Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 338 din  4 aprilie 2002

pentru asigurarea fortei de munca necesare la mobilizare si pe timp de razboi cu personal cu obligatii militare

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 294 din 30 aprilie 2002


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei si ale art. 26 din Legea nr. 73/1995 privind pregatirea economiei nationale si a teritoriului pentru aparare,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    (1) Forta de munca necesara desfasurarii activitatilor economico-sociale la mobilizare si pe timp de razboi se asigura prin utilizarea personalului fara obligatii militare si prin mobilizarea la locul de munca a personalului cu obligatii militare, strict necesar continuarii activitatii autoritatilor administratiei publice, institutiilor publice si agentilor economici, indiferent de forma de proprietate, denumite in continuare institutii publice si agenti economici.
    (2) Personalul cu obligatii militare il constituie, conform legii, rezervistii.
    Art. 2
    (1) Stabilirea numarului si structurii personalului care se mobilizeaza la locul de munca, pentru fiecare institutie publica si agent economic, se face pe baza structurii organizatorice de functionare pe timp de razboi, necesara realizarii sarcinilor prevazute in Planul de mobilizare a economiei nationale si a celorlalte activitati care sustin efortul de aparare.
    (2) Rezervistii care se mobilizeaza la locul de munca potrivit alin. (1) pot fi: personal incadrat pe functii de conducere, specialisti de inalta calificare si personal de executie strict necesar desfasurarii activitatilor, cum ar fi: soferi profesionisti, tractoristi rutieristi, mecanici conductori utilaje de constructii etc.
    (3) Institutiile publice si agentii economici au obligatia sa intocmeasca cerere de mobilizare la locul de munca, in termen de cel mult 90 de zile de la primirea sarcinilor stabilite prin Planul de mobilizare a economiei nationale.
    Art. 3
    Mobilizarea la locul de munca a rezervistilor care ocupa functii de demnitate publica, precum si cele asimilate cu acestea se face in procent de 100% .
    Art. 4
    (1) Lucrarile de mobilizare la locul de munca, prevazute la art. 4 din anexa, se avizeaza in ordinea urmatoare, de catre: directia/serviciul de mobilizare a economiei si pregatire a teritoriului pentru aparare, centrul militar judetean/municipal/de sector, Oficiul Central de Stat pentru Probleme Speciale si se aproba de Statul Major General.
    (2) Aprobarea data conform alin. (1) poate fi anulata de Statul Major General atunci cand institutia publica sau agentul economic nu mai desfasoara activitatea economico-sociala pentru care a intocmit cerere de mobilizare la locul de munca.
    Art. 5
    La completarea efectivelor unitatilor militare cu rezervisti se va avea in vedere ca institutiile publice si agentii economici sa isi poata asigura personalul strict necesar realizarii sarcinilor prevazute in Planul de mobilizare a economiei nationale si a celorlalte activitati care sustin efortul de aparare.
    Art. 6
    Pentru tinerea evidentei rezervistilor angajati si intocmirea lucrarilor de mobilizare la locul de munca, la institutiile publice si agentii economici prevazuti cu sarcini in domeniul pregatirii economiei nationale si a teritoriului pentru aparare, prin ordinul sau decizia conducatorului respectiv, va fi numit un responsabil cu evidenta militara si mobilizarea la locul de munca.
    Art. 7
    Instruirea responsabililor cu evidenta militara si mobilizarea la locul de munca se efectueaza anual sau ori de cate ori situatia o impune, de catre centrul militar judetean/municipal/de sector si de directia/serviciul de mobilizare a economiei si pregatire a teritoriului pentru aparare, pe baza programelor stabilite in comun de cele doua structuri.
    Art. 8
    (1) Institutiile publice si agentii economici care au in structura organizatorica de functionare pe timp de pace rezervisti specialisti de inalta calificare in productia de tehnica militara in domeniile: comunicatii, transporturi feroviare, navale si aeriene, precum si asistenta sanitara au obligatia sa mentina in evidenta proprie, pana la implinirea varstei prevazute de lege, situatia militara a acestora si dupa incetarea raportului de munca, in vederea aducerii lor pentru completarea fortei de munca la razboi.
    (2) Noua institutie publica sau agent economic care are raporturi de munca cu rezervistul specialist prevazut la alin. (1) si care il inscrie in lucrarile proprii de mobilizare la locul de munca are obligatia sa instiinteze institutia publica sau agentul economic la care acesta este mentinut in evidenta.
    Art. 9
    Elaborarea si actualizarea lucrarilor de mobilizare la locul de munca se realizeaza in conformitate cu Metodologia de elaborare a documentelor pentru asigurarea fortei de munca necesare la mobilizare si pe timp de razboi cu personal cu obligatii militare, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 10
    Nerespectarea prevederilor prezentei hotarari atrage raspunderea contraventionala, administrativa sau civila, dupa caz, si se sanctioneaza conform prevederilor legale.
    Art. 11
    (1) Indrumarea, coordonarea si controlul activitatilor privind mobilizarea la locul de munca, precum si constatarea contraventiilor si aplicarea sanctiunilor in domeniu, prevazute la art. 50 lit. d) si la art. 51 din Legea nr. 73/1995 privind pregatirea economiei nationale si a teritoriului pentru aparare, se fac de catre Oficiul Central de Stat pentru Probleme Speciale, Statul Major General, directia/serviciul de mobilizare a economiei si pregatire a teritoriului pentru aparare, centrul militar judetean/municipal/de sector prin personalul imputernicit de catre sefii acestor structuri.
    (2) Constatarile facute cu ocazia controalelor se vor consemna in registrul unic existent la institutia publica sau la agentul economic.
    Art. 12
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea Guvernului nr. 25/1996 privind completarea fortei de munca necesara la razboi cu personal cu obligatii militare, care nu a fost publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul apararii nationale,
                         Ioan Mircea Pascu

                         p. Ministru de interne,
                         Toma Zaharia,
                         secretar de stat

                         Ministrul muncii si solidaritatii sociale,
                         Marian Sarbu

    ANEXA 1

                            METODOLOGIE
de elaborare a documentelor pentru asigurarea fortei de munca necesare la mobilizare si pe timp de razboi cu personal cu obligatii militare

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Prezenta metodologie reglementeaza modalitatile de indeplinire a obligatiilor legale de catre institutiile publice si agentii economici, precum si de directia/serviciile de mobilizare a economiei si pregatire a teritoriului pentru aparare, centrele militare si celelalte organe abilitate in elaborarea, avizarea si aprobarea documentelor de mobilizare la locul de munca.
    Art. 2
    Institutiile publice si agentii economici, indiferent de forma de proprietate, au obligatia sa isi asigure la mobilizare si pe timp de razboi forta de munca necesara pentru realizarea integrala a sarcinilor cuprinse in Planul de mobilizare a economiei nationale si a celorlalte activitati care sustin efortul de aparare si totodata sa disponibilizeze rezervistii stabiliti din timp de pace sa completeze unitatile militare la mobilizare si pe timp de razboi.
    Art. 3
    Necesarul de forta de munca stabilit in cererile de mobilizare la locul de munca poate sa cuprinda un procent de pana la 100% din rezervistii angajati la institutiile publice si agentii economici care desfasoara activitati continue in domeniile: siderurgie, metalurgie, minerit, extractia si prelucrarea petrolului si gazelor, cercetare si productie energetica, nuclearo-electrica si apa grea, telecomunicatii, radiocomunicatii, posta, transport pe calea ferata, aerian si naval, evacuare si reparatie de tehnica cu specific militar, cercetare, experimentare si productie de tehnica militara.

    CAP. 2
    Elaborarea, avizarea si aprobarea documentelor de mobilizare la locul de munca

    Art. 4
    Documentele care se intocmesc pentru mobilizarea la locul de munca sunt: cererea de mobilizare la locul de munca; tabelul cuprinzand functiile pe care pot fi incadrati rezervisti mobilizati la locul de munca; centralizatorul cuprinzand cererile de mobilizare la locul de munca; registrul pentru evidenta nominala a angajatilor care au obligatii militare (rezervisti); tabelul nominal cuprinzand rezervistii angajati, aflati in evidenta centrului militar judetean/municipal/de sector, care pot fi mobilizati la locul de munca; situatia numerica privind rezervistii aprobati pentru a fi mobilizati la locul de munca la data ...; tabelul nominal cuprinzand rezervistii specialisti de inalta calificare, la care obligatia de mobilizare la locul de munca se va mentine pentru vechiul loc de munca.
    Art. 5
    (1) Cererea de mobilizare la locul de munca, prevazuta in anexa nr. 1, este documentul pe baza caruia se asigura necesarul de forta de munca.
    (2) Cererea se intocmeste in doua exemplare, de catre responsabilul cu evidenta militara si mobilizarea la locul de munca, pentru personalul cuprins in aparatul propriu al structurilor prevazute la art. 1 din hotarare.
    (3) Pentru sucursalele/filialele fara personalitate juridica, care apartin institutiilor publice si agentilor economici, sarcina intocmirii cererii revine structurii ierarhic superioare.
    (4) Cererea se semneaza de catre conducatorul institutiei publice sau al agentului economic si de responsabilul cu evidenta militara si mobilizarea la locul de munca respectiv.
    (5) Directia/serviciul de mobilizare a economiei si pregatire a teritoriului pentru aparare intocmeste cererea de mobilizare la locul de munca pentru personalul din aparatul de lucru al prefecturii.
    (6) Institutia publica sau agentul economic prezinta spre avizare un exemplar al cererii directiei/serviciului de mobilizare a economiei si pregatire a teritoriului pentru aparare si centrului militar, aflate pe raza sa teritoriala, iar al doilea exemplar il pastreaza in evidenta.
    (7) Pentru institutiile publice si agentii economici prevazuti la alin. (3) cererile se intocmesc separat pe sucursale/filiale si aparatul propriu si se avizeaza de directia/serviciul de mobilizare a economiei si pregatire a teritoriului pentru aparare si de centrul militar pe a carui raza teritoriala isi are sediul fiecare sucursala/filiala.
    Art. 6
    (1) Tabelul cuprinzand functiile pe care pot fi incadrati rezervisti mobilizati la locul de munca, prevazut in anexa nr. 2, se intocmeste in 3 exemplare de catre responsabilul cu evidenta militara si mobilizarea la locul de munca.
    (2) Tabelul este semnat de conducatorul institutiei publice sau al agentului economic si cuprinde functiile care asigura desfasurarea activitatilor pentru situatiile prevazute la art. 1 din hotarare.
    (3) Tabelul cuprinzand personalul din aparatul de lucru al prefecturii este intocmit de directia/serviciul de mobilizare a economiei si pregatire a teritoriului pentru aparare.
    (4) Institutia publica sau agentul economic inscrie in mod obligatoriu in tabel: necesarul de functii conform structurii organizatorice de functionare pe timp de razboi, totalul functiilor pe care sunt incadrati rezervisti pe timp de pace si functiile pe care pot fi incadrati rezervisti mobilizati la locul de munca.
    (5) In rubrica "Functii in care pot fi incadrati rezervisti mobilizati la locul de munca" se trec numai functiile din structura organizatorica de functionare pe timp de razboi, pe care pot fi incadrati rezervistii strict necesari a fi mobilizati la locul de munca conform art. 3 din hotarare.
    (6) La intocmirea tabelelor institutiile publice si agentii economici care au sucursale/filiale in teritoriu fara personalitate juridica procedeaza conform prevederilor art. 5 alin. (3) si (7).
    (7) Institutia publica sau agentul economic prezinta spre avizare tabelul intocmit in doua exemplare sefului directiei/serviciului de mobilizare a economiei si pregatire a teritoriului pentru aparare si apoi comandantului centrului militar judetean/municipal/de sector.
    (8) Dupa avizarea centrului militar institutia publica sau agentul economic inainteaza directiei/serviciului de mobilizare a economiei si pregatire a teritoriului pentru aparare cele doua exemplare ale tabelului impreuna cu exemplarul cererii prevazute la art. 5 alin. (5) si (6), in vederea centralizarii acestora.
    (9) Rezervistii incadrati pe functiile cuprinse in tabel, dupa aprobarea lucrarilor de mobilizare la locul de munca de catre Statul Major General, nu mai primesc alte insarcinari din partea organelor de evidenta militara.
    Art. 7
    Centralizatorul cuprinzand cererile de mobilizare la locul de munca la nivel de judet/municipiu Bucuresti, prevazut in anexa nr. 3, se intocmeste in doua exemplare de catre directia/serviciul de mobilizare a economiei si pregatire a teritoriului pentru aparare si contine datele cuprinse in cererile de mobilizare la locul de munca ale institutiilor publice si agentilor economici, inclusiv ale societatilor financiar-bancare.
    Art. 8
    (1) Centralizatorul cuprins in anexa nr. 3, insotit de tabelele cuprinzand functiile pe care pot fi incadrati rezervisti mobilizati la locul de munca, grupate sub forma de livrete, fiecare in doua exemplare, se inainteaza Oficiului Central de Stat pentru Probleme Speciale.
    (2) Oficiul Central de Stat pentru Probleme Speciale analizeaza si avizeaza documentele din punct de vedere al includerii institutiilor publice si agentilor economici cu sarcini in Planul de mobilizare a economiei nationale in celelalte activitati care sustin efortul de aparare, precum si procentele propuse si le trimite Statului Major General pentru aprobare.
    (3) Statul Major General verifica, analizeaza si aproba, dupa caz, procentele solicitate prin Centralizatorul cuprinzand cererile de mobilizare la locul de munca, precum si functiile pe care pot fi incadrati rezervisti mobilizati la locul de munca, retine exemplarul nr. 1 din cele doua documente primite si inapoiaza Oficiului Central de Stat pentru Probleme Speciale exemplarul nr. 2, aprobat.
    (4) Oficiul Central de Stat pentru Probleme Speciale restituie lucrarile aprobate directiei/serviciului de mobilizare a economiei si pregatire a teritoriului pentru aparare.

    CAP. 3
    Transmiterea aprobarii si finalizarea documentelor de mobilizare la locul de munca

    Art. 9
    (1) Dupa primirea centralizatorului aprobat, prevazut in anexa nr. 3, directia/serviciul de mobilizare a economiei si pregatire a teritoriului pentru aparare completeaza pe versoul cererii prevazute in anexa nr. 1 comunicarea privind aprobarea functiilor pe care pot fi incadrati rezervisti mobilizati la locul de munca, a cifrelor si procentelor de mobilizare la locul de munca.
    (2) Cererile de mobilizare la locul de munca astfel completate se inapoiaza institutiilor publice sau agentilor economici care le-au intocmit, impreuna cu tabelele cuprinzand functiile pe care pot fi incadrati rezervisti mobilizati la locul de munca.
    Art. 10
    Pe baza datelor din comunicarea prevazuta la art. 9 alin. (1) si din Registrul pentru evidenta nominala a angajatilor care au obligatii militare, prevazut in anexa nr. 4, responsabilul cu evidenta militara si mobilizarea la locul de munca intocmeste in doua exemplare Tabelul nominal cuprinzand rezervistii angajati, aflati in evidenta centrului militar judetean/municipal/de sector, care pot fi mobilizati la locul de munca, prevazut in anexa nr. 5.
    Art. 11
    (1) Tabelul prevazut in anexa nr. 5 se intocmeste pentru rezervistii care au domiciliul in zona de responsabilitate a centrului militar judetean/municipal/de sector aflat pe raza teritoriala a institutiei publice sau a agentului economic respectiv.
    (2) Pentru rezervistii care au domiciliul pe raza teritoriala a altor judete/municipii/sectoare tabelele prevazute in anexa nr. 5 se analizeaza si se aproba de catre centrele militare la care acestia se afla in evidenta.
    (3) Cele doua exemplare ale tabelului, semnate de conducatorul institutiei publice sau al agentului economic, se transmit spre aprobare la centrul militar judetean/municipal/de sector, impreuna cu o xerocopie de pe tabelul cuprinzand functiile pe care pot fi incadrati rezervisti mobilizati la locul de munca.
    Art. 12
    Centrul militar judetean/municipal/de sector retine un exemplar al tabelului prevazut in anexa nr. 5, iar exemplarul nr. 2, aprobat, il inapoiaza institutiei publice sau agentului economic emitent.
    Art. 13
    Pe baza tabelului nominal cuprinzand rezervistii angajati, aflati in evidenta centrului militar judetean/municipal/de sector, care pot fi mobilizati la locul de munca, si a comunicarii prevazute la art. 9 alin. (1) responsabilul cu evidenta militara si mobilizarea la locul de munca intocmeste Situatia numerica cuprinzand rezervistii aprobati pentru a fi mobilizati la locul de munca la data ..., prevazuta in anexa nr. 6.

    CAP. 4
    Actualizarea, anularea si pastrarea documentelor de mobilizare la locul de munca

    Art. 14
    (1) Actualizarea tabelelor prevazute in anexa nr. 5 se face atunci cand in structura organizatorica de functionare la pace a institutiei publice sau agentului economic se produc modificari/reorganizari/desfiintari de compartimente/angajari ce afecteaza peste 25% din numarul rezervistilor aprobati, care pot fi mobilizati la locul de munca.
    (2) La actualizarea tabelelor institutiile publice si agentii economici vor respecta cifrele si procentele aprobate, comunicate.
    Art. 15
    Anularea mobilizarii la locul de munca se face in conditiile prevazute la art. 4 alin. (2) din hotarare, in urmatoarele cazuri:
    a) cand institutia publica a fost desfiintata sau agentul economic a fost dizolvat, se afla in procedura de lichidare judiciara sau faliment, si-a schimbat obiectul de activitate renuntand la activitatile si serviciile stabilite prin Planul de mobilizare a economiei nationale sau cand personalul a fost disponibilizat pe o perioada mai mare de 6 luni;
    b) cand rezervistului i-au incetat raporturile de munca, a fost transferat/mutat in alt loc de munca in afara institutiei publice sau agentului economic ori a fost condamnat la o pedeapsa privativa de libertate;
    c) in caz de scoatere din evidenta militara, pensionare, invaliditate sau deces.
    Art. 16
    Documentele privind lucrarile de mobilizare la locul de munca se pastreaza in conditiile prevazute de legislatia referitoare la pastrarea secretului.
    Art. 17
    Evidenta militara a rezervistilor angajati se tine de catre fiecare institutie publica si agent economic in conformitate cu Hotararea Guvernului nr. 1.194/1996 referitoare la atributiile agentilor economici, institutiilor publice si autoritatilor administratiei publice privind recrutarea, incorporarea si evidenta militara.
    Art. 18
    Evidenta salariatilor proprii cu obligatii militare se tine de catre fiecare institutie publica si agent economic in registrul prevazut in anexa nr. 4.
    Art. 19
    (1) La declararea mobilizarii responsabilul cu evidenta militara si mobilizarea la locul de munca se prezinta la centrul militar pe a carui raza teritoriala isi are sediul institutia publica sau agentul economic, avand asupra sa tabelul prevazut in anexa nr. 5 si livretele militare ale rezervistilor inscrisi in tabel.
    (2) Dupa confruntare reprezentantul centrului militar aplica in livretele militare, la rubrica "Insemnari speciale", stampila "MOBILIZAT LA LOCUL DE MUNCA".
    Art. 20
    Pentru anularea mobilizarii la locul de munca centrul militar aplica in livretul militar, la rubrica "Insemnari speciale", stampila "ANULAT MOBILIZAREA LA LOCUL DE MUNCA", consemnand despre aceasta si in tabelul nominal cuprinzand rezervistii angajati, aflati in evidenta centrului militar judetean/municipal/de sector, care pot fi mobilizati la locul de munca.

    CAP. 5
    Dispozitii finale

    Art. 21
    (1) Unitatile militare apartinand Ministerului Apararii Nationale, Ministerului de Interne, Serviciului Roman de Informatii, Serviciului de Protectie si Paza, Serviciului de Informatii Externe, Serviciului de Telecomunicatii Speciale, Directiei Generale a Penitenciarelor, precum si Oficiului Central de Stat pentru Probleme Speciale, care au in structura organizatorica de functionare pe timp de pace functii de salariati civili/personal civil ce se mentin la razboi si sunt incadrate cu personal cu obligatii militare, intocmesc in doua exemplare tabelele prevazute in anexa nr. 5 si le trimit centrelor militare pe a caror raza teritoriala acestia isi au domiciliul.
    (2) Dupa aprobare centrul militar inapoiaza exemplarul nr. 2 al tabelelor cuprinzand institutiile prevazute la alin. (1).
    Art. 22
    (1) La declararea mobilizarii comandantii/sefii unitatilor subordonate structurilor prevazute la art. 21 alin. (1) trimit la centrul militar pe a carui raza teritoriala acestea sunt dislocate o persoana din compartimentul personal sau de mobilizare cu tabelul prevazut in anexa nr. 5, precum si cu livretele militare ale personalului prevazut in tabel.
    (2) Dupa verificare reprezentantul centrului militar aplica in livretele militare, la rubrica "Insemnari speciale", stampila "MOBILIZAT LA LOCUL DE MUNCA".
    (3) Pentru anularea mobilizarii la locul de munca se procedeaza conform art. 20.
    Art. 23
    (1) Corpul judetean/municipal/orasenesc/de sector al gardienilor publici intocmeste cererea de mobilizare la locul de munca pentru rezervistii care nu sunt repartizati in planurile de mobilizare ale unitatilor militare apartinand Ministerului Apararii Nationale, Ministerului de Interne, Serviciului Roman de Informatii si Serviciului de Protectie si Paza.
    (2) Cererile vor fi aprobate de comandantii centrelor militare judetene/municipale/de sector, conform prevederilor Legii nr. 26/1993 privind infiintarea, organizarea si functionarea Corpului gardienilor publici.
    Art. 24
    Dupa aprobarea cererilor de mobilizare la locul de munca consiliile judetene, precum si consiliile locale municipale/orasenesti/comunale au obligatia de a comunica institutiilor publice si agentilor economici la care sunt angajati consilierii rezervisti despre situatia mobilizarii acestora la locul de munca.
    Art. 25
    (1) Directiile de sanatate publica includ in lucrarile de mobilizare la locul de munca pe langa personalul din aparatul propriu si pe cel destinat incadrarii la spitalele de zona interioara.
    (2) Dupa aprobarea cererilor de mobilizare la locul de munca directiilor de sanatate publica le revine obligatia de a comunica institutiei la care este incadrat personalul prevazut la alin. (1) despre situatia mobilizarii acestuia la locul de munca.
    Art. 26
    (1) Agentii economici specializati in productia de armament, munitii, explozivi, aparatura si tehnica destinata sectorului de aparare intocmesc Tabelul nominal cuprinzand rezervistii specialisti de inalta calificare, la care obligatia de mobilizare la locul de munca se va mentine pentru vechiul loc de munca, prevazut in anexa nr. 7, si in cazul parasirii institutiei publice sau agentului economic.
    (2) Un exemplar al tabelului prevazut in anexa nr. 7 este inaintat centrului militar care are in evidenta rezervisti aflati in situatia prevazuta la alin. (1).
    (3) La declararea mobilizarii institutiile publice si agentii economici nominalizati la alin. (1), impreuna cu centrele militare, organizeaza anuntarea si aducerea acestora la locurile de munca stabilite din timp de pace.
    Art. 27
    Anexele nr. 1 - 7 fac parte integranta din prezenta metodologie.

    ANEXA 1
    la metodologie

    ..............................                    Secret de serviciu
    (denumirea agentului economic,                    (dupa completare)
            institutiei)                                 Exemplar nr.

    ..............................
     (adresa, numarul de telefon)

    ..............................
       (nr. de inregistrare al
            documentului)

             Avizat                                         Avizat
    Comandantul Centrului militar                    Seful S.M.E.P.T.A.*) al
    judetean .................../                    judetului ............/
    al municipiului ............/                          D.M.E.P.T.A.*) a
    al sectorului ...............                     municipiului Bucuresti

         .............                                   ................
           (gradul)                                         (gradul)

    L.S. .........................               L.S. .........................
           (numele, prenumele si                        (numele, prenumele si
                semnatura)                                    semnatura)

                        CERERE DE MOBILIZARE LA LOCUL DE MUNCA

    1. Total personal incadrat la pace ............................, din care:
    a) fara obligatii militare (inclusiv recruti) ..................;
    b) cu obligatii militare (rezervisti) ......................... .
    2. Total personal necesar la razboi ..........................., din care:
    c) cu obligatii militare (rezervisti) ......................... .
    3. Numarul total de functii pe care pot fi incadrati rezervisti mobilizati la locul de munca ............
    4. Numarul total de rezervisti angajati, propusi pentru a fi mobilizati la locul de munca ..................
    5. Procentul de mobilizare la locul de munca [c)/b)] propus este de ....% .

               Conducatorul/Managerul,

      L.S. ................................
           (numele, prenumele si semnatura)              Intocmit,
                                               Responsabil cu evidenta militara
                                               si mobilizarea la locul de munca,
                                               .................................
                                               (numele, prenumele si semnatura)

    verso

                             COMUNICARE
privind aprobarea functiilor pe care pot fi incadrati rezervisti mobilizati la locul de munca, a cifrelor si procentelor de mobilizare la locul de munca

    Statul Major General a aprobat cu nr. .......... din ...................... urmatoarele:
    1. numarul total de functii pe care pot fi incadrati rezervisti mobilizati la locul de munca: .......................;
    2. numarul de rezervisti angajati, care pot fi mobilizati la locul de munca: ..........., reprezentand .....% din totalul angajatilor cu obligatii militare.
    Totodata va inapoiez Tabelul cuprinzand functiile pe care pot fi incadrati rezervisti mobilizati la locul de munca, continand ......... file.

    Seful S.M.E.P.T.A.*) al judetului .............. /
           D.M.E.P.T.A.*) a municipiului Bucuresti,

             L.S. ..................................
                   (numele, prenumele si semnatura)
------------
    *) S.M.E.P.T.A. - Serviciul de mobilizare a economiei si pregatirea teritoriului pentru aparare.
    *) D.M.E.P.T.A. - Directia de mobilizare a economiei si pregatirea teritoriului pentru aparare.

    ANEXA 2
    la metodologie

    ..............................                 Secret de serviciu
    (denumirea agentului economic,                  (dupa completare)
             institutiei)                              Exemplar nr.

                                TABEL
cuprinzand functiile pe care pot fi incadrati rezervisti mobilizati la locul de munca*)

    Profilul (obiectul de activitate de baza al institutiei publice/agentului economic) la razboi ...........................................................
...............................................................................
(se va trece pe scurt, conform datelor de inregistrare la registrul comertului)
 ______________________________________________________________________________
|                            |            |                  |Functiile pe care|
|     Denumirea functiei     |Necesarul de|Totalul functiilor|pot fi incadrati |
|        (ocupatiei)         | functii la |   pe care sunt   |   rezervisti    |
|                            |   razboi   |     incadrati    |  mobilizati la  |
|                            |            |rezervisti la pace| locul de munca  |
|____________________________|____________|__________________|_________________|
| a) Functii de conducere pe |            |                  |                 |
| perioada exercitarii       |            |                  |                 |
| acestora*)                |            |                  |                 |
| .......................... |            |                  |                 |
| .......................... |____________|__________________|_________________|
|____________________________|____________|__________________|_________________|
| b) Functii (ocupatii,      |            |                  |                 |
| meserii) de executie*)    |            |                  |                 |
| .......................... |____________|__________________|_________________|
| .......................... |____________|__________________|_________________|
|____________________________|____________|__________________|_________________|
|    TOTAL:                  |            |                  |                 |
|____________________________|____________|__________________|_________________|

           Conducatorul/Managerul,                     Intocmit,
     L.S. .........................          Responsabil cu evidenta militara
            (numele, prenumele si            si mobilizarea la locul de munca,
                 semnatura)                  .................................
                                              (numele, prenumele si semnatura)

                 Avizat                                  Avizat
    Un numar de .... functii pe care pot    Un numar de .... functii pe care pot
     fi incadrati rezervisti mobilizati      fi incadrati rezervisti mobilizati
             la locul de munca                       la locul de munca

    Seful S. (D.)M.E.P.T.A.*) ........,       Comandantul Centrului militar
                                                  .........................,
         L.S. ....................                  L.S. .................
                   (gradul)                                 (gradul)
       ................................      ................................
       (numele, prenumele si semnatura)      (numele, prenumele si semnatura)
------------
    *) Functiile ce se trec in acest tabel sunt conforme cu structura organizatorica de functionare a institutiei publice si agentului economic care il intocmeste. Functiile trecute in tabel vor trebui sa fie dintre cele care asigura functionarea in conditii optime a institutiei publice, agentului economic si realizarea sarcinilor ce ii revin din Planul de mobilizare a economiei nationale si a celorlalte activitati care sustin efortul de aparare.
    *) Denumirea ocupatiei, meseriei se va lua dupa "Clasificarea ocupatiilor din Romania" - Manual pentru utilizatori, editia 1995, intrat in vigoare la 1 ianuarie 1996, cu modificarile si completarile ulterioare.
    *) S.(D.)M.E.P.T.A. - Serviciul (Directia) de mobilizare a economiei si pregatirea teritoriului pentru aparare.

    ANEXA 3
    la metodologie

    ...................................             Secret de serviciu
          S.(D.)M.E.P.T.A. al (a)                    (dupa completare)
     judetului/municipiului Bucuresti                   Exemplar nr.
    ...................................
       (adresa, numarul de telefon)
    ...................................
        (numarul de inregistrare al
              documentului)

                 Aprobat                                 Avizat
        Seful Statului Major General,           Seful Oficiului Central de Stat
                                                   pentru Probleme Speciale,
        .............................           ...............................
                (gradul)                                (gradul)

                  L.S.                                     L.S.
      ................................         ................................
      (numele, prenumele si semnatura)         (numele, prenumele si semnatura)

                             CENTRALIZATOR
cuprinzand cererile de mobilizare la locul de munca

    Semnificatia coloanei A din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - numeric
 ______________________________________________________________________________
|    |                      |          |         Din care:         |           |
|    |                      |          |___________________________|  Total    |
|    |                      |          |   Fara     |              | personal  |
|    |                      |          |  obligatii | Cu obligatii |necesar pe |
|Nr. | Denumirea agentilor  |  Total   |  militare  |   militare   |  timp de  |
|crt.|   economici si/sau   | personal | (inclusiv  | (rezervistii)|  razboi   |
|    |institutiilor publice,| incadrat |  recrutii) |              |           |
|    | localitatea in care  | la pace  |____________|______________|___________|
|    |    isi au sediul     |          | A |   %    | A |    %     | A |   %   |
|    |                      |          |   |________|   |__________|   |_______|
|    |                      |          |   |col. 3/ |   |  col. 5/ |   |col. 7/|
|    |                      |          |   |col. 2  |   |  col. 2  |   |col. 2 |
|____|______________________|__________|___|________|___|__________|___|_______|
| 0  |          1           |    2     | 3 |   4    | 5 |     6    | 7 |   8   |
|____|______________________|__________|___|________|___|__________|___|_______|
| Ministerul Industriei                                                        |
| si Resurselor                                                                |
|______________________________________________________________________________|
| 1. | Societatea Comerciala|          |   |        |   |          |   |       |
|    | "Laminorul" - S.A.,  |          |   |        |   |          |   |       |
|    | Barlad               |          |   |        |   |          |   |       |
|____|______________________|__________|___|________|___|__________|___|_______|
| 2. | Societatea Comerciala|          |   |        |   |          |   |       |
|    |"Adezivul" - S.A.     |          |   |        |   |          |   |       |
|    | Vaslui               |          |   |        |   |          |   |       |
|____|______________________|__________|___|________|___|__________|___|_______|
| ...| ... ...              |          |   |        |   |          |   |       |
|____|______________________|__________|___|________|___|__________|___|_______|
|Total Ministerul Industriei|          |   |        |   |          |   |       |
|        si Resurselor:     |          |   |        |   |          |   |       |
|___________________________|__________|___|________|___|__________|___|_______|
| Ministerul Agriculturii,                                                     |
| Alimentatiei si Padurilor                                                    |
|______________________________________________________________________________|
| 1. | Directia generala    |          |   |        |   |          |   |       |
|    | pentru agricultura si|          |   |        |   |          |   |       |
|    | industrie alimentara |          |   |        |   |          |   |       |
|    | Vaslui               |          |   |        |   |          |   |       |
|____|______________________|__________|___|________|___|__________|___|_______|
| 2. | Institutul de        |          |   |        |   |          |   |       |
|    | Cercetare Pomicola   |          |   |        |   |          |   |       |
|    | Vaslui               |          |   |        |   |          |   |       |
|____|______________________|__________|___|________|___|__________|___|_______|
| ...| ... ...              |          |   |        |   |          |   |       |
|____|______________________|__________|___|________|___|__________|___|_______|
|     Total Ministerul      |          |   |        |   |          |   |       |
| Agriculturii, Alimentatiei|          |   |        |   |          |   |       |
|      si Padurilor:        |          |   |        |   |          |   |       |
|___________________________|__________|___|________|___|__________|___|_______|
| Consiliul judetean,                                                          |
| consilii locale/municipale/                                                  |
| orasenesti/comunale                                                          |
|______________________________________________________________________________|
| 1. | Consiliul Judetean   |          |   |        |   |          |   |       |
|    | Vaslui               |          |   |        |   |          |   |       |
|____|______________________|__________|___|________|___|__________|___|_______|
| 2. | Consiliul Municipal  |          |   |        |   |          |   |       |
|    | Vaslui               |          |   |        |   |          |   |       |
|____|______________________|__________|___|________|___|__________|___|_______|
| 3. | Consiliul Orasenesc  |          |   |        |   |          |   |       |
|    | Barlad               |          |   |        |   |          |   |       |
|____|______________________|__________|___|________|___|__________|___|_______|
| ...| ... ...              |          |   |        |   |          |   |       |
|____|______________________|__________|___|________|___|__________|___|_______|
|  Total consiliul judetean |          |   |        |   |          |   |       |
|    si consilii locale:    |          |   |        |   |          |   |       |
|___________________________|__________|___|________|___|__________|___|_______|
| Agenti economici si institutii publice care nu sunt de resortul ministerelor |
| sau altor organe centrale                                                    |
|______________________________________________________________________________|
| 1. |                      |          |   |        |   |          |   |       |
|____|______________________|__________|___|________|___|__________|___|_______|
| 2. |                      |          |   |        |   |          |   |       |
|____|______________________|__________|___|________|___|__________|___|_______|
| 3. |                      |          |   |        |   |          |   |       |
|____|______________________|__________|___|________|___|__________|___|_______|
| ...| ... ...              |          |   |        |   |          |   |       |
|____|______________________|__________|___|________|___|__________|___|_______|
|   Total agenti economici  |          |   |        |   |          |   |       |
|   si institutii publice:  |          |   |        |   |          |   |       |
|___________________________|__________|___|________|___|__________|___|_______|
|TOTAL GENERAL              |          |   |        |   |          |   |       |
|judet/municipiul Bucuresti:|          |   |        |   |          |   |       |
|___________________________|__________|___|________|___|__________|___|_______|

 ______________________________________________________________________________
|    |                     |  Propusi    |           |            |            |
|    |                     |   a fi      |           |            |            |
|    |                     | mobilizati  |           |            |            |
|    |                     |  la locul   |   Avizul  | Aprobarea  |            |
|Nr. | Denumirea agentilor |  de munca   | O.C.S.P.S.|   S.M.G.   | Numarul de |
|crt.|   economici si/sau  | din totalul |           |            |inregistrare|
|    |   institutiilor     |rezervistilor|           |            |      a     |
|    | publice, localitatea|  angajati   |           |            | comunicarii|
|    |in care isi au sediul|_____________|___________|____________|            |
|    |                     | A |    %    | A|   %    | A |   %    |            |
|    |                     |   |_________|  |________|   |________|            |
|    |                     |   | col. 9/ |  |col. 11/|   |col. 13/|            |
|    |                     |   | col. 5  |  |col. 5  |   |col. 5  |            |
|____|_____________________|___|_________|__|________|___|________|____________|
| 0  |          1          | 9 |   10    |11|  12    |13 |   14   |    15      |
|____|_____________________|___|_________|__|________|___|________|____________|
| Ministerul Industriei                                                        |
| si Resurselor                                                                |
|______________________________________________________________________________|
| 1. |Societatea Comerciala|   |         |  |        |   |        |            |
|    |"Laminorul" - S.A.,  |   |         |  |        |   |        |            |
|    |Barlad               |   |         |  |        |   |        |            |
|____|_____________________|___|_________|__|________|___|________|____________|
| 2. |Societatea Comerciala|   |         |  |        |   |        |            |
|    |"Adezivul" - S.A.    |   |         |  |        |   |        |            |
|    |Vaslui               |   |         |  |        |   |        |            |
|____|_____________________|___|_________|__|________|___|________|____________|
| ...| ... ...             |   |         |  |        |   |        |            |
|____|_____________________|___|_________|__|________|___|________|____________|
| Total Ministerul         |   |         |  |        |   |        |            |
| Industriei si Resurselor:|   |         |  |        |   |        |            |
|__________________________|___|_________|__|________|___|________|____________|
| Ministerul Agriculturii,                                                     |
| Alimentatiei si Padurilor                                                    |
|______________________________________________________________________________|
| 1. |Directia generala    |   |         |  |        |   |        |            |
|    |pentru agricultura si|   |         |  |        |   |        |            |
|    |industrie alimentara |   |         |  |        |   |        |            |
|    |Vaslui               |   |         |  |        |   |        |            |
|____|_____________________|___|_________|__|________|___|________|____________|
| 2. | Institutul de       |   |         |  |        |   |        |            |
|    | Cercetare Pomicola  |   |         |  |        |   |        |            |
|    | Vaslui              |   |         |  |        |   |        |            |
|____|_____________________|___|_________|__|________|___|________|____________|
| ...| ... ...             |   |         |  |        |   |        |            |
|____|_____________________|___|_________|__|________|___|________|____________|
|    Total Ministerul      |   |         |  |        |   |        |            |
|Agriculturii, Alimentatiei|   |         |  |        |   |        |            |
|     si Padurilor:        |   |         |  |        |   |        |            |
|__________________________|___|_________|__|________|___|________|____________|
| Consiliul judetean,                                                          |
| consilii locale/municipale/                                                  |
| orasenesti/comunale                                                          |
|______________________________________________________________________________|
| 1. | Consiliul Judetean  |   |         |  |        |   |        |            |
|    | Vaslui              |   |         |  |        |   |        |            |
|____|_____________________|___|_________|__|________|___|________|____________|
| 2. | Consiliul Municipal |   |         |  |        |   |        |            |
|    | Vaslui              |   |         |  |        |   |        |            |
|____|_____________________|___|_________|__|________|___|________|____________|
| 3. | Consiliul Orasenesc |   |         |  |        |   |        |            |
|    | Barlad              |   |         |  |        |   |        |            |
|____|_____________________|___|_________|__|________|___|________|____________|
| ...| ... ...             |   |         |  |        |   |        |            |
|____|_____________________|___|_________|__|________|___|________|____________|
|  Total consiliul judetean|   |         |  |        |   |        |            |
|    si consilii locale:   |   |         |  |        |   |        |            |
|__________________________|___|_________|__|________|___|________|____________|
| Agenti economici si institutii publice care nu sunt de resortul ministerelor |
| sau altor organe centrale                                                    |
|______________________________________________________________________________|
| 1. |                     |   |         |  |        |   |        |            |
|____|_____________________|___|_________|__|________|___|________|____________|
| 2. |                     |   |         |  |        |   |        |            |
|____|_____________________|___|_________|__|________|___|________|____________|
| 3. |                     |   |         |  |        |   |        |            |
|____|_____________________|___|_________|__|________|___|________|____________|
| ...| ... ...             |   |         |  |        |   |        |            |
|____|_____________________|___|_________|__|________|___|________|____________|
|   Total agenti economici |   |         |  |        |   |        |            |
|   si institutii publice: |   |         |  |        |   |        |            |
|__________________________|___|_________|__|________|___|________|____________|
| TOTAL GENERAL            |   |         |  |        |   |        |            |
| judet/municipiul         |   |         |  |        |   |        |            |
| Bucuresti:               |   |         |  |        |   |        |            |
|__________________________|___|_________|__|________|___|________|____________|

    Seful S.M.E.P.T.A.*) al judetului ................/
         D.M.E.P.T.A.*) a municipiului Bucuresti,

                           L.S.
               ............................
------------
    *) S.M.E.P.T.A. - Serviciul de mobilizare a economiei si pregatirea teritoriului pentru aparare.
    *) D.M.E.P.T.A. - Directia de mobilizare a economiei si pregatirea teritoriului pentru aparare.

    ANEXA 4
    la metodologie

                                               Secret de serviciu
                                               (dupa completare)
    ..............................
    (denumirea agentului economic,
            institutiei)

                               REGISTRU
pentru evidenta nominala a angajatilor care au obligatii militare (rezervisti)

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - Numarul specialitatii militare de baza
    B - Livretul militar (seria si numarul)
    C - Centrul militar in evidenta caruia se afla
    D - Ocupatia (sectorul unde este incadrat)
    E - Date privind luarea si scoaterea din evidenta
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |           | Numele, prenumele |      |       |  |   |  |          |  |  |
|crt.| Pozitia*) | tatalui, prenumele|C.N.P.| Gradul| A| B | C|Domiciliul| D| E|
|    |           |   rezervistului   |      |militar|  |   |  |          |  |  |
|____|___________|___________________|______|_______|__|___|__|__________|__|__|
| 0  |      1    |          2        |   3  |    4  | 5| 6 | 7|     8    | 9|10|
|____|___________|___________________|______|_______|__|___|__|__________|__|__|
|____|___________|___________________|______|_______|__|___|__|__________|__|__|
|____|___________|___________________|______|_______|__|___|__|__________|__|__|
|____|___________|___________________|______|_______|__|___|__|__________|__|__|

    NOTA:
    - fiecare fila va avea capul de tabel complet;
    - rubricile 2, 3, 6 se vor inscrie in cerneala (tus), iar celelalte coloane se vor completa in creion;
    - rezervistii se iau in evidenta pe baza Fisei de evidenta prevazute in anexa nr. 3 la Hotararea Guvernului nr. 1.194/1996;
    - se inscriu mai intai ofiterii, maistrii militari, subofiterii in ordinea gradelor, iar in continuare, gradatii si soldatii in rezerva, in ordine alfabetica;
    - C.N.P. reprezinta codul numeric personal inscris in buletinul (cartea) de identitate.
    *) Se va trece in creion, dupa caz, incadrarea rezervistului in una dintre urmatoarele pozitii: Plan de mobilizare (M), Mobilizat la locul de munca (MLM), Disponibil (DISP), Soferi si mecanici conductori (S). Aceasta activitate se executa sub coordonarea centrului militar.
    - dupa inscrierea in registru a rezervistilor conform indicatiilor de la liniuta a 4-a, rezervistii care sunt angajati ulterior vor fi trecuti in ordinea angajarii;
    - in rubrica "Date privind luarea si scoaterea din evidenta" se va completa numai in dreptul rezervistilor care sunt mutati (detasati, trecuti in somaj, desfacut contractul de munca, mutat in alt loc de munca din afara agentului economic sau institutiei publice, decedat etc.). Scoaterea din evidenta a rezervistului specialist prevazut la art. 26 din metodologie se face la primirea instiintarii de la noul loc de munca al acestuia ca este inclus in lucrarile sale de mobilizare la locul de munca;
    - cand se produc modificari in datele de evidenta ale rezervistilor (coloanele 1, 4, 5, 7, 8 si 9) responsabilul cu evidenta militara si mobilizarea la locul de munca (persoana desemnata) va actualiza datele respective in cel mult 5 zile; actualizarile respective se vor regasi in Formularul de evidenta cuprins in anexa nr. 4 la Hotararea Guvernului nr. 1.194/1996, pe care agentul economic (institutia publica) trebuie sa il completeze, sa il certifice si sa il trimita centrelor militare pe a caror raza teritoriala domiciliaza rezervistii, in anii in care nu se executa viza livretelor militare.

    ANEXA 5
    la metodologie

    ..............................            Secret de serviciu
    (denumirea agentului economic,            (dupa completare)
             institutiei)
    ...............................              Exemplar nr.
     (adresa, numarul de telefon)
    ...............................
      (numarul de inregistrare a
             documentului)

                                                   Se aproba
                                      mobilizarea la locul de munca a unui numar
                                               de ...... rezervisti
                                           Comandantul Centrului militar
                                        judetean/municipal/de sector .........

                                                      L.S.
                                          ................................
                                                    (gradul)
                                          ................................
                                          (numele, prenumele si semnatura)

                             TABEL NOMINAL
cuprinzand rezervistii angajati, aflati in evidenta Centrului militar judetean/municipal/de sector ......., care pot fi mobilizati la locul de munca
 ______________________________________________________________________________
|    |    Numele   |      |       |             |         |         |          |
|Nr. |  prenumele  |      | Gradul|    Nr.      |  Adresa |Ocupatia |          |
|crt.|  tatalui,   |C.N.P.|militar|specialitatii|   de    |(sectorul|Observatii|
|    |  prenumele  |      |       | militare de |domiciliu|unde este|          |
|    |rezervistului|      |       |    baza     |         |incadrat)|          |
|____|_____________|______|_______|_____________|_________|_________|__________|
|  0 |      1      |   2  |   3   |      4      |    5    |     6   |     7    |
|____|_____________|______|_______|_____________|_________|_________|__________|
|____|_____________|______|_______|_____________|_________|_________|__________|
|____|_____________|______|_______|_____________|_________|_________|__________|
|____|_____________|______|_______|_____________|_________|_________|__________|
|____|_____________|______|_______|_____________|_________|_________|__________|
|____|_____________|______|_______|_____________|_________|_________|__________|
|____|_____________|______|_______|_____________|_________|_________|__________|
|____|_____________|______|_______|_____________|_________|_________|__________|
|____|_____________|______|_______|_____________|_________|_________|__________|
|____|_____________|______|_______|_____________|_________|_________|__________|

            Conducator/Manager,                          Intocmit,
                                               Responsabil cu evidenta militara
                                               si mobilizarea la locul de munca,
                     L.S.
     ................................          ................................
     (numele, prenumele si semnatura)          (numele, prenumele si semnatura)

    NOTA:
    - Rubricile 1 si 2 se vor completa cu cerneala (tus), iar celelalte coloane vor fi completate in creion.
    - Fiecare fila va avea capul de tabel complet.
    - Tabelele nominale se trimit de institutia publica/agentul economic centrelor militare judetene/municipale/de sector pe a caror raza teritoriala isi au domiciliul rezervistii angajati.

    ANEXA 6
    la metodologie

    ..............................                 Secret de serviciu
    (denumirea agentului economic,                 (dupa completare)
           institutiei)                              Exemplar nr.

                           SITUATIE NUMERICA
cuprinzand rezervistii aprobati pentru a fi mobilizati la locul de munca la data .................................
   (data aprobarii cererii)

    - Total personal incadrat la pace ............................., din care:
       - fara obligatii militare (inclusiv recrutii) ........., reprezentand*) ...... %;
       - cu obligatii militare (rezervisti) ................, reprezentand*) ....... %;
    - Total personal necesar la razboi .................., reprezentand*) ....... %;
    - Numarul de rezervisti angajati, care pot fi mobilizati la locul de munca ............, reprezentand*) ......... % .

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - Total
    B - Ofiteri
    C - Maistri militari
    D - Subofiteri
    E - Soldati gradati
 ______________________________________________________________________________
|    | Centrele |   Personal angajat pe  |    Personal necesar    |Structura pe|
|    | militare |       timp de pace     |        la razboi       |  corpuri a |
|    |    in    |________________________|________________________|personalului|
|Nr. | evidenta | |      din care:       |  |      din care:      |aprobat a fi|
|crt.|carora se | |______________________|  |_____________________|mobilizat la|
|    |   afla   |A|   Fara  |Cu obligatii| A| Aprobat  |   Fara   |  locul de  |
|    |personalul| |obligatii|  militare  |  |   a fi   | obligatii|    munca   |
|    | angajat  | |militare |(rezervisti)|  |mobilizat | militare |            |
|    |          | |(inclusiv|            |  | la locul | (inclusiv|            |
|    |          | |recrutii)|            |  | de munca | recrutii)|            |
|    |          | |_________|____________|  |__________|__________|____________|
|    |          | |numeric|%| numeric| % |  |numeric| %|numeric| %| B| C| D| E |
|____|__________|_|_______|_|________|___|__|_______|__|_______|__|__|__|__|___|
| 0  |     1    |2|   3   |4|    5   | 6 |7 |   8   |9 |   10  |11|12|13|14| 15|
|____|__________|_|_______|_|________|___|__|_______|__|_______|__|__|__|__|___|
|____|__________|_|_______|_|________|___|__|_______|__|_______|__|__|__|__|___|
|____|__________|_|_______|_|________|___|__|_______|__|_______|__|__|__|__|___|
|____|__________|_|_______|_|________|___|__|_______|__|_______|__|__|__|__|___|
|____|__________|_|_______|_|________|___|__|_______|__|_______|__|__|__|__|___|
|____|__________|_|_______|_|________|___|__|_______|__|_______|__|__|__|__|___|
|____|__________|_|_______|_|________|___|__|_______|__|_______|__|__|__|__|___|
|____|__________|_|_______|_|________|___|__|_______|__|_______|__|__|__|__|___|
|____|__________|_|_______|_|________|___|__|_______|__|_______|__|__|__|__|___|
|   TOTAL:      | |       | |        |   |  |       |  |       |  |  |  |  |   |
|_______________|_|_______|_|________|___|__|_______|__|_______|__|__|__|__|___|

                                                 Intocmit,
                                     Responsabil cu evidenta militara
                                     si mobilizarea la locul de munca,
                                    ...................................
                                     (numele, prenumele si semnatura)
------------
    *) Procentul se calculeaza fata de totalul personalului incadrat la pace.
    *) Procentul se calculeaza fata de totalul rezervistilor angajati la pace.

    ANEXA 7
    la metodologie

    ..............................            Secret de serviciu
    (denumirea agentului economic,            (dupa completare)
             institutiei)
    ...............................              Exemplar nr.
     (adresa, numarul de telefon)
    ...............................
      (numarul de inregistrare a
             documentului)

                                                   Se aproba
                                           Comandantul Centrului militar
                                           judetean/municipal/de sector
                                                      L.S.
                                          ................................
                                                    (gradul)
                                          ................................
                                          (numele, prenumele si semnatura)

                             TABEL NOMINAL
cuprinzand rezervistii specialisti de inalta calificare, la care obligatia de mobilizare la locul de munca se va mentine pentru vechiul loc de munca

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - Functia (meseria, sectia)
    B - Observatii
    C - Domiciliul
    D - Resedinta
 ______________________________________________________________________________
|    |   Numele,   |      |       |             |        |  Adresa |  |     |  |
|Nr. |  prenumele  |      | Gradul|      Nr.    | Livret |   de    |  |Locul|  |
|crt.|  tatalui,   |C.N.P.|militar|specialitatii|(seria, |domiciliu|  |  de |  |
|    |  prenumele  |      |       |   militare  |numarul)|_________|A |munca| B|
|    |rezervistului|      |       |             |        | C  | D  |  |     |  |
|____|_____________|______|_______|_____________|________|____|____|__|_____|__|
|  0 |      1      |   2  |   3   |      4      |    5   | 6  | 7  |8 |  9  |10|
|____|_____________|______|_______|_____________|________|____|____|__|_____|__|
|____|_____________|______|_______|_____________|________|____|____|__|_____|__|
|____|_____________|______|_______|_____________|________|____|____|__|_____|__|
|____|_____________|______|_______|_____________|________|____|____|__|_____|__|
|____|_____________|______|_______|_____________|________|____|____|__|_____|__|
|____|_____________|______|_______|_____________|________|____|____|__|_____|__|

         Conducatorul/Managerul,                          Intocmit,
                                               Responsabil cu evidenta militara
                                               si mobilizarea la locul de munca,
                     L.S.
     ................................          ................................
     (numele, prenumele si semnatura)          (numele, prenumele si semnatura)



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 338/2002

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 338 din 2002
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu