ORDIN
Nr. 1775 din 10 decembrie 2003
pentru aprobarea unor formulare specifice cu regim special privind activitatea
financiara si contabila
ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 906 din 18 decembrie 2003
In temeiul prevederilor art. 12 din Hotararea Guvernului nr. 735/2003
privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice,
in temeiul prevederilor art. 1 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr.
831/1997 pentru aprobarea modelelor formularelor comune privind activitatea
financiara si contabila si a normelor metodologice privind intocmirea si
utilizarea acestora, prin care, la propunerea principalilor utilizatori,
Ministerul Finantelor Publice aproba introducerea de noi formulare tipizate cu
regim special, comune si specifice, precum si modificarea sau eliminarea celor
aflate in uz,
ministrul finantelor publice emite urmatorul ordin:
Art. 1
Se aproba modelele formularelor specifice cu regim special privind
activitatea financiara si contabila si normele privind intocmirea si utilizarea
acestora, prevazute in anexele nr. 1 - 3*) care fac parte integranta din
prezentul ordin.
------------
*) Anexele nr. 1 - 3 sunt reproduse in facsimil.
Art. 2
Directia de reglementari contabile va duce la indeplinire prevederile
prezentului ordin.
Art. 3
Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
p. Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat
ANEXA 1
ATLAS TELECOM
Network
FACTURA FISCALA Seria nr.
ATLAS TELECOM NETWORK ROMANIA Abonat ......................
Piata Regele Ferdinand I nr. 2, Adresa ......................
Oradea 410021 Bihor, Romania .............................
Nr. Reg. Comertului: J05/522/2000
Cod unic de inregistrare: R13128819 Nr. Reg. Comert .............
Banca ABN AMRO, Contul Cod unic de inreg. ..........
Capital social subscris si varsat Banca ........ Cont .........
5,104,000,000 lei
Curs de schimb: Lei/EUR Cod abonat:
Data facturii: Nr. Contract:
Perioada de facturare: Din data:
Valoare in EUR Valoare in
lei
--------------
--------------
fara T.V.A. fara T.V.A.
----------- -----------
Factura precedenta
____________________________________________________________________________
Plata in avans
Sold precedent
Platit - Multumim
Rest de plata
Factura curenta
____________________________________________________________________________
Abonament
Abonament cu 100 de minute incluse
Convorbiri taxabile in retea
Convorbiri spre retele mobile
Convorbiri spre ROMTELECOM
Convorbiri internationale
Reducere
Total factura curenta (fara T.V.A.)
Total T.V.A. (19%)
Total factura curenta
____________________________________________________________________________
Total de plata
Pentru lamuriri suplimentare va rugam sa cititi pe verso sau sa sunati la
serviciul de relatii cu clientii.
Telefon:
Cod ATLAS 14-4-10/A
................................................................................
Se poate plati la
Seria si numarul facturii: Ultima zi de plata Total de plata
Cod abonat:
Lei
Abonat:
Pentru intarzieri in efectuarea platii se
va
percepe o penalizare conform contractului.
Data Platit Stampila bancii
___________________________________________
ATLAS TELECOM
Network
Cum cititi factura
Seria facturii Nr. facturii
<--- 6
1 ---> ATLAS TELECOM NETWORK ROMANIA
Piata Regele Ferdinand I nr. 2,
Oradea 410021
Bihor, Romania Numele abonatului
Nr. Reg. Comertului: J05/522/2000 Adresa Linia 1
<--- 7
Cod unic de inregistrare: R13128819 Adresa Linia 2
2 ---> Banca ABN AMRO, Contul
Capital social subscris si varsat
5,104,000,000 lei
3 ---> Curs de schimb: Cod abonat:
<--- 8
4 ---> Data facturii: Nr. Contract:
5 ---> Perioada de facturare Din data:
Valoare in EUR Valoare in lei
-------------- --------------
Fara TVA Fara TVA
-------- --------
9 ---> Factura precedenta
________________________________________________________________________
10 ---> Plata in avans
11 ---> Sold precedent
12 ---> Platit - Multumim
Rest de plata
13 ---> Factura curenta
________________________________________________________________________
14 ---> Abonament
15 ---> Abonament cu 100 de minute incluse
16 ---> Convorbiri taxabile in retea
17 ---> Convorbiri spre retele mobile
18 ---> Convorbiri spre ROMTELECOM
19 ---> Convorbiri internationale
20 ---> Reducere
21 ---> Total factura curenta (fara TVA)
22 ---> Total TVA (19%)
23 ---> Total factura curenta
________________________________________________________________________
24 ---> Total de plata
Seria si numarul facturii <--- 6 Plata pana la <--- 25 Total de plata
<--- 24
Cod abonat: <--- 8
Abonat:
Nume Abonat <--- 7
Adresa abonatului
1. Identificarea companiei Numele societatii, adresa, codul unic de
ATLAS TELECOM NETWORK ROMANIA inregistrare
2. Detalii - Banca societatii Numele bancii si numarul contului bancar
3. Curs de schimb Cursul de schimb la care este calculata
factura
4. Data facturii Data la care se emite factura
5. Perioada de facturare Perioada de timp trecuta de la data
precedentei facturi, se refera la
servicii
6. Seria si numarul facturii Seria si numarul facturii (va rugam sa
specificati acest numar in cazul platii
prin ordin de plata)
7. Identificare Client Numele si adresa clientului
8. Codul de abonat Codul de abonat sau numarul de telefon,
nr. Contractului si data semnarii lui
9. Factura precedenta Informatii referitoare la factura
precedenta
10. Sold Precedent In cazul in care nu ati achitat factura
precedenta aceasta valoare va fi diferita
de zero
11. Platit - Multumim Suma platita de dumneavoastra dupa data
emiterii facturii precedente
12. Rest de plata Diferenta intre totalul de plata al
facturii precedente si suma platita de
dvs. (acest rest de plata este inclus in
totalul de plata al facturii curente)
13. Factura curenta Informatii despre factura curenta
14. Abonament lunar Abonament lunar ce se plateste in avans
cu
o luna
15. Abonament cu minute incluse Reprezinta tipul abonamentului
16. Convorbiri taxabile in retea Contravaloarea minutelor vorbite in retea
peste numarul de minute inclus in
abonament
17. Convorbiri spre retele mobile Contravaloarea minutelor consumate in
convorbiri efectuate spre retele mobile
18. Convorbiri spre ROMTELECOM Contravaloarea minutelor consumate in
convorbiri efectuate spre ROMTELECOM
19. Convorbiri internationale Convorbiri efectuate spre destinatii
internationale taxate conform anexei la
contract
20. Reducere Reducere acordata conform contractului
21. Total factura curenta (fara TVA) Totalul elementelor prezentate la
punctele
9 - 20, inainte de aplicarea TVA
22. Total TVA (19%) Suma ce reprezinta TVA aferent facturii
curente
23. Total factura curenta Totalul facturii curente (inclusiv TVA si
penalizari)
24. Total de plata Totalul de plata (total factura curenta +
rest de plata)
25. Plata pana la Data pana la care se poate achita factura
fara a se percepe majorari
Norme de intocmire si utilizare a facturii fiscale
ATLAS TELECOM NETWORK
Cod ATLAS 14-4-10/A
1. Factura se intocmeste cu ajutorul tehnicii de calcul, periodic, de catre
serviciul de facturare, conform serviciilor oferite partenerilor, pe baza
analizarii datelor inregistrate in centralele de telecomunicatii.
2. Factura serveste ca document de decontare pentru serviciile prestate si
facturate. Factura se intocmeste de catre ATLAS TELECOM NETWORK, intr-un
exemplar, conform prevederilor legale.
3. Factura circula la:
- beneficiar, exemplarul tiparit;
- compartimentul financiar-contabil al societatii, ATLAS TELECOM NETWORK,
in format electronic.
4. Se arhiveaza la serviciul facturare al societatii ATLAS TELECOM NETWORK
in format electronic, pe suport magnetic de tip WORM.
ANEXA 2
______________________________________________________________________________
| ATLASSIB srl | BILET DE CALATORIE seria
|
| Cui R 4896419 Contul |
|
| Sediul Sibiu - 2400 2511000220330500001 |
|
| Tractorului 14 Banca Comerciala | |
| Judetul Sibiu Carpatica Sibiu |
|
|__________________________________________|___________________________________|
|Curs |Numele pasagerului |Nr. bilet| |Nr. loc
|
|valutar |
|_________|__|________|
|_________|Pasaport nr. |
|Inregistrare|
|Reducere | | | bagaje
|
|tarif |Eliberat de |
|____________|
|_________| | |Plecare/
|
| % |______________________________________________| |Intoarcere
|
|_________|Directia |Romania - Italia| Data plecarii
|________|____________|
|Motiv | | Italia - |___________________|Nr. |
|
| | | Romania |Ziua|Luna|Anul|Ora |colete |
|
|_________|_________|________________|____|____|____|____|________|____________|
| |de la | | | | | |Greutate|
|
|_________|_________|________________|____|____|____|____|________|____________|
|Taxe |pana la | | | | | |Pret |
|
|_________|_________|________________|____|____|____|____|total |
|
| |de la | | | | |
|________|____________|
|_________|_________|________________|____|____|____|____|Valoare |
|
|Taxe |pana la | | | | | |incasata|
|
|_________|_________|________________|____|____|____|____|________|____________|
| | | Pret | Reducere| Pret |
|
| | | catalog| | total |
|
|_________|___________________|________|_________|_______|
|
|Agentia |Plecare DUS | | | |
|
|_________|___________________|________|_________|_______|
|
| |Intoarcere INTORS | | | | Stampila
|
|_________|___________________|________|_________|_______| agentiei emitente
|
|Data |DUS-INTORS | | | |
|
|emiterii | | | | |
|
|_________|___________________|________|_________|_______|
|
| |Explicatii | | | |
|
|_________|___________________|________|_________|_______|
|
| Observatii: |
|
| Biletul de intoarcere este valabil 6 luni de la data |
|
| emiterii. |
|
| Calatorul este obligat sa anunte din timp agentia |
|
| despre data de intoarcere. | |
| In caz de neprezentare, biletul isi pierde |
|
| valabilitatea. |
|
|______________________________________________________|_______________________|
Cod TRINTER 14-4-1/A
NOTA:
Pentru alte tari de destinatie denumirile in limba romana vor fi traduse in
limba tarii de destinatie.
Norme de intocmire si utilizare a formularului
BILET DE CALATORIE cod TRINTER 14-4-1/A
pentru transportul international de calatori
Formular cu regim special de tiparire, inscriere si numerotare.
Se tipareste in blocuri a cate 100 de file, formate din 25 de seturi a cate
patru file, pe hartie autocopiativa in urmatoarele culori: alb, albastru,
galben, roz.
1. Serveste ca:
- document justificativ pentru achitarea contravalorii biletului de catre
calator (exemplarul 1);
- document de calatorie pentru sensul de dus (din Romania spre exterior) -
(exemplarul 2 - albastru);
- document de calatorie pentru sensul de intors (din exterior pentru
Romania) - (exemplarul 3 - galben);
- document justificativ pentru inregistrarea operatiunilor in
contabilitatea societatii - (exemplarul 4 - roz).
2. Se intocmeste la solicitarea calatorilor in patru exemplare de catre
agentiile proprii ale transportatorului si de catre agentiile colaboratoare in
baza contractelor incheiate cu transportatorul.
3. Circula:
- la calator (exemplarele 1 si 2, 1 si 3 sau 1, 2 si 3, dupa caz);
- la conducatorul auto, exemplarul 2, dupa preluarea bagajelor si
imbarcarea calatorului pentru sensul Romania - exterior;
- la conducatorul auto, exemplarul 3, dupa preluarea bagajelor si
imbarcarea calatorului pentru sensul exterior - Romania.
- la compartimentul financiar-contabil al societatii, exemplarul 4.
4. Se arhiveaza:
- la departamentul POOL al societatii care efectueaza transportul - exemplarele
2 si 3;
- la departamentul financiar-contabil al societatii - exemplarul 4.
ANEXA 3
Nestle Romania S.R.L. FACTURA FISCALA Seria nr.
Nr. Ord. Reg. Com./an: pagina
1/1
J40/5516/2001
Cod Unic de Inregistrare: 5921650 Nestle
Atribut Fiscal: R Numar Intern:
Sediul: Bd. D. Pompei nr. 9 - 9A,
sect. 2, Bucuresti
Cont: 0178898914
Banca: ING BANK Bucuresti
Capital social:
Tel./Fax: 204.40.00/204.40.30
Semnificatia coloanelor de mai jos este urmatoarea:
P - Cod produs client
C - Cantitatea
______________________________________________________________________________
|Furnizor: Cumparator:
|_______|________________|___________|
|NESTLE ROMANIA S.R.L. | Cod | Codul | Data
|
| Cod fiscal: |client |depozit receptie| comenzii
|
|Depozitul: Sediul: |_______|________________|___________|
|
|_______|________________|___________|
| Contul: |Cod | Nr. |
|
| Banca: |fiscal | autorizatie |
|
| |client | |
|
|
|_______|________________|___________|
| |_______|________________|___________|
| |Numar | Data emiterii | Data
|
| |factura| facturii | livrarii
|
|
|_______|________________|___________|
| |_______|________________|___________|
| |Numar | Data scadentei
|Modalitatea|
| |comanda| facturii | de plata
|
|_________________________________________|_______|________________|___________|
CALITATE FURNIZOR: CALITATE CUMPARATOR:
______________________________________________________________________________
|N | Cod | |Denumire/| Pe factura |Total | TVA
|Valoare|
|r.|produs| |Descriere|___________________________|valoare|__________|totala
|
| |Nestle| P |produs |C |Pret |Reduceri |Pret de |fara | |Valoare|cu TVA
|
|c | | | | |de | % |vanzare/|TVA |% | TVA | (Lei) |
|r | | | | |lista|_________| UM |(Lei) | | (Lei) |
|
|t.| | | | |fara |Red.|Red.| (Lei) | | | |
|
| | | | | |TVA/ | 1 | 2 | | | | |
|
| | | | | |UM | | | | | | |
|
|__|______|___|_________|__|_____|____|____|________|_______|__|_______|_______|
| 1| 2 | 3 | 4 |5 | 6 | 7 | 8 |9 = 6 - | 10 = |11| 12 = | 13 =
|
| | | | | | | | |(6 x 7) | 5 x 9 | |10 x 11|10 +
12|
| | | | | | | | |- (6 - | | | |
|
| | | | | | | | |(6 x 7))| | | |
|
| | | | | | | | |x 8 | | | |
|
|__|______|___|_________|__|_____|____|____|________|_______|__|_______|_______|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|______________________________________________________________________________|
| Semnatura si |Baza calcul TVA 19% | |TVA 19% |
|
|stampila furnizorului|Baza calcul | |TVA |
|
| |Baza calcul | |TVA |
|
|
|________________________|____|______________|___________|
| |Total valoare net | |Valoare TVA |
| |________________________| |______________|
| |________________________________________________________
| |Total valoare reduceri | |Total valoare de plata
|
|
|________________________|____|__________________________|
|_____________________|________________________________________________________
| |Date privind expeditia: |
|Livrat de: |Nume delegat: ............. CNP .............
|
|Nume: .............. |B.I./C.I. seria .... Nr. .. Eliberat(a) .....
|
|Prenume: ........... |Mijlocul de transport ......... Nr. .........
Semnatura|
|CNP ................ |Expedierea s-a efectuat in prezenta noastra de
|
| |la data de: ................ ora: ........... primire
|
| |Semnaturile: ................................
.........|
|_____________________|________________________________________________________|
Cod NESTLE 14-4-10/A
Nestle Romania S.R.L. FACTURA FISCALA Seria nr.
Nr. Ord. Reg. Com./an: pagina
1/1
J40/5516/2001
Cod Unic de Inregistrare: 5921650 Nestle
Atribut Fiscal: R Numar Intern:
Sediul: Bd. D. Pompei nr. 9 - 9A,
sect. 2, Bucuresti
Cont: 0178898914
Banca: ING BANK Bucuresti
Capital social:
Tel./Fax: 204.40.00/204.40.30
Semnificatia coloanelor de mai jos este urmatoarea:
P - Cod produs client
C - Cantitatea
______________________________________________________________________________
|Furnizor: Cumparator:
|_______|________________|___________|
|NESTLE ROMANIA S.R.L. | Cod | Codul | Data
|
| Cod fiscal: |client |depozit receptie| comenzii
|
|Depozitul: Sediul:
|_______|________________|___________|
|
|_______|________________|___________|
| Contul: |Cod | Nr. |
|
| Banca: |fiscal | autorizatie |
|
| |client | |
|
|
|_______|________________|___________|
| |_______|________________|___________|
| |Numar | Data emiterii | Data
|
| |factura| facturii | livrarii
|
| |_______|________________|___________|
|
|_______|________________|___________|
| |Numar | Data scadentei
|Modalitatea|
| |comanda| facturii | de plata
|
|_________________________________________|_______|________________|___________|
CALITATE FURNIZOR: CALITATE CUMPARATOR:
______________________________________________________________________________
|N | Cod | |Denumire/| Pe factura |Total | TVA
|Valoare|
|r.|produs| |Descriere|___________________________|valoare|__________|totala
|
| |Nestle| P |produs |C |Pret |Reduceri |Pret de |fara | |Valoare|cu TVA
|
|c | | | | |de | % |vanzare/|TVA |% | TVA | (Lei)
|
|r | | | | |lista|_________| UM |(Lei) | | (Lei) |
|
|t.| | | | |fara |Red.|Red.| (Lei) | | | |
|
| | | | | |TVA/ | 1 | 2 | | | | |
|
| | | | | |UM | | | | | | |
|
|__|______|___|_________|__|_____|____|____|________|_______|__|_______|_______|
| 1| 2 | 3 | 4 |5 | 6 | 7 | 8 |9 = 6 - | 10 = |11| 12 = | 13 =
|
| | | | | | | | |(6 x 7) | 5 x 9 | |10 x 11|10 +
12|
| | | | | | | | |- (6 - | | | |
|
| | | | | | | | |(6 x 7))| | | | |
| | | | | | | | |x 8 | | | |
|
|__|______|___|_________|__|_____|____|____|________|_______|__|_______|_______|
|
|
| |
|
|
|
|
| CAFEA
|
|
|
|
|
| |
|______________________________________________________________________________|
| Semnatura si |Baza calcul TVA 19% | |TVA 19% |
|
|stampila furnizorului|Baza calcul | |TVA |
|
| |Baza calcul | |TVA |
|
|
|________________________|____|______________|___________|
| |Total valoare net | |Valoare TVA |
| |________________________| |______________|
| |________________________________________________________
| |Total valoare reduceri | |Total valoare de plata
|
| |________________________|____|__________________________|
|_____________________|________________________________________________________
| |Date privind expeditia:
|
|Livrat de: |Nume delegat: ............. CNP .............
|
|Nume: .............. |B.I./C.I. seria .... Nr. .. Eliberat(a) .....
|
|Prenume: ........... |Mijlocul de transport ......... Nr. .........
Semnatura|
|CNP ................ |Expedierea s-a efectuat in prezenta noastra de
|
| |la data de: ................. ora: .......... primire
|
| |Semnaturile: ................................
.........|
|_____________________|________________________________________________________|
Cod NESTLE 14-4-10/A
Norme de intocmire si utilizare a facturii fiscale
(cod NESTLE 14-4-10/A)
Formulare cu regim special de tiparire, inseriere si numerotare.
1. Serveste ca:
- document pe baza caruia se intocmeste instrumentul de decontare a
produselor si marfurilor livrate;
- document de insotire a marfii pe timpul transportului;
- document de incarcare in gestiunea primitorului;
- document justificativ de inregistrare in contabilitatea furnizorului si a
cumparatorului.
- informarea amanuntita a clientului asupra modalitatii de facturare pentru
bunurile livrate sau serviciile prestate.
2. Se intocmeste manual sau cu ajutorul tehnicii de calcul, in trei
exemplare, la livrarea produselor si a marfurilor
Componentele facturii fiscale sunt urmatoarele:
Coltul dreapta sus:
- Sigla companiei Nestle
Casetele de pe randul 1
Caseta stanga:
- date privind depozitul din care se face livrarea
Caseta centrala:
- date de identificare ale cumparatorului (denumirea, adresa, codul fiscal,
banca si numarul de cont)
Caseta dreapta:
- date de identificare ale cumparatorului (cod client, cod depozit
receptie, data comenzii, cod fiscal client, numar autorizatie comercializare
produse accizate, numar intern factura, data emitere factura, data livrarii,
numar comanda, data scadentei facturii, modalitate de plata)
Randul 2 cuprinde date referitoare la calitatea furnizorului si
cumparatorului in cazul comercializarii produselor accizate.
Casetele de pe randul 3 contin informatii (in lei) referitoare la factura
curenta, si anume:
- Coloana nr. 1, denumita "Nr. Crt.", cuprinde numarul de pozitii
facturate;
- Coloana nr. 2, denumita "Cod produs Nestle", cuprinde codul
produsului conform nomenclatorului Nestle;
- Coloana nr. 3, denumita "Cod produs client", cuprinde codul
produsului conform specificatiei clientului (altul decat cel din nomenclatorul
Nestle);
- Coloana nr. 4, denumita "Denumire/Descriere produs", cuprinde
denumirea produsului/serviciului comercializat;
- Coloana nr. 5, denumita "Cantitatea", cuprinde cantitatea (in
unitati de vanzare: baxuri) livrata catre client;
- Coloana nr. 6, denumita "Pret de lista fara TVA/UM (lei)",
cuprinde pretul de lista/bax fara TVA conform listei de preturi;
- Coloana nr. 7, denumita "Reducere 1", cuprinde rabatul
comercial procentual acordat clientului;
- Coloana nr. 8, denumita "Reducere 2", cuprinde rabatul
comercial procentual acordat clientului in perioada promotiilor (acordat
suplimentar fata de "Reducere 1");
- Coloana nr. 9, denumita "Pret de vanzare/UM (lei)", cuprinde
pretul de vanzare acordat clientului dupa deducerea reducerilor 1 si 2
Formula de calcul: 9 = 6 - (6 x 7) - (6 - (6 x 7)) x 8;
- Coloana nr. 10, denumita "Total valoare fara TVA (lei)",
cuprinde valoarea totala fara TVA a produsului livrat
Formula de calcul: 10 = 5 x 9;
- Coloana nr. 11, denumita "%", reprezinta cota de TVA aplicata
produselor comercializate;
- Coloana nr. 12, denumita "Valoare TVA (lei)", cuprinde valoarea
taxei pe valoarea adaugata aferenta produselor livrate
Formula de calcul: 12 = 10 x 11;
- Coloana nr. 13, denumita "Valoare totala cu TVA (lei)",
cuprinde valoarea totala a produselor livrate, inclusiv TVA
Formula de calcul: 13 = 10 + 12.
Caseta 4:
- spatiu folosit pentru detalierea operatiunilor facturate
Casetele de pe randul 5:
- spatiu dedicat calcularii taxei pe valoarea adaugata (folosit in cazul in
care cotele de TVA vor fi diferite, functie de produsul comercializat)
Caseta 6:
- spatiu dedicat totalului de plata al facturii, suma incluzand si taxa pe
valoarea adaugata
- In subsolul facturii vor fi mentionate detalii privitoare la expeditia
marfii (nr. aviz de insotire marfa/data avizului, numele delegatului, date de
identificare a acestuia), date privind mijlocul de transport (nr. de inmatriculare),
semnatura si stampila furnizorului, semnatura de primire a cumparatorului.
Pentru livrarile de cafea, compania va folosi acelasi tip de factura
descrisa anterior tinand cont si de completarile prevazute de Ordonanta
Guvernului nr. 158/2001, art. 42, alin. 3 "pe lungimea in diagonala a
fiecarui document (factura fiscala) se va inscriptiona cuvantul
"cafea"."
3. Circula:
- la furnizor;
- la compartimentul desfacere, in vederea inregistrarii in evidentele
operative si pentru eventualele reclamatii ale clientilor (exemplarul 2 al
facturii);
- la compartimentul financiar-contabil, pentru inregistrarea in
contabilitate (exemplarul 3);
- la cumparator;
- la compartimentul aprovizionare, pentru confirmarea operatiunii;
- la compartimentul financiar-contabil, pentru acceptarea platii, precum si
pentru inregistrarea in contabilitate (exemplarul 1).
4. Se arhiveaza:
- la furnizor;
- la compartimentul desfacere (exemplarul 2);
- la compartimentul financiar-contabil (exemplarul 3);
la cumparator;
la compartimentul financiar contabil (exemplarul 1).