HOTARARE Nr. 537 din 8 mai 2003
privind infiintarea, organizarea si functionarea Institutului National de
Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti
ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 349 din 22 mai 2003
In temeiul art. 107 din Constitutie si al art. 18 alin. (1) din Ordonanta
Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea stiintifica si dezvoltarea
tehnologica,
Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.
Art. 1
(1) Se infiinteaza Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru
Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti, persoana juridica romana, in
coordonarea Ministerului Industriei si Resurselor, cu sediul in municipiul
Bucuresti, bd. Carol I nr. 68-70 (fost 78), sectorul 2, prin reorganizarea
Societatii Comerciale "Institutul de Cercetari si Proiectari pentru Metale
Rare si Radioactive - ICPMRR" - S.A. Bucuresti, care se desfiinteaza.
(2) Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse
Radioactive - ICPMRR Bucuresti isi desfasoara activitatea in conformitate cu
prevederile Ordonantei Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea stiintifica si
dezvoltarea tehnologica si ale regulamentului de organizare si functionare
prevazut in anexa nr. 1.
Art. 2
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse
Radioactive - ICPMRR Bucuresti are in principal ca obiect de activitate
cercetarea fundamentala si aplicativa, ingineria, dezvoltarea tehnologica,
studiile necesare in vederea elaborarii strategiilor si consultanta in domeniul
metalelor si resurselor radioactive.
Art. 3
(1) Structura organizatorica a Institutului National de
Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti se
aproba prin ordin al ministrului industriei si resurselor.
(2) Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse
Radioactive - ICPMRR Bucuresti poate infiinta, in cadrul structurii sale
organizatorice, subunitati cu sau fara personalitate juridica, sectii,
laboratoare, servicii, birouri, compartimente si alte structuri organizatorice
necesare in vederea realizarii obiectului de activitate, care se aproba prin
ordin al ministrului industriei si resurselor.
Art. 4
(1) Conducerea Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale
si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti este asigurata de consiliul de
administratie format din 7 membri.
(2) Membrii consiliului de administratie se numesc prin ordin al
ministrului industriei si resurselor, cu avizul Ministerului Educatiei si
Cercetarii, la propunerea conducatorului unitatii de la care acestia provin.
(3) Conducerea executiva a Institutului National de Cercetare-Dezvoltare
pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti este asigurata de
directorul general, numit prin ordin al ministrului industriei si resurselor,
pe baza rezultatelor concursului organizat potrivit metodologiei aprobate prin
Hotararea Guvernului nr. 91/2003, care este si presedintele consiliului de
administratie.
(4) Conducerea operativa a Institutului National de Cercetare-Dezvoltare
pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti este asigurata de un
comitet de directie.
(5) Orientarea si coordonarea activitatii tehnico-stiintifice a
Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse
Radioactive - ICPMRR Bucuresti sunt asigurate de consiliul stiintific.
(6) Atributiile consiliului de administratie, ale directorului general, ale
comitetului de directie si ale consiliului stiintific sunt prevazute in
regulamentul de organizare si functionare.
Art. 5
(1) Totalul activelor Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru
Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti, stabilit in baza situatiei
financiare de la 31 decembrie 2002, este de 11.951.311 mii lei, din care active
imobilizate in valoare de 6.008.717 mii lei si active circulante in valoare de
5.942.594 mii lei.
(2) Activul si pasivul Societatii Comerciale "Institutul de Cercetari
si Proiectari pentru Metale Rare si Radioactive - ICPMRR" - S.A. Bucuresti
se preiau, pe baza de protocol de predare-preluare, de catre Institutul
National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR
Bucuresti in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei
hotarari.
Art. 6
Bunurile aflate in patrimoniul Societatii Comerciale "Institutul de
Cercetari si Proiectari pentru Metale Rare si Radioactive - ICPMRR" - S.A.
Bucuresti, prevazute in anexa nr. 2, trec in patrimoniul Institutului National
de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR
Bucuresti, avand acelasi regim juridic.
Art. 7
Constructiile, anexele si terenul aferent, situate in municipiul Bucuresti,
bd. Carol I nr. 68-70 (fost 78), in comuna Magurele, Sos. de Centura nr. 48,
judetul Ilfov, precum si in comuna Merisani, judetul Arges, in care a
functionat Societatea Comerciala "Institutul de Cercetari si Proiectari
pentru Metale Rare si Radioactive - ICPMRR" - S.A. Bucuresti, trec in
administrarea Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si
Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti.
Art. 8
Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari Institutul National de
Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti
preia toate drepturile si este tinut de toate obligatiile Societatii Comerciale
"Institutul de Cercetari si Proiectari pentru Metale Rare si Radioactive -
ICPMRR" - S.A. Bucuresti, in masura in care potrivit reglementarilor
legale sau contractuale ale acestuia nu se sting, si se substituie in toate
litigiile in curs ale Societatii Comerciale "Institutul de Cercetari si
Proiectari pentru Metale Rare si Radioactive - ICPMRR" - S.A. Bucuresti.
Art. 9
(1) Personalul Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale
si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti se preia de la Societatea Comerciala
"Institutul de Cercetari si Proiectari pentru Metale Rare si Radioactive -
ICPMRR" - S.A. Bucuresti si isi pastreaza salariile avute la data
transferului pana la negocierea noului contract colectiv de munca.
(2) Salariile individuale ale personalului se stabilesc prin negociere,
conform reglementarilor cuprinse in contractul colectiv de munca, in limita
fondului total destinat platii salariilor, prevazut in bugetul de venituri si
cheltuieli.
(3) Noul contract colectiv de munca va fi negociat si inregistrat la
Directia Generala de Munca si Solidaritate Sociala a Municipiului Bucuresti in
termen de 60 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
Art. 10
(1) Finantarea Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale
si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti se asigura din surse proprii,
alocatii de la bugetul de stat, din credite bancare si din alte surse atrase,
in conditiile legii.
(2) Pentru anul in curs finantarea Institutului National de
Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti se
asigura din venituri proprii, din credite bancare si din alte surse atrase, in
conditiile legii.
Art. 11
Ministerul Industriei si Resurselor, in calitate de minister coordonator,
poate cuprinde in bugetul sau fondurile necesare Institutului National de
Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti
pentru realizarea unor investitii, dotari, aparatura, echipamente si
instalatii.
Art. 12
Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta hotarare.
Art. 13
Anexa nr. 3 la Hotararea Guvernului nr. 19/2001 privind organizarea si
functionarea Ministerului Industriei si Resurselor, publicata in Monitorul
Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 17 din 10 ianuarie 2001, cu modificarile si
completarile ulterioare, se modifica in mod corespunzator.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE
Contrasemneaza:
p. Ministrul industriei si resurselor,
Mihai Berinde,
secretar de stat
Ministru delegat la Ministerul Educatiei
si Cercetarii - pentru activitatea de cercetare,
Serban Constantin Valeca
Ministrul muncii si solidaritatii sociale,
Marian Sarbu
Ministrul finantelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu
ANEXA 1
REGULAMENT
de organizare si functionare al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare
pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti
CAP. 1
Dispozitii generale
Art. 1
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse
Radioactive - ICPMRR Bucuresti, denumit in continuare institut, este persoana
juridica romana, aflata in coordonarea Ministerului Industriei si Resurselor,
care functioneaza conform Ordonantei Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea
stiintifica si dezvoltarea tehnologica si prezentului regulament.
Art. 2
(1) Structura organizatorica a institutului se aproba prin ordin al
ministrului industriei si resurselor.
(2) Institutul poate propune infiintarea, in cadrul structurii sale, de
subunitati cu sau fara personalitate juridica, sectii, laboratoare, servicii,
birouri, compartimente si alte structuri organizatorice necesare in vederea
realizarii obiectului sau de activitate. Modalitatea de constituire a acestora
si relatiile lor in cadrul institutului si cu tertii sunt reglementate prin
prezentul regulament de organizare si functionare.
CAP. 2
Scopul si obiectul de activitate
Art. 3
Institutul este infiintat in scopul desfasurarii activitatii de cercetare
stiintifica, dezvoltare tehnologica si inginerie in domeniul metalelor si resurselor
radioactive, participarii la elaborarea strategiei de dezvoltare a domeniului
si la realizarea cu prioritate a obiectivelor stiintifice si tehnologice
cuprinse in Planul national de cercetare-dezvoltare si inovare, precum si prin
activitati de inginerie si consultanta pentru solutionarea unor probleme
concrete din domeniul valorificarii si procesarii resurselor uranifere si de
alte metale radioactive si rare.
Art. 4
(1) Obiectul de activitate al institutului consta in:
A. Activitati de cercetare-dezvoltare:
a) in cadrul Planului national de cercetare-dezvoltare si inovare
realizeaza cercetari fundamentale si aplicative in domeniul extractiei,
procesarii si purificarii uraniului destinat fabricarii combustibililor
nucleari, a altor metale radioactive si rare de structura, precum si in
domeniul radioprotectiei si reabilitarii ecologice a mediului afectat de
activitatile tehnologice specifice domeniului, si anume:
- modele de analiza si decizie pentru modificari structurale, tehnologice
si de management in sectorul uraniului si al altor metale rare si radioactive,
destinate energeticii nucleare, in vederea unei dezvoltari economice si sociale
durabile;
- modele si studii de planificare integrata a resurselor de materii prime
necesare fabricarii combustibililor nucleari pentru energetica nucleara
nationala;
- tehnologii de valorificare, procesare si purificare a resurselor
uranifere, inclusiv a celorlalte metale radioactive, rare si/sau pretioase
asociate sau necesare energeticii nucleare;
- tehnologii pentru reducerea impactului negativ asupra mediului, tratarea
efluentilor radioactiv lichizi si managementul deseurilor slab radioactive
provenite din industria miniera uranifera si de procesare-purificare a
uraniului;
- structuri si metode de stocare si tratare a deseurilor slab radioactive;
- sisteme avansate de management al proceselor din domeniul resurselor de
metale radioactive si rare;
- tehnologii neconventionale de valorificare si procesare a resurselor de
metale radioactive si rare si tehnologii ecologice specifice;
b) studii pentru elaborarea strategiilor de diagnoza si prognoza privind
dezvoltarea domeniului stiintei si tehnologiei in sectorul extractiei si
procesarii minereurilor uranifere si altor resurse radioactive si de metale
rare, purificarea si producerea oxizilor de uraniu nucleari puri, radioecologia
si reabilitarea mediului inconjurator afectat de activitatile specifice
domeniului;
c) cercetarea aplicativa si/sau dezvoltarea tehnologica pentru solutionarea
unor probleme concrete din domeniul valorificarii resurselor de metale
radioactive si rare si de producere a materiilor prime pentru fabricarea
combustibililor nucleari.
B. Activitati de inginerie si consultanta din domeniul resurselor de metale
radioactive si rare:
a) probe si masuratori pentru echipamente tehnologice;
b) solutii pentru reabilitarea/modernizarea/retehnologizarea instalatiilor
de exploatare, procesare si purificare a uraniului si altor metale radioactive
si rare;
c) diagnoza, masuratori, teste, incercari, monitorizari;
d) tehnologii specifice echipamentelor din industria miniera si de
procesare a materiilor prime radioactive;
e) studii de impact, bilanturi de mediu;
f) analize de risc radiologic si securitate nucleara;
g) expertize si puneri in functiune;
h) analize de avarii;
i) audituri, certificari;
j) asistenta juridica.
C. Activitati conexe activitatii de cercetare-dezvoltare:
a) receptia, administrarea si valorificarea rezultatelor cercetarilor din
domeniu, finantate din fonduri publice;
b) consultanta de specialitate acordata institutiilor publice in pregatirea
deciziilor de politica interna si externa in domeniu;
c) participarea la indeplinirea obligatiilor Romaniei care decurg din
acorduri si conventii semnate in domeniul energeticii nucleare;
d) participarea ca membru in organizatiile stiintifice interne si
internationale de interes deosebit pentru Romania;
e) atragerea de fonduri pentru desfasurarea programelor nationale de
cercetare-dezvoltare din: industrie, sectorul bancar-financiar, alte
organizatii interne si internationale;
f) integrarea cercetarii in invatamant;
g) organizarea de manifestari tehnico-stiintifice si intalniri pentru
discutarea unor probleme de interes comun in domeniu;
h) sprijinirea prin actiuni specifice, inclusiv material, a afirmarii
cercetarilor si personalitatilor stiintifice din tara pe arena internationala;
i) asistenta tehnica, furnizare de servicii stiintifice si tehnologice
agentilor economici sau oricaror beneficiari interesati;
j) testare si certificare de servicii si produse.
D. Elaborare de normative tehnice si economice si standarde de interes
sectorial si national privind asigurarea cerintelor din domeniul resurselor de
materii prime radioactive pentru ciclul combustibilului nuclear
E. Formarea si specializarea cercetatorilor, personalului tehnic de
specialitate din domeniu din tara si strainatate
F. Activitati de informare-documentare si editare a publicatiilor de
specialitate
G. Activitate de transfer tehnologic al rezultatelor cercetarii catre alte
unitati de cercetare interesate sau catre agenti economici
H. Valorificarea rezultatelor cercetarii din domeniul de activitate prin
implementarea in industrie si in alte unitati interesate.
(2) Activitatile mentionate la alin. (1) pot fi efectuate si in cadrul unor
programe sau contracte externe.
Art. 5
Pentru realizarea obiectului sau de activitate institutul are urmatoarele
atributii principale:
1. asigura orientarea activitatii de cercetare stiintifica in functie de:
nevoile sectorului energiei nucleare, reiesite din studii proprii si din
programele abordate de Ministerul Industriei si Resurselor; nevoile de dezvoltare
a institutului si de aliniere la nivelul stiintific mondial; programele
nationale de cercetare ale Ministerului Educatiei si Cercetarii;
2. incheie contracte de cercetare cu organisme nationale si internationale
abilitate in acest sens, cu respectarea prevederilor legale;
3. initiaza si incheie conventii de cooperare stiintifica cu institutii si
organizatii nationale si internationale in domeniul sau de activitate;
4. dirijeaza resursele umane si materiale in vederea realizarii
obiectivelor de cercetare stiintifica stabilite pentru fiecare etapa;
5. asigura asistenta tehnica de profil in vederea experimentarii si
aplicarii tehnologiilor elaborate;
6. executa lucrari de consultanta tehnico-economica, pentru agentii
economici interesati, in domeniile specifice;
7. furnizeaza servicii stiintifice si tehnologice agentilor economici sau
oricaror beneficiari interesati;
8. executa testare si certificare de produse;
9. evalueaza periodic stadiul de realizare a programelor de cercetare
intreprinse;
10. urmareste si sprijina, din punct de vedere organizatoric si material,
difuzarea rezultatelor stiintifice proprii in circuitul stiintific national si
international;
11. asigura, conform prevederilor legale, protectia rezultatelor
stiintifice brevetabile;
12. asigura corelarea actiunilor de specializare si promovare a cadrelor
proprii cu necesitatile dezvoltarii programelor de cercetare ale institutului;
13. promoveaza si urmareste aplicarea si fructificarea complexa a rezultatelor
stiintifice;
14. pregateste, negociaza si contracteaza cu reprezentantii competenti
volumul productiei;
15. fundamenteaza cheltuielile de productie, negociaza si stabileste
preturile de livrare a produselor;
16. coordoneaza si asigura realizarea tuturor lucrarilor de intretinere si
reparatii ale aparaturii, instalatiilor, utilajelor din dotare, in vederea
mentinerii capacitatii de cercetare, productie, asistenta tehnica, cu forte
proprii sau cu tertii;
17. stabileste si raspunde de aplicarea masurilor pentru protectia
produselor, a mediului inconjurator, precum si protectia si securitatea muncii;
18. urmareste si verifica modul de realizare a lucrarilor de investitii, in
vederea respectarii proiectelor de executie, si asigura conditiile de punere in
functiune a noilor utilaje si obiective;
19. pregateste executarea noilor obiective, retehnologizarea capacitatilor
existente, potrivit reglementarilor legale;
20. asigura dezvoltarea aplicatiilor informatice in toate sectoarele de
activitate, pentru decizii operative in domeniul organizatoric si
tehnico-economic, precum si pentru sustinerea documentarii si cercetarii
stiintifice;
21. asigura respectarea disciplinei muncii, respectarea atributiilor de
serviciu si a prevederilor legale de catre intregul personal;
22. elaboreaza documentatiile pentru obtinerea de credite si de alte surse
de finantare, inclusiv pentru fond valutar;
23. realizeaza programarea si executarea activitatii economico-financiare,
intocmirea proiectelor de bugete, analiza executiei acestora si stabileste
destinatia veniturilor conform legislatiei in vigoare.
CAP. 3
Patrimoniul
Art. 6
(1) Totalul activelor institutului, stabilit pe baza bilantului contabil
incheiat la data de 31 decembrie 2002, este de 11.951.311 mii lei, din care
active imobilizate in valoare de 6.008.717 mii lei si active circulante in
valoare de 5.942.594 mii lei.
(2) Activele, datoriile si capitalurile proprii ale Societatii Comerciale
"Institutul de Cercetari si Proiectari pentru Metale Rare si Radioactive -
ICPMRR" - S.A. Bucuresti se preiau pe baza de protocol de
predare-preluare, de catre Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru
Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti, in termen de 30 de zile de la
data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
Art. 7
(1) Institutul administreaza cu diligenta unui bun proprietar bunuri
proprietate publica si privata a statului, precum si alte bunuri dobandite in
conditiile legii. Bunurile proprietate publica si privata a statului, precum si
cele dobandite din fonduri publice se afla in administrarea institutului si se
evidentiaza distinct in patrimoniul acestuia.
(2) Rezultatele cercetarilor obtinute in baza derularii unui contract
finantat din fonduri publice apartin institutului, in calitate de persoana
juridica executanta, si ordonatorului principal de credite, in egala masura,
daca prin contract nu s-a prevazut altfel. Administrarea, inregistrarea in
evidenta contabila a institutului, precum si instrainarea, inchirierea sau
concesionarea si casarea rezultatelor cercetarilor obtinute in baza derularii
unui contract finantat din fonduri publice se fac potrivit Ordonantei
Guvernului nr. 57/2002.
(3) In exercitarea drepturilor sale institutul poseda si foloseste bunurile
aflate in patrimoniul sau si, dupa caz, dispune de acestea in conditiile legii,
in scopul realizarii obiectului sau de activitate, beneficiind de rezultatele
utilizarii acestora.
(4) Concesionarea unor subunitati, servicii sau activitati se poate face
numai in scopul stimularii transferului rezultatelor activitatii de
cercetare-dezvoltare, in conditiile prevederilor legale si cu aprobarea
Ministerului Industriei si Resurselor, in calitate de organ coordonator, si cu avizul
Ministerului Educatiei si Cercetarii.
(5) Patrimoniul institutului poate fi modificat conform prevederilor legale
in vigoare.
CAP. 4
Structura organizatorica si functionala
Art. 8
(1) Institutul poate avea in structura subunitati cu sau fara personalitate
juridica, sectii, laboratoare, servicii, birouri, compartimente si alte
structuri organizatorice necesare in vederea realizarii obiectului sau de
activitate.
(2) In functie de specificul activitatii se pot organiza colective specializate
sau colective interdisciplinare proprii sau in colaborare cu alte unitati din
tara sau din strainatate.
Art. 9
(1) Modificarile in structura organizatorica si functionala a institutului
se propun de directorul general, se avizeaza de consiliul de administratie si
se aproba de ministrul industriei si resurselor.
(2) Directorul general stabileste relatiile dintre subunitatile aflate in
structura institutului, precum si relatiile acestora cu tertii si le poate
acorda imputerniciri de reprezentare in numele institutului.
Art. 10
Conducatorii subunitatilor din structura institutului raspund in fata
consiliului de administratie si a directorului general de indeplinirea tuturor
atributiilor, responsabilitatilor si competentelor incredintate de acestia.
CAP. 5
Organele de conducere
Art. 11
(1) Conducerea institutului este asigurata de:
a) consiliul de administratie;
b) comitetul de directie;
c) directorul general.
(2) Organizarea activitatii de cercetare stiintifica, coordonarea si
evaluarea periodica a activitatii stiintifice a institutului sunt asigurate de
catre consiliul stiintific.
Consiliul de administratie
Art. 12
Consiliul de administratie este format din 7 membri numiti pentru un mandat
de 4 ani, care poate fi reinnoit, iar cel mult 4 din numarul membrilor pot fi
inlocuiti la fiecare 2 ani.
Art. 13
(1) Din consiliul de administratie fac parte in mod obligatoriu:
a) directorul general al institutului - presedinte;
b) un reprezentant al Ministerului Industriei si Resurselor;
c) un reprezentant al Ministerului Educatiei si Cercetarii;
d) un reprezentant al Ministerului Finantelor Publice;
e) un reprezentant al Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale;
f) presedintele consiliului stiintific;
g) un specialist din domeniul de activitate al institutului, propus de
Ministerul Industriei si Resurselor.
(2) Consiliul de administratie isi desemneaza prin vot vicepresedintele
dintre membrii sai.
Art. 14
(1) Membrii consiliului de administratie sunt numiti prin ordin al
ministrului industriei si resurselor, cu avizul autoritatii de stat pentru
cercetare-dezvoltare, la propunerea conducatorului autoritatii de la care
acestia provin.
(2) Revocarea membrilor consiliului de administratie pentru abateri grave
sau pentru lipsa de activitate in executarea mandatului se face de catre
acelasi organ care a facut numirea.
Art. 15
Membrii consiliului de administratie sunt cetateni romani si isi pastreaza
calitatea de angajat la institutia sau unitatea de la care provin, precum si
toate drepturile si obligatiile care deriva din aceasta calitate.
Art. 16
(1) Sunt incompatibili cu calitatea de membru al consiliului de
administratie:
a) cei care au suferit condamnari;
b) cei care, personal ori sotul/sotia, copiii sau rudele pana la gradul al
doilea inclusiv, sunt, in acelasi timp, patroni sau asociati la societatile
comerciale cu acelasi profil sau cu care institutul se afla in relatii comerciale
directe ori concurente.
(2) Una si aceeasi persoana nu poate face parte concomitent din mai mult de
doua consilii de administratie sau sa participe la societati comerciale cu care
institutul intretine relatii economice sau are interese contrare.
Art. 17
Consiliul de administratie isi desfasoara activitatea pe baza
regulamentului propriu de functionare, avizat de ministrul industriei si
resurselor, si cu respectarea legislatiei in vigoare. Acesta hotaraste in
problemele privind activitatea institutului, cu exceptia celor care, potrivit
legii, sunt date in competenta altor organe.
Art. 18
Remunerarea membrilor consiliului de administratie pentru activitatea
desfasurata in aceasta calitate se face potrivit legislatiei in vigoare.
Art. 19
Consiliul de administratie se intruneste o data pe luna sau ori de cate ori
interesele institutului o cer, convocarea acestuia facandu-se de catre
presedinte sau la solicitarea a cel putin 3 membri ai consiliului de
administratie. Dezbaterile consiliului de administratie sunt conduse de
presedintele consiliului, iar in lipsa acestuia, de catre vicepresedinte.
Art. 20
(1) Consiliul de administratie isi desfasoara activitatea in prezenta a cel
putin doua treimi din numarul membrilor sai. Daca nu este indeplinita aceasta
conditie, sedinta consiliului de administratie poate fi reprogramata intr-un
interval de cel mult 15 zile, avand aceeasi ordine de zi.
(2) Hotararile consiliului de administratie se iau cu majoritatea voturilor
membrilor prezenti, dar nu mai putin de jumatate plus unu din numarul total al
membrilor.
Art. 21
La sedintele consiliului de administratie participa, in calitate de invitat
permanent, un reprezentant al sindicatului reprezentativ din institut sau un
reprezentant al salariatilor in cazul in care acestia nu sunt constituiti in
sindicat.
Art. 22
Pentru luarea unor decizii complexe consiliul de administratie poate atrage
in activitatea de analiza consilieri si consultanti din diferite sectoare de
activitate. Activitatea acestora va fi remunerata conform prevederilor legale.
Art. 23
(1) Membrii consiliului de administratie sunt raspunzatori, in conditiile
legii, pentru indeplinirea atributiilor ce le revin.
(2) Membrii consiliului de administratie care s-au impotrivit luarii unei
decizii care s-a dovedit pagubitoare pentru institut nu raspund daca au
consemnat expres punctul lor de vedere in registrul de sedinte al consiliului
de administratie si daca au comunicat in scris despre aceasta organului
coordonator.
Art. 24
Consiliul de administratie are in principal urmatoarele atributii:
a) avizeaza modificarea structurii organizatorice si functionale a
institutului, infiintarea, desfiintarea si comasarea de subunitati din
structura institutului;
b) aproba propunerile consiliului stiintific, strategia si programele
concrete de cercetare-dezvoltare ale institutului, de introducere a unor
tehnologii de varf si de modernizare a celor existente, in concordanta cu
strategia generala a domeniului propriu;
c) aproba Programul anual de cercetare-dezvoltare si inovare, pe care il
inainteaza Ministerului Educatiei si Cercetarii;
d) analizeaza, aproba sau, dupa caz, propune spre aprobare, potrivit
prevederilor legale, investitiile care urmeaza sa fie realizate de institut in
conformitate cu programele de dezvoltare adoptate, finantate din surse proprii,
alocatii de la buget si credite bancare;
e) analizeaza si avizeaza, in conformitate cu prevederile legale, bugetul
de venituri si cheltuieli al institutului;
f) raspunde de modul de administrare a intregului patrimoniu, de
integritatea acestuia si de modul de utilizare a mijloacelor financiare ale
unitatii, potrivit prevederilor legale;
g) propune spre aprobare, in conditiile legii, majorarea sau diminuarea
patrimoniului, concesionarea, inchirierea sau locatia de gestiune a unor
bunuri, servicii, subunitati de productie din patrimoniul institutului;
h) aproba asocierea institutului cu terte persoane juridice, in vederea realizarii
de activitati comune care prezinta interes pentru asociati si care se
incadreaza in obiectul de activitate al institutului, cu respectarea
prevederilor legale;
i) aproba valorificarea bunurilor dobandite, cu respectarea prevederilor
legale;
j) aproba volumul creditelor bancare prevazute si stabileste modul de
rambursare a acestora in conditiile legii;
k) aproba utilizarea disponibilitatilor in valuta, in conditiile legii;
l) aproba, in conditiile legii, sistemul de salarizare, modul de corelare
stimulativa a salariilor cu nivelul studiilor, cu competenta si cu munca
efectiv prestata, respectandu-se prevederile contractului colectiv de munca la
nivelul institutului;
m) aproba mandatul incredintat directorului general in vederea negocierii
contractului colectiv de munca;
n) aproba modul de functionare a consiliului stiintific, ale carui
competenta, constituire si atributii se stabilesc in conformitate cu
prevederile legale;
o) asigura legatura permanenta cu sindicatele din unitate si cu
reprezentantii salariatilor pentru rezolvarea operativa a problemelor ce apar,
in scopul desfasurarii optime a activitatilor institutului;
p) aproba regulamentul de ordine interioara privind respectarea statutului
personalului, disciplina tehnologica, protectia si securitatea muncii;
r) propune, negociaza si, dupa caz, stabileste tarife pentru produsele si
prestatiile sale, in conformitate cu dispozitiile legii;
s) orice alte atributii si dispune masuri privind activitatea institutului,
cu exceptia celor date, potrivit legii, in competenta altor organe.
Art. 25
In primul trimestru al fiecarui an consiliul de administratie prezinta
Ministerului Industriei si Resurselor un raport asupra activitatii desfasurate
in anul precedent si asupra programului de activitate pe anul in curs.
Comitetul de directie
Art. 26
Conducerea curenta a institutului este asigurata de un comitet de directie
compus din directorul general si conducatorii compartimentelor din structura
organizatorica a institutului.
Art. 27
Comitetul de directie stabileste actiunile concrete necesare pentru
realizarea obiectivelor rezultate din:
a) strategia propunerilor de dezvoltare a institutului;
b) programul anual de cercetare-dezvoltare;
c) programul anual de productie;
d) programul de investitii;
e) sistemul de asigurare a calitatii produselor (metalelor si resurselor
radioactive) si a activitatilor de servicii de specialitate;
f) indeplinirea sarcinilor ce revin institutului din contractele si
conventiile de colaborare in domeniul cercetarii, productiei, actiunilor de
supraveghere a starii de sanatate;
g) bugetul de venituri si cheltuieli.
Art. 28
Comitetul de directie are urmatoarele atributii:
a) repartizeaza sarcinile profesionale si economico-financiare pe unitati
componente, asigurand realizarea activitatilor;
b) organizeaza activitatile institutului, asigura baza materiala din tara
si din import in limita resurselor financiare, precum si contractarea si
desfacerea productiei;
c) stabileste raspunderile si competentele pe niveluri ierarhice si
structuri organizatorice, precum si relatiile dintre acestea;
d) aplica masurile stabilite de consiliul de administratie pentru paza
bunurilor unitatii, protectia patrimoniului si a datelor, respectarea ordinii
si disciplinei tehnologice si ierarhic administrative;
e) exercita atributii si are raspunderi in limita competentelor stabilite
de directorul general al institutului, aprobate de consiliul de administratie.
Art. 29
Comitetul de directie se intruneste decadal si ori de cate ori interesele
institutului o impun.
Directorul general
Art. 30
Conducerea executiva a institutului este asigurata de directorul general,
numit prin ordin al ministrului industriei si resurselor, cu avizul
Ministerului Educatiei si Cercetarii, pe baza rezultatelor concursului
organizat potrivit metodologiei aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 91/2003.
Art. 31
Directorul general are, in principal, urmatoarele atributii si
responsabilitati:
a) reprezinta institutul in relatiile cu organele statului, precum si cu
persoane fizice sau juridice;
b) asigura negocierea contractului colectiv de munca la nivelul
institutului si a salariilor personalului din institut, cu incadrarea in fondul
de salarii aprobat in bugetul de venituri si cheltuieli, impreuna cu comitetul
de directie; aproba salariile rezultate din negocierea directa;
c) angajeaza prin semnatura unitatea in relatiile cu tertii, in limita
competentelor aprobate de consiliul de administratie si prin prezentul
regulament;
d) aproba angajarea si desfacerea contractului individual de munca al
salariatilor institutului, in conditiile prevazute de lege;
e) aproba normele privind disciplina tehnologica si administrativa din
unitate;
f) dispune masuri in vederea recuperarii pagubelor aduse unitatii, in
conformitate cu prevederile legale;
g) numeste si revoca conducatorii unitatilor si subunitatilor din structura
institutului;
h) premiaza sau sanctioneaza personalul din unitati, la propunerea sefilor
locurilor de munca;
i) aproba comisiile de concurs pentru promovarea pe functiile de cercetator
stiintific si cercetator stiintific principal gradele I, II si III, la propunerea
consiliului stiintific;
j) are atributii si raspunderi similare unui ordonator tertiar de credite
pentru sumele alocate institutului de la bugetul de stat, potrivit prevederilor
Ordonantei Guvernului nr. 57/2002;
k) propune modificarea structurii organizatorice a institutului;
l) exercita orice alte atributii care ii sunt delegate de consiliul de
administratie;
m) poate delega, in conditiile legii, o parte din atributiile sale
celorlalte persoane din conducerea institutului.
Art. 32
Organele de conducere ale institutului vor indeplini si alte atributii
stabilite prin actele normative.
Consiliul stiintific
Art. 33
(1) Orientarea, coordonarea si evaluarea activitatii de
cercetare-dezvoltare a institutului sunt asigurate de consiliul stiintific,
care este format din 11 membri reprezentand toate compartimentele stiintifice
din cadrul institutului. Din consiliul stiintific fac parte si 4 specialisti
din domeniu din alte institutii din tara sau strainatate.
(2) Consiliul stiintific este alcatuit din cercetatori cu realizari
deosebite, cu capacitate de sinteza si de prospectare in domeniu, cadre
didactice din invatamantul superior, salariati ai institutului sau din afara
acestuia, alesi prin vot secret de catre cadrele cu studii superioare din
institut sau numiti de comitetul de directie.
(3) Consiliul stiintific este condus de un presedinte si un vicepresedinte,
alesi pe o perioada de 2 ani, prin vot secret, de catre membrii consiliului.
(4) Consiliul stiintific se organizeaza si functioneaza in conformitate cu
regulamentul propriu, aprobat de consiliul de administratie.
Art. 34
Atributiile principale ale consiliului stiintific sunt urmatoarele:
a) participa la elaborarea strategiei de dezvoltare a activitatii de
cercetare-dezvoltare a domeniului si la elaborarea planurilor proprii de
cercetare-dezvoltare;
b) contribuie la realizarea obiectivelor stiintifice si tehnologice ale
Programului national de cercetare stiintifica si dezvoltare tehnologica;
c) propune spre aprobare consiliului de administratie Programul anual de
cercetare-dezvoltare si inovare al institutului;
d) contribuie la realizarea obiectivelor stiintifice si tehnologice ale
Planului national de cercetare-dezvoltare si inovare si ale Programului
national de cercetare stiintifica si dezvoltare tehnologica;
e) examineaza si avizeaza proiectele de cercetare stiintifica, precum si
realizarea acestora;
f) propune masuri pentru perfectionarea profesionala si pentru incadrarea
personalului de cercetare in grade profesionale;
g) face propuneri privind modul de organizare a concursurilor de incadrare
si promovare a personalului de cercetare;
h) propune comisiile de concurs pentru promovarea pe functiile atestabile
si confirma rezultatele concursului pentru functiile de cercetator stiintific
principal gradele I, II si III si de cercetator stiintific;
i) organizeaza si coordoneaza desfasurarea actiunilor cu caracter
stiintific;
j) avizeaza actiunile de cooperare interne si internationale cu scop
stiintific;
k) avizeaza acordarea de burse de studii si stagii de perfectionare in tara
si in strainatate;
l) avizeaza acordarea de premii stiintifice.
CAP. 6
Bugetul de venituri si cheltuieli si executarea acestuia. Relatii
financiare
Art. 35
(1) Institutul intocmeste anual bugetul de venituri si cheltuieli, situatia
financiara anuala, potrivit normelor metodologice elaborate de Ministerul
Finantelor Publice.
(2) Situatia financiara anuala se avizeaza de consiliul de administratie al
institutului si se supune spre aprobare Ministerului Industriei si Resurselor,
in conditiile legii.
Art. 36
(1) Veniturile si cheltuielile institutului se stabilesc prin bugetul de
venituri si cheltuieli, pentru fiecare exercitiu financiar.
(2) Bugetul de venituri si cheltuieli se intocmeste pe baza indicatorilor
de performanta stabiliti de Ministerul Industriei si Resurselor si se aproba
prin ordin al ministrului industriei si resurselor, cu avizul Ministerului Finantelor
Publice si al Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale.
Art. 37
Corelat cu contractele incheiate pentru activitatea programata, institutul
determina anual volumul de venituri de realizat si cheltuielile totale de
efectuat.
Art. 38
(1) Salariile individuale ale personalului se stabilesc prin negociere,
conform reglementarilor cuprinse in contractul colectiv de munca, in limita
fondului total destinat platii salariilor, prevazut in bugetul de venituri si
cheltuieli, stabilit potrivit legii.
(2) Salariul de baza al directorului general se stabileste prin ordin al
ministrului industriei si resurselor, in functie de gradul de indeplinire a
criteriilor de performanta, potrivit reglementarilor legale.
Art. 39
(1) Pentru acoperirea cheltuielilor curente, in situatia in care in cursul
unui an resursele financiare ale institutului nu sunt suficiente, acesta poate
contracta credite bancare in valoare de cel mult 20% din veniturile brute,
realizate in anul precedent.
(2) Contractarea de credite peste plafonul stabilit se face cu aprobarea
Ministerului Finantelor Publice si a Ministerului Industriei si Resurselor.
Art. 40
(1) Institutul hotaraste cu privire la investitiile care urmeaza sa fie
realizate, potrivit obiectului sau de activitate, finantarea efectuandu-se din
surse proprii si din credite bancare, precum si din surse bugetare, prin
Ministerul Industriei si Resurselor, potrivit legii.
(2) In cazul investitiilor finantate integral sau partial de la bugetul de
stat, limita de finantare se aproba o data cu legile de adoptare a acestuia,
iar institutul are obligatia ca in executia bugetului de venituri si cheltuieli
sa se incadreze in alocatiile bugetare aprobate.
(3) Executia investitiilor prevazute la alin. (1) si (2) se adjudeca pe
baza de licitatie publica, potrivit legislatiei privind achizitiile publice.
Art. 41
(1) Institutul poate efectua operatiuni de incasari si plati in lei, prin
casieria proprie, cu respectarea plafonului de casa si a normativelor de
disciplina financiar-valutara, stabilite prin acte normative in vigoare.
(2) Institutul poate efectua operatiuni de comert exterior, potrivit legii.
Operatiunile de incasari si plati cu strainatatea se vor efectua prin conturi
bancare deschise la unitatile bancare specializate cu sediul in Romania.
Art. 42
Institutul isi va organiza auditul intern si controlul financiar preventiv
propriu, potrivit legii.
CAP. 7
Relatii comerciale
Art. 43
Preturile si tarifele pentru produsele si prestatiile executate de institut
se supun legilor si reglementarilor legale privind preturile.
Art. 44
Relatiile comerciale pentru desfacerea productiei proprii catre persoane
juridice se desfasoara pe baza de contracte incheiate cu beneficiarii, potrivit
reglementarilor legale.
CAP. 8
Reglementarea litigiilor
Art. 45
Litigiile institutului cu persoane fizice sau juridice, nesolutionate pe
cale amiabila, sunt supuse spre rezolvare instantelor judecatoresti romane de drept
comun.
CAP. 9
Dispozitii finale
Art. 46
(1) Prezentul regulament de organizare si functionare se completeaza cu
dispozitiile legale referitoare la activitatea institutelor nationale de
cercetare-dezvoltare.
(2) Modificarile si completarile regulamentului de organizare si
functionare se pot face la propunerea consiliului de administratie, cu
respectarea actelor normative in vigoare, cu aprobarea Ministerului Industriei
si Resurselor si cu avizul Ministerului Educatiei si Cercetarii.
Art. 47
Statutul de institut national de cercetare-dezvoltare se reinnoieste
periodic prin reacreditare, care are loc intr-un interval de maximum 5 ani sau
la modificarea obiectului de activitate al institutului.
ANEXA 2*)
*) Anexa nr. 2 este reprodusa in facsimil.
BUNURILE
aflate in patrimoniul Societatii Comerciale "Institutul de Cercetari si
Proiectari pentru Metale Rare si Radioactive - ICPMRR" - S.A. Bucuresti
1. Bunuri din domeniul public al statului, care, potrivit art. 27 alin. (2)
din Ordonanta Guvernului nr. 57/2002, sunt inalienabile
Semnificatia coloanei A din tabelul de mai jos este urmatoarea:
A - Anul dobandirii
______________________________________________________________________________
|N |Numar | Denumire | Tip | Descriere | Adresa | A | Valoare
|
|r. |identificare| | bun | tehnica | | | ramasa
|
| |MFP | | | | | | (mii lei)|
|c | | | | | | |
|
|r | | | | | | |
|
|t. | | | | | | |
|
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7
|
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| 1.| |Cladire |Imobil|Cladire cu |Bucuresti, |1999|
241.332|
| | | | |parter + 4 |B-dul | |
|
| | | | |etaje + |Carol I nr. | |
|
| | | | |subsol |68-70, | |
|
| | | | |Suprafata =|sector 2 | |
|
| | | | |1.471,95 mp| | |
|
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| Baza legala: Hotararea Guvernului nr. 45/2003
|
| Situatia juridica: In administrare
|
|______________________________________________________________________________|
| TOTAL | | | | | |
241.332|
|________________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
2. Bunuri proprietate privata a statului, care, potrivit art. 27 alin. (2)
din Ordonanta Guvernului nr. 57/2002, sunt inalienabile
2.1. Departamentul cercetare - Magurele
Semnificatia coloanei A din tabelul de mai jos este urmatoarea:
A - Anul dobandirii
______________________________________________________________________________
|N |Numar | Denumire | Tip | Descriere | Adresa | A | Valoare
|
|r. |identificare| | bun | tehnica | | | ramasa
|
| |MFP | | | | | | (mii
lei)|
|c | | | | | | |
|
|r | | | | | | |
|
|t. | | | | | | |
|
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7
|
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| 1.| |Teren |Imobil|Suprafata =|Comuna |1999|
|
| | | | |14.366,99 |Magurele, | |
|
| | | | |mp |Soseaua de | |
|
| | | | | |centura | |
|
| | | | | |nr. 48, | |
|
| | | | | |jud. Ilfov | |
|
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| Baza legala: Hotararea AGA nr. 6/30.08.1999
|
| Situatia juridica: In administrare (s-a depus la MIR documentatia conform
|
| Hotararii Guvernului nr. 834/1991)
|
|______________________________________________________________________________|
| 2.| 540010015 |Cladire |Imobil|Constructii|Comuna |1999|
2.528.251|
| | |laborator | |P + 1 |Magurele, | |
|
| | |CORP A | |Suprafata =|Soseaua de | |
|
| | | | |1.668,72 mp|centura | |
|
| | | | | |nr. 48, | |
|
| | | | | |jud. Ilfov | |
|
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| Baza legala: Hotararea AGA nr. 6/30.08.1999
|
| Situatia juridica: In administrare (s-a depus la MIR documentatia conform
|
| Hotararii Guvernului nr. 834/1991)
|
|______________________________________________________________________________|
| 3.| 540010026 |Cladire |Imobil|Constructie|Comuna |1999|
97.224|
| | |laborator | |cu un nivel|Magurele, | |
|
| | |CORP B | |(parter) |Soseaua de | |
|
| | | | |Suprafata =|centura | |
|
| | | | |177,38 mp |nr. 48, | |
|
| | | | | |jud. Ilfov | |
|
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| Baza legala: Hotararea AGA nr. 6/30.08.1999
|
| Situatia juridica: In administrare (s-a depus la MIR documentatia conform
|
| Hotararii Guvernului nr. 834/1991) |
|______________________________________________________________________________|
| 4.| 50010037 |Cladire |Imobil|Constructie|Comuna |1999|
67.351|
| | |laborator | |cu un nivel|Magurele, | | |
| | |CORP C | |(parter) |Soseaua de | |
|
| | | | |Suprafata =|centura | |
|
| | | | |64,09 mp |nr. 48, | |
|
| | | | | |jud. Ilfov | |
|
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| Baza legala: Hotararea AGA nr. 6/30.08.1999
|
| Situatia juridica: In administrare (s-a depus la MIR documentatia conform
|
| Hotararii Guvernului nr. 834/1991)
|
|______________________________________________________________________________|
| 5.| 279010056 |Baraca |Imobil|Constructie|Comuna |1999| -
|
| | |metalica | |cu un nivel|Magurele, | |
|
| | | | |(parter) |Soseaua de | |
|
| | | | |Suprafata =|centura | |
|
| | | | |181,27 mp |nr. 48, | |
|
| | | | | |jud. Ilfov | |
|
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| Baza legala: Hotararea AGA nr. 6/30.08.1999
|
| Situatia juridica: In administrare (s-a depus la MIR documentatia conform
|
| Hotararii Guvernului nr. 834/1991) |
|______________________________________________________________________________|
| 6.| 3210200024 |Drum si |Imobil|Suprafata =|Comuna |1999| -
|
| | |platforma | |1.050,83 mp|Magurele, | |
|
| | | | | |Soseaua de | |
|
| | | | | |centura | |
|
| | | | | |nr. 48, | |
|
| | | | | |jud. Ilfov | |
|
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| Baza legala: Hotararea AGA nr. 6/30.08.1999
|
| Situatia juridica: In administrare (s-a depus la MIR documentatia conform
|
| Hotararii Guvernului nr. 834/1991)
|
|______________________________________________________________________________|
| 7.| 511020038 |Retea |Imobil| |Comuna |1999| -
|
| | |alimentare | | |Magurele, | |
|
| | |energie | | |Soseaua de | |
|
| | |electrica | | |centura | |
|
| | | | | |nr. 48, | |
|
| | | | | |jud. Ilfov | |
|
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| Baza legala: Hotararea AGA nr. 6/30.08.1999
|
| Situatia juridica: In administrare (s-a depus la MIR documentatia conform
|
| Hotararii Guvernului nr. 834/1991)
|
|______________________________________________________________________________|
| 8.| 540010048 |Cabina |Imobil|Suprafata =|Comuna |1999|
8.622|
| | |poarta | |6 mp |Magurele, | |
|
| | | | | |Soseaua de | |
|
| | | | | |centura | |
|
| | | | | |nr. 48, | |
|
| | | | | |jud. Ilfov | |
|
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| Baza legala: Hotararea AGA nr. 6/30.08.1999
|
| Situatia juridica: In administrare (s-a depus la MIR documentatia conform
|
| Hotararii Guvernului nr. 834/1991)
|
|______________________________________________________________________________|
| 9.| 646020043 |Retea |Imobil| |Comuna |1999|
46.652|
| | |alimentare | | |Magurele, | |
|
| | |cu apa | | |Soseaua de | |
|
| | | | | |centura | | |
| | | | | |nr. 48, | |
|
| | | | | |jud. Ilfov | |
|
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| Baza legala: Hotararea AGA nr. 6/30.08.1999
|
| Situatia juridica: In administrare (s-a depus la MIR documentatia conform
|
| Hotararii Guvernului nr. 834/1991)
|
|______________________________________________________________________________|
|10.| 683700960 |Hidrant apa |Imobil| |Comuna |1999| -
|
| | | | | |Magurele, | |
|
| | | | | |Soseaua de | |
|
| | | | | |centura | |
|
| | | | | |nr. 48, | |
|
| | | | | |jud. Ilfov | |
|
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| Baza legala: Hotararea AGA nr. 6/30.08.1999
|
| Situatia juridica: In administrare (s-a depus la MIR documentatia conform
|
| Hotararii Guvernului nr. 834/1991)
|
|______________________________________________________________________________|
|11.| 991020014 |Gard |Imobil| |Comuna |1999|
10.800|
| | |imprejmuire | | |Magurele, | |
|
| | | | | |Soseaua de | |
|
| | | | | |centura | |
|
| | | | | |nr. 48, | |
|
| | | | | |jud. Ilfov | |
|
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| Baza legala: Hotararea AGA nr. 6/30.08.1999
|
| Situatia juridica: In administrare (s-a depus la MIR documentatia conform
|
| Hotararii Guvernului nr. 834/1991)
|
|______________________________________________________________________________|
| TOTAL | | | | | |
2.758.900|
|________________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
3.1. Bunuri proprii
Cladiri si terenuri
Semnificatia coloanei A din tabelul de mai jos este urmatoarea:
A - Anul dobandirii
______________________________________________________________________________
|N |Numar | Denumire | Tip | Descriere | Adresa | A | Valoare
|
|r. |identificare| | bun | tehnica | | | ramasa
|
| |MFP | | | | | | (mii
lei)|
|c | | | | | | |
|
|r | | | | | | |
|
|t. | | | | | | |
|
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7
|
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| 1.| |Teren |Imobil|Suprafata =|Comuna |1998|
329.148|
| | | | |9.629 mp |Merisani, | |
|
| | | | | |sat Merisani| |
|
| | | | | |nr. 687, | |
|
| | | | | |jud. Arges | |
|
| | | | | | | |
|
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| Baza legala: Legea nr. 15/1990; Hotararea Guvernului nr. 834/1991
|
| Situatia juridica: Proprietate privata a S.C. ICPMRR S.A.
|
|______________________________________________________________________________|
| 2.| 1002196 |Cabina |Imobil|Constructii|Comuna |1998|
60.863|
| | |poarta | |cu un nivel|Merisani, | |
|
| | |Grup | |(parter) |sat Merisani| |
|
| | |administrativ| |Suprafata =|nr. 687, | |
|
| | | | |395,23 mp |jud. Arges | |
|
| | | | | | | |
|
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| Baza legala: Hotararea AGA nr. 20/04.05.1998
|
| Situatia juridica: Proprietate privata a S.C. ICPMRR S.A.
|
|______________________________________________________________________________|
| 3.| 8141002 |Statie de |Imobil|Constructii|Comuna |1998| -
|
| | |concentrare | |cu un nivel|Merisani, | |
|
| | | | |(parter) |sat Merisani| |
|
| | | | |Suprafata =|nr. 687, | |
|
| | | | |620,56 mp |jud. Arges | |
|
| | | | | | | |
|
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| Baza legala: Hotararea AGA nr. 20/04.05.1998
|
| Situatia juridica: Proprietate privata a S.C. ICPMRR S.A.
|
|______________________________________________________________________________|
| 4.| 8391007 |Adaos statie |Imobil|Constructii|Comuna |1998|
14.678|
| | | | |cu un nivel|Merisani, | |
|
| | | | |(parter) |sat Merisani| | |
| | | | |Suprafata =|nr. 687, | |
|
| | | | |151,96 mp |jud. Arges | |
|
| | | | | | | |
|
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| Baza legala: Hotararea AGA nr. 20/04.05.1998
|
| Situatia juridica: Proprietate privata a S.C. ICPMRR S.A.
|
|______________________________________________________________________________|
| 5.| 9010090 |Constructie |Imobil|Constructie|Comuna |1998|
73.332|
| | |metalica - | |cu parter |Merisani, | |
|
| | |centrala | |si partial |sat Merisani| |
|
| | |termica | |etajata |nr. 687, | |
|
| | | | |Suprafata =|jud. Arges | |
|
| | | | |1.364,30 mp| | |
|
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| Baza legala: Hotararea AGA nr. 20/04.05.1998
|
| Situatia juridica: Proprietate privata a S.C. ICPMRR S.A. |
|______________________________________________________________________________|
| TOTAL I | | | | | |
463.343|
|________________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
3.2. Alte bunuri proprii
Echipamente, aparatura, mijloace de transport si obiecte de inventar
______________________________________________________________________________
|Nr. | Grupa | Denumire | Valoare | Situatia juridica
|
|crt.| | | ramasa |
|
| | | | (mii lei) |
|
|____|_______|_________________________________|___________|___________________|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4
|
|____|_______|_________________________________|___________|___________________|
| 1.| 2 | Echipamente tehnologice | 360.493 | In proprietate
|
|____|_______|_________________________________|___________|___________________|
| 2.| 3 | Aparate si instalatii de | |
|
| | | masurare, control si reglare | 1.463.937 | In proprietate
|
|____|_______|_________________________________|___________|___________________|
| 3.| 4 | Mijloace de transport | 34.791 | In proprietate
|
|____|_______|_________________________________|___________|___________________|
| 4.| 6 | Mobilier, aparatura birotica, | |
|
| | | sisteme de protectie a valorilor| |
|
| | | umane si materiale si alte | |
|
| | | active corporale | 63.868 | In proprietate
|
|____|_______|_________________________________|___________|___________________|
| 5.| | Obiecte de inventar in folosinta| 398.431 | In proprietate
|
|____|_______|_________________________________|___________|___________________|
| TOTAL | | 2.321.520 | In proprietate
|
|____________|_________________________________|___________|___________________|
| TOTAL | | | |
| GENERAL | | 2.784.863 |
|
|____________|_________________________________|___________|___________________|