E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 528 din 10 august 1994

privind aprobarea regulamentelor de desfasurare a activitatii Consiliului National de Evaluare Academica si Acreditare si a comisiilor de evaluare

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 234 din 25 august 1994


SmartCity3


    Guvernul Romaniei hotaraste:

    ARTICOL UNIC
    Se aproba Regulamentul de desfasurare a activitatii Consiliului National de Evaluare Academica si Acreditare, cuprins in anexa nr. 1, si Regulamentul de desfasurare a activitatii comisiilor de evaluare, cuprins in anexa nr. 2.

                PRIM-MINISTRU
              NICOLAE VACAROIU

                        Contrasemneaza:
                        Ministrul invatamantului,
                        Liviu Maior

                        Ministru de stat,
                        ministrul finantelor,
                        Florin Georgescu

                        p. Ministru de stat,
                        ministrul muncii
                        si protectiei sociale,
                        Dorel Mustatea,
                        secretar de stat

    ANEXA 1

                   REGULAMENTUL
de desfasurare a activitatii Consiliului National de Evaluare Academica si Acreditare

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    In conformitate cu Legea nr. 88/1993 privind acreditarea institutiilor de invatamant superior si recunoasterea diplomelor, activitatea de evaluare academica si acreditare din Romania este realizata de Consiliul National de Evaluare Academica si Acreditare (C.N.E.A.A.) si de comisiile de evaluare care functioneaza in subordinea acestuia.
    Art. 2
    C.N.E.A.A. este un organism independent, de sine statator, cu structura proprie de organizare.
    Art. 3
    Activitatea C.N.E.A.A. se desfasoara conform Legii nr. 88/1993 si prezentului regulament.

    CAP. 2
    Structura C.N.E.A.A.

    Art. 4
    Numirea si revocarea membrilor C.N.E.A.A.
    (1) Numirea membrilor C.N.E.A.A. se face conform art. 4 si 33 din Legea nr. 88/1993.
    (2) Orice membru al C.N.E.A.A. poate fi revocat, la propunerea consiliului, de catre Parlament, atunci cand persoana a incalcat prevederile legii sau ale regulamentului, ori se afla in imposibilitatea de a-si indeplini atributiile. Data revocarii se considera a fi data acceptarii propunerii de revocare de catre Parlament.
    Art. 5
    Organele C.N.E.A.A.
    (1) C.N.E.A.A. este condus de un presedinte, un vicepresedinte si  un secretar, alesi in conditiile art. 4 alin. (6) din Legea nr. 88/1993, la propunerea ministrului invatamantului.
    (2) Activitatea curenta a C.N.E.A.A. este coordonata de un birou alcatuit din 5 membri, respectiv presedintele, vicepresedintele, secretarul si 2 membri ai consiliului, alesi de acesta.
    (3) In subordinea C.N.E.A.A. se constituie si functioneaza, in conditiile art. 4 alin. (7) si (8) din Legea nr. 88/1993, comisiile de evaluare alcatuite din 7-9 membri fiecare.
    (4) Fiecare comisie de evaluare are un presedinte, un vicepresedinte si un secretar.
    (5) In desfasurarea activitatii sale, C.N.E.A.A. poate folosi experti romani si straini si un aparat tehnic propriu, potrivit art. 4 alin. (9) din Legea nr. 88/1993.
    Art. 6
    Atributiile C.N.E.A.A. si ale organelor sale
    (1) C.N.E.A.A. stabileste, in conditiile art. 4 alin. (7) din Legea nr. 88/1993, comisiile de evaluare si numeste membrii acestora.
    (2) Dupa constituire, C.N.E.A.A. stabileste bugetul propriu, conform propriilor sale estimari cu privire la activitatea pe care urmeaza sa o desfasoare. Anual C.N.E.A.A. hotaraste asupra sumei ce urmeaza a constitui propriul sau buget.
    (3) C.N.E.A.A. intocmeste standarde de evaluare academica si acreditare pe baza criteriilor stabilite de Legea nr. 88/1993.
    (4) C.N.E.A.A. stabileste numarul si profilul comisiilor de evaluare si elaboreaza regulamentul de desfasurare a activitatii acestora.
    (5) C.N.E.A.A. numeste presedintele, vicepresedintele si secretarul fiecarei comisii de evaluare.
    (6) C.N.E.A.A. primeste rapoartele de autoevaluare de la Ministerul Invatamantului, in conditiile art. 5 alin. (1) din Legea nr. 88/1993.
    (7) C.N.E.A.A. elaboreaza un raport propriu, pe baza rapoartelor de evaluare ale comisiilor de evaluare din subordine, in care propune acordarea sau neacordarea autorizatiei de functionare provizorie, pentru fiecare facultate, colegiu sau specializare in parte.
    (8) C.N.E.A.A. inainteaza raportul astfel intocmit Ministerului Invatamantului, in vederea avizarii, in conditiile art. 5 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 88/1993.
    (9) C.N.E.A.A. intocmeste, in conditiile art. 6 din Legea nr. 88/1993, raportul de evaluare in baza caruia Guvernul elaboreaza proiectul de lege privind infiintarea institutiei de invatamant superior, cu facultatile, colegiile si specializarile propuse spre acreditare.
    (10) C.N.E.A.A. intocmeste, din 5 in 5 ani, in conditiile art. 9 din Legea nr. 88/1993, raportul de evaluare academica periodica pentru facultatile, colegiile si specializarile institutiilor de invatamant superior, pe care-l inainteaza Ministerului Invatamantului.
    (11) In conditiile art. 10 din Legea nr. 88/1993, C.N.E.A.A. intocmeste raportul de evaluare in baza caruia Guvernul elaboreaza proiectul de lege privind desfiintarea institutiei de invatamant superior care nu indeplineste standardele corespunzatoare criteriilor de evaluare academica.
    (12) C.N.E.A.A. stabileste, in termen util, in conditiile art. 24 alin. (1) din Legea nr. 88/1993, facultatile si colegiile unde urmeaza a fi sustinut examenul de licenta sau, dupa caz, de absolvire, de catre primele trei serii de absolventi ai institutiilor de invatamant superior autorizate provizoriu.
    (13) C.N.E.A.A. efectueaza, in conditiile art. 24 alin. (6) din Legea nr. 88/1993, controale anuale la institutiile de invatamant, care au obtinut autorizatia provizorie de functionare, pentru verificarea respectarii standardelor care au stat la baza acordarii autorizatiei.
    (14) C.N.E.A.A. asigura publicarea listei cuprinzand facultatile, colegiile si specializarile care nu au fost autorizate provizoriu sau acreditate.
    Art. 7
    Procedura de autorizare pentru functionarea provizorie
    Pentru indeplinirea procedurii de autorizare pentru functionarea provizorie, biroul consiliului realizeaza urmatoarele activitati:
    - primeste de la Ministerul Invatamantului raportul de autoevaluare, in vederea acordarii autorizatiei provizorii de functionare - art. 5 alin. (1) din Legea nr. 88/1993;
    - verifica depunerea taxei corespunzatoare in contul C.N.E.A.A., potrivit dispozitiilor art. 13 alin. (2) din Legea nr. 88/1993;
    - desemneaza, prin rezolutie, comisia de evaluare ce urmeaza a intocmi raportul, in conditiile art. 5 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 88/1993;
    - desemneaza membrii C.N.E.A.A. care, pe baza rapoartelor primite de la comisiile de evaluare, elaboreaza proiectul de raport propriu al C.N.E.A.A., prin care se propune acordarea sau neacordarea autorizatiei de functionare;
    - supune C.N.E.A.A., in plenul sau, discutarea si aprobarea raportului intocmit si a solutiei propuse;
    - inainteaza ministrului invatamantului, in vederea avizarii, raportul propriu al C.N.E.A.A.
    Art. 8
    Procedura de acreditare
    (1) Biroul C.N.E.A.A. primeste de la Ministerul Invatamantului cererile institutiilor interesate, in vederea declansarii procedurii de acreditare, in conditiile art. 6 din Legea nr. 88/1993.
    (2) C.N.E.A.A. desemneaza, dintre membrii sai, persoanele care, impreuna cu comisiile de evaluare din subordine, intocmesc un raport de evaluare. Dupa analiza si aprobarea in plenul C.N.E.A.A., acest raport va fi inaintat Guvernului, in conditiile art. 6 din lege, de catre biroul consiliului.
    Art. 9
    Procedura de evaluare academica periodica
    (1) Ministerul Invatamantului transmite C.N.E.A.A. dosarele facultatilor, colegiilor si specializarilor institutiilor de invatamant superior ce se supun evaluarii academice, din 5 in 5 ani, in conditiile art. 9 din Legea nr. 88/1993.
    (2) Biroul C.N.E.A.A. desemneaza membrii consiliului si comisiile de evaluare ce urmeaza a intocmi rapoartele de evaluare academica si inainteaza rapoartele astfel intocmite Ministerului Invatamantului, dupa aprobarea lor in plen.
    (3) C.N.E.A.A. propune Guvernului desfiintarea institutiei de invatamant superior supusa evaluarii academice periodice care nu mai indeplineste standardele corespunzatoare criteriilor de evaluare academica conform art. 10 alin. (2) din Legea nr. 88/1993.
    Art. 10
    Termene pentru procedura de autorizare si evaluare academica periodica
    (1) Rapoartele si dosarele de evaluare academica in vederea autorizarii provizorii se analizeaza in ordinea inregistrarii cererilor. Rezultatul evaluarii este comunicat Ministerului Invatamantului, in termen de cel mult 9 luni de la data primirii acestora.
    (2) Cererile pentru declansarea procedurii de acreditare se depun la Ministerul Invatamantului, cu cel putin 3 luni inainte de inceperea examenului de licenta sau de absolvire de catre prima serie de absolventi.
    (3) Lista institutiilor acreditate la care studentii din institutiile sau specializarile autorizate sa functioneze provizoriu vor sustine examenele de licenta sau de absolvire va fi stabilita si comunicata institutiilor interesate in termen de o luna de la data depunerii cererii de declansare a procedurii de acreditare.
    (4) Cererile de evaluare academica periodica se trimit C.N.E.A.A. cu cel putin sase luni inainte de inceperea anului universitar in care urmeaza sa aiba loc evaluarea periodica.
    (5) Controalele anuale sau ad-hoc efectuate de catre C.N.E.A.A. in institutiile autorizate sa functioneze provizoriu se anunta institutiilor controlate cu cel mult 3 zile inaintea efectuarii controlului.

    CAP. 3
    Functionarea interna a C.N.E.A.A.

    Adoptarea hotararilor
    Art. 11
    C.N.E.A.A. se intruneste in sedinte ordinare bilunare prezidate de catre presedintele sau, iar in lipsa acestuia, de catre vicepresedinte. In cazul in care ambii sunt absenti, se alege de catre plen un presedinte de sedinta. In perioada dintre doua sedinte, membrii C.N.E.A.A. desfasoara activitati de evaluare conform programului de lucru stabilit de acesta.
    Art. 12
    Sedintele extraordinare ale C.N.E.A.A. se convoaca de catre Biroul consiliului sau la initiativa a cel putin 1/3 din membrii consiliului.
    Art. 13
    Cvorumul necesar pentru orice sedinta a C.N.E.A.A. este de 2/3 din membrii sai. La sedintele C.N.E.A.A. pot fi invitati si membrii comisiilor de evaluare.
    Art. 14
    Hotararile privind autorizarea provizorie si acreditarea se iau in sedintele C.N.E.A.A., prin vot secret, fiind necesara majoritatea de jumatate plus unu din totalul membrilor consiliului.
    Art. 15
    In cazul in care hotararea de autorizare provizorie sau acreditare priveste institutia in care isi desfasoara activitatea unul dintre membrii prezenti, acesta nu are drept de vot in problema considerata particulara si nu este luat in calcul la evaluarea cvorumului.
    Art. 16
    Orice hotarare adoptata in sedinta plenara a C.N.E.A.A. devine obligatorie.
    Art. 17
    In cazurile speciale, Biroul consiliului poate lua hotarari curente, nelegate de acordarea autorizatiei de functionare provizorie sau a statutului de acreditare, cu obligatia informarii C.N.E.A.A., in sedinta cea mai apropiata, si supunerii hotararii aprobarii acestuia.

    CAP. 4
    Drepturile si obligatiile membrilor C.N.E.A.A.

    Art. 18
    Drepturile membrilor C.N.E.A.A.
    (1) Orice membru al C.N.E.A.A. are dreptul de a lua parte la adoptarea hotararilor legate de procedurile privind autorizarea, acreditarea si evaluarea academica, precum si a celorlalte hotarari adoptate in plen.
    (2) Orice membru al C.N.E.A.A. are dreptul, pe perioada mandatului sau, la o indemnizatie stabilita prin hotarare a Guvernului.
    (3) Presedintele C.N.E.A.A. este asimilat cu functia de secretar de stat, iar vicepresedintele si secretarul C.N.E.A.A., cu functia de subsecretar de stat.
    (4) Un membru al C.N.E.A.A. care, datorita absentei din tara sau din alte motive, nu-si poate exercita atributiile  o perioada de peste 90 de zile, va fi inlocuit cu o alta persoana, stabilita prin procedura generala de numire.
    Art. 19
    Obligatiile membrilor C.N.E.A.A.
    (1) Membrii C.N.E.A.A. au obligatia sa respecte, pe tot parcursul mandatului lor, conditiile care au condus la numirea lor in consiliu, expres prevazute in art. 4 alin. (5) din Legea nr. 88/1993.
    (2) Orice membru al C.N.E.A.A. care a desfasurat sau desfasoara activitati in institutia supusa evaluarii sau are un interes personal in activitatea unei institutii supuse evaluarii trebuie sa informeze in scris Biroul consiliului. In cazul existentei unor conflicte de interese, membrii consiliului nu vor participa la activitatea de evaluare a institutiei respective.
    (3) Nici un membru al C.N.E.A.A., cu sau fara functie de conducere, nu poate utiliza aceasta calitate sub nici o forma in interes personal si nu are dreptul sa lezeze, prin actiunile sale, coeziunea si prestigiul C.N.E.A.A.

    CAP. 5
    Bugetul C.N.E.A.A.

    Art. 20
    Cheltuielile privind organizarea si functionarea C.N.E.A.A., precum si ale comisiilor de evaluare din subordine sunt prevazute in bugetul propriu.
    Art. 21
    C.N.E.A.A. stabileste anual bugetul propriu, conform propriilor sale estimari cu privire la activitatile ce urmeaza a fi desfasurate.
    Art. 22
    Resursele financiare ale C.N.E.A.A. constau in:
    - fonduri constituite din taxele de autorizare si acreditare;
    - ajutoare, premii, donatii de la organisme internationale sau interne, pentru perfectionarea activitatii C.N.E.A.A.;
    - alte surse care nu contravin legii si regulamentului C.N.E.A.A.
    Art. 23
    C.N.E.A.A. dispune de cont in banca, in lei si in valuta.
    Art. 24
    Biroul consiliului tine o evidenta contabila proprie a veniturilor si cheltuielilor si supune bilantul aprobarii C.N.E.A.A. in cel mult 3 luni de la inchiderea anului financiar.
    Art. 25
    Presedintele C.N.E.A.A. este salarizat la nivelul echivalent secretarului de stat, iar vicepresedintele si secretarul la nivelul echivalent subsecretarilor de stat.
    Art. 26
    Pentru participarea la sedinte ordinare si extraordinare, membrii C.N.E.A.A., cu exceptia celor prevazuti la art. 25, beneficiaza de o indemnizatie de sedinta de 5% din salariul functiei de presedinte al C.N.E.A.A.
    Art. 27
    Expertii si personalul din aparatul tehnic al C.N.E.A.A. sunt retribuiti potrivit anexelor nr. 10 si 11 la Hotararea Guvernului nr. 281/1993 privind salarizarea personalului din unitatile bugetare.
    Art. 28
    Expertii straini utilizati pentru unele activitati de evaluare academica vor fi retribuiti din fonduri de asistenta tehnica externa, alocate in acest scop.
    Art. 29
    Toate cheltuielile legate de functionarea C.N.E.A.A. si a comisiilor de evaluare sunt asigurate din bugetul acestuia.
    Art. 30
    In situatia in care C.N.E.A.A. isi inceteaza activitatea, activul si pasivul sau se transfera Ministerului Invatamantului.

    CAP. 6
    Dispozitii finale

    Art. 31
    Prezentul regulament, dupa adoptarea in plenul C.N.E.A.A., urmeaza a fi inaintat Guvernul Romaniei, spre aprobare, in termenul prevazut de lege.
    Art. 32
    Dupa aprobarea lui prin hotarare a Guvernului, regulamentul de fata reprezinta baza legala de desfasurare a activitatii C.N.E.A.A., pentru realizarea procedurilor de autorizare, acreditare si evaluare academica periodica.
    Art. 33
    C.N.E.A.A. stabileste regulamentele de organizare si functionare pentru activitatea proprie, cat si pentru cea a comisiilor de evaluare.
    Art. 34
    C.N.E.A.A. dispune de un birou de contabilitate care asigura executia bugetara.
    Art. 35
    In desfasurarea activitatii curente, C.N.E.A.A. dispune de un secretariat care tine evidenta lucrarilor.
    Art. 36
    Biroul consiliului asigura, printr-o persoana special desemnata in acest scop, informarea opiniei publice cu privire la activitatea desfasurata de C.N.E.A.A.
    Art. 37
    C.N.E.A.A. dispune de stampila cu insemne proprii.

    ANEXA 2

                  REGULAMENTUL
de desfasurare a activitatii comisiilor de evaluare din cadrul Consiliului National de Evaluare Academica si Acreditare

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    C.N.E.A.A. isi stabileste comisiile de evaluare ca organisme permanente, conform Legii nr. 88/1993.
    Art. 2
    Comisiile de evaluare sunt comisii de specialitate si functioneaza in subordinea C.N.E.A.A.
    Art. 3
    Comisiile de evaluare isi desfasoara activitatea pe baza prezentului regulament aprobat de Guvern.
    Art. 4
    Regulamentul comisiilor de evaluare este corelat cu cel al C.N.E.A.A.

    CAP. 2
    Structura si constituirea comisiilor de evaluare

    Art. 5
    Numarul si profilul comisiilor de evaluare se stabilesc de catre C.N.E.A.A.
    Art. 6
    Fiecare comisie este alcatuita din 7-9 specialisti si este condusa de un birou format din presedintele, vicepresedintele si secretarul acesteia.
    Art. 7
    In activitatea de evaluare si acreditare comisiile de evaluare folosesc experti romani si straini.
    Art. 8
    In activitatea lor, comisiile de evaluare beneficiaza de aparatul tehnic al C.N.E.A.A.
    Art. 9
    Numirea membrilor comisiilor de evaluare se face de catre C.N.E.A.A. conform art. 4 alin. (7) din Legea nr. 88/1993, din randul specialistilor propusi de consiliile profesorale ale facultatilor de profil, precum si din randul altor specialisti.
    Art. 10
    Presedintele, vicepresedintele si secretarul fiecarei comisii de evaluare sunt numiti de catre C.N.E.A.A.
    Art. 11
    Componenta comisiilor de evaluare este publica.
    Art. 12
    Comisiile de evaluare se reinnoiesc o data la patru ani, cu 1/3 din numarul membrilor conform procedurii prezentate anterior.

    CAP. 3
    Atributiile comisiilor de evaluare

    Art. 13
    Comisiile de evaluare isi desfasoara activitatea in domeniile de competenta pentru care au fost constituite, conform metodologiei aprobate de C.N.E.A.A.
    Art. 14
    Metodologia privind procesul de evaluare si acreditare prevede verificarea raportului de autoevaluare prezentat de catre institutiile de invatamant superior si intocmirea de catre comisiile de evaluare a rapoartelor proprii cu concluzii si recomandari privind evaluarea-acreditarea.
    Art. 15
    Termenele pentru diferitele activitati ale comisiilor de evaluare sunt prevazute in calendarul de lucru aprobat de C.N.E.A.A.

    CAP. 4
    Functionarea interna a comisiilor de evaluare

    Art. 16
    Biroul comisiei de evaluare raspunde in fata C.N.E.A.A. de indeplinirea atributiilor comisiei.
    Art. 17
    Orice membru al unei comisii de evaluare poate fi revocat de catre C.N.E.A.A. atunci cand persoana in cauza a incalcat prevederile legii, ale regulamentelor C.N.E.A.A. sau ale comisiilor de evaluare, sau se afla in imposibilitatea de a-si indeplini atributiile. Data revocarii se considera a fi cea specificata in nota de revocare. O persoana revocata nu mai poate candida pentru a fi numita in comisiile de evaluare.
    Art. 18
    Un membru al comisiilor de evaluare care, datorita absentei din tara sau din alte motive, nu-si poate exercita atributiile o perioada de peste 90 de zile, va fi inlocuit cu o alta persoana stabilita prin procedura generala de numire.
    Art. 19
    Orice membru al comisiilor de evaluare care actioneaza de buna-credinta pentru indeplinirea atributiilor sale nu poate fi invinuit de neajunsurile aparute in desfasurarea activitatii, fiind protejat de prevederile Regulamentului C.N.E.A.A. si al comisiilor de evaluare. Astfel de neajunsuri nu afecteaza coeziunea de actiune a comisiilor de evaluare si increderea reciproca a membrilor sai.
    Art. 20
    Nici un membru al comisiilor de evaluare, cu sau fara functie de conducere, nu poate utiliza aceasta calitate, sub nici o forma, in interes personal si nu are dreptul sa lezeze prin actiunile sale coeziunea si prestigiul comisiei.
    Art. 21
    Orice membru al comisiilor de evaluare care a desfasurat sau desfasoara activitati in institutia supusa evaluarii sau are un interes personal in activitatea unei institutii supusa evaluarii trebuie sa informeze in scris biroul comisiei. In cazul existentei unor conflicte de interese, membrii comisiilor de evaluare nu vor participa la activitatea de evaluare a institutiei respective.

    CAP. 5
    Modul de adoptare a hotararilor

    Art. 22
    Comisiile de evaluare se intrunesc in plen, ori de cate ori este nevoie, la initiativa presedintelui comisiei, care informeaza si secretarul C.N.E.A.A.
    Art. 23
    Votul in sedintele comisiilor de evaluare este supus acelorasi reguli ca si votul din sedintele plenare ale C.N.E.A.A.
    Art. 24
    Cvorumul pentru orice sedinta a comisiei de evaluare este de 2/3 din membrii sai. La sedintele comisiei de evaluare pot fi invitati si expertii romani si straini care activeaza pe langa comisiile de evaluare, fara drept de vot.
    Art. 25
    Hotararile in sedintele comisiilor de evaluare se iau prin vot secret, fiind necesara majoritatea de jumatate plus unu din totalul membrilor comisiei.
    Art. 26
    In cazul in carte hotararea priveste pe unul dintre membrii prezenti, acesta nu are drept de vot.
    Art. 27
    In cazuri speciale, biroul comisiei poate lua hotarari curente, nelegate de activitatea de evaluare-acreditare, cu obligatia informarii comisiei in sedinta cea mai apropiata si supunerii hotararii aprobarii acesteia.
    Art. 28
    Presedintele comisiei are atributii si responsabilitati in organizarea tuturor activitatilor, pregatirea si pastrarea documentelor, informarea C.N.E.A.A. etc., in conditiile prezentului regulament.
    Art. 29
    Membrii comisiilor de evaluare sunt retribuiti in raport cu volumul de munca necesar pentru activitatile desfasurate, pe baza unui tarif orar calculat in raport cu salariul de baza maxim prevazut pentru functia de profesor universitar.
    Fondul de timp lunar luat in calcul pentru determinarea tarifului orar este de 170 ore.
    Totalul sumelor incasate lunar pentru munca depusa nu poate depasi salariul de baza in raport cu care s-a calculat tariful orar.
    Art. 30
    Cheltuielile suplimentare legate de functionarea tehnica, deplasari etc. sunt asigurate din bugetul C.N.E.A.A.
    Art. 31
    Biroul comisiei urmareste cheltuielile efectuate si supuse aprobarii C.N.E.A.A. propunerile de finantare a unor activitati specifice.
    Art. 32
    Prezentul regulament, dupa adoptarea in plenul C.N.E.A.A., urmeaza a fi inaintat Guvernului Romaniei, spre aprobare, in termenul prevazut de lege.
                                         


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 528/1994

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 528 din 1994
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu