ORDIN
Nr. 2185 din 6 noiembrie 2001
pentru aprobarea unor formulare tipizate cu regim special
ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 746 din 22 noiembrie 2001
Ministrul finantelor publice,
avand in vedere atributiile prevazute in Hotararea Guvernului nr. 18/2001
privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice, cu
modificarile si completarile ulterioare,
in temeiul prevederilor art. 1 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr.
831/1997 pentru aprobarea modelelor formularelor comune privind activitatea
financiara si contabila si a normelor metodologice privind intocmirea si
utilizarea acestora, potrivit carora, la propunerea principalilor utilizatori,
Ministerul Finantelor Publice aproba introducerea de noi formulare tipizate cu
regim special, comune si specifice, precum si modificarea sau eliminarea celor
aflate in uz,
emite urmatorul ordin:
Art. 1
(1) Se aproba modelele unor formulare specifice cu regim special privind
activitatea financiara si contabila, prevazute in anexele nr. 1 - 3.
(2) Se aproba modelele unor formulare specifice cu regim special privind
activitatea financiara si contabila si normele privind intocmirea si utilizarea
acestora, prevazute in anexele nr. 4 - 6.
Art. 2
Directia de reglementari contabile din cadrul Ministerului Finantelor
Publice va aduce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 3
Anexele nr. 1 - 6 fac parte integranta din prezentul ordin.
Art. 4
Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
p. Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat
ANEXA 1
Furnizor ........................... Cumparator
.........................
....................................
....................................
(denumirea, forma juridica) (denumirea, forma juridica)
Nr. de inmatriculare in Nr. de inmatriculare in
registrul comertului/anul registrul comertului/anul
....................................
....................................
Codul fiscal ....................... Codul fiscal
.......................
Sediul (localitatea, str. nr.) ..... Sediul (localitatea, str. nr.)
.....
Judetul ............................ Judetul
............................
Contul ............................. Contul .............................
Banca .............................. Banca
..............................
FACTURA FISCALA
_____________________________________________
| Nr. facturii .............................. |
| Data (ziua, luna, anul) ................... |
| Nr. avizului de insotire a marfii ......... |
| (daca este cazul) |
|_____________________________________________|
______________________________________________________________________________
| Marca | Descrierea marfii | Valoarea
|
| | | Greutatea reala
|
| | | Volumul
|
| | | Metri de planseu
|
| | | Greutatea taxabila
|
| | |
|
| Furnizorul | |
|
| Conditiile de livrare | |
|
|_________________________|________________________|___________________________|
| | |
|
| 1. Denumirea produselor sau serviciilor | 2. Valoarea | 3. Valoarea
|
| | Cota T.V.A. | Cota T.V.A.
|
| | 0% | %
|
|
|_____________|_____________|
| | |
|
| | |
|
| | |
|
| | |
|
| | |
|
|
|_____________|_____________|
| TOTAL | Campul (1) | Campul (2)
|
|__________________________________________________|_____________|_____________|
| Total fara taxe | Cota T.V.A. | Total T.V.A. | | T.V.A.
|
|_____________________|_____________|______________| |
|
| Campul (3) | Campul (4) | Campul (5) | | Campul (6)
|
|_____________________|_____________|______________|_____________|_____________|
| | | |
| Semnatura | Total | Campul (7)
|
| | |
|
| Stampila | |
|
|___________________________________|______________|___________________________|
Aprobat prin O.M.F.P. nr. 2.185/2001 EGETRA 14-4-10/A
ANEXA 2
______________________________________________________________________________
| | Cod furnizor | AUTOLIV | FACTURA
|
| S.C. AUTOLIV ROMANIA S.A. |______________| AUTOLIV ROMANIA S.A.| FISCALA
|
| R.C.: J08/1156/1997 |______________|
|_____________|
| C.F.: R9641092 |
|
| 2200 BRASOV, judetul Brasov FACTURA FISCALA | Nr.
|
| DN1 KM 168 Sos. BRASOV-SIBIU |
|
| 264100060964 ABN AMRO BANK Brasov | Data
|
| 2511000008508319 TRANSILVANIA Brasov Seria nr. |
|
| Tel.: 068-477.850, Fax: 068-477.925, |
|
| www.autoliv.com |
|
|________________________________________________________________|_____________|
|
|_____________|
| Cumparator: |
|
| | Nr.
|
| Cod Fiscal: |
|
| | Data |
| Adresa: |
|
| |
|
| |
|
|________________________________________________________________|_____________|
| Nr. contract client/Data | Nr. factura | Departamentul |Telefon|Nr.
comanda|
|____________________________|_____________|_______________|_______|___________|
| | | | |
|
|____________________________|_____________|_______________|_______|___________|
|Termen de livrare| Platit/ | Ambalaj | Initiale furnizor | Greutate totala
|
| |Neplatit | | |
|
|_________________|_________|__________|___________________|___________________|
| | | | | | brut | net
|
|_________________|____|____|__________|___________________|__________|________|
| Destinatie / Adresa |Loc
descarcare|
|_______________________________________________________________|______________|
|Nr. |Denumirea produselor| Cod produs |Cantitate|U.M.| Pret |Total
valoare|
|crt.| /Cod furnizor |Mod de ambalare| | |unitar | fara T.V.A.
|
|____|____________________|_______________|_________|____|_______|_____________|
| | | | | | | |
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | |_______|
|
| | | | | |Valoare|
|
| | | | | |fara | |
| | | | | |T.V.A. |
|
| | | | | |Cota |
|
| | | | | |T.V.A.:|
|
| | | | | |.......|
|
| | | | | |Total |
|
| | | | | |de |
|
| | | | | |plata |
|
|____|____________________|_______________|_________|____|_______|_____________|
| Semnatura si stampila | Date privind expeditia | Semnatura de
primire|
| furnizorului | Numele delegatului ......... |
|
| | ............................ |
|
| | Buletinul/cartea de |
|
| | identitate |
|
| | seria ........ nr. ......... |
|
| | eliberat(a) ................ |
| | Mijlocul de transport ...... | |
| | ............ nr. ........... |
|
| | Expedierea s-a efectuat in |
|
| | prezenta noastra la data de |
|
| | ............. ora .......... |
|
| | Semnaturile ................ |
|
|_________________________|______________________________|_____________________|
Aprobat prin O.M.F.P. nr. 2.185/2001 AUTOLIV 14-4-10/A
ANEXA 3
SC RONDOCARTON SRL
_________________________________________
Str. Aviatorilor Nr. 2A
Cod 3411 Sannicoara-Apahida
(Cluj-Napoca)
Nr. Reg. Com.: J12/187/1998
Cod Fiscal: R10208549
_________________________________________
CUMPARATOR: Cont: 2511.1-178.1/ROL
Banca: B.C.R. Cluj-Napoca
Telefon: (+40-64) 416-006
Fax: (+40-64) 416-007
mail@rcc.rondo-ganahl.com
http://www.rondo-ganahl.com
Adresa livrare:
Cod Fiscal:
Sediul:
Judetul:
Contul:
Banca:
__________________________________________________________________________
| |
| Nr. Factura FACTURA FISCALA Data |
|__________________________________________________________________________|
__________________________________________________________________________
|Nr. Crt.| Descrierea produsului | |
|________|__________________________________|______________________________|
1 Nr. Aviz Data Cantitate: buc/ kg/ mp
Nr. Articol Nr. Lansare Pret/Unitate: Lei /buc
Nr. Comanda
Tip constr. Valoare Lei
Denumire 19% TVA Lei
Dim./Tip Carton Valoare Totala Lei
___________________________________________________________________________
_____________________________________
Conditia de livrare: |_____________________________________|
| |
Mod de transport: | Valoare Lei |
| |
Mod de plata: | 19% TVA Lei |
| ________________ |
Total kg sau mp: | |
| Total de plata Lei |
Nr. paleti: |_____________________________________|
______________________________________________________________________________
| Date privind expeditia Expedierea s-a efectuat|Semnatura|Semnatura
|
| Numele delegatului: in prezenta noastra la |de |si
|
| Buletinul/ |primire |stampila
|
| cartea de identitate data de |
|furnizorului|
| | |
|
| seria nr. eliberat(a) ora | |
|
| | |
|
| Mijlocul de transport: nr. | |
|
|_______________________________________________________|_________|____________|
Marfa ramane proprietatea noastra pana la achitarea integrala a
contravalorii ei.
In caz de intarziere a platii se vor percepe penalitati de 0,4%/zi in cazul
in care nu exista alte intelegeri contractuale.
Multumim pentru colaborare!
RONDOCARTON SRL.
________________________________________________________________________________
Aprobat prin O.M.F.P. nr. 2.185/2001 RONDO 14-4-10/A
ANEXA 4
FACTURA FISCALA Seria nr. A2
EXEMPLARUL NR. 1
Furnizor: ROMCONSERV S.R.L.
Str. Vasile Alecsandri
nr. 85, CARACAL,
Judetul Olt, Cod Postal: 800
Tel/Fax: 049 512260
Numar de inmatriculare la
Registrul Comertului/anul:
J28/179/2000 Cumparator:
...........
Cod Fiscal: R13382905 ____________________
.......................
| Nr. facturii: .....| (denumire,
Cont: | Data: .............| forma juridica)
25110 720 720275 000 00 2 | ...................| Cod Fiscal:
...........
Banca Romaneasca S.A. | (ziua, luna, anul) | Sediul:
...............
Sucursala Baneasa | Nr. aviz insotire |
.......................
Cont: 251100996015409 | a marfii: .........| Judetul:
..............
BRD Sucursala Caracal | ...................| Contul:
...............
Cont: 7029.21-1.1/ROL | (daca este cazul) | Banca:
................
BCR Sucursala Caracal |____________________|
Cota T.V.A. .......%
______________________________________________________________________________
|Nr. | Denumirea produselor | U.M. |Cantitatea| Pretul |Valoarea|
Valoarea|
|crt.| sau a serviciilor | | | unitar |- lei - | T.V.A.
|
| | | | |(fara T.V.A.)| | - lei -
|
| | | | | - lei - | |
|
|____|______________________|______|__________|_____________|________|_________|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5(3x4) | 6
|
|____|______________________|______|__________|_____________|________|_________|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
|____|______________________|______|__________|_____________|________|_________|
| Total | |
|
Semnatura Date privind expeditia | din care:
|________|_________|
si stampila Numele delegatului: .... | accize | | X
|
furnizorului ........................
|_____________|________|_________|
Buletinul/Cartea de Semnatura de| Total de
|
identitate seria ....... primire | plata
|
nr. ........ eliberat(a) | (col. 5
|
........................ | + col. 6)
|
Mijlocul de transport
|__________________|
........................
nr. .........
Expedierea s-a efectuat
in prezenta noastra la
data de ........ ora ...
Semnaturile ............
Aprobat prin O.M.F.P. nr. 2.185/2001 CONSERV 14-4-10/A
Sistem unitar de inscriere si numerotare asigurat de Ministerul Finantelor
Publice si C.N. "Imprimeria Nationala"
Tiparit sub supravegherea C.N. "Imprimeria Nationala", la KMP
PRINTTECHNIK S.R.L. Tel: 01/232.29.41
FACTURA FISCALA
(cod CONSERV 14-4-10/A)
Formular cu regim special de inseriere si numerotare
Se tipareste in seturi cu cate 3 file in culori diferite: negru pe fundal
bej-galbui - exemplarul 1, rosu pe fundal rosu - exemplarul 2, verde pe fundal
verde - exemplarul 3. In partea de sus a celor 3 exemplare se va face
mentiunea: EXEMPLARUL NR. 1, EXEMPLARUL NR. 2, respectiv EXEMPLARUL NR. 3.
1. Serveste ca:
- document pe baza caruia se intocmeste instrumentul de decontare a
produselor si marfurilor livrate, a lucrarilor executate sau a serviciilor
prestate;
- document de insotire a marfii pe timpul transportului;
- document de incarcare in gestiunea primitorului;
- document justificativ de inregistrare in contabilitatea furnizorului si a
cumparatorului.
2. Se intocmeste manual sau cu ajutorul tehnicii de calcul, in trei
exemplare, la livrarea produselor si a marfurilor, la executarea lucrarilor si
la prestarea serviciilor, de catre compartimentul desfacere sau de alt
compartiment desemnat pe baza dispozitiei de livrare, a avizului de insotire a
marfii sau a altor documente care atesta executarea lucrarilor si prestarea
serviciilor si se semneaza de compartimentul emitent.
3. Circula:
- la furnizor:
- la compartimentul in care se efectueaza operatiunea de control
financiar preventiv pentru acordarea vizei (toate exemplarele); viza de control
financiar preventiv se acorda numai pe exemplarul nr. 3;
- la persoanele autorizate sa dispuna incasari in contul de la banca al
unitatii (toate exemplarele);
- la compartimentul desfacere, in vederea inregistrarii in evidentele
operative si pentru eventualele reclamatii ale clientilor (exemplarul nr. 2, la
care se anexeaza dispozitia de livrare);
- la compartimentul financiar-contabil, pentru inregistrarea in
contabilitate (exemplarul nr. 3);
- la cumparator:
- la compartimentul aprovizionare, pentru confirmarea operatiunii
(exemplarul nr. 1);
- la compartimentul care efectueaza operatiunea de control financiar
preventiv pentru acordarea vizei (exemplarul nr. 1);
- la compartimentul financiar-contabil, pentru acceptarea platii, precum
si pentru inregistrarea in contabilitate (exemplarul nr. 1).
4. Se arhiveaza:
- la furnizor:
- la compartimentul desfacere (exemplarul nr. 2);
- la compartimentul financiar-contabil (exemplarul nr. 3);
- la cumparator:
- la compartimentul financiar-contabil (exemplarul nr. 1).
ANEXA 5
_____________________________________________________________________
| ___________________________________ _________________________ |
| | S.C. ............................ | | BILET DE CALATORIE | |
| | (denumirea, forma juridica) | | DATA/RUTA | |
| | Codul ........................... | | L.S. | |
| | Sediul .......................... | | | |
| | (localitatea, str. nr.) | |_________________________| |
| | Judetul ......................... | |
| | Contul .......................... | |
| | Banca ........................... | |
| |___________________________________| |
| | Bilet seria ........... nr. ..... | |
| |___________________________________| |
| ________ |
| | Nr. | |
| | loc.: | |
| |________| |
| _______________________________________ |
| | Valoare bilet: .................. Lei | |
| | din care TVA (...%): ....... lei | |
| |_______________________________________| |
| | Valoare bilet: .................. Lei | |
| | din care TVA (...%): ....... lei | |
| |_______________________________________| |
| | Valoare bilet: .................. Lei | |
| | din care TVA (...%): ....... lei | |
| |_______________________________________| |
| | Valoare bilet: .................. Lei | |
| | din care TVA (...%): ....... lei | |
| |_______________________________________| |
| | Valoare bilet: .................. Lei | |
| | din care TVA (...%): ....... lei | |
| |_______________________________________| |
| | Valoare bilet: .................. Lei | |
| | din care TVA (...%): ....... lei | |
| |_______________________________________| |
| | Valoare bilet: .................. Lei | |
| | din care TVA (...%): ....... lei | |
| |_______________________________________| |
| | Valoare bilet: .................. Lei | |
| | din care TVA (...%): ....... lei | |
| |_______________________________________| |
| | Valoare bilet: .................. Lei | |
| | din care TVA (...%): ....... lei | |
| |_______________________________________| |
| | Valoare bilet: .................. Lei | |
| | din care TVA (...%): ....... lei | |
| |_______________________________________| |
| | Valoare bilet: .................. Lei | |
| | din care TVA (...%): ....... lei | |
| |_______________________________________| |
| | Valoare bilet: .................. Lei | |
| | din care TVA (...%): ....... lei | |
| |_______________________________________| |
| ___________________________________ _________________________ |
| | S.C. ............................ | | BILET DE CALATORIE | |
| | (denumirea, forma juridica) | | DATA/RUTA | |
| | Codul ........................... | | | |
| | Sediul .......................... | | L.S. | |
| | (localitatea, str. nr.) | |_________________________| |
| | Judetul ......................... | |
| | Contul .......................... | |
| | Banca ........................... | |
| |___________________________________| |
| | Bilet seria ........... nr. ..... | |
| |___________________________________| |
|_____________________________________________________________________|
Aprobat prin O.M.F.P. nr. 2.185/2001 TRAUTO 14-4-1/a
BILET DE CALATORIE
(cod TRAUTO 14-4-1/a)
Formular cu regim special de tiparire, inseriere si numerotare
Tiparit in blocuri cu cate 50 de file, pe hartie obisnuita intr-o singura
culoare
In spatiile care apar in modelul de bilet de calatorie, respectiv
"Valoare bilet: ...", vor fi pretiparite preturile, care se modifica
periodic in functie de evolutia preturilor si de nivelul inflatiei.
Spatiul liber din rubrica "BILET DE CALATORIE (DATA/RUTA)" se
completeaza, la eliberarea biletului, de conducatorul auto prin aplicarea
stampilei aferente datei si rutei pe care se deplaseaza calatorul.
1. Serveste ca:
- document justificativ pe baza caruia unitatea prestatoare asigura
serviciile de transport interurban de calatori;
- document justificativ de inregistrare in contabilitatea prestatorului si
a beneficiarului, dupa caz;
- document care sta la baza intocmirii situatiei privind incasarile.
2. Se intocmeste de catre prestatorul de servicii intr-un exemplar cu matca
si parte detasabila.
3. Circula:
- la beneficiarul transportului interurban - partea dreapta a biletului,
care se detaseaza, pentru a dovedi la orice control plata transportului si
pentru inregistrarea in contabilitatea acestuia;
- la prestatorul de servicii ramane matca, pentru inregistrarea in
contabilitate.
4. Se arhiveaza:
- la beneficiarul transportului interurban (biletul din partea dreapta a
formularului);
- la prestatorul de servicii (matca formularului).
ANEXA 6
Furnizor ........................... Cumparator
.........................
....................................
....................................
(denumirea, forma juridica) (denumirea, forma juridica)
Nr. din Registrul comertului ....... Nr. din Registrul comertului
.......
....................................
....................................
Codul fiscal ....................... Codul fiscal
.......................
Sediul (localitatea, str. nr.) ..... Sediul (localitatea, str. nr.)
.....
Judetul ............................ Judetul
............................
Contul ............................. Contul
.............................
Banca .............................. Banca ..............................
BON DE INSOTIRE A PRODUSELOR
________________________________________
| Nr. ................................. |
| Data (ziua, luna, anul) ............. |
|________________________________________|
______________________________________________________________________________
|SPECIFICATIA| Cantitatea livrata | Indici de calitate |
|
| (produsul, | (receptionata) kg | |
|
| ambalajul | | |
|
| etc.) | | | Nr.
tichet|
|____________|_____________________|_______________________________| laborator
|
| | Brut | Tara | Net |Greutate hl| Corpuri |Umiditate|
|
| | | | | (kg) | straine | (%) |
|
| | | | | | (%) | | |
|____________|______|______|_______|___________|_________|_________|___________|
| 1 | 2 | 3 |4=(2-3)| 5 | 6 | 7 | 8
|
|____________|______|______|_______|___________|_________|_________|___________|
| | | | | | | |
|
| | | | | | | |
|
| | | | | | | |
|
|____________|______|______|_______|___________|_________|_________|___________|
|
|
|Date privind expeditia: Numele delegatului
...................................|
|______________________ Felul autovehiculului ........ Capacitatea .........
t|
| Semnatura si stampila| Nr. circulatie
.......................................|
| furnizorului | Ora sosirii la incarcat ... Ora plecarii incarcat
....|
| | Ora sosirii la descarcat ... Ora plecarii descarcat
..|
| | Semnatura de primire a carausului
|
|______________________|_______________________________________________________|
| De plata: | km total parcursi .............; Ore in circulatie ............;
|
| | Ore ce depasesc timpii normati ................................
|
|___________|__________________________________________________________________|
| Mentiuni privind depasirea timpilor normati: | Semnatura | Furnizor:
|
| |
delegatilor|__________________|
| | la receptie| Beneficiar:
|
|______________________________________________|____________|__________________|
Aprobat prin O.M.F.P. nr. 2.185/2001 CEREAL 14-3-6/Aa
BON DE INSOTIREA PRODUSELOR
(cod CEREAL 14-3-6/Aa)
Formular cu regim special de tiparire, inseriere si numerotare
Tiparit in blocuri cu cate 100 de file, formate din 25 de seturi a cate 4
file
1. Serveste ca:
- document de insotire a marfii pe timpul transportului;
- document care sta la baza intocmirii actului de receptie si calcul de
catre depozitar.
2. Se intocmeste in 4 exemplare de catre ferma de productie care livreaza
marfa catre depozitar, in vederea efectuarii prestatiilor pentru a o aduce la
indicii de calitate prevazuti de STAS pentru fiecare produs.
3. Circula:
- la furnizor:
- la conducatorul auto care efectueaza transportul, servindu-i la
confirmarea transportului si la plata acestuia (exemplarul nr. 3);
- la compartimentul desfacere, pentru inregistrarea cantitatilor
transportate si stabilirea cantitatii utile de plata, confruntandu-se cu cea
stabilita (exemplarul nr. 2);
- la ferma de productie care a livrat produsul, in vederea inregistrarii
productiei obtinute (exemplarul nr. 4);
- la depozitar (cumparator):
- la magazie, pentru incarcarea in gestiune a produsului, dupa efectuarea
receptiei cantitative si calitative de catre gestionar, laborator si delegatul
furnizorului (exemplarul nr. 1).
4. Se arhiveaza:
- la furnizor:
- la compartimentul desfacere (exemplarul nr. 3);
- la compartimentul financiar-contabil, atasat la exemplarul nr. 3 al
facturii (exemplarul nr. 2);
- la ferma de productie, in vederea inregistrarii productiei in registrul
de urmarire a realizarii productiei si a bugetului de venituri si cheltuieli
(exemplarul nr. 4);
la depozitar (cumparator):
la compartimentul financiar contabil, pentru intocmirea actului de
receptie si calcul, atasat la exemplarul nr. 1 al facturii (exemplarul nr. 1).