Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 143 din 28 ianuarie 2010

privind modificarea Ordinului ministrului economiei si finantelor nr. 668/2007 pentru aprobarea Procedurii de selectare a societatilor profesionale civile de avocati din Romania sau din strainatate, specializate în litigii internationale, de încheiere si derulare a contractului de asistenta si reprezentare juridica a Romaniei sau a altor institutii publice în fata Curtii de Arbitraj Internationale a Centrului International pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investitii, precum si pentru aprobarea Procedurii de selectare a arbitrilor desemnati de partea romana în procedurile arbitrale în fata Curtii de Arbitraj Internationale a Centrului International pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investitii

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 75 din 2 februarie 2010



Având în vedere prevederile art. 2 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 126/2005 privind reprezentarea României sau a instituţiilor publice în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii, aprobată prin Legea nr. 168/2006, cu modificările ulterioare, şi prevederile art. 35-38 şi 56 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:

Art.   I.   -  Ordinul   ministrului   economiei   şi   finanţelor nr. 668/2007  pentru  aprobarea  Procedurii  de selectare  a societăţilor profesionale civile de avocaţi din România sau din străinătate, specializate în litigii internaţionale, de încheiere şi derulare a contractului de asistenţă şi reprezentare juridică a României sau a altor instituţii publice în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii, precum şi pentru aprobarea Procedurii de selectare a arbitrilor desemnaţi de partea română în procedurile arbitrale în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 483 din 19 iulie 2007, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează:

1. Articolul 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 3. - Se aprobă componenţa comisiei de selecţie a societăţilor profesionale civile de avocaţi, prevăzută în anexa nr. 3."

2. Articolul 4 se abrogă.

3. Articolul 5 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 5. -Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul ordin."

4. In anexa nr. 1, la articolul 2, alineatul (1)se modificaşi va avea următorul cuprins:

„Art. 2. - (1) Societăţile profesionale civile de avocaţi, denumite în continuare societăţi de avocaţi, pot participa singure sau în asociere/consorţiu la procedura de selecţie de oferte."

5.  In anexa nr. 1, articolul 4 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 4. - In vederea reprezentării României sau a altor instituţii publice în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii, Ministerul Finanţelor Publice va acorda mandat de reprezentare uneia dintre societăţile de avocaţi/asocieri/consorţii cu care s-a încheiat contractul-cadru de reprezentare."

6.  In anexa nr. 1, la articolul 5, alineatele (1) şi (2) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„Art. 5. - (1) Procedura de selecţie de oferte se desfăşoară în două etape, respectiv iniţierea procedurii şi selecţia ofertelor.

(2) Etapa de iniţiere a procedurii presupune:

a) transmiterea spre publicare, în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene şi în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a - Achiziţii publice, a invitaţiei de participare la selecţia societăţilor de avocaţi din România sau din străinătate, specializate în litigii internaţionale, în vederea asigurării reprezentării României sau a altor instituţii publice în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii;

b)  constituirea nominală a comisiei de selecţie prin ordin al ministrului finanţelor publice; se desemnează în comisii atât membrii titulari, cât şi membrii supleanţi."

7. In anexa nr. 1, la articolul 8, literele b) şi e) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

,,b) aplicarea criteriilor de selecţie, potrivit celor stabilite în caietul de sarcini;

........................................................................................................................................................................ .........................................................

e) informarea conducerii Ministerului Finanţelor Publice cu privire la rezultatul selecţiei de oferte."

8. In anexa nr. 1, articolul 9 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 9. - Pe parcursul desfăşurării procedurii de selecţie, membrii comisiei au obligaţia de a păstra confidenţialitatea asupra conţinutului ofertelor, precum şi asupra oricăror alte informaţii prezentate de ofertanţi, a căror dezvăluire ar putea aduce atingere dreptului acestora de a-şi proteja interesele comerciale."

9.  In anexa nr. 1, articolul 12 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 12. - (1) In urma aplicării criteriilor de selecţie, comisia de selecţie redactează raportul de atribuire a ofertelor depuse.

(2) Actele emise în legătură cu procedura de atribuire pot fi contestate în condiţiile reglementate de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare.

(3)  In cazul depunerii unei contestaţii, vor fi înştiinţaţi toţi participanţii la procedura de selecţie."

10. In anexa nr. 1, la articolul 13, alineatele (1) şi (3) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„Art. 13. - (1) Ministerul Finanţelor Publice, în urma aplicării procedurii de selecţie de oferte, va încheia contractele-cadru de reprezentare cu societăţile de avocaţi ale căror oferte au fost acceptate.

........................................................................................................................................................................ .........................................................

(3) Contractele-cadru de reprezentare se încheie în termen de cel mult 30 de zile de la anunţarea ofertanţilor selectaţi în vederea încheierii acestora, cu excepţia cazului în care au fost formulate contestaţii. In acest caz, se aplică în mod corespunzător dispoziţiile din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 , aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare, referitoare la condiţiile legale privind încheierea contractelor-cadru de reprezentare."

11. In anexa nr. 1, la articolul 16 alineatul (1), literele a) şi c) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

,,a) componenţa comisiei de selecţie;

........................................................................................................................................................................ .........................................................

c) caietul de sarcini, ofertele şi raportul de atribuire;".

12.  In anexa nr. 1, la anexa A, paragraful al doilea „Obiectul contractului" se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Obiectul contractului: servicii de reprezentare juridică, cod CPV 79112000-2."

13.  In anexa nr. 1, la anexa A, paragraful al cincilea „Modul de prezentare a ofertelor" se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Oferta tehnică şi financiară se vor introduce într-un plic sigilat, care, la rândul lui, împreună cu celelalte documente doveditoare se vor introduce într-un alt plic sigilat, pe care va fi trecută adresa, denumirea şi datele de contact ale ofertantului participant la procedură, precum şi denumirea achiziţiei publice."

14.  In anexa nr. 2, articolul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 1. - In vederea selectării arbitrilor, persoana desemnată din cadrul Direcţiei generale juridice are următoarele atribuţii:

a) studiază lista arbitrilor Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii, urmărind respectarea următoarelor criterii:

1.  reputaţie ireproşabilă şi înaltă competenţă profesională;

2.  cunoaşterea impecabilă a limbii în care se desfăşoară procesul;

3. experienţă bogată în materia arbitrajului internaţional;

4. deţinerea de titluri ştiinţifice;

5.   costul cheltuielilor legate de buna desfăşurare a procesului;

b) întocmeşte, pe baza criteriilor de mai sus, o listă extinsă cu arbitrii posibil a fi selectaţi;

c)  se consultă cu societatea profesională civilă de avocaţi selectată, căreia îi solicită recomandări, şi întocmeşte o listă de arbitri, cărora li se transmit invitaţii;

d) după primirea confirmării de la arbitrii invitaţi, întocmeşte o notă prin care solicită aprobarea ministrului finanţelor publice asupra desemnării acestora."

15. In anexa nr. 2, articolul 2 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 2. - După definitivarea listei, Ministerul Finanţelor Publice o va transmite avocaţilor aleşi, care o vor comunica Secretariatului general al Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii."

16.  In anexa nr. 2, articolul 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 3. -In cazul în care propunerea părţii române nu este acceptată, Ministerul Finanţelor Publice poate nominaliza un alt arbitru dintre cei invitaţi sau poate relua, dacă este cazul, procedura de selecţie, până la definitivarea componenţei tribunalului arbitrai."

17. Anexa nr. 3 se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

18. Anexele nr. 4 şi 5 se abrogă.

19.  In tot cuprinsul ordinului, sintagma „Ministerul Economiei şi Finanţelor" se va înlocui cu sintagma „Ministerul Finanţelor Publice".

Art. II. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul finanţelor publice,

Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu

ANEXĂ (Anexa nr. 3 la Ordinul nr. 668/2007)

COMPONENŢA

comisiei de selecţie a societăţilor profesionale civile de avocaţi

Preşedinte: reprezentant desemnat de Direcţia generală juridică

Membru: reprezentant desemnat de Direcţia de buget şi contabilitate internă

Membru: reprezentant desemnat de Direcţia generală de investiţii, achiziţii publice şi servicii interne

NOTA: Prin ordin al ministrului finanţelor publice se va stabili componenţa nominală a comisiei, numindu-se atât un membru titular, cât şi un membru supleant.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 143/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 143 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu