HOTARARE Nr. 1019 din 28 august 2003
privind organizarea si functionarea prefecturilor
ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 639 din 8 septembrie 2003
In temeiul art. 107 si 122 din Constitutie, al art. 141 alin. (1) din Legea
administratiei publice locale nr. 215/2001, cu modificarile si completarile
ulterioare, precum si al art. 23 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.
63/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Administratiei si
Internelor,
Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.
Art. 1
(1) Prefectura este institutie publica cu personalitate juridica, care se
organizeaza si functioneaza in fiecare judet si in municipiul Bucuresti, cu rolul
de a indeplini atributiile si prerogativele conferite prefectului prin
Constitutie, legea administratiei publice locale si alte acte normative.
(2) Prefectul urmareste modul de realizare in judet, respectiv in
municipiul Bucuresti, a obiectivelor cuprinse in Programul de guvernare si prin
aparatul propriu de specialitate dispune masurile corespunzatoare.
Art. 2
(1) Prefectura isi are sediul in municipiul resedinta de judet, de regula
in palatul administrativ, proprietate publica de interes national sau judetean,
aflat in administrarea Ministerului Administratiei si Internelor, respectiv a
consiliului judetean.
(2) Prefectura Municipiului Bucuresti si Prefectura Judetului Ilfov isi au
sediul in municipiul Bucuresti.
Art. 3
(1) Capacitatea juridica de drept public a prefectului se exercita in
exclusivitate de acesta.
(2) Exercitarea drepturilor si asumarea obligatiilor civile ale prefectului
se realizeaza de catre acesta sau de catre o persoana desemnata prin ordin al
prefectului.
(3) Prefectul este ordonator tertiar de credite.
Art. 4
(1) Pentru indeplinirea atributiilor si prerogativelor conferite
prefectului prin Constitutie, legea administratiei publice locale si alte acte
normative, prefectul este ajutat de un subprefect. La municipiul Bucuresti
prefectul este ajutat de 2 subprefecti.
(2) Subprefectul indeplineste atributiile care ii sunt date prin acte
normative, precum si atributii delegate, prin ordin al prefectului, din
domeniile de activitate ale aparatului propriu de specialitate al acestuia, in
principal din:
a) realizarea Programului de guvernare;
b) integrarea europeana;
c) relatiile cu sindicatele si patronatele;
d) respectarea legilor si a hotararilor Guvernului, asigurarea ordinii publice
si apararea drepturilor cetatenilor.
(3) In lipsa prefectului, subprefectul indeplineste, in numele prefectului,
atributiile ce revin acestuia.
Art. 5
(1) Prefectul are un aparat propriu de specialitate pe care il conduce.
(2) Structura organizatorica a aparatului propriu de specialitate al
prefectului este prevazuta in anexele nr. 1 si 2.
(3) In cadrul structurii organizatorice a aparatului propriu de
specialitate al prefectului se pot organiza, dupa caz, prin ordin al acestuia,
directii, servicii, birouri si alte compartimente, in conditiile legii.
Art. 6
(1) In judetele cu o suprafata intinsa, cu localitati amplasate la mari
distante de resedinta judetului sau in aglomerari urbane, prefectul poate
organiza, prin ordin, oficii prefecturale.
(2) Ordinul prefectului de infiintare si organizare a oficiilor
prefecturale se emite numai cu avizul de oportunitate al ministrului
administratiei si internelor.
(3) Prefectul, cu sprijinul primarului din unitatea administrativ-teritoriala
in care se organizeaza oficiul prefectural, va asigura spatiul corespunzator
pentru functionarea acestuia.
(4) Oficiile prefecturale functioneaza in subordinea directa a prefectului
si fac parte integranta din aparatul propriu de specialitate al prefectului, in
cadrul numarului de posturi si al fondurilor aprobate anual.
(5) Modul de organizare a oficiului prefectural si nominalizarea unitatilor
administrativ-teritoriale arondate acestuia se stabilesc prin ordin al
prefectului.
(6) Oficiile prefecturale asigura indeplinirea atributiilor specifice
aparatului propriu de specialitate al prefectului in unitatile
administrativ-teritoriale situate in raza lor de competenta.
(7) Sefii serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale
celorlalte organe ale administratiei publice centrale, organizate in judet, vor
desemna 1 - 2 specialisti care isi vor desfasura activitatea in zona respectiva
si vor conlucra direct cu oficiul prefectural pentru indeplinirea atributiilor
specifice institutiilor pe care le reprezinta.
Art. 7
(1) Conducerea operativa a aparatului propriu de specialitate al
prefectului se exercita de catre secretarul general.
(2) Secretarul general este inalt functionar public si are studii
superioare, de regula juridice sau administrative, absolvite cu diploma de
licenta sau echivalenta.
(3) Concursul sau examenul pentru ocuparea functiei de secretar general
este organizat de Ministerul Administratiei si Internelor, la solicitarea
prefectului, in conditiile legii.
(4) Numirea secretarului general si eliberarea sa din functie se fac prin
ordin al ministrului administratiei si internelor, contrasemnat de ministrul
delegat pentru administratia publica, in conditiile legii.
Art. 8
Secretarul general indeplineste, in conditiile legii, urmatoarele atributii
principale:
a) conduce si raspunde de activitatea operativa a aparatului propriu de
specialitate al prefectului;
b) verifica activitatea desfasurata de catre directiile de specialitate pentru
examinarea legalitatii actelor administrative adoptate sau emise de catre
autoritatile administratiei publice locale si judetene, precum si ale
presedintelui consiliului judetean;
c) coordoneaza realizarea procedurii prealabile cu privire la actele
socotite ilegale de catre directia de specialitate, precum si a documentatiei
necesare sesizarii instantelor de contencios administrativ;
d) sprijina elaborarea propunerilor de acte normative din sfera de
competenta a autoritatilor administratiei publice locale;
e) sprijina organizarea si desfasurarea actiunilor grupului pentru
monitorizarea reformei si/sau a Unitatii Centrale pentru Reforma Administratiei
Publice;
f) coordoneaza, in baza mandatului acordat de Ministerul Administratiei si
Internelor, impreuna cu autoritatile administratiei publice centrale si locale,
actiuni care au drept scop promovarea normelor comunitare privind cooperarea
transfrontaliera si constituirea euroregiunilor, incurajand initiativele locale
in domeniu, conform legislatiei romane;
g) intocmeste proiectul regulamentului de organizare si functionare a
comisiei judetene consultative;
h) supravegheaza realizarea lucrarilor de secretariat pentru comisia
judeteana consultativa;
i) prezinta prefectului studii si rapoarte cu privire la aplicarea actelor
normative in vigoare;
j) acorda consultanta autoritatilor administratiei publice locale privind
proiectele acordurilor de colaborare, cooperare, asociere, infratire si
aderare, initiate de acestea;
k) asigura concordanta propunerilor de acte normative, a actelor adoptate,
respectiv emise de autoritatile administratiei publice locale, cu legislatia
europeana in materie;
l) sprijina autoritatile administratiei publice locale la elaborarea
propunerilor privind afectarea sau dezafectarea bunurilor de utilitate publica,
cu respectarea prevederilor legale;
m) elaboreaza proiectul ordinului de stabilire a numarului consilierilor
locali si judeteni, precum si a graficului de convocare a consiliilor locale si
a consiliului judetean in sedinta de constituire;
n) urmareste modul de indeplinire de catre secretarii unitatilor
administrativ-teritoriale a atributiilor stabilite prin lege;
o) participa la elaborarea proiectelor de ordine ale prefectului;
p) prezinta prefectului propuneri de rezolvare, in limitele competentei, a
cererilor si sesizarilor adresate acestuia;
q) urmareste indeplinirea masurilor dispuse de prefect;
r) elaboreaza proiectul regulamentului de organizare si functionare a prefecturii,
pe care il supune spre aprobare prefectului;
s) indeplineste si alte atributii prevazute de lege sau sarcini date de
Ministerul Administratiei si Internelor ori de catre prefect.
Art. 9
(1) In exercitarea atributiilor prefectului, aparatul propriu de
specialitate indeplineste urmatoarele activitati principale:
1. Cu privire la realizarea Programului de guvernare:
a) elaboreaza, pe baza Programului de guvernare, programe si strategii
generale si sectoriale de dezvoltare economico-sociala a judetului sau zonei,
cu consultarea larga a autoritatilor publice locale si a conducerilor
serviciilor publice descentralizate;
b) anual, intocmeste Planul de actiuni pentru realizarea obiectivelor
cuprinse in Programul de guvernare;
c) realizeaza documentarea necesara si elaboreaza pe baza acesteia raportul
anual privind starea generala economico-sociala a judetului, care se
inainteaza, potrivit legii, Guvernului, prin Ministerul Administratiei si
Internelor;
d) elaboreaza informari cu privire la activitatea serviciilor publice
descentralizate, pe care le prezinta autoritatilor administratiei publice
judetene si ministerelor de resort.
2. Cu privire la integrarea europeana:
a) elaboreaza, in colaborare cu specialistii consiliului judetean, cu
persoanele responsabile din cadrul fiecarui serviciu public descentralizat al
ministerelor si din cadrul fiecarei autoritati publice locale, planul judetean
de masuri pentru integrarea europeana si amplificarea relatiilor externe, in conformitate
cu documentele programatice referitoare la integrarea europeana;
b) urmareste si aplica, impreuna cu grupul pentru monitorizarea reformei,
constituit la nivel judetean, prevederile cuprinse in strategiile si programele
de reforma a administratiei publice locale, elaborate pe baza Programului de
guvernare;
c) prelucreaza Strategia actualizata de accelerare a reformei
administratiei publice, dupa aprobarea sa de catre Guvern, si difuzeaza
autoritatilor administratiei publice locale sarcinile care le revin;
d) la solicitarea Ministerului Administratiei si Internelor, inainteaza
propuneri privind elaborarea documentelor programatice (Programul National de
Aderare a Romaniei, Raportul anual privind progresele inregistrate de Romania
in procesul de aderare la Uniunea Europeana), precum si a actelor normative, in
concordanta cu legislatia europeana in domeniu;
e) difuzeaza in teritoriu si prelucreaza, cu sprijinul serviciilor
descentralizate ale ministerelor si al structurilor de integrare europeana din
cadrul celorlalte/altor institutii publice, precum si cu cel al grupului de
monitorizare a reformei, documentele privind integrarea europeana adoptate la
nivel central;
f) urmareste ca proiectele de hotarari ale Guvernului, initiate la nivel
judetean, actele emise de autoritatile administratiei publice locale, precum si
hotararile comisiei judetene consultative sa fie in concordanta cu legislatia
europeana in materie si cu acordurile si conventiile organismelor europene,
semnate si ratificate de Romania;
g) intocmeste, gestioneaza prin evidenta centralizata si monitorizeaza
planul de relatii si de colaborari internationale al prefecturii;
h) elaboreaza evidenta centralizata a rapoartelor de activitate intocmite
obligatoriu pentru orice activitate de relatii internationale;
i) participa la activitati de aplicare a prevederilor actelor normative
vizand aderarea Romaniei la Uniunea Europeana;
j) actioneaza pentru atragerea societatii civile in activitatile care au
legatura cu procesul de integrare europeana si participa la programele
societatii civile in domeniul integrarii;
k) desfasoara activitati menite sa conduca la cunoasterea de catre
autoritatile administratiei publice locale si cetateni a programelor cu
finantare externa initiate si sustinute de Uniunea Europeana si de alte
organisme internationale.
3. Cu privire la urmarirea respectarii legalitatii actelor consiliului
judetean, ale presedintelui consiliului judetean, ale consiliilor locale si ale
primarilor, precum si a activitatii preparatorii a contenciosului administrativ
in fata instantelor:
a) examineaza, sub aspectul legalitatii si in termenele prevazute de lege,
actele administrative emise de catre autoritatile administratiei publice locale
sau judetene, precum si ale presedintelui consiliului judetean si face
propuneri corespunzatoare prefectului;
b) elaboreaza rapoarte si prezinta informari prefectului cu privire la
actele verificate, la modul de organizare a executarii legilor si a altor acte
normative de catre consiliile locale si judetene, de catre primari, precum si
de catre presedintele consiliului judetean;
c) asigura evidenta si pastrarea actelor transmise potrivit legii, in
vederea exercitarii dreptului de urmarire a respectarii legalitatii acestora,
precum si evidenta actiunilor si dosarelor pe rolul instantelor judecatoresti,
pana la epuizarea cailor de atac ordinare si extraordinare;
d) urmareste modul de indeplinire de catre secretarii unitatilor
administrativ-teritoriale a obligatiilor ce le revin, potrivit legii, cu
privire la inaintarea actelor supuse verificarii din punct de vedere al
legalitatii;
e) conlucreaza cu compartimentele din aparatul propriu al consiliului
judetean, respectiv al Consiliului General al Municipiului Bucuresti, la
elaborarea proiectelor de hotarari ale Guvernului care au ca obiect
solutionarea unor probleme de interes local.
4. Cu privire la serviciile publice descentralizate ale ministerelor si ale
celorlalte organe centrale:
a) monitorizeaza activitatea desfasurata de serviciile publice
descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale organizate
in judet, respectiv in municipiul Bucuresti, precum si activitatea unitatilor
din subordinea ministerelor care nu au servicii descentralizate, a regiilor
autonome de interes national si a filialelor acestora din judet, respectiv din
municipiul Bucuresti, si a companiilor nationale; in acest scop solicita si
primeste de la acestea informari si rapoarte obligatorii;
b) urmareste modul de conlucrare dintre autoritatile administratiei publice
locale si serviciile publice descentralizate in solutionarea problemelor
comunitatilor locale; elaboreaza si supune spre aprobare masuri pentru
imbunatatirea acestei conlucrari si a asistentei tehnice acordate autoritatilor
locale;
c) intocmeste informari prefectului cu privire la activitatea desfasurata
de serviciile publice descentralizate, semnaleaza divergentele aparute intre
acestea si autoritatile administratiei publice locale si propune actiuni
concrete de mediere a acestora;
d) examineaza, impreuna cu serviciile publice descentralizate ale
ministerelor si ale celorlalte organe centrale si cu autoritatile
administratiei publice locale si judetene, stadiul de executie a unor lucrari si
actiuni care se deruleaza in comun;
e) intocmeste documentatia necesara in vederea emiterii de catre prefect a
avizului prevazut de lege pentru numirea si eliberarea din functie a sefilor
serviciilor publice descentralizate din judet;
f) colaboreaza cu specialistii Comisiei Nationale de Prognoza la efectuarea
studiilor si analizelor de dezvoltare durabila, precum si la intocmirea
programelor sociale si economice si a planului de investitii de interes
judetean.
5. Cu privire la activitatea comisiei judetene consultative:
a) elaboreaza, in colaborare cu functionarii publici desemnati de sefii
serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe
centrale organizate in judet, cu specialistii consiliului judetean si pe baza
propunerilor primarilor unitatilor administrativ-teritoriale din judet,
proiectul programului principalelor lucrari si activitati ale comisiei judetene
consultative;
b) difuzeaza masurile adoptate de comisia judeteana consultativa organelor
si autoritatilor interesate si le aduce la cunostinta cetatenilor; urmareste
modul de aplicare a masurilor hotarate si informeaza operativ asupra
constatarilor facute;
c) urmareste respectarea criteriilor prevazute de Legea nr. 189/1998
privind finantele publice locale pentru echilibrarea bugetelor locale ale
unitatilor administrativ-teritoriale.
6. Cu privire la respectarea legilor si hotararilor Guvernului, asigurarea
ordinii publice si apararea drepturilor cetatenilor:
a) desfasoara actiuni la nivelul intregului judet pentru urmarirea
aplicarii si respectarii actelor normative, elaboreaza studii si rapoarte cu
privire la aspectele constatate, precum si propuneri privind imbunatatirea
starii de legalitate, pe care le inainteaza prefectului;
b) participa la organizarea, impreuna cu primarii, a unor actiuni de
cunoastere si de aplicare corecta a legii;
c) participa la elaborarea si supunerea spre aprobare a propunerilor de
acte normative privind acordarea de catre Guvern a unor ajutoare umanitare de
prima urgenta constand in bunuri, produse si bani, in scopul protectiei
populatiei in situatii exceptionale, determinate de calamitati naturale,
epidemii, incendii sau alte fenomene periculoase;
d) participa, impreuna cu reprezentantii Ministerului Administratiei si
Internelor, la actiuni cu privire la modul de exercitare de catre primari a
atributiilor delegate de stat prin acte normative.
7. Cu privire la activitatea de informare si relatii publice:
a) asigura prin compartimentul de specialitate relatia cu mass-media si
aplicarea prevederilor legale privind liberul acces la informatiile de interes
public;
b) participa la efectuarea audientelor si solutionarea cererilor,
petitiilor si a sesizarilor.
8. Cu privire la gestiunea bunurilor:
a) urmareste evidentierea riguroasa a miscarii bunurilor din domeniul
public si privat al unitatilor administrativ-teritoriale, precum si legalitatea
trecerii acestor bunuri din domeniul public local in domeniul privat al
unitatilor administrativ-teritoriale si evidentierea corecta a acestei
operatiuni;
b) verifica motivatia afectarii sau a dezafectarii bunurilor de utilitate
publica si respectarea prevederilor legale.
9. Cu privire la corpul de control al prefectului:
a) desfasoara, in conditiile legii, activitatea de verificare, sprijin si
indrumare in ceea ce priveste sfera de competenta a prefectului;
b) in exercitarea atributiilor ce ii revin, corpul de control al
prefectului colaboreaza cu autoritatile administratiei publice locale si
institutiile publice competente;
c) verifica sesizarile adresate prefectului in care solutionarea
problemelor implica un grad ridicat de dificultate;
d) ca urmare a actiunilor intreprinse, intocmeste rapoarte pe care le
comunica prefectului.
10. Cu privire la alesii locali:
a) intocmeste, pe baza datelor statistice oficiale, proiectul de ordin
privind stabilirea numarului de consilieri locali si judeteni si il supune spre
aprobare prefectului;
b) asigura indeplinirea, in conditiile legii, a atributiilor ce revin
prefectului in domeniul organizarii si desfasurarii alegerilor locale,
parlamentare si prezidentiale, precum si a referendumului national ori local;
c) intocmeste graficul de convocare a consiliilor locale si a consiliului
judetean in sedinta de constituire;
d) efectueaza verificarile necesare, intocmeste documentatia si elaboreaza
propunerile pentru sesizarea Guvernului in vederea dizolvarii, in conditiile
legii, a unor consilii locale sau a consiliului judetean, pentru suspendarea
din functie a unor consilieri sau primari ori pentru organizarea referendumului
privind incetarea mandatului primarilor.
11. Cu privire la relatiile cu sindicatele si patronatele:
a) asigura organizarea si desfasurarea sedintelor comisiei de dialog
social;
b) asigura transpunerea in practica a Strategiei de guvernare cu privire la
dinamizarea parteneriatului social dintre sindicate, patronat si puterea
executiva;
c) stabileste relatii de conlucrare cu partenerii sociali, care sa permita
o informare permanenta asupra nevoilor acestora si sa faciliteze rezolvarea
problemelor in discutie;
d) consulta partenerii sociali cu privire la masurile ce se intreprind in
vederea restructurarii regiilor autonome de sub autoritatea ministerelor,
consiliilor judetene si consiliilor locale, precum si a societatilor
comerciale, in corelare cu masurile de reconversie a fortei de munca.
(2) Functionarii publici din aparatul de specialitate al prefectului
indeplinesc orice alte atributii primite de la prefect, subprefect si
secretarul general pentru realizarea cu celeritate, in conditiile legii, a
activitatilor specifice.
Art. 10
In cadrul aparatului de specialitate al prefectului se organizeaza
serviciul public comunitar pentru eliberarea si evidenta pasapoartelor, cu
urmatoarele atributii:
a) organizeaza si realizeaza activitatea de eliberare si evidenta a
pasapoartelor simple sau a altor documente de trecere a frontierei de stat,
potrivit legii, pentru cetatenii romani cu domiciliul pe raza teritoriala de
competenta, precum si de prelungire a valabilitatii acestora, conform legii;
b) solutioneaza, in conditiile legii, cazurile de pierdere, furt,
distrugere sau deteriorare a documentelor de trecere a frontierei de stat si
asigura masurile pentru prevenirea folosirii lor de catre persoane
neautorizate;
c) elibereaza pasapoartele pentru solicitantii cu ultimul domiciliu pe raza
teritoriala de competenta, care au depus cereri pentru aprobarea stabilirii
domiciliului in strainatate, precum si pentru cetatenii romani stabiliti ori
care au solicitat stabilirea domiciliului in strainatate si au depus cereri in
acest sens la misiunile diplomatice sau oficiile consulare ale Romaniei,
aplicand in pasapoarte mentiunile corespunzatoare referitoare la domiciliu;
d) elibereaza, in conditiile legii, documente de trecere a frontierei de
stat pentru minorii cetateni romani, care au facut obiectul adoptiei
internationale;
e) efectueaza verificari specifice in legatura cu cererile pentru
stabilirea domiciliului in Romania de catre cetatenii romani domiciliati in
strainatate si le inainteaza spre aprobare Directiei Generale de Pasapoarte;
f) desfasoara, in conditiile legii, activitatile specifice pe linia tinerii
evidentei cetatenilor romani supusi restrictiilor de iesire din tara,
inainteaza propuneri in acest sens la Directia Generala de Pasapoarte si
intreprinde masuri pentru punerea in aplicare a acestor restrictii;
g) intreprinde masurile necesare in vederea cunoasterii situatiei
persoanelor domiciliate pe raza judetului, respectiv a municipiului Bucuresti,
care au fost returnate din diverse tari ca urmare a aplicarii acordurilor de
readmisie incheiate de Romania cu alte state, pentru a clarifica situatia
documentelor de calatorie a acestora;
h) conlucreaza permanent cu serviciile publice de evidenta a populatiei din
cadrul consiliilor judetene si al Consiliului General al Municipiului
Bucuresti;
i) indeplineste orice alte atributii stabilite prin reglementari legale.
Art. 11
Prefectul aproba prin ordin, in termen de 30 de zile de la data intrarii in
vigoare a prezentei hotarari, modificarile ce se impun in regulamentul de
organizare si functionare a aparatului propriu de specialitate.
Art. 12
(1) Incadrarea si eliberarea din functie a personalului din aparatul
propriu de specialitate se efectueaza prin ordin al prefectului, in conditiile
legii.
(2) Personalul care se preia de la structurile teritoriale ale Directiei de
pasapoarte din cadrul Directiei Generale de Evidenta Informatizata a Persoanei,
organ de specialitate al administratiei publice centrale, se considera
transferat in interesul serviciului, in conditiile legii.
(3) Numarul maxim de posturi aferent aparatului propriu de specialitate al
prefectului se stabileste anual si se repartizeaza pe fiecare prefectura, prin
ordin al ministrului administratiei si internelor, care este contrasemnat de
ministrul delegat pentru administratia publica, respectandu-se incadrarea in
numarul maxim de posturi aprobat Ministerului Administratiei si Internelor prin
legile bugetare anuale.
Art. 13
Indrumarea si verificarea activitatii desfasurate de aparatul propriu de
specialitate al prefectului se realizeaza de Ministerul Administratiei si Internelor,
iar perfectionarea pregatirii profesionale a personalului se asigura de
Ministerul Administratiei si Internelor prin structurile de profil.
Art. 14
Finantarea cheltuielilor curente si de capital pentru functionarea
institutiei prefectului se asigura de la bugetul de stat prin bugetul
Ministerului Administratiei si Internelor.
Art. 15
Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta hotarare.
Art. 16
Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea Guvernului
nr. 9/2001 privind reorganizarea si functionarea prefecturilor, publicata in
Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 18 din 11 ianuarie 2001.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE
Contrasemneaza:
Ministrul administratiei si internelor,
Ioan Rus
Ministrul delegat
pentru administratia publica,
Gabriel Oprea
Ministrul pentru coordonarea
Secretariatului General al Guvernului,
Petru Serban Mihailescu
Ministrul integrarii europene,
Hildegard Carola Puwak
p. Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat
ANEXA 1
ORGANIGRAMA PREFECTURII JUDETULUI
_________________________
| Compartimentul de
|
___| informare si relatii
|
| | publice
|
|
|_________________________|
_______________________ | _________________________
| Comisia consultativa |____ | | Serviciul public
|
|_______________________| | _________ |---| comunitar pentru
|
| | | | | eliberarea
pasapoartelor|
|----| PREFECT |----| |_________________________|
_______________________ | |_________| | _________________________
| Cabinetul prefectului |____| | | | | | Corpul de control al
|
|_______________________| | | | |---| prefectului
|
| | |____ |
|_________________________|
| | | | _________________________
____________________________| | | |___| Audit intern
|
| | |
|_________________________|
| | |____________________
| ________|_________ |
| | SUBPREFECT | |
| |__________________| |
| | |
| ________|_________ |
| | SECRETAR GENERAL | |
| |__________________| |
| | |
| _____________________________|___________ |
*) | | *) | *) | |
_____|_|_________ _______|_______ ________|______ ______|______
| Activitatea | | | | | | |
| pentru | | | | | | |
| integrare | | Activitatea | | Activitatea | | |
| europeana, | | pentru | | financiar | | |
| dezvoltare | | verificarea | | contabila, | | Oficiul |
| economica si | | legalitatii | | resurse | | prefectural |
| monitorizarea | | actelor si | | umane si | | |
| serviciilor | | contencios | | administrativ | | |
| publice | | administrativ | | | | |
| descentralizate | | | | | | |
|_________________| |_______________| |_______________| |_____________|
------------
*) Activitatea poate fi organizata la nivel de directie sau serviciu.
ANEXA 2
ORGANIGRAMA PREFECTURII MUNICIPIULUI BUCURESTI
_________________________
| Compartimentul de
|
___| informare si relatii
|
| | publice
|
| |_________________________|
_______________________ | _________________________
| Comisia consultativa |____ | | Serviciul public
|
|_______________________| | _________ |---| comunitar pentru |
| | | | | eliberarea
pasapoartelor|
|----| PREFECT |----|
|_________________________|
_______________________ | |_________| | _________________________
| Cabinetul prefectului |____| | | | | | Corpul de control al
|
|_______________________| | | | |---| prefectului
|
| | |____ |
|_________________________|
| | | | _________________________
____________________________| | | |___| Audit intern
|
| | |
|_________________________|
| | |____________________
| ________|_________ |
| | 2 SUBPREFECTI | |
| |__________________| |
| | |
| ________|_________ |
| | SECRETAR GENERAL | |
| |__________________| |
| | |
| _____________________________|___________ |
*) | | *) | *) | |
_____|_|_________ _______|_______ ________|______ ______|______
| Activitatea | | | | | | |
| pentru | | | | | | |
| integrare | | Activitatea | | Activitatea | | |
| europeana, | | pentru | | financiar | | |
| dezvoltare | | verificarea | | contabila, | | Oficiul |
| economica si | | legalitatii | | resurse | | prefectural |
| monitorizarea | | actelor si | | umane si | | |
| serviciilor | | contencios | | administrativ | | |
| publice | | administrativ | | | | |
| descentralizate | | | | | | |
|_________________| |_______________| |_______________| |_____________|
*) Activitatea poate fi organizata la nivel de directie sau serviciu.