Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 2389 din 4 octombrie 2010

pentru aprobarea Procedurii de valorificare, în regim de urgenta, a bunurilor de consum alimentar si a materiilor prime necesare pentru prepararea acestor bunuri, cu grad ridicat de perisabilitate sau care, prin trecerea timpului, pierd din greutate ori din valoare, inclusiv animale, pasari vii sau plante, în cazul aplicarii masurilor asiguratorii si/sau executorii prevazute de Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 684 din 8 octombrie 2010



In temeiul dispoziţiilor art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,

având în vedere dispoziţiile art. 129 alin. (7), precum şi ale art. 159 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Procedura de valorificare, în regim de urgenţă, a bunurilor de consum alimentar şi a materiilor prime necesare pentru prepararea acestor bunuri, cu grad ridicat de perisabilitate sau care, prin trecerea timpului, pierd din greutate ori din valoare, inclusiv animale, păsări vii sau plante, în cazul aplicării măsurilor asigurătorii şi/sau executorii prevăzute de Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, prevăzută în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Se aprobă modelele şi modul de difuzare, utilizare şi de păstrare ale următoarelor formulare, prevăzute în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin:

1. Anunţ privind valorificarea bunurilor perisabile sau supuse degradării.

2. Proces-verbal privind desfăşurarea şi rezultatul procedurii de valorificare a bunurilor perisabile sau supuse degradării.

3. Proces-verbal privind valorificarea bunurilor perisabile sau supuse degradării.

Art. 3. - Garda Financiară, Autoritatea Naţională a Vămilor, Direcţia generală coordonare inspecţie fiscală, direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, organele fiscale teritoriale subordonate acestora, Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 4. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Art. 5. - Punctul 4 din anexa nr. 1 se aplică până la data de 31 decembrie 2010 inclusiv.

Ministrul finanţelor publice,

Gheorghe Ialomiţianu

ANEXA Nr. 1

PROCEDURA

de valorificare, în regim de urgenţă, a bunurilor de consum alimentar şi a materiilor prime necesare pentru prepararea acestor bunuri, cu grad ridicat de perisabilitate sau care, prin trecerea timpului, pierd din greutate ori din valoare, inclusiv animale, păsări vii sau plante, în cazul aplicării măsurilor asigurătorii şi/sau executorii prevăzute de Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală

1. Bunurile de consum alimentar şi materiile prime necesare pentru prepararea acestor bunuri, cu grad ridicat de perisabilitate sau care, prin trecerea timpului, pierd din greutate ori din valoare, inclusiv animale, păsări vii sau plante, precum şi bunurile al căror termen de valabilitate expiră înainte de transformarea măsurilor asigurătorii în măsuri executorii vor fi valorificate, în regim de urgenţă, potrivit art. 159 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

2. Valorificarea, în regim de urgenţă, a bunurilor este organizată de o comisie de valorificare condusă de un preşedinte.

3. Comisia de valorificare este constituită din 3 persoane desemnate prin decizie de către directorul executiv/directorul general al direcţiei generale a finanţelor publice judeţene/Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti/Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili/Autorităţii Naţionale a Vămilor, după caz.

4. In cazul în care organul de control, respectiv Garda Financiară, Autoritatea Naţională a Vămilor, Direcţia generală coordonare inspecţie fiscală, precum şi Activitatea de Inspecţie Fiscală din cadrul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili/direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene/Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, a iniţiat măsurile asigurătorii, unul dintre membrii Comisiei de valorificare va fi un reprezentant al acestuia, respectiv cel care a avizat măsura.

5. Valorificarea bunurilor prevăzute la pct. 1 se face la preţul de achiziţie cu ridicata practicat de către operatorii economici semnificativi care comercializează produse similare. In acest sens, Comisia de valorificare, pentru determinarea preţului minim de evaluare la care face cererea de ofertă, va calcula, de regulă, o medie aritmetică a cel puţin 3 preţuri obţinute de la operatorii economici semnificativi care comercializează produse similare.

