NORME
METODOLOGICE Nr. 6396/8069/22779 din 25 noiembrie 1996
privind acordarea, utilizarea si controlul cheltuielilor rezultate din
aplicarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 27/1996
ACT EMIS DE: MINISTERUL MUNCII SI PROTECTIEI SOCIALE
NR. 6396 din 25 noiembrie 1996
MINISTERUL LUCRARILOR PUBLICE SI AMENAJARII TERITORIULUI
Nr. 8069 din 25 noiembrie 1996
MINISTERUL FINANTELOR
NR. 22779 din 25 noiembrie 1996
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 347 din 19 decembrie 1996
In baza art. 10 din Ordonanta Guvernului nr. 27/1996 privind acordarea de
facilitati persoanelor care domiciliaza sau lucreaza in unele localitati din
Muntii Apuseni si in Rezervatia Biosferei "Delta Dunarii", denumita
in continuare ordonanta, se emit urmatoarele norme metodologice:
Cu privire la publicitate si evidenta persoanelor si familiilor in drept a
beneficia de facilitatile prevazute de ordonanta
a) Ordonanta, precum si normele metodologice vor fi aduse la cunostinta
cetatenilor din localitatile cuprinse in anexele la hotararile Guvernului nr.
323/1996 si nr. 395/1996 prin grija consiliilor locale, prin afisaj la primarie
si, dupa posibilitate, si prin alte forme de informare.
b) Cetatenii care pot beneficia de facilitatile prevazute la art. 2 - 6 din
ordonanta, in nume propriu sau, dupa caz, in numele familiei pe care o
reprezinta, vor depune o cerere la primarie prin care solicita acordarea
facilitatilor ce li se cuvin. Cererea va fi insotita de actele doveditoare
necesare, prevazute in anexa nr. 1 A la prezentele norme metodologice, precum
si de o declaratie pe proprie raspundere, sanctionabila, potrivit legii, pentru
declaratii false, ca nu au incalcat reglementarile stipulate in art. 8 din
ordonanta. Cererile se depun in termen de 20 de zile de la afisarea ordonantei
si a normelor metodologice de aplicare a acesteia si se aproba de catre fiecare
consiliu local.
c) Pe baza cererilor aprobate, consiliile locale vor definitiva listele
cuprinzand persoanele care urmeaza sa beneficieze de facilitatile prevazute de
ordonanta, cu precizarea categoriilor de facilitati. Listele astfel intocmite
vor fi afisate la sediul primariei. Cetatenii care au fost omisi sau ale caror
cereri nu au fost aprobate pot depune contestatii la sediul primariei in termen
de 10 zile de la afisare. Primarul are obligatia ca, in termen de 10 zile, sa
le solutioneze si sa comunice petitionarilor modul de rezolvare.
Cetatenii nemultumiti de hotararea primarului se pot adresa, in termen de 5
zile de la instiintare, prefectului judetului, care are obligatia sa le
examineze si sa formuleze un raspuns in termen de 10 zile.
d) Dupa parcurgerea acestor etape, listele devin definitive si, prin grija
primarilor, vor fi transmise institutiilor abilitate de ordonanta sa asigure
facilitatile.
Listele se actualizeaza trimestrial, luandu-se in considerare schimbarile
in evidenta populatiei, angajarile noi, desfacerile de contracte de munca,
precum si sanctiunile pentru incalcarea prevederilor legale prevazute la art. 8
din ordonanta.
e) Serviciile descentralizate ale statului (pentru institutiile publice),
precum si unitatile de cult vor colabora cu consiliile locale pentru organizarea
evidentei personalului incadrat pe functii, care beneficiaza de facilitatile
prevazute de ordonanta.
Autoritatile din teritoriu, abilitate cu constatarea si sanctionarea
persoanelor fizice si juridice vinovate de incalcarea prevederilor legale mentionate
la art. 8 din ordonanta, au obligatia de a instiinta operativ consiliile locale
pe raza carora locuiesc persoanele sanctionate.
Primarii vor lua cunostinta de sanctiunile si durata acestora, vor face
corectiile necesare in evidenta si le vor aduce la cunostinta institutiilor
care acorda facilitatile respective, in vederea luarii masurilor prevazute de
ordonanta.
Privitor la articolele din ordonanta:
1.1. Beneficiaza de prevederile art. 1 din ordonanta personalul
institutiilor publice si al unitatilor de cult incadrat pe functii care
necesita studii superioare si medii de specialitate, cu locul de munca in
localitatile rurale din Muntii Apuseni, prevazute in anexa nr. 1 la Hotararea
Guvernului nr. 323/1996, si care isi stabileste domiciliul in aceste
localitati.
1.2. Acordarea materialului lemnos prevazut in art. 1 din ordonanta se face
pe baza de cerere, cu precizarea cantitatilor efectiv necesare, depusa la
primarul comunei unde solicitantul isi are sau unde isi stabileste domiciliul.
Cererea va fi insotita de urmatoarele acte:
- dovada de stabilire a domiciliului;
- adeverinta de la locul de munca din care sa rezulte ca solicitantul
indeplineste conditiile prevazute la pct. 1.1 din prezentele norme
metodologice;
- autorizatia de construire, eliberata potrivit legii;
- fundamentarea necesarului de material lemnos conform prevederilor
proiectului de construire sau unui memoriu de necesitate intocmit pe proprie
raspundere de catre solicitant, in cazul lucrarilor de reparatii.
Primarul verifica indeplinirea conditiilor prevazute de ordonanta, dupa
care aproba sau respinge cererea.
Persoanele nemultumite de rezolvarea cererii se pot adresa prefectului
judetului, in scris, in termen de 30 de zile de la comunicare, care o va
solutiona in termen de 15 zile de la inregistrare.
Cererile aprobate se inainteaza de catre primar filialelor teritoriale ale
Regiei Nationale a Padurilor, care are obligatia de a le onora.
1.3. Regia Nationala a Padurilor va centraliza, in cadrul fiecarei filiale
teritoriale, cantitatile de material lemnos programate a se acorda potrivit
art. 1 din ordonanta si va face Ministerului Apelor, Padurilor si Protectiei
Mediului, in termenul legal prevazut, propuneri de includeri in bugetul de stat
a fondurilor necesare acoperirii diferentei de pret de 50% fata de costul
integral al materialului lemnos.
Justificarea folosirii fondurilor bugetare aflate la dispozitia Regiei
Nationale a Padurilor, cu destinatia de acoperire a diferentelor de pret fata
de costul integral al materialului lemnos, se face de catre ocoalele silvice
prin situatii lunare de acordare a materialului lemnos.
Situatiile lunare se verifica si se centralizeaza de catre filialele
silvice dupa modelul prezentat in anexa nr. 3 la prezentele norme metodologice
si se avizeaza de catre directia generala a finantelor publice si controlului
financiar de stat a judetului. Centralizatoarele situatiilor de plata se vor
prezenta de catre Regia Nationala a Padurilor, Ministerului Apelor, Padurilor
si Protectiei Mediului pana la data de 5 a lunii curente, pentru luna expirata.
1.4. Ministerul Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului va prezenta
Ministerului Finantelor centralizatorul situatiilor de plata insotit de
memoriul justificativ, inaintate de Regia Nationala a Padurilor pana la data de
10 a lunii curente, pentru luna expirata, impreuna cu borderoul acestora si cu
cererea de deschidere de credite bugetare.
1.5. Primarii vor urmari ca materialul lemnos obtinut sa fie utilizat
exclusiv pentru destinatia acordata si numai pentru localitatile rurale in care
personalul prevazut la pct. 1 din prezentele norme metodologice isi stabileste
domiciliul.
1.6. Primirea de sume necuvenite de la bugetul de stat, prin inscrierea de date
sau situatii nereale pe cererile inaintate spre aprobare, atrage obligatia
beneficiarului de restituire a sumelor de la bugetul de stat si aplicarea
sanctiunilor prevazute de lege.
2.1. Beneficiaza de prevederile art. 2 din ordonanta personalul institutiilor
publice si al unitatilor de cult incadrat pe functii care necesita studii
superioare si medii de specialitate, cu locul de munca in localitatile din
Rezervatia Biosferei "Delta Dunarii", prevazute in anexa la Hotararea
Guvernului nr. 395/1996.
2.2. Diferentierea sporului de izolare prevazut de ordonanta, pe
localitati, se va face prin hotarare a Consiliului Judetean Tulcea, cu avizul
prefecturii, in functie de distantele si de posibilitatile de acces la si
dintre localitatile prevazute in anexa la Hotararea Guvernului nr. 395/1996,
tinand seama si de nivelul sporului de izolare acordat in baza altor acte
normative in vigoare la data aplicarii ordonantei.
2.3. Pentru personalul incadrat in unitatile de cult, sporul de izolare se
calculeaza la salariul minim brut pe tara si se suporta din bugetul
Secretariatului de Stat pentru Culte.
2.4. La data acordarii sporului de izolare, potrivit prezentelor norme,
personalului prevazut la pct. 2.1 din aceste norme nu ii mai sunt aplicabile
prevederile altor acte normative privind sporul de izolare.
3.1. Beneficiaza de prevederile art. 4 din ordonanta persoanele fizice care
au domiciliul si locuiesc efectiv in localitatile prevazute in anexa la
Hotararea Guvernului nr. 395/1996 si in localitatile din Muntii Apuseni
prevazute in anexa nr. 1 la Hotararea Guvernului nr. 323/1996.
Impozitele si taxele locale supuse reducerii cu 50%, in conditiile
ordonantei, sunt cele stabilite prin Legea nr. 27/1994, modificata si
completata prin Ordonanta Guvernului nr. 24/1995, si anume:
- impozite pe cladiri;
- impozite pe terenurile ocupate de cladiri si alte constructii;
- taxa asupra mijloacelor de transport;
- taxe pentru folosirea locurilor publice;
- taxe pentru eliberarea certificatelor, avizelor si autorizatiilor in
domeniul constructiilor;
- taxe pentru folosirea mijloacelor de publicitate, afisaj si reclama;
- taxe pentru sederea in statiunile balneoclimaterice;
- taxe pentru vizitarea muzeelor, caselor memoriale, monumentelor istorice
de arhitectura si arheologie;
- alte taxe locale (taxe pentru cazan de fabricat rachiu, taxa pentru
fabrica de ulei, mori cereale, ferastraie mecanice, taxe pentru caini).
Aplicarea reducerilor se face de catre organele fiscale locale. Consiliile
locale vor prezenta acestor organe un tabel care sa cuprinda persoanele fizice
cu domiciliul stabil si care locuiesc efectiv in localitatile cuprinse in anexa
nr. 3 la Hotararea Guvernului nr. 395/1996 si in anexa nr. 1 la Hotararea Guvernului
nr. 323/1996.
3.2. Impozitele si taxele locale platite pentru anul 1996 se vor regulariza
in conditiile ordonantei, conform anexei nr. 4 la prezentele norme
metodologice, sumele calculate in plus urmand a fi considerate in contul
obligatiilor fiscale restante ori urmatoare sau a fi restituite celor
indreptatiti, conform reglementarilor legale in vigoare.
3.3. Alte facilitati prevazute de dispozitiile legale in legatura cu
impozitele si taxele locale se aplica dupa operarea reducerilor prevazute de
ordonanta.
3.4. Majorarile de intarziere pentru neplata la termen a impozitelor si
taxelor locale se calculeaza si se incaseaza la debitele reduse cu 50% .
Consiliile locale pot acorda scutiri sau reduceri de majorari de intarziere,
amanari sau esalonari la plata conform cu art. 66 din Legea nr. 27/1994,
aferente acestor debite.
De prevederile art. 4 din ordonanta nu beneficiaza persoanele fizice
vinovate de incalcarea prevederilor legale mentionate la art. 8 din ordonanta.
4.1. Acordarea subventiilor pentru acoperirea tarifelor reduse cu 50% la
energia electrica, gaze naturale, energia termica si apa potabila furnizata de
reteaua publica se face numai pentru consumurile casnice menajere, in limita
unor consumuri normate pe familie. Consumurile normate pe familie se vor
stabili de catre consiliile locale, cu sprijinul unitatilor teritoriale din
regiile autonome de profil, vor avea un caracter unitar si nediscriminatoriu si
vor fi avizate de catre organele de specialitate judetene.
4.2. Acordarea subventiei prevazute de ordonanta este conditionata de plata
la termen a facturilor scadente.
4.3. Diferentele de tarif pentru serviciile privind livrarea energiei
electrice si a gazelor naturale se suporta de la bugetul de stat.
Ministerul Industriilor isi va prevedea anual in buget fondurile necesare
pentru acoperirea diferentelor respective, sumele urmand a fi achitate lunar
agentilor economici prestatori, pe baza deconturilor justificative prezentate
de acestia, verificate si avizate de organele de specialitate ale consiliului
judetean.
Agentii economici prestatori vor incasa de la abonati sumele reprezentand
contravaloarea energiei electrice si a gazelor naturale, aplicand tarife reduse
cu 50% pentru consumuri menajere normate.
Nu beneficiaza de reducerea cu 50% acei consumatori casnici care nu achita
valoarea facturilor in intervalul de timp legal stabilit de furnizor.
Acordarea subventiilor de la bugetul de stat se va face lunar, in functie
de diferentele de pret aferente consumurilor normate achitate efectiv in luna
respectiva, pe baza deconturilor elaborate centralizat pe primarii de catre
Prefectura Judetului Tulcea si prezentate Ministerului Industriilor potrivit
modelului din anexa nr. 5 la prezentele norme metodologice.
5.1. Diferentele de tarif pentru energia termica si apa potabila se vor
suporta de la bugetul propriu al Consiliului Judetean Tulcea.
Agentul economic prestator va incasa de la abonati sumele reprezentand
plata energiei, aplicand tarifele reduse cu 50% pentru consumurile menajere
normate. Diferenta de tarif se va deconta din fondurile special constituite din
bugetul Consiliului Judetean Tulcea si evidentiate intr-un cont special
constituit.
5.2. Calcularea de catre prestatori a subventiilor pentru acoperirea
tarifelor reduse cu 50% pentru energia termica se va face utilizand
formularul-tip din anexa nr. 1B la prezentele norme metodologice. Pentru apa
potabila furnizata de la reteaua publica se va utiliza formularul-tip din anexa
nr. 2 la prezentele norme metodologice.
6.1. Se stabileste drept consum mediu zilnic de peste pentru o familie
cantitatea de 3 kg.
7.1. Persoanele juridice care investesc pentru obiectivele cuprinse in
programele speciale si in localitatile prevazute in anexele la hotararile
Guvernului nr. 323/1996 si nr. 395/1996 vor inregistra distinct cheltuielile
efectuate pentru obiectivele de investitii realizate in aceste localitati,
astfel incat sa se asigure cunoasterea costurilor de productie sau de
achizitie, dupa caz.
In contabilitatea financiara, imobilizarile corporale, precum si
imobilizarile corporale in curs, realizate in zonele respective, se vor
evidentia cu ajutorul unor conturi analitice distincte, deschise in
contabilitatea unitatilor investitoare in cauza.
7.2. Nu beneficiaza de facilitatile prevazute la alin. (1) al art. 7 din
ordonanta persoanele juridice autorizate sa functioneze in baza Hotararii
Guvernului nr. 486/1992 sau persoanele juridice cu profil de activitate:
baruri, restaurante si cluburi cu program de noapte, organizare de spectacole
sau alte activitati similare. Profilul de activitate este dat de veniturile
realizate care au ponderea cea mai mare in volumul total al veniturilor
unitatii respective.
7.3. Competenta de confirmare a realizarii obiectivelor, precum si a altor
investitii destinate dezvoltarii economice si crearii de noi locuri de munca
revine consiliilor locale sau consiliului judetean, dupa caz, din zonele
respective.
7.4. Suma utilizata pentru investitiile realizate in zonele respective,
confirmata de consiliul local sau de consiliul judetean, dupa caz, se inscrie
in declaratia de impunere a profitului si se scade din profitul impozabil
inainte de impunere. In cazul in care investitia este in curs de executie pe
termen lung, suma utilizata este deductibila, cu conditia confirmarii de catre
consiliul local sau judetean, dupa caz, pe baza procesului-verbal de receptie
partiala, insotit de situatia lucrarilor.
8.1. Institutiile si persoanele abilitate cu controlul respectarii
prevederilor legale referitoare la pescuitul, vanatul, exploatarea padurilor si
desfasurarea activitatilor economice au obligatia de a transmite consiliilor
locale, lunar (pana la data de 5 a lunii), listele cu persoanele fizice si
juridice sanctionate.
Aceeasi obligatie revine si conducatorilor institutiilor publice privitor
la prevederile art. 8 lit. c) din ordonanta.
Primarii localitatilor respective au obligatia de a confrunta declaratiile
persoanelor fizice cu listele persoanelor sanctionate si de a proceda in
consecinta.
Ministrul lucrarilor publice
si amenajarii teritoriului,
Marin Cristea
Ministru de stat, ministrul finantelor,
Florin Georgescu
p. Ministru de stat,
ministrul muncii si protectiei sociale,
Adrian Neacsu,
secretar de stat
ANEXA 1A
ACTELE
doveditoare ale dreptului de a beneficia de facilitatile prevazute de Ordonanta
Guvernului nr. 27/1996
__________________________________________________________________________
Denumirea actului Tipul de facilitate
__________________________________________________________________________
- Adeverinta de incadrare definitiva in
institutiile publice si in unitatile de cult art. 1 si 2
- Documentul de atestare a studiilor (medii,
superioare) art. 1 si 2
- Documentul de atestare a domiciliului stabil
(buletinul de identitate) art. 1, 3, 4, 5 si 6
- Declaratie pe propria raspundere,
sanctionabila, conform legii, pentru
declaratii false cu privire la respectarea
prevederilor legale referitoare la pescuitul,
vanatul si exploatarea padurilor,
desfasurarea activitatilor economice art. 1, 4, 5, 6 si 7
__________________________________________________________________________
ANEXA 1B
CONSILIUL JUDETEAN ........
AGENTUL ECONOMIC ..........
CALCULUL
subventiilor pentru acoperirea tarifelor reduse cu 50% la energia termica
livrata populatiei din localitatile situate pe teritoriul Rezervatiei Biosferei
"Delta Dunarii", prevazute in Hotararea Guvernului nr. 395/1996
Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
A - Sursa de energie termica
B - Nr. si data facturii
C - Cantitatea livrata populatiei (Gcal)
D - Consumul normat pe familie (Gcal)
E - Tariful actual pentru populatie, conform actului normativ in vigoare
(lei/Gcal)
F - Tariful actual redus cu 50% (col. 4 x 50%) (lei/Gcal)
G - Tariful stabilit prin negocieri (lei/Gcal)
H - Tariful pentru distributie (lei/Gcal)
I - Tarif total (col. 6 + col. 7) (lei/Gcal)
________________________________________________________________________
Subventii
A B C D E F G H I ___________________________
Din De la
transfer de bugetul
la bugetul propriu al
de stat consiliului
(col. 8 judetean*)
- col. 4) (col. 5
x col. 2 x col. 3)
(lei) (lei)
________________________________________________________________________
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
________________________________________________________________________
ANEXA 2
CONSILIUL JUDETEAN ........
AGENTUL ECONOMIC ..........
CALCULUL
subventiilor pentru acoperirea tarifelor reduse cu 50% la apa potabila
furnizata din reteaua publica pentru consumurile casnice menajere si livrata
populatiei din localitatile situate in Rezervatia Biosferei "Delta
Dunarii", prevazute in Hotararea Guvernului nr. 395/1996
______________________________________________________________________________
Sursa Nr. Cantitatea Consumul Tariful Tarif Subventii*)
de apa si data livrata normat legal redus de la bugetul
potabila facturii populatiei pe cu 50% propriu al
(rezultata familie consiliului
din citire) judetean
(col. 5 x col. 3)
(mc) (mc) (lei/mc) (lei/mc) (lei)
______________________________________________________________________________
0 1 2 3 4 5 6
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
*) In cazul in care cantitatea de apa consumata rezultata din citire este
mai mica decat cantitatea normata de apa consumata, calculul subventiilor se
face dupa formula: col. 5 x col. 2.
CONSILIUL JUDETEAN
Intocmit, Verificat si avizat,
Managerul general Presedinte,
al agentului economic, directorul Directiei buget-finante,
ANEXA 3
FILIALA SILVICA ...............
SITUATIA
privind acordarea materialului lemnos potrivit art. 1 din Ordonanta Guvernului
nr. 27/1996, pentru care se suporta din bugetul de stat 50% din contravaloare
_____________________________________________________________________________
|Nr. |Ocolul| Cantitatea | Pretul | | Sume de decontat |
|crt.|silvic| de material |unitar pe| Valoarea | de la bugetul de |
| | |lemnos acordata|metru cub| | stat |
| | |potrivit art. 1| (lei) |___________________|___________________|
| | |din Ordonanta | |in luna |cumulat |in luna |cumulat |
| | |Guvernului nr. | | ..... |de la | ..... |de la |
| | | 27/1996 | |(col. 3 x|inceputul| (col. |inceputul|
| | |_______________| | col. 5) |anului | 6/2) |anului |
| | |in |cumulat | | |(col. 4 x| | col. |
| | |luna |de la | | | col. 5) | | 7/2) |
| | |.... |inceputul| | | | | |
| | | |anului | | | | | |
|____|______|_____|_________|_________|_________|_________|_________|_________|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|____|______|_____|_________|_________|_________|_________|_________|_________|
| | | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
|____|______|_____|_________|_________|_________|_________|_________|_________|
Director, Director economic,
Avizat D.G.F.P.C.F.S.
ANEXA 4
EXEMPLU DE CALCUL
pentru reducerea cu 50% in cazul impozitului pe cladiri, conform prevederilor
Ordonantei Guvernului nr. 27/1996*)
*) Aceeasi metodologie se va utiliza si in cazul impozitului pe teren si al
taxei asupra mijloacelor de transport.
Pentru anul 1996, daca un contribuabil, persoana fizica, detine o cladire
in valoare de 500.000 lei, impozitul anual datorat de acesta se stabileste
astfel:
(1) Impozit pe cladiri datorat conform Legii nr. 27/1994:
a) Impozit anual datorat
500.000 lei x 1% = 5.000 lei
b) Impozit de plata - se plateste trimestrial, in rate egale, pana la data
de 15 inclusiv a ultimei luni din fiecare trimestru
5.000 lei : 4 = 1.250 lei
- termene de plata: 15 martie, 15 iunie, 15 septembrie, 15 decembrie.
(2) Contribuabilul a achitat in intregime impozitul pe cladiri datorat
pentru anul 1996, in suma de 5.000 lei, la data de 15 martie 1996.
La data de 15 decembrie 1996, impozitul pe cladiri se va recalcula in
conditiile Ordonantei Guvernului nr. 27/1996, astfel:
a) Impozit pe cladiri datorat de la data de 1 ianuarie pana la data de 7
august 1996 inclusiv, conform Legii nr. 27/1994:
5.000 lei : 366 de zile x 220 de zile = 3.005 lei
b) Impozit pe cladiri datorat potrivit Ordonantei Guvernului nr. 27/1996 -
impozit anual datorat:
500.000 lei x 1% = 5.000 lei
5.000 lei x 50% = 2.500 lei
- pentru perioada 8 august - 31 decembrie 1996, conform Ordonantei
Guvernului nr. 27/1996:
2.500 lei : 366 de zile x 146 de zile = 997 lei
c) Impozit pe cladiri datorat pentru anul 1996, conform prevederilor legale
in vigoare:
3.005 + 997 = 4.002 lei
d) Suma calculata in plus:
5.000 - 4.002 = 998 lei
se va considera in contul obligatiilor fiscale restante sau se va restitui
celor indreptatiti.
(3) Contribuabilul a achitat trimestrial impozitul pe cladiri pana la data
de 15 septembrie 1996:
a) Achitat 1.250 x 3 (trimestre) = 3.750 lei
b) Datorat pe anul 1996 = 4.002 lei
c) La data de 15 decembrie 1996 contribuabilul va achita suma de 252 lei.
ANEXA 5
PREFECTURA JUDETULUI TULCEA
DECONT
privind diferentele de tarif la energia electrica (gaze naturale)
pe luna .......... anul ...............
__________________________________________________________________________
Nr. Comuna Cantitati Valoarea facturilor achitate
crt. kWh (mc) (lei)
___________________________ _______________________________
Total Din care, Total Din care,
in cadrul aferent
consumului col. 2
normat
__________________________________________________________________________
0 A 1 2 3 4
__________________________________________________________________________
1
2
3
4
5
6
7
8
9
.
.
.
TOTAL:
__________________________________________________________________________
Prefect,