ORDIN
Nr. 1193 din 9 august 2004
pentru aprobarea Precizarilor metodologice privind stingerea prin compensare a
obligatiilor datorate bugetului de stat, potrivit prevederilor art. 8 din
Ordonanta Guvernului nr. 48/2004 cu privire la rectificarea bugetului de stat
pe anul 2004
ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 758 din 19 august 2004
In temeiul prevederilor art. 10 alin. (6) din Hotararea Guvernului nr. 1.574/2003
privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice si a
Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile
ulterioare, si avand in vedere dispozitiile art. 8 din Ordonanta Guvernului nr.
48/2004 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2004,
ministrul finantelor publice emite urmatorul ordin:
Art. 1
Se aproba Precizarile metodologice privind stingerea prin compensare a
obligatiilor datorate bugetului de stat, potrivit prevederilor art. 8 din
Ordonanta Guvernului nr. 48/2004 cu privire la rectificarea bugetului de stat
pe anul 2004, cuprinse in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Art. 3
La data intrarii in vigoare a prezentului ordin se abroga Ordinul
ministrului finantelor publice nr. 48/2004 pentru aprobarea Precizarilor
metodologice privind stingerea prin compensare a obligatiilor datorate
bugetului de stat, potrivit prevederilor art. 13 alin. (4) din Legea bugetului
de stat pe anul 2004 nr. 507/2004, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei,
Partea I, nr. 41 din 19 ianuarie 2004.
p. Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat
ANEXA 1
PRECIZARI METODOLOGICE
privind stingerea prin compensare a obligatiilor datorate bugetului de stat,
potrivit prevederilor art. 8 din Ordonanta Guvernului nr. 48/2004 cu privire la
rectificarea bugetului de stat pe anul 2004
Art. 1
(1) Obligatiile datorate bugetului de stat, reprezentand impozite, taxe si
contributii, cu exceptia impozitului pe veniturile din salarii, scadente pana
la data de 30 noiembrie 2004 si neachitate pana la aceasta data de agentii
economici distribuitori de carburanti si lubrifianti, denumiti in continuare
furnizori, se sting prin compensare cu contravaloarea carburantilor si
lubrifiantilor livrati de acestia pana la data de 15 decembrie 2004 Serviciului
de Protectie si Paza, in limita sumei de pana la 10,0 miliarde lei,
Ministerului Administratiei si Internelor, in limita sumei de pana la 780,0
miliarde lei, Serviciului Roman de Informatii, in limita sumei de pana la 100,0
miliarde lei, precum si unitatilor subordonate acestora, denumite in continuare
beneficiari.
(2) Furnizorii sunt cei stabiliti prin ordin al directorului Serviciului de
Protectie si Paza, al ministrului de stat, ministrul administratiei si
internelor, si al directorului Serviciului Roman de Informatii, cu avizul
Ministerului Finantelor Publice.
Art. 2
Pentru stingerea prin compensare a obligatiilor prevazute la art. 1 alin.
(1), atunci cand furnizorul este reprezentat de o sucursala, beneficiarii
intocmesc procesul-verbal de compensare a obligatiilor de plata, denumit in
continuare proces-verbal, in 6 exemplare originale, conform modelului prezentat
in anexa nr. 1. Cand procesul-verbal este initiat de unitati subordonate
beneficiarilor, acesta va fi intocmit in 7 exemplare originale.
Art. 3
(1) La pct. 1 al procesului-verbal beneficiarul completeaza pe propria
raspundere contravaloarea facturilor neachitate pana la data incheierii
acestuia, toate exemplarele originale ale procesului-verbal fiind apoi transmise
furnizorului acestuia, mentionat la pct. 2 al procesului-verbal, in vederea
confirmarii obligatiilor datorate acestuia.
(2) Dupa confirmarea sumelor de catre furnizor, cele 7 exemplare ale
procesului-verbal sunt inaintate beneficiarului mentionat la pct. 3 al
procesului-verbal, pentru confirmarea pe propria raspundere a obligatiilor
inregistrate de unitatile subordonate si a incadrarii sumelor in limita maxima
prevazuta prin art. 8 din Ordonanta Guvernului nr. 48/2004 cu privire la
rectificarea bugetului de stat pe anul 2004.
Art. 4
(1) Beneficiarul va inainta apoi exemplarele certificate ale
procesului-verbal unitatii sale subordonate, care le va transmite organului
fiscal teritorial la care sucursala furnizoare este inregistrata ca platitor de
impozite si taxe, mentionat la pct. 4 al procesului-verbal.
(2) Organul fiscal teritorial inscrie la pct. 4.1 al procesului-verbal
cuantumul obligatiilor datorate bugetului de stat, pe felurile de impozite,
taxe si contributii, prevazute la art. 1 alin. (1), restante si neachitate pana
la data completarii procesului-verbal sau curente, dupa caz. Accesoriile
aferente obligatiilor restante, reprezentand dobanzi si penalitati de
intarziere, se vor inscrie separat si vor fi calculate pana la aceeasi data.
(3) In situatia in care nivelul obligatiilor de plata datorate bugetului de
stat de catre sucursala furnizoare este mai mare decat suma datorata de
beneficiar, iar acesta este reprezentat de unitati subordonate, organul fiscal
teritorial efectueaza stingerea obligatiilor nominalizate in procesul-verbal la
pct. 4.2, in limita sumei inscrise la pct. 1 al acestuia, retine un exemplar al
procesului-verbal, iar pe celelalte le transmite dupa cum urmeaza:
a) unitatii subordonate beneficiarului;
b) beneficiarului;
c) sucursalei furnizorului;
d) furnizorului;
e) organului fiscal in a carui evidenta se afla inregistrat furnizorul;
f) directiei generale a finantelor publice, compartimentul buget si
contabilitate publica, in a carei raza teritoriala isi are sediul furnizorul.
(4) Atunci cand procesul-verbal este initiat de beneficiari si nu de
unitatile subordonate acestora, cele 6 exemplare originale vor fi distribuite
de organul fiscal la care sucursala furnizoare este inregistrata ca platitor de
impozite si taxe, conform prevederilor alin. (3), cu exceptia exemplarului
mentionat la lit. a).
Art. 5
(1) In cazul in care sucursala furnizoare nu are la bugetul de stat
obligatii de plata dintre cele prevazute la art. 1 alin. (1) sau nivelul
acestora este mai mic decat suma de incasat de la beneficiar, suma respectiva
ori diferenta ramasa va fi stinsa la nivel central cu obligatiile catre bugetul
de stat ale furnizorului, persoana juridica, caruia ii este subordonata
sucursala care a livrat carburantii si/sau lubrifiantii.
(2) Pentru stingerea diferentei ramase se va efectua procedura prevazuta la
art. 3, dupa care organul fiscal teritorial la care sucursala furnizoare este
inregistrata ca platitor de impozite si taxe inscrie la pct. 4.1 al
procesului-verbal cuantumul obligatiilor bugetare, conform dispozitiilor art. 4
alin. (2) si efectueaza stingerea acestora la pct. 4.2 al procesului-verbal.
(3) Daca sucursala furnizorului nu are obligatii catre bugetul de stat,
organul fiscal va mentiona la pct. 4.1 al procesului-verbal aceasta situatie,
completand la pct. 4.3 suma ce urmeaza a fi stinsa la nivel central.
(4) Dupa efectuarea operatiunilor prevazute la alin. (2), organul fiscal
teritorial respectiv retine un exemplar al procesului-verbal, un exemplar il
transmite sucursalei furnizoare, iar pe celelalte le transmite organului fiscal
la care este inregistrata ca platitor de impozite si taxe persoana juridica de
care apartine sucursala furnizoare.
(5) Organul fiscal prevazut la alin. (4), dupa inscrierea la pct. 5.1 al
procesului-verbal a obligatiilor de plata la bugetul de stat ale furnizorului
si dupa efectuarea stingerii obligatiilor respective la pct. 5.2, retine un
exemplar al procesului-verbal, iar pe celelalte 4 exemplare le transmite dupa
cum urmeaza:
a) unitatii subordonate beneficiarului;
b) beneficiarului;
c) furnizorului;
d) directiei generale a finantelor publice, compartimentul buget si
contabilitate publica, in a carei raza teritoriala isi are sediul furnizorul.
(6) Cand procesul-verbal este intocmit numai de beneficiari si nu si de
unitatile subordonate acestora, cele 6 exemplare ale procesului-verbal vor urma
acelasi circuit, conform alin. (4) si (5), cu exceptia exemplarului afectat
unitatii subordonate beneficiarului.
Art. 6
In cazul in care furnizorul nu are sucursale, procesele-verbale se vor
intocmi in 5 exemplare originale in cazul unitatilor subordonate beneficiarilor
si in 4 exemplare cand acestea sunt intocmite de beneficiarii insisi.
Procesele-verbale vor urma aceeasi procedura si acelasi circuit ca cele
prezentate la art. 4 si 5.
Art. 7
Directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului
Bucuresti sau Directia generala de administrare a marilor contribuabili, in a
caror raza teritoriala isi au sediul beneficiarii mentionati la art. 1 alin.
(1), vor transmite lunar, pana in ultima zi lucratoare a fiecarei luni, pentru
procesele-verbale primite pana la data de 25 a lunii respective, informatiile
respective Ministerului Finantelor Publice - Directia generala a tehnologiei
informatiei, in conformitate cu instructiunile transmise de aceasta directie.
Art. 8
(1) Reflectarea in contabilitatea furnizorilor si a sucursalelor acestora a
operatiunilor de stingere prin compensare a obligatiilor datorate bugetului de
stat cu contravaloarea carburantilor si/sau a lubrifiantilor livrati, potrivit
prevederilor art. 1 si 2, se efectueaza potrivit reglementarilor contabile
aplicabile.
(2) In contabilitatea Ministerului Administratiei si Internelor,
Serviciului Roman de Informatii, Serviciului de Protectie si Paza si/sau a
unitatilor din subordinea acestora, operatiunile de stingere prin compensare a
obligatiilor datorate furnizorilor, prin compensare cu sumele datorate de
acestia la bugetul de stat, se reflecta in creditul contului 701
"Finantarea in baza unor acte normative speciale" - analitic 701.09
"Finantarea in baza prevederilor art. 8 din Ordonanta Guvernului nr.
48/2004 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2004".
(3) In creditul acestui cont Ministerul Administratiei si Internelor,
Serviciul Roman de Informatii, Serviciul de Protectie si Paza si/sau unitatile
din subordinea acestora inregistreaza sumele datorate si neachitate agentilor
economici distribuitori de carburanti si lubrifianti, care au intrat in
actiunea de stingere prin compensare a unor obligatii bugetare, conform
prevederilor art. 8 din Ordonanta Guvernului nr. 48/2004.
(4) Pe baza procesului-verbal de compensare a obligatiilor la plata,
potrivit prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 48/2004, se efectueaza
inregistrarea:
234 "Furnizori" = 701 "Finantarea in baza unor acte
normative analitic distinct
speciale" - analitic
701.09 "Finantarea in baza prevederilor
art. 8 din Ordonanta Guvernului
nr. 48/2004 cu privire la
rectificarea bugetului de stat pe
anul 2004"
cu sumele compensate prevazute la pct. 4.2. si 5.2, dupa caz, din anexa nr. 1.
(5) Ministerul Administratiei si Internelor, Serviciul Roman de Informatii,
Serviciul de Protectie si Paza si/sau unitatile din subordinea acestora, ale
caror obligatii de plata au rezultat din cumpararea unor produse conform
Ordonantei Guvernului nr. 48/2004, intocmesc "Contul de executie privind
cheltuielile bugetare efectuate prin compensare", conform modelului
prezentat in anexa nr. 2, pe baza sumelor evidentiate in cadrul contului 701.09
"Finantarea in baza prevederilor art. 8 din Ordonanta Guvernului nr.
48/2004 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2004". Contul
de executie se prezinta ca anexa distincta la situatiile financiare
trimestriale si anuale pentru institutii publice. Sumele compensate nu se
cuprind in "Contul de executie al bugetului institutiei publice"
(anexa nr. 10) si in "Detalierea cheltuielilor" (anexa nr. 14) la
situatiile financiare pentru institutii publice.
Art. 9
(1) Procedura de compensare a obligatiilor datorate bugetului de stat,
cuprinse in prezentele precizari metodologice, se aplica pana la data de 20
decembrie 2004.
(2) Procesul-verbal reprezinta documentul justificativ de inregistrare a operatiunilor
de compensare in evidenta analitica pe platitori - persoane juridice la organul
fiscal teritorial, in evidenta contabila a furnizorilor, in evidentele
beneficiarilor si ale unitatilor subordonate acestora, implicati in procedura
de compensare cuprinsa in prezentele precizari metodologice.
(3) Se vor compensa numai obligatiile mentionate in procesul-verbal, in
ordinea prevazuta de prevederile legale in vigoare.
(4) Data compensarii obligatiilor datorate bugetului de stat de catre
furnizori si sucursalele acestora este data la care conducatorul organului
fiscal competent a aprobat operatiunea de compensare, conform sumelor
mentionate la pct. 4.2 sau 5.2 din procesul-verbal.
Art. 10
Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezentele precizari
metodologice.
ANEXA 1*)
la precizarile metodologice
*) Anexa nr. 1 este reprodusa in facsimil.
- model -
Beneficiarul*1) ...............................
Unitatea subordonata*2) .......................
Adresa ........................................
Codul fiscal ..................................
Proces-verbal nr. _____/_________
de compensare a obligatiilor de plata, potrivit prevederilor art. 8 din
Ordonanta Guvernului nr. 48/2004 cu privire la rectificarea bugetului de stat
pe anul 2004 in relatia cu*3) _____________________________________
____________________________________
| COD FISCAL
|
|____________________________________|
| *5)
|
|____________________________________|
| *6)
|
|____________________________________|
______________________________________________________________________________
| Explicatii |Nr. | Suma
|
| |rand|- lei
-|
|_________________________________________________________________|____|_______|
| 1. Suma reprezentand contravaloarea facturilor neachitate | |
|
| privind livrarea de*4) ___________________________ pana la data | |
|
| incheierii procesului-verbal ____________________ | 01 | _____
|
| | |
|
| Raspundem pentru datele de mai sus, | |
|
| | |
|
| Director, Conducatorul compartimentului | |
|
| L.S. financiar-contabil, | |
|
| | |
|
| | |
|
| 2. Furnizorul*3) ______________________________________________ | |
|
| Confirmam exactitatea datelor de la pct. 1 | |
|
| | | |
| Director, Conducatorul compartimentului | |
|
| L.S. financiar-contabil, | |
|
| | |
|
| | |
|
| 3. Beneficiarul*1) ____________________________________________ | |
|
| Confirmam pe proprie raspundere datele de la pct. 1 si | |
|
| incadrarea in limita maxima precizata prin art. 8 din Ordonanta | |
|
| Guvernului cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul | |
|
| 2004 nr. 48/2004. | |
|
| | |
|
| Ordonator principal de credite, | |
|
| L.S. | |
|
| | |
|
|_________________________________________________________________|____|_______|
*1) Denumirea completa a beneficiarului, Serviciul de Protectie si Paza,
Ministerului Administratiei si Internelor, Serviciul Roman de Informatii, fara
initiale.
*2) Se completeaza numai in cazul in care beneficiarul este reprezentat de
o unitate subordonata.
*3) Denumirea completa a furnizorului, persoana juridica sau sucursala
acesteia, dupa caz, prevazuta prin ordin.
*4) Se inscrie, dupa caz, produsul achizitionat.
*5) Denumirea completa a sucursalei furnizorului, fara initiale.
*6) Se completeaza numai in cazul furnizorului persoana juridica.
______________________________________________________________________________
| Explicatii |Nr. | Suma
|
| |rand|- lei
-|
|_________________________________________________________________|____|_______|
| 4. Organul fiscal teritorial in evidenta caruia se afla | |
|
| inregistrata sucursala furnizorului*5) ________________________ | |
|
| 4.1. Obligatii datorate bugetului de stat de*5) _______________ | |
|
| in suma totala de _________________________ din care: | 02 | _____
|
| a) 14.01 Accize _______________________________________________ | 03 | _____
|
| b) 14.01 Accesorii aferente accizelor _________________________ | 04 | _____
|
| c) 17.01.04 Taxa pe activitatea de prospectiuni, explorare si | |
|
| exploatare a resurselor minerale ______________________________ | 05 | _____
|
| d) 17.01.04 Accesorii aferente taxei pe activitatea de | |
|
| prospectiuni, explorare si exploatare a resurselor minerale ___ | 06 | _____
|
| e) 17.01.24 Impozit pe titeiul din productia interna si gazele | |
|
| naturale __________________________ | 07 | _____
|
| f) 17.01.24 Accesorii aferente impozitului pe titeiul din | |
|
| productia interna si gazele naturale __________________________ | 08 | _____
|
| g) 22.01.07 Venituri din concesiuni si inchirieri _____________ | 09 | _____
|
| h) 22.01.07 Accesorii aferente veniturilor din concesiuni si | |
|
| inchirieri ____________________________________________________ | 10 | _____
|
| i) 22.01.11 Varsaminte de la persoane juridice pentru persoane | |
|
| cu handicap neincadrate _______________________________________ | 11 | _____
|
| j) 22.01.11 Accesorii aferente varsamintelor de la persoane | |
|
| juridice pentru persoane cu handicap neincadrate ______________ | 12 | _____
|
| k) 09.01.09 Contributia agentilor economici pentru persoanele | |
|
| cu handicap ___________________________________________________ | 13 | _____
|
| l) 09.01.09 Accesorii aferente contributiei agentilor economici | |
|
| pentru persoanele cu handicap _________________________________ | 14 | _____
|
| | |
|
| Director, Sef serviciu, | |
|
| L.S. | |
|
| | |
|
| | |
|
| 4.2. Se sting obligatiile catre bugetul de stat ale*5) ________ | |
|
| in suma totala de _____________________________________________ | |
|
| din care: | 15 | _____
|
| a) 14.01 Accize _______________________________________________ | 16 | _____
|
| b) 14.01 Accesorii aferente accizelor _________________________ | 17 | _____
|
| c) 17.01.04 Taxa pe activitatea de prospectiuni, explorare si | |
|
| exploatare a resurselor minerale ______________________________ | 18 | _____
|
| d) 17.01.04 Accesorii aferente taxei pe activitatea de | |
|
| prospectiuni, explorare si exploatare a resurselor minerale ___ | 19 | _____
|
| e) 17.01.24 Impozit pe titeiul din productia interna si gazele | |
|
| naturale ______________________________________________________ | 20 | _____
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| Explicatii |Nr. | Suma
|
| |rand|- lei
-|
|_________________________________________________________________|____|_______|
| f) 17.01.24 Accesorii aferente impozitului pe titeiul din | |
|
| productia interna si gazele naturale __________________________ | 21 | _____
|
| g) 22.01.07 Venituri din concesiuni si inchirieri _____________ | 22 | _____
|
| h) 22.01.07 Accesorii aferente veniturilor din concesiuni si | |
|
| inchirieri ____________________________________________________ | 23 | _____
|
| i) 22.01.11 Varsaminte de la persoane juridice pentru persoane | |
|
| cu handicap neincadrate _______________________________________ | 24 | _____
|
| j) 22.01.11 Accesorii aferente varsamintelor de la persoane | |
|
| juridice pentru persoane cu handicap neincadrate ______________ | 25 | _____
|
| k) 09.01.09 Contributia agentilor economici pentru persoanele | |
|
| cu handicap ___________________________________________________ | 26 | _____
|
| l) 09.01.09 Accesorii aferente contributiei agentilor economici | |
|
| pentru persoanele cu handicap _________________________________ | 27 | _____
|
| | |
|
| APROBAT COMPENSAREA | |
|
| Director/Data ____ Sef serviciu, | |
|
| L.S. | |
|
| | |
|
| | |
|
| 4.3. Obligatiile beneficiarilor unitati subordonate ramase | |
|
| nestinse la nivelul organelor fiscale teritoriale in evidenta | |
|
| carora se afla inregistrate sucursalele, transmise pentru a fi | |
|
| stinse de catre organul fiscal teritorial in evidenta caruia se | |
|
| afla inregistrat furnizorul (pct. 1. - pct. 4.2) ______________ | 28 | _____
|
| | |
|
| Director, Sef serviciu, | |
|
| L.S. | |
|
| | |
|
| | |
|
| 5. Organul fiscal teritorial in evidenta caruia se afla | | |
| inregistrat furnizorul*6) | |
|
| 5.1. Obligatii datorate bugetului de stat de furnizor - persoana| |
|
| juridica din care: | |
|
| a) 01.01.01 Impozit pe profit de la agentii economici*) ______ | 29 | _____ |
| b) 01.01.01 Accesorii aferente impozitului pe profit de la | |
|
| agentii economici _____________________________________________ | 30 | _____
|
| c) 08.01.03 Impozit pe dividende de la societatile comerciale _ | 31 | _____
|
| d) 08.01.03 Accesorii aferente impozitului pe dividende de la | |
|
| societatile comerciale ________________________________________ | 32 | _____
|
| e) 13.01 Taxa pe valoarea adaugata ____________________________ | 33 | _____
|
| f) 13.01 Accesorii aferente taxei pe valoarea adaugata ________ | 34 | _____
|
| g) 14.01 Accize _______________________________________________ | 35 | _____
|
| h) 14.01 Accesorii aferente accizelor _________________________ | 36 | _____
|
| | |
|
| *) In cazul IMM-urilor se va completa cu impozitul pe venitul | | |
| microintrepriderilor | |
|
|_________________________________________________________________|____|_______|
______________________________________________________________________________
| Explicatii |Nr. | Suma
|
| |rand|- lei
-|
|_________________________________________________________________|____|_______|
| i) 17.01.04 Taxa pe activitatea de prospectiuni, explorare si | |
|
| exploatare a resurselor minerale ______________________________ | 37 | _____
|
| j) 17.01.04 Accesorii aferente taxei pe activitatea de | |
|
| prospectiuni, explorare si exploatare a resurselor minerale ___ | 38 | _____
|
| k) 17.01.24 Impozit pe titeiul din productia interna si gazele | |
|
| naturale ______________________________________________________ | 39 | _____
|
| l) 17.01.24 Accesorii aferente impozitului pe titeiul din | |
|
| productia interna si gazele naturale __________________________ | 40 | _____
|
| m) 22.01.07 Venituri din concesiuni si inchirieri _____________ | 41 | _____
|
| n) 22.01.07 Accesorii aferente veniturilor din concesiuni si | |
|
| inchirieri ____________________________________________________ | 42 | _____
|
| o) 20.01 Varsaminte din profitul net al regiilor ______________ | 43 | _____
|
| p) 20.01 Accesorii aferente varsamintelor din profitul net al | |
|
| regiilor ______________________________________________________ | 44 | _____
|
| q) 22.01.11 Varsaminte de la persoane juridice pentru persoane | |
|
| cu handicap neincadrate _______________________________________ | 45 | _____
|
| r) 22.01.11 Accesorii aferente varsamintelor de la persoane | |
|
| juridice pentru persoane cu handicap neincadrate ______________ | 46 | _____
|
| s) 09.01.09 Varsaminte de la persoane juridice pentru persoane | |
|
| cu handicap ___________________________________________________ | 47 | _____
|
| t) 09.01.09 Accesorii aferente varsamintelor de la persoane | |
|
| juridice cu handicap __________________________________________ | 48 | _____
|
| | |
|
| 5.2. Se sting obligatiile datorate bugetului de stat de furnizor| |
|
| persoana juridica*6) in suma totala de ________________________ | 49 | _____
|
| din care: | |
|
| a) 01.01.01 Impozit pe profit de la agentii economici*) ______ | 50 | _____ |
| b) 01.01.01 Accesorii aferente impozitului pe profit de la | |
|
| agentii economici*) __________________________________________ | 51 | _____ |
| c) 08.01.03 Impozit pe dividende de la societatile comerciale _ | 52 | _____
|
| d) 08.01.03 Accesorii aferente impozitului pe dividende de la | |
|
| societatile comerciale ________________________________________ | 53 | _____
|
| e) 13.01 Taxa pe valoarea adaugata ____________________________ | 54 | _____
|
| f) 13.01 Accesorii aferente taxei pe valoarea adaugata ________ | 55 | _____
|
| g) 14.01 Accize _______________________________________________ | 56 | _____
|
| h) 14.01 Accesorii aferente accizelor _________________________ | 57 | _____
|
| i) 17.01.04 Taxa pe activitatea de prospectiuni, explorare si | |
|
| exploatare a resurselor minerale ______________________________ | 58 | _____
|
| j) 17.01.04 Accesorii aferente taxei pe activitatea de | |
|
| prospectiuni, explorare si exploatare a resurselor minerale ___ | 59 | _____
|
| k) 17.01.24 Impozit pe titeiul din productia interna si gazele | |
|
| naturale ______________________________________________________ | 60 | _____
|
| l) 17.01.24 Accesorii aferente impozitului pe titeiul din | |
|
| productia interna si gazele naturale __________________________ | 61 | _____
|
| m) 22.01.07 Venituri din concesiuni si inchirieri _____________ | 62 | _____
|
| n) 22.01.07 Accesorii aferente veniturilor din concesiuni si | |
|
| inchirieri ____________________________________________________ | 63 | _____
|
| | |
|
| *) In cazul IMM-urilor se va completa cu impozitul pe venitul | | |
| microintrepriderilor | |
|
|_________________________________________________________________|____|_______|
ANEXA 2
la precizarile metodologice
- model -
INSTITUTIA ..............................
CONTUL DE EXECUTIE
privind cheltuielile bugetare efectuate prin compensare, potrivit prevederilor
art. 8 din Ordonanta Guvernului nr. 48/2004 cu privire la rectificarea bugetului
de stat pe anul 2004
- mii lei -
________________________________________________________________________________
Cod
Denumirea indicatorilor*) Capitol Suma
Titlu
Articol
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
*) Se inscrie denumirea capitolelor de cheltuieli bugetare.
Ordonator principal de credite, Conducatorul compartimentului
L.S. financiar contabil,