Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.3 din 17.01.2018

privind modificarea şi completarea Ordinului ministrului administraţiei şi internelor nr. 120/2010 pentru aprobarea Regulamentului de ordine interioară în direcţiile generale/direcţiile aparatului central al Ministerului Afacerilor Interne
ACT EMIS DE: Ministerul Afacerilor Interne
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 98 din 01 februarie 2018



SmartCity1

În temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul afacerilor interne emite următorul ordin: Articolul I Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 120/2010 pentru aprobarea Regulamentului de ordine interioară în direcţiile generale/direcţiile aparatului central al Ministerului Afacerilor Interne, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 357 din 31 mai 2010, cu modificările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. Titlul ordinului se modifică şi va avea următorul cuprins: ORDIN pentru aprobarea Regulamentului de ordine interioară în unităţile aparatului central al Ministerului Afacerilor Interne 2. Articolul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 1 Se aprobă Regulamentul de ordine interioară în unităţile aparatului central al Ministerului Afacerilor Interne, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. 3. Titlul anexei se modifică şi va avea următorul cuprins: REGULAMENT de ordine interioară în unităţile aparatului central al Ministerului Afacerilor Interne 4. În anexă , la articolul 5, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
(3) În aplicarea prezentului regulament, şefii unităţilor aparatului central pot emite dispoziţii cu privire la organizarea şi disciplina muncii, precum şi la securitatea şi sănătatea în muncă. 5. În anexă, la articolul 13, alineatele (2) şi (5) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
(2) Activitatea de relaţii publice presupune gestionarea relaţiei cu mass-media, informarea publică, precum şi gestionarea crizelor mediatice şi a imaginii publice a M.A.I......... ................ ................ ................ ................ ........ ........
(5) Activitatea în domeniul relaţiilor publice presupune informarea oportună şi corectă a societăţii civile, prin intermediul mass-media, al paginii web a M.A.I. şi al reţelelor de socializare din mediul online, cu privire la problemele care pot afecta viaţa, sănătatea şi liniştea socială a populaţiei, în scopul formării unei atitudini preventive, dar şi pentru înţelegerea activităţii M.A.I. şi întărirea cooperării atât în situaţii de normalitate, cât şi în situaţii de criză.
6. În anexă, la articolul 14, alineatele (2) şi (3) se abrogă . 7. În anexă, la articolul 18, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 18(1) Stabilirea şi structurarea activităţilor pentru îndeplinirea obiectivelor/misiunilor de către unităţile aparatului central se concretizează în:I. documente de planificare strategică: a)strategii naţionale/sectoriale în domeniile de competenţă ale M.A.I. şi planurile de acţiune pentru implementarea acestora; b)planul strategic instituţional al M.A.I.; c)alte documente de planificare strategică naţionale/ sectoriale;II. documente de planificare operaţională: a)planurile anuale de acţiuni cu principalele activităţi ale unităţilor aparatului central; b)notă de sarcini săptămânale/lunare ale unităţilor aparatului central; c)alte documente de planificare operaţională. 8. În anexă, la articolul 18, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (11), cu următorul cuprins: (11 ) Consemnarea activităţilor realizate pentru îndeplinirea obiectivelor/misiunilor de către unităţile aparatului central se concretizează în următoarele documente de informare:a)informări periodice cu privire la stadiul îndeplinirii angajamentelor M.A.I. rezultate din Programul de guvernare; b)informări privind punerea în aplicare a documentelor de planificare operaţională/rezultatelor obţinute; c)informări privind stadiul implementării strategiilor naţionale/sectoriale/Planului strategic instituţional al M.A.I. şi altor documente de planificare strategică; d)informări periodice privind activităţile desfăşurate de către unităţile aparatului central în domeniile de competenţă. 9. În anexă, la articolul 28, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 28(1) Pentru constituirea unui grup de lucru, unitatea titulară transmite celorlalte unităţi ale aparatului central implicate informaţii cu privire la: problematica supusă soluţionării, persoana desemnată coordonator, numărul de specialişti solicitaţi, locul de desfăşurare şi finalitatea activităţii. 10. În anexă, articolul 32 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 32 Formarea profesională şi evaluarea activităţii profesionale individuale şi a conduitei personalului din unităţile aparatului central se desfăşoară potrivit prevederilor legale în vigoare. 11. În anexă, articolul 33 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 33 Evaluarea rezultatelor activităţilor desfăşurate de unităţile aparatului central se realizează, pe niveluri ierarhice şi pe domenii de responsabilitate, anual şi semestrial, prin verificare, control, analize, comparaţii sau observare personală. 12. În anexă, la articolul 39, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 39(1) Fundamentarea deciziilor conducerii ministerului se realizează de către şefii unităţilor aparatului central, potrivit competenţelor şi domeniilor de responsabilitate, ori, după caz, de comisiile constituite potrivit art. 30 din prezentul regulament. 13. În anexă, la articolul 43, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins: (3) Prin excepţie de la prevederile alin. (2), evidenţa ordinelor şi dispoziţiilor de gestiune a resurselor umane şi pe linie de management organizatoric se realizează de Direcţia generală management resurse umane. 14. În anexă, la articolul 44, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (31), cu următorul cuprins: (31) În cazuri individuale, programul de lucru poate fi desfăşurat în alt interval orar decât cel organizat la nivelul unităţii, la solicitarea motivată a personalului unităţilor aparatului central, cu aprobarea şefului unităţii. 15. În anexă, la articolul 44, alineatele (5) şi (6) se modifică şi vor avea următorul cuprins:(5) Programul de lucru al personalului care execută serviciu operativ 24 din 24 de ore în Centrul Naţional de Conducere Integrată se stabileşte prin dispoziţie a directorului general al Direcţiei generale management operaţional.(6) Programul de lucru al personalului care execută serviciu operativ 24 din 24 de ore în cadrul Staţiei operative centrale pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei se stabileşte prin dispoziţie a directorului Direcţiei administrare pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei. 16. În anexă, articolul 45 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 45(1) Personalul unităţilor aparatului central este obligat să se prezinte, de îndată, la solicitarea şefului nemijlocit, la unitatea din care face parte sau la obiectivul ori locul dinainte stabilit prin documente operative, în cazul unor calamităţi, tulburări de amploare ale ordinii şi siguranţei publice ori la alte asemenea evenimente de acest nivel.(2) Personalul unităţilor aparatului central este obligat să se prezinte la unitatea din care face parte sau la obiectivul ori locul dinainte stabilit prin documente operative, în cel mai scurt timp, fără înştiinţare, la instituirea stării de urgenţă sau a stării de asediu, la declararea mobilizării şi la război, precum şi în alte situaţii în care această obligaţie este prevăzută expres de reglementări legale.(3) În situaţiile prevăzute la alin. (1) şi (2), personalul unităţilor aparatului central aflat într-o altă localitate se prezintă, în condiţiile stabilite de reglementările interne, la cea mai apropiată unitate a M.A.I., ia legătura cu unitatea din care face parte şi desfăşoară activităţi potrivit dispoziţiilor primite.(4) În cazul producerii vreuneia dintre situaţiile prevăzute la alin. (1) sau alin. (2), personalul unităţilor aparatului central care se află în străinătate se supune regulilor stabilite în cadrul misiunii internaţionale respective.(5) În situaţiile prevăzute la alin. (1) şi (2), personalul unităţilor aparatului central acţionează potrivit atribuţiilor stabilite de legislaţia în vigoare şi în baza planurilor de creştere a capacităţii operaţionale/intervenţie/alertare/anunţare, după caz, elaborate la nivelul fiecărei unităţi a aparatului central. 17. În anexă, la articolul 48, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:(2) Orele de serviciu prestate de personalul unităţilor aparatului central în zilele de sâmbătă, duminică, precum şi în zilele de sărbători legale şi în celelalte zile în care, în conformitate cu reglementările în vigoare, nu se lucrează se plătesc, respectiv se compensează cu timp liber corespunzător, conform dispoziţiilor legale în vigoare. 18. În anexă, la articolul 58, alineatul (2) se abrogă. 19. În anexă, la articolul 58, alineatele (3) şi (4) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
(3) Conducerea M.A.I. acordă audienţe personalului ministerului şi altor persoane, în zilele lucrătoare ale săptămânii şi la orele stabilite pentru aceste activităţi, conform programului de audienţe, pe baza cererilor/rapoartelor scrise, înregistrate la Serviciul relaţii cu publicul din cadrul Direcţiei secretariat general şi aprobate ulterior de către persoanele din conducerea M.A.I.
(4) Primirea în audienţă se face, în condiţiile alin. (3), prin Serviciul relaţii cu publicul din cadrul Direcţiei secretariat general ori prin cabinetele persoanelor prevăzute la alin. (1).
20. În anexă, la articolul 68, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:(3) Cartelele individuale de acces în sediul central al M.A.I. se eliberează prin grija personalului care deserveşte dispeceratul de supraveghere-monitorizare video al M.A.I., în baza solicitărilor unităţilor aparatului central. 21. În anexă, la articolul 72, alineatul (5) se modifică şi va avea următorul cuprins:(5) Intervenţia în situaţii de urgenţă - incendiu, inundaţie, cutremur, epidemie - care necesită evacuarea bunurilor se realizează de către efectivele stabilite din cadrul subunităţii de pază, sub coordonarea structurii de monitorizare a situaţiei operative din cadrul Centrului Naţional de Conducere Integrată, şi, ulterior, de către personalul fiecărei unităţi a aparatului central. Măsurile de limitare a extinderii epidemiei şi măsurile profilactice se dispun de către Direcţia medicală. 22. În anexă, la articolul 78, după litera h) se introduce o nouă literă, litera i), cu următorul cuprins: i)să dea relaţiile solicitate de către personalul cu atribuţii de inspectori de muncă şi de către inspectorii sanitari 23. În anexă, articolul 79 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 79 Coordonarea şi controlul activităţilor de securitate şi sănătate în muncă în unităţile aparatului central se realizează de către Direcţia generală management resurse umane, prin structura proprie de specialitate. Organizarea activităţilor de securitate şi sănătate în muncă în unităţile aparatului central se realizează potrivit prevederilor actelor normative aplicabile în domeniu. 24. În anexă, următoarele expresii se înlocuiesc după cum urmează: a)„direcţiile generale/direcţiile aparatului central" cu „unităţile aparatului central";b)„direcţiilor generale/direcţiilor" cu „unităţilor aparatului central"; c)„ministrul administraţiei şi internelor" cu „ministrul afacerilor interne"; d)în cuprinsul art. 24 lit. a) , art. 30 alin. (1) , art. 35 alin. (2) şi art. 54 alin. (3) , „ministrului administraţiei şi internelor" cu „ministrului afacerilor interne"; e)„Direcţia juridică" cu „Direcţia generală juridică"; f)„Direcţia generală resurse umane" cu „Direcţia generală management resurse umane"; g)„Direcţiei generale resurse umane" cu „Direcţiei generale management resurse umane"; h)„Direcţia logistică" cu „Direcţia generală logistică"; i)„Direcţiei logistice" cu „Direcţiei generale logistice". 25. Anexa la regulament se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul afacerilor interne, Carmen Daniela Dan ANEXĂ(Anexa la regulament) Dispunerea sediilor unităţilor aparatului central şi a spaţiilor destinate responsabililor privind ordinea interioară

Nr. crt. Clădiri/Adrese Unităţile aparatului central Responsabili Alte structuri ale aparatului central, instituţii/structuri aflate în subordinea/în coordonarea/în cadrul Ministerului Afacerilor Interne
1. Imobilul din Piaţa Revoluţiei nr. 1 A, sector 1 Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă Corpul de control al ministrului Direcţia generală management operaţional Direcţia generală management resurse umane Direcţia generală pentru relaţiile cu instituţiile prefectului Direcţia generală juridică Direcţia generală pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei Direcţia generală afaceri europene Schengen şi relaţii internaţionale Direcţia fonduri externe nerambursabile Direcţia secretariat general Direcţia informare şi relaţii publice Direcţia generală management urgenţe medicale Centrul de Coordonare a Protecţiei Infrastructurilor Critice Unitatea de Politici Publice Şefii unităţilor aparatului central din sediul central al M.A.I. Direcţia Generală de Jandarmi a Municipiului Bucureşti Bufet
2. Imobilul din strada Mihai Vodă nr. 17-19, sector 5 Direcţia medicală Direcţia informare şi relaţii publice Directorul Direcţiei medicale, respectiv Directorul Direcţiei informare şi relaţii publice Centrul Medical de Diagnostic şi Tratament „Nicolae Kretzulescu" Centrul Cultural al M.A.I. Redacţia Revistei „Pentru Patrie" Ansamblul Artistic „Ciocârlia"
3. Imobilul din strada Eforie nr. 3-5, sector 5 Corpul B: Direcţia generală logistică Corpul C: Direcţia audit public intern Corpul D: Direcţia generală financiară Oficiul responsabilului cu protecţia datelor personale Directorul general al Direcţiei generale logistice, directorul Direcţiei audit public intern, Directorul general al Direcţiei generale financiare, şeful Oficiului responsabilului cu protecţia datelor personale Bufet
4. Imobilul din strada Leaota nr. 2A, sector 6 Direcţia secretariat general - Serviciul arhive Directorul Direcţiei secretariat general
5. Imobilul din strada Domniţa Anastasia nr. 3-5, sector 5 Direcţia informare şi relaţii publice Directorul Direcţiei informare şi relaţii publice Centrul Multimedia



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 3/2018

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 3 din 2018
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu