E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A modificat:
Articolul 1 din actul OUG 186 1999 modifica articolul 2 din actul Legea 83 1998
Articolul 1 din actul OUG 186 1999 modifica articolul 2 din actul Legea 83 1998
Articolul 1 din actul OUG 186 1999 modifica articolul 3 din actul Legea 83 1998
Articolul 1 din actul OUG 186 1999 modifica articolul 4 din actul Legea 83 1998
Articolul 1 din actul OUG 186 1999 abrogă articolul 5 din actul Legea 83 1998
Articolul 1 din actul OUG 186 1999 modifica articolul 6 din actul Legea 83 1998
Articolul 1 din actul OUG 186 1999 modifica articolul 7 din actul Legea 83 1998
Articolul 1 din actul OUG 186 1999 modifica articolul 8 din actul Legea 83 1998
Articolul 1 din actul OUG 186 1999 modifica articolul 9 din actul Legea 83 1998
Articolul 1 din actul OUG 186 1999 modifica articolul 10 din actul Legea 83 1998
Articolul 1 din actul OUG 186 1999 abrogă articolul 11 din actul Legea 83 1998
Articolul 1 din actul OUG 186 1999 modifica articolul 12 din actul Legea 83 1998
Articolul 1 din actul OUG 186 1999 modifica articolul 17 din actul Legea 83 1998
Articolul 1 din actul OUG 186 1999 modifica articolul 18 din actul Legea 83 1998
Articolul 1 din actul OUG 186 1999 modifica articolul 19 din actul Legea 83 1998
Articolul 1 din actul OUG 186 1999 modifica articolul 20 din actul Legea 83 1998
Articolul 1 din actul OUG 186 1999 modifica articolul 21 din actul Legea 83 1998
Articolul 1 din actul OUG 186 1999 modifica articolul 24 din actul Legea 83 1998
Articolul 1 din actul OUG 186 1999 modifica articolul 26 din actul Legea 83 1998
Articolul 1 din actul OUG 186 1999 abrogă articolul 28 din actul Legea 83 1998
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA DE URGENTA Nr

ORDONANTA DE URGENTA   Nr. 186 din 19 noiembrie 1999

pentru modificarea si completarea Legii nr. 83/1998 privind procedura falimentului bancilor

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 567 din 19 noiembrie 1999


SmartCity3


    In temeiul art. 114 alin. (4) din Constitutia Romaniei,

    Guvernul Romaniei emite prezenta ordonanta de urgenta.

    Art. 1
    Legea nr. 83/1998 privind procedura falimentului bancilor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 159 din 22 aprilie 1998, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. Articolul 2 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 2
    O banca este considerata in stare de faliment, daca se afla in una dintre urmatoarele situatii:
    a) banca nu a onorat integral creante certe, lichide si exigibile, de cel putin 30 de zile;
    b) valoarea obligatiilor bancii depaseste valoarea activului sau.
    Valoarea activului net al bancii se va calcula in conformitate cu normele emise de Banca Nationala a Romaniei in acest sens."
    2. Titlul capitolului II va fi urmatorul:
    "Organele care aplica procedura falimentului si atributiile lor"
    3. Articolul 3 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 3
    Toate procedurile prevazute de prezenta lege, cu exceptia recursului, sunt de competenta exclusiva a tribunalului in jurisdictia caruia se afla sediul bancii debitoare, care figureaza in registrul comertului, si sunt exercitate de un judecator-sindic.
    Judecatorul-sindic este nominalizat, in fiecare caz, de presedintele tribunalului dintre judecatorii desemnati ca judecatori-sindici, in temeiul art. 12 alin. (3) din Legea nr. 92/1992 pentru organizarea judecatoreasca, republicata.
    Principalele atributii ale judecatorului-sindic, in cadrul prezentei legi, sunt:
    a) darea hotararii de deschidere a procedurii;
    b) judecarea contestatiei bancii debitoare impotriva cererii introductive formulate de Banca Nationala a Romaniei sau de creditori, pentru inceperea procedurii;
    c) desemnarea, prin hotarare, a lichidatorului, stabilirea atributiilor acestuia, controlul asupra activitatii lui si, daca este cazul, inlocuirea lui;
    d) judecarea actiunilor introduse de lichidator pentru anularea unor transferuri cu caracter patrimonial, anterioare hotararii de deschidere a procedurii;
    e) judecarea contestatiilor bancii debitoare ori ale creditorilor impotriva masurilor luate de lichidator;
    f) confirmarea planului de distribuire a sumelor obtinute din lichidare;
    g) darea hotararii de inchidere a procedurii.
    Hotararile judecatorului-sindic sunt definitive si executorii si vor cuprinde, prin derogare de la art. 261 alin. 4*) din Codul de procedura civila, si motivarea. In conditiile legii, ele vor putea fi atacate cu recurs."
-------------
    *) Art. 261 alin. 4 din Codul de procedura civila a fost modificat prin Ordonanta Guvernului nr. 13/1998, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 40 din 30 ianuarie 1998.

    4. Articolul 4 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 4
    Curtea de apel va fi instanta de recurs, pentru hotararile date de judecatorul-sindic, in baza art. 3.
    Recursul va fi judecat in termen de 15 zile de la inregistrarea dosarului la curtea de apel, citarea partilor urmand sa fie facuta prin publicitate, in conditiile art. 95 din Codul de procedura civila.
    Prin derogare de la art. 300 alin. 3 si 4 din Codul de procedura civila, hotararile judecatorului-sindic, cu exceptia celei de respingere a contestatiei bancii debitoare, nu vor putea fi suspendate de instanta de recurs."
    5. Articolul 5 se abroga.
    6. Articolul 6 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 6
    In indeplinirea atributiilor lor, care implica aplicarea unor reglementari bancare, judecatorul-sindic si lichidatorul pot cere opinia Bancii Nationale a Romaniei, in calitatea sa de autoritate de supraveghere bancara."
    7. Articolul 7 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 7
    In cazul deschiderii procedurii falimentului judecatorul-sindic va ridica de indata bancii debitoare dreptul de a-si administra bunurile si de a dispune de ele si va desemna un lichidator, cu avizul Bancii Nationale a Romaniei. Acesta va trebui sa fie persoana juridica specializata, constituita conform legii.
    Adunarea generala a actionarilor bancii debitoare va putea desemna, cu majoritate simpla, un reprezentant care sa ii reprezinte in cadrul procedurii si care va avea dreptul, in conditiile legii, sa conteste masurile luate de lichidator sau sa exercite caile de atac impotriva hotararilor judecatoresti.
    In prima sedinta a adunarii creditorilor acestia vor putea alege un alt lichidator, cu o majoritate de 51% din valoarea creantelor valabile, inregistrate la tribunal pana la data prevazuta in notificarea trimisa de judecatorul-sindic, sau vor putea decide mentinerea lichidatorului desemnat de judecatorul-sindic.
    In cazul in care sunt propusi mai multi lichidatori, va fi considerat ales lichidatorul care va intruni voturile creditorilor titulari ai celei mai mari parti din valoarea creantelor inregistrate la tribunal, in conditiile alin. 3. Pe data stabilirii atributiilor noului lichidator de catre judecatorul-sindic vor inceta atributiile lichidatorului numit de acesta la data deschiderii procedurii. Lichidatorul nou-numit va prelua activitatea de la lichidatorul inlocuit, sub controlul judecatorului-sindic.
    In cazul propunerii lichidatorului de catre creditori, acesta va trebui sa primeasca avizul Bancii Nationale a Romaniei inainte de a fi desemnat de judecatorul-sindic.
    Prevederile Legii nr. 64/1995 privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului, cu modificarile ulterioare, privind retributia lichidatorului, se aplica in mod corespunzator."
    8. Articolul 8 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 8
    Banca debitoare, comitetul creditorilor si oricare dintre creditori pot face contestatie impotriva masurilor luate de lichidator. O astfel de contestatie va trebui sa fie inregistrata in termen de 10 zile de la data la care masura a fost luata, iar solutionarea acesteia se va face in maximum 15 zile de la data depunerii ei. Daca socoteste necesar, judecatorul-sindic va tine o sedinta, cu citarea autorului contestatiei, a bancii debitoare a Bancii Nationale a Romaniei si a lichidatorului."
    9. Articolul 9 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 9
    Lichidatorul va intocmi un raport lunar asupra evolutiei procedurii falimentului, pe care il va prezenta spre aprobare judecatorului-sindic, dupa care il va transmite si Bancii Nationale a Romaniei. Un astfel de raport va include informatii referitoare la valoarea totala a creantelor asupra bancii debitoare si la valoarea totala a activelor bancii debitoare care au fost vandute.
    In orice stadiu al procedurii falimentului, pentru motive temeinice - dol sau culpa grava -, judecatorul-sindic poate inlocui lichidatorul cu un altul, prin incheiere motivata data in camera de consiliu. Numirea noului lichidator se va face cu respectarea procedurii prevazute la art. 7."
    10. Articolul 10 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 10
    Principalele atributii ale lichidatorului sunt:
    a) examinarea activitatii bancii debitoare in raport cu situatia de fapt, intocmirea unui raport amanuntit asupra cauzelor si imprejurarilor care au dus la starea de faliment, cu mentionarea persoanelor carora le-ar fi imputabila, si supunerea acestui raport judecatorului-sindic in termen de 30 de zile de la desemnarea sa; la cererea lichidatorului, judecatorul-sindic va putea prelungi aceasta perioada, pentru motive temeinice, prin incheiere;
    b) aplicarea sigiliilor, inventarierea bunurilor bancii debitoare si luarea masurilor corespunzatoare pentru conservarea lor, la deschiderea procedurii falimentului;
    c) angajarea personalului necesar in vederea lichidarii si conducerea activitatii acestuia;
    d) sa imprumute bani, cu aprobarea judecatorului-sindic garantand cu activele bancii debitoare sau fara garantie;
    e) introducerea de actiuni pentru anularea actelor frauduloase, incheiate de banca debitoare in dauna drepturilor creditorilor in cei 3 ani anteriori deschiderii procedurilor;
    f) introducerea de actiuni pentru anularea constituirilor sau transferurilor de drepturi patrimoniale catre terti si pentru restituirea de catre acestia a bunurilor transmise si a valorii altor prestatii executate, realizate de banca debitoare prin:
    - acte de transfer cu titlu gratuit, efectuate in cei 3 ani anteriori deschiderii procedurii; sunt exceptate sponsorizarile in scop umanitar;
    - operatiuni comerciale in care prestatia bancii debitoare depaseste vadit pe cea primita, efectuate in cei 3 ani anteriori deschiderii procedurii;
    - acte incheiate, in cei 3 ani anteriori deschiderii procedurii, cu intentia tuturor partilor implicate in acestea de a sustrage bunuri de la urmarirea de catre creditori sau de a le leza in orice alt fel drepturile;
    - acte de transfer de proprietate catre un creditor pentru stingerea unei datorii anterioare sau in folosul acestuia, efectuate in cele 120 de zile anterioare deschiderii procedurii, daca suma pe care creditorul ar putea sa o obtina in caz de faliment al bancii debitoare este mai mica decat valoarea actului de transfer;
    - constituirea ori perfectarea unei garantii reale pentru o creanta care era chirografara in cele 120 de zile anterioare deschiderii procedurii;
    - acte incheiate cu un actionar detinand cel putin 5% din actiunile bancii debitoare;
    - acte incheiate cu un administrator, director sau un membru al organelor de supraveghere ale bancii debitoare;
    - acte incheiate cu orice alta persoana fizica ori juridica detinand o pozitie dominanta asupra bancii debitoare;
    g) stabilirea datelor sedintelor adunarii creditorilor ori de cate ori considera necesar si prezidarea sedintelor;
    h) mentinerea, rezilierea sau denuntarea unor contracte incheiate de banca debitoare;
    i) examinarea creantelor asupra bancii debitoare si, atunci cand este cazul, formularea de obiectiuni la acestea;
    j) primirea platilor pe seama bancii debitoare si consemnarea sumelor in termen de 24 de ore intr-un cont bancar al bancii debitoare, deschis la Banca Nationala a Romaniei, cu titulatura banca in faliment, cu drept exclusiv de dispozitie in interesul procedurii falimentului;
    k) urmarirea incasarii creantelor din averea bancii debitoare, rezultate din transferul de bunuri sau de sume de bani, efectuate de aceasta inainte de inregistrarea cererii introductive;
    l) lichidarea bunurilor din averea bancii debitoare;
    m) intocmirea unui raport lunar asupra evolutiei procedurii falimentului, pe care il va prezenta judecatorului-sindic si il va transmite Bancii Nationale a Romaniei;
    n) intocmirea bilantului final de lichidare; daca lichidarea se prelungeste peste durata unui exercitiu financiar, lichidatorii sunt obligati sa intocmeasca bilantul contabil anual si sa il depuna la organele si la termenele prevazute in modelele situatiilor financiar-contabile pentru banci;
    o) sesizarea judecatorului-sindic despre orice problema care ar cere o solutionare de catre acesta;
    p) incheierea oricarui document in numele bancii debitoare, initierea si coordonarea, in numele acesteia, a oricarei actiuni sau proceduri legale;
    q) efectuarea oricaror acte de procedura cerute de prezenta lege."
    11. Articolul 11 se abroga.
    12. Articolul 12 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 12
    Procedura falimentului va incepe pe baza unei cereri introduse de catre banca debitoare sau de creditorii acesteia ori de Banca Nationala a Romaniei."
    13. Articolul 17 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 17
    Banca Nationala a Romaniei, in calitatea sa de autoritate de supraveghere bancara, va putea introduce cerere impotriva bancii fata de care s-au aplicat masuri de supraveghere sau administrare speciala si care nu au condus la redresarea bancii aflate in situatia de a nu onora platile."
    14. Articolul 18 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 18
    In urma inregistrarii cererii, introdusa conform art. 13, 14, 16 si 17, judecatorul-sindic va notifica aceasta partilor interesate si oficiului registrului comertului la care banca debitoare este inmatriculata, pentru efectuarea mentiunii.
    Toate cheltuielile aferente procedurii instituite prin prezenta lege vor fi suportate din averea bancii debitoare.
    In lipsa disponibilitatilor din contul prevazut la art. 10 alin. 1 lit. j) se vor utiliza disponibilitati din fondul de lichidare, prevazut de Legea nr. 64/1995, cu modificarile ulterioare."
    15. Articolul 19 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 19
    La primul termen de judecata judecatorul-sindic va analiza cererea si, in cazul in care banca debitoare nu contesta starea de faliment, va dispune inceperea de indata a procedurii falimentului bancii debitoare.
    Contestatia impotriva cererii de declansare a procedurii falimentului se poate face in termen de 5 zile de la data comunicarii acestei cereri.
    Judecatorul-sindic se va pronunta asupra contestatiei in termen de 10 zile, termen care poate fi prelungit o singura data cu inca 10 zile.
    Hotararea judecatoreasca privind deschiderea procedurii falimentului bancii debitoare va fi comunicata de indata Fondului de garantare a depozitelor in sistemul bancar, in vederea aplicarii reglementarilor privind plata depozitelor garantate."
    16. Articolul 20 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 20
    Judecatorul-sindic va comunica Bancii Nationale a Romaniei hotararea sa privind inceperea procedurii falimentului bancii debitoare. Banca Nationala a Romaniei va inchide de indata conturile bancii debitoare, deschise la Banca Nationala a Romaniei, si va deschide un nou cont, cu mentiunea banca in faliment. In acest cont se vor vira sumele de bani existente pana la acea data in conturile bancii. In continuare operatiunile financiare ale bancii in faliment se vor desfasura exclusiv prin acest cont."
    17. Dupa articolul 20 se introduc articolele 20^1, 20^2, 20^3 si 20^4 cu urmatorul cuprins:
    "Art. 20^1
    De la data deschiderii procedurii se suspenda toate actiunile judiciare sau extrajudiciare pentru realizarea creantelor asupra bancii debitoare sau bunurilor sale.
    Deschiderea procedurii suspenda orice termene de prescriptie a actiunilor prevazute la alin. 1. Termenele vor reincepe sa curga dupa 30 de zile de la inchiderea procedurii.
    Actiunile introduse de lichidator in aplicarea dispozitiilor prezentei legi sunt scutite de taxe de timbru.
    Art. 20^2
    Nici o dobanda ori cheltuiala nu va putea fi adaugata creantelor asupra bancii debitoare de la data deschiderii procedurii.
    Art. 20^3
    Dupa ce s-a dispus deschiderea procedurii potrivit art. 19, este interzis administratorilor bancii debitoare, sub sanctiunea nulitatii, sa instraineze, fara acordul judecatorului-sindic, actiunile detinute la banca debitoare care face obiectul acestei proceduri.
    Judecatorul-sindic va dispune indisponibilizarea actiunilor, potrivit alin. 1, in registrele speciale de evidenta sau in conturile inregistrate electronic.
    Art. 20^4
    Salariatii bancii aflate in procedura falimentului vor putea desemna doua persoane care sa ii reprezinte in procesul de lichidare, dupa deschiderea procedurii, pentru recuperarea creantelor reprezentand salariile si alte drepturi banesti."
    18. Articolul 21 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 21
    Prevederile sectiunii a 6-a "Falimentul" din Legea nr. 64/1995, cu modificarile ulterioare, se vor aplica corespunzator si procedurii falimentului bancilor, cu exceptia art. 75, respectiv a art. 98 alin. (2), in ceea ce priveste inceperea lichidarii dupa afisarea tabelului de creante.
    19. Dupa articolul 21 se introduce articolul 21^1 cu urmatorul cuprins:
    "Art. 21^1
    Creantele reprezentand creditele, cu dobanzile si cheltuielile aferente, acordate bancii debitoare in cursul procedurii falimentului, la cererea lichidatorului si cu aprobarea judecatorului-sindic, vor fi platite imediat dupa plata creantelor prevazute la art. 106 pct. 1 din Legea nr. 64/1995, cu modificarile ulterioare."
    20. Articolul 24 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 24
    In vederea luarii masurilor prevazute la art. 22 alin. 1, judecatorul-sindic poate fi sesizat de catre lichidator, de oricare dintre creditori, de Banca Nationala a Romaniei sau se poate sesiza din oficiu, pe baza datelor din dosarul cauzei, si va putea dispune masuri asiguratorii."
    21. Articolul 26 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 26
    Procedura falimentului va fi inchisa atunci cand judecatorul-sindic a aprobat raportul final, cand toate fondurile sau bunurile din averea bancii ajunse in stare de faliment au fost distribuite si fondurile nereclamate au fost depuse la Banca Nationala a Romaniei. In urma unei cereri a lichidatorului, judecatorul-sindic va da o hotarare, inchizand procedura falimentului. Hotararea va fi comunicata, in scris, tuturor creditorilor, bancii debitoare si Bancii Nationale a Romaniei, care va inchide contul banca in faliment, existent la aceasta, si va vira eventualele sume ramase in cont la bugetul de stat. Aceste sume pot fi solicitate de persoanele indreptatite, in termenul legal de prescriptie."
    22. Articolul 28 se abroga.
    Art. 2
    Procedurile de reorganizare judiciara declansate in baza prevederilor Legii nr. 64/1995, cu modificarile ulterioare, vor fi continuate in conformitate cu prevederile acestei legi.
    Art. 3
    Legea nr. 83/1998, cu modificarile si completarile aduse prin prezenta ordonanta de urgenta, va fi republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, dupa aprobarea acesteia prin lege de catre Parlament, dandu-se textelor o noua numerotare.

                PRIM-MINISTRU
                 RADU VASILE

                      Contrasemneaza:
                      Guvernatorul
                      Bancii Nationale a Romaniei,
                      Mugur Isarescu

                      Ministru de stat,
                      ministrul justitiei,
                      Valeriu Stoica

                      Ministrul finantelor,
                      Decebal Traian Remes



SmartCity5

COMENTARII la OUG 186/1999

Momentan nu exista niciun comentariu la OUG 186 din 1999
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu