ORDIN
Nr. 1819 din 18 decembrie 2003
pentru aprobarea Normelor metodologice privind deschiderea si
repartizarea/retragerea creditelor bugetare din bugetul asigurarilor sociale de
stat, bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul Fondului national unic de
asigurari sociale de sanatate
ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 938 din 24 decembrie 2003
In temeiul prevederilor art. 60 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 500/2002
privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare, ale art.
27 alin. (3) din Ordonanta Guvernului nr. 86/2003 privind reglementarea unor
masuri in materie financiar-fiscala si ale art. 12 alin. (6) din Hotararea
Guvernului nr. 735/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului
Finantelor Publice, cu modificarile ulterioare,
ministrul finantelor publice emite urmatorul ordin:
Art. 1
Se aproba Normele metodologice privind deschiderea si
repartizarea/retragerea creditelor bugetare din bugetul asigurarilor sociale de
stat, bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul Fondului national unic de
asigurari sociale de sanatate, prevazute in anexa care face parte integranta
din prezentul ordin.
Art. 2
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Ministrul finantelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu
ANEXA 1
NORME METODOLOGICE
privind deschiderea si repartizarea/retragerea creditelor bugetare din bugetul
asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul
Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate
Art. 1
(1) In conformitate cu prevederile art. 27 alin. (3) din Ordonanta
Guvernului nr. 86/2003 privind reglementarea unor masuri in materie
financiar-fiscala, Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari
Sociale, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, Agentia Nationala pentru
Ocuparea Fortei de Munca si unitatile din subordinea acestora pot efectua
cheltuieli in limita aprobata prin buget si a creditelor bugetare deschise, in
conditiile legii.
(2) Deschiderea si repartizarea/retragerea creditelor bugetare pentru
cheltuielile aprobate in bugetul asigurarilor sociale de stat, in bugetul
asigurarilor pentru somaj si in bugetul Fondului national unic de asigurari
sociale de sanatate se efectueaza in limita creditelor bugetare si potrivit
destinatiilor aprobate in aceste bugete si in raport cu gradul de folosire a
fondurilor puse la dispozitie anterior.
Art. 2
(1) In vederea efectuarii cheltuielilor bugetare, ordonatorii principali de
credite ai bugetului asigurarilor sociale de stat, bugetului asigurarilor
pentru somaj si bugetului Fondului national unic de asigurari sociale de
sanatate solicita lunar Ministerului Finantelor Publice, pana la data de 25 a
lunii curente pentru luna urmatoare, deschiderea de credite bugetare pe
capitole de cheltuieli, cu defalcare pe titluri, atat pentru activitatea proprie,
cat si pentru activitatea institutiilor subordonate.
(2) Cererile pentru deschiderea de credite bugetare se aproba de catre
ordonatorii principali de credite sau alte persoane carora le-au fost delegate
aceste atributii, in conditiile legii, si de catre conducatorii
compartimentelor financiar-contabile si se avizeaza pentru control financiar
preventiv propriu si delegat.
NOTA:
In conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 737/2003 privind
organizarea si functionarea Ministerului Muncii, Solidaritatii Sociale si
Familiei, cu modificarile ulterioare, calitatea de ordonator principal de
credite al bugetului asigurarilor pentru somaj a fost delegata de catre
ministrul muncii, solidaritatii sociale si familiei conducatorului executiv al
Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, iar cea de ordonator
principal de credite al bugetului asigurarilor sociale de stat, conducatorului
executiv al Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale.
Art. 3
(1) In scopul deschiderii creditelor bugetare, Casa Nationala de Pensii si
Alte Drepturi de Asigurari Sociale, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate,
Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca, dupa caz, completeaza si
prezinta Ministerului Finantelor Publice - Directia generala de programare
bugetara sectoriala si securitate sociala exemplarul 1 (galben) si 3 (roz) din
formularul "Cerere pentru deschidere de credite", cod 14.20.07/TS,
aprobat prin Ordinul ministrului finantelor nr. 1.801/1995, cu modificarile si
completarile ulterioare. Formularul "Cerere pentru deschidere de
credite" este insotit de urmatoarele documente:
a) "Nota justificativa pentru deschiderea creditelor bugetare",
potrivit modelului prevazut in anexa nr. 1;
b) "Situatia centralizatoare a borderourilor privind transmiterea
dispozitiilor pentru repartizarea/retragerea creditelor bugetare",
potrivit modelului prevazut in anexa nr. 2;
c) "Borderou privind transmiterea dispozitiilor pentru
repartizarea/retragerea creditelor bugetare prin Trezoreria Statului din
judetul/sectorul/municipiul Bucuresti", potrivit modelului prevazut in
anexa nr. 3;
d) "Dispozitie bugetara privind repartizarea/retragerea creditelor
bugetare", potrivit modelului prevazut in anexa nr. 4.
(2) Formularele prevazute la alin. (1) lit. a) - d) nu au regim special si
se intocmesc pe suport hartie, potrivit modelelor prevazute in anexele nr. 1 -
4 la prezentele norme metodologice.
(3) Documentele enumerate la alin. (1) se aproba de catre persoanele mentionate
la art. 2 alin. (2), care vor fi prevazute in specimenele de semnaturi depuse
de catre Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, Casa
Nationala de Asigurari de Sanatate, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de
Munca la Ministerul Finantelor Publice - Directia generala a contabilitatii
publice.
Art. 4
In cazuri justificate, pana la data de 25 a fiecarei luni, Casa Nationala
de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, Casa Nationala de Asigurari de
Sanatate si Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca pot dispune
retragerea creditelor bugetare deschise si neutilizate din conturile proprii
sau ale institutiilor subordonate, cu avizul Ministerului Finantelor Publice.
In acest scop se intocmesc si se prezinta Ministerului Finantelor Publice -
Directia generala a contabilitatii publice formularele prevazute la art. 3
alin. (1) lit. b), c) si d).
Art. 5
(1) Dupa aprobarea deschiderii de credite bugetare de catre Ministerul
Finantelor Publice, Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari
Sociale, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate si Agentia Nationala pentru
Ocuparea Fortei de Munca au obligatia de a ridica de la Directia generala a
contabilitatii publice exemplarele nr. 3 si 4 din dispozitiile bugetare privind
repartizarea/retragerea creditelor bugetare, impreuna cu exemplarul nr. 3 (roz)
din "Cerere pentru deschiderea creditelor bugetare", vizate si
stampilate de catre persoanele cu atributii in acest sens din cadrul
Ministerului Finantelor Publice, prin care se confirma deschiderea si
repartizarea/retragerea creditelor bugetare respective.
(2) Exemplarul nr. 3 din "Dispozitia bugetara privind
repartizarea/retragerea creditelor bugetare", vizata si stampilata de
persoanele cu atributii in acest sens din Ministerul Finantelor Publice, se
transmite de catre Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari
Sociale, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate si Agentia Nationala pentru
Ocuparea Fortei de Munca ordonatorilor de credite din subordine carora le-au
fost repartizate credite bugetare, astfel incat acestia sa aiba cunostinta de
creditele bugetare care le-au fost repartizate pentru luna respectiva.
Art. 6
(1) In scopul inregistrarii in contabilitatea Trezoreriei Statului a creditelor
bugetare deschise si repartizate/retrase din bugetul asigurarilor pentru somaj
si bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, Planul de
conturi al Trezoreriei Statului se completeaza cu urmatoarele conturi in afara
bilantului:
a) contul 05 "Credite deschise si repartizate din bugetul Fondului
national unic de asigurari sociale de sanatate", care se deschide pe
numele Casei Nationale de Asigurari de Sanatate si al institutiilor publice din
subordine, cu desfasurare pe capitole si titluri de cheltuieli conform
Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, aprobata prin Ordinul
ministrului finantelor nr. 1.394/1995, cu modificarile si completarile
ulterioare;
b) contul 08 "Credite deschise si repartizate din bugetul asigurarilor
pentru somaj", care se deschide pe numele Agentiei Nationale pentru
Ocuparea Fortei de Munca si al institutiilor publice din subordine, cu
desfasurare pe capitole si titluri de cheltuieli conform Clasificatiei
indicatorilor privind finantele publice, aprobata prin Ordinul ministrului
finantelor nr. 1.394/1995, cu modificarile si completarile ulterioare.
(2) Conturile prevazute la alin. (1) lit. a) si b) se deschid la
solicitarea institutiilor publice finantate din bugetul asigurarilor pentru
somaj si bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, dupa
caz, la unitatile Trezoreriei Statului in a caror raza sunt inregistrate
fiscal, cu exceptia institutiilor publice ai caror conducatori au calitatea de
ordonator principal si secundar de credite, cu sediul in municipiul Bucuresti,
precum si al institutiilor publice autonome cu sediul in municipiul Bucuresti,
ale caror conturi se deschid la Directia trezorerie si contabilitate publica a
municipiului Bucuresti.
(3) Inregistrarea in contabilitatea Trezoreriei Statului a creditelor
bugetare deschise si repartizate/retrase din bugetul asigurarilor sociale de
stat de catre Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale si
institutiile publice din subordine se asigura in continuare cu ajutorul
contului 03 "Credite bugetare deschise si repartizate din bugetul
asigurarilor sociale de stat", cu desfasurare pe capitole si titluri de
cheltuieli conform Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice,
aprobata prin Ordinul ministrului finantelor nr. 1.394/1995, cu modificarile si
completarile ulterioare.
NOTA:
Codul contului de credite deschise si repartizate (xx.yy.yy.00.zz) se
formeaza astfel:
- "xx" Codul contului contabil atribuit deschiderilor de credite
bugetare, care se completeaza, dupa caz, astfel:
- "03" - pentru bugetul asigurarilor sociale de stat;
- "05" - pentru bugetul Fondului national unic de asigurari
sociale de sanatate;
- "08" - pentru bugetul asigurarilor pentru somaj;
- "yy.yy" Codul capitolului de cheltuiala, conform clasificatiei
bugetare;
- "00" Camp rezervat pentru codificarea Ministerului Finantelor
Publice;
- "zz" Cod titular care se completeaza, dupa caz, astfel:
- "19" Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei
pentru bugetul asigurarilor sociale de stat si pentru bugetul asigurarilor
pentru somaj;
- "01" Casa Nationala de Asigurari de Sanatate.
Codul contului deschis la Trezoreria Statului se inscrie atat pe formularul
"Cerere pentru deschidere de credite", cod 14.20.07/TS, cat si pe
formularul "Dispozitiile bugetare de repartizare/retragere de credite
bugetare" prevazut in anexa nr. 4.
Art. 7
(1) In scopul inregistrarii in contabilitatea Trezoreriei Statului a platilor
de casa din bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul Fondului national unic
de asigurari sociale de sanatate, Planul de conturi al Trezoreriei Statului se
completeaza cu urmatoarele conturi de cheltuieli bugetare:
a) contul 27 "Cheltuielile bugetului Fondului national unic de
asigurari sociale de sanatate", care se deschide pe numele Casei Nationale
de Asigurari de Sanatate si al institutiilor publice din subordine, cont de
activ cu ajutorul caruia se evidentiaza platile de casa efectuate de ordonatorii
de credite ai bugetului Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate
in limita creditelor bugetare deschise si repartizate, cu desfasurare pe
conturi analitice, pe capitole si titluri de cheltuieli;
NOTA:
Incepand cu data de 1 ianuarie 2004, contul 27 isi schimba denumirea din
"Venituri incasate pentru bugetul Capitalei" in "Cheltuielile
bugetului Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate".
Incepand cu aceeasi data, veniturile incasate de catre primariile de sector
pentru bugetul propriu al municipiului Bucuresti se evidentiaza cu ajutorul
contului 50.83 "Disponibil din venituri incasate pentru bugetul
Capitalei", evidenta analitica pe subcapitole de venituri bugetare fiind
organizata in contabilitatea proprie a primariilor sectoarelor municipiului
Bucuresti;
b) contul 29 "Cheltuielile bugetului asigurarilor pentru somaj",
care se deschide pe numele Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca
si al institutiilor publice din subordine, cont de activ cu ajutorul caruia se
evidentiaza platile de casa efectuate de ordonatorii de credite ai bugetului
asigurarilor pentru somaj in limita creditelor bugetare deschise si
repartizate, cu desfasurare pe conturi analitice, pe capitole si titluri de
cheltuieli.
(2) Conturile prevazute la alin. (1) lit. a) si b) se deschid la
solicitarea institutiilor publice finantate din bugetul asigurarilor pentru
somaj si bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, dupa
caz, la unitatile Trezoreriei Statului in a caror raza sunt inregistrate
fiscal, cu exceptia institutiilor publice ai caror conducatori au calitatea de
ordonator principal si secundar de credite, cu sediul in municipiul Bucuresti,
ale caror conturi se deschid la Directia trezorerie si contabilitate publica a
municipiului Bucuresti.
(3) Inregistrarea in contabilitatea Trezoreriei Statului a platilor de casa
efectuate de catre Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari
Sociale si institutiile publice din subordine se asigura in continuare cu
ajutorul contului 25 "Cheltuielile bugetului asigurarilor sociale de
stat", cu desfasurare pe capitole si titluri de cheltuieli conform
Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, aprobata prin Ordinul
ministrului finantelor nr. 1.394/1995, cu modificarile si completarile
ulterioare.
Art. 8
Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, Agentia Nationala pentru Ocuparea
Fortei de Munca si institutiile subordonate organizeaza si conduc evidenta
creditelor bugetare deschise in cadrul creditelor bugetare aprobate, cu
ajutorul conturilor din clasa 9 "Conturi in afara bilantului"
prevazute in Planul de conturi pentru institutiile publice, si anume:
- contul 941 "Credite deschise si repartizate";
- contul 944 "Credite deschise pentru cheltuieli proprii".
Contul 941 "Credite deschise si repartizate"
Cu ajutorul acestui cont institutiile publice ai caror conducatori au
calitatea de ordonator principal si secundar de credite tin evidenta creditelor
deschise pentru a fi repartizate institutiilor subordonate. Contabilitatea
analitica a creditelor deschise de repartizat se tine pe capitole si titluri
ale bugetului aprobat.
La ordonatorii principali de credite, in debitul contului se inregistreaza
credite deschise pentru a fi repartizate ordonatorilor de credite subordonati,
precum si creditele de retras de la acestia, iar in credit, creditele
repartizate acestora, precum si creditele retrase.
La ordonatorii secundari de credite, in debitul contului se inregistreaza
creditele repartizate de ordonatorul principal de credite pentru a fi
repartizate ordonatorilor tertiari de credite, precum si creditele de retras de
la ordonatorii tertiari de credite, iar in credit, creditele repartizate
ordonatorilor tertiari de credite, precum si creditele retrase.
Contul 944 "Credite deschise pentru cheltuieli proprii"
Cu ajutorul acestui cont institutiile publice ai caror conducatori au
calitatea de ordonator principal, secundar sau tertiar de credite, dupa caz,
tin evidenta creditelor bugetare deschise pentru cheltuieli proprii.
Contabilitatea analitica a creditelor deschise pentru cheltuieli proprii se
tine pe capitolele si titlurile bugetului aprobat.
Ordonatorii principali de credite inregistreaza in debitul contului creditele
deschise de Ministerul Finantelor Publice pentru cheltuieli proprii, iar in
credit, creditele retrase.
Ordonatorii secundari si tertiari de credite inregistreaza in debit
creditele bugetare primite prin repartizare de la ordonatorul de credite
ierarhic superior pentru cheltuieli proprii, iar in credit, creditele retrase.
Soldurile conturilor 941 "Credite deschise si repartizate" si 944
"Credite deschise pentru cheltuieli proprii" nu se redeschid in anul
urmator.
Art. 9
Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, Agentia Nationala pentru Ocuparea
Fortei de Munca si unitatile subordonate inregistreaza in contabilitate platile
efectuate prin conturile 27 "Cheltuielile bugetului Fondului national unic
de asigurari sociale de sanatate" si 29 "Cheltuielile bugetului
asigurarilor pentru somaj" cu ajutorul contului 700 "Finantare de la
buget privind anul curent", a carui functiune este prezentata in Planul de
conturi pentru institutiile publice.
Art. 10
Anexele nr. 1 - 4*) fac parte integranta din prezentele norme metodologice.
------------
*) Anexele nr. 1 - 4 sunt reproduse in facsimil.
ANEXA 1
la normele metodologice
DENUMIREA INSTITUTIEI PUBLICE
.............................
DIRECTIA ....................
NOTA JUSTIFICATIVA
pentru deschiderea creditelor bugetare de la capitolul ................
pe anul ........... trim. ........ luna .........
- mii lei -
______________________________________________________________________________
|NR. | DENUMIRE INDICATOR | SUMA
|
|CRT.| |
|
|____|__________________________________________________________|______________|
| 1 | Credite bugetare aprobate cumulat de la inceputul anului |
|
| | pana la finele trimestrului pentru care se solicita |
|
| | deschiderea de credite |
|
|____|__________________________________________________________|______________|
| | - cu detaliere pe titluri de cheltuieli |
|
|____|__________________________________________________________|______________|
| 2 | Credite bugetare aprobate aferente trimestrului pentru |
|
| | care se solicita deschiderea de credite |
|
|____|__________________________________________________________|______________|
| | - cu detaliere pe titluri de cheltuieli |
|
|____|__________________________________________________________|______________|
| 3 | Credite bugetare deschise cumulat de la inceputul anului |
|
|____|__________________________________________________________|______________|
| | - cu detaliere pe titluri de cheltuieli |
|
|____|__________________________________________________________|______________|
| 4 | Plati de casa la finele lunii precedente celei in care |
|
| | se solicita deschiderea de credite |
|
|____|__________________________________________________________|______________|
| | - cu detaliere pe titluri de cheltuieli |
|
|____|__________________________________________________________|______________|
| 5 | Disponibilitati existente in cont la finele lunii |
|
| | precedente celei in care se solicita deschiderea de |
|
| | credite |
|
|____|__________________________________________________________|______________|
| | - cu detaliere pe titluri de cheltuieli |
|
|____|__________________________________________________________|______________|
| 6 | Cheltuieli preliminate pe luna in curs |
|
|____|__________________________________________________________|______________|
| 7 | Cheltuieli preliminate pentru perioada pentru care se |
|
| | solicita deschiderea de credite |
|
|____|__________________________________________________________|______________|
| | - cu detaliere pe titluri de cheltuieli |
|
|____|__________________________________________________________|______________|
| 8 | Credite bugetare solicitate a fi deschise |
|
| | (pct. 4 + 6 + 7) - pct. 3) |
|
|____|__________________________________________________________|______________|
| | - cu detaliere pe titluri de cheltuieli | |
|____|__________________________________________________________|______________|
Director General, Verificat si vizat pt. control
financiar preventiv,
NOTA:
Se intocmeste in 2 exemplare din care un exemplar se prezinta Ministerului
Finantelor Publice.
ANEXA 2
la normele metodologice
DENUMIREA INSTITUTIEI PUBLICE
.............................
SITUATIA CENTRALIZATOARE
a borderourilor privind transmiterea dispozitiilor pentru
repartizarea/retragerea creditelor bugetare
Semnificatia coloanei C din tabelul de mai jos este urmatoarea:
C - CAPITAL
- mii lei -
______________________________________________________________________________
|N |DENUMIRE|BORDEROU| COD |SUMA | din care detaliat pe titluri de
cheltuieli|
|R.| JUDET
|________|CAPITOL|TOTAL|___________________________________________|
| | |NR.|DATA| CHELT.| |PERSONAL|MATERIALE|TRANSFERURI|SUBVENTII|
C|
|C | | | | | | | | | |
|
|R | | | | | | | | | |
|
|T.| | | | | | | | | |
|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
| |TOTAL | | | | | | | | |
|
| |GENERAL | | | | | | | | |
|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE CONDUCATORUL COMPARTIMENTULUI
FINANCIAR-CONTABIL
NOTA:
Se intocmeste in 2 exemplare din care un exemplar se prezinta Ministerului
Finantelor Publice.
Se intocmeste numai de catre ordonatorul principal de credite.
ANEXA 3
la normele metodologice
DENUMIREA INSTITUTIEI PUBLICE
.............................
BORDEROU NR. ....... din ..............
privind transmiterea dispozitiilor pentru repartizarea/retragerea creditelor
bugetare prin trezoreria statului din judetul/sectorul/municipiul Bucuresti
Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
S - SUBVENTII
C - CAPITAL
- mii lei -
______________________________________________________________________________
|NR. |DISPOZITIA| COD |ORDONATOR| SUMA | din care detaliat pe titluri de
|
|CRT.|BUGETARA |CAPITOL| DE |TOTALA| cheltuieli
|
| |__________| CHELT.| CREDITE |
|_____________________________________|
| | NR.| DATA| | | |PERSONAL|MATERIALE|TRANSFERURI| S |
C|
|____|____|_____|_______|_________|______|________|_________|___________|___|__|
| | | | | | | | | | |
|
| | | | | | | | | | |
|
| | | | | | | | | | |
|
| | | | | | | | | | |
|
| | | | | | | | | | |
|
| | | | | | | | | | |
|
| | | | | | | | | | |
|
|____|____|_____|_______|_________|______|________|_________|___________|___|__|
| | | | | TOTAL | | | | | |
|
|____|____|_____|_______|_________|______|________|_________|___________|___|__|
ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE, CONDUCATORUL COMPARTIMENTULUI
FINANCIAR-CONTABIL
NOTA:
Se intocmeste in 2 exemplare care se prezinta Ministerului Finantelor
Publice.
Se intocmeste distinct, cate 2 exemplare pentru fiecare judet.
ANEXA 4
la normele metodologice
______________________________________________________________________________
| DENUMIRE INSTITUTIE PUBLICA
|
| ...........................
|
|
|
| DISPOZITIE BUGETARA PRIVIND REPARTIZAREA/RETRAGEREA CREDITELOR BUGETARE
|
| NR. ............. DATA ..............
|
|______________________________________________________________________________|
| Banca platitorului: |
|
|________________________________________________________________|_____________|
| Platitor: Cont nr. |
|
|________________________________________________________________|_____________|
| Banca beneficiarului: |
|
|________________________________________________________________|_____________|
| Beneficiar: Cont nr. | |
|________________________________________________________________|_____________|
| Suma (in litere/in cifre) Lei |
|
|________________________________________________________________|_____________|
| |
|
|
|
|
| Cu drept de utilizare de la data de: zi ........ luna ............. an .....
|
|
|
|
|
| |
| Stampila si semnatura Banca platitor Banca beneficiar
|
| ordonatorului principal
|
| de credite (data inreg. stampila, (data inreg. stampila,
|
| semnatura) semnatura)
|
|
|
|______________________________________________________________________________|
- verso -
______________________________________________________________________________
| Cont contabil | Capitol de cheltuieli | Titlu | Cod fiscal | Suma lei
|
|_______________|_________________________|_________|______________|___________|
| | | | |
|
| | | | |
|
| | | | |
|
| | | | |
|
| | | | |
|
| | | | |
|
|_______________|_________________________|_________|______________|___________|
| TOTAL CAPITOL | | |
|
|_________________________________________|_________|______________|___________|
NOTA:
Se intocmeste in 4 exemplare (fata verso sau pe format A4) care se prezinta
Ministerului Finantelor Publice.
Se intocmeste in lei (ultimele 3 cifre din suma inscrisa sunt in mod obligatoriu
zero).