Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 9 din  4 ianuarie 2001

privind reorganizarea si functionarea prefecturilor

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 18 din 11 ianuarie 2001


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei si ale art. 115 alin. (1) din Legea administratiei publice locale nr. 69/1991, republicata,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    (1) Prefecturile, ca institutii publice cu personalitate juridica, sunt organizate si functioneaza in fiecare judet si in municipiul Bucuresti.
    (2) Prefecturile au rolul de a indeplini atributiile si prerogativele conferite prefectului prin Constitutia Romaniei, Legea administratiei publice locale sau prin alte acte normative.
    (3) Prefectura urmareste modul de realizare in judet, respectiv in municipiul Bucuresti, a strategiei si obiectivelor cuprinse in Programul de guvernare si propune adoptarea de masuri corespunzatoare.
    Art. 2
    (1) Prefectura are sediul in municipiul resedinta de judet, de regula in Palatul administrativ, proprietate publica de interes national, aflat in administrarea comuna a prefectului si a consiliului judetean.
    (2) Prefectura Municipiului Bucuresti are sediul in municipiul Bucuresti.
    (3) Exercitarea drepturilor si asumarea obligatiilor civile ale prefecturii se realizeaza numai de catre prefect sau de o alta persoana desemnata de acesta prin ordin. Prefectul este ordonator secundar de credite.
    (4) Exercitarea capacitatii juridice de drept public apartine in exclusivitate prefectului.
    Art. 3
    (1) Prefectura are un aparat tehnic de specialitate propriu, care este condus de prefect.
    (2) Structura organizatorica a aparatului tehnic de specialitate al prefecturii este prevazuta in anexele nr. 1 si 2 care fac parte integranta din prezenta hotarare. In cadrul structurii organizatorice prevazute in anexe se pot organiza, dupa caz, prin ordin al prefectului, servicii sau birouri.
    Art. 4
    (1) In judetele cu o suprafata intinsa, cu localitati numeroase sau care sunt amplasate la distante mari fata de municipiul resedinta de judet, prefectul poate organiza, prin ordin, oficii prefecturale.
    (2) Oficiile prefecturale se organizeaza numai cu aprobarea scrisa a ministrului administratiei publice.
    (3) Oficiile prefecturale functioneaza in subordinea directa a prefectului si fac parte integranta din structura organizatorica a aparatului tehnic de specialitate al prefecturii respective.
    (4) Oficiile prefecturale se organizeaza si functioneaza in cadrul numarului de posturi si al fondurilor aprobate anual, potrivit prevederilor prezentei hotarari.
    (5) Oficiile prefecturale asigura indeplinirea atributiilor specifice aparatului tehnic de specialitate al prefecturii in unitatile administrativ-teritoriale situate in raza lor de competenta. Modul de organizare a oficiului prefectural si nominalizarea unitatilor administrativ-teritoriale arondate acestuia se stabilesc prin ordin al prefectului. Prefectul, cu sprijinul primarului din unitatea administrativ-teritoriala in care se organizeaza oficiul prefectural, va asigura spatiul corespunzator pentru functionarea acestuia.
    (6) Conducerile serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe ale administratiei publice centrale, organizate in judet, vor desemna 1 - 3 specialisti, care isi vor desfasura activitatea in zona respectiva si vor conlucra direct cu oficiul prefectural pentru indeplinirea atributiilor specifice institutiilor pe care le reprezinta.
    Art. 5
    (1) Conducerea operativa a aparatului tehnic de specialitate al prefecturii se exercita de catre secretarul general de prefectura.
    (2) Secretarul general de prefectura este functionar public si are, de regula, studii superioare juridice sau administrative, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta.
    (3) Numirea secretarului general de prefectura si eliberarea sa din functie se fac prin ordin al ministrului administratiei publice, in conditiile legii.
    (4) Concursul sau examenul pentru ocuparea functiei de secretar general de prefectura va fi organizat de Ministerul Administratiei Publice, la solicitarea prefectului. Publicitatea concursului se efectueaza de prefectura, impreuna cu Ministerul Administratiei Publice.
    (5) Secretarul general de prefectura indeplineste in mod corespunzator atributiile stabilite de lege in sarcina secretarului general al ministerului.
    Art. 6
    Oficiile prefecturale sunt conduse de un director general, ale carui numire si eliberare din functie se fac prin ordin al prefectului.
    Art. 7
    (1) Aparatul tehnic de specialitate al prefecturii indeplineste urmatoarele atributii principale:
    1. Cu privire la controlul legalitatii actelor consiliului judetean, ale consiliilor locale si ale primarilor:
    a) examineaza, sub aspectul legalitatii si in termenele prevazute de lege, actele administrative ale autoritatilor administratiei publice locale sau judetene, precum si ale presedintelui consiliului judetean si face propuneri corespunzatoare pentru restabilirea legalitatii, solicitand modificarea sau revocarea actului de catre autoritatea emitenta sau sesizand, dupa caz, instanta de contencios administrativ; actul atacat in contenciosul administrativ este suspendat de drept;
    b) elaboreaza rapoarte si prezinta informari cu privire la actele controlate, la modul de organizare a executarii legilor si a altor acte normative de catre consiliile locale si judetene, de catre primari, precum si de catre presedintele consiliului judetean ori de catre delegatia permanenta;
    c) realizeaza procedura prealabila cu privire la actele socotite ilegale, intocmind, cu motivarea corespunzatoare, propunerile ce vor fi adresate autoritatilor emitente pentru reanalizarea actelor socotite ilegale sau, daca este cazul, intocmeste documentatia si formuleaza actiunea pentru sesizarea instantei de contencios administrativ; sustine in fata instantelor actiunile formulate;
    d) asigura evidenta si pastrarea actelor transmise potrivit legii, in vederea exercitarii dreptului de control cu privire la legalitatea acestora; controleaza modul de indeplinire de catre secretarii unitatilor administrativ-teritoriale a obligatiilor ce le revin, potrivit legii, cu privire la transmiterea actelor supuse controlului;
    e) conlucreaza cu compartimentele din aparatul propriu al consiliului judetean, respectiv al Consiliului General al Municipiului Bucuresti, la elaborarea proiectelor de hotarari ale Guvernului care au ca obiect solutionarea unor probleme de interes local.
    2. Cu privire la serviciile publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale:
    a) urmareste activitatea desfasurata de serviciile publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale organizate in judet, respectiv in municipiul Bucuresti, precum si activitatea unitatilor din subordinea ministerelor care nu au servicii descentralizate, a regiilor autonome de interes national si a filialelor acestora din judet, respectiv din municipiul Bucuresti; in acest scop poate solicita de la acestea informari si rapoarte;
    b) urmareste modul de conlucrare dintre autoritatile administratiei publice locale si serviciile publice descentralizate in solutionarea problemelor comunitatilor locale; elaboreaza si supune spre aprobare masuri pentru imbunatatirea acestei conlucrari si a asistentei tehnice acordate autoritatilor locale;
    c) intocmeste informari cu privire la activitatea desfasurata de serviciile publice descentralizate, semnaleaza divergentele aparute intre acestea si autoritatile administratiei publice locale si organizeaza actiuni concrete de mediere a acestora;
    d) examineaza, impreuna cu serviciile publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale si cu autoritatile administratiei publice locale si judetene, stadiul de executie a unor lucrari si actiuni care se deruleaza in comun;
    e) emite avizul prevazut de lege pentru numirea sefilor serviciilor publice descentralizate din judet.
    3. Cu privire la activitatea comisiei administrative:
    a) intocmeste si supune spre aprobare prefectului regulamentul de organizare si functionare a comisiei administrative, pe baza regulamentului-cadru elaborat de Ministerul Administratiei Publice;
    b) asigura secretariatul comisiei administrative si elaboreaza propuneri cu privire la programul de activitate al acesteia;
    c) elaboreaza, pe baza consultarii cu conducerile serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale organizate in judet, precum si cu delegatii presedintelui consiliului judetean, proiectul programului principalelor lucrari si activitati ale comisiei administrative;
    d) difuzeaza hotararile adoptate de comisia administrativa organelor si autoritatilor interesate si ia masuri pentru aducerea acestora la cunostinta cetatenilor; urmareste modul de aplicare a masurilor hotarate si informeaza operativ asupra constatarilor facute.
    4. Cu privire la respectarea legilor si hotararilor Guvernului, asigurarea ordinii publice si apararea drepturilor cetatenilor:
    a) desfasoara actiuni de control la nivelul intregului judet cu privire la aplicarea si respectarea actelor normative, elaboreaza studii si rapoarte cu privire la aspectele constatate, precum si propuneri privind imbunatatirea starii de legalitate;
    b) conlucreaza cu reprezentantii locali ai Ministerului de Interne in vederea exercitarii atributiilor de mentinere a ordinii si linistii publice si la prevenirea infractiunilor; controleaza modul in care organele locale ale Ministerului de Interne isi indeplinesc obligatia legala de a acorda sprijin, la solicitarea primarilor, pentru mentinerea ordinii publice si combaterea infractiunilor pe teritoriul localitatilor din judet; in acelasi scop conlucreaza cu reprezentantii locali ai Ministerului Apararii Nationale si ai Serviciului Roman de Informatii;
    c) organizeaza, impreuna cu primarii, actiuni de cunoastere si de interpretare corecta a legii;
    d) urmareste modul de indeplinire a masurilor dispuse de prefect, ca sef al apararii civile din judet; se ingrijeste de elaborarea si supunerea spre aprobare a propunerilor privind acordarea de catre Guvern a unor ajutoare umanitare de prima urgenta constand in bunuri, produse si bani, in scopul protectiei populatiei in situatii exceptionale, determinate de calamitati naturale, epidemii, incendii sau alte fenomene periculoase.
    5. Cu privire la realizarea Programului de guvernare:
    a) elaboreaza, pe baza Programului de guvernare, programe proprii ale judetului de dezvoltare economico-sociala pe o perioada de 4 ani, cu consultarea larga a autoritatilor publice locale si a specialistilor de prestigiu din judet, precum si a conducerilor serviciilor publice descentralizate;
    b) anual elaboreaza Planul de actiuni pentru realizarea obiectivelor cuprinse in Programul de guvernare si in programul propriu al judetului prevazut la lit. a);
    c) programul de lunga durata (4 ani) si programul de scurta durata (1 an) se analizeaza si se aproba de comisia administrativa;
    d) contribuie la organizarea aplicarii programelor si strategiilor guvernamentale sau ministeriale cu privire la restructurarea sectoriala, privatizare, aprovizionarea populatiei cu produse de baza si combustibili, protectia consumatorilor, precum si pentru dezvoltarea prestarilor de servicii;
    e) realizeaza documentarea necesara si elaboreaza, pe baza acesteia, raportul anual privind starea generala economico-sociala a judetului, care se inainteaza, potrivit legii, Guvernului prin Ministerul Administratiei Publice; elaboreaza informari cu privire la activitatea serviciilor publice descentralizate, pe care le va prezenta autoritatilor administratiei publice judetene si ministerelor de resort.
    6. Cu privire la integrarea europeana:
    a) elaboreaza, impreuna cu delegatii presedintelui consiliului judetean si pe baza consultarii autoritatilor locale si a serviciilor publice descentralizate, propuneri privind indeplinirea sarcinilor ce revin judetului din Programul national de integrare europeana;
    b) urmareste modul de aplicare in activitatea proprie si a celorlalte autoritati din judet a prevederilor cuprinse in Planul de actiune al Programului de guvernare pe perioada 2001 - 2004;
    c) elaboreaza informari privind activitatea desfasurata si stadiul aplicarii in judet a masurilor de integrare;
    d) urmareste ca proiectele de hotarari ale Guvernului, initiate la nivel judetean, actele emise de autoritatile administratiei publice locale, precum si hotararile comisiei administrative sa fie in concordanta cu legislatia europeana in materie si cu acordurile si conventiile organismelor europene, semnate si ratificate de Romania;
    e) acorda consultanta si asistenta autoritatilor administratiei publice locale cu privire la elaborarea proiectelor acordurilor de colaborare, cooperare, asociere sau infratire, precum si cu ocazia aderarii, in conditiile legii, la acorduri si conventii internationale.
    7. Cu privire la controlul gestiunii bunurilor:
    a) urmareste modul de aplicare de catre autoritatile administratiei publice locale a prevederilor legale referitoare la intocmirea inventarelor bunurilor care alcatuiesc domeniul public al unitatilor administrativ-teritoriale;
    b) acorda sprijin pentru corecta intocmire a inventarului si pentru medierea eventualelor neintelegeri dintre autoritatile administratiei publice, pe de o parte, si ministere si alte organe centrale, pe de alta parte; acorda sprijin la elaborarea proiectului de hotarare a Guvernului;
    c) dupa adoptarea de catre Guvern a hotararii privind atestarea apartenentei bunurilor de interes judetean sau local participa la predarea-preluarea patrimoniului cuvenit fiecarei unitati administrativ-teritoriale si urmareste inregistrarea acestuia in evidente;
    d) urmareste si controleaza evidentierea riguroasa a miscarii bunurilor din patrimoniul public si privat al unitatilor administrativ-teritoriale, precum si legalitatea trecerii acestor bunuri din domeniul public in domeniul privat si evidentierea corecta a acestei operatiuni.
    8. Cu privire la alesii locali:
    a) elaboreaza, pe baza datelor statistice oficiale, proiectul de ordin privind stabilirea numarului de consilieri locali si judeteni si il supune spre aprobare prefectului;
    b) asigura indeplinirea, in conditiile legii, a atributiilor ce revin prefectului in domeniul organizarii si desfasurarii alegerilor locale, parlamentare si prezidentiale;
    c) acorda sprijin primarilor pentru indeplinirea atributiilor ce le revin din legile electorale;
    d) intocmeste graficul de convocare a consiliilor locale in sedinta de constituire;
    e) efectueaza verificarile necesare, intocmeste documentatia si elaboreaza propunerile pentru sesizarea Guvernului in vederea dizolvarii, in conditiile legii, a unor consilii locale sau a consiliului judetean, pentru suspendarea din functie a unor consilieri sau primari ori pentru demiterea unor primari; elaboreaza propunerile pentru organizarea noilor alegeri;
    f) participa la activitatea comisiilor de examinare a candidatilor inscrisi la examen sau concurs pentru ocuparea unor posturi vacante de secretari ai unor unitati administrativ-teritoriale; intocmeste documentatia necesara in vederea emiterii de catre prefect a ordinului de numire in functie a celor declarati castigatori; urmareste modul de indeplinire de catre secretarii comunelor, oraselor, municipiilor si al judetului a atributiilor de comunicare a actelor si face propunerile corespunzatoare.
    9. Alte atributii:
    a) participa la efectuarea lucrarilor de secretariat ale comisiei judetene pentru stabilirea dreptului de proprietate privata asupra terenurilor; elaboreaza proiectele de ordin privind atribuirea in proprietate a unor terenuri; verifica si solutioneaza contestatiile si prezinta concluzii in legatura cu operatiunile de stabilire a dreptului de proprietate asupra unor terenuri; sustine in fata instantelor actiunile formulate in aplicarea legii;
    b) elaboreaza si fundamenteaza proiectele de ordin ale prefectului, avand ca obiect stabilirea de masuri cu caracter tehnic sau de specialitate;
    c) exercita, din insarcinarea ministrului administratiei publice, singur sau impreuna cu reprezentantii acestuia, actiuni de indrumare si control, punctuale, complexe sau tematice, cu privire la modul de exercitare de catre primari a atributiilor delegate.
    (2) Prefectul poate stabili prin ordin si alte sarcini pentru aparatul tehnic de specialitate, in vederea indeplinirii in cele mai bune conditii a atributiilor ce i-au fost conferite prin reglementarile legale.
    Art. 8
    (1) Prefectul va aproba prin ordin, in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari, modificarile ce se impun in regulamentul de organizare si functionare a aparatului tehnic de specialitate propriu, in care vor fi detaliate prevederile prezentei hotarari si se vor stabili sarcinile ce revin fiecarui compartiment.
    (2) Pe baza regulamentului prevazut la alin. (1) se va intocmi fisa fiecarui post din statul de functii.
    Art. 9
    (1) Incadrarea si eliberarea din functie a personalului din aparatul tehnic de specialitate se efectueaza prin ordin al prefectului, in conditiile legii.
    (2) Numarul maxim de posturi aferent aparatului propriu al prefecturilor, cu precizarea functiilor publice si a numarului maxim de titulari pentru fiecare clasa de functionari publici, se stabileste anual, prin hotarare a Guvernului, in functie de prevederile bugetului de stat.
    (3) Pentru anul 2001 numarul maxim de posturi din aparatul propriu al prefecturilor este de 1.585, exclusiv demnitarii si cabinetele prefectilor.
    (4) Numarul maxim de posturi stabilit potrivit alin. (2) si (3) se defalcheaza pe fiecare prefectura, prin ordin al ministrului administratiei publice.
    (5) Incadrarea personalului din aparatul propriu al prefecturii in numarul maxim de posturi aprobat se face in termen de 45 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
    Art. 10
    Indrumarea si controlul activitatii desfasurate de aparatul tehnic de specialitate al prefecturii se realizeaza de Ministerul Administratiei Publice, iar perfectionarea pregatirii profesionale a personalului se asigura de Ministerul Administratiei Publice prin centrele de profil.
    Art. 11
    Finantarea cheltuielilor curente si de capital pentru functionarea prefecturilor se asigura de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Administratiei Publice.
    Art. 12
    Hotararea Guvernului nr. 383/1997 privind organizarea si functionarea prefecturilor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 177 din 30 iulie 1997, cu modificarile ulterioare, se abroga.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul administratiei publice,
                         Octav Cozmanca

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1*)

    *) Anexa este reprodusa in facsimil.

                       ORGANIGRAMA PREFECTURII JUDETULUI
 ______________________                                 ______________________
|COMISIA ADMINISTRATIVA|____       _________           |PURTATOR DE CUVANT SI |
|______________________|    |     |         |      ----| RELATII MASS-MEDIA   |
 ______________________     |-----| PREFECT |-----|    |______________________|
|CABINETUL PREFECTULUI |____|     |_________|     |     ______________________
|______________________|               |          |    | CORPUL DE CONTROL AL |
                                       |           ----|      PREFECTULUI     |
                                       |               |______________________|
                   ____________________|________________________________
                  |                    |                |               |
            ______|_____        _______|__________      |               |
           | SUBPREFECT |      | SECRETAR GENERAL |     |               |
           |____________|      |__________________|     |               |
                  |                    |                |               |
             _____|_____          _____|_____           |               |
           _|_   _|_   _|_      _|_   _|_   _|_    _____|_________  ____|______
          |M1 | |M2 | |M3 |    |M4 | |M5 | |M6 |  |DIRECTIA PENTRU||  OFICIUL  |
          |___| |___| |___|    |___| |___| |___|  |   INTEGRARE   ||PREFECTURAL|
                                                  |  EUROPEANA SI ||           |
                                                  |RELATII EXTERNE||           |
                                                  |_______________||___________|

    Semnificatia modulelor din organigrama de mai sus este urmatoarea:

    M1 = DIRECTIA PROGRAME SI STRATEGII GUVERNAMENTALE SI TERITORIALE
    M2 = DIRECTIA COORDONARE A SERVICIILOR PUBLICE DESCENTRALIZATE
    M3 = DIRECTIA PENTRU RELATIILE CU SINDICATELE SI PATRONATUL
    M4 = DIRECTIA CONTROLUL LEGALITATII ACTELOR SI CONTENCIOS ADMINISTRATIV
    M5 = DIRECTIA RESURSE UMANE SI RELATIILE CU PUBLICUL
    M6 = SERVICIUL FINANCIAR CONTABIL

    ANEXA 2*)

    *) Anexa este reprodusa in facsimil.

 ______________________                           _____________________
|COMISIA ADMINISTRATIVA|___     _________        |PURTATOR DE CUVANT SI|
|______________________|   |   |         |    ---| RELATII MASS-MEDIA  |
 ______________________    |---| PREFECT |---|   |_____________________|
|CABINETUL PREFECTULUI |___|   |_________|   |    _____________________
|______________________|            |        |   |CORPUL DE CONTROL AL |
                                    |         ---|     PREFECTURII     |
                                    |            |_____________________|
               _____________________|____________________________________
        ______|______                ___________|__________        ______|_____
       |  SUBPREFECT |              |   SECRETAR GENERAL   |      | SUBPREFECT |
       |_____________|              |______________________|      |____________|
        ______|______               ____________|__________           ___|___
 ______|_______  ____|_____  ______|______  ____|____  ____|____    _|_     _|_
|   DIRECTIA   || DIRECTIA ||  DIRECTIA   ||DIRECTIA ||SERVICIUL|  |M1 |   |M2 |
|   PROGRAME   ||  PENTRU  ||  CONTROLUL  ||RESURSE  ||FINANCIAR|  |___|   |___|
| SI STRATEGII ||INTEGRARE || LEGALITATII ||UMANE SI ||CONTABIL |
|GUVERNAMENTALE||EUROPEANA || ACTELOR SI  ||RELATIILE||         |
|SI TERITORIALE||SI RELATII|| CONTENCIOS  ||   CU    ||         |
|              || EXTERNE  ||ADMINISTRATIV||PUBLICUL ||         |
|______________||__________||_____________||_________||_________|

    Semnificatia modulelor din organigrama de mai sus este urmatoarea:

    M1 = DIRECTIA DE COORDONARE A SERVICIILOR PUBLICE DESCENTRALIZATE
    M2 = DIRECTIA PENTRU RELATIILE CU SINDICATELE SI PATRONATUL



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 9/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 9 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu