ORDIN Nr. 2265
din 16 decembrie 2010
pentru modificarea si
completarea Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei
cinegetice, aprobat prin Ordinul ministrului mediului si padurilor nr.
1.221/2010
ACT EMIS DE:
MINISTERUL MEDIULUI SI PADURILOR
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 857 din 21 decembrie 2010
Având în vedere Referatul de aprobare nr. 191.163 din 1
octombrie 2010 al Directiei paduri si dezvoltare forestiera, tinând cont de
prevederile art. 6 alin. (1) lit. b) si alin. (4), art. 8, 10, 11 si ale art.
12 alin. (1) si (8) din Legea vânatorii si a protectiei fondului cinegetic nr.
407/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si de Avizul
Consiliului National de
Vânatoare nr. 3 din 7 decembrie 2010,
în temeiul prevederilor art. 56 alin. (1) din Legea nr.
407/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale art. 15
alin. (4) din Hotarârea Guvernului nr. 1.635/2009 privind organizarea si
functionarea Ministerului Mediului si Padurilor, cu modificarile si
completarile ulterioare,
ministrul mediului si padurilor emite urmatorul ordin:
Art. I. - Regulamentul privind atribuirea
dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin Ordinul ministrului
mediului si padurilor nr. 1.221/2010, publicat în Monitorul Oficial al
României, Partea I, nr. 608 din 27 august 2010, se modifica si se completeaza
dupa cum urmeaza:
1. La articolul 1, alineatul (1) se modifica si va
avea urmatorul cuprins:
„Art. 1. - (1) Atribuirea dreptului de gestionare a
faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor cinegetice se realizeaza de catre
autoritatea publica centrala care raspunde de silvicultura, denumita în
continuare administrator, prin atribuire directa, pentru:
a) gestionarul propus de proprietarii de terenuri, în
conditiile prevazute la art. 8 alin. (2) lit. a) din Legea vânatorii si a
protectiei fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificarile si completarile
ulterioare;
b) organizatiile vânatoresti care la data atribuirii
gestioneaza cel putin 5 fonduri cinegetice, în conditiile art. 8 alin. (2) lit.
b) pct. 1 din Legea nr. 407/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
c) organizatiile vânatoresti, institutiile de învatamânt
de stat care au ca discipline de studiu vânatul si vânatoarea si institutiile
de stat care au ca obiect de activitate cercetarea stiintifica în domeniul
cinegetic, care la data atribuirii gestioneaza pâna la 5 fonduri cinegetice, în
conditiile prevazute la art. 8 alin. (2) lit. b) pct. 2 din Legea nr. 407/2006,
cu modificarile si completarile ulterioare;
d) administratorul padurilor proprietate publica a
statului, în conditiile prevazute la art. 8 alin. (2) lit. b) pct. 3 din Legea
nr. 407/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
e) institutiile de stat care au ca obiect de activitate
cercetarea stiintifica în domeniul cinegetic si institutiile de învatamânt de
stat care au ca disciplina de studiu vânatul si vânatoarea, în conditiile
prevazute la art. 8 alin. (2) lit. c) din Legea nr. 407/2006, cu modificarile
si completarile ulterioare."
2. La articolul 2, dupa litera c) se introduce o noua
litera, litera d), cu urmatorul cuprins:
,,d) solicitantul înregistreaza datorii privind plata
tarifului de gestionare."
3. Articolul 3 se modifica si va avea urmatorul
cuprins:
„Art. 3. - (1) Atribuirea directa a dreptului de
gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor cinegetice se
realizeaza daca solicitantul dovedeste îndeplinirea uneia dintre urmatoarele
conditii:
a) este propus, prin înscrisuri originale, de catre un
proprietar de terenuri sau de catre o asociatie de proprietari de terenuri
legal constituita, care dovedeste detinerea în proprietate a peste 50% din
suprafata fondului cinegetic în cauza, pentru situatia prevazuta la art. 1
alin. (1) lit. a);
b) detine calitatea de gestionar consacrat, potrivit
legii, dovedita prin înscrisuri în copie, conform cu originalul, care
gestioneaza la data atribuirii cel putin 5 fonduri cinegetice, pentru situatia
prevazuta la art. 1 alin. (1) lit. b);
c) detine calitatea de gestionar consacrat, potrivit
legii, care gestioneaza la data atribuirii pâna la 5 fonduri cinegetice, pentru
situatia prevazuta la art. 1 alin. (1) lit. c);
d) detine calitatea de gestionar consacrat, potrivit
legii, care gestioneaza la data atribuirii mai mult de 200 de fonduri
cinegetice, pentru situatia prevazuta la art. 1 alin. (1) lit. d);
e) reprezinta institutie de stat care are ca obiect de
activitate cercetarea stiintifica în domeniul cinegetic sau institutie de
învatamânt de stat care are ca disciplina de studiu vânatul si vânatoarea,
pentru situatia prevazuta la art. 1 alin. (1) lit. e).
(2) In situatia în care doua sau mai multe asociatii de
proprietari fac dovada ca detin peste 50% din suprafata fondului cinegetic,
atribuirea se realizeaza în favoarea gestionarului propus de asociatia care
detine suprafata cea mai mare."
4. Articolul 4 se modifica si va avea urmatorul
cuprins:
„Art. 4. - (1) Pentru recunoasterea detinerii în
proprietate a peste 50% din suprafata fiecarui fond cinegetic, pentru situatia
prevazuta la art. 3 alin. (1) lit. a), proprietarii, individual sau într-o
asociatie de proprietari legal constituita, trebuie sa faca dovada:
a) detinerii în proprietate a suprafetelor de teren
incluse în asociatiile de proprietari, cu copii de pe documentele de
proprietate sau înscrisuri eliberate de unitatea administrativ-teritoriala pe a
carei raza se afla suprafetele de teren respective. Copiile documentelor de
proprietate sunt însotite de declaratia pe propria raspundere, în original,
autentificata la notariat, a proprietarului de teren sau a conducerii
asociatiei de proprietari, dupa caz, întocmita conform modelului prevazut în
anexa nr. 1;
b) includerii suprafetelor prevazute la lit. a) în
fondul cinegetic pentru care solicita atribuirea, printr-un document original
eliberat de catre inspectoratul teritorial de regim silvic si de vânatoare în a
carui raza de competenta se afla fondul cinegetic în cauza.
(2) Pentru recunoasterea legitimitatii asociatiilor de
proprietari de terenuri cu drept de a propune gestionarul fondului cinegetic,
acestea trebuie sa îndeplineasca urmatoarele conditii:
a) sunt constituite conform legii;
b) au ca scop alegerea si propunerea gestionarului
fondului cinegetic în cuprinsul caruia persoanele asociate detin în proprietate
mai mult de 50% din suprafata acestuia, cu care administratorul fondului
cinegetic poate încheia contract de gestionare.
(3) Dovedirea îndeplinirii conditiilor prevazute la
alin. (2) se face prin depunerea urmatoarelor documente, în copie legalizata:
a) actul constitutiv si statutul asociatiei de
proprietari, care trebuie sa cuprinda scopul prevazut la alin. (2) lit. b);
b) hotarâre judecatoreasca de înfiintare;
c) certificatul de înscriere în Registrul asociatiilor
si fundatiilor;
d) certificat de grefa, emis cu cel mult 60 de zile
înainte de data depunerii solicitarii de atribuire, care sa ateste ca asociatia
este înscrisa în Registrul asociatiilor si fundatiilor."
5. Articolul 5 se modifica si va avea urmatorul
cuprins:
„Art. 5. - (1) Institutiilor de învatamânt de stat care
au ca disciplina de studiu vânatul si vânatoarea li se pot atribui direct, la
cerere, în conditiile art. 1 alin (1) lit. e), cu respectarea numarului
fondurilor cinegetice prevazut la art. 11 din Legea nr. 407/2006, cu
modificarile si completarile ulterioare, fonduri cinegetice din judetul în care
acestea îsi au sediul sau din judetele limitrofe.
(2) In situatia în care mai multe institutii de
învatamânt din cele prevazute la alin. (1) solicita atribuirea directa a
aceluiasi fond cinegetic, desemnarea aceleia în drept sa primeasca fondul
cinegetic în cauza se face în baza urmatoarelor criterii:
a) prioritate are institutia de învatamânt care are
sediul sau filiala în judetul în care se regaseste fondul cinegetic;
b) în conditii egale cerintelor de la lit. a),
desemnarea se va face în functie de nivelul studiilor, având prioritate
institutia de învatamânt de nivel superior;
c) în conditii egale cerintelor de la lit. a) si b),
desemnarea se va face în favoarea institutiei cu cel mai mare numar de locuri
alocate specializarii în domeniul cinegetic în anul în care se face
atribuirea."
6. La articolul 6 alineatul (1), litera e) se abroga.
7. La articolul 6, alineatul (2) se modifica si va
avea urmatorul cuprins:
„(2) Prin exceptie de la prevederile alin. (1), conditia
prevazuta la alin. (1) lit. c) nu se aplica solicitantilor care nu au gestionat
fonduri cinegetice în baza unui contract de gestionare."
8. La articolul 7 alineatul (1), literele c) si d) se
modifica si vor avea urmatorul cuprins:
,,c) avizul inspectoratului teritorial de regim silvic
si de vânatoare pe a carui raza de competenta se afla fondurile cinegetice pe
care le-au avut sau le au în gestiune solicitantii, pentru dovedirea
conditiilor prevazute la art. 6 alin. (1) lit. c), întocmit în conformitate cu
modelul prevazut în anexa nr. 4;
d) consimtamântul prevazut la art. 6 alin. (1) lit. d),
întocmit în conformitate cu modelul prevazut în anexa nr. 5."
9. La articolul 7, alineatul (2) se modifica si va
avea urmatorul cuprins:
„(2) Documentele prevazute la alin. (1), precum si cele
prevazute la art. 3 si art. 4 alin. (3) se depun odata cu solicitarea de
atribuire a dreptului de gestionare si constituie dosarul de atribuire
directa."
10. Articolul 8 se modifica si va avea urmatorul
cuprins:
„Art. 8. - (1) Demararea procedurii de atribuire directa
pentru situatia prevazuta la art. 1 alin. (1) lit. a) se face de catre
administrator, dupa cum urmeaza:
a) prin publicarea unui anunt într-un cotidian de
circulatie nationala;
b) prin afisarea unui anunt pe site-ul propriu si la
sediul inspectoratelor teritoriale de regim silvic si de vânatoare.
(2) Anuntul prevazut la alin. (1) lit. a) va cuprinde:
a) numarul fondurilor cinegetice care fac obiectul
atribuirii, pe judete;
b) adresa de site a administratorului;
c) termenul si locul de depunere a solicitarilor si
eventuale alte informatii necesare pentru desfasurarea în bune conditii a
actiunii de atribuire.
(3) Anuntul prevazut la alin. (1) lit. b) va cuprinde:
a) denumirea fondurilor cinegetice care fac obiectul
atribuirii;
b) valoarea tarifelor de atribuire sau de pornire la
licitatie, dupa caz, calculate în conformitate cu prevederile art. 15 alin. (2)
din Legea nr. 407/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
c) termenul si locul de depunere a solicitarilor si
eventuale alte informatii necesare pentru desfasurarea în bune conditii a
actiunii de atribuire.
(4) Termenul de depunere a dosarelor de atribuire
directa este de 20 de zile calendaristice de la data publicarii anuntului
prevazut la alin. (1).
(5) Analiza dosarelor de atribuire se face în termen de
maximum 20 de zile calendaristice de la expirarea termenului prevazut la alin.
(4).
(6) In termenul prevazut la alin. (5), comisia de
atribuire afiseaza, la sediul administratorului si pe site-ul acestuia,
rezultatele analizei dosarelor de atribuire directa de la aceasta etapa.
(7) Atribuirea de la aceasta etapa se finalizeaza dupa
solutionarea eventualelor contestatii."
11. - Dupa articolul 8 se introduc doua noi articole,
articolele (81) si (82), cu urmatorul cuprins:
„Art. 81. - (1) Demararea procedurii de
atribuire directa pentru situatiile prevazute la art. 1 alin. (1) lit. b)-d) se
face de catre administrator, dupa finalizarea actiunii prevazute la art. 8,
prin afisarea unui anunt pe site-ul propriu si la sediul inspectoratelor
teritoriale de regim silvic si de vânatoare.
(2) Anuntul prevazut la alin. (1) va cuprinde:
a) denumirea fondurilor cinegetice care fac obiectul
atribuirii, pe judete;
b) valoarea tarifelor de atribuire sau de pornire la
licitatie, dupa caz, calculate în conformitate cu prevederile art. 15 alin. (2)
din Legea nr. 407/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
(3) Termenul de depunere a dosarelor de atribuire este
de 10 zile calendaristice de la data afisarii anuntului prevazut la alin. (1).
(4) Analiza dosarelor de atribuire se face în termen de
maximum 10 zile calendaristice de la expirarea termenului prevazut la alin.
(3).
(5) In termenul prevazut la alin. (4), comisia de
atribuire afiseaza, la sediul administratorului si pe site-ul acestuia,
rezultatele analizei dosarelor de atribuire directa de la aceasta etapa.
(6) Atribuirea de la aceasta etapa se finalizeaza dupa
solutionarea eventualelor contestatii."
Art. 82. - (1) Demararea procedurii de
atribuire directa pentru situatia prevazuta la art. 1 alin. (1) lit. e) si art.
5 se face de catre administrator, dupa finalizarea actiunii prevazute la art. 8
si 81, prin afisarea unui anunt pe site-ul propriu si la sediul
inspectoratelor teritoriale de regim silvic si de vânatoare.
(2) Anuntul prevazut la alin. (1) va cuprinde:
a) denumirea fondurilor cinegetice care fac obiectul
atribuirii, pe judete;
b) valoarea tarifelor de atribuire sau de pornire la
licitatie, dupa caz, calculate în conformitate cu prevederile art. 15 alin. (2)
din Legea nr. 407/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
(3) Termenul de depunere a dosarelor de atribuire este
de 3 zile lucratoare de la data afisarii anuntului prevazut la alin (1).
(4) Analiza dosarelor de atribuire se face în termen de
maximum 3 zile lucratoare de la expirarea termenului prevazut la alin. (3).
(5) In termenul prevazut la alin. (4), comisia de
atribuire afiseaza, la sediul administratorului si pe site-ul acestuia,
rezultatele analizei dosarelor de atribuire directa de la aceasta etapa.
(6) Atribuirea de la aceasta etapa se finalizeaza dupa
solutionarea eventualelor contestatii."
12. Articolul 9 se modifica si va avea urmatorul
cuprins:
„Art. 9. - (1) Analiza dosarelor de atribuire se
realizeaza de catre o comisie a carei componenta nominala este prevazuta în
anexa nr. 6.
(2) Hotarârile comisiei de atribuire se pot lua de catre
minimum 5 membri ai acesteia, dar este obligatorie prezenta presedintelui.
(3) Secretariatul tehnic al comisiei de atribuire este
asigurat de 2 reprezentanti ai directiei de specialitate din cadrul autoritatii
publice centrale care raspunde de silvicultura.
(4) Hotarârile comisiei de atribuire pot fi contestate
în termen de 3 zile lucratoare de la afisarea rezultatelor privind analiza
dosarelor de atribuire directa de la fiecare etapa.
(5) Contestatiile se solutioneaza de o comisie de
analiza a contestatiilor, în termen de 5 zile lucratoare de la data înregistrarii
acestora."
13. Articolul 10 se modifica si va avea urmatorul
cuprins:
„Art. 10. - Rezultatele atribuirii directe realizate
conform art. 8-9 se afiseaza pe site-ul administratorului si la sediile
inspectoratelor teritoriale de regim silvic si de vânatoare pe raza carora se
afla fondul cinegetic."
14. La articolul 11, alineatele (1) si (2) se
modifica si vor avea urmatorul cuprins:
„Art. 11. - (1) Demararea procedurii de atribuire în
gestiune prin licitatie publica se anunta de catre administrator în termen de 5
zile lucratoare de la data afisarii rezultatelor atribuirii directe prevazute
la art. 10, în conformitate cu procedura prevazuta la art. 8 alin. (1)-(3).
(2) Participarea solicitantilor la licitatia prevazuta
la alin. (1) este conditionata de achitarea de catre acestia, la casieria
autoritatii publice centrale care raspunde de silvicultura sau în contul
acesteia precizat în anunt, a unui tarif de participare în suma de 50 lei
pentru fiecare fond cinegetic la care sunt admisi sa participe."
15. Anexele nr. 2, 5, 6, 8, 9 si 10 se modifica si se
înlocuiesc cu anexele nr. 1-6, care fac parte integranta din prezentul ordin.
Art. II. - Prezentul ordin se publica în
Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul mediului si padurilor,
Laszlo Borbely
ANEXA Nr. 1
(Anexa nr. 2 la regulament)
.....................................
(gestionar)
Nr..................din...................
Catre autoritatea publica centrala care raspunde de
silvicultura
Comisia de atribuire directa
Subsemnatul, .........................................,
având, în conformitate cu împuternicirea/delegatia anexata, calitatea de
reprezentant legal al......................., cu sediul
în.........................., înfiintata prin.............................., în
temeiul prevederilor Legii vânatorii si a protectiei fondului cinegetic nr.
407/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Regulamentului
privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin
Ordinul ministrului mediului si padurilor nr. 1.221/2010, cu modificarile si
completarile ulterioare, solicit atribuirea directa a dreptului de gestionare
pentru urmatoarele fonduri cinegetice:
Nr. crt.
|
Fondul cinegetic
|
Tariful de atribuire (euro)
|
Nr.
|
Denumirea
|
Judetul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total:
|
|
|
|
|
Depun anexate urmatoarele documente:
a) copie de pe licenta de gestionare;
b) consimtamântul de angajare a minimum unei persoane
pentru exercitarea atributiilor de paza si de ocrotire a vânatului pentru
fiecare fond cinegetic pentru care se obtine dreptul de gestionare;
c) consimtamântul ca, la data stabilita de administrator
pentru încheierea contractului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul
fondului cinegetic pentru care am obtinut dreptul de gestionare, sa prezint o
scrisoare de garantie bancara de buna executie în conformitate cu prevederile
art. 6 alin. (1) lit. d) din regulament;
d) avizul inspectoratului de regim silvic si de
vânatoare pentru dovedirea îndeplinirii conditiei prevazute la art. 6 alin. (1)
lit. c) din regulament, conform modelului prezentat în anexa nr. 4 la
regulament;
e) documentul eliberat de catre inspectoratul teritorial
de regim silvic si de vânatoare pentru dovedirea îndeplinirii conditiei
prevazute la art. 4 alin. (1) lit. b) din regulament.
Reprezentant legal,
...............................................................
(numele, prenumele, semnatura si stampila)
ANEXA Nr. 2
(Anexa nr. 5 la regulament)
................................................
(gestionar)
Nr..................din...................
Catre autoritatea publica centrala care raspunde de
silvicultura
Subsemnatul, .........................................,
având, în conformitate cu împuternicirea/delegatia anexata, calitatea de
reprezentant legal al......................., cu sediul
în.........................., înfiintata prin.............................., în
temeiul prevederilor Legii vânatorii si a protectiei fondului cinegetic nr.
407/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Regulamentului
privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin
Ordinul ministrului mediului si padurilor nr. 1.221/2010, cu modificarile si
completarile ulterioare, consimt ca, la data stabilita de administrator pentru
încheierea contractului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul
fondului cinegetic pentru care am obtinut dreptul de gestionare, sa depunem q
scrisoare de garantie bancara de buna executie întocmita în conformitate cu
prevederile art. 6 alin. (1) lit. d) din regulament. In cazul nerespectarii
acestui angajament, accept neconditionat revocarea actului de atribuire si,
implicit, a dreptului de a încheia contractul de gestionare.
Reprezentant legal,
........................................................
(numele, prenumele, semnatura si stampila)
ANEXA Nr. 3
(Anexa nr. 6 la regulament)
Componenta nominala a comisiei de atribuire
1. Daniel Dicu - presedinte
2. Marton Kelemen - membru
3. Constantin Badea - membru
4. Sorin Deca - membru
5. Cristina Mihaescu - membru
6. Ovidiu Gugiuman - membru
7. Violeta Musat - membru
ANEXA Nr. 4
(Anexa nr. 8 la regulament)
......................................
(gestionar)
Nr..................din...................
Catre autoritatea publica centrala care raspunde de
silvicultura
Comisia de licitatie
Subsemnatul, .........................................,
având, în conformitate cu împuternicirea/delegatia anexata, calitatea de
reprezentant legal al......................., cu sediul
în.........................., înfiintata prin.............................., în
temeiul prevederilor Legii vânatorii si a protectiei fondului cinegetic nr.
407/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Regulamentului
privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin
Ordinul ministrului mediului si padurilor nr. 1.221/2010, cu modificarile si
completarile ulterioare, solicit participarea la licitatia publica pentru
atribuirea dreptului de gestionare a urmatoarelor fonduri cinegetice:
Nr. crt.
|
Fondul cinegetic
|
Tariful de pornire la licitatie
(euro)
|
Nr.
|
Denumirea
|
Judetul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total:
|
|
|
|
|
Depun anexate urmatoarele documente:
a) copie de pe licenta;
b) scrisoare de garantie bancara de participare la
licitatie, în original;
c) consimtamântul de angajare a minimum unei persoane
pentru exercitarea atributiilor de paza si de ocrotire a vânatului pentru
fiecare fond/fonduri cinegetice pentru care se obtine dreptul de gestionare;
d) avizul inspectoratului de regim silvic si de
vânatoare pentru dovedirea îndeplinirii conditiei prevazute la art. 6 alin. (1)
lit. c) din regulament, conform modelului prezentat în anexa nr. 4 la regulament;
e) consimtamântul de depunere a unei scrisori de
garantie bancara de buna executie în conformitate cu prevederile art. 6 alin
(1) lit. d) din regulament.
Reprezentant legal,
..........................................................
(numele, prenumele, semnatura si stampila)
ANEXA Nr. 5
(Anexa nr. 9 la regulament)
SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA DE PARTICIPARE LA
LICITATIE
Nr............../...............
pentru atribuirea dreptului de gestionare a faunei
cinegetice
Banca....................................................
Filiala/Sucursala....................................
Adresa .................................................
Termen de valabilitate*)
..............................................
(ziua, luna, anul)
La cererea clientului nostru,
denumit......................................................, care a înaintat
la autoritatea publica centrala care raspunde de silvicultura solicitarea sa
pentru atribuirea dreptului de gestionare a fondului cinegetic**).................,
confirmam prin prezenta ca garantam în favoarea autoritatii publice centrale
care raspunde de silvicultura pentru suma de.............................(euro
sau lei la cursul euro/leu stabilit de BNR din ziua constituirii garantiei),
reprezentând de 5 ori valoarea tarifului de pornire la licitatie a fondului
cinegetic..................., suma pe care ne angajam sa o achitam, la cererea
scrisa a autoritatii publice centrale care raspunde de silvicultura, în cazul
în care clientul nostru se afla în una dintre urmatoarele situatii:
a) revoca solicitarea initiala de atribuire a dreptului
de gestionare pentru fondul cinegetic solicitat;
b) refuza încheierea contractului de gestionare a
fondului cinegetic pentru care i-a fost atribuit dreptul de gestionare;
c) la data încheierii contractului de gestionare a
fondului cinegetic pentru care a obtinut dreptul de gestionare, nu are angajata
minimum o persoana pentru exercitarea atributiilor de paza si de ocrotire a
vânatului pentru fondul cinegetic atribuit;
d) la data încheierii contractului de gestionare a
fondului cinegetic pentru care a obtinut dreptul de gestionare, nu prezinta
scrisoarea de garantie bancara de buna executie;
e) nu se prezinta la licitatia organizata pentru
atribuirea dreptului de gestionare a fondului cinegetic solicitat. Scrisoarea
de garantie bancara devine nula în cazul în care solicitarea de atribuire în
gestiune a fondului cinegetic nu a fost admisa de catre autoritatea publica
centrala care raspunde de silvicultura sau la expirarea termenului de
valabilitate a acesteia. Valabilitatea prezentei scrisori de garantie bancara
se poate prelungi în situatii de exceptie, la solicitarea autoritatii publice
centrale care raspunde de silvicultura si cu acordul clientului.
Director,
...................................................
(numele, prenumele, semnatura si stampila)
Contabil-sef,
...........................................
*) Valabilitatea scrisorii de garantie bancara trebuie
sa fie de minimum 90 de zile calendaristice de la data depunerii dosarului de
atribuire prin licitatie publica.
**) Scrisoarea de garantie bancara de participare la
licitatie se întocmeste pentru fiecare fond cinegetic solicitat.
ANEXA Nr. 6
(Anexa nr. 10 la regulament)
CONDITII MINIME
pentru acceptarea scrisorii de garantie bancara de
buna executie*)
1. Banca emitenta
2. Denumirea fondului cinegetic atribuit
3. Denumirea clientului pentru care se acorda scrisoarea
de garantie bancara
4. Beneficiarul (autoritatea publica centrala care
raspunde de silvicultura)
5. Valoarea stabilita conform prevederilor art. 6 alin.
(1) lit. d) din regulament
6. Termenul de valabilitate (minimum 10 ani de la data
încheierii contractului de gestionare)
7. Conditiile de plata a garantiei bancare catre
beneficiar, în termenul de valabilitate al scrisorii de garantie bancara de
buna executie, când clientul se gaseste în una dintre urmatoarele situatii:
- refuza sa faca plata integrala a tarifului de
gestionare exprimat prin solicitare scrisa, în conditiile legii;
- contractul se reziliaza din vina acestuia;
- contractul de gestionare a încetat înainte de termen
la solicitarea acestuia.
8. Termenul de plata - la prima cerere a beneficiarului,
fara nicio alta formalitate suplimentara din partea clientului sau a
beneficiarului.
*) Se întocmeste pentru fiecare fond cinegetic atribuit.