6. In cazul în care bunurile care urmează a fi sechestrate sunt bunuri alimentare şi/sau animale, acestea vor fi valorificate prin unităţile autorizate şi/sau înregistrate de către Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor, cu respectarea prevederilor legale în vigoare în ceea ce priveşte domeniul sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor.

7. In cazul bunurilor şi/sau al animalelor prevăzute la pct. 6, înainte de propunerea pentru valorificare, se va anunţa direcţia sanitar-veterinară şi pentru siguranţa alimentelor (DSVSA) competentă teritorial, pentru verificări tehnice şi, ulterior vânzării, pentru stabilirea trasabilităţii produselor/animalelor, iar în cazul alimentelor, vânzarea se va face ulterior constatării conformităţii acestora, prin determinări analitice în laboratoare autorizate sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor.

8. Deplasarea de către cumpărător a bunurilor şi/sau a animalelor prevăzute la pct. 6 către noua destinaţie se va face cu respectarea condiţiilor de transport sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, cu mijloace de transport autorizate sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor şi/sau cu respectarea condiţiilor de bunăstare a animalelor.

9. După sechestrarea bunurilor aflate în proprietatea debitorului, organul care a dispus această măsură va lăsa bunurile în custodia unei persoane care face dovada că este autorizată din punct de vedere sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor şi care are capacitatea să asigure condiţiile corespunzătoare de păstrare, conservare sau menţinere a bunurilor.

10. Persoanele care fac dovada că sunt autorizate sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor pot fi verificate şi pe site-ul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor, la adresawww.ansvsa.ro

11. Comisia de valorificare, după instituirea măsurilor asigurătorii, va efectua, de îndată, atât publicitatea valorificării, prin publicarea unui anunţ pe pagina de internet a Ministerului Finanţelor Publice - portalul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cât şi transmiterea unei cereri de ofertă operatorilor economici semnificativi care comercializează produse similare şi care, de regulă, îşi desfăşoară activitatea în raza teritorială a organului fiscal.

12. Anunţul privind valorificarea bunurilor perisabile sau supuse degradării cuprinde următoarele elemente:

a) denumirea organului fiscal care valorifică bunurile prevăzute la pct. 1;

b) data la care a fost emis;

c) numele şi semnătura membrilor Comisiei de valorificare;

d) bunurile care se oferă spre vânzare şi descrierea lor sumară;

e) preţul minim de evaluare al bunurilor potrivit pct. 5;

f) cantitatea şi valoarea totală de pornire (evaluare);

g) data, ora şi locul la care se va ţine şedinţa de deschidere a ofertelor;

h) invitaţia către toţi cei interesaţi în cumpărarea bunurilor de a depune la organul fiscal competent, în termenul de depunere a ofertelor şi la locul fixat în acest scop, oferte de cumpărare, în plic închis, sub sancţiunea descalificării;

i) invitaţia către toţi cei interesaţi în cumpărarea bunurilor de a se prezenta, personal sau prin împuternicit, la data, ora şi locul unde se va desfăşura şedinţa de deschidere a ofertelor.

13. Comisia de valorificare, după instituirea măsurilor asigurătorii, va asigura publicitatea bunurilor ce urmează a fi valorificate, prin afişarea pe pagina de internet a Ministerului Finanţelor Publice - portalul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală a unei situaţii centralizate a tuturor bunurilor perisabile sau supuse degradării, aprobată de preşedintele Comisiei de valorificare, între ora 16,00 din ziua curentă şi ora 12,00 din ziua următoare, care va cuprinde următoarele elemente: denumirea organului fiscal competent; descrierea sumară a bunurilor care se oferă spre vânzare; cantitate; preţul stabilit pentru fiecare categorie în parte, după caz, precum şi data şi ora la care va avea loc şedinţa de deschidere a ofertelor.

14. Concomitent cu publicarea situaţiei bunurilor perisabile sau supuse degradării va fi postat pe pagina de internet a Ministerului Finanţelor Publice - portalul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi anunţul privind valorificarea acestora.

15. Comisia de valorificare va stabili şedinţa de deschidere a ofertelor a doua zi de la publicarea anunţului şi a situaţiei centralizate a tuturor bunurilor perisabile sau supuse degradării, la ora 14,00.

16. Termenul de depunere a ofertelor începe la data publicării anunţului privind valorificarea bunurilor perisabile sau supuse degradării pe pagina de internet a Ministerului Finanţelor Publice - portalul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi se termină cu două ore înainte de ora programată pentru şedinţa de deschidere a ofertelor, respectiv ora 12,00.

17. Bunurile vor fi valorificate de către Comisia de valorificare, conform prezentei proceduri, în sistem angro, doar către persoanele juridice sau persoanele fizice care sunt legal autorizate să realizeze fapte de comerţ cu aceste categorii de bunuri.

18. Pentru participarea la procedura de valorificare a bunurilor perisabile sau supuse degradării, ofertanţii vor depune la organul fiscal competent următoarele documente:

a) o prezentare sintetică a ofertantului, care va cuprinde datele de identificare şi datele de contact, inclusiv un număr de fax şi o adresă de e-mail pe care pot fi făcute comunicările;

b) dovada deţinerii unei autorizaţii de comercializare a categoriei de bunuri ce urmează a fi valorificate;

c) oferta financiară de cumpărare care conţine suma oferită, care nu poate fi sub preţul minim de evaluare stabilit potrivit pct. 5;

d) împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant, dacă este cazul;

e) pentru persoanele juridice române, copie de pe certificatul unic de înregistrare eliberat de oficiul registrului comerţului;

f) pentru persoanele juridice străine care desfăşoară activităţi în România prin intermediul sediilor permanente, copie de pe certificatul de înregistrare eliberat de oficiul registrului comerţului sau copie de pe certificatul de înregistrare fiscală eliberat de organul fiscal, după caz;

g) pentru alte persoane juridice străine, cu excepţia celor de la lit. f), actul de înmatriculare tradus în limba română;

h) pentru persoanele fizice române, copie de pe actul de identitate;

i) pentru persoanele fizice străine, copie de pe paşaport;

j) dovada plăţii taxei de participare sau a constituirii garanţiei sub forma scrisorii de garanţie bancară.

19. Taxa de participare reprezintă 10% din preţul de pornire a licitaţiei şi se plăteşte în lei la unitatea teritorială a Trezoreriei Statului.

20. In termen de 5 zile de la data întocmirii Procesului-verbal privind desfăşurarea şi rezultatul procedurii de valorificare a bunurilor perisabile sau supuse degradării, organul fiscal va restitui taxa de participare participanţilor care au depus oferte de cumpărare şi care nu au fost declaraţi cumpărători, iar în cazul cumpărării, taxa se reţine în contul preţului. Taxa de participare nu se restituie ofertanţilor care nu s-au prezentat la valorificare, celui care a refuzat încheierea Procesului-verbal privind valorificarea bunurilor perisabile sau supuse degradării, precum şi cumpărătorului care nu a plătit preţul. Taxa de participare care nu se restituie se face venit la bugetul de stat. In situaţia în care, pentru participarea la valorificare, ofertanţii au constituit garanţii, în condiţiile legii, sub forma scrisorii de garanţie bancară, scrisoarea de garanţie bancară se valorifică de organul fiscal competent în cazul în care ofertantul este declarat adjudecatar şi/sau în condiţiile anterior menţionate.

21. Documentaţia va fi depusă în plic sigilat, toate paginile fiind numerotate, semnate şi/sau ştampilate, după caz. Pe plic se vor înscrie obligatoriu numele/denumirea şi adresa/sediul social ale ofertantului.

22. Organul fiscal competent, la înregistrarea ofertelor, va menţiona data şi ora primirii.

23. Oferta va fi descalificată în următoarele situaţii:

a) când nu cuprinde datele de contact ale ofertantului, iar acesta nu este prezent sau nu are un împuternicit în sală la şedinţa de deschidere a ofertelor;

b) când are un preţ mai mic decât preţul minim de evaluare stabilit potrivit pct. 5;

c) când nu conţine, pentru persoanele juridice române, copia de pe certificatul unic de înregistrare eliberat de oficiul registrului comerţului;

d) când nu conţine, pentru persoanele juridice străine care desfăşoară activităţi în România prin intermediul sediilor permanente, copie de pe certificatul de înregistrare eliberat de oficiul registrului comerţului sau copie de pe certificatul de înregistrare fiscală eliberat de organul fiscal, după caz;

e) când nu conţine, pentru alte persoane juridice străine, cu excepţia celor de la pct. 18 lit. f), actul de înmatriculare tradus în limba română;

f) când nu conţine, pentru persoanele fizice române, copia de pe actul de identitate;

g) când nu conţine, pentru persoanele fizice străine, copia de pe paşaport;

h) când a fost depusă după termenul de depunere a ofertelor indicat în anunţul prevăzut la pct. 12;

i) când a fost depusă la altă adresă decât cea indicată în anunţul prevăzut la pct. 12;

j) când nu conţine dovada deţinerii unei autorizaţii de comercializare a categoriei de bunuri ce urmează a fi valorificate;

k) când nu conţine dovada plăţii taxei de participare sau a constituirii garanţiei sub forma scrisorii de garanţie bancară prevăzută la pct. 18 lit. j).

24. Despre data, ora şi locul şedinţei de deschidere a ofertelor va fi înştiinţat şi debitorul. Acesta poate participa la şedinţa de deschidere a ofertelor.

25. Şedinţa de deschidere a ofertelor se ţine la data, ora şi locul stabilite de Comisia de valorificare, astfel cum sunt acestea menţionate în Anunţul privind valorificarea bunurilor perisabile sau supuse degradării.

26. In data, la ora şi în locul stabilite de Comisia de valorificare în vederea deschiderii ofertelor, comisia va proceda la inventarierea şi la deschiderea ofertelor depuse. Ofertanţii pot participa la procedura de deschidere a ofertelor.

27. După deschiderea ofertelor, Comisia de valorificare verifică şi analizează documentele de participare, stabilind care dintre ofertele depuse se încadrează în vreuna dintre situaţiile reglementate de dispoziţiile pct. 23.

28. In cazul în care va fi depusă o singură ofertă calificată, aceasta va fi declarată câştigătoare dacă preţul oferit de ofertant este cel puţin egal cu preţul minim de evaluare stabilit potrivit pct. 5.

29. In cazul în care există mai multe oferte calificate, este declarată câştigătoare oferta cu valoarea cea mai mare.

30. In cazul în care există mai multe oferte calificate şi 2 sau mai mulţi ofertanţi au ofertele financiare cu valoarea cea mai mare, care sunt egale, se va efectua o licitaţie deschisă, pe loc, între aceşti ofertanţi, Comisia de valorificare stabilind un pas de licitare cuprins între 1-5% din valoarea bunurilor.

31. Comisia de valorificare va oferi spre vânzare bunurile, prin 3 strigări succesive, în care se pot face supralicitări, conform pasului de licitare stabilit.

32. Bunurile vor fi oferite celui care, după 3 strigări succesive, oferă preţul cel mai mare.

33. La finalizarea procedurii, se întocmeşte un proces-verbal, semnat de către toţi participanţii, privind desfăşurarea şi rezultatul procedurii, care va cuprinde, pe lângă elementele prevăzute la art. 43 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi următoarele elemente: numele şi prenumele sau denumirea cumpărătorului, precum şi domiciliul fiscal al acestuia, indicarea bunului valorificat, a preţului la care bunul a fost valorificat şi a taxei pe valoarea adăugată, dacă este cazul; toţi cei care au depus oferte şi sumele oferite, precum şi, dacă este cazul, menţionarea situaţiilor în care valorificarea nu s-a realizat.

34. După finalizarea procedurii, Comisia de valorificare va emite Procesul-verbal privind valorificarea bunurilor perisabile sau supuse degradării, care constituie titlu de proprietate. In cazul în care cumpărătorul nu face plata, în contul indicat de organul fiscal competent, în termen de 5 zile de la data semnării Procesului-verbal privind valorificarea bunurilor perisabile sau supuse degradării, acesta va putea fi executat silit pentru plata sumei datorate în temeiul titlului executoriu emis de organul de executare competent pe baza Procesului-verbal privind valorificarea bunurilor perisabile sau supuse degradării.

35. In cazul în care nu există nicio ofertă depusă ori ofertele depuse se încadrează în una dintre situaţiile prevăzute la pct. 23, prevederile art. 161 şi 167 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se aplică în mod corespunzător.

36. Pe măsura primirii ofertelor, organul fiscal competent va constitui/actualiza baza de date cu privire la potenţialii ofertanţi ce cuprinde informaţii referitoare la datele de identificare ale acestora, obiectul de activitate şi categoriile de produse pentru care şi-au manifestat interesul.

37. Această bază de date va fi utilizată de către organele fiscale competente în transmiterea, pe viitor, a unor eventuale cereri de ofertă potenţialilor cumpărători.

ANEXA Nr. 2

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE

AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ

Unitatea fiscală1).....................................................................

Str..........................nr..............., localitatea.............................

Nr...................din.............................

ANUNŢ

privind valorificarea bunurilor perisabile sau supuse degradării

Anul...............luna.....................ziua.........

- model -

In temeiul art. 159 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se face cunoscut că în ziua de............luna............................anul ........., ora......., în localitatea........................................, str............................. nr.........., se vor vinde următoarele bunuri perisabile sau supuse degradării, proprietate a debitorului2) .........................................................................., cu domiciliul fiscal în localitatea ................................................, str..................................... nr............, bl.........., sc......., et......., ap......., cod de identificare fiscală3)...........................

Denumirea bunurilor perisabile

sau supuse degradării,

descriere sumară

Cantitatea

Valoarea, exclusiv TVA, este de lei

Preţul minim

al bunurilor, exclusiv TVA, este de lei

Cota TVA/neimpozabil*)

1............................

2............................

3.............................

4............................

TOTAL

*) Cota de taxă pe valoarea adăugată pentru vânzarea bunurilor mobile este....../neimpozabilă în conformitate cu prevederile art. 128 alin. (3) lit. b) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.

Invităm pe cei care pretind vreun drept asupra acestor bunuri să înştiinţeze despre aceasta organul de control/de executare, înainte de data stabilită pentru vânzare.

Cei interesaţi în cumpărarea bunurilor sunt invitaţi să prezinte până la termenul de depunere a ofertelor, respectiv data .........., ora............, oferte financiare de cumpărare; prezentarea sintetică a ofertantului, care va cuprinde: datele de identificare şi datele de contact, inclusiv un număr de fax şi o adresă de e-mail pe care pot fi făcute comunicările; împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant; pentru persoanele juridice de naţionalitate română, copie de pe certificatul unic de înregistrare eliberat de oficiul registrului comerţului; pentru persoanele juridice străine, actul de înmatriculare tradus în limba română; pentru persoanele fizice române, copie de pe actul de identitate; pentru persoanele fizice străine, copie de pe paşaport, urmând să se prezinte la data şi orele stabilite pentru şedinţa de deschidere a ofertelor şi pentru vânzare la locul fixat în acest scop.

Şedinţa de deschidere a ofertelor se va ţine la data de.........., ora.............., locul..............................

Impotriva prezentului înscris cel interesat poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile de la comunicare sau luare la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 172 şi 173 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Potrivit dispoziţiilor art. 9 alin. (2) lit. d) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, când urmează să se ia măsuri de executare silită nu este obligatorie audierea contribuabilului.

Pentru informaţii suplimentare, vă puteţi adresa la sediul nostru sau la telefon nr..............................

Data afişării................................

Comisia de valorificare

Numele şi prenumele...................................

Semnătura...................................................

L.S.

1) Se va completa denumirea organului fiscal emitent din cadrul Ministerului Finanţelor Publice -Agenţia Naţională de Administrare Fiscală sau al unităţilor sale teritoriale.

2) Se vor menţiona numele şi prenumele sau denumirea debitorului.

3) Se va menţiona codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz.

1. Denumire: Anunţ privind valorificarea bunurilor perisabile sau supuse degradării

2. Format: A4/t1

3. Se utilizează: în baza art. 159 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

4. Se întocmeşte: în două exemplare de organul fiscal.

5. Circulă: un exemplar la comisia de valorificare.

6. Se afişează pe pagina de internet a Ministerului Finanţelor Publice - portalul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.

7. Se arhivează: un exemplar la dosarul fiscal.

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE

AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ

Unitatea fiscală1)...................................................................

Str.....................................nr..............., localitatea........................

Nr...........din.........

PROCES-VERBAL

privind desfăşurarea şi rezultatul procedurii de valorificare a bunurilor perisabile sau supuse degradării

- model -

încheiat astăzi...................................luna......................................anul......., ora........, în localitatea............................, str.................................nr......., în temeiul art. 159 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

Pentru stingerea creanţelor fiscale restante/estimate, faţă de debitorul2).................................................................................. din localitatea.........................................., str...........................................nr......, cod de identificare fiscală3)....................................., în sumă de............................... lei, s-a procedat la valorificarea bunurilor perisabile sau supuse degradării sechestrate prin

Procesul-verbal de sechestru nr..................din......................., întocmit de.................................................

Valorificarea bunurilor perisabile sau supuse degradării a fost adusă la cunoştinţa publică prin publicarea la data de......................a anunţului de vânzare, care a fost afişat pe pagina de internet a Ministerului Finanţelor Publice - portalul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.

In baza art. 159 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, s-a procedat la valorificarea, în regim de urgenţă, a bunurilor perisabile sau supuse degradării, după cum urmează:

Organul fiscal a făcut prezentarea ofertelor scrise primite (se vor menţiona toţi cei care au participat la vânzare şi sumele oferite de fiecare participant)........................................................................................................................

..............................................................................................................................

Descrierea sumară a bunurilor perisabile sau supuse degradării......................

Preţul minim al bunurilor perisabile sau supuse degradării..............................(exclusiv TVA)

Licitaţia a început de la preţul de (lei)4).......................(exclusiv TVA).

Bunurile perisabile sau supuse degradării au fost vândute5)..................la preţul de (lei)....................................., pentru care s-a calculat TVA în valoare de.......................................(lei).

Dacă debitorul este înregistrat ca plătitor de taxă pe valoarea adăugată, în conformitate cu prevederile art. 128 alin. (3) lit. b) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, bunurile mobile sechestrate se vor valorifica cu taxa pe valoarea adăugată calculată prin aplicarea cotei standard de......sau, după caz, a cotei reduse de.....asupra bazei de impozitare determinate potrivit legii, respectiv conform art. 137 şi 138 din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare.

Cumpărătorul va plăti preţul, în numerar sau prin decontare bancară, în cel mult 5 zile de la data cumpărării, la unitatea Trezoreriei Statului...................................................în contul........................

Cu privire la vânzare, s-au făcut următoarele obiecţii:

.............................................................................................................................

Impotriva prezentului înscris cel interesat poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile de la comunicare sau luare la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 172 şi 173 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Potrivit dispoziţiilor art. 9 alin. (2) lit. d) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, când urmează să se ia măsuri de executare silită nu este obligatorie audierea contribuabilului.

Prezentul proces-verbal privind desfăşurarea şi rezultatul procedurii de valorificare a bunurilor perisabile sau supuse degradării s-a încheiat în.................exemplare.

Comisia de valorificare

 Numele, prenumele si semnătura

L.S.

...............................

...............................

...............................

Participanţi

Numele, prenumele si semnătura

L.S.

...............................

...............................

1) Se va completa denumirea organului fiscal emitent din cadrul Ministerului Finanţelor Publice -Agenţia Naţională de Administrare Fiscală sau al unităţilor sale teritoriale.

2) Numele şi prenumele/denumirea şi domiciliul fiscal ale debitorului.

3) Se va menţiona codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz.

4) Cel mai mare preţ din ofertele scrise.

5) Numele şi prenumele/denumirea, domiciliul fiscal, precum şi contul bancar ale cumpărătorului, după caz.

1. Denumire: Proces-verbal privind desfăşurarea şi rezultatul procedurii de valorificare a bunurilor perisabile sau supuse degradării

2. Format: A4/t2

3. Se utilizează: în baza art. 159 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

4. Se întocmeşte: în 3 exemplare de organul fiscal.

5. Circulă: un exemplar la cumpărător (sau reprezentantul său legal); un exemplar la debitor.

6. Se arhivează: un exemplar la dosarul fiscal.

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE

AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ

Unitatea fiscală1).........................................................

Str.................nr..............., localitatea........................

Nr..................din................................

PROCES-VERBAL

privind valorificarea bunurilor perisabile sau supuse degradării

- model -

încheiat astăzi.........................luna.....................anul......., ora............., în temeiul art. 159 alin. (4) şi al art. 161 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

Conform Procesului-verbal privind desfăşurarea şi rezultatul procedurii de valorificare a bunurilor perisabile sau supuse degradării nr...................din data de..........., emis de..................................................., s-au valorificat bunurile perisabile sau supuse degradării2)............................................

Debitor:............................................

.........................................................

(nume, prenume/denumire, forma juridică)

cod de identificare fiscală3).............

Str..............................................nr........,

localitatea..............................................,

judeţul.................................................

Cumpărător:.................................................

...........................................................

(nume, prenume/denumire, forma juridică)

Cod de identificare fiscală3)............

Str........................................nr.............,

localitatea..............................................,

judeţul.............................................

Vânzarea s-a făcut la preţul de....................(lei), pentru care s-a calculat TVA în sumă de.......................................(lei).

Dacă debitorul este înregistrat ca plătitor de taxă pe valoarea adăugată, în conformitate cu prevederile art. 128 alin. (3) lit. b) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, bunurile perisabile sau supuse degradării sechestrate se vor valorifica cu TVA calculată prin aplicarea cotei standard de .... sau, după caz, a cotei reduse de .... asupra bazei de impozitare determinate potrivit legii, respectiv conform art. 137 şi 138 din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare.

Cumpărătorul va efectua plata preţului în întregime, în numerar sau cu ordin de plată, în termen de 5 zile de la data încheierii Procesului-verbal privind desfăşurarea şi rezultatul procedurii de valorificare a bunurilor perisabile sau supuse degradării, după cum urmează:

-...........................lei, reprezentând preţul de vânzare, exclusiv TVAaferentă, în contul nr............................................;

-...........................lei, reprezentând TVAaferentă, în contul nr........................................................................................

In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, prezentul proces-verbal privind valorificarea bunurilor perisabile sau supuse degradării constituie titlu de proprietate.

Procesul-verbal privind valorificarea bunurilor perisabile sau supuse degradării constituie documentul pe baza căruia se emite titlul executoriu împotriva cumpărătorului care nu plăteşte preţul de vânzare.

Impotriva prezentului înscris cel interesat poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile de la comunicare sau luare la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 172 şi 173 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

1) Se va completa denumirea organului fiscal emitent din cadrul Ministerului Finanţelor Publice -Agenţia Naţională de Administrare Fiscală sau al unităţilor sale teritoriale.

2) Descrierea sumară a bunurilor perisabile sau supuse degradării.

3) Se va completa codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz.

Potrivit dispoziţiilor art. 9 alin. (2) lit. d) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, când urmează să se ia măsuri de executare silită nu este obligatorie audierea contribuabilului. Prezentul proces-verbal s-a încheiat în......exemplare.

Conducătorul unităţii fiscale

Numele şi prenumele....................

Semnătura..................

L.S.

Cumpărătorul

(sau reprezentantul său legal)

Numele, prenumele şi semnătura

L.S.

....................................

Reprezentantul unităţii fiscale

Numele...................

Prenumele.................

Semnătura...............

1. Denumire: Proces-verbal privind valorificarea bunurilor perisabile sau supuse degradării

2. Format: A4/t2

3. Se utilizează: în baza art. 159 alin. (4) şi al art. 161 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

4. Se întocmeşte: în 3 exemplare de organul fiscal.

5. Circulă: un exemplar la cumpărător; un exemplar la debitor.

6. Se arhivează: un exemplar la dosarul fiscal.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2389/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2389 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 2389/2010
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu