ORDIN
Nr. 1017 din 19 mai 1997
ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 112 bis din 12 martie 1998
Nota: Ordinul nr. 1017/1997 a mai fost publicat in Monitorul Oficial,
Partea I, nr. 138 din 1 iulie 1997, dar fara prezentarea formularelor tipizate.
Ministru de stat, ministrul finantelor,
in baza prevederilor art. 110 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind
executarea creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, si ale
Ordonantei Guvernului nr. 7/1995 privind stabilirea regimului unor formulare
tipizate din domeniul financiar, aprobata prin Legea nr. 52/1995,
avand in vedere atributiile prevazute in Hotararea Guvernului nr. 449/1994
privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor, republicata,
emite urmatorul ordin:
Art. 1
Anexa nr. 1 a) la Ordinul ministrului de stat, ministrul finantelor, nr.
1.801/1995 se completeaza, dupa pozitia 78, cu 12 pozitii continand formularele
privind creantele bugetare:
------------------------------------------------------------------------------
Nr. Denumirea formularului Codul
crt.
------------------------------------------------------------------------------
79. Somatie 14.13.28.99
80. Adeverinta de primire a somatiei nr. ...... 14.13.29.99
81. Titlul executoriu nr. ............ 14.13.30.99
82. Dispozitie de urmarire 14.13.31.99
83. Proces-verbal de predare-primire 14.13.32.99
84. Proces-verbal de licitatie pentru bunuri mobile 14.13.33.99
85. Publicatie de vanzare bunuri imobile 14.13.15.99/a
86. Proces-verbal de identificare bunuri imobile 14.13.34.99
87. Somatie pentru executarea silita a bunurilor imobile 14.13.28.99/a
88. Proces-verbal de licitatie pentru bunuri imobile 14.13.33.99/a
89. Proces-verbal nr. ..... privind cheltuielile de executare 14.13.35.99
90. Proces-verbal privind comunicarea somatiei 14.13.29.99/a
------------------------------------------------------------------------------
Anexa nr. 1 b) la Ordinul ministrului de stat, ministrul finantelor, nr.
1.801/1995 se completeaza cu modelul, caracteristicile, modul de difuzare,
utilizare si pastrare a formularelor mentionate la alin. 1, cuprinse in anexa
nr. 1 la prezentul ordin, care face parte integranta din acesta (varianta -
1997A - DGEESVS in completarea variantei 1995A - MF).
Art. 2
Se aproba modificarea modelelor urmatoarelor formulare tipizate, prevazute
in anexa nr. 1 a) la Ordinul ministrului de stat, ministrul finantelor, nr.
1.801/1995, precum si modificarea caracteristicilor modului de tiparire,
difuzare, utilizare si pastrare a acelorasi formulare prevazute in anexa nr.
1b) la ordinul sus-citat:
1. Instiintare de plata, cod 14.13.09.99;
2. Adresa de infiintare a popririi, cod 14.13.12.99;
3. Proces-verbal de sechestru si anexa la procesul-verbal de sechestru din
............................., cod 14.13.13.99;
4. Proces-verbal de instituire administrator sechestru, cod 14.13.14.99;
5. Publicatie de vanzare bunuri mobile, cod 14.13.15.99.
Modelele formularelor mai sus mentionate sunt prezentate in anexa nr. 2 la
prezentul ordin.
Art. 3
Directia generala organizare, resurse umane si servicii generale, Directia
presa, relatii cu publicul, protocol si administrativ, Directia generala de
evaluare si executare silita a veniturilor statului, directiile generale ale
finantelor publice si controlului financiar de stat judetene si a municipiului
Bucuresti, precum si, dupa caz, alte directii interesate din minister vor aduce
la indeplinire prevederile prezentului ordin.
Ministru de stat,
ministrul finantelor,
Mircea Ciumara
ANEXA 1
MODELELE
formularelor tipizate noi si variante ale acestora, introduse in anexa nr. 1 a)
la Ordinul ministrului de stat, ministrul finantelor, nr. 1.801/1995
------------------------------------------------------------------------------
Nr. Denumirea formularului Codul
crt.
------------------------------------------------------------------------------
79. Somatie 14.13.28.99
80. Adeverinta de primire a somatiei nr. ...... 14.13.29.99
81. Titlul executoriu nr. ............ 14.13.30.99
82. Dispozitie de urmarire 14.13.31.99
83. Proces-verbal de predare-primire 14.13.32.99
84. Proces-verbal de licitatie pentru bunuri mobile 14.13.33.99
85. Publicatie de vanzare bunuri imobile 14.13.15.99/a
86. Proces-verbal de identificare bunuri imobile 14.13.34.99
87. Somatie pentru executarea silita a bunurilor imobile 14.13.28.99/a
88. Proces-verbal de licitatie pentru bunuri imobile 14.13.33.99/a
89. Proces-verbal nr. ..... privind cheltuielile de executare 14.13.35.99
90. Proces-verbal privind comunicarea somatiei 14.13.29.99/a
------------------------------------------------------------------------------
ANEXA 2
MODELELE
formularelor tipizate modificate, prevazute in anexa nr. 1 a) la Ordinul
ministrului de stat, ministrul finantelor, nr. 1.801/1995
------------------------------------------------------------------------------
Nr. Denumirea formularului Codul
crt.
------------------------------------------------------------------------------
23. Instiintare de plata 14.13.09.99
27. Adresa de infiintare a popririi 14.13.12.99
28. Proces-verbal de sechestru si anexa la procesul-verbal
de sechestru din ............... 14.13.13.99
29. Proces-verbal de instituire administrator sechestru 14.13.14.99
30. Publicatie de vanzare bunuri mobile 14.13.15.99
------------------------------------------------------------------------------
MINISTERUL FINANTELOR
D.G.F.P.C.F.S. a .........................
Unitatea fiscala ......................... Nr. ....... data ......
Str. ...................... nr. ..........
Localitatea ..............................
Dosar de executare nr. ...... data .......
Catre ............................
Cod fiscal/nr. rol ...............
Str. ............... nr. .........., bloc .........., sc. .............,
et. ....., ap. .........., sector ............,
localitatea .................., judetul ......................
SOMATIE
In baza art. 23 alin. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea
creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996,
va instiintam ca figurati in evidentele fiscale ale
........................ ...................... cu urmatoarele sume de plata,
pentru care s-a pornit executarea silita in temeiul titlului executoriu
......................., a carui copie v-o transmitem alaturat:
----------------------------------------------------------------------------
| | Suma - lei |
| Natura obligatiei bugetare |----------------------------------------------|
| | |Majorari de intarziere calculate|
| | Debit | pana la data de*) ........... |
|-----------------------------|-------------|--------------------------------|
|-----------------------------|-------------|--------------------------------|
|-----------------------------|-------------|--------------------------------|
|-----------------------------|-------------|--------------------------------|
|-----------------------------|-------------|--------------------------------|
|-----------------------------|-------------|--------------------------------|
|-----------------------------|-------------|--------------------------------|
|-----------------------------|-------------|--------------------------------|
|-----------------------------|-------------|--------------------------------|
| TOTAL: | | |
|-----------------------------|-------------|--------------------------------|
*) Majorarile de intarziere se vor calcula in continuare pana la data
platii inclusiv.
Daca, in termen de 15 zile de la primirea prezentei somatii, nu veti achita
sumele mentionate pentru care termenul legal de plata a expirat, in baza
prevederilor art. 40 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea
creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, se va proceda la
aplicarea modalitatilor de executare silita. Toate cheltuielile ocazionate de
realizarea sumelor aratate mai sus, incepand cu transmiterea acestei somatii,
vor fi suportate de catre dvs.
Ramanem in continuare la dispozitia dvs. si va multumim anticipat pentru
plata.
Conducatorul unitatii fiscale, Seful compartimentului
L.S. de urmarire si incasare,
M.F. cod 14.13.28.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A4/t1
1. Denumire: Somatie
2. Cod: 14.13.28.99
3. Format: A4/t1
4. Caracteristicile hartiei: 70g/mp, bloc 100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 23 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996,
aprobata prin Legea nr. 108/1996
7. Se intocmeste in: 2 exemplare
de: organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la debitor
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare.
MINISTERUL FINANTELOR
D.G.F.P.C.F.S. a ................. Rol/Cod fiscal nr. ...............
Unitatea fiscala ................. Dosar de executare nr. ..... / ...
Str. ............... nr. .........
Localitatea ......................
ADEVERINTA DE PRIMIRE A SOMATIEI Nr. ..................
Am primit somatia, precum si copia de pe titlul executoriu, astazi .......
luna ................ anul ............, ora ........... .
Numele, prenumele / denumirea / calitatea persoanei care primeste somatia
si semneaza adeverinta
..............................................................................
..............................................................................
din localitatea ..............., str. .................... nr. ..............,
buletin de identitate / pasaport / legitimatie / seria ............. nr. ....,
eliberat de ........................ .
Prezenta a fost intocmita in temeiul prevederilor Ordonantei Guvernului
nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata prin Legea
nr. 108/1996.
Reprezentantul organului de executare: Semnatura (stampila) persoanei
Numele si prenumele ................. care primeste somatia
Nr. legitimatiei ....................
Functia .............................
Semnatura ...........................
M.F. cod 14.13.29.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format
A5/t1
1. Denumire: Adeverinta de primire a somatiei nr. ...........
2. Cod: 14.13.29.99
3. Format: A5/t1
4. Caracteristicile hartiei: 70g/mp, bloc 100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 23 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996,
aprobata prin Legea nr. 108/1996
7. Se intocmeste in: 2 exemplare
de: organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la persoana care semneaza adeverinta de primire
a somatiei
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare.
MINISTERUL FINANTELOR
D.G.F.P.C.F.S. a .........................
Unitatea fiscala ......................... Nr. ....... data ......
Str. ...................... nr. ..........
Localitatea ..............................
TITLUL EXECUTORIU Nr. ........................
Numele si prenumele / Denumirea debitorului ........................
Domiciliul / Sediul debitorului ....................................
....................................................................
Alte date de identificare a debitorului*) ..........................
....................................................................
Sume datorate:
------------------------------------------------------------------------
| Natura obligatiei | Termenul legal | Suma - lei |
| bugetare*) | de plata |-----------------------------------|
| | | Debit | Majorari de intarziere |
|-------------------|----------------|---------|-------------------------|
|-------------------|----------------|---------|-------------------------|
|-------------------|----------------|---------|-------------------------|
|-------------------|----------------|---------|-------------------------|
|-------------------|----------------|---------|-------------------------|
|-------------------|----------------|---------|-------------------------|
|-------------------|----------------|---------|-------------------------|
|-------------------|----------------|---------|-------------------------|
Prezentul inscris constituie titlu executoriu in baza prevederilor art. 25
alin. 4 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor
bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996.
Data emiterii: ..............................
Conducatorul (directorul)
organului de executare,
Semnatura
L.S.
-----------------
*) Se va completa cu numarul rolului, numarul codului fiscal, buletinul de
identitate seria, numarul, numarul de inregistrare la registrul comertului sau
la instanta judecatoreasca, dupa caz etc.
*) In cazul in care, la acelasi fel de creanta bugetara, se inregistreaza
restante la mai multe termene de plata, se vor mentiona toate termenele,
indicandu-se la fiecare suma datorata si majorarile de intarziere aferente
calculate pana la finele lunii anterioare emiterii titlului executoriu,
mentionandu-se despre aceasta in titlul executoriu.
M.F. cod 14.13.30.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A4/t1
1. Denumire: Titlul executoriu nr. ........
2. Cod: 14.13.30.99
3. Format: A4/t1
4. Caracteristicile hartiei: 70g/mp, bloc 100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 25 alin. 4 din Ordonanta Guvernului
nr. 11/1996, aprobata prin Legea nr. 108/1996
7. Se intocmeste in: 2 exemplare
de: organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la debitor
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare.
MINISTERUL FINANTELOR
*) ...........................
Nr. ............. din ........
DISPOZITIE DE URMARIRE
In urma controlului efectuat in baza reglementarilor legale la ...........
cu sediul codul fiscal
----------- ................... ----------------------- ..................,
domiciliul buletinul de identitate
s-au constatat urmatoarele obligatii bugetare reprezentand impozite, taxe,
contributii, majorari de intarziere, constand in diferente dintre obligatiile
determinate de platitor si cele legal datorate sau in obligatii bugetare
datorate pentru obtinerea de venituri din activitati neautorizate ce au fost
stabilite prin procesul-verbal inregistrat sub nr. ...........................
din ..................... .
- lei
----------------------------------------------------------------------------
| Nr.| Natura | Suma |Nr. cont| Stabilit in| Achitat| Diferente|
|crt.| obligatiei| | venit | urma | |de incasat|
| | bugetare | |bugetar | controlului| | |
|----|-----------|-----------------|--------|------------|--------|----------|
| | |Debit | | | | |
| | |-----------------|--------|------------|--------|----------|
| | | Majorari de | | | | |
| | | intarziere | | | | |
|----|-----------|-----------------|--------|------------|--------|----------|
| | |Debit | | | | |
| | |-----------------|--------|------------|--------|----------|
| | | Majorari de | | | | |
| | | intarziere | | | | |
|----|-----------|-----------------|--------|------------|--------|----------|
| | |Debit | | | | |
| | |-----------------|--------|------------|--------|----------|
| | | Majorari de | | | | |
| | | intarziere | | | | |
|----|-----------|-----------------|--------|------------|--------|----------|
| | |Debit | | | | |
| | |-----------------|--------|------------|--------|----------|
| | | Majorari de | | | | |
| | | intarziere | | | | |
----------------------------------------------------------------------------
Majorarile de intarziere au fost calculate pana la data de ............. .
In conformitate cu art. 25 alin. 3 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996
privind executarea creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996,
prezenta dispozitie constituie titlu executoriu.
Conducatorul organului de control,
L.S.
-----------------
*) Se va completa denumirea organului de control (Directia controlului
financiar de stat, Directia impozite si taxe, Sectia Garzii financiare din
cadrul Directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat
judetene si a municipiului Bucuresti si Directia generala a controlului
financiar de stat si Garda financiara din structura Ministerului Finantelor).
M.F. cod 14.13.31.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format
A4/t1
1. Denumire: Dispozitie de urmarire
2. Cod 14.13.31.99
3. Format A4/t1
4. Caracteristicile hartiei: 70 g/mp, bloc 100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 25 alin. 3 din Ordonanta Guvernului
nr. 11/1996, aprobata prin Legea nr. 108/1996
7. Se intocmeste in: 2 exemplare
de: organul de control
8. Circula: exemplarul 1 de la organul de control la organul de executare
9. Se arhiveaza: exemplarul 1 la dosarul de executare si exemplarul 2
la dosarul de control.
MINISTERUL FINANTELOR
DIRECTIA GENERALA ................
Unitatea ......................... Nr. ........ din .....
Localitatea ......................
Str. .............. nr. ..........
Dosar de executare nr. .... / ....
PROCES-VERBAL DE PREDARE-PRIMIRE*)
Incheiat astazi ...... luna ....... anul ........, ora .......,
in localitatea ......., Str. ...... nr. ..............
In temeiul art. 54 alin. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind
executarea creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, subsemnatul
.................., avand functia de .................., cu legitimatia nr.
......... ...... /........, am predat urmatoarele bunuri mobile, sechestrate
prin procesul-verbal incheiat la data de .............., inregistrat sub nr.
...................... /............, care vor fi supuse vanzarii in regim de
consignatie.
-----------------------------------------------------------------------------
| Denumirea bunurilor mobile, | U.M. | Cantitatea | Pretul | Valoarea |
| descriere, stare de uzura, | | | unitar/| - lei - |
| semne particulare de identificare | | | /U.M. | |
|-------------------------------------|------|------------|--------|----------|
|-------------------------------------|------|------------|--------|----------|
|-------------------------------------|------|------------|--------|----------|
|-------------------------------------|------|------------|--------|----------|
|-------------------------------------|------|------------|--------|----------|
|-------------------------------------|------|------------|--------|----------|
|-------------------------------------|------|------------|--------|----------|
|-------------------------------------|------|------------|--------|----------|
|-------------------------------------|------|------------|--------|----------|
|-------------------------------------|------|------------|--------|----------|
|_____________________________________|______|____________|________|__________|
Subsemnatul .................., legitimat cu .............., in calitate de
reprezentant al ..........................., am primit bunurile mobile
enumerate mai sus.
Bunurile mobile preluate vor fi imediat etichetate si expuse la vedere
pentru vanzare si nu pot fi vandute in rate.
Sumele realizate din vanzarea acestor bunuri mobile se varsa in termen de
doua zile lucratoare in contul nr. ............................., dupa
retinerea comisionului de ...................... % .
Semnatura reprezentantului Semnatura reprezentantului unitatii
organului de executare de vanzare in regim de consignatie
............................ ...................................
---------------
*) Se incheie cu ocazia transmiterii bunurilor mobile pentru vanzare in
regim de consignatie.
M.F. cod 14.13.32.99 Format A4/t1
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala"
1. Denumire: Proces-verbal de predare-primire
2. Cod 14.13.32.99
3. Format A4/t1
4. Caracteristicile hartiei: 70 g/mp, bloc 100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 54 alin. 2 din Ordonanta Guvernului
nr. 11/1996, aprobata prin Legea nr. 108/1996
7. Se intocmeste in: 2 exemplare
de: organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la unitatea pentru vanzarea in regim de consignatie
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare.
MINISTERUL FINANTELOR
DIRECTIA GENERALA ......................
Unitatea ............................... Nr. ........ din .....
Localitatea ............................
Str. ............... nr. ...............
Dosar de executare nr. ........ / ......
PROCES-VERBAL DE LICITATIE
PENTRU BUNURI MOBILE
Incheiat astazi ........... luna ........... anul.........., ora .......
in localitatea ..............., str. .............. nr. ........
In temeiul art. 56 alin. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind
executarea creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996.
Pentru realizarea creantelor bugetare fata de debitorul
..............................................................................
(numele, prenumele / denumirea)
din localitatea ..............., str. ........ nr. ......., nr. rol/cod fiscal
............................, in suma de ................., specificate in
titlul executoriu nr. ............... / .................., emis de .........,
s-au sechestrat bunurile mobile inscrise in procesul-verbal de sechestru
incheiat la data de ............., inregistrat sub nr. ......... din ........,
intocmit de ................. .
Valorificarea bunurilor mobile prin vanzare la licitatie a fost adusa la
cunostinta publica prin publicarea, la data de .................., in ........
ziarele: ............, a publicatiei de vanzare, care a fost afisata la sediul
.................*) la ...................*), precum si ................*).
In baza art. 53 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 s-a procedat
la valorificarea bunurilor mobile sechestrate si s-au constatat urmatoarele:
- lei
-------------------------------------------------------------
| Nr. crt. | Bunurile mobile care | Pretul minim | Pretul de |
| | s-au pus in vanzare | de evaluare | adjudecare |
|----------|----------------------|--------------|------------|
|----------|----------------------|--------------|------------|
|----------|----------------------|--------------|------------|
|----------|----------------------|--------------|------------|
TOTAL: ..............
Adjudecatari ........................................................*)
.............................................................
.............................................................
Cu privire la vanzarea la licitatie, s-au formulat urmatoarele obiectii:
..............................................................................
..............................................................................
Semnatura debitorului (sau a inlocuitorului)
............................................
Comisia de licitatie: Adjudecatari:
(numele, prenumele, semnatura) (numele si prenumele / denumirea,
semnatura)
............................. ...........................................
L.S. ............................ ...........................................
............................. ...........................................
---------------
*) Organul de executare care organizeaza licitatia si consiliul local pe
raza caruia se afla bunurile mobile sechestrate.
*) Locul stabilit de organul de executare pentru desfasurarea licitatiei.
*) Alte locuri unde a fost afisata publicatia de vanzare.
*) Numele, prenumele sau denumirea, domiciliul sau sediul, precum si contul
bancar al adjudecatarilor, dupa caz.
M.F. cod 14.13.33.99 Format A4/t1
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala"
1. Denumire: Proces-verbal de licitatie pentru bunuri mobile
2. Cod 14.13.33.99
3. Format A4/t1
4. Caracteristicile hartiei: 70 g/mp, bloc 100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 56 alin. 2 din Ordonanta Guvernului
nr. 11/1996, aprobata prin Legea nr. 108/1996, pentru
vanzarea la licitatie a bunurilor mobile
7. Se intocmeste in: 3 exemplare
de: organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la debitor (sau la inlocuitorul acestuia) si
1 exemplar la adjudecatarul cumparator
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare.
MINISTERUL FINANTELOR
DIRECTIA GENERALA ........................
Unitatea ................................. Nr. ....... data ......
Localitatea ..............................
Str. ...................... nr. ..........
Dosar de executare nr. ........ / ........
PUBLICATIE DE VANZARE
BUNURI IMOBILE
Anul ........ luna ......... ziua .........
In temeiul art. 65 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea
creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, se face cunoscut prin
prezenta ca in ziua de ....... luna ............ orele ......... anul .......,
in localitatea .............. str. ............ nr. ......... se vor vinde
prin*) ................... urmatoarele bunuri imobile, proprietate a
debitorului*) ...............................................................
cu domiciliul / sediul in localitatea .................... str. ..............
nr. .......... bl. ........ sc. ....... etaj ..... ap. ......., nr. rol / cod
fiscal .......... :
a) - cladire in suprafata de .......... compusa din .................. si
construita din ................................................... situata in
localitatea ........... str. ............... nr. .........., evaluata la suma
de ......................... lei.
b) - teren*) ................. in suprafata de ............, situat in
localitatea ..................... str. ..................... nr. ...........,
evaluat la suma de ..................... lei.
Bunurile imobile mai sus mentionate sunt grevate de urmatoarele*):
..............................................................................
..............................................................................
Pentru bunul imobil prevazut mai sus (cladire / teren) au comunicat
titluri executorii urmatorii creditori*):
Conducatorul organului de executare ................
Numele si prenumele ................................
Semnatura ..........................................
L.S.
--------------
*) Se va indica forma vanzarii.
*) Se va trece numele si prenumele sau denumirea debitorului.
*) Se va mentiona felul terenului.
*) Se vor arata drepturile reale existente asupra bunurilor imobile si
orice alte sarcini inscrise in evidentele de publicitate imobiliara, precum si
titularii si domiciliul sau sediul acestora.
*) Se vor mentiona numele sau denumirea, precum si domiciliul sau sediul
creditorilor urmaritori.
M.F. cod 14.13.15.99/a Format A4/t1
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala"
1. Denumire: Publicatie de vanzare bunuri imobile
2. Cod 14.13.15.99/a
3. Format A4/t1
4. Caracteristicile hartiei: 70 g/mp, bloc 100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 65 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996,
aprobata prin Legea nr. 108/1996.
7. Se intocmeste in: mai multe exemplare
de: organul de executare
8. Circula: cate 1 exemplar la locul unde se afla imobilul, la sediul
organului de executare si al consiliului local in a carui raza
teritoriala este situat imobilul, la locul stabilit pentru
tinerea licitatiei
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare.
MINISTERUL FINANTELOR
DIRECTIA GENERALA ........................
Unitatea ................................. Nr. ....... data ......
Localitatea ..............................
Str. ...................... nr. ..........
Dosar de executare nr. ........ / ........
PROCES-VERBAL
DE IDENTIFICARE BUNURI IMOBILE
Incheiat astazi ............. luna ........... anul ..........., ora ....,
in localitatea ..............., str. ............ nr. ........... .
In temeiul art. 58 alin. 3 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind
executarea creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, subsemnatul
.........................., avand functia de ................., cu legitimatia
nr. ................, am procedat la identificarea bunurilor imobile ale
debitorului ............................., din localitatea ..................,
str. ..................... nr. ....., nr. rol/cod fiscal .............., care,
desi i s-a comunicat somatia nr. ......... din .........., nu a efectuat plata
sumelor datorate conform titlului executoriu nr. ........ din ........... emis
de .............., constand in:
--------------------------------------------------------------------------
| Natura obligatiei| Actul normativ | Suma - lei |
| bugetare | in baza caruia a |------------------------------------|
| | fost stabilita | Debit | Majorari de intarziere*) |
| |obligatia de plata| | |
|------------------|------------------|---------|--------------------------|
|------------------|------------------|---------|--------------------------|
|------------------|------------------|---------|--------------------------|
|------------------|------------------|---------|--------------------------|
|------------------|------------------|---------|--------------------------|
|------------------|------------------|---------|--------------------------|
|------------------|------------------|---------|--------------------------|
|------------------|------------------|---------|--------------------------|
|------------------|------------------|---------|--------------------------|
|------------------|------------------|---------|--------------------------|
|------------------|------------------|---------|--------------------------|
|------------------|------------------|---------|--------------------------|
|------------------|------------------|---------|--------------------------|
|------------------|------------------|---------|--------------------------|
|------------------|------------------|---------|--------------------------|
|------------------|------------------|---------|--------------------------|
|------------------|------------------|---------|--------------------------|
|------------------|------------------|---------|--------------------------|
|------------------|------------------|---------|--------------------------|
|------------------|------------------|---------|--------------------------|
| TOTAL: |
|--------------------------------------------------------------------------|
Pentru realizarea creantelor bugetare s-a procedat la identificarea
urmatoarelor bunuri imobile:
- cladire in suprafata de ........., compusa din ................ si
construita din ..............................................................,
situata in localitatea ...................., str. ............ nr.
.........., detinuta in baza*) ................., evaluata la suma de
.............. lei.
- teren*) .............., in suprafata de ..........., situat in ......,
str. ................. nr. ........., detinut in baza*) ............, evaluat
la suma de ................. lei.
Identificarea bunurilor imobile s-a efectuat in prezenta urmatoarelor
persoane:
- ........................, domiciliat in ...............................,
legitimat cu ........................., in calitate de ......................;
- ......................, domiciliat in .................................,
legitimat cu ...................., in calitate de ...........................;
- ......................, domiciliat in .................................,
legitimat cu ...................., in calitate de ...........................;
In legatura cu bunurile identificate, debitorul ..........................
mentioneaza ca nu / au fost gajate sau ipotecate anterior ....................
..............................................................................
Sarcini care greveaza imobilul ...........................................
Persoanele de fata la identificarea bunurilor formuleaza urmatoarele
obiectii: ....................................................................
..............................................................................
..............................................................................
In legatura cu bunurile identificate s-au savarsit infractiunile: ........
..............................................................................
Drept care s-a incheiat prezentul proces-verbal de identificare a
bunurilor imobile in .............. exemplare, din care unul pentru organul de
executare, unul s-a inmanat debitorului
..............................................................................
........................................................................*).
Reprezentantul organului de executare,
.....................................
Semnatura debitorului
(sau a persoanei majore cu care locuieste)
......................................
Semnaturile martorilor
.............................
.............................
--------------
*) Pentru neplata sumelor datorate, se vor calcula majorari de intarziere
conform dispozitiilor legale, in continuare folosindu-se cota de ........
*) Se va mentiona actul care atesta proprietatea asupra bunului.
*) Se va mentiona felul terenului.
*) Se va face mentiunea daca debitorul nu este de fata, refuza sau nu poate
sa semneze procesul-verbal de identificare bunuri imobile.
M.F. cod 14.13.34.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A4/t2
1. Denumire: Proces-verbal de identificare bunuri imobile
2. Cod: 14.13.34.99
3. Format: A4/t2
4. Caracteristicile hartiei: 70 g/mp, bloc 100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 58 alin. 3 din Ordonanta Guvernului
nr. 11/1996, aprobata prin Legea nr. 108/1996
7. Se intocmeste in: 2 exemplare
de: organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la debitor
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare.
MINISTERUL FINANTELOR
DIRECTIA GENERALA ................
Unitatea ......................... Nr. ........ din .....
Localitatea ......................
Str. .............. nr. ..........
Dosar de executare nr. .... / ....
SOMATIE Catre*) ......................
PENTRU EXECUTAREA SILITA ......................
A BUNURILOR IMOBILE ......................
......................
In temeiul art. 59 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea
creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996,
va atentionam ca, deoarece nu ati achitat sumele de plata inscrise in
titlul executoriu nr. ........ / ................., emis de .................,
in termen de 5 zile de la inmanarea prezentei somatii, se va proceda la
executarea silita a urmatoarelor bunuri imobile prevazute in procesul-verbal
de identificare bunuri imobile nr. .............. din ....................:
- cladire in suprafata de ................, compusa din ..................
si construita din .................., situata in localitatea ................,
str. .......... nr. ............, detinuta in baza*) .......................,
evaluata la suma de ............... lei;
- teren*) ....................., in suprafata de ..........., situat in
..............................., str. ...................... nr. ............,
detinut in baza*) .................. evaluat la suma de ................ lei.
Precizam ca s-a luat masura inscrierii prezentei somatii in evidentele de
publicitate imobiliara.
Mentionam ca pana la inceperea executarii silite puteti achita sumele
datorate.
Conducatorul unitatii fiscale, Sef compartiment urmarire
L.S. si incasare,
..................... .....................
------------
*) Se va comunica debitorului si organului competent in a carui raza
teritoriala se afla imobilul pentru inscrierea in evidentele de publicitate
imobiliara.
*) Se va mentiona actul care atesta proprietatea asupra bunului.
*) Se va mentiona felul terenului.
M.F. cod 14.13.28.99/a
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A4/t1
1. Denumirea: Somatie pentru executarea silita a bunurilor imobile
2. Cod: 14.13.28.99
3. Format: A4/t1
4. Caracteristicile hartiei: 70 g/mp, bloc 150 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 59 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996,
aprobata prin Legea nr. 108/1996
7. Se intocmeste in: 3 exemplare
de: organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la debitor si 1 exemplar la organul competent in a
carui raza teritoriala se afla imobilul, pentru inscriere in
evidentele de publicitate imobiliara
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare.
MINISTERUL FINANTELOR
DIRECTIA GENERALA .................. Nr. ........... data
...........
Unitatea ...........................
Localitatea ........................
Str. ........... nr. ...............
Dosar de executare nr. .... / ......
PROCES-VERBAL DE LICITATIE
PENTRU BUNURI IMOBILE
Incheiat astazi ..... anul ..... luna ....., ora .......
in localitatea ................, str. .............. nr. .......
In temeiul art. 67 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind
executarea creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996.
Pentru realizarea creantelor bugetare fata de debitorul*) ...............,
din localitatea ................, str. ................ nr. ....., nr. rol/cod
fiscal ....................., in suma de ................. lei, specificate in
titlul executoriu nr. ......... /.................., s-au identificat bunurile
imobile inscrise in procesul-verbal de identificare bunuri imobile nr. .......
din .............., intocmit de ................. .
Valorificarea bunurilor imobile prin vanzare la licitatie a fost adusa la
cunostinta publica prin publicarea la data de .................... in ziarele
..................... a publicatiei de vanzare, care a fost afisata la sediul
...................*), la ..............*), precum si ...............*).
In baza art. 60 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, aprobata prin Legea
nr. 108/1996, s-a procedat la valorificarea bunurilor imobile urmarite silit
prin vanzare la licitatie publica, dupa cum urmeaza:
Reprezentantul organului de executare a dat citire publicatiei de vanzare,
care cuprinde:
- datele de identificare a imobilului ....................................
..............................................................................
- descrierea sumara ......................................................
- drepturile reale si celelalte sarcini inscrise in evidentele de
publicitate imobiliara care greveaza imobilul ................................
..............................................................................
- conditiile vanzarii ....................................................
- pretul de evaluare a imobilului (lei) ..................................
- data .........., ora ............, locul vanzarii ......................
- domiciliul sau denumirea si sediul debitorului .........................
..............................................................................
- creditori urmaritori ...................................................
S-a facut prezentarea ofertelor scrise primite si a dovezii platii sumei
reprezentand 10% din valoarea imobilului de catre ............................
Licitatia a inceput de la pretul de (lei) ...................*).
Adjudecarea s-a facut in favoarea*) .................................
..............................................................................
..............................................................................
la pretul de (lei) ........................ .
Plata se va face integral ................ sau in .......... rate lunare,
cu un avans de*) (lei) ..................... si cu plata unei dobanzi de
............ .
Cumparatorul nu va putea instraina bunul imobil decat dupa plata in
intregime a pretului.
Cu privire la vanzarea la licitatie s-au facut urmatoarele obiectii: .....
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
Drept pentru care s-a incheiat procesul-verbal in ........... exemplare.
Comisia de licitatie: Adjudecatar,
(numele, prenumele, semnatura) (sau reprezentantul sau imputernicit)
L.S. (numele, prenumele, semnatura)
L.S.
...................... ......................
...................... ......................
...................... ......................
--------------
*) Nume, prenume sau denumire.
*) Organul de executare care organizeaza licitatia si consiliul local in
raza caruia se afla bunurile imobile identificate.
*) Locul stabilit de organul de executare pentru desfasurarea licitatiei.
*) Alte locuri unde a fost afisata publicatia de vanzare.
*) Cel mai mare pret dintre ofertele scrise, daca acesta este superior
celui la care s-a facut evaluarea, in caz contrar, licitatia va incepe de la
pretul de evaluare.
*) Numele, prenumele sau denumirea, domiciliul sau sediul, precum si contul
bancar al adjudecatarilor, dupa caz.
*) Minimum 50% din pretul de adjudecare a imobilului.
M.F. cod 14.13.33.99/a Format A4/t2
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala"
1. Denumire: Proces-verbal de licitatie pentru bunuri imobile
2. Cod 14.13.33.99/a
3. Format A4/t2
4. Caracteristicile hartiei: 70 g/mp, bloc 100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 67 alin. 1 din Ordonanta Guvernului
nr. 11/1996, aprobata prin Legea nr. 108/1996, pentru
vanzarea la licitatie a bunurilor imobile
7. Se intocmeste in: 3 sau mai multe exemplare
de: organul de executare
8. Circula: a) la vanzarea cu plata integrala a pretului: 1 exemplar la
cumparator, 1 exemplar la debitor si, eventual, cate
1 exemplar la creditorii urmatori;
b) la vanzarea in rate: 1 exemplar la cumparator dupa plata
avansului din pret, 1 exemplar la debitor, 1 exemplar la
organul de executare coordonator, cate un exemplar la
creditorii urmaritori, eventual, si 1 exemplar la organele
competente pentru inscrierea in evidentele de publicitate
imobiliara a interdictiei de instrainare a imobilului pana
la plata integrala a pretului.
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare.
--------------
*) Nume, prenume sau denumire.
*) Organul de executare care organizeaza licitatia si consiliul local in
raza caruia se afla bunurile imobile identificate.
*) Locul stabilit de organul de executare pentru desfasurarea licitatiei.
*) Alte locuri unde a fost afisata publicatia de vanzare.
*) Cel mai mare pret dintre ofertele scrise, daca acesta este superior
celui la care s-a facut evaluarea, in caz contrar, licitatia va incepe de la
pretul de evaluare.
*) Numele, prenumele sau denumirea, domiciliul sau sediul, precum si contul
bancar al adjudecatarilor, dupa caz.
*) Minimum 50% din pretul de adjudecare a imobilului.
MINISTERUL FINANTELOR
DIRECTIA GENERALA ................
Unitatea ......................... Nr. ........ din .....
Localitatea ......................
Str. .............. nr. ..........
Dosar de executare nr. .... / ....
PROCES-VERBAL Nr. .....................
PRIVIND CHELTUIELILE DE EXECUTARE
In temeiul art. 38 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind
executarea creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996.
Pentru realizarea creantelor bugetare in sarcina debitorului
.............., din localitatea .............., str. ............. nr.
........, bloc ........., sc. ..........., ap. ..........., nr. rol/cod fiscal
............., in baza titlului executoriu nr. ............ din ..........,
emis de ..................,
s-a aplicat procedura de executare silita pentru care s-au efectuat urmatoarele
cheltuieli de executare:
--------------------------------------------------------------
| Felul cheltuielilor | Denumirea documentului | Suma - lei |
| de executare | justificativ, nr. si data | |
|---------------------|---------------------------|------------|
|---------------------|---------------------------|------------|
|---------------------|---------------------------|------------|
|---------------------|---------------------------|------------|
|---------------------|---------------------------|------------|
|---------------------|---------------------------|------------|
|---------------------|---------------------------|------------|
|---------------------|---------------------------|------------|
|---------------------|---------------------------|------------|
|---------------------|---------------------------|------------|
|---------------------|---------------------------|------------|
| TOTAL: | | |
--------------------------------------------------------------
In temeiul prevederilor art. 38 alin. 3 din Ordonanta Guvernului nr.
11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr.
108/1996, prezentul inscris constituie titlu executoriu.
Conducatorul (directorul)
organului de executare,
Semnatura ............................
L.S.
Intocmit,
(numele si prenumele)
Data emiterii .......... Semnatura ................
M.F. cod 14.13.35.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format
A4/t1
1. Denumire: Proces-verbal nr. ........ privind cheltuielile de executare
2. Cod: 14.13.35.99
3. Format: A4/t1
4. Caracteristicile hartiei: 70 g/mp, bloc 100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 38 alin. 1 din Ordonanta Guvernului
nr. 11/1996, aprobata prin Legea nr. 108/1996
7. Se intocmeste in: 2 exemplare
de: organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la debitor
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare.
MINISTERUL FINANTELOR
DIRECTIA GENERALA ................
Unitatea ......................... Nr. ........ din .....
Localitatea ......................
Str. .............. nr. ..........
Dosar de executare nr. .... / ....
PROCES-VERBAL
PRIVIND COMUNICAREA SOMATIEI
Incheiat astazi ............. luna ....... anul ...........
In baza art. 23 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea
creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, subsemnatul ...........
.........................., avand functia de ................................,
cu legitimatia nr. ..............., m-am deplasat la debitorul ..............,
din localitatea*) ...........................................................,
in vederea comunicarii somatiei nr. .... /......., emisa de .................,
insotita de titlul executoriu nr. ...... / ...... emis de .................. .
Somatia a fost inmanata/ afisata*) ......................................
..............................................................................
..............................................................................
Semnatura reprezentantului
organului de executare
..............................
-----------------
*) Se va indica domiciliul sau sediul complet, iar daca debitorul isi are
sediul in hotel, se va indica numarul etajului, al apartamentului sau al
camerei .
*) Se vor preciza numele, prenumele si calitatea persoanei careia i-a fost
inmanata somatia sau locul unde s-a facut afisarea si motivul afisarii, precum
si orice alte constatari utile executarii silite.
M.F. cod 14.13.29.99/a
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format
A5/t2
1. Denumire: Proces-verbal privind comunicarea somatiei
2. Cod: 14.13.29.99/a
3. Format: A5/t2
4. Caracteristicile hartiei: 70 g/mp, bloc 100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 23 din Ordonanta Guvernului, nr. 11/1996
aprobata prin Legea nr. 108/1996
7. Se intocmeste in: 1 exemplar
de: organul de executare
8. Circula: la organul de executare
9. Se arhiveaza: la dosarul de executare, aflat la organul de executare.
MINISTERUL FINANTELOR
D.G.F.P.C.F.S. a .................
Unitatea fiscala .................
Str. ............... nr. .........
Localitatea ......................
Nr. ............ data ............
Persoana care poate fi contactata:
dna/dl ...........................
nr. tel. .........................
intre orele: .....................
Catre ...............................
Cod fiscal/nr. rol ..................
Str. ................ nr. ........., bloc ........., sc. ........,
et. ...., ap. ........, sector ...........
Localitatea .................., judetul ...................
Va notificam ca figurati in evidentele fiscale ale unitatii noastre cu
obligatii bugetare de plata restante, reprezentand:
----------------------------------------------------------------------------
| | Suma - lei |
| Natura obligatiei bugetare |----------------------------------------------|
| | |Majorari de intarziere calculate|
| | Debit | pana la data de ............. |
|-----------------------------|-------------|--------------------------------|
|-----------------------------|-------------|--------------------------------|
|-----------------------------|-------------|--------------------------------|
|-----------------------------|-------------|--------------------------------|
|-----------------------------|-------------|--------------------------------|
|-----------------------------|-------------|--------------------------------|
|-----------------------------|-------------|--------------------------------|
|-----------------------------|-------------|--------------------------------|
|-----------------------------|-------------|--------------------------------|
| TOTAL: | | |
|-----------------------------|-------------|--------------------------------|
Va invitam ca, in termen de 15 zile de la primirea prezentei, sa achitati
sumele mentionate mai sus pentru care a expirat termenul legal de plata sau sa
faceti dovada platii acestora.
Am aprecia daca sumele datorate ar fi platite cat mai curand posibil,
limitand astfel acumularea de majorari de intarziere.
Daca aveti nelamuriri in legatura cu aceasta scrisoare, puteti contacta
persoana ale carei nume si adresa figureaza mai sus, la sediul nostru sau la
numarul de telefon mentionat.
Aceasta scrisoare constituie INSTIINTARE DE PLATA si va este comunicata in
temeiul art. 23 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea
creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996.
Va multumim pentru cooperare.
Conducatorul unitatii fiscale, Seful compartimentului
L.S. de urmarire si incasare,
M.F. cod 14.13.09.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A4/t1
1. Denumire: Instiintare de plata
2. Cod: 14.13.09.99
3. Format: A4/t1
4. Caracteristicile hartiei: 70 g/mp, bloc 100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 23 alin. 1 din Ordonanta Guvernului
nr. 11/1996, aprobata prin Legea nr. 108/1996
7. Se intocmeste in: 2 exemplare
de: organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la debitor
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare.
MINISTERUL FINANTELOR
DIRECTIA GENERALA ................
Unitatea ......................... Nr. ........ din .....
Localitatea ......................
Str. .............. nr. ..........
Dosar de executare nr. .... / ....
ADRESA DE INFIINTARE A POPRIRII
Catre .....................
..........................*)
In baza art. 42 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea
creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, se infiinteaza poprirea
asupra sumelor de bani datorate de dumneavoastra, cu orice titlu, ale
debitorului urmarit*)
..............................................................................
................................................., conform titlului executoriu
nr. .............. din data de .............., emis de .............., anexat.
Sumele vor fi retinute si varsate in conturile deschise la trezoreria
........................................, dupa cum urmeaza:
----------------------------------------------------------------
| Natura obligatiei | Suma | Numarul contului in care urmeaza |
| bugetare*) | - lei - | a se vira suma retinuta |
|-------------------|---------|----------------------------------|
|-------------------|---------|----------------------------------|
|-------------------|---------|----------------------------------|
|-------------------|---------|----------------------------------|
|-------------------|---------|----------------------------------|
|-------------------|---------|----------------------------------|
| TOTAL | | |
|-------------------|---------|----------------------------------|
In termen de 5 zile de la primirea prezentei, va rugam sa ne comunicati
daca datorati, cu orice titlu, vreo suma de bani debitorului sus-mentionat.
Procedura de aplicare a popririi este precizata la art. 41-44 din Ordonanta
Guvernului nr. 11/1996, aprobata prin Legea nr. 108/1996, si in Normele
metodologice aprobate prin Ordinul ministrului finantelor nr. 972/1996.
Conducatorul organului de executare,
semnatura
L.S.
..............................
-----------------
*) Denumirea si sediul sau numele, prenumele si domiciliul tertului poprit.
*) Denumirea si sediul sau numele, prenumele si domiciliul, precum si alte
date de identificare a debitorului.
*) Se evidentiaza, separat, debitul si majorarile de intarziere.
M.F. cod 14.13.12.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format
A4/t1
1. Denumire: Adresa de infiintare a popririi
2. Cod: 14.13.12.99
3. Format: A4/t1
4. Caracteristicile hartiei: 70 g/mp, bloc 100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 42 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996,
aprobata prin Legea nr. 108/1996
7. Se intocmeste in: 2 exemplare
de: organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la tertul poprit
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare.
MINISTERUL FINANTELOR
DIRECTIA GENERALA ................
Unitatea ......................... Nr. ........ din .....
Localitatea ......................
Str. .............. nr. ..........
Dosar de executare nr. .... / ....
PROCES-VERBAL DE SECHESTRU
Incheiat astazi ....... luna ........ anul ......., ora .......,
in localitatea ...................., str. ............ nr. .....
In temeiul art. 46 alin. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind
executarea creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, subsemnatul
.........................., avand functia de ............................, cu
legitimatia nr. ..........., am procedat la sechestrarea bunurilor mobile ale
debitorului ..............., din localitatea ............., str. .............
nr. ..........., nr. rol / cod fiscal ............, care, desi i s-a comunicat
somatia nr. ...... din ........, nu a efectuat plata sumelor datorate conform
titlului executoriu nr. ......... /........, emis de .........., constand in:
--------------------------------------------------------------------------
| Natura obligatiei| Actul normativ | Suma - lei |
| bugetare | in baza caruia |------------------------------------|
| |a fost stabilita | Debit | Majorari de intarziere*) |
| |obligatia de plata| | |
|------------------|------------------|---------|--------------------------|
|------------------|------------------|---------|--------------------------|
|------------------|------------------|---------|--------------------------|
|------------------|------------------|---------|--------------------------|
|------------------|------------------|---------|--------------------------|
|------------------|------------------|---------|--------------------------|
| TOTAL: |
|--------------------------------------------------------------------------|
Pentru realizarea creantelor bugetare s-a procedat la sechestrarea
bunurilor mobile prevazute in anexa, parte integranta din prezentul
proces-verbal.
Sechestrul s-a aplicat in prezenta urmatoarelor persoane:
........, domiciliat in ......., legitimat cu ....., in calitate de ......
........, domiciliat in ......., legitimat cu ....., in calitate de ......
........, domiciliat in ......., legitimat cu ....., in calitate de ......
Asupra bunurilor mobile sechestrate au fost aplicate masuri spre
neschimbare, constand in:*) .................................................
..............................................................................
bunurile fiind lasate in custodia ............., din localitatea ............,
str. ............... nr. ..........., care va depozita bunurile in localitatea
...................., str. ................. nr. ................... .
In legatura cu bunurile mobile sechestrate, dl (dna) .....................
mentioneaza ca nu au fost/au fost sechestrate anterior ..................... .
Persoanele de fata la aplicarea sechestrului formuleaza urmatoarele
obiectii: ...................................... .
Bunurile mobile sechestrate sunt indisponibilizate cat timp dureaza
executarea silita. In cazul in care obligatia bugetara nu se achita in termen
de 30 de zile, se va proceda la valorificarea acestora conform legii.
Drept pentru care s-a incheiat prezentul proces-verbal de sechestru in ...
exemplare, dintre care unul pentru organul de executare, unul s-a inmanat
debitorului ..............................................................*)
.........................................................................*)
Semnatura reprezentantului Semnatura debitorului
organului de executare (sau a persoanei majore
...................... cu care locuieste)
....................
Semnaturile martorilor ..............
Semnatura custodelui ................
------------
*) Pentru neplata in termen a sumelor datorate, se vor calcula majorari de
intarziere conform dispozitiilor legale, in continuare aplicandu-se cota de
...........
*) Punere de sigilii, custodia sau ridicarea de la locul unde se afla,
mentionandu-se bunurile mobile supuse acestor masuri.
*) Un exemplar custodelui si cate unul creditorilor gajisti, daca este
cazul.
*) Se va face mentiunea daca debitorul nu este de fata, refuza sau nu poate
sa semneze procesul-verbal de sechestru.
M.F. cod 14.13.13.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format
A4/t2
ANEXA
la Procesul-verbal
de sechestru din ............
Dosar de executare
Nr. ......... / .............
---------------------------------------------------------------------------
| Denumirea bunurilor mobile, descriere, | Cantitatea | Valoarea estimativa |
| stare de uzura, semne particulare | | - lei - |
| de identificare | | |
|----------------------------------------|------------|---------------------|
|----------------------------------------|------------|---------------------|
|----------------------------------------|------------|---------------------|
|----------------------------------------|------------|---------------------|
|----------------------------------------|------------|---------------------|
|----------------------------------------|------------|---------------------|
|----------------------------------------|------------|---------------------|
|----------------------------------------|------------|---------------------|
|----------------------------------------|------------|---------------------|
|----------------------------------------|------------|---------------------|
|----------------------------------------|------------|---------------------|
|----------------------------------------|------------|---------------------|
|----------------------------------------|------------|---------------------|
|----------------------------------------|------------|---------------------|
|----------------------------------------|------------|---------------------|
|----------------------------------------|------------|---------------------|
|----------------------------------------|------------|---------------------|
| TOTAL: | | |
|----------------------------------------|------------|---------------------|
Semnatura reprezentantului Semnatura debitorului
organului de executare (sau a persoanei majore
...................... cu care locuieste)
....................
Semnaturile martorilor ..............
Semnatura custodelui ................
M.F. cod 14.13.13.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format
A4/t1
1. Denumire: Proces-verbal de sechestru si anexa la procesul-verbal de
sechestru din .........
2. Cod: 14.13.13.99
3. Format: A4/t2 + A4/t1
4. Caracteristicile hartiei: 70 g/mp, bloc 100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 46 alin. 2 din Ordonanta Guvernului nr.
11/1996, aprobata prin Legea nr. 108/1996
7. Se intocmeste in: 2, 3 sau mai multe exemplare
de: organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la debitor, 1 exemplar la custode si cate un
exemplar la creditorii gajisti, daca este cazul
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare.
MINISTERUL FINANTELOR
DIRECTIA GENERALA ................ Rol/Cod fiscal nr. ...........
Unitatea ......................... Nr. ........ din .............
Localitatea ......................
Str. .............. nr. ..........
Dosar de executare nr. .... / ....
PROCES-VERBAL
DE INSTITUIRE ADMINISTRATOR SECHESTRU
Anul ......... luna ........... ziua .........
In baza art. 63 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind
executarea creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996.
Avand in vedere ca*) ............................, domiciliat/cu sediul in
localitatea ................., str. .............. nr. ..., bloc ..., sc. ...,
et. ........, ap. ........, are de plata urmatoarele obligatii bugetare,
conform titlului executoriu nr. ..... /............, emis de ............... :
--------------------------------------------------------------------------
| Natura obligatiei| Actul normativ | Suma - lei |
| bugetare | in baza caruia |-------------------------------------|
| |a fost stabilita | Debit | Majorari de intarziere*) |
| |obligatia de plata| | |
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
|------------------|------------------|---------|---------------------------|
Intrucat sumele mentionate mai sus nu au fost achitate, desi debitorului i
s-au inmanat somatiile*) nr. ......... /........ si nr. ..... /............,
pentru lichidarea debitului s-a inceput procedura de executare silita
imobiliara si s-a incheiat procesul-verbal de identificare a bunurilor imobile
nr. ...... / .......... .
Pentru administrarea imobilului urmarit se numeste administrator
sechestru*) ...............................................................
..............................................................................
din localitatea ........., str. .......... nr. ..., bloc ..., sc. ..., ap. ..,
BI/certificat de inmatriculare seria ..... nr. ........., eliberat de .......,
asupra urmatoarelor bunuri imobile:
- cladire in suprafata de ........, compusa din .............., construita
din ........, situata in localitatea .........., str. ............, nr. .....,
bloc ...., et. ...., sc. ...., ap. ...., evaluata la suma de ............ lei;
- teren in suprafata de ........, felul terenului ............, situat in
localitatea ........................., str. ................. nr. ...........,
evaluat la suma de ............. lei.
In cazul in care administrator sechestru este numita alta persoana fizica
sau juridica decat debitorul sau creditorul, organul de executare va fixa o
indemnizatie administratorului sechestru, tinand seama de activitatea depusa.
Drept pentru care s-a incheiat prezentul proces-verbal de instituire a administratorului
sechestru, in 3 exemplare, dintre care unul ramane la dosarul de executare,
unul s-a inmanat debitorului si unul s-a inmanat administratorului sechestru.
Organul de executare ................ Semnatura debitorului
Numele si prenumele .................. ......................
Semnatura.............................
Legitimatia ..........................
Am primit in pastrare in calitate de administrator sechestru bunurile
imobile aratate in prezentul proces-verbal, de care raspund si am luat
cunostinta de obligatiile pe care le am.
Obligatiile administratorului sechestru sunt cele prevazute in Ordonanta
Guvernului nr. 11/1996, aprobata prin Legea nr. 108/1996, si in normele
metodologice de aplicare, emise de Ministerul Finantelor.
Semnatura administratorului sechestru
.........................
------------
*) Numele si prenumele sau denumirea debitorului.
*) Majorarile de intarziere se vor calcula in continuare folosindu-se cota
de ........ pana la achitarea sumelor datorate.
*) Se vor indica numarul si data somatiilor prevazute la art. 23 si 59 din
Ordonanta Guvernului nr. 11/1996.
*) Numele si prenumele sau denumirea administratorului sechestru.
M.F. cod 14.13.14.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format
A4/t2
1. Denumire: Proces-verbal de instituire administrator sechestru
2. Cod: 14.13.14.99
3. Format: A4/t2
4. Caracteristicile hartiei: 70 g/mp, bloc 150 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 63 alin. 1 din Ordonanta Guvernului
nr. 11/1996, aprobata prin Legea nr. 108/1996
7. Se intocmeste in: 3 exemplare
de: organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la debitor si 1 exemplar la administratorul
sechestru
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare.
MINISTERUL FINANTELOR
DIRECTIA GENERALA ................
Unitatea ......................... Nr. ........ din ..........
Localitatea ......................
Str. .............. nr. ..........
Dosar de executare nr. .... / ....
PUBLICATIE DE VANZARE
BUNURI MOBILE
Anul ....... luna ........ ziua ...........
In temeiul art. 55 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea
creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, se face cunoscut prin
prezenta ca in ziua de .......... luna ......... anul ........, ora ...., in
localitatea ..........., str. ............................, se vor vinde prin
................ urmatoarele bunuri mobile:
Pretul minim de la care
se porneste licitatia
Denumirea bunului mobil: (lei)
1. ........................... ...................
2. ........................... ...................
3. ........................... ...................
4. ........................... ...................
5. ........................... ...................
6. ........................... ...................
7. ........................... ...................
8. ........................... ...................
9. ........................... ...................
10. ........................... ...................
Conducatorul organului de executare ....................
Numele si prenumele ....................................
Semnatura ..............................................
L.S.
M.F. cod 14.13.15.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format
A4/t1
1. Denumire: Publicatie de vanzare bunuri mobile
2. Cod: 14.13.15.99
3. Format: A4/t1
4. Caracteristicile hartiei: 70 g/mp, bloc 100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 55 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996,
aprobata prin Legea nr. 108/1996, pentru vanzarea
bunurilor mobile
7. Se intocmeste in: mai multe exemplare
de: organul de executare
8. Circula: cate un exemplar la sediul organului de executare, al
consiliului local, la locul stabilit pentru vanzare, in orice
alt loc public.
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare.