Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.22 din 12.02.2014

privind modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 39/2010 pentru aprobarea cerinţelor tehnice care trebuie îndeplinite de mijloacele oficiale de identificare a bovinelor, suinelor, ovinelor şi caprinelor, precum şi pentru stabilirea condiţiilor de aprobare a acestora pe teritoriul României
ACT EMIS DE: Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 125 din 20 februarie 2014



SmartCity1

Văzând Referatul de aprobare nr. 1.221 din 7 ianuarie 2014, întocmit de Direcţia generală control oficial din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor,având în vedere prevederile art. 10 lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activităţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 3 alin. (3) şi al art. 4 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 1.415/2009 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor şi a unităţilor din subordinea acesteia, cu modificările şi completările ulterioare,preşedintele Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor emite următorul ordin: Articolul I Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 39/2010 pentru aprobarea cerinţelor tehnice care trebuie îndeplinite de mijloacele oficiale de identificare a bovinelor, suinelor, ovinelor şi caprinelor, precum şi pentru stabilirea condiţiilor de aprobare a acestora pe teritoriul României, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 285 din 30 aprilie 2010, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. La articolul 3, litera n) se modifică şi va avea următorul cuprins: n)furnizor secundar - medicul veterinar de liberă practică împuternicit organizat în condiţiile legii şi/sau organizaţia profesională a crescătorilor de animale înregistrată legal, care face dovada că deţine un angajament scris cu unul sau mai mulţi furnizori primari de mijloace oficiale de identificare a animalelor, în vederea furnizării mijloacelor de identificare, şi care au primit din partea direcţiilor sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti calitatea de furnizor secundar; 2. În anexa nr. 2, după punct ul 1 se introduce un nou punct, punctul 1.1, cu următorul cuprins: 1.1. În cazul în care mijlocul de identificare a fost deja aprobat ca mijloc oficial de identificare a bovinelor, ovinelor, caprinelor şi suinelor de un alt furnizor primar, furnizorul primar solicită acordul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor pentru furnizarea acestuia pe teritoriul României şi prezintă acesteia, în original, acordul scris al producătorului pentru furnizarea mijloacelor de identificare către respectivul furnizor primar. 3. În anexa nr. 2, după punctul 13 se introduc patru noi puncte , punctele 13.1-13.4, cu următorul cuprins: 13.1. Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor efectuează semestrial, în baza programului aprobat de preşedintele acesteia, controale oficiale la furnizorii primari de mijloace oficiale de identificare. 13.2. În vederea asigurării unei calităţi corespunzătoare a mijloacelor oficiale de identificare a animalelor utilizate pe teritoriul României, Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor îşi rezervă dreptul de a colecta din depozitele furnizorilor primari/secundari mijloace de identificare aprobate care sunt testate într-un laborator desemnat de Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor şi acreditat, conform pct. 6.1 şi 6.2. 13.3. Rezultatul testării este adus la cunoştinţa furnizorului primar/secundar ce a solicitat şi a obţinut aprobarea respectivelor mijloace de identificare. 13.4. În cazul constatării nerespectării cerinţelor tehnice prevăzute în anexa nr. 1 la ordin, mijlocul oficial de identificare respectiv este anulat, iar comercializarea acestuia se interzice din momentul notificării furnizorului primar/secundar. Mijloacele de identificare respective existente în stocul furnizorului primar/secundar se consideră pierdere a respectivilor furnizori şi sunt colectate şi distruse în unităţi specializate, conform prevederilor legale. 4. În anexa nr. 2, punctul 15 se modifică şi va avea următorul cuprins: 15. Operaţiunile de furnizare a mijloacelor oficiale de identificare pe teritoriul României se înregistrează în SNIIA în termen de maximum 24 de ore de la comercializarea mijloacelor de identificare, specificându-se codurile imprimate pe mijloacele de identificare oficiale livrate şi datele privind destinatarul acestora, conform procedurilor SNIIA. 5. În anexa nr. 2, după punctul 15 se introduc două noi puncte , punctele 15.1 şi 15.2, cu următorul cuprins: 15.1. Pentru acceptarea/comandarea mijloacelor oficiale de identificare duplicat, furnizorii primari şi/sau secundari verifică, utilizând proceduri SNIIA, dacă pentru fiecare din mijloacele acceptate/comandate există înregistrat un eveniment de pierdere a mijlocului de identificare în exploataţia pentru care acesta a fost solicitat şi dacă animalul respectiv este prezent în această exploataţie. Operaţiunile de furnizare a mijloacelor oficiale de identificare duplicat pe teritoriul României se înregistrează în SNIIA, în aplicaţiile de gestiune a mijloacelor de identificare, înregistrând:a)codurile imprimate pe mijloacele de identificare oficiale duplicat livrate; b)tipul crotaliilor; c)codul exploataţiei de destinaţie. 15.2. Pentru acceptarea/comandarea mijloacelor oficiale de identificare mijloc doi, furnizorii primari şi/sau secundari verifică, utilizând proceduri SNIIA, dacă pentru fiecare din mijloacele acceptate/comandate există înregistrat ca staţionar, în exploataţia pentru care se comandă respectivul mijloc, un animal identificat cu acel cod de identificare. Operaţiunile de furnizare a mijloacelor oficiale de identificare mijloc doi pe teritoriul României se înregistrează în SNIIA, în aplicaţiile de gestiune a mijloacelor de identificare mijloc doi, înregistrând: a)codurile imprimate pe mijloacele de identificare oficiale mijloc doi livrate; b)tipul crotaliilor; c)codul exploataţiei de destinaţie. 6. În anexa nr. 2, după punctul 16.1 se introduce un punct nou, punctul 16.2, cu următorul cuprins: 16.2. Nerespectarea prevederilor stipulate la pct. 15.1 reprezintă abatere şi se sancţionează în cazul furnizorilor primari cu anularea tuturor certificatelor de aprobare a mijloacelor de identificare emise de Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor pentru aceştia şi, implicit, retragerea dreptului de a desfăşura activitatea de comercializare a mijloacelor oficiale de identificare pe teritoriul României, iar în cazul furnizorilor secundari, prin retragerea calităţii de furnizor secundar. Nerespectarea celor prevăzute la pct. 15.2 reprezintă abatere şi atrage după sine sancţionarea conform dispoziţiilor legale în vigoare. 7. În anexa nr. 2, punctul 18 se modifică şi va avea următorul cuprins: 18. Anularea certificatului de aprobare a mijlocului de identificare prevăzută la pct. 16 şi 17 se realizează prin documentul de anulare prevăzut în anexa nr. 11 la ordin, emis de către Direcţia generală control oficial din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor, în baza notei de constatare şi a procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor la normele sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor întocmite în urma controalelor de către medicii veterinari oficiali din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor, sau la cererea furnizorului primar. 8. În anexa nr. 2, punctul 19 se modifică şi va avea următorul cuprins: 19. Nota de constatare şi procesul-verbal de contravenţie prin care se aplică sancţiunile prevăzute la art. 14 alin. (1) lit. c)-e) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 23/2010 privind identificarea şi înregistrarea suinelor, ovinelor şi caprinelor, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 191/2012, şi sancţiunile prevăzute la art. 14 lit. j)-l) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 113/2002 privind identificarea şi înregistrarea bovinelor în România, aprobată cu modificări prin Legea nr. 25/2003, cu modificările şi completările ulterioare, se îndosariază la nivelul Direcţiei de evidenţă informatizată, identificare şi înregistrare animale din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor. 9. Anexa nr. 4 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin. 10. Anexa nr. 5 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin. 11. Anexa nr. 6 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 3, care face parte integrantă din prezentul ordin. 12. Anexa nr. 11 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 4, care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul II Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare la data publicării. Preşedintele Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor, Vladimir Alexandru Mănăstireanu
ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 4 la Ordinul nr. 39/2010) CERTIFICAT DE APROBARE a mijlocului oficial de identificare utilizat pe teritoriul României Nr. ........ ............. din ........ ................ ........

1. Denumirea societăţii care solicită aprobarea mijloacelor oficiale de identificare ce se vor utiliza pe teritoriul României ........ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ...............
2. Sediul social (adresa completă) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ 2.1. Înmatriculată la registrul comerţului cu nr. ........ ................ ................ 2.2. Cod fiscal ........ ............. 2.3. Telefon/fax ........ ........ ............
3. Reprezentantul legal 3.1. Nume ........ ................ ................ ............ 3.2. Prenume ........ ................ ........ ............... 3.3. CNP ........ ................ ................ .............. 3.4. BI/CI seria ............... nr. ........ ........ .........
4. Modelul mijlocului de identificare aprobat şi specia destinată ........ ................ ................ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .............
Directorul general al Direcţiei generale control oficial, ........ ................ ............. (numele şi prenumele în clar) (semnătura şi ştampila) Directorul general al Direcţiei generale afaceri interne şi administraţie, ........ ................ .............. (numele şi prenumele în clar) (semnătura)

ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 5 la Ordinul nr. 39/2010) CERERE DE ACORDARE a dreptului de furnizare a mijlocului oficial de identificare utilizat pe teritoriul României Nr. ............./........ .......... CERERE Subscrisa, ........ ................ ..........., cu sediul social în (adresa completă) ........ ................ ................ ................ ........ ..........., înmatriculată la registrul comerţului cu nr. ................/Registrul unic al cabinetelor medicale veterinare cu nr. ....../........ ........., C.I.F./cod fiscal ........ .............., telefon/fax ........ .............., reprezentată legal prin dl/dna ........ ................ ................ ........., CNP ........ ........ ............, posesor/posesoare al/a BI/CI seria ...... nr. ........ ........., eliberat(ă) de ........ ............ la data de ........ ........, solicit acordarea dreptului de furnizare a mijloacelor oficiale de identificare aprobate, potrivit legii, pentru utilizarea pe teritoriul României la identificarea oficială a bovinelor, ovinelor, caprinelor şi suinelor. Declar pe propria răspundere că am luat cunoştinţă de: a)prevederile art. 14 alin. (1) lit. c)-e) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 23/2010 privind identificarea şi înregistrarea suinelor, ovinelor şi caprinelor, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 191/2012; b)prevederile art. 14 lit. j)-l) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 113/2002 privind identificarea şi înregistrarea bovinelor în România, aprobată cu modificări prin Legea nr. 25/2003, cu modificările şi completările ulterioare; c)prevederile anexei nr. 2 la Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 39/2010 pentru aprobarea cerinţelor tehnice care trebuie îndeplinite de mijloacele oficiale de identificare a bovinelor, suinelor, ovinelor şi caprinelor, precum şi pentru stabilirea condiţiilor de aprobare a acestora pe teritoriul României, cu modificările şi completările ulterioare.Anexez la prezenta cerere următoarele documente şi elemente:

Nr. crt. Documentele necesare acordării dreptului de furnizor secundar al mijloacelor de identificare pentru speciile bovine, ovine, caprine şi suine Depus (da/nu)
1. Copie a certificatului de înregistrare de la registrul comerţului - pentru persoanele juridice - certificată de solicitant pentru conformitate cu originalul Copie a documentului de înregistrare legală - pentru organizaţiile profesionale ale crescătorilor de animale - certificată de solicitant pentru conformitate cu originalul
2. Copie de pe BI/CI al/a reprezentantului legal - certificată de solicitant pentru conformitate cu originalul
3. Dovada că deţine un angajament scris cu furnizorul primar pentru furnizarea mijlocului de identificare pe teritoriul României, în original

Data ................ Reprezentant legal, ........ ........ ............ (semnătura, ştampila) ANEXA Nr. 3 (Anexa nr. 6 la Ordinul nr. 39/2010) DOCUMENTUL DE ALOCARE a codurilor de identificare pentru imprimarea mijloacelor oficiale de identificare Nr. ........ ............ din ........ ................ ..........

1. Denumirea furnizorului primar ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ 2. Sediul social (adresa completă) ........ ................ ................ ................ ................ ................ .............. 2.1. Înmatriculată la registrul comerţului cu nr. ........ ................ ................ ........ ........... 2.2. Cod fiscal ........ ........ ............... 2.3. Telefon/fax ........ ................ ........ .......... 3. Reprezentantul legal 3.1. Nume ........ ................ ................ ................ ............... 3.2. Prenume ........ ................ ................ ................ .......... 3.3. CNP ........ ................ ................ ................ ........ ........ 3.4. BI/CI seria ........ ............. nr. ........ ................ ..............
4. Cantitatea de crotalii şi specia pentru care se alocă seriile de numere: 4.1. bovine ........ ................ ............., de la seria ........ ........ ............. la seria ........ ........ ............. 4.2. ovine ........ ................ ............, de la seria ........ ........ ............. la seria ........ ........ ............. 4.3. caprine ........ ................ ............, de la seria ........ ........ ............. la seria ........ ........ ............. 4.4. suine ........ ................ ............, de la seria ........ ........ ............. la seria ........ ........ .............
5. Gestiunea mijloacelor de identificare oficiale se va face la adresa www.identificare.ro, utilizând ID-ul ........ ................ ................ ........... şi parola ........ ................ ................ ................ .........
Directorul general al Direcţiei generale control oficial, ........ ........ ............ (numele şi prenumele în clar) (semnătura şi ştampila) Directorul general al Direcţiei generale afaceri interne şi administraţie, ........ ........ ............ (numele şi prenumele în clar) (semnătura)

ANEXA Nr. 4 (Anexa nr. 11 la Ordinul nr. 39/2010) DOCUMENT DE ANULARE Nr. ................ din ........ .............. Văzând:

Nota de constatare nr. ........ ............ şi procesul-verbal de contravenţie nr. ........ ........, întocmite în urma controalelor de către medicii veterinari oficiali din cadrul Direcţiei Sanitar-Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor ........ ........ ..............; sau

solicitarea furnizorului primar ........ ................ ........ ..............., înregistrată la Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor; sau

documentul oficial prin care se atestă încetarea acordului de furnizare a mijloacelor oficiale de identificare încheiat între producător şi furnizorul primar,având în vedere prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activităţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare, ţinând cont de prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 23/2010 privind identificarea şi înregistrarea suinelor, ovinelor şi caprinelor, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 191/2012, luând în consideraţie prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1.415/2009 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor şi a unităţilor din subordinea acesteia, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul pct. 16-20 din anexa nr. 2 la Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 39/2010 pentru aprobarea cerinţelor tehnice care trebuie îndeplinite de mijloacele oficiale de identificare a bovinelor, suinelor, ovinelor şi caprinelor, precum şi pentru stabilirea condiţiilor de aprobare a acestora pe teritoriul României, cu modificările şi completările ulterioare, Certificatul de aprobare a mijloacelor oficiale de identificare nr. ............... din .............. se anulează. Nerespectarea prezentei măsuri se sancţionează potrivit legii.

Directorul general al Direcţiei generale control oficial, ........ ........ ............ (numele şi prenumele în clar) (semnătura şi ştampila) Directorul general al Direcţiei generale afaceri interne şi administraţie, ........ ........ ............ (numele şi prenumele în clar) (semnătura)


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 22/2014

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 22 din 2014
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu