Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 48 din  9 ianuarie 2004

pentru aprobarea Precizarilor metodologice privind stingerea prin compensare a obligatiilor datorate bugetului de stat, potrivit prevederilor art. 13 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 41 din 19 ianuarie 2004


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 10 alin. (6) din Hotararea Guvernului nr. 1.574/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice si a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala si avand in vedere dispozitiile art. 13 alin. (5) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003,

    ministrul finantelor publice emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Precizarile metodologice privind stingerea prin compensare a obligatiilor datorate bugetului de stat, potrivit prevederilor art. 13 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003, cuprinse in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                       Ministrul finantelor publice,
                          Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1

                           PRECIZARI METODOLOGICE
privind stingerea prin compensare a obligatiilor datorate bugetului de stat, potrivit prevederilor art. 13 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003

    Art. 1
    (1) Obligatiile datorate bugetului de stat, reprezentand impozite, taxe si contributii, cu exceptia impozitului pe veniturile din salarii, scadente pana la data de 31 decembrie 2003 si neachitate pana la aceasta data de agentii economici distribuitori de benzina si motorina, denumiti in continuare furnizori, se sting prin compensare cu contravaloarea carburantilor livrati de acestia pana la data de 15 decembrie 2004 Administratiei Nationale a Rezervelor de Stat, in limita sumei de pana la 900,0 miliarde lei, Ministerului Administratiei si Internelor, in limita sumei de pana la 700,0 miliarde lei, Serviciului Roman de Informatii, in limita sumei de pana la 100,0 miliarde lei, precum si unitatilor subordonate acestora, denumiti in continuare beneficiari.
    (2) Furnizorii sunt cei stabiliti prin ordin al presedintelui Administratiei Nationale a Rezervelor de Stat, al ministrului administratiei si internelor si al directorului Serviciului Roman de Informatii, cu avizul Ministerului Finantelor Publice.
    Art. 2
    Pentru compensarea obligatiilor prevazute la art. 1 alin. (1), atunci cand furnizorul este reprezentat de o sucursala, beneficiarii intocmesc procesul-verbal de compensare a obligatiilor de plata, denumit in continuare proces-verbal, in 6 exemplare originale, conform modelului prezentat in anexa nr. 1. Cand procesul-verbal este initiat de unitati subordonate beneficiarilor, acesta va fi intocmit in 7 exemplare originale.
    Art. 3
    (1) La pct. 1 al procesului-verbal beneficiarul completeaza pe propria raspundere contravaloarea facturilor neachitate pana la data incheierii acestuia, toate exemplarele originale ale procesului-verbal fiind apoi transmise furnizorului acestuia, mentionat la pct. 2 al procesului-verbal, in vederea confirmarii obligatiilor datorate acestuia.
    (2) Dupa confirmarea sumelor de catre furnizor, cele 7 exemplare ale procesului-verbal sunt inaintate beneficiarului, mentionat la pct. 3 al procesului-verbal, pentru confirmarea pe propria raspundere a obligatiilor inregistrate de unitatile subordonate si a incadrarii sumelor in limita maxima prevazuta prin Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003.
    Art. 4
    (1) Beneficiarul va inainta apoi exemplarele certificate ale procesului-verbal unitatii sale subordonate, care le va transmite organului fiscal teritorial la care sucursala furnizoare este inregistrata ca platitor de impozite si taxe, mentionat la pct. 4 al procesului-verbal.
    (2) Organul fiscal teritorial inscrie la pct. 4.1 al procesului-verbal cuantumul obligatiilor datorate bugetului de stat, pe felurile de impozite, taxe si contributii prevazute la art. 1 alin. (1). Accesoriile aferente acestor obligatii, reprezentand majorari de intarziere, dobanzi si penalitati de intarziere, se vor inscrie separat si vor fi calculate pana la data de 31 decembrie 2003.
    (3) In situatia in care nivelul obligatiilor de plata datorate bugetului de stat de catre sucursala furnizoare este mai mare decat suma datorata de beneficiar, iar acesta este reprezentat de unitati subordonate, organul fiscal teritorial efectueaza stingerea obligatiilor nominalizate in procesul-verbal la pct. 4.2, in limita sumei inscrise la pct. 1 al acestuia, retine un exemplar al procesului-verbal, iar pe celelalte le transmite dupa cum urmeaza:
    a) unitatii subordonate beneficiarului;
    b) beneficiarului;
    c) sucursalei furnizorului;
    d) furnizorului;
    e) organului fiscal in evidenta caruia se afla inregistrat furnizorul;
    f) directiei generale a finantelor publice, compartimentul buget si contabilitate publica, in a carei raza teritoriala isi are sediul furnizorul.
    (4) Atunci cand procesul-verbal este initiat de beneficiari si nu de unitatile subordonate acestora, cele 6 exemplare originale vor fi distribuite de organul fiscal la care sucursala furnizoare este inregistrata ca platitor de impozite si taxe, conform prevederilor alin. (3), cu exceptia exemplarului mentionat la lit. a).
    Art. 5
    (1) In cazul in care sucursala furnizoare nu are obligatii de plata la bugetul de stat dintre cele prevazute la art. 1 alin. (1) sau nivelul acestora este mai mic decat suma de incasat de la beneficiar, suma respectiva sau diferenta ramasa va fi stinsa la nivel central cu obligatiile catre bugetul de stat ale furnizorului, persoana juridica, caruia ii este subordonata sucursala care a livrat carburantii.
    (2) Pentru stingerea diferentei ramase se va efectua procedura prevazuta la art. 3, dupa care organul fiscal teritorial la care sucursala furnizoare este inregistrata ca platitor de impozite si taxe inscrie la pct. 4.1 al procesului-verbal cuantumul obligatiilor bugetare si efectueaza stingerea acestora la pct. 4.2.
    (3) Daca sucursala furnizorului nu are obligatii catre bugetul de stat, organul fiscal va mentiona la pct. 4.1 al procesului-verbal aceasta situatie, completand la pct. 4.3 suma ce urmeaza a fi stinsa la nivel central.
    (4) Dupa efectuarea operatiunilor prevazute la alin. (2), organul fiscal teritorial respectiv retine un exemplar al procesului-verbal, un exemplar il transmite sucursalei furnizoare, iar pe celelalte le transmite organului fiscal la care este inregistrata ca platitor de impozite si taxe persoana juridica de care apartine sucursala furnizoare.
    (5) Organul fiscal prevazut la alin. (4), dupa inscrierea la pct. 5.1 al procesului-verbal a obligatiilor de plata la bugetul de stat ale furnizorului si dupa efectuarea stingerii obligatiilor respective la pct. 5.2, retine un exemplar al procesului-verbal, iar pe celelalte 4 exemplare le transmite dupa cum urmeaza:
    a) unitatii subordonate beneficiarului;
    b) beneficiarului;
    c) furnizorului;
    d) directiei generale a finantelor publice, compartimentul buget si contabilitate publica, in a carei raza teritoriala isi are sediul furnizorul.
    (6) Cand procesul-verbal este intocmit numai de beneficiari si nu si de unitatile subordonate acestora, cele 6 exemplare ale procesului-verbal vor urma acelasi circuit, conform alin. (4) si (5), cu exceptia exemplarului afectat unitatii subordonate beneficiarului.
    Art. 6
    In cazul in care furnizorul nu are sucursale, procesele-verbale se vor intocmi in 5 exemplare originale in cazul unitatilor subordonate beneficiarilor si in 4 exemplare cand acestea sunt intocmite de beneficiarii insisi. Procesele-verbale vor urma aceeasi procedura si acelasi circuit ca cele prezentate la art. 4 si 5.
    Art. 7
    Directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti sau Directia generala de administrare a marilor contribuabili, in a caror raza teritoriala isi au sediul beneficiarii mentionati la art. 1 alin. (1), vor transmite lunar, pana in ultima zi lucratoare a fiecarei luni, pentru procesele-verbale primite pana la data de 25 a lunii respective, informatiile respective Ministerului Finantelor Publice - Directia generala a tehnologiei informatiei, in conformitate cu instructiunile transmise de aceasta directie.
    Art. 8
    (1) Reflectarea in contabilitatea furnizorilor si a sucursalelor acestora a operatiunilor de compensare a obligatiilor datorate bugetului de stat cu contravaloarea carburantilor livrati, potrivit prevederilor art. 1 si 2, se efectueaza potrivit reglementarilor contabile aplicabile.
    (2) In contabilitatea Ministerului Administratiei si Internelor, Serviciului Roman de Informatii, Administratiei Nationale a Rezervelor de Stat si/sau a unitatilor din subordinea acestora, operatiunile de compensare a obligatiilor datorate furnizorilor, prin compensare cu sumele datorate de acestia la bugetul de stat, se reflecta in creditul contului 701 "Finantarea in baza unor acte normative speciale" - analitic 701.08 "Finantarea in baza prevederilor art. 13 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003".
    In creditul acestui cont, Ministerul Administratiei si Internelor, Serviciul Roman de Informatii, Administratia Nationala a Rezervelor de Stat si/sau unitatile din subordinea acestora inregistreaza sumele datorate si neachitate agentilor economici distribuitori de benzina si motorina, care au intrat in actiunea de compensare a unor obligatii bugetare, conform prevederilor art. 13 alin. (4) din Legea nr. 507/2003.
    Pe baza procesului-verbal, potrivit prevederilor Legii nr. 507/2003, se efectueaza inregistrarea:

    234 "Furnizori"/   = 701 "Finantarea in baza unor acte normative
    analitic distinct    speciale" - analitic
                         701.08 "Finantarea in baza prevederilor art. 13
                         alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2004
                         nr. 507/2003"

cu sumele compensate prevazute la pct. 4.2 si 5.2, dupa caz, din anexa nr. 1.
    Ministerul Administratiei si Internelor, Serviciul Roman de Informatii, Administratia Nationala a Rezervelor de Stat si/sau unitatile din subordinea acestora, ale caror obligatii de plata au rezultat din cumpararea unor produse conform Legii nr. 507/2003, intocmesc contul de executie privind cheltuielile bugetare efectuate prin compensare, conform modelului prezentat in anexa nr. 2, pe baza sumelor evidentiate in cadrul contului 701.08 "Finantarea in baza prevederilor art. 13 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003".
    Contul de executie se prezinta ca anexa distincta la situatiile financiare trimestriale si anuale pentru institutii publice.
    Sumele compensate nu se cuprind in "Contul de executie al bugetului institutiei publice" (anexa nr. 10) si in "Detalierea cheltuielilor" (anexa nr. 14) la situatiile financiare pentru institutii publice.
    Art. 9
    (1) Procedura de compensare a obligatiilor datorate bugetului de stat, cuprinse in prezentele precizari metodologice, se aplica pana la data de 15 decembrie 2004.
    (2) Procesul-verbal reprezinta documentul justificativ de inregistrare a operatiunilor de compensare in evidenta analitica pe platitori - persoane juridice la organul fiscal teritorial, in evidenta contabila a furnizorilor, in evidentele beneficiarilor si ale unitatilor subordonate acestora, implicati in procedura de compensare cuprinsa in prezentele precizari metodologice.
    (3) Se vor compensa numai obligatiile mentionate in procesul-verbal, in ordinea prevazuta de prevederile legale in vigoare.
    (4) Data compensarii obligatiilor datorate bugetului de stat de catre furnizori si sucursalele acestora este data la care conducatorul compartimentului competent din cadrul unitatii fiscale a aprobat operatiunea de compensare, conform sumelor mentionate la pct. 4.2 sau 5.2 din procesul-verbal.
    Art. 10
    Anexele nr. 1*) si 2 fac parte integranta din prezentele precizari metodologice.
------------
    *) Anexa nr. 1 este reprodusa in facsimil.

    ANEXA 1
    la precizarile metodologice

                                                                  MODEL

    Beneficiarul*1) ..........................
    Unitatea subordonata*2) ..................
    Adresa ...................................
    Codul fiscal .............................

                     Proces verbal nr. ______/____________
de compensare a obligatiilor de plata, potrivit prevederilor art. 13 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003 in relatia cu*3) ________________________

                                               _____________________________
                                              |          COD FISCAL         |
                                              |_____________________________|
                                              | *5)                         |
                                              |_____________________________|
                                              | *6)                         |
                                              |_____________________________|

 ______________________________________________________________________________
|                         Explicatii                            | Nr.  |  Suma |
|                                                               | rand |- lei -|
|_______________________________________________________________|______|_______|
| 1. Suma reprezentand contravaloarea facturilor neachitate     |      |       |
| privind livrarea de*4) _______________________ pana la data   |      |       |
| incheierii procesului-verbal. _____________                   |  01  | _____ |
|                                                               |      |       |
|               Raspundem pentru datele de mai sus,             |      |       |
|                                                               |      |       |
|             Director,       Conducatorul compartimentului     |      |       |
|               L.S.                financiar-contabil,         |      |       |
|                                                               |      |       |
| 2. Furnizorul*3) ____________________________________________ |      |       |
| Confirmam exactitatea datelor de la pct. 1                    |      |       |
|                                                               |      |       |
|             Director,       Conducatorul compartimentului     |      |       |
|               L.S.                financiar-contabil,         |      |       |
|                                                               |      |       |
| 3. Beneficiarul*1)                                            |      |       |
| Confirmam pe proprie raspundere datele de la pct. 1 si        |      |       |
| incadrarea in limita maxima precizata prin                    |      |       |
| Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003.            |      |       |
|                                                               |      |       |
|          Ordonator principal de credite,                      |      |       |
|                        L.S.                                   |      |       |
|_______________________________________________________________|______|_______|
    *1) Denumirea completa a beneficiarului, Administratia Nationala a Rezervelor de Stat, Ministerului Administratiei si Internelor, Serviciul Roman de Informatii, fara initiale.
    *2) Se completeaza numai in cazul in care beneficiarul este reprezentat de o unitate subordonata.
    *3) Denumirea completa a furnizorului, persoana juridica sau sucursala acesteia, dupa caz, prevazuta prin ordin.
    *4) Se inscrie, dupa caz, produsul achizitionat.
    *5) Denumirea completa a sucursalei furnizorului, fara initiale.
    *6) Se completeaza numai in cazul furnizorului persoana juridica.

 ______________________________________________________________________________
|                         Explicatii                            | Nr.  |  Suma |
|                                                               | rand |- lei -|
|_______________________________________________________________|______|_______|
| 4. Organul fiscal teritorial in evidenta caruia se afla       |      |       |
| inregistrata sucursala furnizorului*5) ______________________ |      |       |
|                                                               |      |       |
| 4.1. Obligatii datorate bugetului de stat de*5) _____________ |      |       |
| __________________ in suma totala de ________________________ |  02  | _____ |
| din care:                                                     |      |       |
| a) 14.01 Accize _____________________________________________ |  03  | _____ |
| b) 14.01 Accesorii aferente accizelor _______________________ |  04  | _____ |
| c) 17.01.04 Taxa pe activitatea de prospectiuni, explorare si |      |       |
|    exploatare a resurselor minerale _________________________ |  05  | _____ |
| d) 17.01.04 Accesorii aferente taxei pe activitatea de        |      |       |
|    prospectiuni, explorare si exploatare a resurselor         |      |       |
|    minerale _________________________________________________ |  06  | _____ |
| e) 17.01.24 Impozit pe titeiul din productia interna si       |      |       |
|    gazele naturale __________________________________________ |  07  | _____ |
| f) 17.01.24 Accesorii aferente impozitului pe titeiul din     |      |       |
|    productia interna si gazele naturale _____________________ |  08  | _____ |
| g) 22.01.07 Venituri din concesiuni si inchirieri ___________ |  09  | _____ |
| h) 22.01.07 Accesorii aferente veniturilor din concesiuni si  |      |       |
|    inchirieri _______________________________________________ |  10  | _____ |
| i) 22.01.11 Varsaminte de la persoane juridice pentru         |      |       |
|    persoane cu handicap neincadrate _________________________ |  11  | _____ |
| j) 22.01.11 Accesorii aferente varsamintelor de la persoane   |      |       |
|    juridice pentru persoane cu handicap neincadrate _________ |  12  | _____ |
| k) 09.01.09 Contributia agentilor economici pentru            |      |       |
|    persoanele cu handicap ___________________________________ |  13  | _____ |
| l) 09.01.09 Accesorii aferente contributiei agentilor         |      |       |
|    economici pentru persoanele cu handicap __________________ |  14  | _____ |
|                                                               |      |       |
|            Director,           Sef serviciu,                  |      |       |
|              L.S.                                             |      |       |
|                                                               |      |       |
| 4.2. Se sting obligatiile catre bugetul de stat ale*5)        |      |       |
| _______________ in suma totala de ___________________________ |  15  | _____ |
| din care:                                                     |      |       |
| a) 14.01 Accize _____________________________________________ |  16  | _____ |
| b) 14.01 Accesorii aferente accizelor _______________________ |  17  | _____ |
| c) 17.01.04 Taxa pe activitatea de prospectiuni, explorare si |      |       |
|    exploatare a resurselor minerale _________________________ |  18  | _____ |
| d) 17.01.04 Accesorii aferente taxei pe activitatea de        |      |       |
|    prospectiuni, explorare si exploatare a resurselor         |      |       |
|    minerale _________________________________________________ |  19  | _____ |
| e) 17.01.24 Impozit pe titeiul din productia interna si       |      |       |
|    gazele naturale __________________________________________ |  20  | _____ |
|_______________________________________________________________|______|_______|

 ______________________________________________________________________________
|                         Explicatii                            | Nr.  |  Suma |
|                                                               | rand |- lei -|
|_______________________________________________________________|______|_______|
| f) 17.01.24 Accesorii aferente impozitului pe titeiul din     |      |       |
|    productia interna si gazele naturale _____________________ |  21  | _____ |
| g) 22.01.07 Venituri din concesiuni si inchirieri ___________ |  22  | _____ |
| h) 22.01.07 Accesorii aferente veniturilor din concesiuni si  |      |       |
|    inchirieri _______________________________________________ |  23  | _____ |
| i) 22.01.11 Varsaminte de la persoane juridice pentru         |      |       |
|    persoane cu handicap neincadrate _________________________ |  24  | _____ |
| j) 22.01.11 Accesorii aferente varsamintelor de la persoane   |      |       |
|    juridice pentru persoane cu handicap neincadrate _________ |  25  | _____ |
| k) 09.01.09 Contributia agentilor economici pentru            |      |       |
|    persoanele cu handicap ___________________________________ |  26  | _____ |
| l) 09.01.09 Accesorii aferente contributiei agentilor         |      |       |
|    economici pentru persoanele cu handicap __________________ |  27  | _____ |
|                                                               |      |       |
|          APROBAT COMPENSAREA                                  |      |       |
|        Director/Data __________      Sef serviciu,            |      |       |
|                 L.S.                                          |      |       |
|                                                               |      |       |
| 4.3. Obligatiile beneficiarilor unitati subordine ramase      |      |       |
| nestinse la nivelul organelor fiscale teritoriale in evidenta |      |       |
| carora se afla inregistrate sucursalele, transmise pentru a   |      |       |
| fi stinse de catre organul fiscal teritorial in evidenta      |      |       |
| caruia se afla inregistrat furnizorul (pct. 1. - pct. 4.2)    |      |       |
| _____________________________________________________________ |  28  | _____ |
|                                                               |      |       |
|              Director,              Sef serviciu,             |      |       |
|                L.S.                                           |      |       |
|                                                               |      |       |
| 5. Organul fiscal teritorial in evidenta caruia se afla       |      |       |
| inregistrat furnizorul*6)                                     |      |       |
|                                                               |      |       |
| 5.1. Obligatii datorate bugetului de stat de                  |      |       |
| furnizor-persoana juridica din care:                          |      |       |
| a) 01.01.01 Impozit pe profit de la agentii economici*)      |  29  | _____ |
| b) 01.01.01 Accesorii aferente impozitului pe profit de la    |      |       |
|    agentii economici ________________________________________ |  30  | _____ |
| c) 08.01.03 Impozit pe dividende de la societatile            |      |       |
|    comerciale _______________________________________________ |  31  | _____ |
| d) 08.01.03 Accesorii aferente impozitului pe dividende de la |      |       |
|    societatile comerciale ___________________________________ |  32  | _____ |
| e) 13.01 Taxa pe valoarea adaugata __________________________ |  33  | _____ |
| f) 13.01 Accesorii aferente taxei pe valoarea adaugata ______ |  34  | _____ |
| g) 14.01 Accize _____________________________________________ |  35  | _____ |
| h) 14.01 Accesorii aferente accizelor _______________________ |  36  | _____ |
|                                                               |      |       |
| *) In cazul IMM-urilor se va completa cu impozitul pe        |      |       |
|     venitul microintreprinderilor.                            |      |       |
|_______________________________________________________________|______|_______|

 ______________________________________________________________________________
|                         Explicatii                            | Nr.  |  Suma |
|                                                               | rand |- lei -|
|_______________________________________________________________|______|_______|
| i) 17.01.04 Taxa pe activitatea de prospectiuni, explorare si |      |       |
|    exploatare a resurselor minerale _________________________ |  37  | _____ |
| j) 17.01.04 Accesorii aferente taxei pe activitatea de        |      |       |
|    prospectiuni exploatare si exploatare a resurselor         |      |       |
|    minerale _________________________________________________ |  38  | _____ |
| k) 17.01.24 Impozit pe titeiul din productia interna si       |      |       |
|    gazele naturale __________________________________________ |  39  | _____ |
| l) 17.01.24 Accesorii aferente impozitului pe titeiul din     |      |       |
|    productia interna si gazele naturale _____________________ |  40  | _____ |
| m) 22.01.07 Venituri din concesiuni si inchirieri ___________ |  41  | _____ |
| n) 22.01.07 Accesorii aferente veniturilor din concesiuni si  |      |       |
|    inchirieri _______________________________________________ |  42  | _____ |
| o) 20.01 Varsaminte din profitul net al regiilor ____________ |  43  | _____ |
| p) 20.01 Accesorii aferente varsamintelor din profitul net    |      |       |
|    al regiilor ______________________________________________ |  44  | _____ |
| q) 22.01.11 Varsaminte de la persoane juridice pentru         |      |       |
|    persoane cu handicap neincadrate _________________________ |  45  | _____ |
| r) 22.01.11. Accesorii aferente varsamintelor de la persoane  |      |       |
|   juridice pentru persoane cu handicap neincadrate __________ |  46  | _____ |
| s) 09.01.09 Varsaminte de la persoane juridice pentru         |      |       |
|    persoane cu handicap _____________________________________ |  47  | _____ |
| t) 09.01.09 Accesorii aferente varsamintelor de la persoanele |      |       |
|    juridice cu handicap _____________________________________ |  48  | _____ |
|                                                               |      |       |
| 5.2. Se sting obligatiile datorate bugetului de stat de       |      |       |
| furnizor persoana juridica*6) in suma totala de _____________ |  49  | _____ |
| din care:                                                     |      |       |
| a) 01.01.01 Impozit pe profit de la agentii economici*)      |  50  | _____ |
| b) 01.01.01 Accesorii aferente impozitului pe profit de la    |      |       |
|    agenti economici*) ______________________________________ |  51  | _____ |
| c) 08.01.03 Impozit pe dividende de la societatile            |      |       |
|    comerciale _______________________________________________ |  52  | _____ |
| d) 08.01.03 Accesorii aferente impozitului pe dividende de la |      |       |
|    societatile comerciale ___________________________________ |  53  | _____ |
| e) 13.01 Taxa pe valoarea adaugata __________________________ |  54  | _____ |
| f) 13.01 Accesorii aferente taxei pe valoarea adaugata ______ |  55  | _____ |
| g) 14.01 Accize _____________________________________________ |  56  | _____ |
| h) 14.01 Accesorii aferente accizelor _______________________ |  57  | _____ |
| i) 17.01.04 Taxa pe activitatea de prospectiuni, explorare si |      |       |
|    exploatare a resurselor minerale _________________________ |  58  | _____ |
| j) 17.01.04 Accesorii aferente taxei pe activitatea de        |      |       |
|    prospectiuni, exploatare si exploatare a resurselor        |      |       |
|    minerale _________________________________________________ |  59  | _____ |
| k) 17.01.24 Impozit pe titeiul din productia interna si       |      |       |
|    gazele naturale __________________________________________ |  60  | _____ |
| l) 17.01.24 Accesorii aferente impozitului pe titeiul din     |      |       |
|    productia interna si gazele naturale _____________________ |  61  | _____ |
| m) 22.01.07 Venituri din concesiuni si inchirieri ___________ |  62  | _____ |
| n) 22.01.07 Accesorii aferente veniturilor din concesiuni si  |      |       |
|    inchirieri _______________________________________________ |  63  | _____ |
|                                                               |      |       |
| *) In cazul IMM-urilor se va completa cu impozitul pe        |      |       |
|     venitul microintreprinderilor.                            |      |       |
|_______________________________________________________________|______|_______|

 ______________________________________________________________________________
|                         Explicatii                            | Nr.  |  Suma |
|                                                               | rand |- lei -|
|_______________________________________________________________|______|_______|
| o) 20.01 Varsaminte din profitul net al regiilor ____________ |  64  | _____ |
| p) 20.01 Accesorii aferente varsamintelor din profitul net    |      |       |
|    al regiilor ______________________________________________ |  65  | _____ |
| q) 22.01.11 Varsaminte de la persoane juridice pentru         |      |       |
|    persoane cu handicap neincadrate _________________________ |  66  | _____ |
| r) 22.01.11 Accesorii aferente varsamintelor de la persoane   |      |       |
|    juridice pentru persoane cu handicap neincadrate _________ |  67  | _____ |
| s) 09.01.09 Contributia agentilor economici pentru persoanele |      |       |
|    cu handicap ______________________________________________ |  68  | _____ |
| t) 09.01.09 Accesorii aferente contributiei agentilor         |      |       |
|    economici pentru persoanele cu handicap __________________ |  69  | _____ |
|                                                               |      |       |
|      APROBAT COMPENSAREA                                      |      |       |
|                                                               |      |       |
|   Director/Data __________          Sef serviciu              |      |       |
|_______________________________________________________________|______|_______|

    ANEXA 2
    la precizarile metodologice

                                                                    - model -

    Institutia ..................................
    .............................................

                             CONTUL DE EXECUTIE
privind cheltuielile bugetare efectuate prin compensare potrivit prevederilor art. 13 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003

                                           - mii lei -
_______________________________________________________
 Denumirea indicatorilor*)      Cod           Suma
                                Capitol
                                Titlu
                                Articol
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
    *) Se inscrie denumirea capitolelor de cheltuieli bugetare.

     Ordonator principal de credite,       Conducatorul compartimentului
                   L.S.                         financiar contabil,



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 48/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 48 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu