HOTARARE Nr. 599 din 21 iunie 2001
pentru stabilirea modelului si continutului cererii de inregistrare si ale
certificatului de inregistrare a comerciantului
ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 358 din 4 iulie 2001
In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei si ale art. 3
alin. (7) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 76/2001 privind
simplificarea unor formalitati administrative pentru inregistrarea si
autorizarea functionarii comerciantilor,
Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.
Art. 1
(1) Se aproba modelul si continutul cererii de inregistrare a
comerciantului, prevazute in anexa nr. 1.
(2) Se aproba modelul si continutul certificatului de inregistrare a
comerciantului, inclusiv ale anexei la acesta, prevazute in anexa nr. 2.
Art. 2
Anexele nr. 1 si 2*) fac parte integranta din prezenta hotarare.
------------
*) Anexele sunt reproduse in facsimil.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE
Contrasemneaza:
Ministrul pentru coordonarea
Secretariatului General al Guvernului,
Petru Serban Mihailescu
Ministrul finantelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu
ANEXA 1
______________________________________________________________________________
| CAMERA DE COMERT | CERERE |
|
| SI INDUSTRIE | |
|
| | - de inregistrare si autorizare _ | Nr. intrare ......
|
| | a functionarii |_| | |
| | - de inregistrare a modificarii _ | Data: ............
|
| | actului constitutiv |_| |
|
| |______________________________________|
|
| | |
|
| | Cod unic de inregistrare ........... |
|
|__________________|______________________________________|____________________|
______________________________________________________________________________
| Acest document constituie cerere de inregistrare in REGISTRUL COMERTULUI
|
|si la organul fiscal competent, cerere de luare in evidenta la Directia de
|
|Munca si Solidaritate Sociala Judeteana/a Municipiului Bucuresti, la Casa de
|
|Asigurari de Sanatate judeteana/a Municipiului Bucuresti, la Casa Judeteana
de|
|Pensii/Casa de Pensii a Municipiului Bucuresti si la Agentia Judeteana/a
|
|Municipiului Bucuresti pentru Ocuparea Fortei de Munca, precum si cerere de
|
|autorizare a functionarii comerciantului.
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| Referitor INREGISTRAREA CONSTITUIRII sau MODIFICARII
|
|
|
| Domnule Judecator Delegat/Director al C.C.I.-O.R.C., |
|
|
| Subsemnat (ul/a) .................... domiciliat in
.....................,|
|str.*1) .................., nr. ..., bloc ...., scara ..., etaj ...., ap.
...,|
|judet/sector ............., telefon(*2) ..........., act identitate
.........,|
|seria ....., nr. ............, CNP(*3) |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, eliberat
|
|de ............., la data ............, in calitate de(*4)
..................,|
|reprezentat prin(*5)
........................................................,|
|in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 si/sau ale Legii nr.
31/1990,|
|va rog ca prin incheierea/rezolutia ce o veti pronunta sa dispuneti:
|
| _ |
| |_| autorizarea constituirii si/sau inregistrarea in registrul comertului:
|
| _
|
| |_| inregistrarea in registrul comertului a urmatoarelor mentiuni: .........
|
| ........................................................................
|
| ...................................................................... .
|
| Firma .....................................................................,
|
| cu sediul in: localitatea ....................., str.(*1) .................,
|
| nr. ...., bloc ...., scara ...., etaj ...., ap. ..., judet/sector .........,
|
| cod postal ........, telefon(*2) .........., ..........., fax(*2) .........,
|
| ............, e-mail ......................., web site ................... .
|
|
|
| Solicit judecarea cererii si in lipsa mea, conform art. 242 Cod procedura
|
|civila, iar in sustinerea cererii, depun actele doveditoare mentionate pe
|
|verso.
|
|
|
| Cererea este legal timbrata cu .......... lei, taxa judiciara de timbru si
|
| ............. lei, timbru judiciar.
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| (*6)
|
| In temeiul art. 6 din Legea nr. 26/1990 si/sau art. 199 alin. (2) din
|
|Legea nr. 31/1990, ................................., judecator delegat
si/sau|
|director al C.C.I.-Oficiul registrului comertului ..........................,
|
|examinand inscrisurile depuse in sustinerea cererii si, constatand ca sunt/nu
|
|sunt indeplinite cerintele legale dispune: ..................................
|
| ............................................................................
|
|
|
| Judecator delegat/Director C.C.I.-O.R.C., |
|
|
| Referent grefier(*7),
|
| Data: ................. |
|______________________________________________________________________________|
cod 11-10-82
Nota:
(*1) Se completeaza, dupa caz, cu P-ta, B-dul, Calea, Sos., Intr., Aleea,
Prelungirea, Comuna etc.;
(*2) Se completeaza cu prefix - numar;
(*3) Se completeaza numai de persoanele care detin calitatea de comerciant
persoana fizica sau, dupa caz, de reprezentant al persoanei juridice;
(*4) Se completeaza cu calitatea pe care solicitantul o detine (comerciant,
asociat, fondator, administrator);
(*5) Se completeaza cu numele si prenumele imputernicitului;
(*6) Se consemneaza rezultatul deliberarii (minuta);
(*7) Se completeaza cu numele, prenumele si semnatura.
CERERE DE INREGISTRARE Nr. intrare: ......... data: ..........
______________________________________________________________________________
| REFERITOR LA INREGISTRAREA FISCALA DECLAR URMATOARELE:(*1)
|
| Cifra de afaceri anuala estimata(*2) ....................
|
|
|
| Realizati exclusiv operatiuni _ Doriti sa optati pentru _
|
| scutite de T.V.A.?(*3) |_| plata T.V.A.?(*4) |_|
|
|
|
| C.U.I. al unitatii divizate(*5) ....................
|
| ______________________________________________________________________
|
| Felul sediului pentru platitorii cu statut de sucursala(*6):
|
|
|
| Platitor cu sediul central _ C.U.I. al unitatii infiintatoare(*6) ....
.|
| in Romania(*6) |_|
|
|
|
| Platitor cu sediul central _ |
| in strainatate(*6) |_|
|
| ______________________________________________________________________
|
| Banca(*7) ............................... Cont ..........................
|
| ............................... ..........................
|
| ............................... ..........................
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| OPIS DE DOCUMENTE DEPUSE PENTRU INREGISTRARE
|
|______________________________________________________________________________|
|Nr. | Denumirea actului | Nr. si data actului/Emitent | Nr.
|
|crt.| | | file
|
|____|____________________________________|_____________________________|______|
| 1.| Act constitutiv/Act administrativ/ | |
|
| | Act aditional | |
|
|____|____________________________________|_____________________________|______|
| 2.| Hotarare adunare generala | |
|
|____|____________________________________|_____________________________|______|
| 3.| Declaratii pe proprie raspundere | |
|
|____|____________________________________|_____________________________|______|
| 4.| Dovada sediu | |
|
|____|____________________________________|_____________________________|______|
| 5.| Dovada capital social | | |
|____|____________________________________|_____________________________|______|
| 6.| Imputernicire/Procura | |
|
|____|____________________________________|_____________________________|______|
| 7.| Dovada disponibilitate firma | |
|
|____|____________________________________|_____________________________|______|
| 8.| Dovada taxa registru | |
|
|____|____________________________________|_____________________________|______|
| 9.| Dovada taxa publicare in M. Of. | |
|
|____|____________________________________|_____________________________|______|
| 10.| Dovada taxa judiciara de timbru | |
|
|____|____________________________________|_____________________________|______|
| 11.| Copii acte identitate | |
|
|____|____________________________________|_____________________________|______|
______________________________________________________________________________
| Si, dupa caz, functie de inregistrarile solicitate, documentele doveditoare
|
| cerute de prevederile Normelor Metodologice privind modul de tinere a
|
| registrului comertului si de efectuare a inregistrarilor:
|
|______________________________________________________________________________|
| 12.| | | |
|____|____________________________________|_____________________________|______|
| 13.| | |
|
|____|____________________________________|_____________________________|______|
| 14.| | |
|
|____|____________________________________|_____________________________|______|
| 15.| | |
|
|____|____________________________________|_____________________________|______|
| 16.| | |
|
|____|____________________________________|_____________________________|______|
| 17.| | |
|
|____|____________________________________|_____________________________|______|
| 18.| | |
|
|____|____________________________________|_____________________________|______|
| 19.| | |
|
|____|____________________________________|_____________________________|______|
| 20.| | |
|
|____|____________________________________|_____________________________|______|
______________________________________________________________________________
| Total file:
|
|______________________________________________________________________________|
Data: .................. Semnatura, .................
NOTA:
(*1) Rubricile corespunzatoare notelor de subsol 2, 3, 4 si 5 se completeaza
numai in cazul inregistrarii firmei;
(*2) Se estimeaza prin insumarea tuturor veniturilor prognozate a se obtine
din activitatea desfasurata conform obiectului de activitate;
(*3) Se marcheaza cu X doar de catre cei care realizeaza exclusiv operatiuni
scutite de T.V.A.;
(*4) Se marcheaza cu X doar de catre platitorii care opteaza pentru plata
T.V.A.;
(*5) Se completeaza in cazul in care infiintarea platitorului se face prin
divizare;
(*6) Se completeaza numai de catre platitorii cu statut de sucursala; se
marcheaza, dupa caz, cu X felul sediului;
(*7) Se completeaza numai de platitorii care au cont deschis la banca.
CERERE DE INREGISTRARE Nr. intrare: ........ data: ..........
______________________________________________________________________________
|
|
| SOLICITARI LA OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
|
| |
| A. OBTINEREA URMATOARELOR AVIZE SI AUTORIZATII PREALABILE*1):
|
| _
|
| Autorizatia prealabila a Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor |_|;
|
| _
|
| Autorizatia prealabila provizorie a Bancii Nationale a Romaniei |_|;
|
| |
| Avizul de principiu/autorizatia prealabila a Comisiei Nationale _
|
| a Valorilor Mobiliare |_|.
|
|
|
| B. PUBLICAREA IN MONITORUL OFICIAL:
|
|
|
| - La inregistrarea firmei:
|
| Incheiere judecatoreasca de inregistrare a constituirii:
|
| _ _
|
| integral |_| / in extras |_|;
|
| _ _
|
| Act constitutiv: integral |_| / in extras |_|.
|
|
|
| - La inregistrarea modificarii actului constitutiv:
|
| _ _ _
|
| act |_| hotarare |_| hotararea consiliului |_|
|
| aditional adunare generala de administratie
|
| _ _
|
| hotararea judecatoreasca |_| ordinul de numire a |_|
|
| definitiva consiliului de administratie |
|
|
| nr. .........., din ..............
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
|
|
| In conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 76/2001, solicit si mandatez
BIROUL|
| UNIC pentru obtinerea inregistrarii si autorizarii functionarii / obtinerea
|
| inregistrarii modificarii actului constitutiv:
|
|
|
| A. OPERATIUNI PENTRU INREGISTRARE/MODIFICARE:
|
| _
|
| - Obtinerea rezervarii firmei ...................................... |_|
|
| |
| - Efectuarea, pe baza de mandat, a varsamintelor
|
| reprezentand .............................................. .
|
| lei, valuta |
| _
|
| ca aport in numerar la capitalul social, la banca ................ |_|
|
| |
| - Redactarea: _
|
| - actului constitutiv/modificator ......................... |_|
|
|
|
| - declaratiilor pe propria raspundere a:
|
| _
|
| - fondatorilor ....................................... |_|
|
| _
|
| - administratorilor .................................. |_|
|
| _
|
| - cenzorilor ......................................... |_|
|
| _
|
| - Obtinerea autentificarii actului constitutiv/modificator ......... |_|
|
| _
|
| - Obtinerea darii de data certa .................................... |_|
|
| _
|
| - Obtinerea evaluarii, prin expertiza, a bunurilor imobile ......... |_|
|
|
|
| - Obtinerea certificatului de sarcini pentru bunurile imobile aduse _
|
| ca aport in natura la capitalul social ........................... |_|
|
|
|
| - Sustinerea cererii de inregistrare a comerciantului in fata _
|
| judecatorului delegat ............................................ |_|
|
|______________________________________________________________________________|
Data: ............. Semnatura, ..................
NOTA:
(*1) Se marcheaza, dupa caz, cu X pentru societatile de asigurari si/sau
reasigurari, societatile bancare si societatile de valori mobiliare.
CERERE DE INREGISTRARE Nr. intrare: ........ data: ..........
______________________________________________________________________________
| |
| B. OPERATIUNI DE OBTINERE A AVIZELOR, AUTORIZATIILOR SI/SAU ACORDURILOR
|
| STRICT NECESARE
|
| |
| - SEDII SI/SAU ACTIVITATI PENTRU CARE SOLICIT AVIZAREA SI/SAU AUTORIZAREA
|
| INCEPERII ACTIVITATII
|
| __________________________________________________________________________
|
| | Nr. | Cod | Denumire activitate | Adresa spatiului aferent activitatii |
|
| | crt. | CAEN | | |
|
| |______|______|_____________________|______________________________________|
|
| | | | | |
|
| |______|______|_____________________|______________________________________|
|
| | | | | |
|
| |______|______|_____________________|______________________________________|
|
| | | | | |
|
| |______|______|_____________________|______________________________________|
|
| | | | | |
|
| |______|______|_____________________|______________________________________|
|
| | | | | |
|
| |______|______|_____________________|______________________________________|
|
| | | | | |
|
| |______|______|_____________________|______________________________________|
|
| | | | | |
|
| |______|______|_____________________|______________________________________|
|
|
|
| - AVIZE SI/SAU AUTORIZATII NECESARE |
|
|
| - Avizul si/sau autorizatia pentru prevenirea si stingerea _
|
| incendiilor ....................................................... |_|
|
| _
|
| - Avizul si/sau autorizatia sanitara ................................ |_|
|
| _
|
| - Avizul si/sau autorizatia sanitara veterinara ..................... |_|
|
| _
|
| - Acordul si/sau autorizatia de mediu ............................... |_|
|
| |
| - Autorizatia de functionare din punct de vedere al protectiei _
|
| muncii ............................................................ |_|
|
| |
| Pentru obtinerea avizelor, autorizatiilor si/sau acordurilor depun
|
| documentele mentionate in opisul anexat.
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
|
|
| Persoana de contact desemnata potrivit art. 28 din Legea nr. 26/1990
|
|
|
| Nume si prenume ...........................................................,
|
| |
| in calitate de*1) ........................., CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
|
|
|
| Adresa: localitatea ....................., str.*2) ........................,
|
| nr. ..., bloc ...., scara ...., etaj ..., ap. ...., judet/sector ..........,
|
| casuta postala ..., cod postal ..., telefon*3) ......., ......, fax*3) ....,
|
| .........., e-mail .................., web site .......................... .
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| Subsemnatul solicitant am luat cunostinta ca, pentru inceperea efectiva a
|
| activitatilor care pot genera pericole deosebite, este necesara indeplinirea
|
| conditiilor legale incidente activitatilor respective.
|
|
|
| Intocmita intr-un exemplar, pe propria raspundere, cunoscand ca falsul in
|
| declaratii este pedepsit de legea penala.
|
|______________________________________________________________________________|
Data: ............. Semnatura, ..................
NOTA:
*1) Se completeaza cu calitatea pe care o detine (comerciant, asociat,
fondator, administrator etc.);
*2) Se completeaza, dupa caz, cu P-ta, B-dul, Calea, Sos., Intr., Aleea,
Prelungirea, Comuna etc.;
*3) Se completeaza cu prefix - numar.
CERERE DE INREGISTRARE Nr. intrare: ........ data: ..........
______________________________________________________________________________
| OPIS DE DOCUMENTE SOLICITATE PENTRU OBTINEREA: |
|______________________________________________________________________________|
|Nr. | Denumirea actului | Nr. si data actului/Emitent |
Nr.|
|crt.| |
|file|
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| A. Avizului/Autorizatiei pentru prevenirea si stingerea incendiilor (P.S.I.)
|
|______________________________________________________________________________|
| 1.| Dovada achitarii serviciului prestat | |
|
| | conform tarifelor in vigoare | |
|
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| 2.| Dupa caz, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, unul din
|
| | documentele:
|
|____|_________________________________________________________________________|
| a)| AVIZUL/AUTORIZATIA DE P.S.I. insotite| |
|
| | de documentatia vizata spre | |
|
| | neschimbare (in cazul in care au fost| |
|
| | obtinute anterior); | |
|
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| b)| DOVADA DEPUNERII DOCUMENTATIEI DE | |
|
| | P.S.I. la brigazile/grupurile de | |
|
| | pompieri militari in vederea | |
|
| | obtinerii AVIZULUI/AUTORIZATIEI DE | |
|
| | P.S.I. (numarul de inregistrare); | |
|
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| c)| DOCUMENTATIA TEHNICA (piese scrise si| |
|
| | desenate cuprinzand masurile de | |
|
| | P.S.I. si verificarea cerintei de | |
|
| | calitate - "siguranta la foc");
| | |
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| d)| SCHITA SPATIULUI; | |
|
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| e)| DOVADA INDEPLINIRII MASURILOR DE | |
|
| | P.S.I. pentru cazurile in care | |
|
| | avizul/autorizatia de P.S.I. a fost | |
|
| | retrasa anterior. | |
|
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| B. Avizului/Autorizatiei sanitare
|
|______________________________________________________________________________|
| 1.| Memoriu tehnic | |
|
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| 2.| Schite sau planuri cu detalierea | |
|
| | arhitecturala, de structura | | |
| | interioara si de dotari | |
|
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| 3.| Dovada de achitare a tarifului de | |
|
| | avizare/autorizare | |
|
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| 4.| Dupa caz vor fi solicitate urmatoarele documente:
|
|____|_________________________________________________________________________|
| a)| Declaratia pe proprie raspundere | |
|
| | referitoare la conditiile | |
|
| | igienico-sanitare | |
|
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| b)| Studiul de impact asupra sanatatii | |
|
| | populatiei | |
|
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| c)| Certificat care sa ateste insusirea | |
|
| | notiunilor fundamentale de igiena | |
|
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| d)| Document care sa ateste starea de | |
|
| | sanatate a personalului | |
|
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| e)| Lista cu substantele toxice care | |
|
| | implica periculozitate pentru | |
|
| | manipulatori si populatie | |
|
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| C. Avizului si/sau Autorizatiei sanitare veterinare
|
|______________________________________________________________________________|
| 1.| Memoriu tehnic | |
|
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| 2.| Schita tehnica cu fluxul tehnologic | |
|
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| 3.| Schita de amplasare si proiectare | |
|
| | pentru obiective nou construite | |
|
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| 4.| Contractul de munca sau colaborare cu| |
|
| | un medic veterinar pentru unitati de | |
|
| | productie si procesare | |
|
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| 5.| Dovada achitarii taxei de avizare | |
|
| | si/sau autorizare | |
|
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| D. Acordului si/sau Autorizatiei de mediu
|
|______________________________________________________________________________|
| 1.| Fisa tip de prezentare a | |
|
| | obiectivului/activitatii | |
|
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| 2.| Dovada platii tarifului de autorizare| |
|
| | de mediu | |
|
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| E. Autorizatiei de functionare din punct de vedere al protectiei muncii
|
|______________________________________________________________________________|
| 1.| Declaratie pe proprie raspundere | |
|
| | privind respectarea legislatiei de | |
|
| | protectia muncii conform machetei din| |
|
| | procedura | |
|
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| 2.| Lista echipamentelor tehnice din | |
|
| | dotare | |
|
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| 3.| Copii de pe certificatele de | |
|
| | conformitate a echipamentelor tehnice| |
|
| | folosite in zone cu pericol de | |
|
| | explozie (dupa caz) | |
|
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| 4.| Dovada achitarii tarifului pentru | |
|
| | serviciile prestate | |
|
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| 5.| Dupa caz, alte documente necesare | |
|
| | desfasurarii activitatilor cu | |
|
| | substante toxice, explozive si | |
|
| | pesticide | |
|
|____|______________________________________|_____________________________|____|
| Total file:
|
|______________________________________________________________________________|
Data ................. Semnatura, ..........................
ANEXA 2
Figura 1 - Certificat de inregistrare - se gaseste in Monitorul Oficial al
Romaniei, Partea I, nr. 358 din 4 iulie 2001, la pagina 9.
ANEXA LA CERTIFICATUL DE INREGISTRARE
Seria ...... Nr. .........
COD UNIC DE INREGISTRARE
FIRMA: .................................... ........................
Sediu social: .............................
Sediu secundar/activitate: ................
______________________________________________________________________________
|Nr. | INSTITUTIA |Concluzia|Nr. si data|Nr. si data |Nume si prenume|
|crt.| |evaluarii|referatului| avizului/ | reprezentant,
|
| | | | | acordului | semnatura
|
| | | | | si/sau | si stampila
|
| | | | |autorizatiei|
|
|____|______________________|_________|___________|____________|_______________|
| 1. | MINISTERUL DE INTERNE| | | |
|
| | | | | |
|
| | BRIGADA/GRUPUL DE | | | |
|
| | POMPIERI MILITARI | | | |
|
| | .................... | | | |
|
| | | | | | Data: .......
|
|____|______________________|_________|___________|____________|_______________|
| 2. | MINISTERUL SANATATII | | | |
|
| | SI FAMILIEI | | | |
|
| | | | | |
|
| | DIRECTIA DE SANATATE | | | |
|
| | PUBLICA A | | | |
|
| | .................... | | | |
|
| | | | | | Data: .......
|
|____|______________________|_________|___________|____________|_______________|
| 3. | MINISTERUL | | | |
|
| | AGRICULTURII, | | | |
|
| | ALIMENTATIEI SI | | | |
|
| | PADURILOR | | | |
|
| | | | | |
|
| | AGENTIA NATIONALA | | | |
|
| | SANITARA VETERINARA | | | |
|
| | DIRECTIA SANITARA | | | |
|
| | VETERINARA A | | | |
|
| | .................... | | | |
|
| | | | | | Data: .......
|
|____|______________________|_________|___________|____________|_______________|
| 4. | MINISTERUL APELOR SI | | | |
|
| | PROTECTIEI MEDIULUI | | | |
|
| | | | | |
|
| | INSPECTORATUL | | | |
|
| | JUDETEAN DE PROTECTIA| | | |
|
| | MEDIULUI ........../ | | | | |
| | INSPECTORATUL DE | | | |
|
| | PROTECTIA MEDIULUI | | | |
|
| | AL MUNICIPIULUI | | | |
|
| | BUCURESTI | | | | Data: .......
|
|____|______________________|_________|___________|____________|_______________|
| 5. | MINISTERUL MUNCII SI | | | |
|
| | SOLIDARITATII SOCIALE| | | |
|
| | - INSPECTIA MUNCII | | | |
|
| | | | | |
|
| | INSPECTORATUL | | | |
|
| |TERITORIAL DE MUNCA AL| | | |
|
| | .................... | | | |
|
| | | | | | Data: .......
|
|____|______________________|_________|___________|____________|_______________|
ANULARI AVIZE/AUTORIZATII/ACORDURI REAUTORIZARI
______________________________________ ______________________________________
|Nr.|Institutia| Tipul, nr. | Numele, ||Nr.|Institutia| Tipul, nr. | Numele,
|
|crt| | si data |semnatura ||crt| | si data |semnatura
|
| | |documentului| si || | |documentului| si
|
| | | | stampila || | | | stampila
|
| | | |persoanei || | | |persoanei
|
| | | |autorizate|| | |
|autorizate|
|___|__________|____________|__________||___|__________|____________|__________|
| | | | || | | |
|
| | | | || | | |
|
| | | | || | | |
|
|___|__________|____________|__________||___|__________|____________|__________|
| | | | || | | |
|
| | | | || | | |
|
| | | | || | | |
|
|___|__________|____________|__________||___|__________|____________|__________|
| | | | || | | |
|
| | | | || | | |
|
| | | | || | | |
|
|___|__________|____________|__________||___|__________|____________|__________|
| | | | || | | |
|
| | | | || | | |
|
| | | | || | | | |
|___|__________|____________|__________||___|__________|____________|__________|
| | | | || | | |
|
| | | | || | | |
|
| | | | || | | |
|
|___|__________|____________|__________||___|__________|____________|__________|
| | | | || | | |
|
| | | | || | | |
|
| | | | || | | |
|
|___|__________|____________|__________||___|__________|____________|__________|