Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.3666 din 07.10.2020

privind aprobarea modelului şi conţinutului formularelor şi documentelor utilizate în activitatea de verificare documentară
ACT EMIS DE: Agentia Nationala de Administrare Fiscala
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 938 din 13 octombrie 2020



SmartCity1

Având în vedere prevederile art. 149 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi avizul conform al Ministerului Finanţelor Publice comunicat prin Adresa nr. 895.658 din data de 2.10.2020,în temeiul prevederilor art. 342 alin. (1) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă modelul şi conţinutul formularelor şi documentelor utilizate în activitatea de verificare documentară, reglementată la titlul VI capitolul V „Verificarea documentară" din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, după cum urmează: a)Solicitare de documente/informaţii, prevăzut în anexa nr. 1; b)Invitaţie pentru audiere, prevăzut în anexa nr. 2; c)Dispoziţie de măsuri ca urmare a verificării documentare, prevăzut în anexa nr. 3; d)Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale principale stabilite ca urmare a verificării documentare, prevăzut în anexa nr. 4. Articolul 2Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 3Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, Direcţia generală control venituri persoane fizice, direcţiile generale regionale ale finanţelor publice şi structurile subordonate acestora, precum şi Direcţia generală antifraudă fiscală vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 4 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Mirela Călugăreanu ANEXA Nr. 1

SIGLA D.G.R.F.P./D.G.A.M.C./ D.G.A.F./D.G.C.V.P.F. Direcţia........ ........ ............ Administraţia........ ........ ......... Nr. ........ ................ Data ........../.........../............

SOLICITARE DE DOCUMENTE/INFORMAŢII Domnului/Doamnei ........ ................ ................ ........., în calitate de/având funcţia de ........ ................ ........ ........ Denumirea contribuabilului/plătitorului ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... Codul de identificare fiscală ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ......... Domiciliul fiscal ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ Vă aducem la cunoştinţă că în urma verificării documentare aflate în curs de desfăşurare au fost constatate următoarele: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ În temeiul prevederilor art. 58, 64 şi 149 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, pentru stabilirea situaţiei de fapt fiscale, vă rugăm să transmiteţi următoarele documente/înscrisuri/informaţii: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .............. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............... Documentele/Înscrisurile pot fi transmise, în copie, la sediul nostru din ........ ................ ................ ................ .......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... fie prin mijloace electronice de comunicare la distanţă (în situaţia în care sunteţi înrolat în SPV), fie prin e-mail la adresa ........ ..............., fie prin poştă sau prin depunere la registratura organului fiscal din ........ ................ ................ .............., ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ..............., în termenul legal de maximum 30 de zile de la data primirii prezentei solicitări. Nerespectarea prevederilor art. 58 şi 64 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, constituie contravenţie conform art. 336 alin. (1) din acelaşi act normativ, dacă fapta/faptele nu a/au fost săvârşită/săvârşite în astfel de condiţii încât să fie considerate, potrivit legii, infracţiuni. Pentru solicitarea/comunicarea oricăror informaţii în legătură cu această solicitare, persoana desemnată care poate fi contactată este doamna/domnul ........ ................ .........., număr de telefon ........ ........., adresa de e-mail ........ ............., camera ........ ........ . Conducătorul structurii care efectuează verificarea documentară, ........ ................ ................ ................ ................ ................ ........ Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 ANEXA Nr. 2

SIGLA D.G.R.F.P./D.G.A.M.C./ D.G.A.F./D.G.C.V.P.F. Direcţia ........ ........ ............ Administraţia ........ ........ ......... Nr. ........ ................ Data ........../.........../............

INVITAŢIE PENTRU AUDIERE Domnului/Doamnei ........ ................ ........ ........., în calitate de/având funcţia de ........ ................ ................ .......... Denumirea contribuabilului/plătitorului ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ Codul de identificare fiscală ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... Domiciliul fiscal ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... În vederea finalizării verificării documentare pentru clarificarea situaţiei de fapt fiscale, în baza prevederilor art. 9 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, aveţi posibilitatea de a vă exprima punctul de vedere cu privire la constatările cuprinse în proiectul Deciziei de impunere privind obligaţiile fiscale principale stabilite ca urmare a verificării documentare/Dispoziţiei de măsuri ca urmare a verificării documentare, pe care o anexăm la prezenta invitaţie. Punctul dumneavoastră de vedere poate fi prezentat în scris până la data de ........ .............. sau poate fi susţinut oral, cu ocazia audierii, programată la aceeaşi dată. Dacă până la data de mai sus nu aţi prezentat în scris punctul dumneavoastră de vedere şi nici nu v-aţi prezentat pentru susţinerea orală a acestuia, vă informăm că următorul termen stabilit pentru prezentarea în scris a punctului de vedere sau pentru susţinerea orală a acestuia este în data de ........ ........... . Vă precizăm că, potrivit prevederilor în vigoare, audierea este considerată îndeplinită şi în situaţia în care nu aţi transmis în scris punctul dumneavoastră de vedere sau nu v-aţi prezentat pentru susţinerea orală a acestuia la niciunul din termenele de mai sus stabilite pentru audiere. Punctul dumneavoastră de vedere faţă de constatările din proiectul Deciziei de impunere privind obligaţiile fiscale principale stabilite ca urmare a verificării documentare/Dispoziţiei de măsuri ca urmare a verificării documentare poate fi transmis prin mijloace electronice de comunicare la distanţă (în situaţia în care sunteţi înrolat în SPV), prin e-mail la adresa ........ ........ .............., prin poştă sau prin depunere la registratura organului fiscal din ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... Susţinerea orală a punctului dumneavoastră de vedere faţă de constatările din proiectul Deciziei de impunere privind obligaţiile fiscale principale stabilite ca urmare a verificării documentare/Dispoziţiei de măsuri ca urmare a verificării documentare poate avea loc fie prin prezentarea la sediul nostru din ........ ................ ................ ................ ................ ................ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............ fie prin intermediul sistemelor electronice de comunicare la distanţă care asigură conexiunea audiovideo, în funcţie de modalitatea aleasă de dumneavoastră. În situaţia în care veţi opta pentru susţinerea orală a punctului dumneavoastră de vedere prin intermediul sistemelor electronice de comunicare la distanţă, anterior datei stabilite pentru audiere, se vor stabili detaliile tehnice ale întâlnirii, de comun acord cu reprezentantul desemnat din cadrul organului fiscal. Pentru solicitarea/comunicarea oricăror informaţii în legătură cu această solicitare, persoana desemnată care poate fi contactată este doamna/domnul ........ ........ ..............., număr de telefon ........ ........ ........., adresa de e-mail ........ .........., camera ........ ........ ........ . Conducătorul structurii care efectuează verificarea documentară, ........ ................ ................ ................ ................ ................ ......... Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 ANEXA Nr. 3

SIGLA D.G.R.F.P./D.G.A.M.C./ D.G.A.F./D.G.C.V.P.F. Direcţia........ ........ ............ Administraţia........ ........ ......... Nr. ........ ................ Data ........../.........../............

DISPOZIŢIE DE MĂSURI ca urmare a verificării documentare 1. Date de identificare ale contribuabilului/plătitorului Denumirea contribuabilului/plătitorului ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... Codul de identificare fiscală ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .......... Nr. de înregistrare la registrul comerţului ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ Domiciliul fiscal ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............ 2. Constatări Ca urmare a acţiunii de verificare documentară efectuate de către organele fiscale din cadrul ........ ................, au fost constatate următoarele: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... 3. Măsuri dispuse În baza art. 149 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, dispunem următoarele măsuri: 3.1. Măsura nr. 1 3.1.1. Prezentarea măsurii nr. 1: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ......... 3.1.2. Termen: ........ ................ ................ ............. 3.1.3. Motivul de fapt: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... 3.1.4. Temeiul de drept: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............... 3.2. Măsura nr. 2 3.2.1. Prezentarea măsurii nr. 2: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ 3.2.2. Termen: ........ ................ ................ ............. 3.2.3. Motivul de fapt: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .............. 3.2.4. Temeiul de drept: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .............. Despre modalitatea de ducere la îndeplinire, în termenul stabilit, a măsurilor dispuse prin prezenta ne veţi informa în termen de 3 zile de la data îndeplinirii acestora. 4. Data comunicării Data comunicării reprezintă data la care se efectuează comunicarea actului administrativ-fiscal emis în formă letrică în condiţiile art. 47 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, după cum urmează: data semnării de primire, dacă se asigură remiterea acestuia contribuabilului/împuternicitului, în condiţiile art. 47 alin. (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare; data înscrisă de poştă la remiterea „confirmării de primire", dacă a fost transmis prin poştă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire, în condiţiile art. 47 alin. (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare; data la care expiră termenul de 15 zile de la data afişării anunţului publicitar, în condiţiile art. 47 alin. (5)-(7) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.Data comunicării reprezintă data la care se efectuează comunicarea actului administrativ-fiscal emis în formă electronică în condiţiile art. 47 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv: data la care expiră termenul de 15 zile de la data comunicării prin mijloace electronice de transmitere la distanţă ori de câte ori contribuabilul/plătitorul a optat pentru această modalitate de comunicare, în condiţiile art. 47 alin. (15) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.5. Menţiuni privind audierea contribuabilului/plătitorului şi, respectiv, informarea acestuia despre aspectele constatate şi măsurile dispuse ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... 6. În conformitate cu art. 268 şi 270 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, împotriva prezentului act administrativ-fiscal se poate formula contestaţie, care se depune, în termen de 45 de zile de la comunicare, la organul fiscal emitent, sub sancţiunea decăderii. Dispoziţia de măsuri ca urmare a verificării documentare conţine un număr de ............... pagini.

Aprobat Avizat Întocmit
Conducătorul structurii care a efectuat verificarea documentară Funcţia Şef de serviciu Funcţionarul/Funcţionarii public/publici care a/au efectuat verificarea Semnătura
Numele şi prenumele Numele şi prenumele Numele şi prenumele
Semnătura Semnătura

NOTĂ: În situaţia comunicării documentului în format electronic contribuabililor înregistraţi în spaţiul privat virtual, acest tabel nu va fi afişat. Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 ANEXA Nr. 4

SIGLA D.G.R.F.P./D.G.A.M.C./ D.G.A.F./D.G.C.V.P.F. Direcţia........ ........ ............ Administraţia........ ........ ......... Nr. înregistrare........ ................ Data ........../.........../............

DECIZIE DE IMPUNERE privind obligaţiile fiscale principale stabilite ca urmare a verificării documentare 1. Date de identificare ale contribuabilului/plătitorului Denumirea/Numele şi prenumele contribuabilului/plătitorului ........ ................ ................ ................ ................ ........ .......... Codul de identificare fiscală ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............. Nr. de înregistrare la registrul comerţului ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ Domiciliul fiscal: localitatea ........ ........ ..........., str. ........ ............... nr. ...., bl. ...., sc. ...., ap. ...., judeţul/sectorul ............ 2. Date privind obligaţia fiscală Ca urmare a verificării documentare efectuate conform prevederilor art. 148-149 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, au fost stabilite următoarele obligaţii fiscale principale:

Nr. crt. Denumirea impozitului/taxei/contribuţiei Perioada impozabilă lună/trimestru/ semestru/an Obligaţia fiscală declarată de contribuabil/stabilită de organul fiscal - lei - Diferenţa de obligaţie fiscală stabilită ca urmare a verificării documentare (+/–) - lei - Codul contului bugetar Termenul scadent
Nr./data declaraţie/deciziei Suma (+/–) lei
0 1 2 3 4 5 6 7
1
2
3

3. Motivul de fapt ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... 4. Temeiul de drept ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... 5. Data comunicării Data comunicării reprezintă data la care se efectuează comunicarea actului administrativ-fiscal emis în formă letrică în condiţiile art. 47 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, după cum urmează: data semnării de primire, dacă se asigură remiterea acestuia contribuabilului/împuternicitului, în condiţiile art. 47 alin. (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare; data înscrisă de poştă la remiterea „confirmării de primire", dacă a fost transmis prin poştă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire, în condiţiile art. 47 alin. (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare; data la care expiră termenul de 15 zile de la data afişării anunţului publicitar, în condiţiile art. 47 alin. (5)-(7) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.Data comunicării reprezintă data la care se efectuează comunicarea actului administrativ-fiscal emis în formă electronică în condiţiile art. 47 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv: data la care expiră termenul de 15 zile de la data comunicării prin mijloace electronice de transmitere la distanţă ori de câte ori contribuabilul/plătitorul a optat pentru această modalitate de comunicare, în condiţiile art. 47 alin. (15) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.6. Termenul de plată Diferenţele de impozit, taxă sau contribuţie stabilite de organele fiscale ca urmare a verificării documentare se plătesc, potrivit art. 156 alin. (1) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în funcţie de data comunicării prezentei, astfel: până la data de 5 a lunii următoare, inclusiv, când data comunicării este cuprinsă în intervalul 1-15 din lună; până la data de 20 a lunii următoare, inclusiv, când data comunicării este cuprinsă în intervalul 16-31 din lună.Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 7. Menţiuni privind audierea contribuabilului şi, respectiv, informarea acestuia despre aspectele constatate şi consecinţele fiscale 8. În conformitate cu art. 268 şi 270 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, împotriva prezentului act administrativ-fiscal se poate formula contestaţie, care se depune, în termen de 45 de zile de la comunicare, la organul fiscal emitent, sub sancţiunea decăderii. Prezenta decizie reprezintă titlu de creanţă şi este emisă, potrivit prevederilor art. 149 alin. (3) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, sub rezerva verificării ulterioare. Decizia de impunere conţine un număr de ............... pagini.

Aprobat Avizat Întocmit
Conducătorul structurii care a efectuat verificarea documentară Funcţia Şef de serviciu Funcţionarul/Funcţionarii public/publici care a/au efectuat verificarea Semnătura
Numele şi prenumele Numele şi prenumele Numele şi prenumele
Semnătura Semnătura

NOTĂ: În situaţia comunicării documentului în format electronic contribuabililor înregistraţi în spaţiul privat virtual, acest tabel nu va fi afişat. Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 3666/2020

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 3666 din 2020
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 3666/2020
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu