conform vechimii in munca
    12. Suplimentare
    13. Criteriul a)
    14. Criteriul b)
    15. Criteriul c)
    16. Total
    17. Nr. contului personal*)
-------------------
    *) Data prezentata la art. 4 din normele de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 9/1997.
    *) Se va trece adresa de domiciliu completa (localitate, judet, ...).
    *) Se va completa de catre D.G.M.P.S.
    *) Se va completa de catre C.E.C.

    NOTA:
    Prezentul tabel a fost intocmit cu respectarea prevederilor art. 2 si 7 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997.

    Director,                             Reprezentantii salariatilor,

    ANEXA 2 b)
    la norme

    F.P.S . / MINISTERUL DE RESORT / CONSILIUL LOCAL
    Unitatea  ........................................
    Adresa ...........................................
    Telefonul ........................................
    Codul fiscal .....................................
    Nr. efectiv de salariati .........................
    Nr. de salariati disponibilizati .................


                                  LISTA
persoanelor disponibilizate ca urmare a programului de restructurare/privatizare/lichidare, care se incadreaza in prevederile
art. 19 alin. (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997
 ________________________________________
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |___|___|___|___|___|___|___|___|___|____|
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|----|
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|----|
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|----|
|___|___|___|___|___|___|___|___|___|____|

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai sus este urmatoarea:
    1. Nr. crt.
    2. Numele si prenumele
    3. Data si locul nasterii
    4. Buletinul de identitate (seria, nr.)
    5. Domiciliul stabil
    6. Data desfacerii contractului individual de munca
    7. Nr. deciziei de desfacere a contractului individual de munca
    8. Vechimea in munca
    9. Meseria (profesia, specialitatea)
    10. Motivatia, conform prevederilor art. 7 alin. (2) lit. a)-e) din Ordonanta
        de urgenta a Guvernului nr. 9/1997

    NOTA:
    Prezentul tabel a fost intocmit cu respectarea prevederilor art. 2 si 7 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997.

    Director,                                     Reprezentantii salariatilor,

    ANEXA 3
    la norme

    ANTETUL SOCIETATII COMERCIALE

                       D.G.M.P.S. ...................
    Prin prezenta va comunicam ca pentru Societatea Comerciala ............... a fost aprobat programul de restructurare conform Hotararii Consiliului de administratie al Fondului Proprietatii de Stat*) ................... din data de .......... / Hotararii adunarii generale a actionarilor*) din data de ........., la care reprezentantul Fondului Proprietatii de Stat a avut mandatul special nr. ......... din data de ...............
    Societatea comerciala se incadreaza in prevederile art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997:
    - are o structura a actionariatului in care statul (Fondul Proprietatii de Stat) detine ... % din totalul drepturilor de vot in adunarea generala a actionarilor, la data aprobarii programului de restructurare;
    - societatea comerciala se afla in urmatoarea situatie*):
........................................................................................................................................................................ ........................................................................................................................................................................ ..........................................
    Numarul efectiv de salariati la data aprobarii programului de restructurare este de ........... .
    Numarul total de personal disponibilizat in conformitate cu prevederile art. 2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997 este de ................... .

            Manager,
              s.s.

    *) Se anexeaza in copie.
    *) Se specifica situatia in care se incadreaza societatea comerciala, potrivit prevederilor art. 1 din normele de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 9/1997.

    ANEXA 4
    la norme

    ANTETUL SOCIETATII COMERCIALE

                           D.G.M.P.S. .......................
    Prin prezenta va comunicam ca pentru Societatea Comerciala ................. a fost aprobat programul de dizolvare si lichidare, conform hotararii adunarii generale a actionarilor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a*) nr. ........... din data de .................
    Societatea comerciala se incadreaza in prevederile art. 1 al Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 9/1997:
    - are o structura a actionariatului in care statul (Fondul Proprietatii de Stat) detine ......... % din totalul drepturilor de vot in adunarea generala a actionarilor la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei a hotararii adunarii generale a actionarilor de dizolvare si lichidare a societatii comerciale;
    - societatea comerciala se afla in urmatoarea situatie*):
........................................................................................................................................................................ ........................................................................................................................................................................ .........................................................................................................
    Numarul efectiv de salariati la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei a hotararii adunarii generale a actionarilor de dizolvare si lichidare a societatii comerciale este de .................
    Numarul total de personal disponibilizat in conformitate cu prevederile art. 2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997 este de ...............

         Manager,
           s.s.

    *) Se anexeaza in copie.
    *) Se specifica situatia in care se incadreaza societatea comerciala, potrivit prevederilor art. 1 din normele de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 9/1997.


    ANEXA 5
    la norme

    ANTETUL SOCIETATII COMERCIALE
                                                      Vizat
                                          Fondul Proprietatii de Stat,

                           D.G.M.P.S. ..................
    Prin prezenta va comunicam ca pentru Societatea Comerciala ................. s-a incheiat contractul de vanzare-cumparare nr. ........ din data de ..........
    Societatea comerciala se incadreaza in prevederile art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997:
    - are o structura a actionariatului in care statul (Fondul Proprietatii de Stat) detine ..... % din totalul drepturilor de vot in adunarea generala a actionarilor la data incheierii contractului de vanzare-cumparare;
    - societatea comerciala se afla in urmatoarea situatie*):
........................................................................................................................................................................ ........................................................................................................................................................................ ..........................................
    Numarul efectiv de salariati la data incheierii contractului de vanzare-cumparare este de ...............................
    Numarul total de personal disponibilizat in termen de 60 de zile de la data incheierii contractului de vanzare-cumparare este de .......................

          Manager,
            s.s.

    *) Se specifica situatia in care se incadreaza societatea comerciala, potrivit prevederilor art. 1 din normele de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 9/1997.

    ANEXA 6
    la norme

    ANTETUL REGIEI AUTONOME

                       D.G.M.P.S. ...................
    Prin prezenta va comunicam ca pentru Regia Autonoma ........................ a fost aprobat programul de restructurare/privatizare/lichidare, conform Hotararii Guvernului*) nr. ............... din data de ............. / Ordinului ministrului*) nr. .......... din data de .................
    Regia autonoma se incadreaza in prevederile art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997:
    - regia autonoma se afla in urmatoarea situatie*):
........................................................................................................................................................................ ........................................................................................................................................................................ ......................
    Numarul efectiv de salariati la data aprobarii programului de restructurare/privatizare/lichidare este de .....................
    Numarul total de salariati disponibilizati in conformitate cu prevederile art. 2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997 este de .............

     Manager,
       s.s.

    *) Se anexeaza in copie.
    *) Se specifica situatia in care se incadreaza regia autonoma, potrivit prevederilor art. 1 din normele de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 9/1997.

    ANEXA 7
    la norme

    ANTETUL REGIEI AUTONOME

                         D.G.M.P.S. ................
    Prin prezenta va comunicam ca pentru Regia Autonoma ........................ a fost aprobat programul de restructurare/privatizare/lichidare, conform hotararii consiliului judetean/local, publicata in monitorul oficial al judetului sau al municipiului Bucuresti*) cu nr. ............ din data de ..................
    Regia autonoma se incadreaza in prevederile art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997:
    - regia autonoma se afla in urmatoarea situatie*):
................................................................................................................................................
    Numarul efectiv de salariati la data aprobarii programului de restructurare/privatizare/lichidare este de ............
    Numarul total de salariati disponibilizati in conformitate cu prevederile art. 2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997 este de ...............

         Manager,
           s.s.

    *) Se anexeaza in copie.
    *) Se specifica situatia in care se incadreaza regia autonoma, potrivit prevederilor art. 1 din normele de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 9/1997.

    ANEXA 8
    la norme

             MESERIILE, PROFESIILE SAU OCUPATIILE DE STRICTA SPECIALITATE,
in sensul art. 20 alin. (2) lit. c) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997
------------------------------------------------------------
Nr.   Meseria / profesia / ocupatia
crt.
------------------------------------------------------------
 1. Cocsar
 2. Furnalist
 3. Otelar
 4. Forjor
 5. Trefilator
 6. Turnator
 7. Operator nuclear
 8. Operator incarcator-descarcator combustibil nuclear
 9. Operator tratare apa grea
 10. Reparator instalatii nucleare
 11. Specialist radioprotectie
 12. Artificier
 13. Miner
 14. Preparator carbune
 15. Preparator minereuri
 16. Operator extractie titei, gaze, saramura
 17. Operator prelucrare titei
 18. Sondor
 19. Mecanic masina de extractie
 20. Salvator miner
 21. Combainier
 22. Pregatitor lemn, stuf, paie
 23. Preparator pasta si solutii
 24. Fierbator, spalator celuloza si hartie
 25. Albitor pasta de hartie
 26. Masinist la deshidratare pasta de hartie
 27. Finisor hartie, carton, mucava
 28. Fasonator mecanic forestier
 29. Drujbist
 30. Cuptorar lianti
 31. Morar lianti
 32. Prelucrator topitura de sticla la presa
 33. Prelucrator topitura de sticla la teava
 34. Turnator produse ceramice
 35. Fasonator produse ceramice
 36. Modelator ceramica
 37. Presator produse ceramice
 38. Operator la fabricarea sticlei
 39. Confectioner dispozitive semiconductoare
 40. Confectioner circuite imprimate
 41. Confectioner tub cinescop
 42. Confectioner lampi cu descarcare
 43. Confectioner lampi cu incandescenta
 44. Confectioner cablaje
 45. Emailator conductori electrici
 46. Confectioner baterii si pile electrice
 47. Optician
 48. Operator tabacitor mineral-argasitor
 49. Operator chimist la producerea compusilor organici ai
     sulfului si ingrasamintelor fosfatice
 50. Operator chimist la producerea diverselor
     produse anorganice
 51. Operator chimist la fabricarea lacurilor, vopselelor
     si uleiurilor
 52. Operator chimist la fabricarea colorantilor
 53. Operator la obtinerea produselor din
     spume poliuretanice si latex
 54. Operator chimist la producerea compusilor anorganici
     ai azotului si ingrasamintelor azotoase
 55. Operator chimist la chimizarea metanului
 56. Operator chimist la chimizarea gazelor de rafinare
 57. Rafinor
 58. Distilator la prelucrarea titeiului
 59. Operator cracare, reformare si fabricare bitum
 60. Operator chimist la fabricarea altor produse organice
 61. Producator de fire, fibre sintetice si artificiale
 62. Operator la fabricarea glicerinei si acizilor grasi
 63. Operator la fabricarea sapunurilor
 64. Operator la produse odorante sintetice
 65. Operator la fabricarea detergentilor
 66. Operator chimist la produsele farmaceutice si
     chimice pure
 67. Preparator benzi cauciucate si compozitii emplastre
 68. Preparator la prepararea produselor cosmetice si
     de parfumerie
 69. Confectioner produse pirotehnice
 70. Nitrator
 71. Pregatitor hartie fotosensibila
 72. Operator la fabricarea filmelor fotografice
 73. Operator la producerea sodei si
     produselor clorosodice
 74. Operator la fabricarea altor produse chimice
 75. Operator la prelucrarea cauciucului
 76. Calandror la finisarea cauciucului
 77. Maistru pirotehnist
 78. Tragator
 79. Pirotragator
 80. Piroincarcator
 81. Laborant substante pirotehnice
 82. Operator unitate nucleara
 83. Armurier
 84. Gazogenist
 85. Piroaratator
 86. Artificier
 87. Preparator substante pirotehnice
 88. Laminator
 89. Impiegat miscare cai ferate
 90. Mecanic locomotiva, mecanic ajutor locomotiva
 91. Revizor puncte periculoase
 92. Revizor tehnic vagoane
 93. Montator electromecanic TTR, SCB, IFTE
 94. Navigator aviatie civila
 95. Navigator dirijare radar
 96. Navigator dirijare zbor
 97. Operator radionavigant aviatie
 98. Dragor
 99. Scafandru
 100. Pilot
 101. Ofiter portuar
 102. Marinar
 103. Timonier
 104. Ofiter maritim fluvial
 105. Capitan maritim fluvial
 106. Tehnician meteorolog
 107. Tehnician hidrolog
 108. Tehnician hidrogeolog
 109. Observator meteorolog
 110. Observator hidrolog
 111. Observator hidrogeolog
 112. Agent hidrotehnic
 113. Confectioner produse pirotehnice
 114. Mecanic conductor masini de lupta
 115. Operator raze GAMA, Rx-2
 116. Preparator produse explozive
 117. Pregatitor produse explozive
 118. Preparator pulberi
 119. Recuperator metale vechi
 120. Sinterizator
 121. Navigator de bord
 122. Inginer specialist aviatie (tehnic de bord)
 123. Subinginer specialist aviatie
 124. Mecanic specialist aviatie
 125. Tehnic de bord
 126. Radiotelegrafist de bord
 127. Agricultor - muncitor calificat cultura mare
 128. Legumicultor - muncitor calificat
 129. Pomicultor - muncitor calificat
 130. Viticultor - muncitor calificat
 131. Mecanic agricol
 132. Crescator-ingrijitor taurine
 133. Crescator-ingrijitor porcine
 134. Crescator-ingrijitor ovine
 135. Crescator-avicultor
 136. Crescator-ingrijitor cabaline
 137. Crescator-apicultor
 138. Crescator-ingrijitor animale mici
 139. Inginer agronom
 140. Inginer zootehnist
 141. Inginer horticol
 142. Inginer mecanic agricol
 143. Inginer hidroameliorator
 144. Medic veterinar
 145. Subinginer agronom
 146. Subinginer horticol
 147. Subinginer zootehnist
 148. Subinginer mecanic agricol
 149. Subinginer hidroameliorator
 150. Tehnician agronom
 151. Tehnician horticol
 152. Tehnician mecanic agricol
 153. Tehnician zootehnist
 154. Tehnician veterinar
 155. Tehnician hidroameliorator
 156. Agent postal
 157. Factor postal
 158. Cartator postal
 159. Oficiant postal
 160. Manuitor de valori
 161. Muncitor radioelectronist
 162. Electromecanic de radioficare
 163. Pilonist-antenist
 164. Operator radioficare
 165. Telefonist rural
 166. Telegrafist rural

    ANEXA 9
    la norme

                                Dat in fata noastra
                  Directia generala de munca si protectie sociala
                  ...............................................

                               ANGAJAMENT
    Subsemnatul ........................, domiciliat in localitatea ..........., str. ..................... nr. ......, bl. ......., sectorul/judetul .........., posesor al buletinului de identitate seria ....... nr. ...., eliberat de ............... la data de ................, titular al contului curent personal special, deschis la unitatea C.E.C. ............, cunoscand prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii, ma angajez ca suma de ......... lei sa o utilizez, in baza prevederilor art. 21 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997, in scopul*): ........................................................................................................................................................................ .......................................................................................................................
    Ma oblig ca, in termen de 90 de zile de la data la care C.E.C. imi va elibera suma de bani solicitata, sa prezint directiei generale de munca si protectie sociala judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, copii de pe actele doveditoare din care sa rezulte utilizarea sumei in scopul de mai sus.

                                   Semnatura,
                             .....................
                             Data ................

    *) Se va trece una dintre situatiile:
    1. infiintarea unei societati comerciale;
    2. infiintarea unei asociatii familiale;
    3. desfasurarea unei activitati comerciale pe cont propriu;
    4. achizitionarea sau asocierea in vederea achizitionarii de inventar
       agricol;
    5. cumpararea de actiuni.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 203/1997

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 203 din 1997
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 203/1997
Hotărârea 58 1999
privind aprobarea Normelor pentru aplicarea prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 9/1997 cu privire la unele masuri de protectie pentru persoanele ale caror contracte individuale de munca vor fi desfacute ca urmare a concedierilor colective efectuate in procesul de restructurare, inchidere operationala a activitatii, privatizare sau lichidare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1997, modificata si completata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 52/1998
Ordin 86 1997
pentru aprobarea Programului privind restructurarea Regiei Autonome "Arsenalul Armatei", in scopul eficientizarii activitatii acesteia
Ordin 1638 1997
privind aprobarea Programului de restructurare a Regiei Autonome pentru Productia de Tehnica Militara "Ratmil" Bucuresti
Ordin 1602 1997
privind aprobarea programelor de reorganizare si restructurare a regiilor autonome din industria miniera
Ordonanţa 22 1997
privind unele masuri de protectie ce se acorda personalului din industria miniera si din activitatile de prospectiuni si explorari geologice
Ordonanţa 17 1997
cu privire la unele masuri de protectie pentru unele persoane ale caror contracte individuale de munca au fost desfacute ca urmare a concedierilor colective prin aplicarea programelor de restructurare, privatizare, lichidare
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu