Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1746 din 13 iulie 2006

pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului de ocupare a posturilor vacante de personal contractual din Ministerul Justitiei

ACT EMIS DE: MINISTERUL JUSTITIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 666 din 2 august 2006



In conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 83/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul justiţiei emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului de ocupare a posturilor vacante de personal contractual din Ministerul Justiţiei, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - La data intrării în vigoare a regulamentului prevăzut la art. 1 se abrogă Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului de ocupare a posturilor vacante de personal contractual din Ministerul Justiţiei.

Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Art. 4. - Direcţia pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii va duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.

p. Ministrul justiţiei,

Dan Cristian Stoica,

secretar de stat

ANEXA

REGULAMENT

privind organizarea şi desfăşurarea concursului de ocupare a posturilor vacante de personal contractual din Ministerul Justiţiei

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - Poate ocupa o funcţie salarizată în baza dispoziţiilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar, cu modificările şi completările ulterioare, persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:

a)  este cetăţean român cu domiciliul în România;

b)  are capacitate deplină de exerciţiu;

c)  are studii ce corespund funcţiei;

d)  nu are antecedente penale;

e)   este aptă din punct de vedere medical pentru exercitarea funcţiei;

f)   a promovat concursul organizat potrivit prezentului regulament.

Art. 2. - (1) Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor prezenta:

a) copie a actului de identitate;

b)   copie a certificatului de căsătorie, în cazul în care numele de pe actul de studii este diferit de cel de pe actul de identitate;

c)  copie a actului doveditor al studiilor urmate;

d)  curriculum vitae;

e)  copie a carnetului de muncă;

f)   adeverinţă medicală care să ateste că sunt apţi pentru exercitarea funcţiei;

g)   declaraţie pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale şi conformitatea cu originalul a copiilor actelor cerute la lit. a), b), c) şi e);

h) dovada achitării taxei de înscriere la concurs.

(2)  In momentul angajării, candidaţii declaraţi admişi îşi completează dosarul cu certificatul de cazier judiciar şi prezintă originalul documentelor depuse în copie la dosarul de înscriere pentru verificarea conformităţii acestor copii cu originalul.

(3)   Cuantumul taxei de concurs se stabileşte de către ministrul justiţiei, prin ordin, astfel încât să acopere costurile necesare organizării şi desfăşurării concursului.

CAPITOLUL II

Organizarea şi desfăşurarea concursului

Art. 3. - (1) Data şi locul susţinerii concursului, tematica, bibliografia, numărul posturilor vacante, cerinţele generale ale fiecărui post, prezentarea generală a postului, regulamentul şi probele de concurs, date de contact, termenul limită pentru depunerea actelor de înscriere la concurs şi cuantumul taxei de concurs se aduc la cunoştinţă celor interesaţi prin afişare la sediul Ministerului Justiţiei şi pe pagina web a instituţiei, cu cel puţin 30 de zile înainte de data fixată pentru susţinerea primei probe a concursului.

(2)   Anunţul de concurs publicat prin intermediul mass-media în acelaşi termen cuprinde data şi locul desfăşurării concursului, numărul de posturi vacante, probele de concurs şi indicarea sursei de unde se pot obţine informaţii suplimentare în legătură cu concursul.

(3)   In situaţia în care se modifică data sau locul desfăşurării concursului, se va publica un nou anunţ prin mijloacele prevăzute la alin. (1), cu cel puţin 5 zile înainte de data susţinerii primei probe de concurs.

Art. 4. - (1) Cererea de înscriere împreună cu actele prevăzute la art. 2 alin. (1) se depun cu cel puţin 10 zile înainte de data fixată pentru susţinerea primei probe a concursului sau pentru testarea psihologică la secretariatul comisiei de organizare a concursului din cadrul Ministerului Justiţiei, Direcţia pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii. Cererea de înscriere va fi adresată directorului Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii.

(2)   Formularul-tip pentru cererea de înscriere, un exemplar al tematicii şi bibliografiei cerute la concurs şi un exemplar al regulamentului de concurs sunt puse la dispoziţie candidaţilor de secretariatul comisiei de organizare a concursului, fiind publicate şi pe pagina web a Ministerului Justiţiei. Pe aceeaşi pagină se publică şi modelul de curriculum vitae european, ce trebuie ataşat la dosarul candidatului.

(3)  In cuprinsul cererii de înscriere la concurs candidatul specifică:

a)   direcţia pentru care doreşte să susţină concursul;

b)  lista actelor depuse la dosarul de concurs.

(4)  Comisia de organizare a concursului are obligaţia de a verifica dosarele candidaţilor cu cel puţin 9 zile înainte de data desfăşurării primei probe a concursului. Cererile de înscriere la concurs sunt respinse dacă nu sunt însoţite de actele prevăzute la art. 2 alin. (1) sau dacă din actele depuse nu rezultă îndeplinirea condiţiilor specifice pentru ocuparea postului.

(5)    Rezultatul verificărilor se afişează la sediul Ministerului Justiţiei şi se publică pe pagina web a Ministerului Justiţiei în termen de 24 de ore de la finalizarea verificărilor.

(6)   In termen de 48 de ore de la data afişării rezultatelor, candidaţii respinşi în urma verificării pot formula contestaţie.

(7)   Contestaţiile vor fi soluţionate în termen de 48 de ore de la expirarea termenului prevăzut la alin. (6) de către comisia de soluţionare a contestaţiilor.

Art. 5. - (1) In funcţie de specificul posturilor scoase la concurs, ministrul justiţiei stabileşte, prin ordin, comisia de organizare a concursului, comisiile de concurs, precum şi comisia de soluţionare a contestaţiilor.

(2)    Fiecare comisie are în componenţa sa un preşedinte, membri şi un secretar.

(3)   Comisia de organizare a concursului se constituie înainte de data publicării anunţului de concurs şi este formată, în principal, din persoane din cadrul Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii.

(4)   Comisiile de concurs şi comisia de soluţionare a contestaţiilor se constituie cu minimum 10 zile înainte de desfăşurarea primei probe a concursului sau a testării psihologice, după caz. Preşedinţii acestor comisii stabilesc responsabilităţile şi termenele de realizare a acestora pentru fiecare membru în procesul de recrutare şi selecţie.

(5)   Din comisiile de concurs sau din comisia de soluţionare a contestaţiilor nu pot face parte acele persoane care sunt soţi, rude sau afini până la gradul al IV-lea inclusiv cu oricare dintre candidaţii înscrişi la concurs.

(6)   O persoană nu poate fi membru decât al uneia dintre comisiile menţionate la alin. (1), în cadrul aceluiaşi concurs.

(7)   Fiecare membru al comisiei de concurs sau al comisiei de soluţionare a contestaţiilor semnează după numirea ca membru o declaraţie pe propria răspundere, în care precizează că:

a)     nu se află în vreuna dintre situaţiile de incompatibilitate prevăzute la alin. (5);

b)   va respecta secretul şi confidenţialitatea lucrărilor comisiei şi a variantelor de subiecte ce vor fi elaborate.

(8)   Membrii comisiei de organizare a concursului, ai comisiei de concurs şi ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor vor fi retribuiţi pentru munca depusă, în condiţiile Hotărârii Guvernului nr. 257/2005 privind înfiinţarea pe lângă Ministerul Justiţiei a unei activităţi finanţate integral din venituri proprii.

Art. 6. - (1) Comisiile de concurs au următoarele atribuţii principale:

a)  stabilesc subiectele pentru proba scrisă şi corectează lucrările scrise;

b)  stabilesc conţinutul probei practice;

c)  stabilesc planul interviului şi realizează interviul;

d)   notează pentru fiecare candidat fiecare probă a concursului;

e)   recorectează şi stabilesc nota finală acordată la fiecare probă a concursului, dacă există o diferenţă în notare mai mare de două puncte între corectori;

f)   transmit în scris Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii, prin secretariatul comisiei, rezultatele concursului pentru a fi comunicate candidaţilor.

(2) Comisia de soluţionare a contestaţiilor are următoarele atribuţii principale:

a)   soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la rezultatul verificării dosarelor acestora;

b)   soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la notarea fiecărei probe a concursului;

c) transmite, prin secretariatul comisiei, Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii rezultatele contestaţiilor pentru a fi comunicate candidaţilor.

(3)   Comisia de organizare a concursului are, în principal, următoarele atribuţii:

a)   primeşte, verifică cererile de înscriere şi actele depuse la dosarul candidatului, conform art. 2 alin. (1), şi respinge cererile de înscriere candidaţilor care nu îndeplinesc toate condiţiile pentru a putea participa la concurs;

b)   îndeplineşte atribuţiile specifice în legătură cu organizarea şi desfăşurarea concursului;

c)   asigură afişarea rezultatelor verificării dosarelor candidaţilor;

d)  asigură afişarea rezultatelor probelor de concurs şi a rezultatelor finale ale concursului;

e)   îndeplineşte orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a concursului.

(4)   Secretariatul comisiei de concurs are următoarele atribuţii principale:

a)  veghează la respectarea procedurii de organizare şi desfăşurare a concursului;

b)   întocmeşte, redactează şi semnează alături de comisia de concurs întreaga documentaţie privind activitatea specifică a acesteia, inclusiv procesele-verbale ale fiecărei sesiuni de lucru a comisiei;

c)   asigură transmiterea rezultatelor concursului Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii, pentru a fi comunicate candidaţilor;

d)   îndeplineşte orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a concursului.

(5)   Secretariatul comisiei de soluţionare a contestaţiilor îndeplineşte în mod corespunzător atribuţiile prevăzute la alin. (4) lit. b) şi c).

Art. 7. - (1) Examinarea candidaţilor se va face prin susţinerea unei probe scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice şi/sau o probă practică, în funcţie de cerinţele generale ale postului pentru care se candidează, precum şi a unui interviu.

(2)  în funcţie de specificul postului, se poate introduce înainte de examinarea candidaţilor obligativitatea efectuării unei testări psihologice, cu caracter eliminatoriu. Testarea psihologică se efectuează de către psihologi din sistemul justiţiei.

(3)   Probele de concurs şi/sau obligativitatea testării psihologice pentru fiecare post vacant se comunică în anunţul de concurs.

Art. 8. - (1) Tematica pentru probele de concurs se propune de către conducătorii compartimentelor în care există posturi vacante scoase la concurs, în acord cu specificaţiile generale ale posturilor vacante, şi se prezintă spre aprobare ministrului justiţiei de către Direcţia pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii.

(2) Se menţionează în mod exact temele, capitolele şi subcapitolele care fac parte din tematică, cu indicarea autorilor şi a cărţilor aferente bibliografiei (inclusiv ediţia).

Art. 9. - Timpul destinat pentru elaborarea lucrării scrise este de două ore, începând din momentul comunicării subiectelor, cu excepţia posturilor vacante de conducere, pentru care timpul pentru elaborarea lucrării scrise este de 3 ore.

Art. 10. - (1) Comisia de concurs stabileşte modalitatea de testare în cadrul probei scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice, respectiv tip grilă sau sinteză.

(2)   Comisia de concurs are obligaţia de a elabora minimum 3 variante de subiecte de concurs. Dacă proba scrisă este sub formă de test grilă, comisia de concurs trebuie să elaboreze un număr de 3 ori mai mare decât numărul de întrebări stabilit pentru fiecare test grilă.

(3)   Fiecare dintre variantele cu subiectele de concurs este introdusă într-un plic sigilat şi semnat de toţi membrii comisiei de concurs cu cel puţin două ore înainte de desfăşurarea probei scrise.

Art. 11. - (1) Intrarea candidaţilor în sălile de concurs se va face pe baza listelor întocmite pentru fiecare sală şi a buletinului/cărţii de identitate cu o jumătate de oră înainte de începerea probei scrise. După verificarea identităţii, fiecare candidat va păstra pe bancă buletinul/cartea de identitate, până la predarea lucrării scrise. Pe listă se menţionează prezenţa fiecărui candidat.

(2)   Candidaţii care nu se află în sală în momentul deschiderii plicului cu subiecte pierd dreptul de a mai susţine proba scrisă. Este interzisă intrarea în sală a candidaţilor cu mijloace de comunicare la distanţă, computere personale, PDA-uri etc.

(3)  înainte de a se dicta subiectele, candidaţii înscriu numele şi prenumele pe colţul foii ce urmează a fi lipit, după care se aplică ştampila Ministerului Justiţiei, respectiv cea a Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii. Ştampila pe lucrările scrise şi semnătura pe ştampilă se aplică de către preşedintele comisiei de concurs.

(4)  Plicul cu subiectele de concurs este ales şi desfăcut de către un candidat dintre cele 3 plicuri cu variantele de subiecte. Acesta semnează procesul-verbal încheiat în ziua susţinerii probei scrise.

(5)   Pe toată durata desfăşurării probei scrise, în sălile de concurs au acces numai membrii comisiei de concurs şi persoanele care supraveghează candidaţii.

(6)  în vederea elaborării lucrării scrise, candidaţii vor primi coli de hârtie având ştampila Ministerului Justiţiei. Se va putea folosi numai cerneală sau pix de culoare albastră. La cerere, se pot pune la dispoziţie în mod suplimentar coli de hârtie, iar dacă este necesar, cerneală sau pixuri.

(7)   La expirarea timpului prevăzut la art. 9, delegatul care a supravegheat desfăşurarea probei strânge toate lucrările în ordinea predării lor de către candidaţi, sub semnătură, după care le predă, cu număr, comisiei de concurs, care le înscrie într-un borderou.

(8)   Dacă examinarea se face în mai multe săli, se întocmeşte câte un borderou pentru lucrările din fiecare sală.

(9)   Lucrarea se consideră predată de candidat după verificarea stării acesteia de către delegatul care a supravegheat desfăşurarea probei şi după semnarea borderoului de către candidat.

(10)   Pe toată durata desfăşurării probei scrise este interzisă părăsirea sălii de concurs de către candidaţi. în cazuri excepţionale, părăsirea temporară a sălii de concurs se va putea face numai cu însoţitor.

(11) Orice fraudă sau încercare de fraudă dovedită se sancţionează prin eliminarea din concurs. In aceste cazuri, delegaţii care supraveghează lucrările îl sesizează de îndată pe preşedintele comisiei de concurs, care întocmeşte un proces-verbal despre constatările făcute şi măsurile luate, iar lucrarea se anulează cu menţiunea „fraudă".

Art. 12. - Pentru a fi declaraţi admişi la proba scrisă de verificare a cunoştinţelor teoretice candidaţii trebuie să obţină cel puţin nota 7, dar nu mai puţin de nota 5 pentru fiecare disciplină de concurs.

Art. 13. - (1) Rezultatele la proba scrisă de verificare a cunoştinţelor teoretice se afişează în termen de maximum 5 zile de la data susţinerii probei.

(2)   Candidaţii nemulţumiţi de notele acordate la proba scrisă de verificare a cunoştinţelor teoretice pot depune contestaţie la secretariatul comisiei de organizare a concursului din cadrul Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii din Ministerul Justiţiei, în termen de 48 de ore de la data afişării rezultatelor.

(3)  In vederea soluţionării contestaţiilor, colţurile lucrărilor se lipesc din nou.

(4)    Contestaţiile se soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor în termen de 48 de ore de la expirarea termenului prevăzut la alin. (2).

(5)   Nota obţinută în urma contestaţiei nu poate fi mai mică decât nota contestată.

Art. 14. - (1) Criteriile de evaluare şi modul de notare a candidaţilor la proba practică se stabilesc de comisia de concurs, în funcţie de natura posturilor vacante scoase la concurs.

(2)   Dacă examinarea constă în susţinerea unei probe scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice şi în susţinerea unei probe practice, desfăşurarea probei practice are loc în termen de 48 de ore de la data afişării rezultatelor probei scrise sau a rezultatelor contestaţiilor la această probă.

(3)   Rezultatele la proba practică se afişează în termen de maximum 3 zile de la data susţinerii probei.

(4)   Pentru a fi declaraţi admişi la proba practică, candidaţii trebuie să obţină cel puţin nota 7.

(5)    Rezultatele obţinute la proba practică pot fi contestate numai în cazul în care sunt materializate pe hârtie ori pe un alt suport stabil de stocare a datelor.

(6)   Candidaţii nemulţumiţi de notele acordate la proba practică pot depune contestaţie la secretariatul comisiei de organizare a concursului din cadrul Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii din Ministerul Justiţiei, în termen de 48 de ore de la data afişării rezultatelor.

(7)    Contestaţiile se soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor în termen de 48 de ore de la expirarea termenului prevăzut la alin. (6).

Art. 15. - (1) Candidaţii declaraţi admişi la proba scrisă de verificare a cunoştinţelor teoretice şi/sau la proba practică vor susţine un interviu.

(2) Interviul se susţine în termen de maximum 48 de ore de la soluţionarea contestaţiilor pentru proba scrisă de verificare a cunoştinţelor teoretice ori pentru proba practică sau, după caz, de la afişarea rezultatelor pentru proba practică.

(3)   Strategia şi planul de interviu vor conţine elemente care să evidenţieze în persoana candidatului:

a)  abilităţile de comunicare;

b)   factorii care motivează sau demotivează candidatul;

c)  gândirea sintetică;

d)  rezistenţa la stres;

e)  comportamentul în situaţiile de criză;

f)  cunoştinţele impuse de post;

g)  abilităţile şi competenţele impuse de post (extrase din caracterul sarcinilor de îndeplinit);

h) aptitudini impuse de post (extrase din analiza sferei relaţionale).

(4)  Intrebările şi răspunsurile la interviu se înregistrează audio. In acest sens, în cuprinsul cererii de înscriere la concurs candidaţii îşi vor exprima acordul în vederea înregistrării interviului, urmând ca această înregistrare să fie pusă la dispoziţie comisiei de soluţionare a contestaţiilor, dacă este cazul.

(5)  Planul interviului se afişează pe uşa sălii de concurs şi pe pagina web a Ministerului Justiţiei după încheierea interviului.

(6)  Candidaţii sunt consideraţi admişi la proba interviului dacă obţin minimum nota 7.

(7)   Rezultatele interviului pot fi contestate în termen de 24 de ore de la afişare. Contestaţia se depune la secretariatul comisiei de organizare a concursului din cadrul Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii din Ministerul Justiţiei.

(8)   Contestaţiile se soluţionează de către comisia de soluţionare a contestaţiilor în termen de 24 de ore de la expirarea termenului prevăzut la alin. (7).

Art. 16. - Media generală (nota) de promovare a concursului este de cel puţin 7.

CAPITOLUL III

Notarea probelor

Art. 17. - (1) Fiecare probă de concurs se notează cu note de la 0 la 10. Nu se acordă punct din oficiu.

(2)    Corectarea lucrărilor scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice şi aprecierea notei pentru proba practică şi pentru interviu se fac pe baza unui punctaj stabilit de toţi membrii comisiei de concurs.

(3)  Baremul de corectare corespunzător probei scrise şi celei practice, precum şi modul de notare al etapelor interviului se afişează pe uşa fiecărei săli de concurs şi pe pagina web a Ministerului Justiţiei după încheierea fiecărei probe de concurs.

(4)  Notele acordate la fiecare probă de concurs se trec în litere şi în cifre în borderoul de notare, care este semnat pe fiecare filă de membrii comisiei de concurs.

(5)   Nota finală a fiecărei probe de concurs este media aritmetică a notelor acordate de fiecare membru al comisiei de concurs.

(6)   Nota finală a concursului este media ponderată a probelor de concurs. Ea este stabilită de membrii comisiei de concurs şi se afişează la sediul Ministerului Justiţiei şi pe pagina web a instituţiei înainte de desfăşurarea primei probe a concursului.

(7) Media ponderată se calculează după cum urmează:

N = A x X + B x Y + C x Z,

unde:

N    = nota finală a concursului;

A    = nota finală acordată probei scrise;

B    = nota finală acordată probei practice;

C    = nota finală a interviului;

X = ponderea acordată probei scrise (se exprimă în procente);

Y = ponderea acordată probei practice (se exprimă în procente);

Z = ponderea acordată interviului (se exprimă în procente).

Art. 18. - (1) Admiterea candidaţilor reuşiţi la concurs se face în ordinea descrescătoare a notelor finale ale concursului obţinute, în funcţie de posturile vacante pentru care s-a înscris fiecare candidat.

(2)   La note finale de concurs egale, comisia stabileşte candidatul admis în raport cu nota obţinută la proba scrisă de verificare a cunoştinţelor teoretice sau, dacă aceasta nu s-a susţinut ori notele obţinute sunt egale, în raport cu cea obţinută la proba practică.

(3)   Dacă notele obţinute în urma acestor probe sunt egale, se organizează un interviu suplimentar în faţa aceleiaşi comisii de concurs, având drept scop departajarea candidaţilor.

CAPITOLUL IV

Dispoziţii finale

Art. 19. - Comisiile de concurs, în termen de cel mult 5 zile de la data finalizării concursului, predau întregul material de concurs Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii din Ministerul Justiţiei.

Art. 20. - (1) Candidatul admis trebuie să se prezinte la post în maximum 15 zile de la data afişării rezultatelor finale. In cazul în care candidatul admis nu poate respecta termenul menţionat, acesta înaintează o cerere motivată, în scris, directorului Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii, în care prezintă motivele întârzierii şi termenul la care se poate prezenta la post.

(2) In cazul neprezentării la post la termenul stabilit, postul este declarat vacant, urmând să se comunice următoarei persoane, declarată reuşită la concurs, posibilitatea de a se angaja pe postul respectiv.

Art. 21. - Lucrările scrise, fişele probei practice şi ale interviului şi procesele-verbale privind rezultatele concursului se anexează la dosarele personale ale candidaţilor declaraţi admişi.

Art. 22. - Dosarele, lucrările scrise, procesele-verbale referitoare la ceilalţi candidaţi şi alte lucrări privind concursul se arhivează şi se păstrează potrivit nomenclatoarelor arhivistice.

Art. 23. - Taxa de înscriere se restituie candidaţilor care îşi anunţă retragerea cu cel puţin 5 zile înainte de prima probă de concurs.

Art. 24. - Nerespectarea prevederilor regulamentului de concurs de către comisiile prevăzute la art. 5 alin. (1) constituie faptă de natură a atrage răspunderea disciplinară a persoanei vinovate. Neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a responsabilităţilor stabilite în condiţiile art. 5 alin. (4) atrage neplata sau reducerea corespunzătoare a indemnizaţiei plătite pentru participarea în comisia de organizare a concursului, în comisia de concurs ori în comisia de soluţionare a contestaţiilor.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1746/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1746 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1746/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu