ORDIN
Nr. 48 din 9 ianuarie 2004
pentru aprobarea Precizarilor metodologice privind stingerea prin compensare a
obligatiilor datorate bugetului de stat, potrivit prevederilor art. 13 alin.
(4) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003
ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 41 din 19 ianuarie 2004
In temeiul prevederilor art. 10 alin. (6) din Hotararea Guvernului nr.
1.574/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice
si a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala si avand in vedere dispozitiile
art. 13 alin. (5) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003,
ministrul finantelor publice emite urmatorul ordin:
Art. 1
Se aproba Precizarile metodologice privind stingerea prin compensare a
obligatiilor datorate bugetului de stat, potrivit prevederilor art. 13 alin.
(4) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003, cuprinse in anexa
care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2
Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Ministrul finantelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu
ANEXA 1
PRECIZARI METODOLOGICE
privind stingerea prin compensare a obligatiilor datorate bugetului de stat,
potrivit prevederilor art. 13 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul
2004 nr. 507/2003
Art. 1
(1) Obligatiile datorate bugetului de stat, reprezentand impozite, taxe si
contributii, cu exceptia impozitului pe veniturile din salarii, scadente pana
la data de 31 decembrie 2003 si neachitate pana la aceasta data de agentii
economici distribuitori de benzina si motorina, denumiti in continuare
furnizori, se sting prin compensare cu contravaloarea carburantilor livrati de
acestia pana la data de 15 decembrie 2004 Administratiei Nationale a Rezervelor
de Stat, in limita sumei de pana la 900,0 miliarde lei, Ministerului
Administratiei si Internelor, in limita sumei de pana la 700,0 miliarde lei,
Serviciului Roman de Informatii, in limita sumei de pana la 100,0 miliarde lei,
precum si unitatilor subordonate acestora, denumiti in continuare beneficiari.
(2) Furnizorii sunt cei stabiliti prin ordin al presedintelui
Administratiei Nationale a Rezervelor de Stat, al ministrului administratiei si
internelor si al directorului Serviciului Roman de Informatii, cu avizul
Ministerului Finantelor Publice.
Art. 2
Pentru compensarea obligatiilor prevazute la art. 1 alin. (1), atunci cand
furnizorul este reprezentat de o sucursala, beneficiarii intocmesc
procesul-verbal de compensare a obligatiilor de plata, denumit in continuare
proces-verbal, in 6 exemplare originale, conform modelului prezentat in anexa
nr. 1. Cand procesul-verbal este initiat de unitati subordonate beneficiarilor,
acesta va fi intocmit in 7 exemplare originale.
Art. 3
(1) La pct. 1 al procesului-verbal beneficiarul completeaza pe propria
raspundere contravaloarea facturilor neachitate pana la data incheierii
acestuia, toate exemplarele originale ale procesului-verbal fiind apoi
transmise furnizorului acestuia, mentionat la pct. 2 al procesului-verbal, in
vederea confirmarii obligatiilor datorate acestuia.
(2) Dupa confirmarea sumelor de catre furnizor, cele 7 exemplare ale
procesului-verbal sunt inaintate beneficiarului, mentionat la pct. 3 al
procesului-verbal, pentru confirmarea pe propria raspundere a obligatiilor
inregistrate de unitatile subordonate si a incadrarii sumelor in limita maxima
prevazuta prin Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003.
Art. 4
(1) Beneficiarul va inainta apoi exemplarele certificate ale
procesului-verbal unitatii sale subordonate, care le va transmite organului
fiscal teritorial la care sucursala furnizoare este inregistrata ca platitor de
impozite si taxe, mentionat la pct. 4 al procesului-verbal.
(2) Organul fiscal teritorial inscrie la pct. 4.1 al procesului-verbal
cuantumul obligatiilor datorate bugetului de stat, pe felurile de impozite,
taxe si contributii prevazute la art. 1 alin. (1). Accesoriile aferente acestor
obligatii, reprezentand majorari de intarziere, dobanzi si penalitati de
intarziere, se vor inscrie separat si vor fi calculate pana la data de 31 decembrie
2003.
(3) In situatia in care nivelul obligatiilor de plata datorate bugetului de
stat de catre sucursala furnizoare este mai mare decat suma datorata de
beneficiar, iar acesta este reprezentat de unitati subordonate, organul fiscal
teritorial efectueaza stingerea obligatiilor nominalizate in procesul-verbal la
pct. 4.2, in limita sumei inscrise la pct. 1 al acestuia, retine un exemplar al
procesului-verbal, iar pe celelalte le transmite dupa cum urmeaza:
a) unitatii subordonate beneficiarului;
b) beneficiarului;
c) sucursalei furnizorului;
d) furnizorului;
e) organului fiscal in evidenta caruia se afla inregistrat furnizorul;
f) directiei generale a finantelor publice, compartimentul buget si
contabilitate publica, in a carei raza teritoriala isi are sediul furnizorul.
(4) Atunci cand procesul-verbal este initiat de beneficiari si nu de
unitatile subordonate acestora, cele 6 exemplare originale vor fi distribuite
de organul fiscal la care sucursala furnizoare este inregistrata ca platitor de
impozite si taxe, conform prevederilor alin. (3), cu exceptia exemplarului
mentionat la lit. a).
Art. 5
(1) In cazul in care sucursala furnizoare nu are obligatii de plata la
bugetul de stat dintre cele prevazute la art. 1 alin. (1) sau nivelul acestora
este mai mic decat suma de incasat de la beneficiar, suma respectiva sau
diferenta ramasa va fi stinsa la nivel central cu obligatiile catre bugetul de
stat ale furnizorului, persoana juridica, caruia ii este subordonata sucursala
care a livrat carburantii.
(2) Pentru stingerea diferentei ramase se va efectua procedura prevazuta la
art. 3, dupa care organul fiscal teritorial la care sucursala furnizoare este
inregistrata ca platitor de impozite si taxe inscrie la pct. 4.1 al
procesului-verbal cuantumul obligatiilor bugetare si efectueaza stingerea
acestora la pct. 4.2.
(3) Daca sucursala furnizorului nu are obligatii catre bugetul de stat,
organul fiscal va mentiona la pct. 4.1 al procesului-verbal aceasta situatie,
completand la pct. 4.3 suma ce urmeaza a fi stinsa la nivel central.
(4) Dupa efectuarea operatiunilor prevazute la alin. (2), organul fiscal
teritorial respectiv retine un exemplar al procesului-verbal, un exemplar il
transmite sucursalei furnizoare, iar pe celelalte le transmite organului fiscal
la care este inregistrata ca platitor de impozite si taxe persoana juridica de
care apartine sucursala furnizoare.
(5) Organul fiscal prevazut la alin. (4), dupa inscrierea la pct. 5.1 al
procesului-verbal a obligatiilor de plata la bugetul de stat ale furnizorului
si dupa efectuarea stingerii obligatiilor respective la pct. 5.2, retine un
exemplar al procesului-verbal, iar pe celelalte 4 exemplare le transmite dupa
cum urmeaza:
a) unitatii subordonate beneficiarului;
b) beneficiarului;
c) furnizorului;
d) directiei generale a finantelor publice, compartimentul buget si
contabilitate publica, in a carei raza teritoriala isi are sediul furnizorul.
(6) Cand procesul-verbal este intocmit numai de beneficiari si nu si de
unitatile subordonate acestora, cele 6 exemplare ale procesului-verbal vor urma
acelasi circuit, conform alin. (4) si (5), cu exceptia exemplarului afectat
unitatii subordonate beneficiarului.
Art. 6
In cazul in care furnizorul nu are sucursale, procesele-verbale se vor
intocmi in 5 exemplare originale in cazul unitatilor subordonate beneficiarilor
si in 4 exemplare cand acestea sunt intocmite de beneficiarii insisi.
Procesele-verbale vor urma aceeasi procedura si acelasi circuit ca cele
prezentate la art. 4 si 5.
Art. 7
Directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului
Bucuresti sau Directia generala de administrare a marilor contribuabili, in a
caror raza teritoriala isi au sediul beneficiarii mentionati la art. 1 alin.
(1), vor transmite lunar, pana in ultima zi lucratoare a fiecarei luni, pentru
procesele-verbale primite pana la data de 25 a lunii respective, informatiile
respective Ministerului Finantelor Publice - Directia generala a tehnologiei
informatiei, in conformitate cu instructiunile transmise de aceasta directie.
Art. 8
(1) Reflectarea in contabilitatea furnizorilor si a sucursalelor acestora a
operatiunilor de compensare a obligatiilor datorate bugetului de stat cu
contravaloarea carburantilor livrati, potrivit prevederilor art. 1 si 2, se
efectueaza potrivit reglementarilor contabile aplicabile.
(2) In contabilitatea Ministerului Administratiei si Internelor,
Serviciului Roman de Informatii, Administratiei Nationale a Rezervelor de Stat
si/sau a unitatilor din subordinea acestora, operatiunile de compensare a
obligatiilor datorate furnizorilor, prin compensare cu sumele datorate de
acestia la bugetul de stat, se reflecta in creditul contului 701
"Finantarea in baza unor acte normative speciale" - analitic 701.08
"Finantarea in baza prevederilor art. 13 alin. (4) din Legea bugetului de
stat pe anul 2004 nr. 507/2003".
In creditul acestui cont, Ministerul Administratiei si Internelor,
Serviciul Roman de Informatii, Administratia Nationala a Rezervelor de Stat
si/sau unitatile din subordinea acestora inregistreaza sumele datorate si
neachitate agentilor economici distribuitori de benzina si motorina, care au
intrat in actiunea de compensare a unor obligatii bugetare, conform
prevederilor art. 13 alin. (4) din Legea nr. 507/2003.
Pe baza procesului-verbal, potrivit prevederilor Legii nr. 507/2003, se
efectueaza inregistrarea:
234 "Furnizori"/ = 701 "Finantarea in baza unor acte
normative
analitic distinct speciale" - analitic
701.08 "Finantarea in baza prevederilor art. 13
alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2004
nr. 507/2003"
cu sumele compensate prevazute la pct. 4.2 si 5.2, dupa caz, din anexa nr. 1.
Ministerul Administratiei si Internelor, Serviciul Roman de Informatii,
Administratia Nationala a Rezervelor de Stat si/sau unitatile din subordinea
acestora, ale caror obligatii de plata au rezultat din cumpararea unor produse
conform Legii nr. 507/2003, intocmesc contul de executie privind cheltuielile
bugetare efectuate prin compensare, conform modelului prezentat in anexa nr. 2,
pe baza sumelor evidentiate in cadrul contului 701.08 "Finantarea in baza
prevederilor art. 13 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr.
507/2003".
Contul de executie se prezinta ca anexa distincta la situatiile financiare
trimestriale si anuale pentru institutii publice.
Sumele compensate nu se cuprind in "Contul de executie al bugetului
institutiei publice" (anexa nr. 10) si in "Detalierea
cheltuielilor" (anexa nr. 14) la situatiile financiare pentru institutii
publice.
Art. 9
(1) Procedura de compensare a obligatiilor datorate bugetului de stat,
cuprinse in prezentele precizari metodologice, se aplica pana la data de 15
decembrie 2004.
(2) Procesul-verbal reprezinta documentul justificativ de inregistrare a
operatiunilor de compensare in evidenta analitica pe platitori - persoane
juridice la organul fiscal teritorial, in evidenta contabila a furnizorilor, in
evidentele beneficiarilor si ale unitatilor subordonate acestora, implicati in
procedura de compensare cuprinsa in prezentele precizari metodologice.
(3) Se vor compensa numai obligatiile mentionate in procesul-verbal, in
ordinea prevazuta de prevederile legale in vigoare.
(4) Data compensarii obligatiilor datorate bugetului de stat de catre
furnizori si sucursalele acestora este data la care conducatorul
compartimentului competent din cadrul unitatii fiscale a aprobat operatiunea de
compensare, conform sumelor mentionate la pct. 4.2 sau 5.2 din procesul-verbal.
Art. 10
Anexele nr. 1*) si 2 fac parte integranta din prezentele precizari
metodologice.
------------
*) Anexa nr. 1 este reprodusa in facsimil.
ANEXA 1
la precizarile metodologice
MODEL
Beneficiarul*1) ..........................
Unitatea subordonata*2) ..................
Adresa ...................................
Codul fiscal .............................
Proces verbal nr. ______/____________
de compensare a obligatiilor de plata, potrivit prevederilor art. 13 alin. (4)
din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003 in relatia cu*3)
________________________
_____________________________
| COD FISCAL |
|_____________________________|
| *5) |
|_____________________________|
| *6) |
|_____________________________|
______________________________________________________________________________
| Explicatii | Nr. | Suma
|
| | rand |- lei
-|
|_______________________________________________________________|______|_______|
| 1. Suma reprezentand contravaloarea facturilor neachitate | |
|
| privind livrarea de*4) _______________________ pana la data | |
|
| incheierii procesului-verbal. _____________ | 01 | _____
|
| | |
|
| Raspundem pentru datele de mai sus, | |
|
| | |
|
| Director, Conducatorul compartimentului | |
|
| L.S. financiar-contabil, | |
|
| | |
|
| 2. Furnizorul*3) ____________________________________________ | |
|
| Confirmam exactitatea datelor de la pct. 1 | |
|
| | |
|
| Director, Conducatorul compartimentului | |
|
| L.S. financiar-contabil, | |
|
| | |
|
| 3. Beneficiarul*1) | |
|
| Confirmam pe proprie raspundere datele de la pct. 1 si | |
|
| incadrarea in limita maxima precizata prin | |
|
| Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003. | |
|
| | |
|
| Ordonator principal de credite, | |
|
| L.S. | |
|
|_______________________________________________________________|______|_______|
*1) Denumirea completa a beneficiarului, Administratia Nationala a
Rezervelor de Stat, Ministerului Administratiei si Internelor, Serviciul Roman
de Informatii, fara initiale.
*2) Se completeaza numai in cazul in care beneficiarul este reprezentat de
o unitate subordonata.
*3) Denumirea completa a furnizorului, persoana juridica sau sucursala
acesteia, dupa caz, prevazuta prin ordin.
*4) Se inscrie, dupa caz, produsul achizitionat.
*5) Denumirea completa a sucursalei furnizorului, fara initiale.
*6) Se completeaza numai in cazul furnizorului persoana juridica.
______________________________________________________________________________
| Explicatii | Nr. | Suma
|
| | rand |- lei
-|
|_______________________________________________________________|______|_______|
| 4. Organul fiscal teritorial in evidenta caruia se afla | |
|
| inregistrata sucursala furnizorului*5) ______________________ | |
|
| | |
|
| 4.1. Obligatii datorate bugetului de stat de*5) _____________ | |
|
| __________________ in suma totala de ________________________ | 02 | _____
|
| din care: | |
|
| a) 14.01 Accize _____________________________________________ | 03 | _____
|
| b) 14.01 Accesorii aferente accizelor _______________________ | 04 | _____
|
| c) 17.01.04 Taxa pe activitatea de prospectiuni, explorare si | |
|
| exploatare a resurselor minerale _________________________ | 05 | _____
|
| d) 17.01.04 Accesorii aferente taxei pe activitatea de | |
|
| prospectiuni, explorare si exploatare a resurselor | |
|
| minerale _________________________________________________ | 06 | _____
|
| e) 17.01.24 Impozit pe titeiul din productia interna si | |
|
| gazele naturale __________________________________________ | 07 | _____
|
| f) 17.01.24 Accesorii aferente impozitului pe titeiul din | |
|
| productia interna si gazele naturale _____________________ | 08 | _____
|
| g) 22.01.07 Venituri din concesiuni si inchirieri ___________ | 09 | _____
|
| h) 22.01.07 Accesorii aferente veniturilor din concesiuni si | |
|
| inchirieri _______________________________________________ | 10 | _____
|
| i) 22.01.11 Varsaminte de la persoane juridice pentru | |
|
| persoane cu handicap neincadrate _________________________ | 11 | _____
|
| j) 22.01.11 Accesorii aferente varsamintelor de la persoane | |
|
| juridice pentru persoane cu handicap neincadrate _________ | 12 | _____
|
| k) 09.01.09 Contributia agentilor economici pentru | |
|
| persoanele cu handicap ___________________________________ | 13 | _____
|
| l) 09.01.09 Accesorii aferente contributiei agentilor | |
|
| economici pentru persoanele cu handicap __________________ | 14 | _____
|
| | |
|
| Director, Sef serviciu, | |
|
| L.S. | |
|
| | |
|
| 4.2. Se sting obligatiile catre bugetul de stat ale*5) | |
|
| _______________ in suma totala de ___________________________ | 15 | _____
|
| din care: | |
|
| a) 14.01 Accize _____________________________________________ | 16 | _____
|
| b) 14.01 Accesorii aferente accizelor _______________________ | 17 | _____
|
| c) 17.01.04 Taxa pe activitatea de prospectiuni, explorare si | |
|
| exploatare a resurselor minerale _________________________ | 18 | _____
|
| d) 17.01.04 Accesorii aferente taxei pe activitatea de | |
|
| prospectiuni, explorare si exploatare a resurselor | |
|
| minerale _________________________________________________ | 19 | _____
|
| e) 17.01.24 Impozit pe titeiul din productia interna si | | |
| gazele naturale __________________________________________ | 20 | _____
|
|_______________________________________________________________|______|_______|
______________________________________________________________________________
| Explicatii | Nr. | Suma
|
| | rand |- lei
-|
|_______________________________________________________________|______|_______|
| f) 17.01.24 Accesorii aferente impozitului pe titeiul din | |
|
| productia interna si gazele naturale _____________________ | 21 | _____
|
| g) 22.01.07 Venituri din concesiuni si inchirieri ___________ | 22 | _____
|
| h) 22.01.07 Accesorii aferente veniturilor din concesiuni si | |
|
| inchirieri _______________________________________________ | 23 | _____
|
| i) 22.01.11 Varsaminte de la persoane juridice pentru | |
|
| persoane cu handicap neincadrate _________________________ | 24 | _____
|
| j) 22.01.11 Accesorii aferente varsamintelor de la persoane | |
|
| juridice pentru persoane cu handicap neincadrate _________ | 25 | _____
|
| k) 09.01.09 Contributia agentilor economici pentru | |
|
| persoanele cu handicap ___________________________________ | 26 | _____
|
| l) 09.01.09 Accesorii aferente contributiei agentilor | |
|
| economici pentru persoanele cu handicap __________________ | 27 | _____
|
| | |
|
| APROBAT COMPENSAREA | |
|
| Director/Data __________ Sef serviciu, | |
|
| L.S. | |
|
| | |
|
| 4.3. Obligatiile beneficiarilor unitati subordine ramase | |
|
| nestinse la nivelul organelor fiscale teritoriale in evidenta | |
|
| carora se afla inregistrate sucursalele, transmise pentru a | |
|
| fi stinse de catre organul fiscal teritorial in evidenta | |
|
| caruia se afla inregistrat furnizorul (pct. 1. - pct. 4.2) | |
|
| _____________________________________________________________ | 28 | _____
|
| | |
|
| Director, Sef serviciu, | |
|
| L.S. | |
|
| | |
|
| 5. Organul fiscal teritorial in evidenta caruia se afla | |
|
| inregistrat furnizorul*6) | |
|
| | |
|
| 5.1. Obligatii datorate bugetului de stat de | |
|
| furnizor-persoana juridica din care: | |
|
| a) 01.01.01 Impozit pe profit de la agentii economici*) | 29 | _____ |
| b) 01.01.01 Accesorii aferente impozitului pe profit de la | |
|
| agentii economici ________________________________________ | 30 | _____
|
| c) 08.01.03 Impozit pe dividende de la societatile | |
|
| comerciale _______________________________________________ | 31 | _____
|
| d) 08.01.03 Accesorii aferente impozitului pe dividende de la | |
|
| societatile comerciale ___________________________________ | 32 | _____
|
| e) 13.01 Taxa pe valoarea adaugata __________________________ | 33 | _____
|
| f) 13.01 Accesorii aferente taxei pe valoarea adaugata ______ | 34 | _____
|
| g) 14.01 Accize _____________________________________________ | 35 | _____
|
| h) 14.01 Accesorii aferente accizelor _______________________ | 36 | _____
|
| | |
|
| *) In cazul IMM-urilor se va completa cu impozitul pe | | |
| venitul microintreprinderilor. | |
|
|_______________________________________________________________|______|_______|
______________________________________________________________________________
| Explicatii | Nr. | Suma
|
| | rand |- lei
-|
|_______________________________________________________________|______|_______|
| i) 17.01.04 Taxa pe activitatea de prospectiuni, explorare si | |
|
| exploatare a resurselor minerale _________________________ | 37 | _____
|
| j) 17.01.04 Accesorii aferente taxei pe activitatea de | |
|
| prospectiuni exploatare si exploatare a resurselor | |
|
| minerale _________________________________________________ | 38 | _____
|
| k) 17.01.24 Impozit pe titeiul din productia interna si | |
|
| gazele naturale __________________________________________ | 39 | _____
|
| l) 17.01.24 Accesorii aferente impozitului pe titeiul din | |
|
| productia interna si gazele naturale _____________________ | 40 | _____
|
| m) 22.01.07 Venituri din concesiuni si inchirieri ___________ | 41 | _____
|
| n) 22.01.07 Accesorii aferente veniturilor din concesiuni si | |
|
| inchirieri _______________________________________________ | 42 | _____
|
| o) 20.01 Varsaminte din profitul net al regiilor ____________ | 43 | _____
|
| p) 20.01 Accesorii aferente varsamintelor din profitul net | |
|
| al regiilor ______________________________________________ | 44 | _____
|
| q) 22.01.11 Varsaminte de la persoane juridice pentru | |
|
| persoane cu handicap neincadrate _________________________ | 45 | _____
|
| r) 22.01.11. Accesorii aferente varsamintelor de la persoane | |
|
| juridice pentru persoane cu handicap neincadrate __________ | 46 | _____
|
| s) 09.01.09 Varsaminte de la persoane juridice pentru | |
|
| persoane cu handicap _____________________________________ | 47 | _____
|
| t) 09.01.09 Accesorii aferente varsamintelor de la persoanele | |
|
| juridice cu handicap _____________________________________ | 48 | _____
|
| | |
|
| 5.2. Se sting obligatiile datorate bugetului de stat de | |
|
| furnizor persoana juridica*6) in suma totala de _____________ | 49 | _____
|
| din care: | |
|
| a) 01.01.01 Impozit pe profit de la agentii economici*) | 50 | _____ |
| b) 01.01.01 Accesorii aferente impozitului pe profit de la | |
|
| agenti economici*) ______________________________________ | 51 | _____ |
| c) 08.01.03 Impozit pe dividende de la societatile | |
|
| comerciale _______________________________________________ | 52 | _____
|
| d) 08.01.03 Accesorii aferente impozitului pe dividende de la | |
|
| societatile comerciale ___________________________________ | 53 | _____
|
| e) 13.01 Taxa pe valoarea adaugata __________________________ | 54 | _____
|
| f) 13.01 Accesorii aferente taxei pe valoarea adaugata ______ | 55 | _____
|
| g) 14.01 Accize _____________________________________________ | 56 | _____
|
| h) 14.01 Accesorii aferente accizelor _______________________ | 57 | _____
|
| i) 17.01.04 Taxa pe activitatea de prospectiuni, explorare si | |
|
| exploatare a resurselor minerale _________________________ | 58 | _____
|
| j) 17.01.04 Accesorii aferente taxei pe activitatea de | |
|
| prospectiuni, exploatare si exploatare a resurselor | |
|
| minerale _________________________________________________ | 59 | _____
|
| k) 17.01.24 Impozit pe titeiul din productia interna si | |
|
| gazele naturale __________________________________________ | 60 | _____
|
| l) 17.01.24 Accesorii aferente impozitului pe titeiul din | |
|
| productia interna si gazele naturale _____________________ | 61 | _____
|
| m) 22.01.07 Venituri din concesiuni si inchirieri ___________ | 62 | _____
|
| n) 22.01.07 Accesorii aferente veniturilor din concesiuni si | |
|
| inchirieri _______________________________________________ | 63 | _____
|
| | |
|
| *) In cazul IMM-urilor se va completa cu impozitul pe | | |
| venitul microintreprinderilor. | |
|
|_______________________________________________________________|______|_______|
______________________________________________________________________________
| Explicatii | Nr. | Suma
|
| | rand |- lei
-|
|_______________________________________________________________|______|_______|
| o) 20.01 Varsaminte din profitul net al regiilor ____________ | 64 | _____
|
| p) 20.01 Accesorii aferente varsamintelor din profitul net | |
|
| al regiilor ______________________________________________ | 65 | _____
|
| q) 22.01.11 Varsaminte de la persoane juridice pentru | |
|
| persoane cu handicap neincadrate _________________________ | 66 | _____
|
| r) 22.01.11 Accesorii aferente varsamintelor de la persoane | |
|
| juridice pentru persoane cu handicap neincadrate _________ | 67 | _____
|
| s) 09.01.09 Contributia agentilor economici pentru persoanele | |
|
| cu handicap ______________________________________________ | 68 | _____
|
| t) 09.01.09 Accesorii aferente contributiei agentilor | |
|
| economici pentru persoanele cu handicap __________________ | 69 | _____
|
| | |
|
| APROBAT COMPENSAREA | |
|
| | |
|
| Director/Data __________ Sef serviciu | |
|
|_______________________________________________________________|______|_______|
ANEXA 2
la precizarile metodologice
- model -
Institutia ..................................
.............................................
CONTUL DE EXECUTIE
privind cheltuielile bugetare efectuate prin compensare potrivit prevederilor
art. 13 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003
- mii lei -
_______________________________________________________
Denumirea indicatorilor*) Cod Suma
Capitol
Titlu
Articol
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
*) Se inscrie denumirea capitolelor de cheltuieli bugetare.
Ordonator principal de credite, Conducatorul compartimentului
L.S. financiar contabil,