E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a modificat niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 2157 din 18 decembrie 2006

privind organizarea activitatii de administrare a contribuabililor nerezidenti care nu au pe teritoriul Romaniei un sediu permanent

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 1053 din 29 decembrie 2006



In temeiul art. 11 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,

având în vedere prevederile art. 36 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:

Art. 1. - (1) Incepând cu 1 ianuarie 2007, competenţa pentru administrarea contribuabililor nerezidenţi care nu au pe teritoriul României un sediu permanent se stabileşte după cum urmează:

a)   contribuabilii nerezidenţi care au, potrivit titlului VI „Taxa pe valoarea adăugată" din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, obligaţia desemnării unui reprezentant fiscal se administrează de organul fiscal competent pentru administrarea reprezentantului fiscal;

b)   contribuabilii nerezidenţi care au, potrivit titlului VI „Taxa pe valoarea adăugată" din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare, un sediu fix în România se administrează de organul fiscal în a cărui rază teritorială se află sediul fix;

c)  contribuabilii nerezidenţi, stabiliţi în spaţiul comunitar, care au, potrivit legilor speciale, dreptul de a se înregistra direct în România se administrează de serviciul de specialitate din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti;

d)  contribuabilii nerezidenţi care au, potrivit art. 18 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, obligaţia desemnării unui împuternicit se administrează de organul fiscal în raza căruia se face constatarea actului sau faptului supus dispoziţiilor legale fiscale.

(2) In cazul veniturilor obţinute de persoane nerezidente din vânzarea-cesionarea titlurilor de participare, competenţa de administrare revine:

a)   organului fiscal în a cărui rază teritorială se află instituţia prin intermediul căreia se face tranzacţia, în cazul tranzacţionării titlurilor de participare la societăţi deschise;

b)   organului fiscal în a cărui rază teritorială se află societatea ale cărei titluri se tranzacţionează, în cazul tranzacţionării titlurilor unor societăţi închise.

Art. 2. - Incepând cu data de 1 ianuarie 2007 se înfiinţează, în cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, Serviciul de administrare a contribuabililor nerezidenţi, în cadrul Activităţii de metodologie şi administrare a veniturilor statului, organ fiscal competent pentru administrarea contribuabililor prevăzuţi la art. 1 alin. (1) lit. b).

Art. 3. - Serviciul de administrare a contribuabililor nerezidenţi are următoarele atribuţii principale:

a) înregistrarea fiscală a contribuabililor nerezidenţi, stabiliţi în spaţiul comunitar, care au dreptul să solicite înregistrarea directă, potrivit reglementărilor în vigoare în domeniul contribuţiilor sociale;

b)   înregistrarea în scopuri de TVA a persoanelor impozabile nestabilite în România, dar stabilite în spaţiul comunitar, care nu şi-au desemnat un reprezentant fiscal;

c)   organizarea şi gestionarea Registrului contribuabililor nerezidenţi, ca parte a Registrului contribuabililor;

d)   organizarea şi gestionarea dosarului fiscal al contribuabililor nerezidenţi;

e)  primirea, prelucrarea şi gestionarea declaraţiilor fiscale;

f)  colectarea obligaţiilor fiscale de plată principale şi accesorii;

g)  aplicarea procedurilor de executare silită;

h) organizarea evidenţei analitice pe plătitori;

i) compensarea şi restituirea/rambursarea sumelor reprezentând impozite, taxe şi contribuţii, conform Codului de procedură fiscală;

j) efectuarea inspecţiei fiscale;

k) soluţionarea contestaţiilor împotriva actelor administrative fiscale, cu respectarea prevederilor Codului de procedură fiscală;

l) emiterea şi eliberarea certificatelor şi a altor documente solicitate de contribuabili;

m) acordarea asistenţei pentru contribuabili;

n) organizarea şi gestionarea cazierului fiscal;

o) emiterea şi eliberarea certificatelor de cazier fiscal.

Art. 4. - Administrarea contribuabililor nerezidenţi care, potrivit legii, au dreptul de a se înregistra direct se realizează potrivit procedurii prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 5. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare la data publicării.

Art. 6. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin Regulamentul de organizare şi funcţionare al Direcţiei Generale a Finanţelor Publice â Municipiului Bucureşti se modifică în mod corespunzător.

Art. 7. - Serviciul de administrare a contribuabililor nerezidenţi se organizează de Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, cu încadrarea în numărul total de posturi aprobat pentru această direcţie generală.

Art. 8. - Pentru administrarea contribuabililor nerezidenţi care nu au un sediu permanent pe teritoriul României, Direcţia generală a tehnologiei informaţiei asigură logistica şi aplicaţiile informatice necesare.

Art. 9. - Direcţia generală de gestiune a impozitelor şi contribuţiilor, Direcţia generală de reglementare a colectării creanţelor bugetare şi Direcţia de organizare şi resurse umane din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Direcţia generală a tehnologiei informaţiei şi Direcţia generala a politicilor şi resurselor umane din cadrul Ministerului Finanţelor Publice şi Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Ministrul finanţelor publice,

Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu

ANEXĂ

PROCEDURA   DE   ADMINISTRARE

a contribuabililor nerezidenţi stabiliţi în Comunitate, care se înregistrează direct

A.  Procedura de înregistrare fiscală

1.    In vederea înregistrării fiscale, contribuabilii nerezidenţi, stabiliţi în spaţiul comunitar, care au, potrivit legii speciale, dreptul de a se înregistra direct în România, au obligaţia de a depune formularul (090) „Declaraţie de înregistrare fiscală/Declaraţie de menţiuni pentru contribuabilii nerezidenţi stabiliţi în spaţiul comunitar care se înregistrează direct", cod MFP 14.13.01.10.11/n, prevăzut în anexa nr. 1*), la Serviciul de administrare a contribuabililor nerezidenţi din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, denumit în continuare organ fiscal competent. Instrucţiunile de completare a formularului (090) sunt prevăzute în anexa nr. 2*), iar caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, utilizare şi păstrare ale formularului sunt prevăzute în anexa nr. 3*).

2.   Formularul (090) se depune direct la registratura organului fiscal competent sau la poştă, prin scrisoare recomandată, şi va fi însoţit de o copie autentificată a certificatului de înregistrare eliberat de autoritatea fiscală din ţara în care este stabilit contribuabilul. Copia certificatului de înregistrare va fi însoţită de traducerea în limba română, certificată de traducători autorizaţi.

3.   Comunicarea certificatului de înregistrare fiscală se face fie la sediul organului fiscal competent, prin prezentarea contribuabilului sau a împuternicitului acestuia, fie prin poştă, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire. Numărul de înregistrare atribuit poate fi comunicat şi prin e-mail, la adresa indicată de contribuabil în cerere.

4.  Scoaterea din evidenţa fiscală se face prin depunerea formularului (090) menţionat mai sus, având completată corespunzător secţiunea D, la organul fiscal competent.

5.   Evidenţa contribuabililor se organizează electronic, distinct, ca secţiune în cadrul Registrului contribuabililor, de către organul fiscal competent.

B.  Obligaţii declarative

1.   Contribuabilii înregistraţi direct depun declaraţiile fiscale la termenele prevăzute în legile speciale.

2.   Declaraţiile fiscale se depun direct la registratura organului fiscal competent sau la poştă, prin scrisoare recomandată.

3.  Data depunerii declaraţiei fiscale este data înregistrării acesteia la organul fiscal sau data depunerii la poştă, după caz.

4.   Declaraţiile fiscale se completează cu ajutorul programului de asistenţă care este pus la dispoziţie, gratuit, de organul fiscal competent sau poate fi descărcat de pe site-ul web al Ministerului Finanţelor Publice, la adresa www.mfinante.ro.

5.   Pe măsura introducerii unor metode electronice de depunere a declaraţiilor fiscale, aceste metode vor fi utilizate corespunzător şi de contribuabilii nerezidenţi care se înregistrează direct.

C.  Procedura de plată a obligaţiilor fiscale

1.   Contribuabilii administraţi de către Serviciul de administrare a contribuabililor nerezidenţi din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti efectuează plata obligaţiilor fiscale datorate la Activitatea de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti.

2.  Plata obligaţiilor fiscale se face în lei, până la data la care contribuabilii au obligaţia depunerii declaraţiilor fiscale, respectiv până la data de 25 inclusiv a lunii următoare perioadei de raportare.

3. Plata prin virament se poate realiza după cum urmează:

a)   dintr-un cont deschis la o instituţie de credit participantă la sistemul electronic de plăţi din România;

b)   din conturi deschise la instituţii de credit din străinătate. In această situaţie, plata se va realiza prin intermediul băncii de corespondent din România a instituţiei de credit unde se află deschis contul din care urmează a se efectua plata. Această modalitate de plată poate fi utilizată numai în situaţia în care banca corespondentă agreează efectuarea acestor tipuri de operaţiuni.

Mesajele electronice de plată către Trezoreria Statului vor fi completate potrivit prevederilor legale în vigoare.

D.  Majorări de întârziere

Pentru neachitarea la termenul de scadenţă de către debitor a obligaţiilor de plată se datorează după acest termen majorări de întârziere, dispoziţiile referitoare la plata obligaţiilor fiscale şi la calculul majorărilor de întârziere, cuprinse în Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, aplicându-se în mod corespunzător.

E.  Procedura de executare silită

1.   După expirarea termenului de plată a creanţelor declarate şi neachitate la termenul prevăzut de lege de către contribuabilii nerezidenţi, Serviciul de administrare a contribuabililor nerezidenţi va emite titlul executoriu şi somaţia în vederea comunicării acestora contribuabililor.

2.   Cererea de comunicare împreună cu titlul executoriu şi somaţia se vor transmite biroului de legătură din cadrul ANAF în vederea notificării contribuabilului prin autoritatea competentă din statul de rezidenţă al contribuabilului, conform prevederilor art. 17413 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

3.   După confirmarea primirii titlului executoriu şi a somaţiei, prin certificarea corespunzătoare pe versoul celui de-al doilea exemplar al cererii de comunicare de către autoritatea competentă din statul de rezidenţă al contribuabilului, serviciul de administrare a contribuabililor nerezidenţi va proceda la executarea silită prin transmiterea adresei de înfiinţare a popririi asupra conturilor deschise de contribuabilii nerezidenţi la băncile din România.

4.  In situaţia în care obligaţiile datorate de contribuabilii nerezidenţi nu s-au recuperat prin măsurile de executare silită întreprinse de Serviciul de administrare a contribuabililor nerezidenţi, acesta va transmite biroului de legătură din cadrul ANAF o cerere de recuperare însoţită de titlul executoriu în original sau o copie certificată a acestuia, în vederea transmiterii autorităţii competente din statul de rezidenţă al contribuabilului, recuperare în conformitate cu prevederile art. 17414 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

*) Anexele nr. 1 -3 sunt reproduse în facsimil.

ANEXA Nr. 1 la procedură

090

Număr de operator de date cu caracter personal - 1067

DECLARAŢIE DE ÎNREGISTRARE FISCALA /

DECLARAŢIE DE MENŢIUNI PENTRU CONTRIBUABILII

NEREZIDENŢI STABILIŢI ÎN SPAŢIUL COMUNITAR,

CARE SE ÎNREGISTREAZĂ DIRECT

A

FELUL DECLARAŢIEI

1. Declaraţie de înregistrare     |_|                                 2. Declaraţie de menţiuni           |_|

B

DATE DE IDENTIFICARE A CONTRIBUABILULUI

 1.    Cod de identificare fiscală......................................................................................

 2.    Denumire/Nume şi prenume..................................................................................

 3.    Forma juridică.........................................................................................................

 4.    Data înfiinţării...........................................................................................(aa/ll/zz)

 5.   Date privind sediul social/domiciliul

              Tara de rezidentă....................................................

              Adresa completă în tara de rezidentă..................................................................

              Cod poştal...........................................Fax........................................................

              Telefon...............................................E-mail..................................................

 6.   Date privind adresa din România unde pot fi examinate evidenţele şi documentele

 Judeţ........................................Sector..........Localitate..................................

 Stradă..................................................................Nr..............Bloc..................

 Scară................Etaj .................Ap.................Cod poştal..............................

 Fax.......................................................Telefon...............................................

 E-mail...............................................................................................................

 7.   Adresa din România pentru corespondenţă (opţional)

 Judeţ........................................Sector..........Localitate..................................

 Stradă..................................................................Nr..............Bloc..................

 Scară................Etaj.................Ap.................Cod poştal..............................

 Fax.......................................................Telefon...............................................

 E-mail...............................................................................................................

C

ALTE DATE DESPRE CONTRIBUABIL

 1. Reprezentare prin împuternicit                          |_|

           Nr. act împuternicire..........................................Data...............................................

 2. Date de identificare ale împuternicitului

         Nume, prenume/ Denumire........................................................................................

         Adresa: Judeţ........................................Sector..........Localitate..................................

                      Stradă................................................................Nr..............Bloc...................

                      Scară................Etaj .................Ap.................Cod poştal...............................

                      Fax....................................................Telefon.................................................

                      E-mail............................................................................................................

        Cod de identificare fiscală..........................................................................................

 3.

Instituţia bancară

Codul IBAN al contului

 4. înregistrare într-un alt stat membru U.E.                        DA   |_|

                                              

                                                                                                NU   |_|

 Tara..........................................Cod de identificare fiscală...............................................

A

FELUL DECLARAŢIEI

1. Declaraţie de înregistrare     |_|                                 2. Declaraţie de menţiuni           |_|

B

DATE DE IDENTIFICARE A CONTRIBUABILULUI

 1.    Cod de identificare fiscală......................................................................................

 2.    Denumire/Nume şi prenume..................................................................................

 3.    Forma juridică.........................................................................................................

 4.    Data înfiinţării...........................................................................................(aa/ll/zz)

 5.   Date privind sediul social/domiciliul

              Tara de rezidentă....................................................

              Adresa completă în tara de rezidentă..................................................................

              Cod poştal......................................... Fax........................................................

              Telefon............................................... E-mail..................................................

 6.   Date privind adresa din România unde pot fi examinate evidenţele şi documentele

 Judeţ........................................Sector..........Localitate..................................

 Stradă..................................................................Nr..............Bloc..................

 Scară................Etaj .................Ap.................Cod poştal..............................

 Fax.......................................................Telefon...............................................

 E-mail...............................................................................................................

 7.   Adresa din România pentru corespondenţă (opţional)

 Judeţ........................................Sector..........Localitate..................................

 Stradă..................................................................Nr..............Bloc..................

 Scară................Etaj.................Ap.................Cod poştal..............................

 Fax.......................................................Telefon...............................................

 E-mail...............................................................................................................

C

ALTE DATE DESPRE CONTRIBUABIL

 1. Reprezentare prin împuternicit                          |_|

           Nr. act împuternicire..........................................Data...............................................

 2. Date de identificare ale împuternicitului

         Nume, prenume/ Denumire........................................................................................

         Adresa: Judeţ........................................Sector..........Localitate..................................

                      Stradă................................................................Nr..............Bloc...................

                      Scară................Etaj .................Ap.................Cod poştal...............................

                      Fax....................................................Telefon.................................................

                      E-mail............................................................................................................

        Cod de identificare fiscală..........................................................................................

 3.

Instituţia bancară

Codul IBAN al contului

 4. înregistrare într-un alt stat membru U.E.                        DA   |_|

                                              

                                                                                                NU   |_|

 Tara..........................................Cod de identificare fiscală...............................................

Cod M.F.P.:14.13.01.10.11/n                                                                                  A4/t2

ANEXA Nr. 2 la procedură

INSTRUCŢIUNI   DE   COMPLETARE   A   FORMULARULUI

„Declaraţie de înregistrare fiscală/Declaraţie de menţiuni pentru contribuabilii nerezidenţi stabiliţi în spaţiul comunitar, care se înregistrează direct (090)"

Declaraţia de înregistrare fiscală/Declaraţia de menţiuni pentru contribuabilii nerezidenţi stabiliţi în spaţiul comunitar, care se înregistrează direct, denumită în continuare declaraţie, se completează şi se depune, la termenele prevăzute în legile speciale, de către contribuabilii care nu sunt stabiliţi în România dar sunt stabiliţi în spaţiul comunitar şi au obligaţii fiscale, potrivit legilor speciale.

Declaraţia se depune la Serviciul pentru administrarea contribuabililor nerezidenţi din cadrul Direcţiei generale a finanţelor publice a municipiului Bucureşti, astfel:

-  direct sau prin împuternicit, la registratură;

-  la postă, prin scrisoare recomandată.

Declaraţia se completează de către contribuabil sau de către împuternicit înscriind cu majuscule, citeţ şi corect, toate datele prevăzute de formular.

NOTĂ: Declaraţia nu se completează de către contribuabilii nerezidenţi care au desemnat un reprezentant fiscal pentru ansamblul operaţiunilor impozabile din România, şi nici de către persoanele impozabile care au un sediu fix în România.

A.  FELUL DECLARAŢIEI

Se marchează cu "X" punctul 1 sau 2, după caz. Declaraţia de înregistrare se completează la înregistrarea iniţială, iar declaraţia de menţiuni se completează ori de câte ori se modifică datele declarate anterior.

Atenţie!

In cazul declaraţiei de menţiuni se completează toate rubricile formularului cu datele valabile la momentul declarării, indiferent dacă acestea au mai fost declarate.

B. DATE DE IDENTIFICARE A CONTRIBUABILULUI

1.  Cod de identificare fiscală - nu se completează la înregistrarea iniţială.

In cazul în care declaraţia de menţiuni este completată de împuternicit, se va înscrie codul de identificare fiscală al contribuabilului pe care îl reprezintă.

2.   Denumire/Nume şi prenume - se înscrie, după caz, denumirea sau numele şi prenumele contribuabilului.

3.   Forma juridica- se înscrie forma juridică a contribuabilului.

4.   Data înfiinţării - se înscrie data la care s-a înfiinţat contribuabilul în ţara de rezidenţă.

5.   Date privind sediul social/domiciliul - se completează cu datele privind adresa sediului social/domiciliului din ţara de rezidenţă a contribuabilului.

6.   Date privind adresa din România unde pot fi examinate evidenţele şi documentele - se completează cu datele privind adresa din România la care pot fi examinate evidenţele şi documentele ce trebuie păstrate conform prevederilor Titlului VI -Taxa pe valoarea adăugată din Codul fiscal.

7.   Adresa din România pentru corespondenţă - se completează opţional cu datele privind adresa din România la care contribuabilul doreşte să primească corespondenţa cu organul fiscal.

C. ALTE DATE DESPRE CONTRIBUABIL

1.  Reprezentare prin împuternicit - se marchează cu "X" în cazul în care în relaţiile cu organul fiscal, contribuabilul este reprezentat prin împuternicit şi se înscrie numărul şi data cu care împuternicitul a înregistrat actul de împuternicire, în formă autentică şi în condiţiile prevăzute de lege, la organul fiscal.

2.  Date de identificare ale împuternicitului - se completează cu datele de identificare ale împuternicitului.

3.  Instituţia bancară/Codul IBAN al contului - se înscrie denumirea instituţiei bancare din România la care contribuabilul şi-a deschis contul, precum şi codul IBAN al contului.

4.  înregistrare într-un alt stat membru U.E. - în cazul în care se marchează "X" în căsuţa "DA", se înscrie atât denumirea ţării, cât şi codul de identificare fiscală atribuit în tara unde este înregistrată fiscal persoana impozabilă.

D.  DATE PRIVIND VECTORUL FISCAL

I. Taxa pe valoarea adăugată

1.  înregistrarea în scopuri de TVA conform art.153 alin.(4) din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare - se marchează cu "X" în cazul în care contribuabilul, conform legislaţiei în materie de T.V.A., este o persoană impozabilă neînregistrată în scopuri de T.V.A. în România, care nu are un sediu fix în România şi care are, potrivit art. 153 alin.(4) din Codul fiscal, obligaţia să se înregistreze în scopuri de T.V.A. la organul fiscal competent, înainte de efectuarea unei livrări de bunuri sau prestări de servicii pentru care este obligată la plata taxei.

2.  înregistrarea în scopuri de T.V.A. conform art.153 alin.(5) din Legea nr.571/2003, cu modificările şi completările ulterioare - se marchează cu "X" în cazul în care contribuabilul este o persoană impozabilă nestabilită în România şi neînregistrată în scopuri de T.V.A. în România, care nu are un sediu fix în România şi care are obligaţia, conform legislaţiei în materie de T.V.A., să se înregistreze în scopuri de T.V.A. la organul fiscal competent, înainte de efectuarea unei achiziţii intracomunitare de bunuri pentru care este obligată la plata taxei, sau a unei livrări intracomunitare de bunuri scutite de taxă.

3.   înregistrarea prin opţiune pentru taxarea operaţiunilor prevăzute la art.141 alin. (2) lit. e) şi f) din Legea nr.571/2003, cu modificările şi completările ulterioare - se marchează cu "X" în cazul contribuabililor care realizează exclusiv operaţiuni de arendare, concesionare, închiriere şi leasing de bunuri imobile, sau realizează o livrare a unei construcţii, a unei părţi a acesteia şi a terenului pe care este construită, precum şi a oricărui alt teren, şi optează pentru taxarea acestor operaţiuni.

4.  Cifra de afaceri estimată - se completează la înregistrarea iniţiala a contribuabilului, înscriindu-se cifra de afaceri pe care contribuabilul preconizează să o realizeze în perioada rămasă până la sfârşitul anului calendaristic, din operaţiuni taxabile şi/sau scutite cu drept de deducere.

Intreprinderile mici care se înregistrează în scopuri de T.V.A. în cursul anului, declară cu ocazia înregistrării cifra de afaceri realizată, recalculată în baza activităţii corespunzătoare unui an calendaristic întreg.

5.  Cifra de afaceri obţinută în anul precedent - se completează numai dacă, urmare stabilirii cifrei de afaceri realizată în anul precedent, se modifică perioada fiscală.

6.  Perioada fiscală - se marchează cu "X" perioada fiscală valabilă la data solicitării înregistrării sau ulterior înregistrării în scopuri de T.V.A.

In cazul în care contribuabilul foloseşte, ca perioadă fiscală, semestrul sau anul calendaristic, se va înscrie numărul actului prin care organul fiscal a aprobat utilizarea aceastei perioade fiscale.

7. Scoaterea din evidenţă ca persoană impozabilă înregistrată în scopuri de T.V.A.:

7.1. Ca urmare a încetării activităţii - se completează în cazul în care se solicită scoaterea din evidenţă a contribuabilului în cazul în care nu mai realizează livrări de bunuri, prestări de servicii, achiziţii sau livrări intracomunitare de bunuri în România pentru care plata taxei se face în România.

7.2. Ca urmare a expirării perioadei de 2 ani, în cazul vânzărilor la distanţă - se completează în cazul în care nu se depăşeşte plafonul pentru vânzările la distanţă în al doilea an calendaristic consecutiv.

II. Contribuţii

Se completează numai de contribuabilii care, potrivit legii, au obligaţia să declare aceste contribuţii.

ANEXA Nr. 3 la procedură

CARACTERISTICILE   DE   TIPĂRIRE,

modul de difuzare, de utilizare şi de păstrare a formularului

Declaraţie de înregistrare fiscală/Declaraţie de menţiuni pentru contribuabilii nerezidenţi stabiliţi în spaţiul comunitar, care se înregistrează direct (090)

1.  Denumire: Declaraţie de înregistrare fiscală/Declaraţie de menţiuni pentru contribuabilii nerezidenţi stabiliţi în spaţiul comunitar, care se înregistrează direct (090)

2.  Cod: 14.13.01.10.1 l/n

3.  Format: A4/t2

4.  Se tipăreşte:

- într-o singură culoare

- se poate utiliza echipament informatic pentru editare

5. U/M: set (2 file)

6.  Se difuzează: gratuit

7.  Se utilizează: la atribuirea codului de identificare fiscală

8.  Se întocmeşte în: 2 exemplare de: contribuabil sau de către împuternicit

9.  Circulă:

- originalul la organul fiscal competent

- copia la contribuabil

10.  Se arhivează: la dosarul fiscal al contribuabilului


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2157/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2157 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu